Acties:
  • 0 Henk 'm!
RRCreations schreef op donderdag 9 april 2020 @ 11:37:
[...]

Ik kan het maar niet bestellen, bij land kies ik 'pays' en dan staat er 'Champ obligatoire'?
Zit je wel op de Belgische site van Fnac? ;) Ik weet trouwens niet of zij buiten België verzenden, dat moet je zelf even opzoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 09-04-2020 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:01
Ik heb echt mazzel gehad zie ik. Ik had de Animal Crossing editie besteld bij Nedgame, maar ik twijfelde of ik hem wel wilde ophalen. Ik had al een Switch van nog geen jaar oud (wel het oude model) en die zette ik nietsvermoedend op MP 2 weken terug. Even kijken wat hij deed… Niet bij stilgestaan dat de Switch toen al amper leverbaar was 2 weken terug. Mensen gingen boven mijn vraagprijs zitten en ik verkocht de mijne met een game voor € 350,00. 

En nu zit ik opgescheept met de AC console. Heel naar allemaal.

Voor mijn dochters vorige week de Lite besteld voor een normale prijs en de volgende dag binnen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:22
Bol.com heeft weer kleine voorraad: https://www.bol.com/nl/p/...CPS&utm_content=txllinkje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Woohoo, eindelijk gelukt!

Held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhb97
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:49
Jippie hier ook eindelijk 1 te pakken. Kids & pappa blij :-).
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Mij ook gelukt! Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 15:32
Yes. Gamemania ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan1221
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-06 17:45
Hoe komt het dat bijvoorbeeld een Gamemania wel bijna om de dag nieuwe voorraad krijgt maar Nedgame pas eind van de maand kan leveren. Zit er zo een groot verschil tussen de leveranciers van de 2?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rVercors
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 18:06
Game Mania limiteert de bestellingen wel aan max 1 switch per klant zie ik. Prijs is helaas ook omhoog gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAO
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-08 23:08

DAO

Te ziek...2 verschillende besteld op Amazon, 1 op 30 maart(blauw rood)en 1 op 3 april (grijs).
Gisteren voor de 100.000 keer zitten zoeken naar de animal crossing bundel versie voor een normale prijs...is ie via een rare backdoor link bestelbaar in rood/blauw bij coolblue.
Ik denk nog “zal wel gecanceld worden”, vandaag binnen voor 389.../wtf ding was nog goedkoper dan een kale grijze op de site...vage club.
En zelfde PostNL busje zat de grijze van Amazon...

Zoals anderen al aangeven het is echt refreshen en mazzel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paasupdate: FNAC heeft nog Neon consoles.
JackAvery schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:59:
Overzichtje van een aantal Belgische winkels. Coral Lite is op de meeste plekken gewoon pre-orderbaar, die releast pas 24/04. Aanvullingen/een equivalent voor NL winkels is welkom, maar een deel valt natuurlijk gewoon op te zoeken in de pricewatch of op budgetgaming.

Legende:
✔ - bestelbaar
❌ - out of stock

Edit: LAATSTE UPDATE 12/04

WinkelSwitch (2019)Lite
Mediamarkt.be
Dreamland.be*Neon✔ Grey
Fun.be❌ (Neon: 27/02)✔ Grey, Turquoise
Carrefour.eu✔ Yellow, Grey,Turquoise
FNAC.be✔ Neonoverpriced third party
Gamemania.be✔ Yellow, Grey, Turquoise
Coolblue.be

*03/04: Dreamland heeft zijn website aangepast zodat je levertijd pas bij afrekenen ziet. Producten die in voorraad zijn, staan in je normale tekstkleur, producten die "binnenkort beschikbaar" zijn, zet ik in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vraag me echt af waarom die Switch zo duur is in Nederland. Hier in Zwitserland betaal ik omgerekend een euro of 285 voor een rood / blauwe bundel. Verschil komt door meer dan alleen de 13.4% verschil in BTW.

[ Voor 17% gewijzigd door MaZo op 13-04-2020 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
MaZo schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:34:
Vraag me echt af waarom die Switch zo duur is in Nederland. Hier in Zwitserland betaal ik omgerekend een euro of 285 voor een rood / blauwe bundel. Verschil komt door meer dan alleen de 13.4% verschil in BTW.
Vraag en aanbod.
daan1221 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 16:48:
Hoe komt het dat bijvoorbeeld een Gamemania wel bijna om de dag nieuwe voorraad krijgt maar Nedgame pas eind van de maand kan leveren. Zit er zo een groot verschil tussen de leveranciers van de 2?
Is geen nieuwe voorraad. Ze mogen elke dag een maximaal aantal rolcontainers aanleveren van PostNL dus houden ze de verkoop van grote producten kunstmatig laag. Daarom verschijnen er iedere dag een paar exemplaren online.

[ Voor 43% gewijzigd door NotSoSteady op 13-04-2020 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Nee, want hier is ook alles uitverkocht. Ik heb het over de standaardprijzen van 400+ euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
MaZo schreef op maandag 13 april 2020 @ 17:11:
[...]
Nee, want hier is ook alles uitverkocht. Ik heb het over de standaardprijzen van 400+ euro.
Misschien dat het daar minder gebruikelijk is. Overigens verkocht Bol.com de Switch vorige week gewoon voor 329 euro en kost de console normaal net iets meer dan 300 euro. Het is gewoon afhankelijk van de webshops, sommige vragen wel aanzienlijk meer en er zijn partijen die het nog netjes houden. Ze mogen zelf weten wat ze vragen, maar desondanks zijn het wel dingen die ik meeneem bij latere aankopen.

[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 13-04-2020 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
NotSoSteady schreef op maandag 13 april 2020 @ 17:19:
[...]

Misschien dat het daar minder gebruikelijk is. Overigens verkocht Bol.com de Switch vorige week gewoon voor 329 euro en kost de console normaal net iets meer dan 300 euro. Het is gewoon afhankelijk van de webshops, sommige vragen wel aanzienlijk meer en er zijn partijen die het nog netjes houden. Ze mogen zelf weten wat ze vragen, maar desondanks zijn het wel dingen die ik meeneem bij latere aankopen.
Ah ok, ik wist niet dat de normale prijs een stuk lager ligt, ik zag online alleen maar prijzen van over de 400 euro. Vandaar mijn verbazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technicum
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07-2023
Helaas, ik had het ook eigenlijk wel kunnen verwachten. Vandaag zou mijn rood/blauwe switch (31 maart besteld) bezorgd worden. Echter toenstraks om 6.00u mailtje van amazon dat mijn bestelling vertraagd is.

Toch fijn dat ze dan niet kunnen (of willen...) aangeven hoeveel vertraagd. Erg bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

@JackAvery bij dreamland alweer uitverkocht (verwachte leverdatum nu 26/6!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic" is up to date.
ScSi schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:42:
@JackAvery bij dreamland alweer uitverkocht (verwachte leverdatum nu 21/6!)
Wauw dat is ongelooflijk lang. Ik kijk niet naar de leverdatums omdat ik dan een hele order moet invoeren :P Zou eigenlijk verbaasd zijn als dat klopt, het klinkt als een placeholder of een enorme backorder wachtrij.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 14-04-2020 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

JackAvery schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 09:28:
JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic" is up to date.

[...]

Wauw dat is ongelooflijk lang. Ik kijk niet naar de leverdatums omdat ik dan een hele order moet invoeren :P Zou eigenlijk verbaasd zijn als dat klopt, het klinkt als een placeholder of een enorme backorder wachtrij.
Bij fun en mediamarkt ook weer uitverkocht, dus het zou zo maar kunnen kloppen.. Maar lijkt me ook wel héél lang idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technicum
technicum schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:05:
Helaas, ik had het ook eigenlijk wel kunnen verwachten. Vandaag zou mijn rood/blauwe switch (31 maart besteld) bezorgd worden. Echter toenstraks om 6.00u mailtje van amazon dat mijn bestelling vertraagd is.

Toch fijn dat ze dan niet kunnen (of willen...) aangeven hoeveel vertraagd. Erg bijzonder.
Update'tje: Na gisterochtend gehoord te hebben dat hij vertraagd is, vanmorgen mailtje gehad dat hij verzonden is. Geschatte bezorgdatum: 23 April :o .

Wordt verzonden met UPS, maar het ding komt uit Italië :/

Fijn idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekieMonstar
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23-08-2022
Zit al weken te jagen op een Switch voor mijn zoon. Hij word eind april 6 en mag eindelijk aan een console beginnen.
Zit me rot te zoeken maar kom niet verder dan overpriced 2e handsjes.

Heb zojuist contact gehad met de Mediamarkt die er nog een paar op voorraad hebben voor 409 euro.
Kan iemand mij advies geven wat te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzels
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-03 16:44
KoekieMonstar schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:39:
Zit al weken te jagen op een Switch voor mijn zoon. Hij word eind april 6 en mag eindelijk aan een console beginnen.
Zit me rot te zoeken maar kom niet verder dan overpriced 2e handsjes.

Heb zojuist contact gehad met de Mediamarkt die er nog een paar op voorraad hebben voor 409 euro.
  • Het geld maakt je niet zoveel uit? Koop die van mediamarkt
  • Je wilt het cadeautje zeker met zijn verjaardag hebben? Koop die van mediamarkt
  • Je wil er niet zoveel geld aan uitgeven? Wacht tot de console terug beschikbaar wordt
Als het om het geld te doen is, hou er dan ook rekening mee dat zo'n console niet veel waarde heeft zonder games waarvan de betere toch ook ook snel boven de € 50,- kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekieMonstar
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23-08-2022
Dat kind kan niet meer slapen, zal er toch aan moeten geloven om er een te kopen voor prijs zoal die nu op de markt is.
Maar ik vraag me af of ik niet nog 2 weken moet wachten met kopen, wellicht gaan de prijzen omlaag ? Of is er dan helemaal geen voorraad meer.
Ben een beetje daarnaar op zoek.

Tuurlijk gaat het altijd om de prijs, waarom zou je meer willen betalen. Maar een kind met zijn verjaardag 2 sokken geven ipv een switch ? Dat gaat hij nooit meer vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzels
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-03 16:44
Is natuurlijk ook afhankelijk hoe je het aan je kind verteld, hoe hij het begrijpt, wat hij verwacht, hoe hij de huidige situatie aanvoelt etc... maar dat is een discussie die hier niet thuis hoort vrees ik.

De reden dat de prijs zo hoog staat is omdat het blijkbaar nu ook verkoopt aan deze prijs. Met € 400 zou ik zelf geen problemen hebben, een verdubbeling vind ik er zelf wat over.
Een tip voor je, moet je er één bemachtigen: Je kan vouchers kopen op de nintendo eshop voor € 99,- waarbij je 2 games mag kiezen. Dan heb je er 2 van € 59,- voor € 99,-. Toch weer € 20,- uitgespaard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:52

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Pfoe wat een prijzen.
Imho kun je 'm ook tweedehands kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
KoekieMonstar schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:48:
Dat kind kan niet meer slapen, zal er toch aan moeten geloven om er een te kopen voor prijs zoal die nu op de markt is.
Maar ik vraag me af of ik niet nog 2 weken moet wachten met kopen, wellicht gaan de prijzen omlaag ? Of is er dan helemaal geen voorraad meer.
Ben een beetje daarnaar op zoek.

Tuurlijk gaat het altijd om de prijs, waarom zou je meer willen betalen. Maar een kind met zijn verjaardag 2 sokken geven ipv een switch ? Dat gaat hij nooit meer vergeten...
Ik zou wachten. De Switch is bijna dagelijks op voorraad voor minder. Gisteren nog een paar uur bij de Wehkamp.

https://www.techtastic.nl...euwe-exemplaren-onderweg/

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 15-04-2020 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoekieMonstar schreef op woensdag 15 april 2020 @ 12:39:
Laat je niet scalpen door een MM medewerker :P Gewoon geduld hebben, hou Amazon Gamemania en Bol in de gaten, daar lijkt af en toe wat stock online te komen in NL. Misschien komt de Switch op tijd, misschien niet, maar er is vast wel een manier om dat aan je zoontje op een positieve manier uit te leggen?

Een Switch tweedehands kopen zou ik afraden op marktplaats wegens het aantal potentiële scammers. Ook gaat de tweedehandsprijs vermoedelijk niet interessanter zijn dan een nieuw exemplaar. Als ik even op V&A kijk hier, zie ik al prijzen die hoger zijn dan de gewone nieuwprijs.

De huidige situatie met beperkte voorraad duurt vermoedelijk nog wel minstens tot eind april, misschien nog enkele weken langer. Ik weet dat het geen goede vergelijking is (want andere logistieke situatie), maar in Japan zijn ze op de MyNintendoStore nu al reservaties aan het maken die pas in de eerste helft van mei geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technicum
Gamemania heeft er nu voorraad staan voor de rood/blauw neon console met een startkitje dr bij voor 369 euro:

https://www.gamemania.nl/...tendo-switch/2456nsn19kit

[ Voor 4% gewijzigd door technicum op 15-04-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crumblz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 09:20
Zojuist bij de Mediamarkt in Duiven geweest en ik zag daar nog een aantal Nintendo Switches liggen. Wel voor 409 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firetrooper
  • Laatst online: 07:40
NotSoSteady schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:20:
[...]

Ik zou wachten. De Switch is bijna dagelijks op voorraad voor minder. Gisteren nog een paar uur bij de Wehkamp.

https://www.techtastic.nl...euwe-exemplaren-onderweg/
Volgens deze site was hij vanochtend beschikbaar op bol.com. Heb alleen bij Bol de alert aanstaan als hij beschikbaar is en geen bericht gehad.

Van de week bij de Makro geweest. Daar is hij ook niet geleverd geweest en zijn er een hoop reserveringen gemaakt volgens de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Firetrooper schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:23:
[...]

Volgens deze site was hij vanochtend beschikbaar op bol.com. Heb alleen bij Bol de alert aanstaan als hij beschikbaar is en geen bericht gehad.

Van de week bij de Makro geweest. Daar is hij ook niet geleverd geweest en zijn er een hoop reserveringen gemaakt volgens de medewerker.
Die alert werkt vrijwel nooit, vooral niet in deze situaties waarbij ze binnen een half uur weg zijn. Ik had voor ieder model een notificatie staan, maar nooit een bericht gekregen ondanks dat die vorige week bij Bol.com twee keer een halve dag op voorraad heeft gestaan.

[ Voor 22% gewijzigd door NotSoSteady op 17-04-2020 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technicum
Heb de mijne van de 31e maart besteld vanochtend binnen gekregen van amazon.nl. Ben d'r blij mee :)

Maar, blijft wel vervelend van het proces dat de verzenddatum om de haverklap veranderde (goed, dat zal mede door de coronatoestand zijn natuurlijk), maar dat dan op de website van amazon bij je besteloverzicht de het bezorgmoment op de ene pagina niet strookte met die op de andere pagina. Beetje vreemd blijft het allemaal wel.

[ Voor 62% gewijzigd door technicum op 17-04-2020 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
technicum schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:31:
Heb de mijne van de 31e maart besteld vanochtend binnen gekregen van amazon.nl. Ben d'r blij mee :)

Maar, blijft wel vervelend van het proces dat de verzenddatum om de haverklap veranderde (goed, dat zal mede door de coronatoestand zijn natuurlijk), maar dat dan op de website van amazon bij je besteloverzicht de het bezorgmoment op de ene pagina niet strookte met die op de andere pagina. Beetje vreemd blijft het allemaal wel.
Ja gaat allemaal niet rap bij Amazon. Wacht ook al sinds 4 april op mijn nieuwe iPhone, die wel gewoon op voorraad wordt weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Voor de mensen die zelf geen tijd hebben om de websites altijd in de gaten te houden (of juist wel en die een ander willen helpen) ik heb de switch eergisteren bij Gamemania in mijn winkelmandje gedaan toen deze even beschikbaar was maar moest toen plotseling weg dus niet afgerekend. Gisteren zat ie nog in mijn mandje dus op hoop van zegen het betaalproces doorlopen, dit ging zonder problemen en vandaag heb ik de switch ontvangen! Dus ondanks dat er op de website staat dat hij niet op voorraad is, zolang je hem in het mandje doet wanneer hij wel op voorraad is kun je later nog gewoon afrekenen (ook handig voor de twijfelaars onder ons). Dus eventueel iemand vragen om het voor jou in de gaten te houden zou een optie kunnen zijn.

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technicum
NotSoSteady schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:40:
[...]

Ja gaat allemaal niet rap bij Amazon. Wacht ook al sinds 4 april op mijn nieuwe iPhone, die wel gewoon op voorraad wordt weergegeven.
Damn, da's nog irritanter. Van de switch weten we allemaal nu wel dat het ding moeilijk te krijgen is, maar iets wat gewoon zeker op voorraad moet zijn is wel heel vervelend als t allemaal zo lang duurt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoOw
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
Heb zojuist een exemplaar kunnen bestellen op Bol.com (grijze model), voor €329,-
Op het moment van schrijven nog op voorraad.

Voor degene er telkens naast grijpen, er bestaan online diensten (visualping.io bijv.) waar je websites kunt tracken op wijzigingen, je krijgt dan een melding per mail wanneer er iets op de pagina wijzigt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pBook
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:57
exoOw schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:32:
Heb zojuist een exemplaar kunnen bestellen op Bol.com (grijze model), voor €329,-
Op het moment van schrijven nog op voorraad.

Voor degene er telkens naast grijpen, er bestaan online diensten (visualping.io bijv.) waar je websites kunt tracken op wijzigingen, je krijgt dan een melding per mail wanneer er iets op de pagina wijzigt.
Bedankt voor de tip! Heb zojuist ook kunnen bestellen bij Bol.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodi333
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 31-08 14:50
Ai ben denk ik weer net te laat.
Hij staat op bol.com nog op voorraad, maar wil het winkelmandje niet in. Via de app niet te vinden, dus zal wel weer op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Shh. Ook net te laat... Al zo lang op zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan1221
Ik weet niet of het een fout was maar ik zag net op Nedgame een Nintendo Switch Grey eventjes te koop staan en even later werd die er weer afgehaald. Kan zijn dat Nedgame nog een paar over heeft en af en toe wat online zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Bij Coolblue was vanmiddag ook nog één rood/blauwe Switch verkrijgbaar, inmiddels al weer uitverkocht. En Ring Fit, ook een hardloper op dit moment, is ook weer hier en daar verkrijgbaar. Heb die zelf gister op bol.com gekocht (en vandaag ontvangen) en zag dat ie bij GameMania nu ook weer op voorraad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ILCILA
  • Laatst online: 13-09 21:36
Gisteravond bij Mediamarkt de Grijze kunnen aanschaffen (link). Ook nu nog op voorraad en bestelbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
ILCILA schreef op donderdag 23 april 2020 @ 07:46:
Gisteravond bij Mediamarkt de Grijze kunnen aanschaffen (link). Ook nu nog op voorraad en bestelbaar
Very tempting.. vond je die prijs ok voor jezelf? 409 is toch wel stuk boven de normale prijs (329 geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ILCILA
  • Laatst online: 13-09 21:36
Joach1m schreef op donderdag 23 april 2020 @ 07:52:
[...]

Very tempting.. vond je die prijs ok voor jezelf? 409 is toch wel stuk boven de normale prijs (329 geloof ik).
Eens, echter de 2e handsprijzen gaan ook al richting die kant, ook in de V&A van Tweakers (link) (link), dus bewust keuze gemaakt om hem dan voor een paar tientjes meer gewoon zelf aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 08:21
ILCILA schreef op donderdag 23 april 2020 @ 07:58:
[...]

Eens, echter de 2e handsprijzen gaan ook al richting die kant, ook in de V&A van Tweakers (link) (link), dus bewust keuze gemaakt om hem dan voor een paar tientjes meer gewoon zelf aan te schaffen.
Maar 80 Euro is wel wat meer dan een paar tientjes. Dat zijn gewoon misselijke profiteur-prijzen. Maar ieder zijn ding... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belgische shopindicaties zijn weer up to date: JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic" - hou er natuurlijk mee dat ik hier één maal per dag aandacht aan besteed, en dat momenteel voorraad soms slechts enkele uren zichtbaar is. Momenteel heeft FNAC enkele grijze OG Switches in stock.
ILCILA schreef op donderdag 23 april 2020 @ 07:58:
[...]

Ieder zijn ding enzo, maar met een beetje meer geduld kan je de Switch voor een normale prijs krijgen, in een andere winkel of wanneer de voorraden terug op orde komen over een aantal weken. Ik vind zelf het vrij spijtig om te zien dat mediamarkt.nl hieraan meedoet, al is dat natuurlijk hun volste recht. In België vraagt MediaMarkt gewoon netjes €329.

Zelf zou ik zo een prijs gewoon niet betalen om een dergelijk prijszetting niet aan te moedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodi333
Ik wacht inderdaad ook liever. De aanschaf is geen noodzaak voor mij, maar een luxe. verschil is toch weer een volledig spel + een screenprotector.... en vind het ook wel sport om toch de normale prijs te betalen momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firetrooper
Afgelopen maandag was hij bij amazon.nl even op voorraad. Leverdatum stond toen op 11 mei ongeveer. Gelijk besteld en gisteren een bericht dat hij verzonden is en 28 april binnen komt.

Vooralsnog lijken amazon.nl en bol.com de leverancier te zijn waar je hem zonder accessoires (zoals bij gamemania) met enige regelmaat weer kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:32
Er is was weer voorraad op Amazon DE voor levering op 12 mei. 335 euro en wat centjes als je daar besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door dcell op 23-04-2020 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmr1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:46
Firetrooper schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:37:
Afgelopen maandag was hij bij amazon.nl even op voorraad. Leverdatum stond toen op 11 mei ongeveer. Gelijk besteld en gisteren een bericht dat hij verzonden is en 28 april binnen komt.

Vooralsnog lijken amazon.nl en bol.com de leverancier te zijn waar je hem zonder accessoires (zoals bij gamemania) met enige regelmaat weer kan bestellen.
Hier ook. Maandag besteld voor € 329,-
Verwachte leverdatum is bij mij 29 april.
Zo te zien komt ie uit Italië.

I’m not superstitious, but I am a little stitious.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
Ik heb vanmiddag de grijze Switch bij Amazon.nl besteld voor 329 euro. Eindelijk!
12 mei is de verwachte leverdatum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chan_x
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-03 10:54
Same 🙃

plus ça change·, plus c'est la même chose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik dacht er ook aan om de switch vandaag via Amazon.nl te kopen, maar wachten tot 12 mei duurde me toch wat te lang. Kan me haast niet voorstellen dat er voor die tijd niet al weer iets fatsoenlijks te krijgen is via een bol, Coolblue of andere webshop. Maar goed, het is een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodi333
Hebben jullie voor Amazon.nl iets van een notification oid aan staan, of gewoon vaak kijken? Staat altijd een vanaf prijs van 579€ als ik kijk. Lees van verschillende hier dat hij eerder bezorgd wordt als je op amazon besteld, dus die gok wil ik wel nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-09 13:50
Ik heb gister voor €348,- een switch kunnen bemachtigen bij Nedgame. Weliswaar iets duurder dan de bovenstaande reacties maar wel geleverd voor 30 april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb zonet een Switch bij bol.com voor €329 kunnen bestellen, dus het kan nog wel voor een normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodi333
Wauw, gewoon weer te laat...., }:O

[ Voor 7% gewijzigd door Dodi333 op 24-04-2020 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Was ook puur toeval eigenlijk, ik was voor iets anders aan het shoppen bij bol.com, toen dacht ik: laat ik eens kijken hoe het hier met de voorraad Switches zit en toen zag ik er toevallig een staan. Leverdatum is morgen.
Ik zie m daar nu trouwens nog steeds beschikbaar staan.

[ Voor 16% gewijzigd door jasjenl op 24-04-2020 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firetrooper
Dodi333 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:27:
Hebben jullie voor Amazon.nl iets van een notification oid aan staan, of gewoon vaak kijken? Staat altijd een vanaf prijs van 579€ als ik kijk. Lees van verschillende hier dat hij eerder bezorgd wordt als je op amazon besteld, dus die gok wil ik wel nemen
Vaak kijken, je ziet inderdaad altijd de aanbieders van boven de 500 euro via externe verkopers.

Als Amazon hem zelf op voorraad heeft zie je hem gelijk duidelijk staan voor de normale prijs van 320 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodi333
toch maar eens uitzoeken vanavond hoe je websites kunt tracken dan, misschien dat ik daarmee 'snel genoeg' kan reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Dodi333 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:10:
toch maar eens uitzoeken vanavond hoe je websites kunt tracken dan, misschien dat ik daarmee 'snel genoeg' kan reageren
Maar zie je m bij bol.com nu niet dan? Ik kan m daar nog gewoon in m'n winkelwagen gooien.

[ Voor 8% gewijzigd door jasjenl op 24-04-2020 11:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rVercors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ja klopt, ik heb ook een rood/blauwe besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodi333
yes is gelukt, bedankt voor de hulp!
Hij kwam pas in beeld toen ik 'toon producten die niet leverbaar zijn' aangevinkt had. Dus iets klopte er niet helemaal
In principe morgen bezorgd, mijn vriendin zal erg blij zijn, nu nog een spel kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robocop123
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 16:09
Ook een exemplaar bij Bol.com op de kop getikt. Bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:26
Hm, hij staat er nog gewoon als beschikbaar, alleen als ik hem in m'n winkelwagen stop en vervolgens op doorgaan naar bestellen druk, zit er niks in m'n winkelwagentje... Dan maar wachten op de volgende keer I guess.

Edit:
En ineens kan die toch in de winkelwagen :D

Edit 2:
Laat maar, hij is er weer uit gegooid. Ik wacht wel op de volgende lading die beschikbaar komt.

[ Voor 27% gewijzigd door Miyazono op 24-04-2020 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Yes, ook ik kon een switch van Bol.com bemachtigen! Toch fijn, met een spontane week vrij voor de boeg komende week. Nu eventjes verdiepen in de belangrijkste accessoires.

Ben nu toch ook helemaal blij dat ik niet gister die switch via Amazon.nl heb gekocht, dan had je nu drie weken voor niks mogen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Edzeau schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:20:
Yes, ook ik kon een switch van Bol.com bemachtigen! Toch fijn, met een spontane week vrij voor de boeg komende week. Nu eventjes verdiepen in de belangrijkste accessoires.

Ben nu toch ook helemaal blij dat ik niet gister die switch via Amazon.nl heb gekocht, dan had je nu drie weken voor niks mogen wachten.
Die kon je dan gewoon weer annuleren ;) als je met CC betaald dan schiet je ook niks voor. Als je met ideal zou betalen is het wel weer een gedoe om je geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rVercors
dcell schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:25:
[...]

Die kon je dan gewoon weer annuleren ;) als je met CC betaald dan schiet je ook niks voor. Als je met ideal zou betalen is het wel weer een gedoe om je geld terug te krijgen.
met Ideal betaald en had het netjes binnen 3 dagen terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
dcell schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:25:
[...]

Uiteraard is dat mogelijk, maar je kon er toch wel een beetje van uit gaan dat er in die drie weken weer nieuw aanbod zou komen die wel binnen 24 uur kan leveren (en dat blijkt dus direct al zo te zijn). Imo te veel gedoe om achter je geld aan te moeten. :+ Maar kijk er erg naar uit om de switch te ontvangen morgen, hyped!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
Edzeau schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:27:
[...]

Uiteraard is dat mogelijk, maar je kon er toch wel een beetje van uit gaan dat er in die drie weken weer nieuw aanbod zou komen die wel binnen 24 uur kan leveren (en dat blijkt dus direct al zo te zijn). Imo te veel gedoe om achter je geld aan te moeten. :+ Maar kijk er erg naar uit om de switch te ontvangen morgen, hyped!
Dan had je in ieder geval iets achter de hand mocht het je niet lukken bij een shop die binnen 24 uur kan leveren maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. Veel speelplezier morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
Ik heb hem zojuist ook bij bol.com kunnen bestellen! Ik had een notificatie aanstaan maar dat werkte dus niet. Gelukkig kan ik op de Tweakers.net community vertrouwen. Bedankt!

Gisteren bij Amazon.nl besteld (grijze ipv de blauw/rode) maar die ga ik annuleren. En gelukkig met CC betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
dcell schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 12:35:
[...]

Dan had je in ieder geval iets achter de hand mocht het je niet lukken bij een shop die binnen 24 uur kan leveren maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. Veel speelplezier morgen :)
Haha je hebt ook helemaal gelijk hoor.

Ik heb net mijn USA trip voor over 3 weken kunnen cancellen (jeej corona!), oftewel ik moet nu precies in de gaten houden welke vd +/- 12 hotels mijn geld wel en nog niet heeft over gemaakt. Denk dat dit ook één van de redenen is dat ik een Switch-bestelling niet eventueel later nog wil annuleren om ook daar nog op mijn geld te moeten wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ennnn alweer uitverkocht, wat was de prijs bij Bol?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:07:
329 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodi333
gewoon 329, zoals ik eerder zei, let erop of je 'toon producten die niet leverbaar zijn' aan hebt staan bij bol.com.

De notificaties zijn te traag, die worden niet direct verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan1221
Momenteel bij nedgame 1 red/blue switch op voorraad (wel 2e hands)

[ Voor 12% gewijzigd door daan1221 op 24-04-2020 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
Chaoss schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:07:
Nu weer (een of meerdere?) te verkrijgen! Snel! ;)

Edit: Voor EUR 329 dus!

[ Voor 3% gewijzigd door Edzeau op 24-04-2020 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:50

Melkaz

Melkazar

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:01
Melkaz schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:52:
[...]

Helaas verschijnt hij nooit in je mandje.
Uit interesse geprobeerd en hier wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Melkaz schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:52:
[...]

Helaas verschijnt hij nooit in je mandje.
Bij mij werkt het gewoon?

Edit: Nu overigens niet meer, want de voorraad is alweer weg. 8)7
Edit 2: Anyway, mijn tip: De link die ik hierboven deelde in de gaten houden, zo af en toe refreshen. Met wat geluk heb je er ook snel ééntje in je winkelwagen.

[ Voor 42% gewijzigd door Edzeau op 24-04-2020 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:50

Melkaz

Melkazar

Edzeau schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 13:55:
[...]

Bij mij werkt het gewoon?

Edit: Nu overigens niet meer, want de voorraad is alweer weg. 8)7
Edit 2: Anyway, mijn tip: De link die ik hierboven deelde in de gaten houden, zo af en toe refreshen. Met wat geluk heb je er ook snel ééntje in je winkelwagen.
Na een paar keer proberen toch gelukt om in mandje te krijgen maar vlak daarna:

Sorry!
Omdat deze artikelen niet meer op voorraad zijn, hebben we ze uit jouw winkelwagen verwijderd.

Overigens heb ik zelf al een switch, probeer er eentje te bemachtigen voor familie.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:26
Na 10 minuten proberen om de Switch in m'n mandje te krijgen, Bol hem er drie keer weer uit gooien, is het eindelijk gelukt om hem te bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hier ook steeds foutmeldingen en inmiddels staat hij weer op niet leverbaar.

Edit: Na een half uur proberen en foutmeldingen kwam ik er toch een keer doorheen, besteld en met CC betaald, afwachten of er ook geleverd wordt. Dit was niet het meest soepele bestel proces :P

[ Voor 58% gewijzigd door Chaoss op 24-04-2020 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Bol.com en andere Nederlandse winkel geven alleen voorraad aan als deze er ook is. Amazon doet net of ze voorraad hebben en pakken zo wat marktaandeel maar leveren vrolijk 1, 2 of pas na 3 weken later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan1221
Net confirmatie van nedgame gekregen. over de pre order van de 30-04 switch levering. Wordt morgen geleverd. Dus kan zijn dat er binnenkort bij nedgame ook weer wat meer open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

jongetje schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 14:21:
Bol.com en andere Nederlandse winkel geven alleen voorraad aan als deze er ook is. Amazon doet net of ze voorraad hebben en pakken zo wat marktaandeel maar leveren vrolijk 1, 2 of pas na 3 weken later.
Dat zou voor mij al wel een reden zijn om niet te bestellen bij Amazon. Van bol.com heb ik nu al de verzend bevestiging met track & trace code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

Nu staat er een Switch bij Bol via een partner voor €362

EDIT: En weer weg

[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 24-04-2020 16:20 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
Lijkt nu weer “volop” beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Beschikbaar op Bol nu. Net een besteld dus kan ik mijn Amazon order annuleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:55

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Net ook 2 besteld bij bol voor mezelf en mijn vrouw. Morgen in huis. Nu nog snel wat games erbij.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Laatst online: 16-05 08:24
Is het alweer op bij Bol? Linkje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Het moeilijk te vinden Ring Fit Adventure is beschikbaar op bol.com sinds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jasjenl schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 16:05:
[...]
. Van bol.com heb ik nu al de verzend bevestiging met track & trace code.
Hier nog geen verzend bevestiging.. }:| terwijl de bestelling staat op wordt morgen bezorgd

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 24-04-2020 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Laatst online: 16-05 08:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:41

Nitai

Live the life you love.

Switch is weer op voorraad bij Bol.com

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Toch gek hoe dat gaat alsof ze gister niet wisten hoeveel ze er beschikbaar hadden.

Ik heb de verzendbevestiging midden in de nacht ontvangen, helaas laat de DHL tracking geen gegevens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
De bezorger is onderweg! oOo Gisteren besteld bij bol.com
Ik heb alleen nog geen eerste game. Twijfel tussen Zelda of Animal Crossing.
Pagina: 1 ... 64 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen