"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."
Vooruitlopend op de zaken heb ik wel al 3 games en een case gehaald. Zit je dan zonder console
Bol.com heeft dan wel weer een actie voor 350+spel
Helaas is dat weer niet veel soeps.
[ Voor 15% gewijzigd door Bpow op 28-12-2017 18:11 ]
Als je hem ophaald willen ze het spel best omruilen. deden ze hier iig niet moeilijk over. ik mocht cart kiezen omdat ik al Odessey had. of kies Zelda ipv OdesseyP1nGu1n schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:36:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild bij Amazon voor €44!
Edit:
Zelda is verlopen. Maar nu is wel Mario Kart 8 Deluxe bij Amazon voor €39,99
Kak.... al gekochtRayNbow schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:51:
[...]
Niet echt. Ding heeft geen USB-C port als uitgang.
Choosing Your Nintendo Switch Charger: A Comprehensive Guide to Understanding the Options
[afbeelding]
Maargoed, voor laden terwijl hij uitstaat , prima ding volgens mij
wijze woorden
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Gewoon elke dag checken of kun je e-mail alert krijgen?BellySM schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:57:
Beurtelings worden bij amazon.de ook de "toppers" 1-2 dagen onder de 4 tientjes aangeboden. Momenteel is dat Mario & Rabbits Kingdom Battle. Ik wacht op Arms. Deze was laatst ook voor minder dan 40 op amazon.fr, maar die verzenden helaas niet kosteloos naar Nederland.
FIFA en Zelda wil ik nog wel voor 4 tientjea
Bedankt, dit ziet er wel interessant uit. Hoelang lopen deze aanbiedingen? Alleen vandaag? En zit er geen verschil tussen de Nederlandse en Duitse uitgave van de Switch of de games?Major_ton schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:27:
Er zijn weer wat 'aanbiedingen' bij Amazon.de waaronder de Switch zelf voor € 299,- en de Switch met Mario Kart voor € 343,99, met Mario Odyssey voor € 348,99 of met Zelda voor € 350,99.
Kwa games zoiezo niet alleen duits hoesje maar games zijn gewoon engels of nl.crazyboy01 schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:51:
[...]
Bedankt, dit ziet er wel interessant uit. Hoelang lopen deze aanbiedingen? Alleen vandaag? En zit er geen verschil tussen de Nederlandse en Duitse uitgave van de Switch of de games?
Had er pas 3 gekocht via Amazon.de
Console is ook gewoon europees dus...
A person who never made a mistake never tried anything new.
Fifa was toch gewoon in de eshop 39,99?trekker22 schreef op zondag 31 december 2017 @ 16:07:
[...]
Gewoon elke dag checken of kun je e-mail alert krijgen?
FIFA en Zelda wil ik nog wel voor 4 tientjea
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Iemand ervaringen mee?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Speel je op dit moment met losse joycons of in een grip? In het eerste geval schijnt het een stuk comfortabeler te zijn, in het tweede geval niet bepaald. Wat betreft motion controls, dat is redelijk persoonlijk. Ik vind het zelf maar niks.THE_BASE schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 19:56:
We hebben sinds Kerst Mario Kart, maar denken er over om de stuurtjes maar te gaan kopen, dit lijkt ons de speelervaring ten gunste te komen.
Iemand ervaringen mee?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik dacht dat het sturen prettiger zou zijn in plaats van die joystick. Ach, het is 15 euro. Is ook het geld niet.NMe schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 00:53:
[...]
Speel je op dit moment met losse joycons of in een grip? In het eerste geval schijnt het een stuk comfortabeler te zijn, in het tweede geval niet bepaald. Wat betreft motion controls, dat is redelijk persoonlijk. Ik vind het zelf maar niks.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Gewoon rösti
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Als je daar de link van je product invoert zie je het prijsverloop van de afgelopen tijd en kan je een inschatting maken of het ding op z'n goedkoopst is op dat moment.
Voorals nog heeft alleen de Saturn hem voor die prijs staan in Duitsland:Major_ton schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:14:
Sinds 31 december staat de prijs op € 299,-. Het kan zijn dat dit vanaf nu de reguliere Duitse prijs is, aangezien de Switch bij Saturn in Duitsland ook gewoon € 299,- kost. De prijzen van games zijn wel erg variabel en verschillen soms per dag, maar dat is hier niet echt anders.
https://www.billiger.de/p...CUPZaUglR9pt5xXOGIq0BPcBw
Ik denk dat het dus gewoon een tijdelijke aanbieding is.
zeker een aanrader voor de verzamelaar. PS: Niet alle spellen worden omgezet naar engels dus kijk in de comments als het wordt omgezet
Waarom Mario kart overal is uitverkocht
Is het relatief makkelijk dit via Amazon de te bestellen?
Ik heb donderdagavond via amazon.de bestelt en volgens de tracking code heb ik hem a.s. dinsdag in huis.sderooij schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:42:
Toch stel ik de vraag even![]()
Waarom Mario kart overal is uitverkocht![]()
Is het relatief makkelijk dit via Amazon de te bestellen?
Thanks.Sempy schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:48:
[...]
Ik heb donderdagavond via amazon.de bestelt en volgens de tracking code heb ik hem a.s. dinsdag in huis.
[ Voor 15% gewijzigd door sderooij op 06-01-2018 13:38 ]

Nl 260€ voor console alleen en 350€ voor console+Zelda+Mario!
https://www.dealabs.com/b...-switch-orange-84-1153370
Het erg gaaf, maar hoe bestel je dit vanuit NL? Of wordt het een ritje naar Frankrijk op en neer? Amazon.fr verzendt niet naar NL helaas. Daar zijn namelijk ook leuke deals te vinden.road rebel schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:09:
En kan goedkoper!
Nl 260€ voor console alleen en 350€ voor console+Zelda+Mario!
https://www.dealabs.com/b...-switch-orange-84-1153370
De bovenstaande prijzen zijn lokaal (260€) en via cdiscount (350€, de Franse bol.com). De kans bestaat er echter in dat Amazon.fr in de komende dagen meegaat in de prijs; voor de Belgen onder ons wellicht interessant!
Nee helaas geen levering van de console naar de NL. Voor games is het dan weer geen probleem. Ik had mijn winkelwagentje al volgepropt namelijk, maar tijdens het uitchecken stond er bij de Switch zelf dat deze via Prime niet in NL geleverd wordt. Jammer!road rebel schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 06:36:
Dat wist ik niet, in België leveren de Franse Amazon wel. (En de Duitse, Engelse, Amerikaanse en vaak zelfs de Spaanse ook).
De bovenstaande prijzen zijn lokaal (260€) en via cdiscount (350€, de Franse bol.com). De kans bestaat er echter in dat Amazon.fr in de komende dagen meegaat in de prijs; voor de Belgen onder ons wellicht interessant!
Neen, enkel lokaal in Carrefour Market in Frankrijk (en dan nog niet alle zo blijkt!yeehaw schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:27:
Is die carrefour actie ook in belgie? Anders rij ik even heen en weer
Als ik 3 (of meer) games uit de selectie https://www.amazon.de/s/r...id=1515712832&rnid=541708 ) probeer te bestellen, gaat er geen korting vanaf. Ook niet als ik doorga tot de laatste pagina voordat ik betaal. Moet ik ergens op letten of is de actie voorbij?
[ Voor 20% gewijzigd door Kiborn op 14-01-2018 21:22 . Reden: link ]
De actie/aanbieding is alweer voorbijKiborn schreef op zondag 14 januari 2018 @ 21:20:
[...]
Als ik 3 (of meer) games uit de selectie https://www.amazon.de/s/r...id=1515712832&rnid=541708 ) probeer te bestellen, gaat er geen korting vanaf. Ook niet als ik doorga tot de laatste pagina voordat ik betaal. Moet ik ergens op letten of is de actie voorbij?
Ik denk eerder dat ze weer aardig door de voorraad heen zijn geweest dus 'Voorbij'
PSN: LinQ-NL
Aah twijfel twijfel, zal waarschijnlijk niet veel goedkoper worden dan dit..Odieus schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:25:
Pro controller is iets afgeprijst bij amazon.de. Nu 59,99 euro incl. verzenden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als je het cheapo wilt doen: de "snes pro" controllers van 8bitdo werken ook erg goed heb ik gehoord.Gynnad schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:36:
[...]
Aah twijfel twijfel, zal waarschijnlijk niet veel goedkoper worden dan dit..
Ik heb ze in de VS wel voor 40 dollar verkocht zien worden, maar die aanbiedingen duren nooit lang.Gynnad schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:36:
[...]
Aah twijfel twijfel, zal waarschijnlijk niet veel goedkoper worden dan dit..
Zou mogelijk door de huidige euro / dollar koers kunnen komen.Odieus schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:25:
Pro controller is iets afgeprijst bij amazon.de. Nu 59,99 euro incl. verzenden.
Voorgaande jaren waren consoles altijd uitgesloten
Ik heb hem al een tijdje hoorSupershiva schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 09:46:
Ik hoop het voor je maar denk het niet.
Voorgaande jaren waren consoles altijd uitgesloten
Was meer een vraag die ik en me collega stelde omdat die er graag een wilt
Geen idee hoelang dit duurt.
[ Voor 26% gewijzigd door Major_ton op 21-01-2018 07:25 ]
Hopelijk komen er wat switch games met korting?
Dit is een dagdeal! Totaal met mario kart kom in ieder geval zelfs op een euro minder; 337,80 :-)Major_ton schreef op zondag 21 januari 2018 @ 07:22:
De Switch is nu weer € 289,- bij Amazon.de! Icm Zelda, Mario kart of Mario Oddysey € 338,98.
Geen idee hoelang dit duurt.
Games doen daar niet aan meesderooij schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:03:
ter info: de btw actie bij de MM is volgende week do-zat.
En hoe zit het precies met garantie? Krijg je garantie vanuit Amazon?
[ Voor 14% gewijzigd door dvd-linden op 21-01-2018 13:30 ]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Mijn in Nederland gekochte doos heeft gewoon 15 talen erop staan. Lijkt me dat dat in Duitsland hetzelfde is, bespaart productiekosten...dvd-linden schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:29:
Weet iemand hier of, in het geval je de switch bij amazon.de bestelt, de doos in het Duits is of niet. Of krijg je gewoon een normale Engelse versie. Niet dat dit super belangrijk is, maar ik vroeg het me toch af.
Garantie is op Europees niveau geregeld dus je hebt 2 jaar garantie waar je ook bestelt binnen de EU. Maar ik zou mijn garantie indien nodig via Nintendo regelen, niet via Amazon. Niet in de laatste plaats omdat Nintendo je savegames potentieel kan redden terwijl Amazon kan besluiten je gewoon een nieuwe te sturen.En hoe zit het precies met garantie? Krijg je garantie vanuit Amazon?
Overigens heeft Amazon echt een hele goede klantenservice, ALS je ze kan vinden op de website. Dat verstoppen ze nogal, maar als je het googlet kan je altijd wel een howto vinden die up-to-date is. Als je ze een bericht stuurt krijg je binnen een paar uurtjes bericht terug, en bijna altijd is dat bericht ‘sorry man, hier is je geld terug’.NMe schreef op zondag 21 januari 2018 @ 13:48:
[...]
Mijn in Nederland gekochte doos heeft gewoon 15 talen erop staan. Lijkt me dat dat in Duitsland hetzelfde is, bespaart productiekosten...
[...]
Garantie is op Europees niveau geregeld dus je hebt 2 jaar garantie waar je ook bestelt binnen de EU. Maar ik zou mijn garantie indien nodig via Nintendo regelen, niet via Amazon. Niet in de laatste plaats omdat Nintendo je savegames potentieel kan redden terwijl Amazon kan besluiten je gewoon een nieuwe te sturen.
Thanks man!KaiTak schreef op zondag 21 januari 2018 @ 15:27:
In de rams bij AMAZON! Nog 8uur na post!
https://www.amazon.de/Nin...TF8&qid=1516544760&sr=1-1
Besteld, dit was een toffe tip. Zat net op de pricewatch te kijken.
Hier nog eentje, en just dance 2018 bij coolblue want mijn dochters vinden dat heel leuk. Hopenlijk alles tegen dinsdag binnen.aftermath schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:48:
Ook ik heb vandaag de switch besteld met Mario kart 8 deluxe :-) Eens kijken of er tweakers te vinden zijn die dit ook spelen!
Degene die de tips heeft gepost
Check: https://sites.google.com/site/gotnintendoswitch/aftermath schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:48:
Ook ik heb vandaag de switch besteld met Mario kart 8 deluxe :-) Eens kijken of er tweakers te vinden zijn die dit ook spelen!
EindelijkMajor_ton schreef op zondag 21 januari 2018 @ 19:39:
Ik heb een bestelling geplaatst voor een grijze Switch met Mariokart en Zelda. Kom maar op! :-)
Dus ik kijk nog eens op de productpagina, is hij 320 geworden, ik dus maar snel doorgaan op 291.
Later lijkt de Switch (met random korting ofzo) gewoon toch nog 288 te zijn, in plaats van de blijkbare dagdeel van 289.
Het is echt bizar dat de Switch tweedehands amper of niet goedkoper te vinden is.
Vanaf nu ondanks dit topic even in de gaten houden, ik vond het stiekem raar dat Amazon al niet in de Pricewatch naar voren kwam.
Het is bizar dat een console die vrijwel overal voor 329 euro in de winkel ligt en nog geen jaar oud niet heel veel goedkoper tweedehands te krijgen is? Huh?Adr01 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:14:
Het is echt bizar dat de Switch tweedehands amper of niet goedkoper te vinden is.
Tot wanneer?zaamoot schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:08:
Overigens is de Pro controller bij Coolshop (https://www.coolshop.nl/p...ch-pro-controller/AE59KF/) nu ook goedkoper (57,50). Ook Splatoon 2 (39,99 - https://www.coolshop.nl/product/splatoon-2/AD9SF2/) en Mario Odyssey (40,50 - https://www.coolshop.nl/p...yssey-uk-se-dk-fi/AB5QJ2/).
Lijkt deze week te zijnzaamoot schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:50:
[...]
Sorry, ik heb geen idee. Ik kwam deze aanbiedingen toevallig tegen.
Games zijn helaas uitgeslotensderooij schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:03:
ter info: de btw actie bij de MM is volgende week do-zat.
Weet ik, was als reactie op iemand anders. Overigens was het eigenlijk bedoeld als een teleurgestelde emote, maar Tweakers heeft blijkbaar een rode emote hiervoor. Overigens heb ik de switch elders besteld, namelijk bij Coolshop voor €309,- samen met Odyssey (totaal 349,50).
Gisteren melding dat hij vandaag bezorgd zou worden maar vandaag is dat verandert naar uiterlijk 1 februari... Toch domper
AantoonbaarNMe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:16:
^^ en dat nog naast het feit dat ze aantoonbaar in de weken ervoor al de prijzen verhogen zodat je tijdens die kortingsdagen vrijwel altijd hun normale prijs betaalt.
Hoop voor je dat je hem snel ontvangt en dat je hem eerder krijgt dan ingepland.Scavy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:58:
Nog meer mensen die moeten wachten op hun switch van Amazon.de?
Gisteren melding dat hij vandaag bezorgd zou worden maar vandaag is dat verandert naar uiterlijk 1 februari... Toch domper
Amazon is altijd wat ruim bij de aanduiding van levertijden over de landsgrens. Ik heb 't nog altijd eerder gekregen dan die voorspelling suggereerde.Scavy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:58:
En dat toevallig met al die producten op die foto's, en dan zijn het alleen nog maar die prijzen waar mensen toevallig foto's van hebben gemaakt. Ik heb nog geen BTW-actie gezien waarbij niet "toevallig" een aantal heel populaire producten eerst in prijs omhoog gingen. Mediamarkt heeft sowieso van dat soort vervelende praktijkjes, waar ze online met een bepaalde prijs adverteren en je vervolgens in de winkel het product voor die prijs wil ophalen maar 't vervolgens meer kost omdat ze "niet concurreren met hun eigen webwinkel." Voor mij hoeft het niet zo met de Mediamarkt tenzij ze daadwerkelijk heel wat goedkoper zijn dan de concurrent...en dat is maar zelden zo.NotSoSteady schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:04:
[...]
AantoonbaarDe MediaMarkt past zijn prijzen 24/7 aan. Die hogere prijzen werden destijds veroorzaakt doordat een product bij een concurrent niet langer was te verkrijgen en een afgelopen aanbieding.
Op de site staat duidelijk aangegeven met welke winkels de prijzen worden vergeleken en daar houden ze zich ieder jaar aan. Consumenten (zoals jou) schreeuwen maar wat zonder daadwerkelijk te weten hoe het systeem in de praktijk werkt. De prijzen bij de MediaMarkt worden 365 dagen per jaar aangepast, iedere minuut van de dag. Het valt mensen echter nu pas op omdat het gaat om de btw-actie. Er is hier op Tweakers zelfs nog onderzoek naar gedaan.NMe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:32:
[...]
Amazon is altijd wat ruim bij de aanduiding van levertijden over de landsgrens. Ik heb 't nog altijd eerder gekregen dan die voorspelling suggereerde.
[...]
En dat toevallig met al die producten op die foto's, en dan zijn het alleen nog maar die prijzen waar mensen toevallig foto's van hebben gemaakt. Ik heb nog geen BTW-actie gezien waarbij niet "toevallig" een aantal heel populaire producten eerst in prijs omhoog gingen. Mediamarkt heeft sowieso van dat soort vervelende praktijkjes, waar ze online met een bepaalde prijs adverteren en je vervolgens in de winkel het product voor die prijs wil ophalen maar 't vervolgens meer kost omdat ze "niet concurreren met hun eigen webwinkel." Voor mij hoeft het niet zo met de Mediamarkt tenzij ze daadwerkelijk heel wat goedkoper zijn dan de concurrent...en dat is maar zelden zo.
Als een andere winkel een aanbieding heeft dan gaat de MediaMarkt gewoon mee. De btw-actie is de korting, dus waarom zouden ze dan nog een extra korting moeten toepassen.NMe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:39:
Grappig dat die aanpassingen nooit met dergelijk grote stappen de andere kant op gaan vlak voor een BTW-actie.Wel 100 euro erbij vlak ervoor, maar nooit eens 100 euro eraf.
Anyway, dit is offtopic hier, games en consoles zijn sowieso uitgezonderd van die aanbieding.
Die van mij is perfect optijd geleverd. Afgelopen zondag om 17:39 uur besteld, maandag om 17:14 uur een bericht dat de order was dispatched en gisteren om 12:51 uur in huis. Wel zuur dat je nu langer moet wachten. Wat staat er aangegeven als je je bestelling traceert?ce_dev schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:18:
[...]
Hoop voor je dat je hem snel ontvangt en dat je hem eerder krijgt dan ingepland.

[ Voor 26% gewijzigd door Tekielja op 24-01-2018 13:07 ]
Ik had dezelfde ervaring, zondag besteld en zou het op dinsdag ontvangen. Dinsdag ochtend was het veranderd tot eind januari maar uiteindelijk is het pakketje nog gisteravond geleverd rond 8 uur. Ik denk dat Amazon automatisch dit veranderd wanneer de status voor een langere tijd niet is gewijzigd. Hoop dat je het binnenkort krijgt.Scavy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:58:
Ik vind het een pracht ding, heb sinds nintendo64 geen nintendo product meer gehad en was bang dat ik dit soort games ontgroeid zou zijn.. maar wat heb ik het mis
Dit staat er :Major_ton schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:48:
[...]
Die van mij is perfect optijd geleverd. Afgelopen zondag om 17:39 uur besteld, maandag om 17:14 uur een bericht dat de order was dispatched en gisteren om 12:51 uur in huis. Wel zuur dat je nu langer moet wachten. Wat staat er aangegeven als je je bestelling traceert?
Neues voraussichtliches Lieferdatum: 24. Jan. - 31. Jan.
Es tut uns leid, dass Ihre Lieferung verspätet ist. Bitte besuchen Sie diese Seite erneut, sollte die Sendung nicht bis zum Donnerstag, 1. Febr. eingetroffen sein, um die weitere Vorgehensweise zu klären.
Het is nu dus even afwachten voor mij.
Trouwens mooie prijs bij de mm en als die prijs klopt dan is dat wel degelijk een korting, mooi voor diegene die nog geen switch hebben of nog niet in bestelling hebben staan
Typisch mijn pech...Tekielja schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:02:
Ik zat net even op de MM site te kijken, dacht dat consoles uitgesloten waren?
[afbeelding]
Bij mij staat er wel gewoon €329
[ Voor 6% gewijzigd door TheRealProcyon op 24-01-2018 13:20 ]
Dus: levering verwacht tussen vandaag en volgende week woensdag en als het er volgende week donderdag nog niet is moet je aan de bel trekken. Dat staat er bij mij ook altijd maar meestal is het dan op de eerste of tweede dag in die aangegeven periode.Scavy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:15:
[...]
Dit staat er :
Neues voraussichtliches Lieferdatum: 24. Jan. - 31. Jan.
Es tut uns leid, dass Ihre Lieferung verspätet ist. Bitte besuchen Sie diese Seite erneut, sollte die Sendung nicht bis zum Donnerstag, 1. Febr. eingetroffen sein, um die weitere Vorgehensweise zu klären.
Denk een foutje bij mij is hij ook gewoon 329.ce_dev schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:18:
[...]
Typisch mijn pech...
Bij mij ookce_dev schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:18:
[...]
Typisch mijn pech...
@NMe Dan heb ik bij deze alsnog de hoop dat mijn switch snel binnen is.
Reken maar van niet... HelaasSir_Lion schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:44:
Mocht de Switch bij de MM actie daadwerkelijk een korting krijgen, dan ben ik wel serieus geneigd om hem te halen. Het is vrijwel de beste deal tot dusver, denk ik.
WAT DOET ER MEE TIJDENS DE BTW-ACTIE?
Deelnemende categorieën
Tv’s
Audio
Foto, video & drones
Smartphones & smartwatches
Desktops, laptops, tablets & e-readers
Monitoren & printers
Huishoudelijke apparatuur
Keukenapparatuur
Persoonlijke verzorging
Smart Home
Uitgesloten categorieën
Games, films & muziek
Console Hardware
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Alle Apple-producten
Prepaidkaarten en abonnementen
Power Service en verzekeringen
Cadeaukaarten en tegoedkaarten
Accessoires
Ik verwacht het ook niet
EDIT: Inderdaad werkt deze actie niet op de Switch. Helaas, volgende keer misschien

[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Lion op 24-01-2018 20:29 ]
Verwacht maar niet dat de Mediamarkt consoles weer mee laat doen met de BTW actie in de toekomst. Gewoon Amazon.de in de gaten houden. De meeste acties zijn daar op een zondag te vinden.Sir_Lion schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:51:
[...]
Ik verwacht het ook niet.
EDIT: Inderdaad werkt deze actie niet op de Switch. Helaas, volgende keer misschien
Ik heb het niet zo op, om dergelijke dure electronica via Amazon te bestellen. Toch bedankt voor de tip.Major_ton schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:52:
[...]
Verwacht maar niet dat de Mediamarkt consoles weer mee laat doen met de BTW actie in de toekomst. Gewoon Amazon.de in de gaten houden. De meeste acties zijn daar op een zondag te vinden.
Ik zou eigenlijk gewoon niet twijfelen en hem gewoon halenSir_Lion schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:44:
Mocht de Switch bij de MM actie daadwerkelijk een korting krijgen, dan ben ik wel serieus geneigd om hem te halen. Het is vrijwel de beste deal tot dusver, denk ik.
Ongeacht de korting. Korting kun je wel regelen met games.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Waarom eigenlijk? Ik zat er namelijk aan te denken om dat wel te doen.Sir_Lion schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:08:
[...]
Ik heb het niet zo op, om dergelijke dure electronica via Amazon te bestellen. Toch bedankt voor de tip.
Misschien, maar ik heb het geduld. Dus als ik dan wat kan besparen door te wachten op een actie, waarom niet?Touchdomex schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:11:
[...]
Ik zou eigenlijk gewoon niet twijfelen en hem gewoon halen![]()
Ongeacht de korting. Korting kun je wel regelen met games.
Persoonlijke voorkeur, I guess. Als ik dan problemen heb met de hardware, vind ik het prettiger als ik naar een winkel kan toegaan etc.Kraanmachinist schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:12:
[...]
Waarom eigenlijk? Ik zat er namelijk aan te denken om dat wel te doen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
De service van Amazon is vele malen beter dan die van de MMSir_Lion schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:19:
[...]
Misschien, maar ik heb het geduld. Dus als ik dan wat kan besparen door te wachten op een actie, waarom niet?
[...]
Persoonlijke voorkeur, I guess. Als ik dan problemen heb met de hardware, vind ik het prettiger als ik naar een winkel kan toegaan etc.

Idd vandaag, of eigenlijk gisteren, netjes binnen gekomenNMe schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:28:
[...]
Dus: levering verwacht tussen vandaag en volgende week woensdag en als het er volgende week donderdag nog niet is moet je aan de bel trekken. Dat staat er bij mij ook altijd maar meestal is het dan op de eerste of tweede dag in die aangegeven periode.
Heb er nu mario kart 8 deluxe bij en via Coolblue Just Dance 2018 dus de kinderen zijn blij, nu binnenkort Mario Odyssey en Zelda Breath of the wild nog halen en dan ben ik ook weer blij
Ik zit nogal te twijfelen, of Mario nu kopen bij Coolshop, of wachten op deals bij Amazon. Waarschijnlijk zondag weer denk ik?
Veel goedkoper zal Amazon niet zijn... tenzij ze weer 3 halen 2 betalen hebben, en je 3 dure games nodig hebt. Zo had ik hem voor ~35 euro.Adr01 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:12:
Is er bekend tot wanneer de Coolshop verjaardag week actie loopt?
Ik zit nogal te twijfelen, of Mario nu kopen bij Coolshop, of wachten op deals bij Amazon. Waarschijnlijk zondag weer denk ik?
Maar die paar euro is dat belangrijker dan nu kunnen spelen?

[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 31-01-2018 20:13 ]
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen