Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Sorry, helaas kunnen we niet tijdreizen, anders waren we even naar de toekomst gegaan voor je.
(sorry, kon het niet laten)

Helaas heb je black friday net gemist, toen waren er meerdere aanbiedingen.
Het zou maar zo kunnen dat ze die aanbiedingen nog een keer doen met kerst, maarja zeker weten kunnen we dat niet zeggen zolang er nog geen folders en aankondigingen voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Tunestwo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:01:
Is er iemand op te hoogte of er tijdens kerst acties komen voor de switch? Ik wil ontzettend graag er 1 hebben maar twijfelen of dat wel zo handig is om nu eentje te kopen gezien dat de kerst er aankomt.
De switch is released in Maart 2017. Het zou mij eerlijk gezegd verwonderen moest er een actie komen op de hardware zelf. Wat kan is dat er bundles released worden voor kerst maar ik zou er niet te veel hoop op zetten.

De switch voor 299 is op zich echt wel een OK prijs als je 2dehands games op de kop tikt ipv full price via de winkels.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:21
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:41:
[...]

De switch is released in Maart 2017. Het zou mij eerlijk gezegd verwonderen moest er een actie komen op de hardware zelf. Wat kan is dat er bundles released worden voor kerst maar ik zou er niet te veel hoop op zetten.

De switch voor 299 is op zich echt wel een OK prijs als je 2dehands games op de kop tikt ipv full price via de winkels.
Snap ik alleen de laagste prijs tot nog toe is 320, met een leuke game erbij is al gouw 375 en met een pro controller is het totaal plaatje net geen 450€... Ik vind dat zelf behoorlijk veel.. op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Iemand ervaring met de €30 kostende Irego controller van Amazon.de?
https://www.amazon.de/gp/...itch+pro+controller&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:06
Taarmen schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:16:
Iemand ervaring met de €30 kostende Irego controller van Amazon.de?
https://www.amazon.de/gp/...itch+pro+controller&psc=1
Lees onderaan de ervaringen van de kopers dan weet je al genoeg ;)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55
Heeft iemand hier Resident Evil Revelations 1 of 2 al geprobeerd met Gyro Controls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Nick25 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:24:
[...]

Lees onderaan de ervaringen van de kopers dan weet je al genoeg ;)
De reviews zijn nogal verschillend, van fantastisch voor 30 euro en het werkt niet na de laatste Switch update. Vandaar de vraag op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Taarmen schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:39:
[...]

De reviews zijn nogal verschillend, van fantastisch voor 30 euro en het werkt niet na de laatste Switch update. Vandaar de vraag op dit forum.
Koop je hem toch, als het niet bevalt heb je geloof ik 90 dagen de tijd om het retour te sturen. Loopt altijd soepel bij amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie wilt er nog een game op amazon.de meebestellen met mij ???
ik wil er graag 2 bestellen nml

de kosten verdelen we dan natuurlijk eerlijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

........................

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik selecteer 3 spellen die onder die actie vallen, ik heb Prima en toch moet ik de volle prijs betalen.
hoe kan ik toch gebruik maken van de actie op amazon ?

Zou je volgende keer je laatste bericht willen editten ipv 3 posts te maken? Thanks :)

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 08-12-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:53

KenVerburg

Race-fan

Je ziet de prijs pas als je bij het laatste bevestigingsscherm bent, ben je daar ook geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar gebruik gemaakt van die 3=2 actie bij Amazon plus 5 euro ideal introductie korting ondanks dat ik geen switch heb.. :+ Nu hopen op een leuke switch aanbieding voor de kerst. Het werkte iig probleemloos voor de volgende games: Mario Odyssey, Zelda: BOTW, Mario Kart 8 Deluxe.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:02:
Ik heb maar gebruik gemaakt van die 3=2 actie bij Amazon plus 5 euro ideal introductie korting ondanks dat ik geen switch heb.. :+ Nu hopen op een leuke switch aanbieding voor de kerst. Het werkte iig probleemloos voor de volgende games: Mario Odyssey, Zelda: BOTW, Mario Kart 8 Deluxe.
Nice! Switch zul je denk ik niet voor minder dan 300 gaan vinden. Als je even tijd hebt dan komt er geloof ik weer zo'n BTW weg er mee actie bij de MM aan (januari).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 21:42
Thomas schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:35:
[...]

Nice! Switch zul je denk ik niet voor minder dan 300 gaan vinden. Als je even tijd hebt dan komt er geloof ik weer zo'n BTW weg er mee actie bij de MM aan (januari).
Waren consoles dit jaar ook niet uitgesloten van deelname aan deze actie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X. Tink NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-05 01:42
zynex schreef op zondag 3 december 2017 @ 15:40:
[...]

Nou ik heb het anders aangepakt intussen. De switch was 299 euro, maar nu overal 330. Nu krijg je bij bol.com voor 20 euro er wel mario en rabids bij. Dus 350 euro voor een spel en de switch. In principe heb ik nog steeds 300 betaald dus. (Tenminste als je het spel al wilde hebben.)

Ook heb ik zelda, mario kart en odyssey voor 103 euro besteld op amazon.de. (Duitse doosjes maken mij niet zoveel uit.) Dus al met al ben ik zo'n 450 euro kwijt. Dat vind ik nog steeds erg veel geld, maar hopelijk heb ik er plezier van. Het leek me in ieder geval een redelijke deal voor een switch met 4 bekende spellen. Ik kan deze maand dus wel even vooruit.
Wat een prachtige aanvullende tip zeg, de bol.com actie. Je hebt me over de streep getrokken en heb hetzelfde pakket aangeschaft. Dit is een mooie investering. Nu nog de zelfcontrole om ze niet allemaal tegelijk te willen spelen. Met welke van de vier zal ik eens beginnen....? 7(8)7 :P

Bedankt zynex en de rest voor de tips *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Supershiva schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:40:
[...]

Waren consoles dit jaar ook niet uitgesloten van deelname aan deze actie?
Dat weet ik helaas niet, maar zou goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Thomas schreef op zondag 10 december 2017 @ 10:35:
[...]

Tenzij ze net als de vorige keer games en consoles alweer uitsluiten.

Anders scheelt dat inderdaad veel met 21% eraf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brandts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-08 19:05
Mizgala28 schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:10:
[...]

Tenzij ze net als de vorige keer games en consoles alweer uitsluiten.

Anders scheelt dat inderdaad veel met 21% eraf.
Consoles en games zijn al jaren uitgesloten bij deze actie. Ga er dus maar van uit dat dit ook dit jaar weer is. En het scheelt geen 21%. Je krijgt een korting ter hoogte van de btw, dit komt neer op zo'n 17.4% korting.

[ Voor 12% gewijzigd door Brandts op 10-12-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 23:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

net gezien in intertoys folder : switch + SMO 359 eur (folder van vandaag in de brievenbus)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Thanks voor de tip! Gelijk besteld, actie werkt ook online op Intertoys.nl :)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Brandts schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:20:
[...]

Consoles en games zijn al jaren uitgesloten bij deze actie. Ga er dus maar van uit dat dit ook dit jaar weer is. En het scheelt geen 21%. Je krijgt een korting ter hoogte van de btw, dit komt neer op zo'n 17.4% korting.
Dan doen ze aan valse reclame ook nog, uitschreeuwen 21% eraf terwijl het minder is, of is de btw voor games anders dan?

[ Voor 18% gewijzigd door Mizgala28 op 11-12-2017 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
Mizgala28 schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:04:
[...]

Dan doen ze aan valse reclame ook nog, uitschreeuwen 21% eraf terwijl het minder is, of is de btw voor games anders dan?
Nee hoor, ze adverteren met: "21% BTW, weg ermee!". Met andere woorden, je betaalt niet de 21% BTW over het bedrag exclusief BTW. Dat komt neer op 17.4% van het bedrag inclusief BTW. Zie hiervoor ook hun eigen site:
Hoe werkt de korting?
MediaMarkt betaalt voor jou de BTW! Dit houdt in dat het toegevoegde BTW-bedrag van 21% als korting wordt gegeven.

Rekenvoorbeeld:

Stel: een tv kost €1.210,- inclusief BTW.
De getoonde actieprijs in de webshop is als volgt voor jou berekend: €1.210,- x (100/121) = €1.000,- exclusief BTW.
Jouw BTW-voordeel is dus €210,- oftewel 17,36%.
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html

Het enige waar je over kunt discussiëren is dat je natuurlijk nog steeds gewoon BTW betaald. Het is namelijk niet zo dat de MediaMarkt geen belasting hoeft te betalen. Je krijgt dus gewoon die 17.4% korting.

[ Voor 10% gewijzigd door Brandts op 11-12-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
HanG-BuiK-ZwijN schreef op maandag 11 december 2017 @ 01:59:
net gezien in intertoys folder : switch + SMO 359 eur (folder van vandaag in de brievenbus)
Helaas nog steeds niet zo scherp als tijdens de Gekkenhuis actie bij Media Markt.
Toen was deze bundel 333.

Op dat moment was ik helaas met hele andere dingen bezig dan met een switch kopen |:(

Ik wacht nog even deze week af in de hoop dat er in aanloop naar kerst nog andere acties komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:17
Nog steeds geen betere deal gezien dan de Mediamarkt deal. Als ouder ook blij met de ouderlijk toezicht app. Werkt perfect en zelfs vanaf twee verschillende telefoons.
Gister de NBA Basketball 2k18 besteld voor een scherpe prijs bij bol 33,64. Morgen in huis ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
Mad_Manic schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:09:
Nog steeds geen betere deal gezien dan de Mediamarkt deal. Als ouder ook blij met de ouderlijk toezicht app. Werkt perfect en zelfs vanaf twee verschillende telefoons.
Gister de NBA Basketball 2k18 besteld voor een scherpe prijs bij bol 33,64. Morgen in huis ben benieuwd.
Jij hebt dus wel dat bundeltje voor 333 gescoord?... mazzelpik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
https://www.amazon.de/Mar...ords=mario+raving+rabbids

Mario & Rabbids Kingdom vandaag in de aanbieding voor 32,95 bij amazon.de
Gebruik ook code IDEAL voor 5 euro korting en dan is hij maar 27.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

bvbal79 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:30:

Thanks! Meteen besteld. :)
Nu moet ik alleen Zelda nog. Als iemand deze 2e hands verkoopt hoor ik dat ook graag.

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Mizgala28 schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:04:
[...]

Gast, echt, als je wilt gaan zeuren doe dan in ieder geval de moeite door je eerste een beetje in de materie te verdiepen :O

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:17
Supershiva schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:11:
[...]

Jij hebt dus wel dat bundeltje voor 333 gescoord?... mazzelpik :)
Yep, speciaal om 6 uur opgestaan en de deal gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
Mad_Manic schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:00:
[...]

Yep, speciaal om 6 uur opgestaan en de deal gescoord.
Netjes, ik heb pas na black friday besloten dat ik een switch wil kopen. Nu ben ik aan het twijfelen om hem met de huidige Intertoys actie te kopen of te wachten en hopen op een betere aanbieding met de kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Rossi46 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:51:
[...]

Gast, echt, als je wilt gaan zeuren doe dan in ieder geval de moeite door je eerste een beetje in de materie te verdiepen :O
Blijkbaar ben ik een gast :F

little rant on
(men zou eens minder vaak mensen dude of gast moeten noemen eigenlijk)
little rant off

Nee ik heb mij nooit in verdiept omdat ik nooit gebruik maakte van die BTW actie, puur omdat ik zie dat de prijzen een periode ervoor hoger worden zodat hun minder verlies maken (dat is logisch).

Als ik er wel interesse in had dan had ik mij allang volledig in verdiept, maar het is niet anders en dat is voor mij inmiddels duidelijk met deze "actie".

[ Voor 8% gewijzigd door Mizgala28 op 11-12-2017 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
Mizgala28 schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:19:
[...]

little rant on
little rant off

Nee ik heb mij nooit in verdiept omdat ik nooit gebruik maakte van die BTW actie, puur omdat ik zie dat de prijzen een periode ervoor hoger worden zodat hun minder verlies maken (dat is logisch).

Als ik er wel interesse in had dan had ik mij allang volledig in verdiept, maar het is niet anders en dat is voor mij inmiddels duidelijk met deze "actie".
Ik ben benieuwd waar je dit dan gezien hebt, want wat jij beweert is al eerder onderzocht door Zeef. Conclusie: MediaMarkt levert wat ze beloven. De prijzen vlak voor de actie zijn niet hoger dan enkele weken daarvoor:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45707161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Brandts schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:26:
[...]

Ik ben benieuwd waar je dit dan gezien hebt, want wat jij beweert is al eerder onderzocht door Zeef. Conclusie: MediaMarkt levert wat ze beloven. De prijzen vlak voor de actie zijn niet hoger dan enkele weken daarvoor:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45707161
Ik zie dat regelmatig bij Media Markt in Hoorn gebeuren, niet bij alle producten maar meestal bij de dingen die minder opvallen.

Kan ook zo zijn dat het gewoon toevallig aangepast wordt ervoor.

maakt het verder überhaupt uit wat ik vind of zie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Mizgala28 schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:19:
[...]

little rant on
little rant off

Ik zou je eerder even verdiepen in rekenen met procenten en welke BTW percentages Nederland kent. Zou zomaar van pas kunnen komen in het leven.

Verder spreek je over verlies, wat onzin is. Waarom denk je dat MediaMarkt jaarlijks een dergelijke actie organiseert? Om verliezen te draaien? Het is voor hen de meest lucratieve periode van het jaar. Enerzijds omdat aanloop en verkopen giga zijn, anderzijds omdat dergelijk acties mede ondersteund worden door leveranciers (wat overigens sowieso vrij standaard is tijdens acties).

Maar succes verder met al je foutieve aannames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Rossi46 schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:13:
[...]

Ik zou je eerder even verdiepen in rekenen met procenten en welke BTW percentages Nederland kent. Zou zomaar van pas kunnen komen in het leven.

Verder spreek je over verlies, wat onzin is. Waarom denk je dat MediaMarkt jaarlijks een dergelijke actie organiseert? Om verliezen te draaien? Het is voor hen de meest lucratieve periode van het jaar. Enerzijds omdat aanloop en verkopen giga zijn, anderzijds omdat dergelijk acties mede ondersteund worden door leveranciers (wat overigens sowieso vrij standaard is tijdens acties).

Maar succes verder met al je foutieve aannames :)
Zoals ik al zei, maakt het uit wat ik vind of denk?

Ik had het fout, maar om het nou in te wrijven dat ik niet precies weet hoe een actie werkt waar ik geen gebruik van maak vind ik niet nodig.

Ik zat fout, is dat duidelijk?

Maakt dat uit? Nee, ik zal nog steeds er geen gebruik van maken, maar mijn mening zal gedeeltelijk alsnog niet erover veranderen (behalve dat de genoemde percentages van mij dus niet kloppen).

Is maar een simpele actie en ik maakte een simpele fout doordat ik anders dacht over de betreffende korting, om daar nou een hele discussie over te maken en de boel in te wrijven vind ik niet nodig, is duidelijk zat en ik ben allang klaar met deze verder zinloze discussie want het voegt nu verder niks toe.

misschien moet men niet altijd op Tweakers verwachten dat iedereen almachtig alles weet, iedereen maakt weleens fouten en dat heb ik blijkbaar gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
bvbal79 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:30:

Hij is nu tijdelijk niet op voorraad. Als ik 'm alsnog bestel, hoeveel dagen/weken duurt het dan voordat ie binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Klaasy99 schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:28:
[...]

Hij is nu tijdelijk niet op voorraad. Als ik 'm alsnog bestel, hoeveel dagen/weken duurt het dan voordat ie binnen is?
Geen idee, kan soms snel weer op voorraad zijn. Je kunt hem altijd makkelijk annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:58
[...]

Vaak staat er wel een verwachte leverdatum bij. Mijn ervaring is dat het vaak veel eerder geleverd wordt.
Ik had hetzelfde met Black Friday. Leverdatum was van 26 november naar 6 december gegaan. Maar binnen een dag was de leverdatum al aangepast naar 28 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Mizgala28 schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:20:
[...]

Zoals ik al zei, maakt het uit wat ik vind of denk?

Ik had het fout, maar om het nou in te wrijven dat ik niet precies weet hoe een actie werkt waar ik geen gebruik van maak vind ik niet nodig.

Ik zat fout, is dat duidelijk?

Maakt dat uit? Nee, ik zal nog steeds er geen gebruik van maken, maar mijn mening zal gedeeltelijk alsnog niet erover veranderen (behalve dat de genoemde percentages van mij dus niet kloppen).

Is maar een simpele actie en ik maakte een simpele fout doordat ik anders dacht over de betreffende korting, om daar nou een hele discussie over te maken en de boel in te wrijven vind ik niet nodig, is duidelijk zat en ik ben allang klaar met deze verder zinloze discussie want het voegt nu verder niks toe.

misschien moet men niet altijd op Tweakers verwachten dat iedereen almachtig alles weet, iedereen maakt weleens fouten en dat heb ik blijkbaar gedaan
Daar heb je ook wel weer gelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Jammer, te laat. ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

Ik heb 'm ook gewoon besteld voor die prijs en deze week ergens te horen wanneer ik 'm ga ontvangen anders annuleer ik 'm als nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Amazon.de heeft nu de grijze switch voor 315 en Xenoblade Chronicles 2 voor 49.
Ben ik voor 364 klaar en heb ik een leuker "bundeltje" dan bij Intertoys de Switch + Mario Odyssey voor 359.
Maar goed dat komt door mijn persoonlijke voorkeur voor RPG's

Nu vraag ik me alleen af hoe het zit met de garantie van de Switch als ik deze via Amazon.de koop.
Heb ik 2 jaar garantie net als in Nederland en stel er is wat mee, kan ik dan bij Nintendo NL terecht of moet ik dan elders aankloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:53
Voor de Belgen die zoals ik niet ver van de Franse grens wonen. Gisteren de switch gekocht bij Carrefour France met aparte Mario odyssey voor ongeveer 325 euro. Enkel de switch was 292 euro en de meeste games zijn 44,49

[ Voor 5% gewijzigd door tuxken op 13-12-2017 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
Supershiva schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:14:
Amazon.de heeft nu de grijze switch voor 315 en Xenoblade Chronicles 2 voor 49.
Ben ik voor 364 klaar en heb ik een leuker "bundeltje" dan bij Intertoys de Switch + Mario Odyssey voor 359.
Maar goed dat komt door mijn persoonlijke voorkeur voor RPG's

Nu vraag ik me alleen af hoe het zit met de garantie van de Switch als ik deze via Amazon.de koop.
Heb ik 2 jaar garantie net als in Nederland en stel er is wat mee, kan ik dan bij Nintendo NL terecht of moet ik dan elders aankloppen...
Voor het NL recht moet je dan bij Amazon aankloppen. Nintendo NL hoeft je niet te helpen, zij hebben je niets verkocht.

Ik denk echter dat het geen verschil zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

ThisGuy schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:57:
[...]

Ik heb 'm ook gewoon besteld voor die prijs en deze week ergens te horen wanneer ik 'm ga ontvangen anders annuleer ik 'm als nog.
Gisteravond de e-mail gehad dat de verwachte leverdatum 22-12 is. Net op tijd voor kerstmis dus. :)

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:18

TAA

Liever IRC

Balen; de 3=2 aanbieding op amazon.de was me ontschoten. Veel te druk ook in deze tijd van het jaar...

Zoek nog een leuke aanbeiding voor Zelda en Splatoon2; hoop dat er de komende dagen nog iets leuks komt ergens. De rest van de spulletjes ligt al k(l)eurig onder de boom te wachten :)

• Waah
herkenbaar....
Black Friday de Switch gekocht, en heb nu al 5 games gekocht....

wacht nu nog op een goede deal voor een extra setje joycons... maar die lijken eigenlijk nooit in de aanbieding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waah schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:00:
herkenbaar....
Black Friday de Switch gekocht, en heb nu al 5 games gekocht....

wacht nu nog op een goede deal voor een extra setje joycons... maar die lijken eigenlijk nooit in de aanbieding
Daar zou ik ook niet op rekenen want die worden héél dicht tegen de kostprijs verkocht. Bedenk je even dat dat niet één maar twee op zichzelf staande, volwaardige controllers zijn. Dat ze kleiner zijn en minder knoppen hebben is daarvoor niet belangrijk, dat maakt de kosten niet bepaald lager.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Ik heb ondertussen mijn 3=2 Amazon aanbieding bestelling binnen, alleen nog steeds geen switch.. :+ Ik wacht nog even tot volgende week vrijdag af op een leuke aanbieding anders ren ik wel naar de Intertoys. Begint toch wel te kriebelen als je die games in handen hebt. :9

• Supershiva
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:02:
Ik heb ondertussen mijn 3=2 Amazon aanbieding bestelling binnen, alleen nog steeds geen switch.. :+ Ik wacht nog even tot volgende week vrijdag af op een leuke aanbieding anders ren ik wel naar de Intertoys. Begint toch wel te kriebelen als je die games in handen hebt. :9
Same here.... van de week al wel bij Amazon.de de switch + XC2 voor 363 gekocht.
Wordt vandaag bezorgd.
Ik wacht ook tot volgende week vrijdag met het uitpakken van de switch.
Als er wel een betere deal komt stuur ik het zootje terug aan Amazon.

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:41
Helaas ook amazon gemist. Want mijn switch pas net gekregen. Zoek zelf naar een aanbieding voor een pro controller, Skyrim en zelda.

• Nick25
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:02:
ik kon ook niet wachten toen ik vorige week de games in huis had...
Dus dinsdag middag bij Intertoys online de grijze variant gekocht ik zet de switch aan gelijk O+

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

[...]

Ik had hem maandagochtend besteldm, kreeg gisteren de melding dat de verwachtte leverdatum 22-12 is en vandaag een e-mail dat hij verzonden is. :+ Voor de volgende keer gewoon de gok nemen dus.

Verwijderd

Als ik een nadeel mag noemen van games bestellen bij amazon.de, zijn het wel die bizar grote leeftijdsclassificaties op de cover. Nog even buiten het feit dat logischerwijs alle tekst ook Duits is. Dat lelijke blok neemt bijna 10% van de voorkant in beslag. Ik ben bijna geneigd om nieuwe covers te gaan printen.

• Waah
@DjentPirate Ach die 3,5 x 3,5cm.... ik zie het probleem niet zo persoonlijk. Zeker als het bij games vaak nauwelijks opvalt (BOTW is het een groen logo in groen gras)

12m2 ruimte neemt het in, en de box is 176m2. Dus 7% :-P

Maar nieuwe covers printen is nog lelijker. Tenzij je over hoge kwaliteit papier beschikt dat glossy is. Maar kwa kosten had je dan net zo goed de retailprijs kunnen betalen. Ik ga niet 15 tot 25 euro meer betalen voor een stukje papier...

• Nick25
Waah schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:50:
@DjentPirate Ach die 3,5 x 3,5cm.... ik zie het probleem niet zo persoonlijk. Zeker als het bij games vaak nauwelijks opvalt (BOTW is het een groen logo in groen gras)

Maar nieuwe covers printen is nog lelijker. Tenzij je over hoge kwaliteit papier beschikt dat glossy is. Maar kwa kosten had je dan net zo goed de retailprijs kunnen betalen. Ik ga niet 15 tot 25 euro meer betalen voor een stukje papier...
Precies dat ik vind wel erg overdreven om nieuwe covers te printen.
Doosje gaat in de kast en de cartridge gaat in me hoes :)
En btw heb nu 3 games voor 100 euro dan lig ik helemaal niet wakker hoe me doosje eruit ziet :P

[ Voor 6% gewijzigd door Nick25 op 14-12-2017 16:55 ]

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
ThisGuy schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:23:
[...]

Ik had hem maandagochtend besteldm, kreeg gisteren de melding dat de verwachtte leverdatum 22-12 is en vandaag een e-mail dat hij verzonden is. :+ Voor de volgende keer gewoon de gok nemen dus.
Aha, bedankt voor de tip. De volgende keer waag ik dan gewoon de gok als er weer eens wat in de aanbieding is bij amazon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Nick25 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:53:
[...]

Precies dat ik vind wel erg overdreven om nieuwe covers te printen.
Doosje gaat in de kast en de cartridge gaat in me hoes :)
En btw heb nu 3 games voor 100 euro dan lig ik helemaal niet wakker hoe me doosje eruit ziet :P
Herkenbaar.... heb zelf ook alles in mijn hoes aan cartridges. Rest gaat naar de kast in de gameroom...
Moet nog steeds mijn poor-mans-dock op zolder aansluiten :+

Over deals gesproken:
http://www.nintendo.nl/Ni...e-feestdagen-1318531.html

-Rocket League -25% van: 19,99,- voor: 14,99,-
-Overcooked -20%. Van: 19,99,- voor: 15,99,-
-Mario + Rabbids -33% van 59,99 voor: 39,99,-
-Lego Marvel super Heroes en Lego Ninjago the videogame -25% van: 59,99,- voor: 44,99,-
-Shovel knights treasure trove -20% van 24,99,- voor: 19,99,-
-SteamWorld dig 2 -35% van: 19,99,- voor: 14,99,-
-Monopoly -25% van: 39,99,- voor: 29,99,-
-sonic forces -33% van: 39,99 voor: 26,79,-
-lego worlds -34% van: 29,99,- voor: 19,79,-
-infinite golf -40% van: 14,99,- voor: 8,99
-namco museum -50% van: 29,99,- voor 14,99,-
-Has Been Heroes -50% van 24,99,- voor 12,49,-
-Unbox Newbies Adventure -50% van 29,99,- voor 14,99,-
-Astro duel deluxe -50% van 13,99,- voor 6,99,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:50:

Vandaar het woord "bijna".. :P Een mens moet wat te klagen hebben toch? :+

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:52
Waah schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:56:
[...]

Herkenbaar.... heb zelf ook alles in mijn hoes aan cartridges. Rest gaat naar de kast in de gameroom...
Moet nog steeds mijn poor-mans-dock op zolder aansluiten :+

Over deals gesproken:
http://www.nintendo.nl/Ni...e-feestdagen-1318531.html

-Rocket League -25% van: 19,99,- voor: 14,99,-
-Overcooked -20%. Van: 19,99,- voor: 15,99,-
-Mario + Rabbids -33% van 59,99 voor: 39,99,-
-Lego Marvel super Heroes en Lego Ninjago the videogame -25% van: 59,99,- voor: 44,99,-
-Shovel knights treasure trove -20% van 24,99,- voor: 19,99,-
-SteamWorld dig 2 -35% van: 19,99,- voor: 14,99,-
-Monopoly -25% van: 39,99,- voor: 29,99,-
-sonic forces -33% van: 39,99 voor: 26,79,-
-lego worlds -34% van: 29,99,- voor: 19,79,-
-infinite golf -40% van: 14,99,- voor: 8,99
-namco museum -50% van: 29,99,- voor 14,99,-
-Has Been Heroes -50% van 24,99,- voor 12,49,-
-Unbox Newbies Adventure -50% van 29,99,- voor 14,99,-
-Astro duel deluxe -50% van 13,99,- voor 6,99,-
Nintendo heeft wel altijd de meest beschamend slechte'deals'.

Waarom daalt die verrekte Bomberman trouwens niet in prijs?

Volgens mij is het een game die enorm prima zou verkopen voor 25-30 euro in plaats van lastig te verkrijgen voor de volle mep 8)7 . Ik vertik het om 50 piek ervoor te dokken.

• Waah
BarôZZa schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:45:
[...]

Nintendo heeft wel altijd de meest beschamend slechte'deals'.

Volgens mij is het een game die enorm prima zou verkopen voor 25-30 euro in plaats van lastig te verkrijgen voor de volle mep 8)7 . Ik vertik het om 50 piek ervoor te dokken.
Ja dat heb ik ook met bijvoorbeeld Monopoly Ed.... Maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:28
BarôZZa schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:45:

You snooze, you lose... Super Bomberman R is getting a 40% discount (EU), ends July 8th

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svensonic1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-07 03:20
Heb een mooie prijsfout gevonden, wacht even tot mijnes geleverd is en zal m dan hier posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
svensonic1 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:38:
Heb een mooie prijsfout gevonden, wacht even tot mijnes geleverd is en zal m dan hier posten!
Op de console of een specifieke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook als die geleverd wordt en ze vinden later uit dat het een prijsfout was kunnen ze de koop nietig verklaren en eisen dat jij het onterecht ontvangen product terugstuurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
NMe schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:59:
[...]

Ook als die geleverd wordt en ze vinden later uit dat het een prijsfout was kunnen ze de koop nietig verklaren en eisen dat jij het onterecht ontvangen product terugstuurt. ;)
Dat ligt natuurlijk ook aan hoe groot de fout is. Als de betreffende prijs wel een realistische prijs had kunnen zijn dan moet de winkel het product voor die prijs leveren. Als duidelijk is dat het echt om een fout gaat dan is het een ander verhaal (zoals laats bij het bed van de Leen Bakker)

Zie ook:
https://www.thuiswinkel.o...rgissing-in-een-webwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Brandts schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:04:
[...]

Dat ligt natuurlijk ook aan hoe groot de fout is. Als de betreffende prijs wel een realistische prijs had kunnen zijn dan moet de winkel het product voor die prijs leveren. Als duidelijk is dat het echt om een fout gaat dan is het een ander verhaal (zoals laats bij het bed van de Leen Bakker)

Zie ook:
https://www.thuiswinkel.o...rgissing-in-een-webwinkel
Klopt, maar als hij zelf al aangeeft dat het een prijsfout is dan mogen we er wel vanuit gaan dat het geen realistische korting is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
NMe schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:07:
[...]

Klopt, maar als hij zelf al aangeeft dat het een prijsfout is dan mogen we er wel vanuit gaan dat het geen realistische korting is. :+
Haha, ja dat is waar. Ik ben alleen daarom al erg benieuwd om welk product het gaat en of het wel werkelijk een prijsfout is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
Op hardware of games?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net van eBay een email met daarin een coupon voor 15% korting tot een maximum korting van €100. De prijzen zijn iets duurder op eBay maar met de korting werd het wel heel aantrekkelijk. Nu toch een heel leuk pakket kunnen samenstellen door de Amazon aanbieding en nu eBay. Voor €388 een Nintendo Switch Grey, Zelda BOTW, Mario Odyssey en Mario Kart 8 Deluxe. Ik ga tevreden de kerst in straks. :)

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/bM4QvR/Schermafbeelding_2017_12_15_om_21_19_42.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:26:
Kreeg net van eBay een email met daarin een coupon voor 15% korting tot een maximum korting van €100. De prijzen zijn iets duurder op eBay maar met de korting werd het wel heel aantrekkelijk. Nu toch een heel leuk pakket kunnen samenstellen door de Amazon aanbieding en nu eBay. Voor €388 een Nintendo Switch Grey, Zelda BOTW, Mario Odyssey en Mario Kart 8 Deluxe. Ik ga tevreden de kerst in straks. :)

[afbeelding]
Switch via Ebay gekocht dan? hoe zit dat kwa garantie en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raxious schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:19:
[...]

Switch via Ebay gekocht dan? hoe zit dat kwa garantie en dergelijke?
Meerdere ervaringen gelezen op zowel tweakers als andere fora dat bij de afhandeling binnen Europa het niet zoveel uitmaakt waar hij is aangeschaft. Zolang het het maar binnen de EU is. Ik heb hem bij een Duits bedrijf gekocht op eBay en er zit gewoon netjes een factuur bij. Ik maak mij er geen zorgen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:16:
[...]

Meerdere ervaringen gelezen op zowel tweakers als andere fora dat bij de afhandeling binnen Europa het niet zoveel uitmaakt waar hij is aangeschaft. Zolang het het maar binnen de EU is. Ik heb hem bij een Duits bedrijf gekocht op eBay en er zit gewoon netjes een factuur bij. Ik maak mij er geen zorgen om.
heb je toevallig een link naar de verkoper? Heb zelf ook een ebay code en dat maakt het toch een stuk aantrekkelijker ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 21:26:

[afbeelding]
Heb je een link naar de verkoper?
Ik kan hem zelf niet vinden voor deze prijs.

Je hebt toch geen UK model he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de laatste van deze verkoper gekocht: https://www.ebay.nl/itm/N...ksid=p2060353.m2749.l2649

Maar daar hebben jullie niet veel aan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 21:29

Major_ton

Shoot!

Ach, vlak voor de kerst zal er wel weer een leuke aanbieding opduiken toch? Ik heb wel weer zin om in de wereld van Zelda te duiken!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Laatst online: 15-09 23:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

https://www.amazon.de/Nin...egend-Zelda/dp/B06XXZXB39 switch mety zelda 339, 5 eur korting met code ideal

alleen VANDAAG

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Hoe zit dat met de garantie? Ik weet dat nintendo zelf 12 maanden geeft, maar krijg je vanuit amazon langer?

Kan via de CEX er eentje 2e hands halen en krijg dan namelijk 24 maanden garantie.

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-07 23:01
Raxious schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:23:
Hoe zit dat met de garantie? Ik weet dat nintendo zelf 12 maanden geeft, maar krijg je vanuit amazon langer?

Kan via de CEX er eentje 2e hands halen en krijg dan namelijk 24 maanden garantie.

Wat raden jullie aan?
2e hands natuurlijk. Én goedkoper én langer garantie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
Raxious schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:23:

Wat raden jullie aan?
In Nederland heb je wettelijk 3 jaar garantie op gameconsoles als deze nieuw is aangeschaft. Nintendo De winkel waar je hem van koopt mag hier niet van afwijken. 2e hands is dit natuurlijk een ander verhaal.

https://www.uneto-vni.nl/...jnenafschrijvingsmethoden

[ Voor 3% gewijzigd door Brandts op 18-12-2017 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heb je hem nog binnen gekregen ??

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
retroguy schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:33:
[...]

2e hands natuurlijk. Én goedkoper én langer garantie. :)
ga idd voor de 2e hands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 23:54
blijkbaar is de intertoys aanbieding van SMO + switch sinds vandaag niet meer geldig..

beetje jammer als je hem vandaag wilde bestellen. Hopelijk zijn er binnenkort meer van dit soort acties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Ik zit een beetje in dubio... ik wil wel een keer een Switch kopen vanwege Mario, maar dat snel krassende scherm ben ik niet zo happig op. Normaal gesproken blijft zonder screenprotector mijn spul netjes, omdat ik er voorzicht mee om ga. Zou Nintendo nog met een Switch+ of New Switch komen die verbeterde features heeft of zal dat in 2018 niet gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
JK schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:47:
Ik zit een beetje in dubio... ik wil wel een keer een Switch kopen vanwege Mario, maar dat snel krassende scherm ben ik niet zo happig op. Normaal gesproken blijft zonder screenprotector mijn spul netjes, omdat ik er voorzicht mee om ga. Zou Nintendo nog met een Switch+ of New Switch komen die verbeterde features heeft of zal dat in 2018 niet gebeuren?
Hij is een half jaar uit..... Gaat niet gebeuren. Sowieso denk ik niet dat ze het scherm gaan aanpassen.

Screenprotector erop en gaan als je een goede aanbieding tegenkomt.

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Kennelijk verkoopt de Switch erg goed. Ik had vlak voor de kerst nog wel wat leuke bundelaanbiedingen verwacht, maar met nog 3 dagen winkelen te gaan zie ik het niet meer echt gebeuren.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Major_ton schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:34:
Kennelijk verkoopt de Switch erg goed. Ik had vlak voor de kerst nog wel wat leuke bundelaanbiedingen verwacht, maar met nog 3 dagen winkelen te gaan zie ik het niet meer echt gebeuren.
Ik vind het sowieso tegenvallen met kerstaanbiedingen op het gebied van games en consoles. Op budgetgaming staat ook bijna niks over kerstdeals. Had ook nog op een leuk bundeltje gehoopt zo vlak voor de kerst.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JK schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:47:
Vorige Nintendo handhelds kregen meestal pas na twee jaar een revisie, uitzondering is de 3DS. Gezien de goede verkopen van het huidige model zou ik geen revisie verwachten voor 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41

Megalodon86

Enzyme X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Nu samen met Mario Kart voor 359 bij intertoys als je ze samen in je mandje doet:

https://www.intertoys.nl/...%20replacer&utm_term=2987

[ Voor 57% gewijzigd door rudyman85 op 22-12-2017 10:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 20:06
Ik heb een Zelda bundel besteld voor 359€ bij Intertoys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Eddieee schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:58:
Ik heb een Zelda bundel besteld voor 359€ bij Intertoys :)
Ik maakte net kennis met de 'fantastische' service van Intertoys. Ik wil nog even een Switch scoren met Zelda voor € 359,-. De bundels waren op maar, maar ze hadden wel de Switch en Zelda los. Helaas konden die niet voor de bundelprijs verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 20:06
Het feest heeft niet lang geduurd dus helaas.
Major_ton schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:05:
[...]

Ik maakte net kennis met de 'fantastische' service van Intertoys. Ik wil nog even een Switch scoren met Zelda voor € 359,-. De bundels waren op maar, maar ze hadden wel de Switch en Zelda los. Helaas konden die niet voor de bundelprijs verkocht worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:20
The Legend of Zelda: Breath of the Wild bij Amazon voor €44!

Edit:
Zelda is verlopen. Maar nu is wel Mario Kart 8 Deluxe bij Amazon voor €39,99

[ Voor 47% gewijzigd door P1nGu1n op 27-12-2017 10:32 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
P1nGu1n schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 17:36:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild bij Amazon voor €44!

Edit:
Zelda is verlopen. Maar nu is wel Mario Kart 8 Deluxe bij Amazon voor €39,99
De Mario Kart 8 aanbieding is ook verlopen/aangepast: inmiddels gestegen naar €49,99. :-(

Skyrim is op Amazon nu €39,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 12:02
Vandaag bij de Intertoys in Bergen op Zoom een Switch gekocht/besteld. Was een Switch + Zelda voor 359 euro. Nadeel was wel dat de switches niet in voorraad zijn en ik deze pas morgen kan ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

Major_ton schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 17:05:
[...]

Dit heeft echt helemaal niks met eventuele slechte service te maken ...
Jij bent op zoek naar een product wat in die vorm op dit moment niet leverbaar is de winkel. Dat ze jou de losse componenten niet voor dezelfde prijs willen aanbieden vind ik vanuit het oogpunt van de winkel vrij logisch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Dhrax schreef op donderdag 28 december 2017 @ 10:34:
[...]

Dit heeft echt helemaal niks met eventuele slechte service te maken ...
Jij bent op zoek naar een product wat in die vorm op dit moment niet leverbaar is de winkel. Dat ze jou de losse componenten niet voor dezelfde prijs willen aanbieden vind ik vanuit het oogpunt van de winkel vrij logisch :)
Niet echt. Als je adverteert met een aanbieding en hiermee klanten naar de winkel lokt, vervolgens de producten niet als bundel hebt, maar wel los dan maak je daar gewoon de aanbieding van. Dit gebeurt zo vaak met o.a. de PS4 en Xbox One bundels, maar bijvoorbeeld ook met camera's en lenzen. Het getuigt gewoon niet echt van service of meedenken als een medewerker antwoordt met alleen 'Nee' en weer doorgaat met andere werkzaamheden. Dan ben je als winkel een verkoop armer en een negatieve klantenervaring rijker.

Pagina: 1 ... 50 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen