Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:01
LoreWalker schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:31:
[...]

[...]

De mijne is nog steeds niet verzonden voor zover ik kan zien op de website van Amazon (al staat er nog steeds onveranderd dat het aflever moment tussen 4 en 9 december zal zijn). De losse controller die ik erbij besteld had wel, die was vanmorgen nog net de grens niet over vanuit Frankrijk naar België en verwacht ik dus inderdaad netjes uiterlijk 9 december binnen.

Hadden jullie wel een up-to-date tracking op de amazon website voor jullie switch? Vind het een beetje vreemd.
Tracking op website heb ik niet echt in de gaten gehouden. Switch zou naar verwachting op de vrijdag binnenkomen, maar ik kreeg een mail van DHL dat ze op woensdag voor de deur zouden staan. Gewoon even afwachten nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 12:44
Zouden er nog Nederlandse shops zijn die dit ook doen? :+

https://www.theverge.com/...o-wireless-headset-amazon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Klik eens op de link, dan kost de bundel 150$ lijkt er dus op dat er gewoon een prijsfout door TheVerge wordt gezien als nieuws...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GHB363
  • Laatst online: 23:22
Die van mij zaterdag besteld bij Amazon.fr met toen een geschatte levertijd van 9 tot 14 dec, maar vandaag binnen gekregen. Updates op Amazon site mbt tracking waren er niet echt, behalve de initiële shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
@Sander enkele uren geleden was die bundel nog $99 bij Walmart, het is heel goed mogelijk dat ie gisteren bvb $69 was "zolang de voorraad strekt" oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GilbertvH
Nu hetzelfde met de bestelde games: verwachting a.s.dinsdag en vandaag mail van DHL “we staan vanavond voor de deur”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Sander schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:15:
[...]

Klik eens op de link, dan kost de bundel 150$ lijkt er dus op dat er gewoon een prijsfout door TheVerge wordt gezien als nieuws...
Hij was eerst wel $ 69,-. Ofwel het is snel aangepast, ofwel het is snel uitverkocht geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoreWalker
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-08-2023
Ik wacht nog steeds vol smart op mijn console (nee, ik ben totaal niet ongeduldig, hoe kom je erbij? O-) )

Wel de Faceoff Deluxe+ controller zojuist binnen gekregen, die kwam gelukkig via PostNL (vanuit Frankrijk, al heb ik alles op de Duitse Amazon site besteld). Hopelijk komt de Switch ook via PostNL of anders DPD, want het is hier echt altijd een groot drama met DHL.
Op de website van Amazon nog altijd geen bevestiging of mijn order al verzonden is. Vreemd, omdat ik die bevestiging voor de controller dus wel kreeg en daarvoor zelfs op de site de bezorging kon volgen. Misschien zijn ze het gewoon vergeten aan te melden, het zal daar druk zat zijn deze tijd van het jaar...
We wachten gewoon (ongeduldig) af!

Edit: Toch even contact opgenomen met de klantenservice van Amazon.
Mijn order is inderdaad nog niet verzonden, want de Switch zou zich op een locatie bevinden die niet gebruikt wordt voor internationale shipping. Hij moet dus éérst vanaf daar naar een internationaal depot gebracht worden, voordat ze hem naar mij kunnen versturen. De verwachte bezorgdatum is vooralsnog gewoon 9 december (dikke prima), maar de persoon aan de andere kant van de chat wist mij wel te vertellen dat de Switch momenteel uitverkocht is bij Amazon zelf. Het zou dus kunnen dat de boel nog verder vertraagd wordt. Over hoe lang het dan zou kunnen gaan duren, kon hij helaas momenteel niks zeggen. Echt gewoon even afwachten dus, het is niet anders.
Wel een meevaller: mijn pakketje wordt hoogstwaarschijnlijk niet via DHL naar mij verzonden. Scheelt toch weer wat.

[ Voor 37% gewijzigd door LoreWalker op 04-12-2020 13:51 . Reden: Informatie toe te voegen. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GilbertvH
Je geduld wordt op de proef gesteld 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohlaf
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:33
BreadFan schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:09:
[...]

Ik heb 'm binnen, netjes voor de deur op de stoep geflikkerd door de DHL bezorger :X
De mijne is nu ook met bezorgd. Tring. Ik loop naar de deur en zie nog net de bezorger de hoek om weglopen. Pakketje (met Duits retouradres trouwens) ook gewoon op de stoep geflikkerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoreWalker
@GilbertvH Gelukkig maar dat ik een heel geduldig persoon ben, hè? O-)

Switch is nu dan onderweg en zou dinsdag aan moeten komen. Helaas, helaas, toch via DHL, dus we zullen zien of ik daadwerkelijk ook m'n pakketje krijg. Die zijn echt enorm aan het klooien hier de laatste tijd.
Heb in ieder geval erbij gezet dat en waar ze t weg mogen zetten, plus mijn telefoonnummer als ze het niet kunnen vinden of zo (we wonen buitenaf, maar dan hebben ze nu ook echt geen excuus waarom ze t niet zouden kunnen bezorgen).
Misschien ben ik komende week weer zogenaamd niet thuis op het bezorgmoment, en laten ze het pakket eerst een week op het depot liggen en sturen ze het daarna weer retour afzender. Is bij de vorige 2 pakketjes via DHL ook al gebeurd namelijk. :X

[ Voor 60% gewijzigd door LoreWalker op 05-12-2020 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Op 1 december heb ik de (neon) Switch besteld bij amazon.fr. Vandaag de melding dat hij verzonden is (vanuit Marseille) en donderdag a.s. geleverd wordt met DHL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trisinti
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-08-2021
Nu bij Bol.com de Nintendo Switch Console - Blauw / Rood - Nieuw model voor €329!!

https://www.bol.com/nl/p/...w-model/9200000073683930/

[ Voor 27% gewijzigd door BM op 07-12-2020 12:26 . Reden: Nu zonder referal ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Trisinti schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:22:
Nu bij Bol.com de Nintendo Switch Console - Blauw / Rood - Nieuw model voor €329!!

https://www.bol.com/nl/p/...0_pgrlEAQYASABEgLfMfD_BwE
Ik heb je link even aangepast zonder referrer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capirex65
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-09 11:39
Hopelijk tegen kerst nog ergens een 'actie' voor de animal crossing bundel, wil hem graag voor onze dochter kopen, voor onder de boom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoreWalker
Nou, precies een week na het bestellen is hij er hoor! :D
Dit keer gelukkig geen problemen gehad met de DHL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bootje
LoreWalker schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:32:
Dat lijkt hier ook te gaan lukken. 1 december besteld (amazon.fr) en vandaag bericht van DHL dat er vanavond een pakket wordt geleverd. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GilbertvH
LoreWalker schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:32:
Have fun! Hier vandaag 3 games en case binnen dus Kerst cadeau is compleet. Nu zelf ook nog 2,5 week wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Trisinti schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:22:

Nou dat was van korte duur / ze zijn al weer op..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VTe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 08:52

VTe

Bij amazon.fr heb ik zojuist voor €302,24 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Bij Amazon.de. voor €320 en een beetje.

https://www.amazon.de/-/n...454096&sprefix=nin&sr=8-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:24

Nick Name

SinFest!

Bij het afrekenen wordt alsnog de Nederlandse BTW toegepast, dus er komt nog een paar euro bij. Nog steeds een prima prijs als je het vergelijkt met sommige andere aanbieders. Maar als je dan toch over de grens besteld, waarom dan niet bij de Franse Amazon?

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Eeeeeen... DHL is niet geweest. -O-

Morgen weer een kans... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capirex65
Zijn de switches die je krijgt als je in het buitenland besteld bij bijv amazon.de hetzelfde als die je in nl kunt kopen?

Dit ivm taalinstellingen, of is dit bij iedere switch op nl te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
Ze zijn allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nick Name schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:48:
[...]

Bij het afrekenen wordt alsnog de Nederlandse BTW toegepast, dus er komt nog een paar euro bij. Nog steeds een prima prijs als je het vergelijkt met sommige andere aanbieders. Maar als je dan toch over de grens besteld, waarom dan niet bij de Franse Amazon?
Ik heb gezien de lange duur voordat Amazon.fr de bestelling die morgen geleverd zou moeten worden, die gisteravond (nog niet verzonden) geannuleerd en bij bol.com besteld voor 329,- en inmiddels in huis. Ook voor bestellingen bij .de er is inmiddels gewoon weer voorraad in NL en voor mij was combo van garantie en gegarandeerde levering me wel een 10tje extra waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoreWalker
@Capirex65 Ik heb er een in Duitsland besteld, verpakking is gewoon dezelfde (meertalig) en taalinstellingen waren ook gewoon zoals normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bootje
Mijn 'Franse' Switch van amazon is zojuist binnen gekomen. *O*

Doos is gewoon internationaal. Enige Franse tekst die erop zit is een 'attention' label (klein). Prima dus. :*)

• Capirex65
Thanks voor de snelle antwoorden, momenteel is ie weer overal uitverkocht, althans voor normale prijzen.

Vind wel voor mooi bedrag de fortnite editie, is deze verder gelijk aan andere switches en is dat fortnite eraf te gooien?

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 11:15
Capirex65 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:35:
Thanks voor de snelle antwoorden, momenteel is ie weer overal uitverkocht, althans voor normale prijzen.

Vind wel voor mooi bedrag de fortnite editie, is deze verder gelijk aan andere switches en is dat fortnite eraf te gooien?
check even dit forum, al meerdere malen behandeld
Product is technisch identiek
Alleen de kleur van de controllers en de layout van het docking station & de switch zelf is iets afwijkend.

De Fortnite-inhoud wordt als digitale code aangeboden, die je zelfs kan verkopen vooraleer te verzilveren binnen het spel (het spel zelf is voor iedereen gratis, je krijgt er bij die bundel een aantal in-game items voor in ruil).
Waarde werd hier eerder tussen € 20 en € 60 ingeschat

• Capirex65
Was eerlijk gezegd de zoekfunctie helemaal vergeten in mijn overijverigheid een switch te bemachtigen.

Maar ze staan bij bol weer online voor 329, heb er direct een besteld, dus wie er een wil moet snel zijn.

Het is de grijze en morgen in huis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• versay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 19:35
.

[ Voor 99% gewijzigd door versay op 10-12-2020 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
Met de lockdown en de winter in aantocht toch maar bedacht dat er eindelijk een Nintendo Switch moet komen.
Ik zag ze regelmatig voor net onder de 300 euro bij Amazon voorbij komen, maar tot mijn schrik zijn ze gewoon ontzettend slecht leverbaar momenteel en worden prijzen van 350+ gevraagd.

Heeft dit te maken met de feestdagen of is de Switch altijd al slecht leverbaar geweest? Bizar voor een product dat er al sinds 2017 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:44
Op Franse Amazon de Animal Crossing bundel voordelig. Moet je natuurlijk wel dit spel ook interessant vinden.

https://www.amazon.fr/gp/...5c-474d-837a-434c7d76d0d9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@yorroy het is een mix van de gewoonlijke piekvraag tijdens de feestdagen, geboost door extra uitgaves aan gaming/entertainment tijdens de pandemie. Switch is gewoon een enorm hot item in 2020.

Dat gezegd zijnde, in België is de Switch vrij eenvoudig te vinden aan normale prijzen. Misschien bij de kleinere ketens in Nederland kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
1nevitable schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:08:
Op Franse Amazon de Animal Crossing bundel voordelig. Moet je natuurlijk wel dit spel ook interessant vinden.

Thx voor de tip, Amazon DE en NL had ik gekeken maar FR nog niet.
Is bij de andere bundel of zonder bundel aan de buitenkant nog te zien of het een 2019 model of eerder is?
Of kan ik er vanuit gaan dat het oude model sowieso niet meer verkocht wordt?

[ Voor 3% gewijzigd door yorroy op 15-12-2020 18:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bootje
yorroy schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:34:
[...]
Is bij de andere bundel of zonder bundel aan de buitenkant nog te zien of het een 2019 model of eerder is?
Of kan ik er vanuit gaan dat het oude model sowieso niet meer verkocht wordt?
In principe dat laatste, maar ook via doos/serienummer: https://www.nintendo.nl/S...batterijduur-1671732.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Ik kan me niet voorstellen dat er nog winkels zijn die een model van meer dan een jaar oud op de plank hebben liggen met alle tekorten van afgelopen jaar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Digma
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-07-2024
Is Nintendo de woekerprijzen voor hun Switch zat? Ineens bieden ze de Switch aan op hun eigen store:
https://www.nintendo.nl/My-Nintendo-Store/Spelsystemen/Spelsystemen-1886994.html

€329,99 - geen top prijs maar wel een manier om al die opportunisten die 350-370 euro en meer vragen een hak te zetten.

NB: Ik zie dat de directe link niet iedere keer de resultaten eronder toont, maar even de directe links opgezocht
https://mynintendostore.n...-joy-con-controllers.html (red/blue)
https://mynintendostore.n...-joy-con-controllers.html (grey)

[ Voor 28% gewijzigd door Digma op 16-12-2020 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto-NL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-08 12:54
Gister besteld via de Nintendo webshop, zojuist melding gekregen dat het morgen geleverd word 😬
Bedankt voor de tip digma!

SR+ pearl white / black / aero / trekhaak ; 5-10 besteld, 19-11 VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Digma schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:59:
Is Nintendo de woekerprijzen voor hun Switch zat? Ineens bieden ze de Switch aan op hun eigen store:
Hartelijk dank voor deze tip! Prima prijs en een betere verkoper kun je niet hebben voor het geval van garantie oid. Zojuist ook een aangeschaft hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Digma schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:59:
https://www.nintendo.nl/My-Nintendo-Store/Spelsystemen/Spelsystemen-1886994.html

€329,99 - geen top prijs maar wel een manier om al die opportunisten die 350-370 euro en meer vragen een hak te zetten.

NB: Ik zie dat de directe link niet iedere keer de resultaten eronder toont, maar even de directe links opgezocht
https://mynintendostore.n...-joy-con-controllers.html (red/blue)
https://mynintendostore.n...-joy-con-controllers.html (grey)
Hier ook maar via de nintendo store besteld op de 24e. Gisteren een bericht gerkregen dat het verzonden is via DPD en het komt blijkbaar uit Duitsland. Ik hoop dat ik hem morgen al heb, maar in het mailtje stond een verwachte levertijd van 02-01-21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

ulTimaS schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:50:
[...]

Hier ook maar via de nintendo store besteld op de 24e. Gisteren een bericht gerkregen dat het verzonden is via DPD en het komt blijkbaar uit Duitsland. Ik hoop dat ik hem morgen al heb, maar in het mailtje stond een verwachte levertijd 02-01-21.
Oeh hier ook vandaag, met een verwachte levertijd van 3 januari. Zou nog net op tijd zijn om wat van de online sale te kunnen meepikken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Blamm schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:16:
[...]

Oeh hier ook vandaag, met een verwachte levertijd van 3 januari. Zou nog net op tijd zijn om wat van de online sale te kunnen meepikken
Die van mij is bij de bezorger en zoals het eruitziet wordt de switch vandaag geleverd :D

edit: Dat was snel, ik heb hem binnen!

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 30-12-2020 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:30

Megalodon86

Enzyme X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
Bij Amazon.fr zelfs voor minder dan € 294
Levering naar België is normaal gezien geen probleem.
Of ze leveren naar Nederland, weet ik niet

[ Voor 10% gewijzigd door kontroll op 06-01-2021 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inguh123
  • Laatst online: 03-02-2021
Ik zie geen switch te koop op Amazon.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
Inderdaad, aanbod was blijkbaar maar van korte duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kontroll schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:14:
Inderdaad, aanbod was blijkbaar maar van korte duur...
Is gewoon te bestellen als je even naar de lijst van verschillende verkopers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inguh123
  • Laatst online: 03-02-2021
Maar dan krijg je nog wel verzendkosten erbij als je op Amazon.fr besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:45
Is weer onder de €300 gedoken op amazon.fr (met verzendkosten overigens wel rond €300)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 22:43
Vandaag besteld op nintendo.nl voor 330E. Vandaag verzonden vanuit Duitsland, hoop hem met het weekend te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Voor €339 incl screenprotector en een case bij de Mediamarkt

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:37
Arm1n schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 18:13:
Voor €339 incl screenprotector en een case bij de Mediamarkt
Dom dat ik niet heb gekocht, nu weer normale prijs |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter.bier
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 07:20
Hi,

Verwachten jullie nog aanbiedeingen onder 330,- of andere acties in de komende maanden?

Wellicht zijn er verwachtingen gebaseerd op wat er met de prijs gebeurde vorig voorjaar actie cycli van grotere ketens, aanbod etc. of andere informatie waar dit op gebaseerd is.

gr.
Pieter

[ Voor 48% gewijzigd door pieter.bier op 24-02-2021 11:03 . Reden: bericht aangepast om ongefundeerde verwachtingen A.k.a. ik zie in mijn glazen bol te voorkomen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:27
pieter.bier schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:17:
Hi verwachten jullie nog aanbiedeingen onder 330,- of andere acties in de komende maanden?

gr.
Pieter
Ja, die verwacht ik over 7 weken. Althans, dat zegt mijn glazen bol. Die zit er wel eens naast.

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 12:05
https://www.mediamarkt.nl...blue-edition-1685691.html

Voor 339 euro, net besteld ^^

[ Voor 7% gewijzigd door derKaiser29 op 25-02-2021 09:21 ]

• avec_style
  • Laatst online: 21:35
Hij kost nu al 379 op de site van de MM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pieter.bier schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:17:
Hi,

Verwachten jullie nog aanbiedeingen onder 330,- of andere acties in de komende maanden?

Wellicht zijn er verwachtingen gebaseerd op wat er met de prijs gebeurde vorig voorjaar actie cycli van grotere ketens, aanbod etc. of andere informatie waar dit op gebaseerd is.

gr.
Pieter
Kijk eens naar de winkels buiten Nederland en je vindt gemakkelijk een Switch aan of onder de prijs van €329.

Verder is er geen enkele indicatie dat er een actie komt. Er is nu net de Mario bundle uitgekomen waar gratis een hoesje in zit, en in maart komt een exclusieve Monster Hunter Rise bundel, maar ook daarvan gaat de prijs normaal zijn.

• derKaiser29
  • Laatst online: 13-09 12:05
avec_style schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:25:
[...]

Hij kost nu al 379 op de site van de MM.
Geluk gehad dus.

• Stelsol
  • Laatst online: 12-09 13:21
Net eentje besteld via Amazon.fr voor 308 euro inclusief verzending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Afgelopen jaar in oktober besteld voor 275 euro, was toen eigenlijk aan het wachten op Black Friday, in de hoop dat deze dan rond de 250 zou zijn. Bedacht me toen, ga ik nu voor 25 euro het risico lopen dat dit niet gaat gebeuren?? Dat moest maar niet. Ben blij dat ik niet gewacht heb, volgens mij heb ik hem in de tussentijd nergens meer voor 275 of lager gezien!

Ben bang dat de prijzen pas weer onder de 300 gaan als de PS5 en de XBOX X fatsoenlijk op voorraad zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FYI: op Bol is er momenteel een actie voor de Switch Lite + Animal Crossing bundel: minder dan 230 euro voor het Turquoise of Coral model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inkedwell
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19-12-2022
Saumaran schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 18:41:
Is weer onder de €300 gedoken op amazon.fr (met verzendkosten overigens wel rond €300)
Hij staat nog steeds onder de 300 euro op Amazon.fr. Wel pas leverbaar vanaf 9 juni...

Als mensen een Lite willen: Amazon Duitsland zit onder de 200 euro: https://www.amazon.de/Nin...ndard-grau/dp/B07V5JJHK4/ , ook pas vanaf juni leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirSkipalot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-08 20:15
inkedwell schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:25:
[...]

Hij staat nog steeds onder de 300 euro op Amazon.fr. Wel pas leverbaar vanaf 9 juni...

Als mensen een Lite willen: Amazon Duitsland zit onder de 200 euro: https://www.amazon.de/Nin...ndard-grau/dp/B07V5JJHK4/ , ook pas vanaf juni leverbaar...
Begreep op ander forum dat dit om een (door Nintendo zelf) refurbished product gaat.
Iedereen moet maar voor zichzelf bepalen of dit het 40 euro prijsverschil waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirSkipalot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-08 20:15
Bron
La Nintendo Switch est maintenant offerte en tant qu'ensemble Nintendo authentique remis à neuf et fourni uniquement par Nintendo. Bien qu'il puisse présenter quelques imperfections superficielles, il est garanti pour être entièrement opérationnel.

Vertaling van Google
Nintendo Switch is nu verkrijgbaar als een Refurbished Genuine Nintendo-set en wordt alleen door Nintendo geleverd. Hoewel het enkele oppervlakkige onvolkomenheden kan hebben, is het gegarandeerd volledig operationeel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Nintendo onthulde gisteren het nieuwe OLED model in witte en neon uitvoeringen. Misschien is het handig om plekken/prijzen waar men kan preorderen te delen. Hier is alvast een voorzet, maar deel gerust nog info over andere winkels:

Nederland
Allyourgames.nl - Neon OLED - €359.99 - uitverkocht
Allyourgames.nl - Wit OLED - €359.99 - uitverkocht
Nedgame.nl - Neon OLED - €359 - uitverkocht
Nedgame.nl - Wit OLED - €359 - uitverkocht
Bol.com - Neon OLED - €349 - uitverkocht
Bol.com - Wit OLED - €349 - uitverkocht
GameMania - uitverkocht

België
Bol.com - Neon OLED - €349 - uitverkocht
Bol.com - Wit OLED - €349 - uitverkocht
GameMania - uitverkocht
Dreamland.be - 349 euro - momenteel te koop
Fnac.be - 349 euro - momenteel te koop (wit is uitverkocht)

Frankrijk
Micromania.fr - Neon Oled - €349.99 - Frankrijk only
Micromania.fr - Wit Oled - €349.99 - Frankrijk only
Fnac.com - Neon Oled - €359.99
Fnac.com - Wit Oled - €359.99

Duitsland
Amazon.de - Neon OLED - ? - nog niet bestelbaar
Amazon.de - Wit OLED - ? - nog niet bestelbaar
Saturn.de - Neon Oled - €359.99 - Duitsland only
Saturn.de - Wit Oled - €359.99 - Duitsland only
Mediamarkt.de - Neon Oled - €359.99 - Duitsland only
Mediamarkt.de - Wit Oled - €359.99 - Duitsland only

Het lijkt er dus op dat - op wat gekke winkels na - het OLED model meestal 349 tot 369 euro zal kosten. Zie ook de prijzen in Ierland, Italië en Oostenrijk.

[ Voor 27% gewijzigd door JackAvery op 02-08-2021 15:18 . Reden: amazon.de toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GameMania doet enkel aan reservaties in de winkel wegens een kleine oplage van het OLED model. Reserveren kan ter plaatse of telefonisch. De console kost €349 daar en een aanbetaling is noodzakelijk.

GameMania België
GameMania Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Laatst online: 25-07 00:47
Apart dat Game Mania een tientje goedkoper is. Hopelijk volgt de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:49
Eindelijk weet ik zeker dat ik bij de Gamemania 1 kunnen pre-order en zeker krijg, want ik was de 1e die de pre-order plaatste bij een Gamemania in Nederland.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
GameMania heeft ook weer een leuke inruilactie, 200 euro voor je oude Switch, waardoor je maar 150 euro betaald voor het OLED model. Terwijl ik deze eigenlijk wilde overslaan, kon ik het toch niet weerstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ondertussen meldt GameMania in beide landen dat het model nu uitverkocht is:
UPDATE: De Nintendo Switch OLED is inmiddels uitverkocht in al onze vestigingen. Het is niet meer mogelijk om een reservering te plaatsen. Er worden geen wachtlijsten bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Helaas nog niks bekend bij BOL of Mediamarkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:27
Uitverkocht bij allyourgames...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Starscreamer schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:52:
Helaas nog niks bekend bij BOL of Mediamarkt :(
Komt binnenkort wel, productpagina van Bol.com staat al online.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:05

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_cFYrP6TOynXNl31HL4vgoc253Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YVm3dHe7BfjcDJa1P4MQRejj.png?f=fotoalbum_large

en besteld _/-\o_ na de New 3DS eindelijk weer een Nintendo _/-\o_
Nu hopen dat de toko niet failliet gaat dat is mijn geluk altijd O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Starscreamer op 09-07-2021 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Starscreamer schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:33:
[...]

[Afbeelding]

en besteld _/-\o_ na de New 3DS eindelijk weer een Nintendo _/-\o_
Nu hopen dat de toko niet failliet gaat dat is mijn geluk altijd O-)
Daarom kies ik altijd voor AfterPay of Klarna, want ik ga echt niet de volle bedrag betalen. Je weet maar nooit tegenwoordig met bedrijven die failliet kunnen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-09 13:12
Klopt het dat je bij Intertoys alleen bij een winkel kan ophalen?
Ik krijg niet de optie om het te laten bezorgen en bij het ophalen kan ik geen winkel kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@VirinR dat betekent vermoedelijk dat ie nu uitverkocht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKmork
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:46
VirinR schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:45:
[...]

Ik krijg niet de optie om het te laten bezorgen en bij het ophalen kan ik geen winkel kiezen.
Voor de witte had ik inderdaad enkel de optie ophalen, maar voor de rood/blauwe was nog wel de optie bezorgen, dus heb daar een preorder voor ingeschoten. We gaan het zien I guess :) (gelukkig was dat toch degene die ik liever had, ivm het zwarte dock)

[ Voor 7% gewijzigd door TheKmork op 09-07-2021 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:10

CyberDonky

DealBytes

VirinR schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:45:
[...]

Jup, was snel uitverkocht..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7771u7jolif_xq_bnxtaNh1ZVU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k7LJFv2T6kDUCsQVKYmJuVjx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
Ik heb de witte 2 keer besteld O-)
Bij de 1e bestelling werd automatisch mijn huisnummer achter mijn straatnaam gezet.
Hierdoor klopt mijn huisnummer niet.
Met de chat van Intertoys gesproken, mailtje gestuurd etc.. ze kunnen de bestelling niet annuleren of mijn adres aanpassen. Ik maak een fout |:( maar vind stom dat ze het niet direct kunnen oplossen :(
Voor de zekerheid maar nog een keer besteld met de juiste huisadres :/
Zit ik straks met 2 van die dingen opgescheept :X

[ Voor 5% gewijzigd door Starscreamer op 09-07-2021 12:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bol verkoopt hem nu ook, 349.

https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=txl

[ Voor 77% gewijzigd door L23 op 09-07-2021 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-09 13:12
100 stuks is niet bepaald veel en toch is het in zo'n 50 minuten uitverkocht.
Ik had al zo'n vermoeden dat het online niet meer zou lukken bij de Intertoys en ik had net naast gegrepen bij Nedgames.
Gelukkig heb ik nu, dankzij @L23, een pre-order bij Bol voor de witte Nintendo Switch OLED _/-\o_ neon blauw en rood heb ik al, zowel links en rechts

Ik had mij wel aangemeld voor een email zodra het te bestellen was maar deze is, blijkbaar, nog niet verstuurd. Ik heb betaald met CC en volgens de bevestigingsmail wordt deze pas belast zodra deze verzonden wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door VirinR op 09-07-2021 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Durft te wedden dat beide kleuren binnen 1 uur is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pinokkia schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:24:
[...]

Denk dat het wel meevalt, verwacht dat Bol een grotere voorraad krijgt dan voorgaande winkels, al zou ik er niet op gokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxone
  • Laatst online: 29-09-2021
Je kan slechts 1 reserveren per account maar in 2 aparte orders is het wel gelukt om 2 witte te bestellen. Is betaald en bevestigd via mail. Had wel maar achteraf gezien dat er een tekstje bij stond dat je maar 1 per klant mocht bestellen... zouden ze dit nu terug annuleren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:03

Mauz1978

Console War Veteran

Bam, die van bol is besteld. Een mooie witte :)

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 13-09 08:16
Ook besteld, ook al heb ik gisteren nog zitten verkondigen hier dat ik geen interesse heb in een dergelijk minimale update. Ik kon het niet laten ook eigenlijk. Ik vind wel dat de pre-order lang openblijft, ik denk dat er weer iets niet goed gaat bij Bol.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Mauz1978 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:25:
Bam, die van bol is besteld. Een mooie witte :)
Las toevallig je bericht en ook gelijk besteld. Had mij ingeschreven voor een mail als deze op voorraad kwam, maar blijkbaar zit daar een vertraging in. Hopelijk was ik nog op tijd.

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!
delete this, verkeerde topic

[ Voor 137% gewijzigd door JackAvery op 09-07-2021 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@JackAvery Dit is dan toch iets voor in het algemene ervaringen topic? Niet verwacht dat er al zo snel een hands on zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:50:
@JackAvery Dit is dan toch iets voor in het algemene ervaringen topic? Niet verwacht dat er al zo snel een hands on zou zijn.
.... oops

Trouwens, Bol is nog steeds niet uitverkocht ;)

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 09-07-2021 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
pinokkia schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:24:
[...]

Staat er nog steeds op. Wat krijg ik? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Bol inmiddels niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Ik heb nu juist de Switch 2019 gekocht. Direct leverbaar :) 8)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-07 08:48
Fnac en Dreamland hebben nu ook beide versies voor 349! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 12:10

CyberDonky

DealBytes

Amazon (DE) nu ook.
Nintendo Switch (OLED-Modell) Weiss: https://amzn.to/3ho7RX3
Pagina: 1 ... 69 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen