Thanks, ik heb hem ook besteld. Ik laat mijn Amazon order ook nog even staan!_serial_ schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:17:
Gamemania heeft nu wat switches op voorraad staan.
https://www.gamemania.nl/...tendo-switch/2456nsn19kit
Ik zelf heb besteld, maar het zal denk ik niet lang duren, tot ze daar weer op zijn
Voor de zekerheid laat ik de Amazon bestelling nog even staan.
Zojuist is het pakketje van Game Mania al voorgemeld bij PostNL. dus ik heb goede hoop dat het nu wel gaat gebeuren.
[ Voor 8% gewijzigd door _serial_ op 01-04-2020 10:24 ]
somewhere there was silence
Thanks, heb daar ook besteld vanochtend. Nu ook al de mail van PostNL binnen dat het pakket is aangemeld._serial_ schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:17:
Gamemania heeft nu wat switches op voorraad staan.
https://www.gamemania.nl/...tendo-switch/2456nsn19kit
Ik zelf heb besteld, maar het zal denk ik niet lang duren, tot ze daar weer op zijn
Voor de zekerheid laat ik de Amazon bestelling nog even staan.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Belgische stocktabel JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic" is nu up to date. Lijkt erop dat er toch op een aantal plekken geleverd is/binnenkort wordt geleverd.
Ring Fit Adventure heeft trouwens in verschillende winkels nu een indicatie dat deze terug beschikbaar wordt rond 20 april. Bij Mediamarkt is deze zelfs bestelbaar (14 dagen termijn).
Ring Fit Adventure heeft trouwens in verschillende winkels nu een indicatie dat deze terug beschikbaar wordt rond 20 april. Bij Mediamarkt is deze zelfs bestelbaar (14 dagen termijn).
[ Voor 29% gewijzigd door JackAvery op 01-04-2020 10:37 ]
Heb zelf Ring Fit Adventure bij mediamarkt Nederland niet gezien, België en Duitsland onderhand wel beschikbaar. Heb je misschien een link? Waarschijnlijk is hij onderhand al uitverkocht.JackAvery schreef op woensdag 1 april 2020 @ 10:35:
Belgische stocktabel JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic" is nu up to date. Lijkt erop dat er toch op een aantal plekken geleverd is/binnenkort wordt geleverd.
Verwijderd
Mijn Amazon bestelling zegt nu 'Wordt morgen bezorgd om 20h' maar heb nog geen verzendbevestiging gehad. FF afwachten 🙏.
Verwijderd
Iemand nog nieuws over zijn of haar switch die bij Amazon besteld is?? Ik heb hem, vgm zoals de meeste hier haha, ook de 24ste besteld, en zie ook weinig bij tracking. Alleen dat hij vandaag veranderd is in 'Wordt morgen bezorgd om 20h'.
Klantenservice helpt/weet niks.
Hebben jullie updates?
Hebben jullie updates?
Ik heb hem 26 maart besteld via amazon, en sinds bestellen staat er onveranderd een verwachte leverdatum van 11 april... nog even geduld dus.
Bedankt voor de tip! Net gelukt om er 1 te bestellen met leverdatum 22 april.Fox schreef op zondag 29 maart 2020 @ 20:36:
Net met heel veel geluk een Animal Crossing Edition Switch weten te bemachtigen voor mijn vriendin. Van amazon.nl tegen de normale prijs (379 euro). Niet leuk meer met al die woekerprijzen.
Bestelpagina bestaat pas net dus waarschijnlijk zijn ze nu stock aan het inchecken in hun nieuwe warenhuis. Bij Amazon komt het vaker voor dat ze in gedeeltes stock op de website zetten, houdt dus de website in de gaten wie weet heeft nog iemand anders hetzelfde geluk.
Verwijderd
Ja ik heb wel een update hahaVerwijderd schreef op woensdag 1 april 2020 @ 16:07:
Iemand nog nieuws over zijn of haar switch die bij Amazon besteld is?? Ik heb hem, vgm zoals de meeste hier haha, ook de 24ste besteld, en zie ook weinig bij tracking. Alleen dat hij vandaag veranderd is in 'Wordt morgen bezorgd om 20h'.
Hebben jullie updates?
Ik heb weer iemand gesproken van de klantenservice. Eindelijk iemand die wel iets wist.
De reden waarom we hem niet kunnen tracken, en er dus niks online staat is omdat hij wordt meegenomen door postNL, de andere dingen door DHL, en die hebben wel een track en trace code via Amazon. Ze kon mij vertellen dat hij uit Hamburg onderweg was vanaf een transporteur, en dat hij gewoon morgen binnenkomt.
Eindelijk een klantenservice medewerker die duidelijkheid gaf, in plaats van in slecht Nederlands te zeggen dat ze niks kan zien over de zending. Een hoop stress om niks.
Morgen ga ik dus heel de dag achter de deur zitten hahaha
Switch Animal Crossing is weer te preorderen bij Amazon...
Amazon: 24-03 grijze switch besteld, zojuist t&t gekregen! gelukkig dus nog een voor een normale prijs....
Als ik het goed heb gezien gaat iedereen die hem op 24-03 heeft besteld hem vandaag ontvangen. Of heeft hem al ontvangen.
Zou ik hem dan overmorgen binnen hebben aangezien ik op 26-03 heb besteld of is dat wishful thinking... Status op Amazon is nog onveranderd, volgens de klantenservice heeft de switch het magazijn nog niet verlaten.
Zou ik hem dan overmorgen binnen hebben aangezien ik op 26-03 heb besteld of is dat wishful thinking... Status op Amazon is nog onveranderd, volgens de klantenservice heeft de switch het magazijn nog niet verlaten.
[ Voor 12% gewijzigd door Ellen97 op 02-04-2020 10:21 ]
Ik heb ook 24 maart besteld en gisteren t&t gehad. Wel heeft mijn datum altijd op 2 april gestaan, dus het lijkt erop dat de verwachte datum in je statusoverzicht best betrouwbaar is.Ellen97 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:18:
Als ik het goed heb gezien gaat iedereen die hem op 24-03 heeft besteld hem vandaag ontvangen. Of heeft hem al ontvangen.
Wow, de prijzen lopen hard op, ik heb hem bij de opening van Amazon.nl besteld voor € 249,35. Nu € 90,00 duurder.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit was een stunt prijs, normale prijs is rond €300-€320 en voorraaden raken op. Niet dat ik het eens ben met woekerprijzen, maar is helaas een logisch gevolg.Jumpman schreef op donderdag 2 april 2020 @ 10:49:
Wow, de prijzen lopen hard op, ik heb hem bij de opening van Amazon.nl besteld voor € 249,35. Nu € 90,00 duurder.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik zie net dat op Mediamarkt (misschien enkel in België), de Nintendo Labo paketten aan 10 € per stuk staan:
Ze zeggen vaak als iets "to good to be true" is, dat het dat vaak ook is. Zou dit enkel de cartridge zijn, zonder het karton ofzo?
* https://www.mediamarkt.be...akket-switch-1721584.html
* https://www.mediamarkt.be...akket-switch-1721588.html
* https://www.mediamarkt.be...akket-switch-1767047.html
Ze zeggen vaak als iets "to good to be true" is, dat het dat vaak ook is. Zou dit enkel de cartridge zijn, zonder het karton ofzo?
Niemand heeft interesse in Labo, daarom zijn ze zo goedkoop. Werden tijdens Black Friday al gratis meegeleverd.Mayco schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:09:
Ik zie net dat op Mediamarkt (misschien enkel in België), de Nintendo Labo paketten aan 10 € per stuk staan:
Oh, okay, de kindjes thuis zijn er toch een paar dagen zoet mee. Ik heb ze allesinds besteld. Wel wtf dat ze normaal aan 80 euro staan...NotSoSteady schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:14:
[...]
Niemand heeft interesse in Labo, daarom zijn ze zo goedkoop. Werden tijdens Black Friday al gratis meegeleverd.
10 euro is ook een erg mooie prijs, denk dat het voor kinderen ook echt leuk is.Mayco schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:15:
[...]
Oh, okay, de kindjes thuis zijn er toch een paar dagen zoet mee. Ik heb ze allesinds besteld. Wel wtf dat ze normaal aan 80 euro staan...
[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 02-04-2020 12:17 ]
Mooi, bij mij ook
somewhere there was silence
Mijn bestelling van 24/3 staat nog steeds op 'Wordt voorbereid voor verzending', geen verwachte verzenddatum, laat staan een t&t. De Switch die ik gisteren bij Game Mania bestelde, zit al bij de bezorger in de bus en wordt vanavond bezorgd.Ellen97 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 09:18:
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Ik was er net te laat bij voor die game mania restock, erg jammer want het schiet niet op met amazon.swbr schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:50:
[...]
Mijn bestelling van 24/3 staat nog steeds op 'Wordt voorbereid voor verzending', geen verwachte verzenddatum, laat staan een t&t. De Switch die ik gisteren bij Game Mania bestelde, zit al bij de bezorger in de bus en wordt vanavond bezorgd.
Verwijderd
Ik ben in de markt voor een Switch Lite (grijs), maar heb geen haast en heb hem niet eerder gezien dat deze moeilijk verkrijgbaar is. Vandaag besloten om hem te bestellen... is deze ook praktisch overal uitverkocht.
Maar ik heb er toch een! In de straat hier zit een kleine Intertoys die altijd uitgestorven is (en nu al helemaal) dus toch maar even snel naar binnen geschoten en daar hadden ze nog alle kleuren op voorraad. Mario Odyssey er maar bij genomen.

Maar ik heb er toch een! In de straat hier zit een kleine Intertoys die altijd uitgestorven is (en nu al helemaal) dus toch maar even snel naar binnen geschoten en daar hadden ze nog alle kleuren op voorraad. Mario Odyssey er maar bij genomen.
Iemand een idee wanneer er weer een switch lading naar NL komt? 1e week april bijvoorbeeld?
Bij nedgame staat iig het volgende: "LET OP: DE NINTENDO SWITCH IS UITVERKOCHT, DIT IS EEN RESERVERING VOOR DE VOLGENDE LEVERING, UITERLIJK 30-04-2020 IN HUIS!"Valandin schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:57:
Iemand een idee wanneer er weer een switch lading naar NL komt? 1e week april bijvoorbeeld?
oof, yikesrVercors schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:26:
[...]
Bij nedgame staat iig het volgende: "LET OP: DE NINTENDO SWITCH IS UITVERKOCHT, DIT IS EEN RESERVERING VOOR DE VOLGENDE LEVERING, UITERLIJK 30-04-2020 IN HUIS!"

Tot vanmiddag 17:00 zou hij om 20.00 uur bezorgd worden...Kijk even op Amazon:
Het kan niet worden bezorgd
Onze excuses voor het ongemak.
Als je niets van ons hebt gehoord, kun je contact met ons opnemen voor een vervanging of terugbetaling. Je kunt ook een paar dagen wachten om te zien of het arriveert.
Werd verwacht op morgen
Details bekijken
Lekker dan
Het kan niet worden bezorgd
Onze excuses voor het ongemak.
Als je niets van ons hebt gehoord, kun je contact met ons opnemen voor een vervanging of terugbetaling. Je kunt ook een paar dagen wachten om te zien of het arriveert.
Werd verwacht op morgen
Details bekijken
Lekker dan

Volgens mij druppelt het binnen. Zoals vandaag de grijze bij gamemania en volgende week verwachten ze wat rood/ blauwe exemplaren.Valandin schreef op donderdag 2 april 2020 @ 18:57:
Dreamland is ondertussen 27/4 geworden. Fun ook uitverkocht (voor de switch)JackAvery schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:59:
Overzichtje van een aantal Belgische winkels. Coral Lite is op de meeste plekken gewoon pre-orderbaar, die releast pas 24/04. Aanvullingen/een equivalent voor NL winkels is welkom, maar een deel valt natuurlijk gewoon op te zoeken in de pricewatch of op budgetgaming.
Legende:
✔ - bestelbaar
❌ - out of stock
Edit: LAATSTE UPDATE 02/04
Winkel Switch (2019) Lite Mediamarkt.be ❌ ✔ Yellow, Grey, Turquoise (allen tot 14 dagen) Dreamland.be ✔ Neon (11/04) ✔ Grey (07/04), Yellow (11/04), Turquoise (11/04) Fun.be Neon (vanaf 11/04) ❌ Carrefour.eu ✔ Grey, Neon ✔ Yellow, Grey,Turquoise FNAC.be ✔ Neon ✔ Yellow, Grey, Turquoise Gamemania.be ❌ ✔ Grey (1-3 dagen), Yellow, Turqoise (Enkel bundles) Coolblue.be ❌ ❌
Woensdag een Switch Lite besteld bij Amazon.nl en ik kreeg zojuist bericht dat die een week eerder wordt verzonden dan verwacht, als het goed is 14 april. Ben benieuwd.
Eindelijk goed nieuws van Amazon betreffende mijn Nintendo Switch Console, Rood/Blauw 
- Maandag 24 maart: besteld
- Vrijdag 3 april: Mail gekregen met verwachte leverdatum do 9 april
Ik pas de tabel meestal 1x per dag 's ochtends aan. Niet gek dat het doorheen de dag fluctueert. Sinds gisteren is er duidelijk meer voorraad binnengekomen, zie ook de update: JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic"ScSi schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 06:47:
[...]
Dreamland is ondertussen 27/4 geworden. Fun ook uitverkocht (voor de switch)
@JackAvery was ook geen verwijt, eerder een update van mijn kant; maar goed dat jij deze tabel 1x dag updatet.
PostNL stond gisteren aan de deur met een pakketje van Game Mania. "sorry meneer, de doos is een beetje nat geworden, wilt u het pakket aannemen of weigeren?" Heb het maar geweigerd. Vanochtend kreeg ik dan weer een mailtje van Amazon dat ze de op 24 maart bestelde Switch a.s. dinsdag verwachten te bezorgen...
:strip_exif()/f/image/TQdDO7sSSiUcsgBY00lApifq.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze zijn weer op voorraad.Ellen97 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:16:
[...]
Ik was er net te laat bij voor die game mania restock, erg jammer want het schiet niet op met amazon.Wel fijn dat jij hem in ieder geval bijna binnen hebt!
Gisteren bij GameMania besteld. Zojuist de bevestiging van PostNL dat die morgen komt.
Fujifilm XT-20 / fujiflm xc 15-45 / Dell Inspiron 27 7775 All-in-One
Vanmiddag 16.00 uur besteld bij game media en de switch wordt morgen bezorgd door PostNL volgens de track en tracé
Is die nog ergens verkrijgbaar dat iemand weet? Overal waar ik zoek en kijk is die uitverkocht..
Met de successen van een aantal anderen hier houd ik m'n hoop vooralsnog op GameMania.nl. Daar is 'ie op dit moment wel uitverkocht, maar die krijgen er af en toe weer een paar. Check de website een paar keer per dag.Granaatappel schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 12:10:
Is die nog ergens verkrijgbaar dat iemand weet? Overal waar ik zoek en kijk is die uitverkocht..
Ik heb eerder deze week een bestelling bij Amazon gedaan toen die ze even op voorraad had, maar die komen pas met 2 weken ongeveer. Degenen die bij gamemania konden bestellen leken hem met hooguit 2-3 dagen toch we; in huis te hebben.
Mijn switch van Amazon (26 maart) is verzonden en wordt aankomende dinsdag bezorgd! Terwijl hij eerst op 11 april stond
Ik heb er ook 2 bij gamemania besteld donderdag en waren vrijdag binnen. Je kunt een alert instellen dat je een mail krijgt als hij op voorraad is.technicum schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 15:44:
[...]
Met de successen van een aantal anderen hier houd ik m'n hoop vooralsnog op GameMania.nl. Daar is 'ie op dit moment wel uitverkocht, maar die krijgen er af en toe weer een paar. Check de website een paar keer per dag.
Waar doe je dit precies? als ik op de pagina kijk kan ik het alleen aan mijn wensenlijst toevoegen.jongetje schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:32:
[...]
Ik heb er ook 2 bij gamemania besteld donderdag en waren vrijdag binnen. Je kunt een alert instellen dat je een mail krijgt als hij op voorraad is.
Hier ook eerst besteld 29 maart bij Amazon stond er als levering 15/16 april. Na drie dagen niks gehoord te hebben bij Amazon zelfs voor een switch tas. Daarnaast besteld bij Game Mania toen hij op voorraad was op 1 april en de volgende dag in huis.
Goed Game Mania in de gaten houden maak je nu denk ik de grootste kans.
Goed Game Mania in de gaten houden maak je nu denk ik de grootste kans.
Thanks! Ga maar Gamemania in de gaten houden dus voor m’n vrouw (en een beetje voor mezelf
)
Hier ook Gamemania. Vrijdag avond besteld, zaterdag middag binnen.
Ik krijg net een update dat hij vanavond al wordt geleverd door DHL, zelfs nog een dagje eerder dus. Amazon is voor mij dus toch best meegevallen qua levering!Ellen97 schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 16:19:
Mijn switch van Amazon (26 maart) is verzonden en wordt aankomende dinsdag bezorgd! Terwijl hij eerst op 11 april stond
Amazon.nl of .de?Ellen97 schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:54:
[...]
Ik krijg net een update dat hij vanavond al wordt geleverd door DHL, zelfs nog een dagje eerder dus. Amazon is voor mij dus toch best meegevallen qua levering!
Uiteindelijk bleek Amazon nog sneller te zijn en kreeg ik vanochtend mijn switch. JoehoeGummie schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:34:
Eindelijk goed nieuws van Amazon betreffende mijn Nintendo Switch Console, Rood/BlauwNu duimen dat de leverdatum een beetje klopt.
- Maandag 24 maart: besteld
- Vrijdag 3 april: Mail gekregen met verwachte leverdatum do 9 april
Op 3 april bij Amazon.nl de switch Gray besteld. De levertijd stond eerst op 15 april, maar is nu al weer bijgesteld naar 10 april! Hopelijk komt hij deze week aan
Zojuist een switch grey voordeelbundel bij Gamemania besteld. Zou tussen de 1 tot 3 werkdagen binnen moeten komen. Ben benieuwd!
PSN: Finally_Chris
Thanks for the heads up! Hier nu ook een grey voordeelbundel + Zelda BOTW besteld. Bestelling van Amazon staat nog steeds op 14 April dus die kan dan gecancelled worden als gamemania echt binnen 3 dagen kan leveren.CR1691 schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:39:
Zojuist een switch grey voordeelbundel bij Gamemania besteld. Zou tussen de 1 tot 3 werkdagen binnen moeten komen. Ben benieuwd!
Ik heb de grey versie een paar dagen geleden ook besteld bij Game Mania, kreeg hem de volgende dag al binnen. Ik vraag me eigenlijk wel af hoe Game Mania als enige een voorraad kan hebben.
Beperkingen van PostNL, dus ze houden de verkoop van grote producten kunstmatig laag.rVercors schreef op maandag 6 april 2020 @ 18:43:
Ik heb de grey versie een paar dagen geleden ook besteld bij Game Mania, kreeg hem de volgende dag al binnen. Ik vraag me eigenlijk wel af hoe Game Mania als enige een voorraad kan hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 06-04-2020 21:45 ]
Yup... en 20 tot 30 Euro marge omdat iedereen het toch lijkt te willen betalen.
Daar gaan we lang na Corona nog plezier van hebben...

Daar gaan we lang na Corona nog plezier van hebben...
Zojuist een mail van Post NL gekregen. Mijn GameMania Switch wordt morgenmiddag bezorgt. 2 dagen levertijd dus. Helemaal prima!
Switch was weer even beschikbaar in Amazon en bij Bol, maar god wat is dit een zoektocht! Iemand nog tips om een Switch te bemachtigen?
Denk toch wel Gamemania.
Belgische stock voor verschillende winkels is weer up to date: JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic". Het lijkt erop dat er weer wat Lites geleverd zijn. Gewone Switches zijn vandaag moeilijk te vinden in de Belgische winkels.
[ Voor 28% gewijzigd door JackAvery op 07-04-2020 09:45 ]
Gisteren om 18:00 besteld, vanochtend om 09:00 ontvangen! Nu nog de werkdag doorkomen tot het avond isCR1691 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:37:
Zojuist een mail van Post NL gekregen. Mijn GameMania Switch wordt morgenmiddag bezorgt. 2 dagen levertijd dus. Helemaal prima!
Ik vermaak me nog wel een avondje met the Witcher en westworld.Joop schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:23:
[...]
Gisteren om 18:00 besteld, vanochtend om 09:00 ontvangen! Nu nog de werkdag doorkomen tot het avond is
Dat werkte bij mij ook niet. Paar keer per dag refreshen en dit forum ik de gaten houdenLocolau schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:25:
Hoe stel je een alert in bij GameMania dat je een mail krijgt als hij weer op voorraad is? Thanks.
Het speelt echt heel veel fijner. Niet noodzakelijk, maar zodra ik niet handheld speel pak ik altijd controller. Tenzij ik met vrienden ben dan pakken we altijd beide de joycons.CR1691 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:24:
[...]
Ik vermaak me nog wel een avondje met the Witcher en westworlddaarna snel breath of the wild opstarten. Raden jullie ook een pro controller aan?
Zit er nog verschil in de 'losse' console of de bundel met hoes etc. bij GameMania? M.a.w. als de console weer op voorraad is zijn beide artikelen dan weer beschikbaar of 1 vd 2?
Gisteren kon je alleen de bundel kopen. De losse console was niet beschikbaar.The_Admin schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:08:
Zit er nog verschil in de 'losse' console of de bundel met hoes etc. bij GameMania? M.a.w. als de console weer op voorraad is zijn beide artikelen dan weer beschikbaar of 1 vd 2?
Mijn Animal Crossing Switch bundel besteld op 1 april bij Amazon word morgen bezorgd
Helemaal vanuit Tsjechië komt die haha.
Verwijderd
Pics?Xepos schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:39:
Mijn Animal Crossing Switch bundel besteld op 1 april bij Amazon word morgen bezorgdHelemaal vanuit Tsjechië komt die haha.
Netjes! xD. Mijn [edit: gewone Switch ] van de 31e besteld komt vooralsnog volgende week dinsdag, de 14e pasXepos schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:39:
Mijn Animal Crossing Switch bundel besteld op 1 april bij Amazon word morgen bezorgdHelemaal vanuit Tsjechië komt die haha.
[ Voor 4% gewijzigd door technicum op 07-04-2020 16:28 ]
Hebben jullie gewoon veel mazzel of ik pech? 
Ik kijk al een tijdje een paar keer per dag op gamemania maar heb nog nooit voorraad gezien..
Inmiddels trouwens wel weer te bestellen via amazon.nl voor 329 maar wel pas levering vanaf 14 April.
*edit* terwijl ik dit typ zie ik dat de voorraad op amazon.nl ook al weer verdwenen is
Ik kijk al een tijdje een paar keer per dag op gamemania maar heb nog nooit voorraad gezien..
Inmiddels trouwens wel weer te bestellen via amazon.nl voor 329 maar wel pas levering vanaf 14 April.
*edit* terwijl ik dit typ zie ik dat de voorraad op amazon.nl ook al weer verdwenen is
[ Voor 15% gewijzigd door Grimmie187 op 07-04-2020 12:54 ]
Nee je bent zeker niet de enige! Ik kan 'm op Amazon niet vinden, heb je een linkje?Grimmie187 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:52:
Sterkte!
Gewoon bestellen. Mijne stond ook opgegeven met 21 april maar komt dus morgen al aan.Grimmie187 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 12:52:
Op Amazon.nl zojuist de rood blauwe switch besteld, komt over 2 weken binnen

[ Voor 40% gewijzigd door Prullenmand op 07-04-2020 18:20 ]
Vanaf morgen €337,59 bij de Makro.
Grijs of Rood/Blauw + Third party pro controller.
En de Makro is nog steeds open voor iedereen
Mits Makro pas, toch? Hoe werkt dit dan, is dit online of moet je hier voor naar een vestiging rijden?MaglevNL schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:42:
Makro is op dit moment open ook voor consumenten zonder pas:The_Admin schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:10:
[...]
Mits Makro pas, toch? Hoe werkt dit dan, is dit online of moet je hier voor naar een vestiging rijden?
https://www.makro.nl/pers..._particulieren:con:lp:bns
Ah cool, maar geen online verkoop zo te zien?mhb97 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:25:
[...]
Makro is op dit moment open ook voor consumenten zonder pas:
https://www.makro.nl/pers..._particulieren:con:lp:bns
Je moet ervoor naar een vestiging maar hebt geen pas meer nodig(alleen voor sterke drank) ze zeggen wel dat als de voorraad op is dat je dan kan reseveren maar geen idee wanneer die dan leverbaar is.The_Admin schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:10:
[...]
Mits Makro pas, toch? Hoe werkt dit dan, is dit online of moet je hier voor naar een vestiging rijden?
Dacht eventjes dat het de pro controller was maar helaas idd een neppert.
Vergeet ook niet dat de reclames voor corona zijn gemaakt en waarachijnlijk ook voor de leverings problemen
[ Voor 9% gewijzigd door Honesty op 07-04-2020 21:51 ]
Festina lente
Schijnt nergens geleverd te zijn, dus je kan hem ook niet bestellen/reserveren, aldus de Makro in Beverwijk.MaglevNL schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 19:42:
Gevalletje "wijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden" denk ik 😅
Morgen komt Zelda: Breath of the Wild als sale in de Nintendo e-shop. Ik hoop toch op een korting van 25% of meer. 
Maar ik vroeg mij af of de expansion packs ook de moeite zijn om erbij te nemen?
Maar ik vroeg mij af of de expansion packs ook de moeite zijn om erbij te nemen?
MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage
Dat laatste. De Lite is niet erg populair.Jasper schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:30:
De Lite is goed verkrijgbaar toch (Coolblue bijvoorbeeld)? Of wil niemand die?
Volgens mij loopt de Lite niet heel erg goed in NL, in Japan loopt hij volgens mij wel erg goed.
Jasper schreef op woensdag 8 april 2020 @ 10:30:
De Lite is goed verkrijgbaar toch (Coolblue bijvoorbeeld)? Of wil niemand die?
Bekijk Nintendo Switch Console - Grijs - Verbeterde accuduur - Nieuw model op: https://www.bol.com/nl/p/...uw-model/9200000067742249
Net deze link gehad van bol.com
Daar kon ik hem bestellen
Net deze link gehad van bol.com
Daar kon ik hem bestellen
[ Voor 6% gewijzigd door BM op 08-04-2020 12:07 ]
Jep, ook maar besteld, had liever de blauw/rode controlers gehad, maar soit
Helaas alweer uitverkocht.
Net te laat weer. bol.com vergeven en ook bij de bcc was er wel voorraad maar toen ik wilde bestellen helaas niet meer.
Net te laat weer. bol.com vergeven en ook bij de bcc was er wel voorraad maar toen ik wilde bestellen helaas niet meer.
Op de bol.com link van Jebs was-ie net weer op voorraad! Meteen besteld. :-)
Gek genoeg vind je met een zoekopdracht naar 'Nintendo Switch' op Bol dan alleen maar weer Lite's.
Gek genoeg vind je met een zoekopdracht naar 'Nintendo Switch' op Bol dan alleen maar weer Lite's.
Belgische winkelupdate: JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic" - FNAC heeft een aantal grijze Switches in voorraad.
Een meer algemene opmerking over de wereldwijde situatie mbt Switch-voorraad: GamesIndustry schreef gisteren dit artikel - Nintendo says "more systems on the way" as Switch sells out worldwide. Met de 'perfect storm' van een wereldwijde pandemie die consolesales stimuleert maar ook de productielijnen heeft verstoord, en daar bovenop de release van Animal Crossing, is het gewoon zo dat er overal tekorten zijn. In Japan zit men terug in de situatie van 2017, waarbij grote rijen mensen staan aan te schuiven om heel misschien een Switch mee naar huis te nemen - de winkels trekken daar namelijk lotjes omdat het aanbod de vraag al weken niet meer kan volgen.
Ik verwacht dat deze tekorten nog wel aanslepen tot eind april. Veel Chinese fabrieken zijn ondertussen al even terug open, maar het verschepen van grote aantallen duurt ook zeker een maand.
Een meer algemene opmerking over de wereldwijde situatie mbt Switch-voorraad: GamesIndustry schreef gisteren dit artikel - Nintendo says "more systems on the way" as Switch sells out worldwide. Met de 'perfect storm' van een wereldwijde pandemie die consolesales stimuleert maar ook de productielijnen heeft verstoord, en daar bovenop de release van Animal Crossing, is het gewoon zo dat er overal tekorten zijn. In Japan zit men terug in de situatie van 2017, waarbij grote rijen mensen staan aan te schuiven om heel misschien een Switch mee naar huis te nemen - de winkels trekken daar namelijk lotjes omdat het aanbod de vraag al weken niet meer kan volgen.
Ik verwacht dat deze tekorten nog wel aanslepen tot eind april. Veel Chinese fabrieken zijn ondertussen al even terug open, maar het verschepen van grote aantallen duurt ook zeker een maand.
Ik kan het maar niet bestellen, bij land kies ik 'pays' en dan staat er 'Champ obligatoire'?JackAvery schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:58:
Belgische winkelupdate: JackAvery in "[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic" - FNAC heeft een aantal grijze Switches in voorraad.
@JackAvery Ja, maar het lukt mij gewoon niet om mijn thuis adres in te voeren..
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen