Acties:
  • 0 Henk 'm!
SanderL schreef op maandag 6 januari 2020 @ 09:39:
Het geduld naar een mooie Switch aanbieding begint toch wel een beetje op te geraken. Het lijkt wel alsof er steeds minder en minder shops de Switch in voorraad hebben. Persoonlijk zou ik er graag eentje bij Coolblue scoren maar daar is het echt armoe troef. Staat er iets op de planning waarvan ik nog niet weet? :P
Switches zijn gewoon te vinden als je een winkel binnenstapt :+ . Aanbiedingenseizoen is voorbij (en waren toegegeven niet echt enorm interessant behalve misschien de Mediamarkt Ubisoft bundle), maar in België kan je bij Dreamland bvb de console (2019 revisie) wel gewoon oppikken voor 299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
JackAvery schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:05:
[...]

Switches zijn gewoon te vinden als je een winkel binnenstapt :+ . Aanbiedingenseizoen is voorbij (en waren toegegeven niet echt enorm interessant behalve misschien de Mediamarkt Ubisoft bundle), maar in België kan je bij Dreamland bvb de console (2019 revisie) wel gewoon oppikken voor 299.
Uiteraard, ik heb zelfs de voorkeur voor een fysieke (en lokale) winkel maar wegens een cadeaubon die ik in bezitting heb, zou ik deze wel graag bij Coolblue kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Verzend die Dreamland niet naar Nederland dan? Zal wel niet maar zie het niet zo bij de FAQ op de website.

Je hebt ook die actie nog (https://www.nintendo.nl/N...-eShop-actie-1460557.html), als je daar een paar games via koopt bespaar je ook weer geld uit uiteraard.

Moet je hem wel alleen snel in huis hebben.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maduth
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

The Chosen One schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:23:
Verzend die Dreamland niet naar Nederland dan? Zal wel niet maar zie het niet zo bij de FAQ op de website.

Je hebt ook die actie nog (https://www.nintendo.nl/N...-eShop-actie-1460557.html), als je daar een paar games via koopt bespaar je ook weer geld uit uiteraard.

Moet je hem wel alleen snel in huis hebben.
Gecheckt maar ze leveren niet in Nederland helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Voor degenen die op Coolblue aan het wachten waren voor een nieuwe batch van Nintendo Switches, deze zijn er opnieuw! :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Heb er nu 1 bij Mediamarkt.DE besteld. €299,-. (Duits adres)

(ook 3 games voor 111,- actie, veel toppers erbij)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 14:27
zou het nuttig zijn om te wachten op de BTW weg ermee actie van Mediamarkt (volgende week) voor de aanschaf van een Switch console?

[ Voor 6% gewijzigd door louzy82 op 16-01-2020 08:24 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:35
louzy82 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 08:23:
zou het nuttig zijn om te wachten op de BTW weg ermee actie van Mediamarkt (volgende week) voor de aanschaf van een Switch console?
Ja, daar dacht ik ook aan, maar volgens mij zijn consoles vaak uitgesloten. Verder zag ik gisteren ook 299 voor de Switch op Amazon Frankrijk (komen nog wel verzendkosten bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Volgens mij zijn consoles en games idd uitgesloten.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
Thanks

Bij Gamemania hebben ze de Switch voor 329 met een 'starter pakket' =

+ Beschermtas + Screen Protector + USB-C kabel en adapter

Losse Switch kost daar 309 dus 20 euro voor die extra accessoires.

Beschermtas op Aliexpress zal vast goedkoper zijn

Is screen protector nodig?
USB C kabel, alleen nuttig om de Switch op te kunnen laden zonder docking station?

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

Tja, dat hangt wel een beetje af van wie en hoe je hem gebruikt.

Ik heb er direct een screenprotector op gedaan vanwege 2 redenen;

1. ik heb 2 jonge kinderen;
2. ik las over krassen op het scherm door docken/undocken.

De reden van 2 kan zo maar veroorzaakt worden door reden 1 natuurlijk... maargoed, wilde het er niet op wagen.

Beschermtas heb je alleen nodig als je hem daadwerkelijk ergens mee naartoe neemt, als je hem alleen docked en/of op de bank gebruikt niet natuurlijk.

En de USB C kabel... tja, wat je zelf al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Was sinds vorige week ook op zoek naar een Switch, meer bepaald de neon versie.
Helpt niet dat het net kerst was en dat een paar winkels hem aanboden voor 299 in de “solden”, uiteindelijk Maandag bij Hypermarkt Carrefour voor 299 gevonden ( MM en Dreamland hadden ook die prijs maar enkel grijze op stock )

Over dat starter pakket bij GM : de prijs is zeker niet slecht, de soort case die er in zit kost op amazon 10-15 euro en een glass screen protector is ongeveer 7 op amazon dus de usb kabel en lader is “gratis”
Op Ali vind je zo een tas voor 7 euro en screen protector voor 2 euro maar het is Chinese new year volgende week dus dat gaat niet opschieten :P

Ik ben pro screen protector wegens het dock dat kan krassen en gewoon algemeen omdat het switch scherm plastic is + een glass protector kost eig geen drol ( 2pack op Amazon 7 euro en op Ali 2.75 euro )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_1976
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-09 11:53
pro switch controller voor 55 euro inc verzendkosten bij Amazon.DE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Jeroen_1976 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:49:
pro switch controller voor 55 euro inc verzendkosten bij Amazon.DE
En 3 games voor 111 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Wel wat minder games in de selectie. Sowieso geen Zelda's (maar wel verzending naar Nederland ofc).
Maar als je mediamarkt of familie dichtbij hebt.

@JK Heb nog helemaal geen switchgames.... ook geen Switch. Laten we zeggen dat ik een stapeltje games krijg. :+

[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 16-01-2020 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

The Chosen One schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 18:17:
[...]

Wel wat minder games in de selectie. Sowieso geen Zelda's (maar wel verzending naar Nederland ofc).
Maar als je mediamarkt of familie dichtbij hebt.
Het is jammer dat Luigi's Mansion 3 er niet bij zit. Verder best een leuke actie als je nog diverse spellen niet hebt. Ik wil zelf wel Super Mario Maker 2, maar de rest boeit mij niet en desnoods 2 er bij kopen en direct doorverkopen heb ik ook geen zin in. Teveel moeite. :+

Controller heeft wel een nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 14:33
JK schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 20:13:
[...]

Het is jammer dat Luigi's Mansion 3 er niet bij zit. Verder best een leuke actie als je nog diverse spellen niet hebt. Ik wil zelf wel Super Mario Maker 2, maar de rest boeit mij niet en desnoods 2 er bij kopen en direct doorverkopen heb ik ook geen zin in. Teveel moeite. :+

Controller heeft wel een nette prijs.
Luigi's mansion doet wel mee. Staat niet in de lijst maar als je het spel opzoekt zie je dat deze wel mee doet aan de actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

Virtual Reality schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 22:15:
[...]

Luigi's mansion doet wel mee. Staat niet in de lijst maar als je het spel opzoekt zie je dat deze wel mee doet aan de actie!
Bij mij niet. Staat ook niet bij het artikel en bij het laatste overzicht voor betalen, waarbij je kortingen ziet, gaat er niet +/- 35-40 euro af. Misschien was dat gister nog zo? Er gaat 3 euro af. Voeg ik een spel toe uit de lijst van €111,-, dan gaat er wel de normale korting af, maar dat geldt dan niet voor LM3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Dat was idd gisterenavond zo toen hij zijn post maakte maar na een uurtje ofzo deed Luigi al niet meer mee.
Aangezien hij niet in de lijst stond van deelnemende games ging het wss over een foutje dus je moest op tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Link stond er ook even bij, maar toen ik die wilde kopen zat de korting er niet meer op. Tsja, kan gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:21

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Setje accessoires van Orzly https://www.amazon.de/dp/B07XBV69PY

Oa Grips, stuur, Screen Protector, stand, oplader. Flink goedkoper. Van circa 55, voor ongeveer 31 euro.

[ Voor 46% gewijzigd door Jorgen op 17-01-2020 13:23 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Jorgen op 17-01-2020 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Jorgen schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:12:

Oa Grips, stuur, Screen Protector, stand, oplader. Flink goedkoper. Van circa 55, voor ongeveer 31 euro.
Dat is zeker een goede aanbieding!
Hartelijk dank, je bestelling is geplaatst!

[ Voor 5% gewijzigd door jeka op 17-01-2020 13:30 ]

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82

Thanks, ook alvast besteld!

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82
SanderL schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 22:29:
Voor degenen die op Coolblue aan het wachten waren voor een nieuwe batch van Nintendo Switches, deze zijn er opnieuw! :)B
Dit had ik al eerder gelezen maar waarom zijn mensen aan het wachten op Coolblue terwijl je ook bij andere winkels terecht kan (en voor lagere prijs, goedkoopste in nederland is 309, dat is 20 euro minder dan coolblue)

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
louzy82 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:53:
[...]

Dit had ik al eerder gelezen maar waarom zijn mensen aan het wachten op Coolblue terwijl je ook bij andere winkels terecht kan (en voor lagere prijs, goedkoopste in nederland is 309, dat is 20 euro minder dan coolblue)
Omdat veel mensen Coolblue verbinden met goede klantenservice of bekendheid, ook al lees je op oa hun Facebook soms dikke klachten over garantie afhandeling dus het is er zeker niet beter dan ergens anders.

Maar 329 voor een switch betalen zal ik ook niet begrijpen, enige “verliefdheid” die ik dan ook mag hebben is me geen 20 euro extra waard.
Heb de mijne deze week 299 betaald in een fysieke Carrefour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En Coolblue is evengoed begonnen met "kutservice" toen het nog gewoon pdashop was. Wel knap dat ze hun imago en service zo hebben weten verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
[...]

Prijs in Belgie is 319 en ik had een cadeaubon. Is verder ook gewoon een no-nonsense winkel die met PostNL verstuurt dus volgende dag is het sowieso binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Omdat er ook veel mensen zijn die via werk tegoed bonnen voor coolblue kunnen krijgen voor vrije dagen. Of via kerstpakket actie bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 11:18
Zou de switch lite nog een aanbieding krijgen of zal de prijs rond 200-220 blijven? :/. Ik vind persoonlijk 180 euro echt wel de maximum voor deze console, de gewone switch spreekt me niet aan omdat ik al een xbox one heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:46

Major_ton

Shoot!

Gondrez schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:54:
Zou de switch lite nog een aanbieding krijgen of zal de prijs rond 200-220 blijven? :/. Ik vind persoonlijk 180 euro echt wel de maximum voor deze console, de gewone switch spreekt me niet aan omdat ik al een xbox one heb
Hij is nu € 194,99 bij Amazon.de en al eerder € 188,- geweest. Ik denk daar je beste kansen liggen. Vaak zakken prijzen nog wat in het weekend, maar dat is uiteraard niet gegarandeerd.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• louzy82

Ik heb deze nu binnen

let op!
voor het aanbrengen van de screenprotector zit een klein plastic kaartje erbij om te helpen de luchtbellen weg te krijgen. Op dit kaartje staat met zwarte letters 'Orzly' maar die letters vallen als fladders er af en als je dan pech hebt vernaggeld het je screenprotector

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Vanaf 4 februari bij Amazon.de de 2019 inclusief Mario voor € 319!!

Lijkt me een strakke aanbieding, nu al te bestellen.

Edit: lijkt nu weer weg, maar ik heb hem wel gekocht.....

[ Voor 19% gewijzigd door VFRRijder op 24-01-2020 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Vorige week verscheen die ook weer heeeeel kort op Dreamland.be maar wel voor 329, waarschijnlijk een minieme stock die ze terug krijgen.

319 is geen slechte deal, heb de mijne 2 weken terug 299 betaald zonder game dus je krijgt MK8 voor 20 euro ipv momenteel 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urano
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23-01-2024
Iemand een beter aanbieding gezien dan GameMania €309?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzii
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 18:04

Krizzii

Kris W.

VFRRijder schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 19:35:
Vanaf 4 februari bij Amazon.de de 2019 inclusief Mario voor € 319!!

Lijkt me een strakke aanbieding, nu al te bestellen.

Edit: lijkt nu weer weg, maar ik heb hem wel gekocht.....
Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Nadat ik 'm besteld had was hij alweer weg... dus geen link. Ik verwacht 'm dinsdag thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris_82
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:33
Bij de Saturn in Duitsland net gehaald voor 288 - link
geen verzending naar NL...

14.4kWp, Loria Duo 6010, VWTW, DWTW, full-electric, MY RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roloxkit
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-03 10:39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:18
Switch Animal Crossing bundel maar gereserveerd bij GameMania :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roloxkit
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-03 10:39
Opzich wel leuk om de bol.com retourdeals in de gaten te houden.

Ik heb een switch lite kunnen bemachtigen voor €179.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
derKaiser29 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 08:42:
Switch Animal Crossing bundel maar gereserveerd bij GameMania :)
Pre-orderen kan inmiddels al niet meer bij Gamemania...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:46

Major_ton

Shoot!

De Pro controller is nu € 55,98 bij Amazon.de (helaas zonder schnitzel dit keer).

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:44
Nintendo Switch Lite Flip Cover + Screen Protector (17,85 + 3,49 verzendkosten) bij Amazon.de. Prijs bij andere bedrijven gewoon 39,95 (advies).

[ Voor 6% gewijzigd door BeZaX op 26-02-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram_H67
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02 18:54
Teleluvr schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:31:
[...]

Pre-orderen kan inmiddels al niet meer bij Gamemania...
@Teleluvr of wie dan ook nog meer.
Ik was laatst zelf ook opzoek naar deze versie, maar na wat googlen bleek hij overal uitverkocht. 's avonds keek ik toevallig op Coolblue, en dat werd (en wordt) de Animal Crossing versie van de switch nog steeds aangeboden voor pre-order. Hij is hier wel iets duurder, maar het lijkt erop of je hierbij de cartridge van het spel krijgt. Bij bol.com is dit bijvoorbeeld de download code Het spel is gewoon een download code.

[ Voor 2% gewijzigd door Bram_H67 op 03-03-2020 15:53 . Reden: Verduidelijking na nieuwe informatie van andere tweakers en klantenservice ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bram_H67 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:22:
[...]
het lijkt erop of je hierbij de cartridge van het spel krijgt. Bij bol.com is dit bijvoorbeeld de download code.
Ik zou hier niet zomaar vanuit gaan, Nintendo gaat niet eventjes een aparte SKU maken enkel voor Coolblue. Vraag het zeker na.

Verder zou ik mensen die de AC editie van de Switch willen hebben, gewoon aanraden om op 20 maart de fysieke winkels af te gaan als je nergens meer kan pre-orderen aan een normale prijs... In België zie ik in ieder geval nog een aantal winkels waar je kan pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram_H67
JackAvery schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:37:
[...]

Ik zou hier niet zomaar vanuit gaan, Nintendo gaat niet eventjes een aparte SKU maken enkel voor Coolblue. Vraag het zeker na.

...
Daarom zei ik ook het lijkt ;). Ik vond het ook al bijzonder, maar het staat wel zo op de foto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bram_H67 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:48:
[...]

Daarom zei ik ook het lijkt ;). Ik vond het ook al bijzonder, maar het staat wel zo op de foto's.
Op de foto's staat een Switch doos waarop "Download Code" staat geschreven, dat Coolblue daar een fysiek doosje bij photoshopt kan meerdere redenen hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bram_H67
JackAvery schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:04:
[...]

Op de foto's staat een Switch doos waarop "Download Code" staat geschreven, dat Coolblue daar een fysiek doosje bij photoshopt kan meerdere redenen hebben :)
Dat had ik nog niet gezien, had net reactie terug van de klanten service en het is inderdaad een download code --> dus we kunnen heeeeeeeeel zeker vast stellen dat het een download code is. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bram_H67 op 03-03-2020 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonVT
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-07 12:34
Bram_H67 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:51:
[...]

Dat had ik nog niet gezien, had net reactie terug van de klanten service en het is inderdaad een download code --> dus we kunnen heeeeeeeeel zeker vast stellen dat het een download code is. :)
Vraag me eigenlijk wel af of dit volgens de regeltjes is waar Coolblue zich aan moet houden, denk eigenlijk van niet wel heel erg misleidend zo inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Bram_H67 schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:22:
[...]

@Teleluvr of wie dan ook nog meer.
Ik was laatst zelf ook opzoek naar deze versie, maar na wat googlen bleek hij overal uitverkocht. 's avonds keek ik toevallig op Coolblue, en dat werd (en wordt) de Animal Crossing versie van de switch nog steeds aangeboden voor pre-order. Hij is hier wel iets duurder, maar het lijkt erop of je hierbij de cartridge van het spel krijgt. Bij bol.com is dit bijvoorbeeld de download code Het spel is gewoon een download code.
Uiteindelijk enige tijd geleden nog kunnen pre-orderen bij Bol.com. Niet mijn voorkeursleverancier, maar ik denk dat we blij mogen zijn als de AC versie uberhaupt geleverd gaat worden... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Edit : verkeerd topic |:(

[ Voor 82% gewijzigd door Katmi op 04-03-2020 04:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Bij Amazon.nl een Switch voor €249,— in de aanbieding!

Zie: https://www.amazon.nl/dp/...1_404437601_TE_item_image

Vermoedelijk in verband met de lancering van Amazon in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ben ik nu gek of geeft de Switch geen surround sound door via ARC (TV)? Lees wat tegenstrijdige dingen online. Ik moet hem direct in mijn receiver steken met HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacinici
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:27
VeeGee schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 07:01:

Ik zag het ook en gelijk één besteld. Ik was eigenlijk op zoek naar de Animal Crossing Bundle. Hopelijk is dit wel de 2019 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
sacinici schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:49:
[...]

Ik zag het ook en gelijk één besteld. Ik was eigenlijk op zoek naar de Animal Crossing Bundle. Hopelijk is dit wel de 2019 versie.
Aan de doos te zien (overwegend rood) gaat het hier wel om de 2019 versie. Nu nog op zoek naar een paar leuke Switch-games :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Ik heb hem ook besteld (eindelijk mijn launch Switch vervangen). Aan de doos te zien is het de verbeterde versie, en als het niet is gaat die terug (heb mijn huidige Switch nog niet verkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Bizar mooi prijsje bij Amazon. Helaas kom ik m'n huis niet meer in als ik er nog een koop.

Ik zag dat er ook aanbiedingen waren op een aantal Mario games; Mario Kart 8, Mario & Sonic, Mario Tennis en Mario Maker 2 (42/43 euro)

[ Voor 3% gewijzigd door Megalodon86 op 10-03-2020 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
bram1984 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:12:
Ben ik nu gek of geeft de Switch geen surround sound door via ARC (TV)? Lees wat tegenstrijdige dingen online. Ik moet hem direct in mijn receiver steken met HDMI?
Je TV icm speakerset/receiver regelt de ARC functies ongeacht welke hdmi apparaat op dat moment actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Vincent Dave schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:26:
[...]

Je TV icm speakerset/receiver regelt de ARC functies ongeacht welke hdmi apparaat op dat moment actief is.
Normaal gesproken wel ja, maar bij de Switch dus niet. Alleen maar stereo geluid krijg ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super-joost
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:08
VeeGee schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 07:01:

Potverdikkie, heb ik net vrijdag voor 100 euro duurder bij Game Mania gekocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

super-joost schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:21:
[...]

Potverdikkie, heb ik net vrijdag voor 100 euro duurder bij Game Mania gekocht :'(
Okee. Terugbrengen dan en deze kopen? Moet mogelijk zijn toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 28-12-2024
Hij is nu weer aangepast naar 314,19 EUR. Was zelf dus te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik was ook in de verleiding om de aanbieding van amazone te gebruiken, helaas te laat :(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:59
Gelukkig op tijd besteld dus. _/-\o_

De afgelopen twee weken keek ik al uit naar leuke bundels of aanbieding. Het kwam goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:12
bram1984 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:12:
Dat komt omdat de switch PCM5.1 gebruikt, dat past niet over ARC (wel eARC, maar dat is nog erg nieuw). Dus, tenzij je TV zelf beschikt over een encoder om dit in te zetten naar AC3, blijf je steken op stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
hcQd schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 16:47:
[...]

Dat komt omdat de switch PCM5.1 gebruikt, dat past niet over ARC (wel eARC, maar dat is nog erg nieuw). Dus, tenzij je TV zelf beschikt over een encoder om dit in te zetten naar AC3, blijf je steken op stereo.
Ja dus Switch rechtstreeks in receiver steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

sacinici schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:49:
[...]

Wat @VeeGee aangeeft, de doos. Zelf ben ik ook deels op de doos afgegaan. Ik meen dat de oudere versie een andere doos had. Daarbij staat bij de productinformatie op Amazon.nl iets over maart 2019 release... dit was toch ook het moment dat de vernieuwde versie in het nieuws kwam? Sowieso kun je het volgens de Nintendo site checken aan de hand van de code onder op de doos. Dan kun je altijd nog besluiten of je hem houdt of terugstuurt.... maar voor €249 hou ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:40

Tijntje

Hello?!

Aargh, dat is jammer net achter het net gevist bij Amazon.
Dat was wel een hele scherpe deal.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFoqlfn8FJiZ2f1ifBovKhl2Ovw=/234x176/filters:strip_icc()/f/image/LLIPYPYSBudAsTpmNMT9euuV.jpg?f=fotoalbum_medium

Net bezorgd, het is de nieuwe versie :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Voor wat het waard is: aanbieding van amazon een paar dagen geleden, het is inderdaad de 2019 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:51
Je kan het gewoon aan de doos zien. Daarnaast wordt het oude model al tijden niet meer geproduceerd.

Afbeeldingslocatie: https://www.imore.com/sites/imore.com/files/styles/mediumplus/public/field/image/2019/08/switch-packaging-comparison.jpg?itok=pGS52Wnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Idd tegenwoordig moet je bij grote retailers al helemaal geen schrik meer hebben dat het een 2017 model is, en als dat wel zo is dan zal de listing heel duidelijk de linkse afbeelding van de oude switch doos tonen.

Als je echt zoekt op amazon vind je soms nog een aanbieding met de doos met de hand maar dat is aan absurde prijzen en van 3th party sellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 02:55
Helaas was ik te laat voor de amazon switch actie :c en ook te laat om de animal crossing versie te pre orderen. Nu is mijn vraag zal de animal crossing versie gewoon in de schappen te vinden zijn? of gaat die echt een gelimiteerde versie zijn die ik nergens kan vinden? Dan wordt het gewoon een normale switch kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:51
GMavak schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 11:12:
Helaas was ik te laat voor de amazon switch actie :c en ook te laat om de animal crossing versie te pre orderen. Nu is mijn vraag zal de animal crossing versie gewoon in de schappen te vinden zijn? of gaat die echt een gelimiteerde versie zijn die ik nergens kan vinden? Dan wordt het gewoon een normale switch kopen.
Vaak komt die nog wel een keer terug in een van de winkels of online, omdat ze bijvoorbeeld meer exemplaren hebben ontvangen of doordat iemand heeft geannuleerd. Kwestie van je ogen openhouden en er razendsnel bij zijn. Als je slim bent dan stel je een paar prijsnotificaties in, zodat je een berichtje krijgt wanneer die weer door een webshop wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattie078
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-07 11:38
Ik zie in de Pricewatch maar weinig winkels meer die de switch verkopen. Weet iemand waar dit door komt? (Nog een nieuwere versie/ bundel / coronavirus?) Ben sinds kort geïnteresseerd om een Switch te kopen maar ben misschien te laat.
Helaas ook de Amazon deal gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Al die thuisblijvers en thuiswerkers hebben dus een Nintendo Switch besteld. Maar goed dat ik 'm vorige week heb besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
mattie078 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:09:
Ik zie in de Pricewatch maar weinig winkels meer die de switch verkopen. Weet iemand waar dit door komt? (Nog een nieuwere versie/ bundel / coronavirus?) Ben sinds kort geïnteresseerd om een Switch te kopen maar ben misschien te laat.
De pricewatch is sinds Corona al erg uitgedund voor veel catagorien. Viel mij ook al op dat de console bijna nergens meer leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mattie078 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:09:
De productie in China heeft in januari en februari grotendeels stilgelegen, dit zal vermoedelijk een factor zijn. De laatste maanden waren er nog containers onderweg, het lijkt me logisch dat die stock wat tegen zijn einde zal lopen. Bij Amazon.nl zie ik nog neon consoles in voorraad. Tip voor de Belgen: Dreamland heeft er nog, Fnac ook.

In Japan is al een maand een tekort van de gewone Switch, en staan er vandaag best grote rijen om de Animal Crossing editie te krijgen, ondanks dat men met loterijen werkt omdat er niet aan de vraag kan worden voldaan. In Japan wordt die AC editie ook pas terug herstocked in de eerste helft van april (bron).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 11:16

Luuk2015

Vires in numeris

Bij de release van de Switch heb ik er gelijk eentje gekocht maar helaas vond ik het aanbod van spellen redelijk mager, toen heb ik de switch helaas verkocht. Aangezien ik daar nu best wel veel spijt van heb wil ik graag nogmaals de switch kopen. Nu zit ik te kijken in de vergelijker en wat ik snel merkte is dat de console niet heel goed leverbaar is. Hebben jullie een idee of ik beter even kan wachten tot dat de switch wat goedkoper wordt dan de huidige prijs (320)? zijn er bijvoorbeeld binnenkort momenten dat er een grote kans is dat de switch in de aanbieding zal zijn.
Thanks ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Denk niet dat het goedkoper wordt als bijna niemand voorraad heeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:40
Mediamarkt CS Amsterdam had vandaag een levering Switches gekregen (voor de Tweakers die afleiding zoeken tijdens deze saaie tijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 19:37
Vanmorgen net ook een besteld om hem in Utrecht op te halen. De eerste games die ik ga meenemen worden Diablo 3 en Zelda Links Awakening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Weet iemand nog voorraad in den Haag of online? Gaat nu erg hard en mijn schoonmoeder wil animal crossing doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-09 08:35
Iemand enige idee over de animal crossing bundle of die nog gaat komen? Overal is hij uitverkocht (geen idee of hij uberhaupt ooit te koop was) bij CB staat hij nu zelfs als nooit meer leverbaar.. Een aantal exemplaren te vinden op amazon voor dubbel de prijs, ook niet de moeite waard. Ik hoor het graag als er iemand meer info over heeft ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
jongetje schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:29:
Weet iemand nog voorraad in den Haag of online? Gaat nu erg hard en mijn schoonmoeder wil animal crossing doen :).
wellicht hier op bol ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Laatst online: 13-09 18:55
Tweakwondo schreef op maandag 23 maart 2020 @ 17:29:
Iemand enige idee over de animal crossing bundle of die nog gaat komen? Overal is hij uitverkocht (geen idee of hij uberhaupt ooit te koop was) bij CB staat hij nu zelfs als nooit meer leverbaar.. Een aantal exemplaren te vinden op amazon voor dubbel de prijs, ook niet de moeite waard. Ik hoor het graag als er iemand meer info over heeft ! :D
Bij de Mediamarkt in Nieuwegein lag er zaterdag een Animal Crossing Bundle. Weet niet of hij er nu nog ligt, maar daar kom je snel achter via een belletje. Op de website is in ieder geval niks te vinden van een bundle, terwijl die er toch zeker is/was bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Gummie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 17:44:
[...]

Bij de Mediamarkt in Nieuwegein lag er zaterdag een Animal Crossing Bundle. Weet niet of hij er nu nog ligt, maar daar kom je snel achter via een belletje. Op de website is in ieder geval niks te vinden van een bundle, terwijl die er toch zeker is/was bij MM.
bedankt voor de tip!! heb meteen even gebeld en kreeg de klanten service aan de lijn, de winkels zijn niet te bereiken aldus de medewerker. omdat het niet op de website staat was het voor haar ook niet te controleren helaas :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Tweakwondo voor Japan heeft Nintendo al aangekondigd dat er in april een tweede levering volgt van deze bundle. Het is niet mijn bedoeling om je valse hoop te geven, maar dit suggereert op zijn minst dat deze bundle opnieuw verkocht zal worden, zoals ook vorig jaar met de Let's Go bundle gebeurde. Nuja, enkel nuttige info als je geen 'haast' hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Die is uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik had me niet gerealiseerd dat ze nu zo slecht leverbaar zijn, dan hoeven we binnenkort ook geen scherpe aanbiedingen te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:53
Gummie schreef op maandag 23 maart 2020 @ 17:44:
[...]

Ik wacht nog steeds op mijn pre-order bundel die bij de mediamarkt uit staat... Krijg niet eens een fatsoenlijk antwoord van de klantenservice (telefonisch) als de medewerkers in het filiaal......
Gelukkig kan ik al spelen door een fysiek exemplaar van de game...

[ Voor 5% gewijzigd door livranca op 23-03-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
ook snel gegaan ik kon hem gisteren nog bestellen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mawlana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

En dat is atm ook de scherpste prijs denk ik. volgens mij was hij in het verleden ook wel eens 319 @ amazon.
Een aanbieding voor 250 zal wel niet snel meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerc
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-05 13:17
Beetje offtopic, maar misschien heeft iemand een slim idee waar ik Ring Fit Adventure nog kan kopen? Hij lijkt overal waar ik kijk uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:31
jelmerc schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 08:48:
Beetje offtopic, maar misschien heeft iemand een slim idee waar ik Ring Fit Adventure nog kan kopen? Hij lijkt overal waar ik kijk uitverkocht.
Weet niet of je Belg bent maar zag er een paar in de Carrefour liggen aan de normale prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:30
Hier heb ik gisteravond een bestelling geplaatst. Vandaag contact gehad met amazon en mij is verteld dat ze inderdaad voorraad hebben maar dat levering door de corona situatie iets langer kan duren dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Laatst online: 13-09 18:55
Mania-92 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:41:
[...]

Hier heb ik gisteravond een bestelling geplaatst. Vandaag contact gehad met amazon en mij is verteld dat ze inderdaad voorraad hebben maar dat levering door de corona situatie iets langer kan duren dan normaal.
Mmm ben benieuwd hoe lang het dan gaat duren. Normaal zou het 2-4 dagen moeten duren. Gelukkig ben ik heel geduldig. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JstKpmn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 21:38
Mania-92 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 11:41:
[...]

Hier precies hetzelfde, maar ik kreeg direct een leverdatum van 28 april door. Na telefonisch contact gaf men aan dat er ergens bij amazon wel voorraad was, maar dat dit blijkbaar zo ver weg was, dat er een maand levertijd van toepassing is.
Bestelling vervolgens geannuleerd.
Pagina: 1 ... 61 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen