Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
299 @ Bol.com

https://www.bol.com/nl/p/...=blackfriday2017_GAM_1_DD

Deal lijkt alleen nog niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
https://www.bol.com/nl/ra/nintendo-switch/32441/index.html

Beide als dagdeal inderdaad. Prijs nog niet aangepast Nee.
Kom maar op met die grijze switch! :)

[ Voor 7% gewijzigd door pelidee op 24-11-2017 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Ik ben bang dat die aanpassing nog wel tot het begin van de werkdag kan gaan duren. Wel leuke deal, zo samen met SMO voor €36.50 via Amazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die coolblue deal is ook snel weg.

Ach Switch voor 299 is ook goede deal van bol en mario heb je voor 36 van amazon.de in fysieke editie. Beter ook nog.

Geen aanbieding van mediamarkt zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Chippu schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:17:
Ik ben bang dat die aanpassing nog wel tot het begin van de werkdag kan gaan duren. Wel leuke deal, zo samen met SMO voor €36.50 via Amazon :)
Jammer dat die dan een levertijd heeft van 2-3 dagen, of heb je meer gelapt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Chippu schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:17:
Prijs is aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Volgens het Black Friday topic heeft Wehkamp de Odyssey bundel voor €349. Bij mij lijkt 'ie echter niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Amazon uk heeft de mario bundel voor omgerekend 335 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeser123
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-01-2023
Was ff wakker, ik wilde de SMO bundel. Heb nu de Black friday aanbieding bij bol.com besteld voor 299 en SMO los bij Nedgame voor 49,99 (incl verzenden).

Totaal €248,99 met fysieke versie van SMO, leek me niet verkeerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Cheeser123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 02:13:
Was ff wakker, ik wilde de SMO bundel. Heb nu de Black friday aanbieding bij bol.com besteld voor 299 en SMO los bij Nedgame voor 49,99 (incl verzenden).

348 bedoel je?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeser123
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-01-2023
Klopt idd, was niet helemaal wakker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 13:08
Cheeser123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 02:13:

Had je niet beter SMO kunnen kopen bij amazon.de?

https://www.amazon.de/Sup...words=super+mario+odyssey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Mooie actie bij bol vandaag. Veel plezier met je aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
Dan krijg je een Duits doosje met USK logo... sommige mensen/verzamelaars blieven dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Iemand al ergens sterk afgeprijsde Switch games gevonden naast SMO? Die heb ik namelijk al sinds release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
Klaasy99 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:02:
Iemand al ergens sterk afgeprijsde Switch games gevonden naast SMO? Die heb ik namelijk al sinds release :)
Mario kart 41,60 (5 euro korting)
https://www.amazon.de/Mar...words=mario+kart+8+deluxe

Zelda: 47,99 (6 euro korting)
https://www.amazon.de/Leg...words=mario+kart+8+deluxe

Splatoon 2 41,60 (3,40 korting)
https://www.amazon.de/Nin...words=mario+kart+8+deluxe

Dat is wat ik snel kon vinden O-) prijzen kunnen een paar cent schelen ivm andere BTW in DE
Dus nee niet sterk afgeprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:12:
[...]

Dat is wat ik snel kon vinden O-) prijzen kunnen een paar cent schelen ivm andere BTW in DE
Mario Kart heb ik al en Zelda en Splatoon kun je op V&A goedkoper krijgen. Idd niet sterk afgeprijsd. Desalniettemin bedankt voor het doorsturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch ook bij bol.com besteld en de fysieke Mario haal ik op voor 49 bij Mediamarkt. Geen zin om te wachten op levering van Amazon :D

349 voor Switch plus fysieke Mario. Leuke deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickdemooij9
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-07-2019
Hoe is de deal van bol.com? Ik heb hiervoor niet echt naar de switch prijzen gekeken, maar wil er wel eentje? Is dit een prijs die normaal niet voorkomt of is er misschien kans dat die richting de kerst nog eens langskomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 06:35
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:12:
[...]

Weet niet of het met black friday te maken heeft maar Rayman Legends Definitive Edition is 25 euro bij Intertoys / Bart Smit -> https://www.intertoys.nl/...efinitive-edition/1562218

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
patrickdemooij9 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:32:
Hoe is de deal van bol.com? Ik heb hiervoor niet echt naar de switch prijzen gekeken, maar wil er wel eentje? Is dit een prijs die normaal niet voorkomt of is er misschien kans dat die richting de kerst nog eens langskomt?
Ik pak mijn glazen bol even :+

Maar ik verwacht niet dat die ONDER deze prijs gaat duiken binnenkort. De Wii U was minder populair, en zelfs die daalde maar niet in prijs (op 1 dixons-aanbieding na, waar die 200 was ipv 300).
Dus prima aanbieding volgens mij. Nintendo-consoles maken nu eenmaal niet de pricedrop van de Xbox (die voor 170 wordt aangeboden inc game :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 13:08
Flozem schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:23:
[...]

Dan krijg je een Duits doosje met USK logo... sommige mensen/verzamelaars blieven dat niet.
Aah op die manier.
Blij dat ik daar geen rekening mee hoef te houden toch wel vaker wat mooie deals daar op amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickdemooij9
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-07-2019
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:38:
[...]

Ik pak mijn glazen bol even :+

Maar ik verwacht niet dat die ONDER deze prijs gaat duiken binnenkort. De Wii U was minder populair, en zelfs die daalde maar niet in prijs (op 1 dixons-aanbieding na, waar die 200 was ipv 300).
Dus prima aanbieding volgens mij. Nintendo-consoles maken nu eenmaal niet de pricedrop van de Xbox (die voor 170 wordt aangeboden inc game :X )
Jammer dat je glazen bol niet meewerkte ;)
Ik dacht dat misschien in andere nintendo producten bleek dat ze rond de kerst ook nog eens afgeprijst worden, maar zo te horen is die bij bol.com gewoon een goede deal.

Bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yuregenu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 15:14
Mooie deals vandaag! Bol en Coolblue hebben de goedkoopste consoles op dit moment (pricewatch geeft het correct weer) en bij het samen bestellen van Odyssey en Breath of the Wild via Nedgame had ik geen verzendkosten en heb ik voor €400 een mooi startpakket samengesteld :)

ユレゲヌ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Dan zou ik toch voor de Switch van Coolblue gaan + de games van Amazon. Ben je voor ~380 klaar :+
* Waah is een zuunige hollander

[ Voor 184% gewijzigd door Waah op 24-11-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Goedkoper dan €298 gaat de Switch voorlopig niet worden.

Voorraden zijn nu plentiful overal, maar ze gaan nog steeds als warme broodjes over de toonbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuregenu
  • Laatst online: 15-07 15:14
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:51:
Dan zou ik toch voor de Switch van Coolblue gaan + de games van Amazon. Ben je voor ~380 klaar :+
* Waah is een zuunige hollander
True, true. Maar ik wil de doosjes zonder die grote USK-labels erop :P

ユレゲヌ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjongen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 12:04
Op de Mediamark website is de grijze ook naar 299 gegaan. Waarschijnlijk kun je hem zo dus ook in de winkel krijgen. Hoef je niet op levering te wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse5312
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 13:17
Ik heb hem vanmorgen voor 299 meegenomen bij de Mediamarkt. Lang leve de laagste prijsgarantie van hun. En nog een voordeel is dat als de console bij hun concurrenten de komende 14 dagen goedkoper word, je dan het prijsverschil terug krijgt...
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Mouse5312 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:38:
Ik heb hem vanmorgen voor 299 meegenomen bij de Mediamarkt. Lang leve de laagste prijsgarantie van hun. En nog een voordeel is dat als de console bij hun concurrenten de komende 14 dagen goedkoper word, je dan het prijsverschil terug krijgt...
Toch wacht ik nog op een switch+mario odyssey bundle met losse game a 330. Wil toch graag de rode controllers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Toch beetje jammer, had m'n zinnen gezet op de rood blauwe uitvoering (om later nog eens de splatoon joycons er bij te kopen, en een kleurige verzameling aan te leggen). Is de rood/blauwe ook voor 299 bij Bol.com Belgie (waar ik ook woon), maar vervolgens niet beschikbaar. Dus nu de afweging, nog even afwachten of toch maar voor de grijze gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjongen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 12:04
mr_willes schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:43:
Toch beetje jammer, had m'n zinnen gezet op de rood blauwe uitvoering (om later nog eens de splatoon joycons er bij te kopen, en een kleurige verzameling aan te leggen). Is de rood/blauwe ook voor 299 bij Bol.com Belgie (waar ik ook woon), maar vervolgens niet beschikbaar. Dus nu de afweging, nog even afwachten of toch maar voor de grijze gaan...
Ga dan naar de Mediamarkt? Die moeten hem je voor dezelfde prijs geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
robinjongen schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:47:
[...]

Ga dan naar de Mediamarkt? Die moeten hem je voor dezelfde prijs geven.
DE SPELREGELS
Het moet gaan om exact hetzelfde product (o.a. merk, verpakking en inhoud)
Het product moet op de dag van jouw aankoop aantoonbaar goedkoper en op voorraad zijn geweest bij een van de retailers* waar wij onze prijzen mee vergelijken
De terugbetaling kan geclaimd worden tot 14 dagen na aankoop
Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na een prijsbewijs van de andere retailer
Terugbetaling kan in iedere MediaMarkt winkel indien je de oorspronkelijke aanschaf ook in een winkel hebt gedaan. Heb je de aanschaf gedaan in onze webshop? Dan kun je terecht bij ons call center of in één van onze winkels
MediaMarkt heeft het recht de prijsmelding eerst te controleren alvorens over te gaan tot vergoeding en/of prijsaanpassing
* BCC, BOL (exclusief Plaza), Coolblue, EP, Expert, Apple, Bose, Canon, Dyson, Harman Kardon, HP, JBL, Samsung, Philips
Alle aankopen die je bij MediaMarkt doet vallen ten allen tijde onder onze Algemene Voorwaarden. Dit geldt voor zowel aankopen online- als in de winkel. Welke voorwaarden dat zijn lees je hier.
Had de regeltjes al even doorgeplozen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:55
mr_willes schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:43:
Ik heb me laten vertellen dat de zwarte veel populairder is en daarom meestal ook duurder is. Ik zou zelf ook mijn rood/blauwe graag ruilen voor een zwarte, ik kreeg destijds de zwarte Switch+Odyssee niet mee voor 333 euro.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:51
Mouse5312 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:38:
Via Bol kun je hem ook kosteloos terug sturen binnen 14 dagen.
Dus als ie ergens goedkoper zou worden kun je deze nog altijd terug sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
ErwinJ schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:54:
[...]

Via Bol kun je hem ook kosteloos terug sturen binnen 14 dagen.
Dus als ie ergens goedkoper zou worden kun je deze nog altijd terug sturen ;)
Kost je wel verzendkosten retour en je bent hem weer kwijt. Bij MM kan je gewoon de winkel inlopen en geld terugkrijgen :Y)

zit zelf nog enorm te twijfelen. Wil al tijden een switch... Maar Zelda hebk al op de Wii U... Mario Kart ook... dus dan is het enkel voor Odyssey eigenlijk :X en dan ist best duur

[ Voor 19% gewijzigd door Waah op 24-11-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:13:
[...]

Kost je wel verzendkosten retour en je bent hem weer kwijt. Bij MM kan je gewoon de winkel inlopen en geld terugkrijgen :Y)

zit zelf nog enorm te twijfelen. Wil al tijden een switch... Maar Zelda hebk al op de Wii U... Mario Kart ook... dus dan is het enkel voor Odyssey eigenlijk :X en dan ist best duur
Moet ik betalen bij retourneren?

Je kunt de meeste bol.com artikelen kosteloos retourneren bij PostNL, een UPS Access Point, een bol.com afhaalpunt of als je het in de brievenbus doet. Dit geldt ook voor de meeste artikelen van zakelijke verkopers.

Bij tweedehands artikelen, artikelen waarvoor een ophaalafspraak gemaakt worden en bij het retourneren vanaf een adres buiten Nederland of België zijn de kosten voor de klant zelf.

En zelfs 30 dagen ;)

Retourvoorwaarden bol.com
Je hebt 30 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.
Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
Bij kleding en schoenen moet het label/kaartje nog aan de kleding zitten (indien mogelijk) en het mag niet gedragen zijn.
Je dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je retour wil sturen.
Stuur het artikel met alle geleverde toebehoren terug conform de retourinstructies die je van ons ontvangt bij het retour melden van je artikel.

[ Voor 17% gewijzigd door ErwinJ op 24-11-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
@ErwinJ ah wist niet dat ze gratis retour hebben. Wat jij trouwens linkt is ruilen, dat is toch wat anders dan retour.... maar retour is ook gratis lees ik.

Al ben je hem dan dus nog steeds kwijt, en moet je hem bij de concurrent bestellen met evt wachttijd. herinstalleren etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:18:
@ErwinJ ah wist niet dat ze gratis retour hebben. Wat jij trouwens linkt is ruilen, dat is toch wat anders dan retour.... maar retour is ook gratis lees ik.

Al ben je hem dan dus nog steeds kwijt, en moet je hem bij de concurrent bestellen met evt wachttijd. herinstalleren etc.
Dat klopt met her installeren.
echter in mijn geval maakt dit niet veel uit, is toch voor de kids voor 5 dec :)

Dan kan ik nog altijd snel handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 18:48
ja bol.com is top, had eens een smartphone die beschadigd was na gebruik teruggestuurd, 0 problemen. Mediamarkt doen ze dat niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:53
Blauw-rode versie op voorraad bij de webshop Carrefour ( BE ) en gekocht voor 326 - 60 euro waardebon, dus voor 266. Lijkt me ook een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:41:
[...]

Toch wacht ik nog op een switch+mario odyssey bundle met losse game a 330. Wil toch graag de rode controllers....
Je kunt hem nu voor de volgende prijs krijgen:

299 @ Coolblue, Bol, Mediamarkt
36.5 @ amazon.de

= 335.5

Nevermind, je wilt de rode joycons. Momenteel is je enige optie dan om de rode joycons los te kopen. Odyssey bundle met een losse game bestaat (momenteel) niet

[ Voor 19% gewijzigd door Chippu op 24-11-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:08
Wel vind ik het vreemd dat bij de Mediamarkt de versie met zwarte joycons 299 is en de versie met blauw/rode joycons 329 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Bolko schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:34:
Wel vind ik het vreemd dat bij de Mediamarkt de versie met zwarte joycons 299 is en de versie met blauw/rode joycons 329 is.
Viel mij ook op... hier lag bij de MM veel meer rood/blauw dan grijs. Ook lagen ze in dezelfde bak met 299, maar er stond duidelijk Grey bij. Aan de andere kant van het pad stond de 329 red/blue. Erg verwarrend ook....

Twijfel nog altijd :X maar es ff kijken of er meer te krijgen is dan Odyssey en wii-u remakes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

https://www.bcc.nl/comput...witch--rood-blauw-/231785

Als de overige winkels ook aan laagste prijs garantie doen, dan is deze aanbieding van BCC een goed uitgangspunt voor de rood/blauwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
jabberwock schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:37:
https://www.bcc.nl/comput...witch--rood-blauw-/231785

Als de overige winkels ook aan laagste prijs garantie doen, dan is deze aanbieding van BCC een goed uitgangspunt voor de rood/blauwe
Niet leverbaar, dus hoeft in ieder geval MM zich er niet aan te houden :+
tuxken schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:19:
Blauw-rode versie op voorraad bij de webshop Carrefour ( BE ) en gekocht voor 326 - 60 euro waardebon, dus voor 266. Lijkt me ook een goede deal.
tegoedbon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
tuxken schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:19:
Die krijg ik niet teruggevonden, zou je zo vriendelijk willen zijn wat verduidelijking te geven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:53
Is denk ik enkel interessant voor diegene die zo'n Belgische carrefour bonuskaart hebben. Er wordt per aankoopschijf van 100 euro een bedrag van 20 euro op de bonuskaart gezet om aankopen te doen

https://webshop.carrefour...gb-wi-fi-zwart-rood-blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
tuxken schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:56:
Is denk ik enkel interessant voor diegene die zo'n Belgische carrefour bonuskaart hebben. Er wordt per aankoopschijf van 100 euro een bedrag van 20 euro op de bonuskaart gezet om aankopen te doen

https://webshop.carrefour...gb-wi-fi-zwart-rood-blauw
Dat had ik inderdaad ook gezien. Wij hebben nog geen carrefour kaart. Nu is dat zo geregeld. Maar ik kon de 326 nergens terugvinden, het is dus ook gewoon 329.

Bedankt voor je uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Nou heb de knoop maar doorgehakt! Bijna 540 ballen neergeteld. Switch voor 298 bij coolblue, odyssey, zelda, mario kart, sd kaart en pro controller bij amazon.de

Verder nog deze carry case bij amazon fr:

https://www.amazon.fr/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Goeie deal voor die sd kaart:

https://www.amazon.de/San...sr=8-6&keywords=sd+128+gb

[ Voor 28% gewijzigd door OllyNL op 24-11-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Switch eindelijk besteld bij bol.com, vriendin werkt er en die zei dat het hard ging, raakt mogelijk nog uitverkocht.
Wel fijn dat als ik op de vorige pagina's lees dat zowel de grijze vaak duurder is dan de rood/blauwe, dat de grijze ook onder de 300,- aanbieding valt.

Nu eens rustig opzoek naar Kart, Odyssey en een bewaartas.

voldoet de bijgeleverde controllers (joycons) of is een pro controller wel aanbevolen?

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
@Ferry043 https://www.amazon.de/gp/...c27e614f1&pf_rd_i=desktop
goedkoopste optie voor zover ik weet. Wel amazon prime nodig maar dat kan je een maand gratis proberen (en kan je aanmelden, bestellen en opzeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:18:
goedkoopste optie voor zover ik weet. Wel amazon prime nodig maar dat kan je een maand gratis proberen (en kan je aanmelden, bestellen en opzeggen)
Wel apart, heb 'm gisteren nog zonder Prime voor die prijs kunnen bestellen. Misschien verkocht 'ie té goed, mooie truc om Prime abbos te slijten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
@Chippu ik dacht dat mensen zeiden dat Prime nodig was... maar misschien ook niet hoor :z
OllyNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:13:
Nou heb de knoop maar doorgehakt! Bijna 540 ballen neergeteld. Switch voor 298 bij coolblue, odyssey, zelda, mario kart, sd kaart en pro controller bij amazon.de

Verder nog deze carry case bij amazon fr:

https://www.amazon.fr/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Goeie deal voor die sd kaart:

https://www.amazon.de/San...sr=8-6&keywords=sd+128+gb
En dat is precies waarom ik nog maar even afzie van de Switch...
Voor je een beetje leuk kan spelen ben je toch een beste klap geld kwijt. 400+ voor switch+game+normale controller tov 150 van een Xbox One inc game... is toch wel een groot verschil.

* Waah houd het maar even bij zijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:24:
@Chippu ik dacht dat mensen zeiden dat Prime nodig was... maar misschien ook niet hoor :z

[...]

En dat is precies waarom ik nog maar even afzie van de Switch...
Voor je een beetje leuk kan spelen ben je toch een beste klap geld kwijt. 400+ voor switch+game+normale controller tov 150 van een Xbox One inc game... is toch wel een groot verschil.

Eens. Alleen wordt die Nintendo zooi (niet slecht bedoelt) nooit echt goedkoper.. En leuke bijkomstigheid is dat m'n vriendin de helft heeft betaald :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
OllyNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:26:
[...]

Eens. Alleen wordt die Nintendo zooi (niet slecht bedoelt) nooit echt goedkoper.. En leuke bijkomstigheid is dat m'n vriendin de helft heeft betaald :*)
Doe mij zo eentje :+ Maar op de Switch zijn weinig games die haar aanspreken helaas...
En klopt, al heb ik de New 3DS met een leuke korting gekocht... en de Wii U voor slechts 200 euro. Dus het kan, met veel geduld en geluk :9

* Waah heeft nog een flinke gaming backlog dus geen haast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:31:
[...]

Doe mij zo eentje :+ Maar op de Switch zijn weinig games die haar aanspreken helaas...
En klopt, al heb ik de New 3DS met een leuke korting gekocht... en de Wii U voor slechts 200 euro. Dus het kan, met veel geduld en geluk :9

Als de Rainway app een succes wordt en écht op de eshop komt, dan kun je je pc games streamen naar je toekomstige Switch! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Chippu schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:33:
[...]

Als de Rainway app een succes wordt en écht op de eshop komt, dan kun je je pc games streamen naar je toekomstige Switch! :*)
Dat zou wel cool zijn O-)

Dan kan ik streamen via Steam Link, Nvidia Shield en naar de Switch 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllyNL
Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:31:
[...]

Doe een goed voorstel en het is te bespreken ;)

Maar ze is eigenlijk niet echt een gamer, (ik ook niet echt meer, beetje) maar heeft vroeger met haar broer zelda en mario gespeeld etc, dus is nostalgie. Ik heb zelda nooit gespeeld *hides*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:12
Voor de Vlamingen onder ons: bij de Carrefour Hypermarkten is er nog tem morgen een actie waarbij je een aankoopbon van €20 krijgt per €100 in de afdeling multi-media. Zo krijg je dus bij aankoop van een Switch aan €329 een tegoed van €60 terug, en potentieel dus nog meer als je er ook nog wat games bij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:24:

Nee joh... zonder sd-kaart en met de standaard controllers ben je prima klaar. Ik heb gisteren een sd-kaartje erin gepropt, omdat het kan. De ruimte heb ik niet nodig. Heb het ding sinds maart en nu 10 games; nog nooit gewenst dat ik een pro-controller had. Laat je niet gek maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:18

TAA

Liever IRC

Switch voor €299,- (bol.com) en Odyssey voor €36,- (amazon.de). Het begin is er ;)

Even de pro-controller en andere stuff overwogen maar dat komt nog wel een keer. Blijft het ook leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
Bol.com is leeggetrokken, m'n switch verdween uit m'n boodschappenkarretje. Direct maar bij Mediamarkt besteld. Waarschijnlijk morgen ophalen. Daar waren ze nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Iemand al Oddessy binnen via Amazon? Hier staat via post.nl in de app reeds bezorgd. Maar niks gekregen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
bvbal79 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:49:
Iemand al Oddessy binnen via Amazon? Hier staat via post.nl in de app reeds bezorgd. Maar niks gekregen:(
Yup vandaag gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:17
TAA schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:50:
Switch voor €299,- (bol.com) en Odyssey voor €36,- (amazon.de). Het begin is er ;)

Even de pro-controller en andere stuff overwogen maar dat komt nog wel een keer. Blijft het ook leuk!
Net ook besteld. De switch bij MM en Odyssey bij amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Er was gisteren blijkbaar een staking bij Amazon(.de), wellicht veroorzaakt dat delays, al zegt Amazon van niet blijkbaar.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volgens de folder van MediaMarkt:

Nintendo Switch (neon) met twee Mario games naar keuze (Odyssey, Kart of Rabbids) voor 399,- euro. Best oké.

Vanaf morgen gaat de folder in. Maak niet graag reclame voor die hut, maar wellicht heeft iemand er wat aan.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
THE_BASE schreef op zondag 26 november 2017 @ 08:00:
Volgens de folder van MediaMarkt:

Nintendo Switch (neon) met twee Mario games naar keuze (Odyssey, Kart of Rabbids) voor 399,- euro. Best oké.

Vanaf morgen gaat de folder in. Maak niet graag reclame voor die hut, maar wellicht heeft iemand er wat aan.
Ik zag het ook
Best duur als je bedenkt dat ik die hele combo ( de 3 mario games en de switch ) voor 403,- euro heb gekocht met black friday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Dus deze mm deal is dus niet echt een deal? Ik wil er ook een halen namelijk :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nick25 schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:14:
Dus deze mm deal is dus niet echt een deal? Ik wil er ook een halen namelijk :)
Prima deal hoor. Mario Odyssey en nog wat games waren goedkoper te krijgen via de Duitse Amazon. De doosjes zijn dan in het Duits. Ik zelf had de Switch tijdens Black Friday voor €299 en Mario Odyssey en Mario Kart beiden voor €48, dus vergelijkbaar met deze Media Markt deal. Ik zou er gewoon een halen, ik verwacht niet een aanzienlijk betere deal in Nederland dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Zijn er nog andere leuke deals op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

Waah schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:18:
Ik had prime ook nodig voor odyssey voor 36,- te kunnen bestellen, controller voorlopig nog even achterwege gelaten. Eerst maar eens kijken hoe dit zo gaat. :)

Wat ik besteld heb:

Switch voor 299,- bij bol.com

De rest bij amazon.de:
Younik 10-in-1 set van case en screenprotector enz. voor 25,99
Mario Kart 8 Deluxe voor 42,30
Mario Odyssey voor 37,10

al met al een leuke set voor 400,- en ook ik heb de fijne bijkomstigheid dat mijn vriendin en ik dit voor elkaar kopen met kerstmis middels een 75/25 regeling (aangezien ik de grootverdiener ben)

Ik kijk er naar uit om weer mario kart te spelen en dat ding mee te slepen en iedereen in te maken. _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door ThisGuy op 27-11-2017 11:12 . Reden: Winkel vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Nick25 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:16:
Zijn er nog andere leuke deals op dit moment?
Nintendo Pro Controller voor 53 euro is wel erg goedkoop :)

pricewatch: Nintendo Switch Pro Controller Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Haha moet eerst een Switch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Hmm.. dat is wel een aantrekkelijke prijs.. Twijfel Twijfel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 23:42
Done 2 x >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
ThisGuy schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:11:
[...]

Ik had prime ook nodig voor odyssey voor 36,- te kunnen bestellen, controller voorlopig nog even achterwege gelaten. Eerst maar eens kijken hoe dit zo gaat. :)

Wat ik besteld heb:

Switch voor 299,- bij bol.com

De rest bij amazon.de:
Younik 10-in-1 set van case en screenprotector enz. voor 25,99
Mario Kart 8 Deluxe voor 42,30
Mario Odyssey voor 37,10

al met al een leuke set voor 400,- en ook ik heb de fijne bijkomstigheid dat mijn vriendin en ik dit voor elkaar kopen met kerstmis middels een 75/25 regeling (aangezien ik de grootverdiener ben)

Ik kijk er naar uit om weer mario kart te spelen en dat ding mee te slepen en iedereen in te maken. _/-\o_
Nice! Ben ook net ingestapt en mario kart met mn meisje aan het spelen, heerlijk. En Zelda... wauw. De laatste keer dat ik zo in een game zat was witcher 3, en zit hier nog wel meer in denk ik, bizar.

Wel wil ik je echt op het hart drukken, haal die pro controller. Worth it! Nadat ik daarmee had gespeeld en weer terug ging naar joy cons, oef.. Ook zelda in handheld, meh. Je kan er wel aan wennen maar ik heb grote klauwen. Pro controller is mega fijn, en dus een no brainer om erbij te hebben. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Ik moet zeggen dat ik prima kan werken met de losse joycons. Vind het zelfs relaxter zitten dan met 2 handen vast te zitten aan een controller. Dus ik laat hem nog ff aan mij voorbij gaan....

maar ik heb dan ook kleine handen voor een man O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 28-11-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ik ben van plan om een Orzly beschermtasje te kopen, echter krijg ik deze niet besteld via Amazon.de omdat hij zegt dat hij het item niet kan bezorgen -> https://www.amazon.de/gp/offer-listing/B01NAUKS62

Kan hem in andere shops helaas niet vinden, iemand enig idee waar je hem nog meer kunt bestellen of een goed alternatief voor rond de 15 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:20
Gynnad schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:34:
Ik ben van plan om een Orzly beschermtasje te kopen, echter krijg ik deze niet besteld via Amazon.de omdat hij zegt dat hij het item niet kan bezorgen -> https://www.amazon.de/gp/offer-listing/B01NAUKS62

Kan hem in andere shops helaas niet vinden, iemand enig idee waar je hem nog meer kunt bestellen of een goed alternatief voor rond de 15 euro?
Ebay, 15 + 3 euro verzendkosten

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 29-11-2017 09:33 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Laatst online: 04-08 00:35
Momenteel de switch bij Mediamarkt met 2 spellen naar keuze (je kan kiezen tussen Mario, Mario Kart en Mario en Rabbits) voor 399,-. Je moet dan de console voor 329,- selecteren en dan de spellen erbij selecteren en dan verekend die het tot een totaalbedrag van 399,-.

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
tsjech@ schreef op woensdag 29 november 2017 @ 23:02:
Momenteel de switch bij Mediamarkt met 2 spellen naar keuze (je kan kiezen tussen Mario, Mario Kart en Mario en Rabbits) voor 399,-. Je moet dan de console voor 329,- selecteren en dan de spellen erbij selecteren en dan verekend die het tot een totaalbedrag van 399,-.
Mario kart is vaak online uitverkocht, in de winkel kan je mk8 wel op je bon laten zetten en ophalen wanneer die binnen in. Dit heb ik gister bij MM Alexandrium laten doen.

• tsjech@
  • Laatst online: 04-08 00:35
Taarmen schreef op donderdag 30 november 2017 @ 07:47:
[...]

Mario kart is vaak online uitverkocht, in de winkel kan je mk8 wel op je bon laten zetten en ophalen wanneer die binnen in. Dit heb ik gister bij MM Alexandrium laten doen.
Ja klopt, kreeg net de mail dat Mario en Mario kart zelfs online uitverkocht zijn en pas week 50 en 51 worden geleverd... Lekker dan. Ik ga kijken of ik het bij een vestiging kan afhalen.

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
tsjech@ schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:16:
[...]

Ja klopt, kreeg net de mail dat Mario en Mario kart zelfs online uitverkocht zijn en pas week 50 en 51 worden geleverd... Lekker dan. Ik ga kijken of ik het bij een vestiging kan afhalen.
Ik mag hopen dat ze wel wat eerder geleverd gaan worden. Ik had er beter naar kunnen vragen.

• Nick25
Tip :

Bij bol.com
Switch in de winkel wagen & mario , en bv mario kart

Dag wachten en je krijgt het voor de mm prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Die super mario odyssey actie werkt zeker niet meer bij Amazon? Heb prime, maar dan krijg je hem voor 49,99 ipv 59,99..
Nick25 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:33:
Tip :

Bij bol.com
Switch in de winkel wagen & mario , en bv mario kart

Dag wachten en je krijgt het voor de mm prijs ;)
Wat bedoel je hier precies mee als ik vragen mag? Zit namelijk te kijken om een switch aan te schaffen voor kerst, maar ik vind um op het moment toch nog redelijk duur ten opzichte van een xbox one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansb509
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-08 17:30
Op amazon.de zijn de games 3 halen 2 betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
hansb509 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 18:26:
Op amazon.de zijn de games 3 halen 2 betalen :)
Zijn die gewoon nl ondertitelt?
Maak dat veel uit als je ze daar koopt?

[ Voor 7% gewijzigd door Nick25 op 01-12-2017 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nick25 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:01:
[...]

Zijn die gewoon nl ondertitelt?
Maak dat veel uit als je ze daar koopt?
Het enige wat tot nu toe verschilt met releases zijn de doosjes. Zo heeft bijv. Zelda hier in Nederland Nederlandse tekst op het doosje.

Maar om zeker te zijn, kun je naar Nintendo.de gaan, het betreffende spel opzoeken en naar het tabje details gaan. Daar staat welke talen er beschikbaar zijn.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Mhh, als ik nu odyssey, rabbi's en mario kart met prime bestel op amazon.de kom ik op 101 euro uit. Dat lijkt me een prima deal. Alleen nu is de switch overal weer 30 euro duurder. Dus hopelijk komt die nog voor 299 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X. Tink NL
  • Laatst online: 24-05 01:42
zynex schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:43:
Mhh, als ik nu odyssey, rabbi's en mario kart met prime bestel op amazon.de kom ik op 101 euro uit. Dat lijkt me een prima deal. Alleen nu is de switch overal weer 30 euro duurder. Dus hopelijk komt die nog voor 299 euro.
Ik zit in dezelfde situatie. Ik overweeg om 'm maar voor 330 te halen en blij te zijn met de huidige voordelen bij amazon.de. Hoe sta jij daar ondertussen in, wacht jij nog even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
X. Tink NL schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:46:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie. Ik overweeg om 'm maar voor 330 te halen en blij te zijn met de huidige voordelen bij amazon.de. Hoe sta jij daar ondertussen in, wacht jij nog even?
Nou ik heb het anders aangepakt intussen. De switch was 299 euro, maar nu overal 330. Nu krijg je bij bol.com voor 20 euro er wel mario en rabids bij. Dus 350 euro voor een spel en de switch. In principe heb ik nog steeds 300 betaald dus. (Tenminste als je het spel al wilde hebben.)

Ook heb ik zelda, mario kart en odyssey voor 103 euro besteld op amazon.de. (Duitse doosjes maken mij niet zoveel uit.) Dus al met al ben ik zo'n 450 euro kwijt. Dat vind ik nog steeds erg veel geld, maar hopelijk heb ik er plezier van. Het leek me in ieder geval een redelijke deal voor een switch met 4 bekende spellen. Ik kan deze maand dus wel even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
Just Dance 2018

Dagdeal bij bol.com

27,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Jammer dat je wel mario kart , oddsey , maar geen mario rabbits kan krijgen met korting via amazon 3=2 actie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Nick25 schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:49:
Jammer dat je wel mario kart , oddsey , maar geen mario rabbits kan krijgen met korting via amazon 3=2 actie :(
Mee eens. Heb maar Splatoon besteld. Denk dat ik daar uiteindelijk toch meer uurtjes spelplezier uit haal on-the-go dan uit mario+rabbids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

Neeeee haha die heb ik gemist.. anders had ik 'm meteen nabesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Nick25 schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:49:
Net gelukt om toch rabbits erbij te doen :)
dus 3 games voor 100 euro!
@RayNbow Thanks voor je tip alleen rabbits kan niet in NL..

Nu wachten op een goede aanbieding voor een switch :)

Heb nog wat vragen.

Wat is een goede screen protector?
En wat zijn must have accessoires?

Bedankt alvast voor jullie tijd...

[ Voor 14% gewijzigd door Nick25 op 05-12-2017 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Nick25 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:10:
[...]

Net gelukt om toch rabbits erbij te doen :)
dus 3 games voor 100 euro!
@RayNbow Thanks voor je tip alleen rabbits kan niet in NL..

Nu wachten op een goede aanbieding voor een switch :)

Heb nog wat vragen.

Wat is een goede screen protector?
En wat zijn must have accessoires?

Bedankt alvast voor jullie tijd...
Heb net mijn setje binnen -O-
Dan had ik liever ook Rabbids gehad dan Splatoon....

Al kan vriendin niet wachten om Splatoon te spelen. Leek haar zo leuk :+ Denk vanwege het kleurrijke doosje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:21
Is er iemand op te hoogte of er tijdens kerst acties komen voor de switch? Ik wil ontzettend graag er 1 hebben maar twijfelen of dat wel zo handig is om nu eentje te kopen gezien dat de kerst er aankomt.
Pagina: 1 ... 49 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen