Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 11:16

Luuk2015

Vires in numeris

Volgens mij is Amazon.nl nog de enige winkel die de switch heeft voor een normale prijs.
Je kan het ook gewoon proberen en als de levertijd inderdaad pas over een maand is dan annuleren.
JstKpmn schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:32:
[...]

Hier precies hetzelfde, maar ik kreeg direct een leverdatum van 28 april door. Na telefonisch contact gaf men aan dat er ergens bij amazon wel voorraad was, maar dat dit blijkbaar zo ver weg was, dat er een maand levertijd van toepassing is.
Bestelling vervolgens geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Belgen die nog interesse hebben in de Animal Crossing bundel: Dreamland heeft er nog. Ook FNAC, weliswaar een beetje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Weten jullie misschien of deze belgische shops kunnen leveren in NL?
JackAvery schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 20:18:
Voor de Belgen die nog interesse hebben in de Animal Crossing bundel: Dreamland heeft er nog. Ook FNAC, weliswaar een beetje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 09:54
Amazon liegt volgens mij. Er staat weliswaar "Op voorraad", maar ze hebben ze niet meer op voorraad. Heb hem vanmiddag besteld, maar krijg nu dit te zien bij de Bestellingen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xmzICRNhpuhLVmFhnIeJVRTjtWE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vh6PfeBAo44gPe7gU1JlCyTu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:12
kmsch schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 20:41:
[...]

Amazon liegt volgens mij. Er staat weliswaar "Op voorraad", maar ze hebben ze niet meer op voorraad. Heb hem vanmiddag besteld, maar krijg nu dit te zien bij de Bestellingen:

[Afbeelding]
Idem hier, besteld terwijl hij nog "op voorraad" was volgens de site. Vandaag gebeld, zeiden dat er nog wel voorraad was. Maar ook zelfde melding bij de bestelstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Zojuist de switch besteld bij Amazon.nl voor 324,35 euro.
Levertijd is helaas een beetje onduidelijk, volgens de site is hij wel op voorraad.
We gaan het zien, ik wacht rustig af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
NedGame verwacht pas eind april nieuwe voorraad. Ik denk dat dit nog wel even gaat duren. Amazon is veruit de grootste partij en ik vermoed dat zij ook het snelst kunnen leveren. Er is echt een enorme run op die dingen gaande.

[ Voor 66% gewijzigd door NotSoSteady op 25-03-2020 00:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:46
Ik heb vannacht een mail van amazon gekregen dat de verwachte levering in de eerste 2 weken van april is. 'Op voorraad' moet dus met een korreltje zout genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Laatst online: 19:45
Maandagmiddag gaf Amazon een leverdatum van 28 april aan, maandagavond stond er dat niet meer bij, toen was het 'op voorraad'. Heb er toen ook maar eentje besteld, nu heb ik ook de melding dat ik een mail krijg zodra ze bezorgdatum weten.

Voorlopig heeft mijn zoontje Skylanders Trap Team op z'n Wii nog niet uitgespeeld, dus ik wacht rustig af ;)

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
swbr schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 09:42:
Maandagmiddag gaf Amazon een leverdatum van 28 april aan, maandagavond stond er dat niet meer bij, toen was het 'op voorraad'. Heb er toen ook maar eentje besteld, nu heb ik ook de melding dat ik een mail krijg zodra ze bezorgdatum weten.

Voorlopig heeft mijn zoontje Skylanders Trap Team op z'n Wii nog niet uitgespeeld, dus ik wacht rustig af ;)
Verstandig. Er worden nu bijna net zoveel Switch-consoles verkocht als ten tijde van release zag ik. In nagenoeg alle landen lijkt er op dit moment geen voorraad te zijn en het heeft er niet de schijn van dat dit snel gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:25
Luuk2015 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 20:35:
Weten jullie misschien of deze belgische shops kunnen leveren in NL?

[...]
Kan helaas enkel België en Luxemburg selecteren in het proces. Hier ook eentje via Amazon in bestelling staan. Laatste mail geeft verwachte bezorg datum 1 april ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 18:55
JayZeeTie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:45:
[...]

Kan helaas enkel België en Luxemburg selecteren in het proces. Hier ook eentje via Amazon in bestelling staan. Laatste mail geeft verwachte bezorg datum 1 april ....
Mmm jullie krijgen tenminste een mail met bezorgdatum. Ik heb gisterenochtend besteld en nog geen mail met bezorgdatum gekregen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Gummie schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:53:
[...]

Mmm jullie krijgen tenminste een mail met bezorgdatum. Ik heb gisterenochtend besteld en nog geen mail met bezorgdatum gekregen. :'(
Er staat nu 'GRATIS uiterlijk apr. 2 - aug. 25 bezorgd'. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Heeft iemand een idee waarom de levertijd en prijs bij Amazon.nl zo vaak veranderd?
Bij de zwarte versie staat er nu: "Bezorging: do, 2 apr", vanmiddag stond hier nog "do 2 april - 11 april".
De neon versie heeft geen levertijd, wel staat er "Op voorraad".

Update:
Zojuist van Amazon.nl een email ontvangen dat de verwachtte bezorgdatum 2 april zal zijn.
Ben benieuwd :)

[ Voor 28% gewijzigd door Luuk2015 op 25-03-2020 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik heb net als een aantal van jullie deze week een Switch besteld bij amazon.nl (maandag 23 maart). Vandaag heb ik per mail als indicatie 2 april - 16 april gekregen, dus dat kan best nog even duren.

Edit: inmiddels is de prijs ook weer verhoogd van 324 naar 349 (grijs) en 354 (blauw/rood)

[ Voor 19% gewijzigd door Aryawn op 25-03-2020 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Aryawn schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:20:
Ik heb net als een aantal van jullie deze week een Switch besteld bij amazon.nl (maandag 23 maart). Vandaag heb ik per mail als indicatie 2 april - 16 april gekregen, dus dat kan best nog even duren.

Edit: inmiddels is de prijs ook weer verhoogd van 324 naar 349 (grijs) en 354 (blauw/rood)
Ze lijken het nu al enkele uren te houden op 2 april. Maakt ook weinig uit, want er is nergens voorraad.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 25-03-2020 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nu weer versprongen naar 12 april... hoop dat ie gewoon 02 april komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Laatst online: 19:45
Nog geen mail gehad, maar status van de bestelling is veranderd naar 'Wordt voorbereid voor verzending'. En er staat geen datum bij.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Waar zie je dat staan?
Bij mijn bestelling staat 2 april, echter zie ik op de productpagina zaterdag 11 april staan.
ThatsHollywood schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:52:
Nu weer versprongen naar 12 april... hoop dat ie gewoon 02 april komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Neon is morgen leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Thanks!
Zojuist de order met de "grijze versie" die ik eerder hebt gedaan geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
Geweldig! Net eentje leverbaar via Wehkamp, mislukt de betaal procedure omdat ik opeens een E-code nodig heb voor mijn creditcard. Vervoglens niet meer te bestellen natuurlijk en de klantenservice onbereikbaar.

Coolblue lijkt morgen te kunnen leveren morgen. voor 400 euro :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Weet er iemand of er nog een ring fit adventure ergens op voorraad is?

Ik moet thuis zitten omdat mijn vriendin ziek is en ik wil graag wat beweging en gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Coolblue heeft laatst zijn prijzen behoorlijk verhoogd, sommige switch games waren volgens mij zelfs iets van 70 a 80 euro.
JayZeeTie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:13:
Geweldig! Net eentje leverbaar via Wehkamp, mislukt de betaal procedure omdat ik opeens een E-code nodig heb voor mijn creditcard. Vervoglens niet meer te bestellen natuurlijk en de klantenservice onbereikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Die van coolblue daar bedank ik voor, 399 vind ik te kunstmatig.
Heb er nu 2 in bestelling staan, eentje met levering voor zaterdag en eentje voor 16 april. Die laatste annuleer ik als ik zeker weet dat ik die van zaterdag heb maar ik vertrouw momenteel helemaal niets!

3 weken geleden had ik er eentje besteld maar geannuleerd, ik dacht toen komende week niet veel tijd dus bestel hem later nog wel.. Echt stom lol.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
JayZeeTie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 13:13:

Je kan er gewoon een bestellen bij Amazon, levering op zaterdag. Geef in ieder geval niet je centjes aan die 'hippe' aasgieren van Pietertje.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 26-03-2020 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Amazon is wel een beetje vaag. 20min geleden besteld, levering zaterdag.
Als ik er nu nog een bestel, is de levering opeens morgen maar die van daarnet is nog steeds zaterdag.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
NosferatuX schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:14:
Amazon is wel een beetje vaag. 20min geleden besteld, levering zaterdag.
Als ik er nu nog een bestel, is de levering opeens morgen maar die van daarnet is nog steeds zaterdag.
Klopt, maar ik denk dat oude bestellingen ook gewoon zullen opschuiven. Nu zeggen ze daadwerkelijk bezorgd, terwijl 11 april de uiterste datum was waarop je de levering zou ontvangen. In de meeste gevallen levert Amazon eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:20:
[...]

Klopt, maar ik denk dat oude bestellingen ook gewoon zullen opschuiven. Nu zeggen ze daadwerkelijk bezorgd, terwijl 11 april de uiterste datum was waarop je de levering zou ontvangen. In de meeste gevallen levert Amazon eerder.
Net contact gehad met Amazon, de "morgen" levering is voor prime houders. Ik heb prime maar amazon.nl wilt dat je een dubbel prime abbo neemt ook speciaal een voor de nederlandse website 8)7
Maar goed, ik krijg hem dus zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Via Amazon.nl wordt leverdatum van de Neon op 11 april aangeven, wanneer je voor gratis verzending kiest. Hij komt morgen binnen als je Express verzending kiest á € 2,99

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
NosferatuX schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:23:
[...]

Net contact gehad met Amazon, de "morgen" levering is voor prime houders. Ik heb prime maar amazon.nl wilt dat je een dubbel prime abbo neemt ook speciaal een voor de nederlandse website 8)7
Maar goed, ik krijg hem dus zaterdag
Zaterdag 11 april is dat. ;)
Dus niet aanstaande zaterdag.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 26-03-2020 14:26 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:25:
[...]

Zaterdag 11 april is dat. ;)
Dus niet aanstaande zaterdag.
Nee zaterdag 28 maart
Ik kon namelijk kiezen tussen of 11 april of express levering 28 maart, dat laatste had ik gekozen.
Nu is de expresslevering opeens morgen

[ Voor 25% gewijzigd door NosferatuX op 26-03-2020 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
NosferatuX schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:27:
[...]

Nee zaterdag 28 maart
Ik kon namelijk kiezen tussen of 11 april of express levering 28 maart, dat laatste had ik gekozen.
Nu is de expresslevering opeens morgen
Dus als ik het goed begrijp, kan ik het beste upgraden naar Prime en een nieuwe bestelling plaatsen als ik de console z.s.m. wil hebben?
Heb maandag de 23e een order geplaatst en mijn geschatte bezorgdatum is nog steeds tussen 2-16 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Aryawn schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:40:
[...]

Dus als ik het goed begrijp, kan ik het beste upgraden naar Prime en een nieuwe bestelling plaatsen als ik de console z.s.m. wil hebben?
Heb maandag de 23e een order geplaatst en mijn geschatte bezorgdatum is nog steeds tussen 2-16 april.
Net nogmaals contact opgenomen met Amazon omdat ik dus wel express had gekozen. Nu kreeg ik te horen dat ik hem waarschijnlijk wel morgen krijg en dat het automatisch gaat.

Maar je hoeft niet perse prime te nemen, je kan ook 2,50 meer betalen voor express, anders ga je hem niet snel krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JstKpmn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 21:38
Ik heb er vandaag nog 1 kunnen bestellen bij MediaMarkt. 1-3 dagen levertijd werd aangegeven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmsch
Heb zojuist mijn oude bestelling met leveringsdatum 11 april geannuleerd en hem opnieuw besteld met express delivery.. Levering morgen zou echt top zijn :) Heel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
JstKpmn schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:48:
Ik heb er vandaag nog 1 kunnen bestellen bij MediaMarkt. 1-3 dagen levertijd werd aangegeven...
Heb ik ook gedaan rond 14:00. Kom net van de telefoon af en volgens de medewerkster kwam het in orde, volgens mij begreep ze het allemaal echter maar half, dus we gaan het zien.

Overigens heeft MM nu de prijs omhoog gegooid naar 369.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
NotSoSteady schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:00:
[...]

Je kan er gewoon een bestellen bij Amazon, levering op zaterdag. Geef in ieder geval niet je centjes aan die 'hippe' aasgieren van Pietertje.
Al sinds woensdag in bestelling bij Amazon, levering ergens begin april.
Het zal wel. Morgen geleverd door Coolblue :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
JayZeeTie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 18:36:
[...]

Al sinds woensdag in bestelling bij Amazon, levering ergens begin april.
Het zal wel. Morgen geleverd door Coolblue :9
Pieter zal je dankbaar zijn. De Switch was overigens sinds 14:00 ook bij Intertoys te koop voor 329. :+

[ Voor 44% gewijzigd door NotSoSteady op 26-03-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
Ik krijg net een mail van amazon dat hij verzonden is.. Stond tot noch toe op 11 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiT
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-06-2024

BiT

Maandagavond een neon besteld bij Amazon.nl tot op heden nog geen enkel bericht ontvangen over de verzending.
Na de discussie hier van vandaag nog een neon besteld met Express shipping, eveneens nog geen bericht over ontvangen.

Klantenservice gaf dinsdag aan geen levertijd te kunnen geven. Vanochtend gaven ze aan nog steeds niets te kunnen zeggen en aan te raden tot volgende week af te wachten voor een eventuele verzendmail.
Vanmiddag nogmaals gebeld met de vraag of de Express verzending echt eerder zou binnenkomen en zo ja waarom ik dan niets hoorde over mijn bestelling van maandag. Er werd aangegeven dat de Express bestelling hoogstwaarschijnlijk niet morgen binnen zal komen, maar dat ik uiteraard een poging kan doen en een van de twee bestellingen kan annuleren zodra er meer bekend is over de leveringen.

Redenen hiervoor zijn het coronavirus en het feit dat ze naar eigen zeggen voorrang geven aan bestellingen inhoud omtrent “medische zorg, hulpverlening en de huishoudelijke categorie”.

Al met al een vreemd verhaal. Afwachten maar wanneer ik bericht over eventuele leveringen mag ontvangen...
Een weekje wachten is uiteraard geen enkel probleem, maar geef dat dan gewoon netjes aan op de site.

[ Voor 4% gewijzigd door BiT op 26-03-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:49
Gisteren besteld bij Amazon met leverdatum 2 april, vandaag bericht dat hij morgen geleverd wordt :) Geen rekening mee gehouden en nu dus geen game in huis morgen :(

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Game digitaal halen? Is nog goedkoper ook lijkt me.

Die van mij staat nog steeds op levering voor zat 28 maart, nog niks verzonden.
Ben benieuwd of ik hem even goed nog morgen krijg zoals amazon aangaf.

[ Voor 61% gewijzigd door NosferatuX op 26-03-2020 22:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JstKpmn
Hier is de Switch via Amazon inmiddels binnen gekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Nice!
Die van mij komt aan het einde van de middag binnen ;)
JstKpmn schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 13:31:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 18:55
Wel vaag ik heb afgelopen maandag dinsdag de 24ste in de ochtend besteld. Nu net gebeld en toen zeiden ze het volgende:

"Helaas is het nog niet bekend wanneer je precies een e-mail ontvangt over de verzending van je bestelling en ook is niet bekend wanneer precies de lockdown van het betreffende magazijn opgeheven wordt."

[ Voor 4% gewijzigd door Gummie op 27-03-2020 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer heb je hem besteld? ik de 24ste zonder express verzending. Ik ben in afwachting :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2020 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mania-92
Mijn bestelling van amazon is zojuist ook binnengekomen. De 23e besteld zonder express/prime. Levering heeft altijd op 11 april gestaan totdat ik dus een mail kreeg dat hij verzonden was.

[ Voor 45% gewijzigd door Mania-92 op 27-03-2020 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiT
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-06-2024

BiT

Ik heb mijn bestelling van de 23e geannuleerd, had nog steeds niets gehoord over een levertermijn.
Bestelling van gisteren komt vandaag binnen. Erg vreemd, maar prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Er werken robots volgens mij. Gisteren twee keer contact opgenomen omdat ik hem besteld had en express levering voor zat de 28e had gekozen. 10min later kon je opeens express levering kiezen met bezorging voor vrijdag (vandaag) Volgens hun stond de levering echter voor vrijdag en niet de zaterdag ondanks dat ik zat de 28e nog steeds zag staan. Meerdere keren erom gevraagd, zelfs aangegeven dat als ze het niet zeker weten ik het niet erg vind om opnieuw te bestellen maar was allemaal niet nodig.
Er is nog niks verzonden, geen mail en ook op de site staat nog steeds dat ie morgen komt dus ga vandaag niks krijgen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aryawn
Aangezien ik gisteravond nog niets van Amazon had vernomen, heb ik mijn bestelling geannuleerd (op de 23e geplaatst) en via Mediamarkt een nieuwe bestelling gedaan voor de toen nog "normale" prijs (inmiddels is deze verhoogd naar 389).
Mijn bestelling is vanuit het magazijn onderweg naar de winkel, ik kan hem morgen ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NDJ88
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:33
Zojuist een bestelling geplaatst bij Amazon. Staat nu voor 14-4 op de planning. Even kijken hoe het loopt.

Fujifilm XT-20 / fujiflm xc 15-45 / Dell Inspiron 27 7775 All-in-One

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Verzendbevestiging ontvangen voor levering morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JstKpmn
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:53:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? ik de 24ste zonder express verzending. Ik ben in afwachting :)
23e besteld zonder expres verzending. In eerste instantie werd me aangegeven dat er 28 april zou worden bezorgd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kmsch
DHL zou gisteren langskomen, maar heeft één blik op de deels braakliggende straat geworpen (verbouwing door de gemeente), heeft toen als status "verhinderd" aangegeven en heeft de Switch linea recta terug naar Amazon gestuurd. Niet de moeite genomen om die paar meter langs de openliggende stoep te lopen waar je prima langs kan. Ook niet het pakket naar een DHL servicepunt gebracht, maar gewoon direct terug naar de afzender. Moeizaam bedrijf is het ook. PostNL heeft daarentegen wel gewoon pakketjes bezorgd afgelopen dagen.

Verder, omdat ik al twee Switches had betaald waarvan de ene geannuleerd en de andere dus niet bezorgd kan worden, mag ik van Amazon ook geen nieuwe Switch meer bestellen. Maximale bestellingsaantal per persoon of iets dergelijks.

Frustrerend dit.

[ Voor 12% gewijzigd door kmsch op 28-03-2020 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rVercors
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 18:06
Ik zie dat Amazon de prijzen ook weer omhoog heeft gegooid en er geen bezorgdatum bij staat.. Maar ik lees hier dat de meeste 'm de volgende dag al hebben. Iemand daar recent nog een ervaring mee? Denk niet dat het goedkoper word als ik nog 'n paar dagen wacht helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Ik heb afgelopen donderdag voor 334 euro de neon versie van de switch gekocht bij Amazon.nl
De volgende dag werd hij netjes in de middag afgeleverd door DHL.
Die 334 euro was inclusief "express shipping".
rVercors schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 19:19:
Ik zie dat Amazon de prijzen ook weer omhoog heeft gegooid en er geen bezorgdatum bij staat.. Maar ik lees hier dat de meeste 'm de volgende dag al hebben. Iemand daar recent nog een ervaring mee? Denk niet dat het goedkoper word als ik nog 'n paar dagen wacht helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rVercors schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 19:19:
Ik heb hem de 24ste besteld zonder express verzending, en krijg hem pas 2 April binnen zegt de 'track & trace' als ik de klantenservice chat vraag over mn status zegt ze eerst dat hij verzonden is maar dat het even kan duren. Maar als ik dan vraag wanneer hij verzonden is, zegt ze 'oh mijn fout, hij moet nog verzonden worden'.
Letterlijk dit ^ 8)7

De klantenservice is wel een beetje vaag hoor, maar ik wacht donderdag af. Het zal wel goed komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Overzichtje van de Switch-beschikbaarheid bij een aantal Belgische winkels. Aanvullingen/een equivalent voor NL winkels is welkom, maar een deel valt natuurlijk gewoon op te zoeken in de pricewatch of op budgetgaming.

Legende:
✔ - bestelbaar
❌ - out of stock

Edit: LAATSTE UPDATE 12/05

WinkelSwitch (2019)Lite
Mediamarkt.be✔ Yellow, Turquoise (1-3 dagen)
Dreamland.be*✔ Grey, Neon✔ Yellow, Grey, Turquoise, Coral
Fun.be✔ Coral (16/05) Turquoise, Yellow & Grey (15/05)
Carrefour.eu✔ Grey, Turquoise, Yellow
FNAC.be✔ Grey (vanaf 22/05)✔ Grey, Turquoise, Yellow
Gamemania.be✔ Yellow, Grey, Turquoise
Coolblue.be✔ Yellow, Grey, Turquoise, Coral

*03/04: Dreamland heeft zijn website aangepast zodat je levertijd pas bij afrekenen ziet. Producten die in voorraad zijn, staan in je normale tekstkleur, producten die "binnenkort beschikbaar" zijn, zet ik in het blauw

[ Voor 79% gewijzigd door JackAvery op 12-05-2020 10:30 . Reden: 12/05 statusupdate ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Net met heel veel geluk een Animal Crossing Edition Switch weten te bemachtigen voor mijn vriendin. Van amazon.nl tegen de normale prijs (379 euro). Niet leuk meer met al die woekerprijzen.

Bestelpagina bestaat pas net dus waarschijnlijk zijn ze nu stock aan het inchecken in hun nieuwe warenhuis. Bij Amazon komt het vaker voor dat ze in gedeeltes stock op de website zetten, houdt dus de website in de gaten wie weet heeft nog iemand anders hetzelfde geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:45
Ik heb gisteren mijn Switch besteld, vandaag een e-mail ontvangen waarin stond dat de Switch 15 april wordt bezorgd. Mensen ervaring met zo gelijke mail maar werd toch nog eerder bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kobject schreef op zondag 29 maart 2020 @ 21:50:
Ik heb gisteren mijn Switch besteld, vandaag een e-mail ontvangen waarin stond dat de Switch 15 april wordt bezorgd. Mensen ervaring met zo gelijke mail maar werd toch nog eerder bezorgd?
Ja dat kan. Het is de uiterlijke datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mail gehad dat hij verzonden is vanuit Amazon, heb hem de 24ste besteld. Weet iemand hoelang zoiets duurt. Eerst zij hij steeds Woensdag 1 april, en nu is het Donderdag 2 April, maar zoiets kan toch niet lang duren?
Haha dan ben je toch gewend aan alle verzendingen in Nederland waar je hem de volgende dag al in huis hebt
:P :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2020 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 01:44

_serial_

and there was silence

Kobject schreef op zondag 29 maart 2020 @ 21:50:
Ook hier die mail ontvangen. Lekker dan als ze zeggen "op voorraad" - dat zegt dus helemaal niets bij Amazon.

somewhere there was silence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rVercors
_serial_ schreef op maandag 30 maart 2020 @ 13:29:
[...]

Ook hier die mail ontvangen. Lekker dan als ze zeggen "op voorraad" - dat zegt dus helemaal niets bij Amazon.
Ik heb de mail inmiddels ook. Staat nu bij het bestellen trouwens dat 'ie pas weer beschikbaar is vanaf 8 april. Dus ik vrees dat het wel even kan duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
rVercors schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:20:
[...]

Ik heb de mail inmiddels ook. Staat nu bij het bestellen trouwens dat 'ie pas weer beschikbaar is vanaf 8 april. Dus ik vrees dat het wel even kan duren..
Wat ik zo lees uit de eerdere berichten is dat dit altijd een schatting is. Meestal levert Amazon dus blijkbaar een stuk eerder. Duimen maar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kmsch
_serial_ schreef op maandag 30 maart 2020 @ 13:29:
[...]

Mogelijk is dit ook een tactiek om CoolBlue, Bol en andere Nederlandse shops uit de markt te drukken. CoolBlue en Bol geven gewoon aan dat de Switch niet op voorraad is, waardoor kopers hem bestellen bij Amazon, die hem wel "op voorraad" heeft. Als Amazon hem naderhand niet op voorraad blijkt te hebben heb je echter al betaald via iDeal en is het voor veel kopers te veel moeite om dit te annuleren, waardoor Amazon er alsnog met de winst vandoor gaat.

Meest positieve verklaring is dat Amazon's voorraadstatus gewoon op eventual consistency gebaseerd is, waardoor voorraadstatus niet perfect actueel is. Uiteindelijk wordt die Switch echt wel bezorgd, alleen niet op het verwachte moment.

Het komt ze alleen wel verdacht goed uit in de concurrentiestrijd met Bol/CoolBlue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NDJ88
NDJ88 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:15:
Zojuist een bestelling geplaatst bij Amazon. Staat nu voor 14-4 op de planning. Even kijken hoe het loopt.
Inmiddels een bestelling gedaan bij CoolBlue voor €359. Als het goed is komt die morgen.

Edit: een half uur later een e-mail dat die toch niet op voorraad is (de grijze staat nog wel als in voorraad op de website voor €399). Bestelling dus geannuleerd.

[ Voor 21% gewijzigd door NDJ88 op 30-03-2020 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_

_serial_

and there was silence

NDJ88 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:08:
[...]

Inmiddels een bestelling gedaan bij CoolBlue voor €359. Als het goed is komt die morgen.
Ik heb ook geannuleerd bij Amazon, en nu bij Coolblue besteld. Inmiddels is hij bij Coolblue ook weer uitverkocht.

[ Voor 8% gewijzigd door _serial_ op 30-03-2020 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_

_serial_

and there was silence

Nou, dat verhaal van een switch morgen geleverd krijgen, dat wordt hem dus niet, want Coolblue heeft een fuckup gemaakt, "sorry een product uit uw bestelling is niet leverbaar"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kobject
_serial_ schreef op maandag 30 maart 2020 @ 22:30:
Nou, dat verhaal van een switch morgen geleverd krijgen, dat wordt hem dus niet, want Coolblue heeft een fuckup gemaakt, "sorry een product uit uw bestelling is niet leverbaar"
Dat was te verwachten. Ik denk dat je bij Amazon je best shot hebt. Amazon zegt wel een langere levertijd maar levert sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos155
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Mijn switch wordt vanavond geleverd. Heb deze besteld bij Amazon op vrijdagavond, expres zending. Eerst was de levertijd 1 april.

Succes voor de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMast
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 19:42
_serial_ schreef op maandag 30 maart 2020 @ 22:30:
Een maat van mij had daar gisteren dus ook last van. De prijs voor de Nintendo Switch Mario Kart-bundel wisselde al een paar keer tussen de €414 en €460 en nadat hij hem voor €414 had gekocht kreeg hij een foutmelding. Vervolgens gebeld met Coolblue en die gaven aan dat het een fout was op de website. Dat was wel dikke balen, want in deze tijden is het wel fijn om met je vrienden lekker te kunnen Mario Karten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
Brammos155 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:41:
Mijn switch wordt vanavond geleverd. Heb deze besteld bij Amazon op vrijdagavond, expres zending. Eerst was de levertijd 1 april.

Succes voor de andere.
Waar heb jij besteld dan Amazon.nl? Ik had niet de mogelijk voor express zending. Ik ben wel Primelid. Ik heb nog steeds 15 april staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_

_serial_

and there was silence

PMast schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:42:
[...]

Een maat van mij had daar gisteren dus ook last van. De prijs voor de Nintendo Switch Mario Kart-bundel wisselde al een paar keer tussen de €414 en €460 en nadat hij hem voor €414 had gekocht kreeg hij een foutmelding. Vervolgens gebeld met Coolblue en die gaven aan dat het een fout was op de website. Dat was wel dikke balen, want in deze tijden is het wel fijn om met je vrienden lekker te kunnen Mario Karten!
Ik heb gisteren ook navraag gedaan hoe het mogelijk is dat je een opdrachtbevestiging hebt, met een bevestigde levertijd van vandaag, er toch geen voorraad is. Men verschool zich achter het feit dat ze in korte tijd veel bestellingen hadden gekregen en de voorraad achterliep. Mijns inziens mag een voorraad nooit onder de 0 komen, en een opdrachtbevestiging met levertijd verstuurd worden als de voorraad niet gecontroleerd is.
Ik denk dat iemand gewoon perongeluk de boel op voorraad gemeld heeft, maar met bijvoorbeeld met een verkeerd aantal. Op dit moment is het product bij Coolblue helemaal niet meer leverbaar, en kan je ook niet aangeven dat je update wilt hebben zodra het product weer leverbaar is.

Gelukkig had ik blijkbaar mijn bestelling nog niet volledig geannuleerd bij Amazon, dus ik heb nog een klein beetje hoop. Al is de levertijd nog niet bevestigd daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
_serial_ schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 12:56:
[...]

Ik heb gisteren ook navraag gedaan hoe het mogelijk is dat je een opdrachtbevestiging hebt, met een bevestigde levertijd van vandaag, er toch geen voorraad is. Men verschool zich achter het feit dat ze in korte tijd veel bestellingen hadden gekregen en de voorraad achterliep. Mijns inziens mag een voorraad nooit onder de 0 komen, en een opdrachtbevestiging met levertijd verstuurd worden als de voorraad niet gecontroleerd is.
Ik denk dat iemand gewoon perongeluk de boel op voorraad gemeld heeft, maar met bijvoorbeeld met een verkeerd aantal. Op dit moment is het product bij Coolblue helemaal niet meer leverbaar, en kan je ook niet aangeven dat je update wilt hebben zodra het product weer leverbaar is.

Gelukkig had ik blijkbaar mijn bestelling nog niet volledig geannuleerd bij Amazon, dus ik heb nog een klein beetje hoop. Al is de levertijd nog niet bevestigd daar.
Dat is al jaren zo bij Coolblue. Ik heb het ook al meerdere keren gehad, waaronder de NES Classic.
We hopen dat we je op deze manier voldoende geïnformeerd hebben. Om je een hart onder de riem te steken, hebben we ook een paar voordelen van deze situatie voor je op een rijtje gezet:

• Het Mario-deuntje blijft niet dagenlang in je hoofd rondspoken.
• Je krijgt geen last van je duim door het te hard drukken op de knopjes.
• Je hoeft geen eindbaas te verslaan.
• Je kunt gewoon lekker op tijd naar bed.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Ze denken dat iedere klant 12 jaar oud is. Sindsdien heb ik er ook nooit meer wat besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technicum
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07-2023
Vanochtend stond bij Amazon (NL) de 2019 neon-variant weer op "Op voorraad", uiteraard was ik net "te laat" met bestellen omdat ik m'n creditcard niet kon vinden.

Uiteindelijk om 10:50u alsnog kunnen bestellen, zij het met een "Levertijd 1-2 dagen".

Op dit moment is m'n levermoment nog niet vastgesteld, maar ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
NotSoSteady schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:42:
[...]

Dat is al jaren zo bij Coolblue. Ik heb het ook al meerdere keren gehad, waaronder de NES Classic.

[...]

Ze denken dat iedere klant 12 jaar oud is. Sindsdien heb ik er ook nooit meer wat besteld.
Jezus zo een mail is wel echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_

_serial_

and there was silence

Amazon mailt net dat geschatte leverdatum 16-4 is :(

Die informatie op de site klopt dus ook voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technicum
_serial_ schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:34:
Amazon mailt net dat geschatte leverdatum 16-4 is :(

Die informatie op de site klopt dus ook voor geen meter.
Hmm, dan zal die van mij d'r niet heel veel beter vanaf gaan komen denk ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_

_serial_

and there was silence

technicum schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:41:
[...]

Hmm, dan zal die van mij d'r niet heel veel beter vanaf gaan komen denk ik 8)7
Vrees van niet.
En de chat van Amazon heb je helemaal niets aan. Die verschuilen zich achter Corona (voor een gedeelte wel te begrijpen) maar ze kunnen helemaal niets anders opzoeken dan wat jij al weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Op voorraad betekent alleen dat die voor jou is gereserveerd. Ik vermoed dat ze gewoon te dealen hebben met beperkingen wat ze per dag mogen/kunnen verschepen. Er is daardoor wel voorraad, echter kan het nog lang duren voordat die komt. In Nederland heeft PostNL verschillende shops ook beperkingen opgelegd, waardoor de verkoop van grote pakketten kunstmatig laag wordt gehouden.

[ Voor 81% gewijzigd door NotSoSteady op 31-03-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_

_serial_

and there was silence

NotSoSteady schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:56:
Op voorraad betekent alleen dat die voor jou is gereserveerd. Ik vermoed dat ze gewoon te dealen hebben met beperkingen wat ze per dag mogen/kunnen verschepen. Er is daardoor wel voorraad, echter kan het nog lang duren voordat die komt.
Nu geeft de Amazon website bijvoorbeeld weer tijdelijk niet op voorraad.
Gisteren was het 1-2 dagen (na bestelling werd dit dus 21 dagen)
Daarna werd het 8 april

Het wisselt echt met het uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technicum
_serial_ schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 16:53:
[...]

Vrees van niet.
En de chat van Amazon heb je helemaal niets aan. Die verschuilen zich achter Corona (voor een gedeelte wel te begrijpen) maar ze kunnen helemaal niets anders opzoeken dan wat jij al weet.
We gaan het beleven. Linksom of rechtsom is het ding overal uitverkocht, of op een enkele plek tegen woekerprijs te krijgen. Amazon blijft dan vooralsnog de grootste kanshebber, ook al is het bij lange na geen "volgende dag in huis" meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:49
Ik heb zaterdag bij Amazon besteld, alles wat ik had aangeklikt was op voorraad. In de bevestigingsmail stond dat het op 15 april geleverd gaat worden. Volgens mij is er ook ontzettend veel vraag naar op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_

_serial_

and there was silence

technicum schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 17:01:
[...]

We gaan het beleven. Linksom of rechtsom is het ding overal uitverkocht, of op een enkele plek tegen woekerprijs te krijgen. Amazon blijft dan vooralsnog de grootste kanshebber, ook al is het bij lange na geen "volgende dag in huis" meer.
Dat geeft ook niet. Maar er is m.i.. een te groot verschil tussen 1-2 dagen en 21 dagen.
Daar hebben ze echt nog een hoop in te leren op de Nederlandse Markt voor ze serieus kunnen gaan meedraaien als concurrent. Maar wie weet leren ze snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
_serial_ schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 17:03:
[...]

Dat geeft ook niet. Maar er is m.i.. een te groot verschil tussen 1-2 dagen en 21 dagen.
Daar hebben ze echt nog een hoop in te leren op de Nederlandse Markt voor ze serieus kunnen gaan meedraaien als concurrent. Maar wie weet leren ze snel.
Dat komt vermoedelijk omdat ze toen nog ruimte hadden, dus hebben ze een x aantal met express verzending aangeboden. Zie mijn eerdere bericht voor uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rVercors
Eigenlijk staan vrijwel alle producten op Amazon nu op 15 april. Ik zie nu wel dat je express kunt kiezen bij de Switch, maar ga het niet riskeren gezien er nu staat dat 'ie niet op voorraad is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
rVercors schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 17:04:
Eigenlijk staan vrijwel alle producten op Amazon nu op 15 april. Ik zie nu wel dat je express kunt kiezen bij de Switch, maar ga het niet riskeren gezien er nu staat dat 'ie niet op voorraad is..
15 april is ook de uiterste datum, kans is best groot dat je de console eerder ontvangt. Ik ben actief in deze wereld en zie dat Amazon dagelijks nog Switch-consoles verstuurd. Niet veel, maar het is ook niet zo dat er helemaal niks wordt geleverd.

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 31-03-2020 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Amazon gebeld...
Er staat online “wordt Donderdag bezorgd”
Maar heb nog geen verzendingsmail ontvangen..
Ze zeggen dat hij niet op voorraad is en dat 2 april een fout is. Ze verwachtte dat hij donderdag/vrijdag weer op voorraad is en dat ik hem dan Maandag heb. Als het echt langer gaat duren kon ik hem altijd annuleren.
Dan zou ik mn geld 2-7 dagen later weer terug hebben. Wat een gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NDJ88
Gisteren stond op de site van Intertoys dat de lokale vestiging een beperkte voorraad had. Die bleken dus al gereserveerd te zijn. Gevraagd of ik ook op de lijst kon. En dat kon, was nog een reservering voor me. Ze hoopte deze week er nog een aantal binnen te krijgen. We gaan het meemaken.

Prijs is daar nog €329.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 08:24
Bizar die hoge prijzen ..... vraag en aanbod maar misbruik door winkeliers vindt ik het ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos155
Kobject schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 12:18:
[...]

Waar heb jij besteld dan Amazon.nl? Ik had niet de mogelijk voor express zending. Ik ben wel Primelid. Ik heb nog steeds 15 april staan.
Ja klopt, ik heb de switch gekocht via Amazon.nl. Na mijn bestelling heb ik de levertijd op express zending gezet. Daardoor veranderde de levertijd na 1 april.

Wellicht kan je de levertijd bij bestelling aanpassen, succes!

De switch van mij, is zonet afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammos155 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 18:23:
[...]

Ja klopt, ik heb de switch gekocht via Amazon.nl. Na mijn bestelling heb ik de levertijd op express zending gezet. Daardoor veranderde de levertijd na 1 april.

Heb jij wel verzendbevestigingen gekregen?
Ik vind het echt vaag van Amazon allemaal.
Vind het beetje tricky om nu nog express verzending aan te vragen, dalijk duurt het NOG langer.

Waar kun je dat überhaupt doen? Bij wijzig bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos155
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 18:36:
[...]

Heb jij wel verzendbevestigingen gekregen?
Ik vind het echt vaag van Amazon allemaal.
Vind het beetje tricky om nu nog express verzending aan te vragen, dalijk duurt het NOG langer.

Waar kun je dat überhaupt doen? Bij wijzig bestelling?
Nee, ik kreeg verzendbevestiging 5 minuten voordat het pakket geleverd werd.
Snap wel dat je het lastig vindt om het te veranderen, wie weet had ik geluk. Geen idee het blijft een risico.

Als ik inlog bij Amazon stond er naast de bestelling een keuze voor verzenden. Daar vindt je de mogelijkheid om express te verzenden.

Deze mogelijkheid zie ik nu niet meer aangezien de switch is geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

verkeerde topic

[ Voor 87% gewijzigd door NoTimeRemains op 31-03-2020 20:07 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
Brammos155 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 18:23:
[...]

Als ik inlog bij Amazon en ga naar Bestellingen zie ik de volgende opties:
  • Traceren
  • Items Annuleren
  • Bestellingen bekijken of bewerken
  • Archiveren
Ik zie nergens een optie om de levering aan te passen naar expres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_

_serial_

and there was silence

Kobject schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 19:42:
[...]

Als ik inlog bij Amazon en ga naar Bestellingen zie ik de volgende opties:
  • Traceren
  • Items Annuleren
  • Bestellingen bekijken of bewerken
  • Archiveren
Ik zie nergens een optie om de levering aan te passen naar expres.
Zelfde hier. Amazon is gewoon heel duister in hoe een individuele order ervoor staat.
Misschien is een artikel op wel voorraad als er staat "Op voorraad", maar misschien is het artikel ook wel niet op voorraad.
Wellicht krijg je de order morgen uitgeleverd, maar misschien ook niet, maar misschien ook wel over 3 weken.
Soms kan je de order wijzigen naar expres, maar niet iedereen kan dat. Ook klantenservice heeft 0 inzage, of claimen dat te hebben.

Ik laat de order wel staan, en zie wel wat er gaat gebeuren. Het is niet dat je veel keuze hebt momenteel tussen leveranciers.

[ Voor 7% gewijzigd door _serial_ op 31-03-2020 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobject
Ik kreeg zojuist een update. 15 april wordt 16 april.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _serial_

_serial_

and there was silence

Gamemania heeft nu wat switches op voorraad staan.

https://www.gamemania.nl/...tendo-switch/2456nsn19kit

Ik zelf heb besteld, maar het zal denk ik niet lang duren, tot ze daar weer op zijn

Voor de zekerheid laat ik de Amazon bestelling nog even staan.

[ Voor 20% gewijzigd door _serial_ op 01-04-2020 09:28 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen