Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:06
Nick25 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:32:
Heb toch besloten om mijn switch te verkopen...
Ok.

Geef enige toelichting, als je zo'n post maakt...?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:36
Xerox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:50:
[...]

Ok.

Geef enige toelichting, als je zo'n post maakt...?
Nou misschien had iemand intresse ;)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Nick25 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:10:
[...]

Nou misschien had iemand intresse ;)
Nee. Lees even in de rode balk boven...er staat een kopje vraag & aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
En daarnaast is er een mooie mooie melding in een andere rode balk: Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loekieloekie
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik ben ook om, ga er ook een kopen.
Dan ook maar gelijk kart en odyssey erbij met een extra controller.
Nu nog een goede deal zoeken, ben net te laat begrijp ik om een leuke korting te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:26

Major_ton

Shoot!

Loekieloekie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:54:
Ik ben ook om, ga er ook een kopen.
Dan ook maar gelijk kart en odyssey erbij met een extra controller.
Nu nog een goede deal zoeken, ben net te laat begrijp ik om een leuke korting te pakken.
Komt wel weer. Gewoon elke dag even Amazon.de in de gaten houden. In NL verwacht ik niet snel aanbiedingen gezien de goede verkoop, maar je weet het nooit...

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

De Switch, rood/blauw en grijs, staat vandaag weer op € 289,- bij Amazon.de!!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Major_ton schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:09:
[...]

De Switch, rood/blauw en grijs, staat vandaag weer op € 289,- bij Amazon.de!!
Bestelling voor € 287,98 geplaatst! Waar op het laatste moment een kleine korting vandaan kwam mag Joost weten, maar oké.

Verbaas me over de lage prijs. Op Marktplaats afgaande zou de switch zelfs voor meer geld 2e hands doorverkocht kunnen worden in Nederland. Niet dat ik dat van plan ben, maar het is wel een leuke gedachte :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:27:
Verbaas me over de lage prijs. Op Marktplaats afgaande zou de switch zelfs voor meer geld 2e hands doorverkocht kunnen worden in Nederland. Niet dat ik dat van plan ben, maar het is wel een leuke gedachte :9.
Ik zou niet te hard op Marktplaats afgaan als ze inderdaad duurder verkopen dan de adviesprijs. De Switch ligt gewoon volop in de schappen inmiddels...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Wie geen probleem heeft met spellen van amazon:

https://nl.pepper.com/aan...stelwaarde-amazonde-61252

Heb net Zelda voor 49 euro besteld, maar Mario Oddessey wordt dan 39 euro. Hier werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
Bayonetta is weer te bestellen bij de mediamarkt.
Zelf bayonetta, dragon quest builders en rocket leage besteld bij de mediamarkt met de 3=2 actie. Gelukkig had ik ook nog een waardebon dus totaal 80 kwijt in plaats van 140.

[ Voor 18% gewijzigd door Ryatzu op 14-02-2018 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:51
https://www.superaankoop....ood-en-blauw-joy-con.html

€285

Vraag is alleen hoe betrouwbaar is deze shop. Wisselende reviews

[ Voor 50% gewijzigd door Practics op 18-02-2018 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:21
Practics schreef op zondag 18 februari 2018 @ 20:09:
https://www.superaankoop....ood-en-blauw-joy-con.html

€285

Vraag is alleen hoe betrouwbaar is deze shop. Wisselende reviews
Ze zetten de 'normale' prijs al op 409 euro. Dan trek ik inderdaad ook mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Sir_Lion schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:06:
[...]

Ze zetten de 'normale' prijs al op 409 euro. Dan trek ik inderdaad ook mijn twijfels.
Ik vind hun taalgebruik ook niet overal vlekkeloos... Daarnaast is hun 'retour beleid' ook niet zoals je mag verwachten van een Nederlands bedrijf: ze rekenen kosten voor het retour sturen van een ongebruikt product binnen 14 dagen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:21
Xerox schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:40:
[...]

Ik vind hun taalgebruik ook niet overal vlekkeloos... Daarnaast is hun 'retour beleid' ook niet zoals je mag verwachten van een Nederlands bedrijf: ze rekenen kosten voor het retour sturen van een ongebruikt product binnen 14 dagen...
Dat mogen ze wettelijk niet eens doen. Verder staat er op de contact pagina een adres in Hong Kong, met eveneens een telefoonnummer uit Hong Kong.

[ Voor 12% gewijzigd door Sir_Lion op 18-02-2018 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Sir_Lion schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:53:
[...]

Dat mogen ze wettelijk niet eens doen.
Precies wat ik bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-08 12:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Verzendkosten wel, administratiekosten niet. Dat is wat zij in rekening brengen (€25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-08 12:28
Xerox schreef op maandag 19 februari 2018 @ 00:02:
[...]

Verzendkosten wel, administratiekosten niet. Dat is wat zij in rekening brengen (€25)
Lijkt me duidelijk geen betrouwbare tent. Amazon heeft de switch ook regelmatig voor ongeveer die prijs, ik zou daar op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sir_Lion schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:53:
[...]

Dat mogen ze wettelijk niet eens doen. Verder staat er op de contact pagina een adres in Hong Kong, met eveneens een telefoonnummer uit Hong Kong.
Komt bij dat ze niet eens iDeal aanbieden en je alleen kan betalen via creditcard of PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:15
Ik durf het ook niet aan. Maar Amazon mag weleens opschieten met die aanbieding voor €289 ;)

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:33
Ter info: Makro Nuth heeft de switch (beide kleuren exclusief games) staan voor 296,45 (inclusief btw)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metrien1
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-01-2024
Zie dat de Switch nu 288 euro is op Amazon DE, heb hem tot nu toe nog nergens zo goedkoop gezien

https://www.amazon.de/gp/...new?ie=UTF8&condition=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
Metrien1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:12:
Zie dat de Switch nu 288 euro is op Amazon DE, heb hem tot nu toe nog nergens zo goedkoop gezien

https://www.amazon.de/gp/...new?ie=UTF8&condition=new
Damn, dan moet ik nu wel. Kan ik dan gewoon een nederlands adres invullen en met creditcard betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:26

Honesty

kattenneus!

Kraanmachinist schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:05:
[...]

Damn, dan moet ik nu wel. Kan ik dan gewoon een nederlands adres invullen en met creditcard betalen?
Ja kan, volgens mij moet je wel account maken/hebben op amazon
Wel moet je voor deze prijs Prime hebben(kan een maandje proefversie aanvragen) en helaas is het niet mogelijk om er twee te kopen, onze kinderen zijn komende maand jarig dus heb er eigenlijk twee nodig. Komt wel een andere aanbieding langs...
Bij mij kwam die trouwens uit op 287

[ Voor 3% gewijzigd door Honesty op 08-03-2018 09:47 ]

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Weet je ook hoe lang deze actie nog loopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Zo, ik heb ook maar eens een Switch besteld op Amazon.de :D. Heb Mario Odyssey nu al een tijdje liggen dus het werd eens tijd (alhoewel ik nu nog volop met Rayman Legends bezig ben en over ruim een maand God of War alweer uitkomt, maar dat terzijde).

Ik moest uiteindelijk 286,98 betalen, wat echt een topprijs is als je ziet hoe weinig de Switch in de aanbieding is en wat de gemiddelde prijs is. Sowieso minder dan 300 euro voor zo'n leuk/mooi stukje hardware is niet verkeerd lijkt me.

Om even in te haken op de reactie van @Honesty: volgens mij heb ik geen prime hoeven te nemen. Hij deed moeilijk over die maand proefperiode. Ik moest voor die proefperiode een betaalwijze doorgeven waarbij ik alleen kon kiezen uit een bankrekeningnummer doorgeven en creditcard. Kennelijk wil die na die proefperiode 3,99 in rekening brengen voor die service en vandaar dat je zo'n verplichte betaalwijze door moest geven. Ik heb die stap vervolgens maar overgeslagen. Wellicht deed die bij mij moeilijk omdat ik al een account had. Ik heb in ieder geval voor normale bezorging gekozen (hij geeft 10 - 12 maart aan) en heb dus 286,98 betaald. Nou ja, ik zie het wel wanneer die verschijnt, want heb er toch niet echt haast mee.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:54
Waarom staat Amazon er niet bij in de prijslijst (pricewatch: Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)? Want nu is de prijs €322, maar bij Amazon dus €288.. Zo krijg ik nooit een prijsnotificatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Honesty schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:42:
[...]

Ja kan, volgens mij moet je wel account maken/hebben op amazon
Wel moet je voor deze prijs Prime hebben(kan een maandje proefversie aanvragen) en helaas is het niet mogelijk om er twee te kopen, onze kinderen zijn komende maand jarig dus heb er eigenlijk twee nodig. Komt wel een andere aanbieding langs...
Bij mij kwam die trouwens uit op 287
Niemand in de familie of kennis/vriendenkring met een creditcard die een 2de kan bestellen voor je? Als je echt wilt is er altijd een oplossing :)

Bij de Mediamarkt in Duitsland is de prijs voor een Switch overigens ook € 288,- op dit moment.

[ Voor 7% gewijzigd door Major_ton op 08-03-2018 16:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Zo, donderdagochtend de Switch besteld op Amazon.de en vandaag werd die iets na 12en afgeleverd. En dat voor 286,98. Top zo!

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty

Honesty

kattenneus!

Major_ton schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:17:
[...]

Niemand in de familie of kennis/vriendenkring met een creditcard die een 2de kan bestellen voor je? Als je echt wilt is er altijd een oplossing :)

Bij de Mediamarkt in Duitsland is de prijs voor een Switch overigens ook € 288,- op dit moment.
De tweede is ook onderweg, Er is vanaf deze week ook een actie bij Amazon, Switch+mariokart 8 Deluxe voor 335, dus deze ook maar meegepakt voor de andere.
Hopelijk komende week nog een 3=2 aktie voor de spellen die ze erbij willen hebben.

PS. als ze samen willen Mario karten op hun eigen Switch, heb ik zeker twee cartridges nodig?

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Honesty schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:22:
[...]

PS. als ze samen willen Mario karten op hun eigen Switch, heb ik zeker twee cartridges nodig?
Yep, dat is helaas nodig. Begrijpelijk wel, maar toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokaco
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Hallo mensen
Ik heb een andere vraag.
Mijn vriend komt binnenkort bezoek vanuit VS . Ik vraag me af of dat apparaat hier zonder probleem zou werken? Het is stuk goedkoper daar.
Aandacht punten:
- 110V -220v
- Spelletjes van hier zou dat probleem veroorzaken?
- PAL - NTSC (minst probleem waarschijnlijk van menu te veranderen ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het enige verschil tussen een Amerikaanse Switch en een Nederlandse is de bijgeleverde adapter. Daarnaast is hier garantie krijgen mogelijk wat lastiger (en in de VS zelf heb je zelfs als je 'm op zou sturen maar een jaar garantie).

Het is maar een beetje de vraag hoeveel goedkoper die Switch uit de VS is als je de 30 euro kostende Europese adapter meetelt in de kosten. ;) Zeker als je je bedenkt dat er in de VS nog sales tax bovenop de prijs komt, wat 'm weer zo'n 20 dollar duurder maakt.

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 15-03-2018 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokaco
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
NMe schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:39:
Het enige verschil tussen een Amerikaanse Switch en een Nederlandse is de bijgeleverde adapter. Daarnaast is hier garantie krijgen mogelijk wat lastiger (en in de VS zelf heb je zelfs als je 'm op zou sturen maar een jaar garantie).

Het is maar een beetje de vraag hoeveel goedkoper die Switch uit de VS is als je de 30 euro kostende Europese adapter meetelt in de kosten. ;) Zeker als je je bedenkt dat er in de VS nog sales tax bovenop de prijs komt, wat 'm weer zo'n 20 dollar duurder maakt.
Hoi bedankt voor snelle reactie.
power adapter bedoel je denk ik ivm 110V verhaal.
ik zag best buy prijs 299$ (242€).
Ik weet niet of er nog tax bijkomt? Ze nemen in koffer mee... :?
Dus de spelletjes (CD) hier gekocht word zal geen probleem veroorzaken?
Wat betreft garantie, ben ik niet zoveel bang voor. Tot nu toe (in mijn hele digitale aankoop leven heb ik garantie 1 keer gebruikt gemaakt _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
kokaco schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:49:
[...]

Wat betreft garantie, ben ik niet zoveel bang voor. Tot nu toe (in mijn hele digitale aankoop leven heb ik garantie 1 keer gebruikt gemaakt _/-\o_ )
De bijgeleverde adpater is 110-220, je moet alleen een omzetstukje hebben. Dus de adapter op zich kan hier gewoon in het stopcontact en werkt dan gewoon.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
[...]

Bidden dat je dat ding ongemerkt langs de douane krijgt, dan. Voor geïmporteerde goederen uit een niet-EU land met een waarde van meer dan 150 euro komen er namelijk zowel invoerrechten als BTW bovenop. Alleen met die BTW zit je al op 292.80, komen die drie tientjes voor de oplader er nog bij (322.80) en als ze er ook nog invoerrechten op gooien (zal 4,7% zijn) dan kom je met voeding op 334.20. Dan ben je met een EU-Switch goedkoper uit.
Spelletjes kun je overal kopen, die zijn regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Seal64 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:22:
[...]

Bidden dat je dat ding ongemerkt langs de douane krijgt, dan. Voor geïmporteerde goederen uit een niet-EU land met een waarde van meer dan 150 euro komen er namelijk zowel invoerrechten als BTW bovenop. Alleen met die BTW zit je al op 292.80, komen die drie tientjes voor de oplader er nog bij (322.80) en als ze er ook nog invoerrechten op gooien (zal 4,7% zijn) dan kom je met voeding op 334.20. Dan ben je met een EU-Switch goedkoper uit.
Spelletjes kun je overal kopen, die zijn regiovrij.
Spullen die buiten de EU gekocht worden, mogen samen niet meer dan €430,- aan waarde bevatten.
Dus dit zou geen problemen moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty

Honesty

kattenneus!

[...]

Volgens mij zijn de prijzen van Amerikaanse shops altijd ex taxes maar zeker nu de dollar een stuk lager is dan de euro is(80%) kan het best interessant zijn, mijn zwager woont in New York en proberen hem ook altijd wel een ipad of een iphone mee te laten nemen als dat veel scheelt.
$299 + 8% taxes is nog altijd goedkoper dan de amazon,de actie (zelfs met adapter erbij) dus lijkt me een goede deal.

Festina lente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:22
Hij is nu in de aanbieding bij Amazon.de.
Zelf twijfel ik of ik er een aan ga schaffen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 18:16
Ik wil een kabel/minidock kopen en het liefst een die tijdens het 'docken' ook geladen kan worden. Hebben jullie tips of iets wat jullie zelf gebruiken? Daarnaast heb ik iets gelezen over een crowdfund project wat een case gaat uitbrengen met een hdmi out, is hier al meer over bekend?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ilias1991 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 20:43:
Ik wil een kabel/minidock kopen en het liefst een die tijdens het 'docken' ook geladen kan worden. Hebben jullie tips of iets wat jullie zelf gebruiken? Daarnaast heb ik iets gelezen over een crowdfund project wat een case gaat uitbrengen met een hdmi out, is hier al meer over bekend?

Alvast dank!
Ik zou ermee oppassen... http://www.nintendolife.c...ould_be_bricking_consoles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRbn
  • Laatst online: 20:17
Nintendo Switch is vandaag de dagdeal bij Bol: https://www.bol.com/nl/p/...gb-grijs/9200000067742249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Captain Toad: Treasure Tracker 39.99 bij amazon.de

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 010453krala
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:45
Er zijn nu spellenbundels bij Amazon.de van 5 spellen voor 160-170,-, bijv SMO, MK8, ZBOTW,M+R KB en Splatoon 2 voor 163,- ,
zie https://www.amazon.de/apb...rd_r=FMBFCD3NX87N7706HJTD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:29
010453krala schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:41:
Er zijn nu spellenbundels bij Amazon.de van 5 spellen voor 160-170,-, bijv SMO, MK8, ZBOTW,M+R KB en Splatoon 2 voor 163,- ,
Goede deal, jammer dat ik bij de meeste er al 3 van heb. Hou er wel rekening mee dat de hoesjes in het Duits zijn(!)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty

Honesty

kattenneus!

010453krala schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:41:
Tnks,
helaas bij de switch al MK8 en SMO gekocht maar nu gekozen voor de laatste:
Splatoon, Mario Rabbits, skyrim, dragon quest, xenoblade chronicles 2
De eerste drie wilde we al graag, die andere twee zijn dan bijna gratis extratjes.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
Ik zit een beetje krap bij kas deze maand, maar als iemand van jullie na die amazon actie een dubbel exemplaar van MK8 over heeft ben ik geinterreseerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorgenv
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-04 14:10
Tot maandag in Carrefour hypermarkten (Belgie) is er 20% korting op alle games en gameconsoles. Net een switch gehaald voor €263. Dat is volgens mij wel een hele goede prijs. Ik ben in hasselt geweest en er was nog voldoende voorraad. Er was ook nog een combipack met oddesey voor 379*0,8=€303. ik heb mario oddesey er los bijgekocht voor 54*0,8=€43 omdat ik de rode joycons niet zo mooi vond.
De pro controller was 64euro, hier zat wel geen korting op maar alsnog goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Net de knoop doorgehakt en ook een Switch besteld, bij bol.com :) Is tot 4 april een actie waarbij je voor 329,- een game erbij kan nemen voor 20,-. Ik had nog 2 waardebonnen liggen van 35,- dus voor 315,- een console + mario odessy gescoord :) En ook nog eens morgen in huis :D

Overigens zag ik em bij Game Mania voor 309,-, maar daar is mario odessey weer 59,95, dus per saldo toch weer duurder als je er een game bij wilt

[ Voor 21% gewijzigd door amahusu op 30-03-2018 21:30 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:43
amahusu schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:25:
Net de knoop doorgehakt en ook een Switch besteld, bij bol.com :) Is tot 4 april een actie waarbij je voor 329,- een game erbij kan nemen voor 20,-. Ik had nog 2 waardebonnen liggen van 35,- dus voor 315,- een console + mario odessy gescoord :) En ook nog eens morgen in huis :D

Overigens zag ik em bij Game Mania voor 309,-, maar daar is mario odessey weer 59,95, dus per saldo toch weer duurder als je er een game bij wilt
Veel plezier met de Switch! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zit er aan te denken om een Switch aan te schaffen, maar er lijken op het moment eigenlijk geen aanbiedingen te zijn. Nog tips of is het beter om gewoon even geduldig op een goede te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Walkman schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 11:58:
Zit er aan te denken om een Switch aan te schaffen, maar er lijken op het moment eigenlijk geen aanbiedingen te zijn. Nog tips of is het beter om gewoon even geduldig op een goede te wachten?
Wat zou genoeg zijn voor een aanbieding voor je. Het is bekend dat Nintendo meuk niet vaak in de aanbieding gaat.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gezien het topic leek me dat er toch af en toe nog wel deals te halen zullen zijn. Een deal met 2 games erbij ofzo zou ik wel interessant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Iemand een idee of de Switch Rood + Oddesey nog weer komt en/of nog ergens te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

Azerox schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 14:45:
Iemand een idee of de Switch Rood + Oddesey nog weer komt en/of nog ergens te koop is?
misschien kan je hier wat mee: https://www.amazon.de/Nin...rio-Odyssey/dp/B075LSK284

[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-05-2018 15:30 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Kan alleen nergens vinden of deze controller rumble heeft. Veel 3th party controllers hebben dat namelijk niet. Iemand ervaring met de Nordic controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:00
MarcelP102 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 08:28:
[...]

Kan alleen nergens vinden of deze controller rumble heeft. Veel 3th party controllers hebben dat namelijk niet. Iemand ervaring met de Nordic controller?
Op basis van het plaatje lijkt het om deze te gaan. Ook wel bekend als een controller van PowerA. Dat ding heeft geen rumble en geen accelerometer/gyro-sensoren.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Bedankt voor de tip. Besteld en afhalen in kleve 👍

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
Bij bol.com zijn beide edities voor 299€ in de aanbieding als dagdeal:

https://www.bol.com/nl/p/...auw-rood/9200000073683930

[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 04-06-2018 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:32
Bij gamemania is de console voor 309 te kopen. Zijn zij betrouwbaar genoeg om mijn console daar te bestellen? Zijn er goede ervaringen met deze website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48
hotymoty schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:35:
Bij gamemania is de console voor 309 te kopen. Zijn zij betrouwbaar genoeg om mijn console daar te bestellen? Zijn er goede ervaringen met deze website?
Het is een redelijk grote winkelketen, na V&D zegt dat natuurlijk niet alles, maar een scam is het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:32
Sempy schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:44:
[...]

Het is een redelijk grote winkelketen, na V&D zegt dat natuurlijk niet alles, maar een scam is het in ieder geval niet.
Dus ik kan de console met een gerust hart daar bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:19
hotymoty schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:53:
[...]

Dus ik kan de console met een gerust hart daar bestellen?
Ja zeker, je krijgt daar ook nog punten voor terug waar je dan weer mee kan sparen tot 1500 punten voor een €15,- cadeaubon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Marktplaats is echt een groot oplichtersfeest met de switch, de helft kun je de foto's van terug vinden met reverse image search, en de andere helft reageert al niet meer zodra je het wilt komen ophalen... Hopen dat er binnenkort nog eens ergens zo'n aanbieding komt zoals die van Saturn een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Ik zoek nog een goede power bank die kan opladen tijdens het spelen en mee mag in het vliegtuig. Iemand de tip voor mij? Zie door de bomen het bos niet meer.

Vandaag wel de Genki gebacked op Kickstarter.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Phusebox schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 22:40:
Ik zoek nog een goede power bank die kan opladen tijdens het spelen en mee mag in het vliegtuig. Iemand de tip voor mij? Zie door de bomen het bos niet meer.

Vandaag wel de Genki gebacked op Kickstarter.
Elke nieuwe Xiaomi powerbank heeft pass through charging en zijn van goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
Xiaomi heeft volgens mij alleen geen powerbank die Power Delivery ondersteunen. Dat heb je wel nodig als je wilt laden en spelen tegelijk.

Van Anker zijn goed bv: pricewatch: Anker PowerCore+ 26800 PD
Xtorm heeft ook PD bv: pricewatch: Xtorm XB203 45W USB-C Power Bank Infinity 26.800mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Christiaan676 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:06:
Xiaomi heeft volgens mij alleen geen powerbank die Power Delivery ondersteunen. Dat heb je wel nodig als je wilt laden en spelen tegelijk.

Xtorm heeft ook PD bv: pricewatch: Xtorm XB203 45W USB-C Power Bank Infinity 26.800mAh
Huh? Even gekeken wat USB PD inhoudt en dat werkt blijkbaar alleen met USB-C USB-C kabel, terwijl je ook gewoon kunt spelen met de switch aan de standaard lader welke een USB-A plug heeft aan een kant. Dus PD lijkt me niet perse nodig.

Als je een hoger voltage nodig hebt dan 5V kan dat wel met Xiaomi powerbanks, die ondersteunen QC2 en 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mark-k schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 10:40:
[...]
Als je een hoger voltage nodig hebt dan 5V kan dat wel met Xiaomi powerbanks, die ondersteunen QC2 en 3.
Switch ondersteunt QC niet :)

De Anker powerbanks met PD hebben over het algemeen een goede reputatie om te spelen en tegelijkertijd op te laden. Anker heeft nu ook een PowerCore in de pipeline die geoptimaliseerd zou zijn voor Switch, gezien de consolel wel USB-PD ondersteunt maar van de standaard afwijkt... maar in principe zijn de 'gewone' powercores voldoende. Zorg er vooral voor dat je een degelijke USB-kabel hebt, en geen rommel van de Action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Christiaan676 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 00:06:

Die Anker heb ik zelf ook, gebruik 'm niet alleen voor de Switch, maar ook twee telefoons en een bluetooth speaker, en hij laadt alles razendsnel op, zelfs de Switch. Zelfs tijdens het spelen van zware games als Xenoblade laadt hij bij, dus dat is wat mij betreft een aanrader.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 20:29
Jammer dat de pro-controller niet een keer voor een leuke aanbieding te koop komt, zou hem graag voor rond de 40-45 euro willen aanschaffen. Enkele maanden geleden was dat namelijk het geval, alleen toen was ik net te laat..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Proim
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:08
Wat is de handigste manier op een melding van een nieuwe aanbieding in BE/NL te krijgen? Zijn er sites om je op aan te melden? Ik zag in de laatste paar pagina's wel een aantal mooie tijdelijke aanbiedingen voorbij komen waar je snel bij moet izjn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:11
Proim schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 08:54:
Wat is de handigste manier op een melding van een nieuwe aanbieding in BE/NL te krijgen? Zijn er sites om je op aan te melden? Ik zag in de laatste paar pagina's wel een aantal mooie tijdelijke aanbiedingen voorbij komen waar je snel bij moet izjn.
Hiervoor zou ik de volgende sites gebruiken:
- dit draadje op tweakers
- in de tweakers price watch een prijsalert opnemen
- een prijsalert instellen op de europese en us versies van amazon. Zo is bijvoorbeeld nu de switch op .ex 301 euro en op .de 309. Soms is het verschil erg groot.
- en dan heb je nog de verschillende sites die retourzendingen voor lagere prijzen aanbieden, alle bekende grote sites doen dit, zo hebben we twee week terug een switch gekocht voor 279 euro. Niet bizar goedkoop, maar scheelde toch een beetje (en we hadden haast)

Zijn vast meer suggesties van de tweakers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09

Cis

nm

[ Voor 99% gewijzigd door Cis op 16-08-2018 08:15 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eentje voor Switch-eigenaars die een volledig digitale library hebben: Amazon Duitsland heeft hun laagste prijs ooit tot nu toe voor de SanDisk Ultra 400GB MicroSDX (€111).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
JackAvery schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 10:41:
Eentje voor Switch-eigenaars die een volledig digitale library hebben: Amazon Duitsland heeft hun laagste prijs ooit tot nu toe voor de SanDisk Ultra 400GB MicroSDX (€111).
Dank, mijn 256GB begint aardig vol te raken, zeg maar gerust, is vol. Kan nog een spel van max 15GB op. Scheelt dat niet alle spellen de omvang van NBA2K18 hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansb509
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-08 17:30
Op amazon.de zijn meerdere spellen 3 voor de prijs van 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koszje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 22:49
hansb509 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:18:
Op amazon.de zijn meerdere spellen 3 voor de prijs van 2.
Ik kan dit niet vinden op amazon.de?

• hansb509
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-08 17:30
Bij sommige games op amazon.de komt spaaraanbieding .Enkel de games verkocht door amazon .
ikzelf heb mario kingdom battle ,skyrim en toad besteld .

• Koszje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 22:49
Ah ik zie het, helaas niet voor Zelda of Mario Kart Deluxe.

https://www.amazon.de/s/r...TF8&qid=1535630899&lo=dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annan
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:36
De switch staat nu te koop bij Tecobuy, superaankoop en eGlobal Central voor 269.99. Geen idee echter of dat betrouwbare verkoopsites zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:00
Annan schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:55:
De switch staat nu te koop bij Tecobuy, superaankoop en eGlobal Central voor 269.99. Geen idee echter of dat betrouwbare verkoopsites zijn.
Er zijn meerdere mensen, waaronder ik die de Pocophone bij Tecobuy en eGlobal besteld hebben en het in goede staat ontvangen hebben vorige week. Nu las ik dat er deze week wat onduidelijkheid is over orders wat onstaan zou kunnen zijn door de Typhoon (aangezien er vanuit HK naar Engeland geleverd wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofkapje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:01
Annan schreef op zondag 16 september 2018 @ 10:55:
Ik heb laatst een telefoon (Xiaomi A2 lite) bij superaankoop besteld en deze is netjes geleverd. Scheelde ook zo'n 60 euro met de prijs in Nederland. Je moet alleen wel rekening houden met het feit dat het claimen van garantie lastig is. Persoonlijk zou ik de Switch gewoon in Nederland halen omdat het prijsverschil niet groot genoeg is om een gokje te wagen in geval je Switch stuk gaat en je je garantie wilt claimen.

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17:19
Hallo iedereen,

Ik wil graag een switch kopen. Nu kan ik er eentje tweedehands kopen met twee spellen er op geïnstalleerd. Die spellen zijn via de eshop gekocht. Nu zegt de verkoper dat de spellen er gewoon op blijven staan, ook als ik met een ander account inlog. Is dit waar?

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:42
Casio Ridder schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:55:
Hallo iedereen,

Ik wil graag een switch kopen. Nu kan ik er eentje tweedehands kopen met twee spellen er op geïnstalleerd. Die spellen zijn via de eshop gekocht. Nu zegt de verkoper dat de spellen er gewoon op blijven staan, ook als ik met een ander account inlog. Is dit waar?
Hier staat informatie over digitale aankopen. Die zijn dus gelinkt aan het account dus tenzij je de account gegevens erbij krijgt, zijn de spellen niet van jou. Voorlopig blijven de spellen wel erop staan denk ik, maar als de switch ooit gereset wordt verwacht ik dat ze verdwijnen.
Ook als de primaire switch van het account waarmee de spellen gekocht zijn gewijzigd wordt naar een andere switch zijn de spellen niet meer speelbaar.

Hail to the king baby!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17:19
urk_forever schreef op woensdag 19 september 2018 @ 15:07:
[...]

Hier staat informatie over digitale aankopen. Die zijn dus gelinkt aan het account dus tenzij je de account gegevens erbij krijgt, zijn de spellen niet van jou. Voorlopig blijven de spellen wel erop staan denk ik, maar als de switch ooit gereset wordt verwacht ik dat ze verdwijnen.
Ook als de primaire switch van het account waarmee de spellen gekocht zijn gewijzigd wordt naar een andere switch zijn de spellen niet meer speelbaar.
Bedankt! Gisteren toch besloten om een nieuwe te kopen. :)

• Seal64
Casio Ridder schreef op donderdag 20 september 2018 @ 07:35:
[...]

Bedankt! Gisteren toch besloten om een nieuwe te kopen. :)
Verstandig. Zelfs als je de accountgegevens erbij krijgt loop je nog risico, want in vrijwel alle gebruiksvoorwaarden van dit soort zaken is geregeld dat je die niet mag verkopen. Legaal of niet, op het moment dat Nintendo erachter komt dat die account verkocht is en daarom die account (of zelfs de hele Switch) bant, dan ben je ook alles kwijt. Kun je wel een rechtszaak aanknopen maar dat kost vele malen meer dan die Switch je bespaarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Proim
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:08
Net mailtje gekregen met nieuwe actie op bol.com: Console + game voor 339. Keuze is tussen Mario Kart Deluxe 8, Mario + Rabbids of Just Dance 2018.
Link

Lijkt me wel een prima deal die mij waarschijnlijk over de streep zal trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Bij GameMania is de Switch nu voor 309 euro te koop.
https://www.gamemania.nl/...blue--red-fortnite-bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Verkeerd topic

[ Voor 83% gewijzigd door RayNbow op 25-09-2018 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saphaas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-02-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Wel matige spellen erbij helaas. In de bulk actie een week geleden was het beter met Mario Kart erbij.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Was Ik vorrige week maar bij 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zo te lezen waren vorige Black Friday wel enkele aanbiedingen te vinden. Verwachten jullie dat er dit jaar aanbiedingen tussen zitten om op te wachten?
Ik heb namelijk ook geen glazen bol maar ook nog eens nul ervaring met Black Fridays. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Er zullen wel wat black Friday deals komen op het initiatief van de betreffende shop, zoals bv 3 games halen = 2 betalen op Amazon of een Switch + game naar keuze voor 330 op Bol ofzo maar verwacht niks officieel, Nintendo en prijsdalingen gaan niet samen in 1 zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GinoVdE
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-09-2024
10 dagen geleden een Switch gekocht voor mijn zoontje bij Super Aankoop voor €276. Vandaag ontvangen. Komt inderdaad uit Hong Kong, is een Japanse versie. Er zit een verloopstekker bij voor het Europees stopcontact. Ziet er ok uit. Vraag is alleen hoe ik kan controleren of dit een echt Nintendo toestel is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:45
GinoVdE schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 23:36:
10 dagen geleden een Switch gekocht voor mijn zoontje bij Super Aankoop voor €276. Vandaag ontvangen. Komt inderdaad uit Hong Kong, is een Japanse versie. Er zit een verloopstekker bij voor het Europees stopcontact. Ziet er ok uit. Vraag is alleen hoe ik kan controleren of dit een echt Nintendo toestel is...?
Bestaan er namaak Switches dan :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
GinoVdE schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 23:36:
Vraag is alleen hoe ik kan controleren of dit een echt Nintendo toestel is...?
Kan je de eShop benaderen op de Switch? Dan is het een Switch die Nintendo kent.

Pagina: 1 ... 52 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen