'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik heb hem gisteren einde ochtend bij bol besteld. Hij kwam vandaag aan via PostNL.Chaoss schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 15:56:
Hoelaat hadden jullie gister besteld? Die van mij staat sinds vannacht op "aangemeld bij DHL" maar sindsdien geen update meer, heb er een hard hoofd in of ik hem dit weekend nog kan gebruiken.
Raar dat de ze ene keer verzenden met DHL. En de andere keer met PostNLVerwijderd schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 16:31:
[...]
Ik heb hem gisteren einde ochtend bij bol besteld. Hij kwam vandaag aan via PostNL.
Die van mij was gisteren begin van de middag besteld. Ik kreeg ook pas ergens 's nachts een verzend bevestiging. Vanochtend was het binnengekomen met PostNL.Chaoss schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 16:44:
[...]
Raar dat de ze ene keer verzenden met DHL. En de andere keer met PostNL
Heb je niet toevallig via een andere verkoper dan Bol zelf besteld? Voor zover ik weet verzendt Bol zelf alleen via PostNL.Chaoss schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 16:44:
[...]
Verwijderd
Misschien afhankelijk van de plaats waar je woont. Als kleine hoopgever voor vandaag: bij ons wordt tracking info haast nooit tijdig getoond bij DHL. Vaak krijg ik een melding dat er tracking info is als het al bezorgd is.Chaoss schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 16:44:
[...]
DHL Parcel is daar inderdaad verdomd traag in af en toe. DHL Express doet dat stukken beter, maar de meeste winkels gebruiken dat eerste.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 17:02:
[...]
Misschien afhankelijk van de plaats waar je woont. Als kleine hoopgever voor vandaag: bij ons wordt tracking info haast nooit tijdig getoond bij DHL. Vaak krijg ik een melding dat er tracking info is als het al bezorgd is.
Nee bol.com staat als verkoper aangegeven. Helaas is de status nog steeds enkel aangemeld dus nog niet eens onderweg. Jammer van het lange weekend maar het is niet anders.NMe schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 17:01:
[...]
Heb je niet toevallig via een andere verkoper dan Bol zelf besteld? Voor zover ik weet verzendt Bol zelf alleen via PostNL.
Toevallig vanmorgen ook een pakket uit Duitsland ontvangen en daarbij waren de status updates ook erg traag maar daarbij zag ik tenminste dat hij onderweg was.
Ik had gisteravond tegen 19:00 besteld. Rond middernacht verzendbevestging en vanochtend bezorgd door PostNL.Chaoss schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 18:42:
[...]
Nee bol.com staat als verkoper aangegeven. Helaas is de status nog steeds enkel aangemeld dus nog niet eens onderweg. Jammer van het lange weekend maar het is niet anders.
Toevallig vanmorgen ook een pakket uit Duitsland ontvangen en daarbij waren de status updates ook erg traag maar daarbij zag ik tenminste dat hij onderweg was.
Intertoys geeft aan dat ie op voorraad is.Karp schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:14:
Bol maakt het me lastig. Hij lijkt soms op voorraad, maar bestellen lukt me niet. Lukt het iemand anders nog, of is er een alternatief?
https://www.intertoys.nl/...19-upgrade-rood-blauw-000
I’m not superstitious, but I am a little stitious.
Duidelijk dat zij ook weten dat er vraag naar is! 379,- hier/nu.rmr1 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:21:
[...]
Intertoys geeft aan dat ie op voorraad is.
Er zullen vast mensen zijn die dit onder vraag en aanbod vinden vallen, maar ik heb de mijne in september voor 319 gekocht via bol.com. Wat mij betreft is het een no-go dat de prijs stijgt ipv daalt. Zelf zou ik nooit een switch kopen in de wetenschap dat de prijs kunstmatig 60 euro hoger is. Ik vind het ook niet netjes van Intertoys. Hopelijk kunnen de mensen die graag een switch willen in tijden van corona snel eentje voor een 'normale' prijs op de kop tikken.rmr1 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:21:
[...]
Intertoys geeft aan dat ie op voorraad is.
Eens. Ik vind dat in deze tijd niet kunnen.pgs010 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 22:53:
[...]
Er zullen vast mensen zijn die dit onder vraag en aanbod vinden vallen, maar ik heb de mijne in september voor 319 gekocht via bol.com. Wat mij betreft is het een no-go dat de prijs stijgt ipv daalt. Zelf zou ik nooit een switch kopen in de wetenschap dat de prijs kunstmatig 60 euro hoger is. Ik vind het ook niet netjes van Intertoys. Hopelijk kunnen de mensen die graag een switch willen in tijden van corona snel eentje voor een 'normale' prijs op de kop tikken.
Terwijl normaalgesproken niet veel mensen meer bij Intertoys kopen (denk ik althans).
Vanavond lekker op mijn Switch zitten spelen die ik voor een normale prijs bij bol.com heb kunnen krijgen!
De Switch is een luxeproduct. Ik vind het prima dat een bedrijf met winstoogmerk in deze tijden de prijzen verhoogt. De continuïteit van Intertoys was voor de coronacrisis al in gevaar, nu zeker.Joach1m schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 23:27:
[...]
Eens. Ik vind dat in deze tijd niet kunnen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Moet je als Intertoys vooral de prijs verhogen.g0tanks schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 23:31:
[...]
De Switch is een luxeproduct. Ik vind het prima dat een bedrijf met winstoogmerk in deze tijden de prijzen verhoogt. De continuïteit van Intertoys was voor de coronacrisis al in gevaar, nu zeker.
Ik ben het verder met je eens dat de Switch een luxeproduct is, maar dit is doelbewust gebruik maken van een kortstondige schaarste terwijl anderen dan niet doen. Kortetermijnvisie van een bedrijf in moeilijkheden.
Voor de aardige prijs van € 499,-

https://www.bol.com/nl/p/...KQ.1_11.16.ProductPageUrl
I’m not superstitious, but I am a little stitious.
Dat deed coolblue al toen de crisis in Nederland nog niet eens gestart was met hun hele assortiment en de switch is daar zelfs 409 euro.Joach1m schreef op zondag 26 april 2020 @ 00:03:
[...]
Moet je als Intertoys vooral de prijs verhogen.
Ik ben het verder met je eens dat de Switch een luxeproduct is, maar dit is doelbewust gebruik maken van een kortstondige schaarste terwijl anderen dan niet doen. Kortetermijnvisie van een bedrijf in moeilijkheden.
De te korten komen bij Nintendo niet alleen door Corona, maar omdat in de eerste week van de crisis animal crossing ook is gelanceerd wat enorm veel mensen over de streep heeft getrokken. Tel daarbij Corona op waardoor mensen wat sneller over de streep getrokken zijn. De productie is niet lager dan normaal en even een paar honderd duizend extra consoles maken doe je ook niet van de ene op de andere dag.
Dit voelt een beetje als met de Wii die opeens enorm populair werd en Nintendo na de Gamecube voorzichtig was geworden. Dat heeft ook maanden geduurd voordat er weer normale voorraden waren. En toen was er geen Corona
Tot hier volg ikjongetje schreef op zondag 26 april 2020 @ 09:23:
[...]
Dat deed coolblue al toen de crisis in Nederland nog niet eens gestart was met hun hele assortiment en de switch is daar zelfs 409 euro.
De te korten komen bij Nintendo niet alleen door Corona, maar omdat in de eerste week van de crisis animal crossing ook is gelanceerd wat enorm veel mensen over de streep heeft getrokken. Tel daarbij Corona op waardoor mensen wat sneller over de streep getrokken zijn.
Maar hier heb ik mijn bedenkingen bij. De Chinese fabrieken hebben een ruime maand stilgelegen en alles terug aan 100% werkend krijgen neemt ook redelijk wat tijd in. Er is dus zeker sprake geweest van een productieafname.De productie is niet lager dan normaal en even een paar honderd duizend extra consoles maken doe je ook niet van de ene op de andere dag.
Om dit even te tonen: hier vind je bijvoorbeeld het aantal kilo's geïmporteerd door Nintendo of America, per productiefabriek, voor de periode juli 2019 - maart 2020. Nagenoeg alle Switch leveringen in de US kwamen in de periode januari-maart uit Vietnam. Hou daar nog eens rekening mee dat ook die Vietnamese fabriek afhankelijk is van componenten die geproduceerd worden in China. M.a.w., ook daar wordt minder geproduceerd na een tijd. Shipments uit maart zjin verzonden in februari, productietekorten in Vietnam in maart hebben dus pas een echt effect in april.
Prijsstijgingen van Coolblue en Mediamarkt spelen in op tijdelijke schaarste. Of dit voor hen een succesvolle strategie is... nja we kunnen zeggen wat we willen maar hun Switch voorraad leek toch zeer regelmatig uitverkocht.
"Wilt verhogen" duidt op de toekomst, dat gaat over het huidige kwartaal en later, niet over de situatie van de voorbije maandenjongetje schreef op zondag 26 april 2020 @ 14:13:
@JackAvery Wordt toch wel zo in dit artikel genoemd: nieuws: 'Nintendo wil productie van Switch dit jaar met 10 procent verhogen'
Mja, niet betalen aan scalpers, IMO. Een van de redenen dat er schaarste is, is dat idioten zoals die aanbieder ze opkopen en verkopen voor 200 euro meer dan 't ding waard is. Laat ze maar lekker met die voorraad zitten.rmr1 schreef op zondag 26 april 2020 @ 08:16:
Bij BOL is ie ook op voorraad, via een partner weliswaar.
Voor de aardige prijs van € 499,-![]()
https://www.bol.com/nl/p/...KQ.1_11.16.ProductPageUrl
Volgens mij levert DHL Parcel niet op zon en feestdagen dus zal je waarschijnlijk moeten wachten tot dinsdag.Chaoss schreef op zondag 26 april 2020 @ 14:27:
Schiet nog steeds niet op, maar ik weet niet of ik op zondag een status update kan verwacht.
Wel vreemd, is dus al sinds vrijdag hetzelfde:
[Afbeelding]
Gare boel daar bij BOL/DHL.
Yup t'is niet anders, nahja slinger ik vanavond de PS4" maar weer aan.dcell schreef op zondag 26 april 2020 @ 17:47:
[...]
Volgens mij levert DHL Parcel niet op zon en feestdagen dus zal je waarschijnlijk moeten wachten tot dinsdag.
Verwijderd
(Als er had gestaan: wordt over 2 weken geleverd had ik het prima gevonden, maar eerst het volgende-dag-levering-snoepje geven en dat vervolgens weer afpakken...

Er is weer een Switch voorraad bij https://www.amazon.nl/dp/B07W13KJZC/?tag=nlpep-21 voor 330€ en levering vanaf 12 Mei.
Succes en groetjes
TF.
Verwachte bezorgdatum:Tri Force schreef op maandag 27 april 2020 @ 10:41:
Hi folks,
Er is weer een Switch voorraad bij https://www.amazon.nl/dp/B07W13KJZC/?tag=nlpep-21 voor 330€ en levering vanaf 12 Mei.
Succes en groetjes
TF.
We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte leverdatum voor dit item hebben.
Ik denk dat de eerste partij al weer weg is!
Ah inderdaad.. misschien bij amazon. nl meer clickbait dan echt een voorraad als het binnen een uur al op is..Karp schreef op maandag 27 april 2020 @ 10:55:
[...]
Verwachte bezorgdatum:
We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte leverdatum voor dit item hebben.
Bol. com heeft telkens een voorraad die een dag mee gaat en tussen de 1 week en 2 weken krijgen hun voorraad en dat was afgelopen Woensdag dus hopelijk eind deze week weer een aantal beschikbaar of anders begin volgende week.
Als er genoeg mensen zijn die er 10 a 20 in een keer kopen om ze op makrtplaats te zetten, dan is de voorraad ook zo op.Tri Force schreef op maandag 27 april 2020 @ 11:42:
Ah inderdaad.. misschien bij amazon. nl meer clickbait dan echt een voorraad als het binnen een uur al op is..
Dat zou kunnen maar ik denk wel dat er max 1 per persoon besteld kan worden want je kunt met een actie ook nooit 2 dezelfde spellen bij Amazon bestellen anders zou iedereen 3x Breath of the wild bestellen en 1 gratis krijgen en die weer verkopen.hcQd schreef op maandag 27 april 2020 @ 11:58:
[...]
Als er genoeg mensen zijn die er 10 a 20 in een keer kopen om ze op makrtplaats te zetten, dan is de voorraad ook zo op.
Nieuwe mail: Aankomst 6 mei - 8 meiKarp schreef op maandag 27 april 2020 @ 10:55:
[...]
Verwachte bezorgdatum:
Ik ben heel benieuwd. Post van amazon.de is altijd eerder dan ze zelf denken. Geen idee hoe dat met amazon.nl gaat.
Op dezelfde manier. Amazon neemt de uiterste leverdatum altijd erg ruim naar mijn beleving. Ik heb al meerdere bestellingen bij Amazon nl en de erop zitten nu...Karp schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 10:25:
[...]
Nieuwe mail: Aankomst 6 mei - 8 mei
Ik ben heel benieuwd. Post van amazon.de is altijd eerder dan ze zelf denken. Geen idee hoe dat met amazon.nl gaat.
Hier idem. Mijn Switch is net bezorgdFleximex schreef op zondag 26 april 2020 @ 19:29:
Ik heb zaterdag om 12:00 bij Bol besteld en inmiddels de bevestiging dat het pakket bij PostNL is aangemeld om op dinsdag geleverd te worden.
De mijne komt ook zo. Ironisch genoeg staan Odyssey en BotW, verzonden als brievenbuspakket, op de status 'Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL'. Die komen waarschijnlijk pas morgen of later dus...
Had dit probleem ook.Karp schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:14:
Bol maakt het me lastig. Hij lijkt soms op voorraad, maar bestellen lukt me niet. Lukt het iemand anders nog, of is er een alternatief?
Stond op voorraad, gooide hem naar de winkelmand en tijdens bestellen dacht ik laat ik er ook nog een pro controller bij doen. Dus die opzoeken en er bij doen en toen kwam ik er achter dat ze de switch uit m'n winkelmand hadden gehaald en ik hem voor geen mogelijkheid meer kon toevoegen ook al stond er nog steeds dat hij op voorraad was.
Dit is ook de rede dat ik hem niet bij intertoys/wehkamp koop, waar hij 'maar' 40-50 euro hoger dan de gemiddelde normale prijs is en mediamarkt/coolblue laat ik al helemaal links liggen met die abnormale prijs van boven de 400.pgs010 schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 22:53:
[...]
Er zullen vast mensen zijn die dit onder vraag en aanbod vinden vallen, maar ik heb de mijne in september voor 319 gekocht via bol.com. Wat mij betreft is het een no-go dat de prijs stijgt ipv daalt. Zelf zou ik nooit een switch kopen in de wetenschap dat de prijs kunstmatig 60 euro hoger is. Ik vind het ook niet netjes van Intertoys. Hopelijk kunnen de mensen die graag een switch willen in tijden van corona snel eentje voor een 'normale' prijs op de kop tikken.
Zonet op Fun (België) kunnen bestellen aan 329€ met gratis levering
Normaal is de prijs 319€? Op die 10€ kijk ik niet, maar 400€ zou ik er alvast nooit aan geven.
Gisteren een grijze besteld bij Amazon (zonder verzenddatum) en kreeg zojuist deze mail;
Hallo vanaf Amazon.nl,
Hierbij laten we je graag weten dat we het hierna vermelde item eerder kunnen verzenden dan verwacht:
Je nieuwe verwachte bezorgdatum:
7 May 2020 - 8 May 2020
Je oude verwachte bezorgdatum:
10 June 2020 - 11 June 2020
Heb meteen ff de BE tabel geupdated: JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic"
https://www.wehkamp.nl/nintendo-switch-rood-blauw-16364440
Volgende poging is via Game Mania.
Op de website staat tijdelijk niet beschikbaar, maar als je er op klikt dan kan je hem alsnog in winkelmandje plaatsen.
Gaat om de Game Mania starter bundle met Mario Kart.
We wachten af
[ Voor 60% gewijzigd door Den Deze op 28-04-2020 21:52 ]
JackAvery schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:59:
Overzichtje van een aantal Belgische winkels. De Coral Lite releast 24/04 en is op de meeste plekken gewoon pre-orderbaar. Aanvullingen/een equivalent voor NL winkels is welkom, maar een deel valt natuurlijk gewoon op te zoeken in de pricewatch of op budgetgaming.
Legende:
✔ - bestelbaar
❌ - out of stock
Edit: LAATSTE UPDATE 29/04
Winkel Switch (2019) Lite Mediamarkt.be ✔ Neon (1-3 dagen) ✔ Yellow, Turquoise, Grey (1-3 dagen) Dreamland.be* ❌ ✔ Yellow, Turquoise, Grey Fun.be ❌ Grey vanaf 05/05 ❌ Turquoise, Yellow vanaf 05/05 Carrefour.eu ❌ ✔ Grey, Turquoise FNAC.be ❌ ✔ Grey, Yellow, Turquoise Gamemania.be ✔ Neon (enkel in bundles) ✔ Yellow, Grey, Turquoise Coolblue.be ❌ ✔ Yellow, Grey
*03/04: Dreamland heeft zijn website aangepast zodat je levertijd pas bij afrekenen ziet. Producten die in voorraad zijn, staan in je normale tekstkleur, producten die "binnenkort beschikbaar" zijn, zet ik in het blauw
Normaal morgen levering door PostNL
Hopelijk woon je in de buurt of is er een vriendelijke tweaker in die buurt succes
Nieuwe voorraad weer inzicht dus.
Verleidelijk! Zeker met een vestiging naast de A2. Maar isolatie gaat voor deze dagen.Tri Force schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:21:
Er is een voorraad bij https://www.toychamp.nl/n...h-console-rood-blauw-2019 er kan alleen opgehaald worden en de voorraad is per winkel te zien..
Hopelijk woon je in de buurt of is er een vriendelijke tweaker in die buurt succes
Verwijderd
Op marktplaats wordt er nu geadverteerd door justelektronics.nl met een familie bundel van € 299,- (console + Mario party)
Bijna te mooi om waar te zijn. KVK lijkt te kloppen maar het adres lijdt naar een rijtjeshuis in Groesbeek.
Iemand hier ervaring mee?
3 dagen actief op MP en alleen maar met een mobiel (waarschijnlijk prepaid SIM) geverifieerd. Prijs is veel te mooi om waar te zijn. Trek je conclusies.Verwijderd schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:46:
Wij zijn, zoals velen hier, ook al een tijd opzoek naar een schappelijk geprijsde Nintendo Switch.
Op marktplaats wordt er nu geadverteerd door justelektronics.nl met een familie bundel van € 299,- (console + Mario party)
Bijna te mooi om waar te zijn. KVK lijkt te kloppen maar het adres lijdt naar een rijtjeshuis in Groesbeek.
edit: De registratiegegevens van het .nl domein zijn ook afgeschermd. Dit is gewoon een oplichter.
[ Voor 7% gewijzigd door Cannoli op 05-05-2020 10:04 ]
Ik zou het niet doen.Verwijderd schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:46:
Wij zijn, zoals velen hier, ook al een tijd opzoek naar een schappelijk geprijsde Nintendo Switch.
Ook nog eens "Vandaag voor 23.59 uur besteld = morgen in huis.". Dat doe je niet als kleine partij. Kan waarschijnlijk niet eens. En de eigen website wekt ook zeker geen vertrouwen
Verwijderd
De oplichters worden steeds creatiever helaas.
Edit: ook melding gemaakt op marktplaats
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2020 10:19 ]
-> "Meld aan Marktplaats"
Wie heeft er goede ervaring? Leidt het tot meer Lag (m.n. in Fortnite?) of andere nadelen (accuduur)?
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
Gaat helemaal nergens meer over die prijzen de laatste tijdiBenshi schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:32:
Ondertussen blijven de prijzen bij third party verkopers op Bol.com maar stijgen: € 549,- Bizar!
Ik ben al enige tijd aan het rondkijken maar zonder success.
Ik denk dat ik nog even wacht tot er een bundel met aantrakkelijke prijs verschijnt.
Verwijderd
Ik ontvang een mail wanneer er voorraad is..enorm benieuwd
De Switch is nu in Utrecht. Lijkt voor mij onderweg te zijn maar de tracker denkt nog steeds morgen (donderdag 7 mei).Karp schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:31:
Amazon.nl dacht 6-8 mei. Ik heb nu een tracker van UPS, die denkt donderdag 7 mei, eind van de dag. De Switch komt uit Rome!
Link naar Console (Black) en starterspakket: https://www.gamemania.nl/...tendo-switch/2456nsn19kit
Link inclusief game: https://www.gamemania.nl/...ntendo-switch/2456nsn19ac
Even meegeven dat dit ook geldt voor GameMania België - een aantal Neon bundels te koop. JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic" is ook up to date voor Belgische winkels. Mediamarkt heeft momenteel een aantal grijze consoles in voorraad.Kittypur schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:47:
GameMania heeft momenteel ogenschijnlijk voorraad van Console + Starterspakket of Console + Starterspakket + Game te kopen voor 370 of 430 euro.
Dat heet "marges opkrikken"Vreemd genoeg niet van alleen de Console.
[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 06-05-2020 12:08 ]
Bij mij staat daar 500+ euroThaimaster schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:27:
De grijze is weer op voorraad bij Amazon.nl voor 329 euro
Zie hier
Ja excuus, was blijkbaar erg kort.
Pizza!
Verwijderd
Dat had ik gisteren ook, het is denk ik een kwestie van blijven refreshen en een beetje geluk hebben.
Nu staat er bij Amazon levering op maandag en bij Postnl zeggen ze zaterdag. Ben benieuwd wie er gelijk heeft.
Excuses niet nodig was niet boos op jou
Maar ik baalde gewoon even.
Pizza!
Vandaag een mailtje ontvangen dat de verwachte leverings datum 13 mei is.
[ Voor 5% gewijzigd door denver op 07-05-2020 07:35 ]
Ik moet bijna huilen (niet echt) van het feit dat hij 250 euro was bij lancering van Amazon.nl, en nu nergens meer te krijgen is voor de normale prijs... Had ik hem toen maar gekocht.Thaimaster schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 18:26:
Zojuist weer op voorraad bij Amazon.nl
Ik had hem 27 April besteld, zou eerst ook Juni worden. De leveringsdatum staat nu al ruim een week op 7-8 Mei, echter is hij nog niet verzonden.XLord schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:32:
29 april had ik de switch bij Amazon besteld waarbij ze eerst in juni de verwachte leverdatum zeiden, is hij later naar 9-11mei veranderd.
Nu staat er bij Amazon levering op maandag en bij Postnl zeggen ze zaterdag. Ben benieuwd wie er gelijk heeft.
JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic"
Edit: ondertussen is de voorraad bij MM België weer weg
[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 07-05-2020 19:01 ]
Ik ben ook blij dat ik er op tijd bij was.Megalodon86 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:31:
[...]
Ik moet bijna huilen (niet echt) van het feit dat hij 250 euro was bij lancering van Amazon.nl, en nu nergens meer te krijgen is voor de normale prijs... Had ik hem toen maar gekocht.
https://www.bol.com/nl/p/...ieqxVEzw_1.2.ProductImage
Zojuist (eindelijk) besteld voor de dochter.
Untappd: Kapitein_Merijn
Het was wel de eerste keer in meer dan twee weken tijd dat hij daar beschikbaar gekomen is, kwam intussen ook al eens op Amazon DE langs maar daar was hij op minder dan een minuut alweer uitverkocht, met enkel verzending naar DE.
Amazon UK heeft hem nu ongeveer 5 minuten op voorraad gehad, met internationale verzending.
Best benieuwd wat ik rond 15 mei nu juist in de bus zal krijgen.
best apart, ik had hem 29 april besteld en volgens track&trace staan ze vanmiddag bij me voor de deur.dubbeldekkert schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:12:
M'n grijze Switch besteld bij Amazon op 27 April met leveringsdatum 7-8 Mei is vooralsnog doorgeschoven naar 12 Mei.
Verwijderd
Ik heb op 5 mei op dezelfde manier bij Amazon.nl besteld en verwachte levering is dinsdag 11 mei. Hopelijk valt het bij jou ook meeBarrycade schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:38:
Net op Amazon.nl een grijze switch voor 329,- snel doorgeklikt en betaald. Bevestiging gekregen. Nu begint het wachten: leveringsdatum nog onbekend.
Geen haast mee. Mijn dochters daarin tegen
In Nederland zijn de prijzen momenteel bizar hoog, dat heb ik er niet voor over.
Ik heb gisteren (7 mei) de grijze Switch kunnen bestellen bij Bol voor €329 en die is vandaag al geleverd.Verwijderd schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:05:
Mijn Switch van Bol (bestelling 22-4) is ook nog steeds niet bezorgd...
En ik vertik het om dit aan woekerprijzen aan te kopen. Al prijzen gezien van +200€...

Den Deze schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 07:36:
Toch al een tijdje aan het zoeken naar een Ring Fit, maar voorraden blijven precies uitgeput.
En ik vertik het om dit aan woekerprijzen aan te kopen. Al prijzen gezien van +200€...
Nintendo is continuously producing Ring Fit Adventure, and believe they will gradually reintroduce new stock. The initial sales figures for Animal Crossing: New Horizons have been far higher than expected. The current sales figure was what was forecasted as the lifetime sales.
— Robert Sephazon (@Sephazon) 8 mei 2020
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
JackAvery schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:59:
Overzichtje van een aantal Belgische winkels. De Coral Lite releast 24/04 en is op de meeste plekken gewoon pre-orderbaar. Aanvullingen/een equivalent voor NL winkels is welkom, maar een deel valt natuurlijk gewoon op te zoeken in de pricewatch of op budgetgaming.
Legende:
✔ - bestelbaar
❌ - out of stock
Edit: LAATSTE UPDATE 08/05
Winkel Switch (2019) Lite Mediamarkt.be ❌ ✔ Yellow, Turquoise (1-3 dagen) Dreamland.be* ✔ Neon ✔ Yellow, Grey, Turquoise Fun.be ❌ ✔ Coral (13/05) ❌ Turquoise, Yellow & Grey (16/05) Carrefour.eu ❌ ✔ Grey, Turquoise, Yellow FNAC.be ✔ Grey (vanaf 22/05) ✔ Grey, Turquoise, Yellow Gamemania.be ❌ ✔ Yellow, Grey, Turquoise Coolblue.be ✔ Neon (overpriced) ✔ Yellow, Grey, Turquoise, Coral
*03/04: Dreamland heeft zijn website aangepast zodat je levertijd pas bij afrekenen ziet. Producten die in voorraad zijn, staan in je normale tekstkleur, producten die "binnenkort beschikbaar" zijn, zet ik in het blauw
Ik heb via amazon besteld, was binnen 10 dagen geleverd voor 329,-.JackL89 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 19:42:
Bestellen via Amazon.de is goed te doen, toch? En een "Duitse" versie brengt geen problemen met zich mee?
Het is geen Duitse versie maar gewoon een internationale, instelbaar naar Nederlands.

Schaamteloze praktijken die prijzen.Den Deze schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 07:36:
Toch al een tijdje aan het zoeken naar een Ring Fit, maar voorraden blijven precies uitgeput.
Ben ook op zoek maar ga uiteraard niet meer dan 90,- betalen.
Hopelijk klopt de geplaatste tweet, dan moet het de komende dagen toch een keer gaan lukken ergens
Tesla M3LR '21
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen