Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Volgens mij is de media duidelijk wat de actie inhoudt. De zwarte krijg je alleen maar mee als er iemand niet oplet. Ik heb met een manager staan praatte en die legde me uit dat de neon goedkoper is in de inkoop en dat ze er teveel hebben ingekocht en daar van af moeten. Ze houden er nu niks aan over maar het is een succesvolle stunt, dat is ook wat waard. De officiële bundel en de zwarte zijn daarom gewoon duurder (al had deze media markt ook een actie op de bundel, die was 3 tientjes duurder).THE_BASE schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:11:
[...]
Het is een zooitje bij MediaMarkt. In Utrecht hebben we wel deze versie kunnen pakken. Andere winkels schijnbaar de neon en als je lief bent de grijze. Raar gedoe.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 29-10-2017 08:21 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dus jij vindt het helder als je in de folder communiceert met een neon voor 333,- en deze in de winkel ineens rood is. In veel winkels geen voorraad is en online helemaal. Dat je met een beetje lef een grijze meekrijgt en dat de actie online ineens 388,- euro is?ph4ge schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:20:
[...]
Volgens mij is de media duidelijk wat de actie inhoudt. De zwarte krijg je alleen maar mee als er iemand niet oplet. Ik heb met een manager staan praatte en die legde me uit dat de neon goedkoper is in de inkoop en dat ze er teveel hebben ingekocht en daar van af moeten. Ze houden er nu niks aan over maar het is een succesvolle stunt, dat is ook wat waard. De officiële bundel en de zwarte zijn daarom gewoon duurder (al had deze media markt ook een actie op de bundel, die was 3 tientjes duurder).
Dan kan een manager nog zo eerlijk zijn, ik vind het raar. Ik hou niet van dit soort acties. Maar daar is het Media Markt en marketing voor.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Je hebt de Odyssey bundel, die is rood, en je hebt een losse neon switch + Odyssey, die zijn samen in de aanbieding.THE_BASE schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:33:
[...]
Dus jij vindt het helder als je in de folder communiceert met een neon voor 333,- en deze in de winkel ineens rood is. In veel winkels geen voorraad is en online helemaal. Dat je met een beetje lef een grijze meekrijgt en dat de actie online ineens 388,- euro is?
Dan kan een manager nog zo eerlijk zijn, ik vind het raar. Ik hou niet van dit soort acties. Maar daar is het Media Markt en marketing voor.
Als er zo'n grote stunt is dan weet je dat je er snel bij moet zijn. Bij mijn MM hadden ze er in ieder geval nog 10+ liggen in het schap.
Ik hou wel van 50 euro korting ten opzichte van de een na goedkoopste aanbieder.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De game of de Odyssey bundel?Silversin schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:07:
Mochten mensen nog Mario: ody zoeken in omgeving Utrecht; binnenstad is helemaal uitverkocht. Toys XL Kanaleneiland had nog voorraad.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ik was gisteren nog even langs de MM in Westerhaven (Groningen) geweest. Ik pak zo'n Odyssey bundel en vraag aan een medewerker of dit die van die actie was van 333 euro. Hij zei overtuigd van wel, dus ik er mee naar de kassa. Daar zei ze dat dat niet klopte en dat de actie niet geldt voor deze kleur.THE_BASE schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:11:
[...]
Het is een zooitje bij MediaMarkt. In Utrecht hebben we wel deze versie kunnen pakken. Andere winkels schijnbaar de neon en als je lief bent de grijze. Raar gedoe.
Eigenlijk had ik weer naar die medewerker terug moeten gaan, maar ik had niet zo'n zin in gedoe.
Wat ik niet begrijp: die rode ís toch de officiële bundel? Dus hoe kan het dat zij vinden van niet?Digital-DNA schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:16:
[...]
Ik was gisteren nog even langs de MM in Westerhaven (Groningen) geweest. Ik pak zo'n Odyssey bundel en vraag aan een medewerker of dit die van die actie was van 333 euro. Hij zei overtuigd van wel, dus ik er mee naar de kassa. Daar zei ze dat dat niet klopte en dat de actie niet geldt voor deze kleur.
Eigenlijk had ik weer naar die medewerker terug moeten gaan, maar ik had niet zo'n zin in gedoe.
Omdat zij gelijk hebben, die staat niet in de folder voor dat bedragTHE_BASE schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:31:
[...]
Wat ik niet begrijp: die rode ís toch de officiële bundel? Dus hoe kan het dat zij vinden van niet?
Game, wellicht ook bundel. Niet op gelet eigenlijk.
Als ik nu bijvoorbeeld kijk bij mediamarkt.be zie ik een Franse en Nederlandstalige variant van Mario Kart, ga er van uit dat dat meer is dan alleen het hoesje
Wat zijn jullie ervaringen?
Games zijn gewoon in het Nederlands, geen enkel probleem. Gaat zelfs automatisch.Smash schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 00:00:
Ben me een beetje aan het inlezen over import, bijvoorbeeld bestellen van games bij Amazon.de, maar krijg je dan ook altijd alle talen? Of zit je straks met een Duits sprekende Zelda met Nederlandse ondertiteling? (Met kinderen is volledig Nederlandstalig waar mogelijk toch wel best fijn!)
Als ik nu bijvoorbeeld kijk bij mediamarkt.be zie ik een Franse en Nederlandstalige variant van Mario Kart, ga er van uit dat dat meer is dan alleen het hoesje. Daarnaast hebben shops als YGZ.nl en AllYourGames.nl hebben vaak ook 'afwijkende' EAN nummers i.v.m. bijvoorbeeld Bol.com.
Wat zijn jullie ervaringen?
Meestal krijg je alle talen en zijn de games zelfs identiek voor alle regio's. Er zijn wel uitzonderingen. Zo bevat de Japanse Splatoon alleen Japans (de versie van Splatoon bepaalt ook in welke Splatfests je kunt meedoen (US/EU/JP)).Smash schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 00:00:
Ben me een beetje aan het inlezen over import, bijvoorbeeld bestellen van games bij Amazon.de, maar krijg je dan ook altijd alle talen?
Welke talen er beschikbaar zijn voor een spel kun je trouwens op de site van Nintendo teruglezen, desnoods op de Duitse of Franse versie van de site voor extra zekerheid.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Niet zozeer de bundel meegepakt maar de aanbieding bij de MM, Switch + physical copy van Mario voor 333 Euro. Nog niet veel kunnen spelen maar ik kon die bundel niet laten liggen, vooral omdat ik voorlopig weinig goedkopers verwachtduke99 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:11:
[...]
De bundel (switch+SMO) is pas vanaf maandag te koop, kreeg ik net bij de MM te horen.
Wellicht nog bij de ING rentepuntenwinkel mario+rabbids goedkoop op de kop tikken ook.
Edit: Mediamarkt Eindhoven had er zaterdag nog genoeg liggen ook. Neon kleurtjes enzo
[ Voor 8% gewijzigd door Akaendra op 30-10-2017 08:38 ]
Ik zoek naar jullie alternatieven in Duitse of Deense shops. Is daar een vergelijkingssite voor of checken jullie elke lokale website?
Waarom niet gewoon tweedehands? Mits je het spel digitaal wilt aanschaffen natuurlijkTHE_BASE schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:51:
Stel dat ik op zoek ben naar Mario Kart Deluxe 8. Waar kan ik dan het beste een lage prijs vinden?
[ Voor 9% gewijzigd door rudyman85 op 30-10-2017 10:00 ]
Nergens een switch en Mario te vinden.
Nagevraagd bij een medewerker: ze hadden maar een handvol exemplaren ontvangen van de switch zowel als Mario.
Nu check ik vandaag opnieuw de winkelvoorraad: Guess what.
Switch zowel als Mario Oddessy zijn nu gewoon op voorraad en op te halen... wel voor de volle mep uiteraard....
Gewoon vieze praktijken van de MM. Sommige MM's deden wel mee met de aanbieding andere dus niet... Jah online alleen. Voortaan vermijd ik Media Markt gewoon met mijn aankopen.Kelnarath schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:06:
hmm, Zaterdag en Zondag bij de lokale Media markt geweest in Hoorn.
Nergens een switch en Mario te vinden.
Nagevraagd bij een medewerker: ze hadden maar een handvol exemplaren ontvangen van de switch zowel als Mario.
Nu check ik vandaag opnieuw de winkelvoorraad: Guess what.
Switch zowel als Mario Oddessy zijn nu gewoon op voorraad en op te halen... wel voor de volle mep uiteraard....
Voor Duitsland kan je https://geizhals.de/ gebruiken.THE_BASE schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:51:
Stel dat ik op zoek ben naar Mario Kart Deluxe 8. Waar kan ik dan het beste een lage prijs vinden? Als ik via Tweakers kijk zie ik uiteraard alleen 'normale' webshops.
Ik zoek naar jullie alternatieven in Duitse of Deense shops. Is daar een vergelijkingssite voor of checken jullie elke lokale website?
Ik weet niet of dit in Nederland ook zo is, maar in Duitsland en België zijn MM filialen gewoon franchises. Het is dus helemaal niet raar (maar wel niet intuïtief voor de klant) dat niet elke MM dezelfde prijszetting of kortingen aanbiedt.sjaak88 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:57:
MM Arnhem en Duiven deden dus doodleuk niet mee aan deze actie... Waren zogenaamd allemaal al gereserveerd en lag niks in de winkel. Bel ik Arnhem op met de vraag hebben jullie de Switch Neon op voorraad krijg je doodleuk ja te horen maar of die dan samen met Mario voor 333 te koop is krijg je doodleuk een nee... Wat een rare praktijken zeg. Expres ook geen Neon switch te zien in de winkel.
Dat de winkels die de aanbieding wel hadden, plots geen neon voorraad meer 'hebben', is natuurlijk een heel andere zaak...
Ja dit bedoel ik dus.. Expres bel ik naar de zaak om te vragen of ze de neon switch op voorraad hebben krijg je een doodleuk ja. Maar begin over Mario dan klappen ze dicht en is dat niet dezelfde bundel als de aanbiedingJackAvery schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:20:
[...]
Voor Duitsland kan je https://geizhals.de/ gebruiken.
[...]
Dat de winkels die de aanbieding wel hadden, plots geen neon voorraad meer 'hebben', is natuurlijk een heel andere zaak...
Ik ga Media Markt Hoorn zo bellen dat ik het vreemd vind dat er van het weekend geen enkele Switch en de game Mario was te vinden, maar nu is er op eens voldoende voorraad..sjaak88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:26:
[...]
Ja dit bedoel ik dus.. Expres bel ik naar de zaak om te vragen of ze de neon switch op voorraad hebben krijg je een doodleuk ja. Maar begin over Mario dan klappen ze dicht en is dat niet dezelfde bundel als de aanbiedingIn de winkel zelf geen enkele Switch te bekennen maar via de telefoon hadden ze hem wel op voorraad.. Nee dit zijn gewoon vieze praktijken.
Wie weet krijg ik een medewerker aan de lijn welke meelevend is en hem als nog wil aanbieden voor 333,- ( Ik schat de kans erg klein in... Ik verwacht weinig van Media Markt.. klantvriendelijkheid en service al helemaal niet. )
Ik ben benieuwd, hoop het voor jeKelnarath schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:34:
[...]
Ik ga Media Markt Hoorn zo bellen dat ik het vreemd vind dat er van het weekend geen enkele Switch en de game Mario was te vinden, maar nu is er op eens voldoende voorraad..
Wie weet krijg ik een medewerker aan de lijn welke meelevend is en hem als nog wil aanbieden voor 333,- ( Ik schat de kans erg klein in... Ik verwacht weinig van Media Markt.. klantvriendelijkheid en service al helemaal niet. )
Al met al is het slecht geregeld daar dat blijkt wel
Nou ik heb gebeld, vriendelijk aangegeven dat ik graag een switch inc mario wou kopen voor de actie prijs, aangezien ze van het weekend geen voorrraad hadden.sjaak88 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:36:
[...]
Ik ben benieuwd, hoop het voor jeLaat even weten of het je gelukt is of niet.
"Die actie is voorbij meneer, we hadden weinig voorrraad, op=op"
- Zo op waren ze niet, je hebt er nu voldoende op voorraad, ook Mario is op voorraad die lag van het weekend niet eens in het schap.
"We hebben gisteren een nieuwe voorraad gekregen meneer"
- Op Zondag, en om 17:30 hadden jullie nog geen voorrraad.
"Sorry meneer, de aanbieding is voorbij en ik kan u niet helpen, u kunt wachten tot de volgende aanbieding.
Wou nog wat onaardigs zeggen, maar heb vriendelijk bedankt...
Ik ben afgelopen zaterdag de MM in Amersfoort ingelopen om een bundel te halen, terwijl ik ook besteld had online met afhalen in de MM. Die was vertraagd kreeg ik vrijdag per mail, maar gisteren een mail dat hij klaarligt.Kelnarath schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:26:
[...]
Nou ik heb gebeld, vriendelijk aangegeven dat ik graag een switch inc mario wou kopen voor de actie prijs, aangezien ze van het weekend geen voorrraad hadden.
"Die actie is voorbij meneer, we hadden weinig voorrraad, op=op"
- Zo op waren ze niet, je hebt er nu voldoende op voorraad, ook Mario is op voorraad die lag van het weekend niet eens in het schap.
"We hebben gisteren een nieuwe voorraad gekregen meneer"
- Op Zondag, en om 17:30 hadden jullie nog geen voorrraad.
"Sorry meneer, de aanbieding is voorbij en ik kan u niet helpen, u kunt wachten tot de volgende aanbieding.
Wou nog wat onaardigs zeggen, maar heb vriendelijk bedankt...
Aangezien ik al voorzien ben en de bundel voor de actieprijs is gereserveerd bij MM Amersfoort, iets voor jou?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
https://www.wehkamp.nl/el...te=/_/N-6a8yZ6a8v&IsSeg=0
*edit*
Inmiddels staat hij ook in de pricewatch pricewatch: Nintendo Switch Pro Controller Zwart
Ik heb hem iig besteld. Laagste prijs die ik heb gezien sinds de release van de Switch.
[ Voor 35% gewijzigd door WahWah op 30-10-2017 15:08 ]
Kijk, daar hebben we wat aan. Had nog een kortingscode liggen, dus een mooie Pro Controller voor 45 euro.WahWah schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:23:
Pro Controller nu voor EUR 54.99 bij de Wehkamp:
https://www.wehkamp.nl/el...te=/_/N-6a8yZ6a8v&IsSeg=0
*edit*
Inmiddels staat hij ook in de pricewatch pricewatch: Nintendo Switch Pro Controller Zwart
Ik heb hem iig besteld. Laagste prijs die ik heb gezien sinds de release van de Switch.
Edit.. die pro controller is misschien een betere optie

[ Voor 21% gewijzigd door Cardwizard op 30-10-2017 19:51 ]
Het is in 1 klap best een smak geld ja... en dan zijn het ook nog de geleCardwizard schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:49:
Net een setje joy-con besteld bij Wehkamp voor 65 euro, ook al is het met korting persoonlijk vind ik ze goed aan de prijs
Edit.. die pro controller is misschien een betere optie
Als je kijkt wat je er voor krijgt vind ik de prijs zeer redelijk. Maar ik begrijp je ook heel goed
Oh, en ik ga die pro controller ook maar even bestellen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Idd, ik zie het ook nu pasNastyNick schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:24:
Damn zocht ook nog een pro controller maar uitverkocht nu bij wehkamp
Volgende keer beter.
Eventueel wil ik hem ook wel doorverkopen voor dezelfde prijs en verzendkosten (of ophalen in Utrecht). PM maar bij interesse.
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Nergens vrees ik.. amazon.de nog het goedkoopste (5 euro onder de prijs bij de meeste winkels hier..)Klaasy99 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:13:
Iemand enig idee waar de pro controller voor een schappelijk prijs te koop is?
Jammer dat we die korting te laat zagen, balen. Had anders wel een tweede pro controller willen hebben. In de gaten houden komende tijd..Klaasy99 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:13:
Iemand enig idee waar de pro controller voor een schappelijk prijs te koop is?
Er is volgens mij tegenwoordig wel een Hori controller voor rond de 35 euro. Mist de rumble en is bedraad maar voor een tweede controller misschien wel een idee?rudyman85 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:54:
[...]
Jammer dat we die korting te laat zagen, balen. Had anders wel een tweede pro controller willen hebben. In de gaten houden komende tijd..
Bedankt FrankoNL voor je tip (mooi prijsje ook). Zoek toch echter naar de originele pro controller..FrankoNL schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:32:
[...]
Er is volgens mij tegenwoordig wel een Hori controller voor rond de 35 euro. Mist de rumble en is bedraad maar voor een tweede controller misschien wel een idee?
Goede tip, maar is Splatoon 2 een beetje speelbaar met joycons (ik vind de joycons so far zelf fijn spelen met SMO). Iedereen zegt namelijk dat rumble handig is bij Splatoon 2.FrankoNL schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:32:
[...]
Er is volgens mij tegenwoordig wel een Hori controller voor rond de 35 euro. Mist de rumble en is bedraad maar voor een tweede controller misschien wel een idee?
https://www.bol.com/nl/p/...od-blauw/9200000073683930
Klinkt allemaal heel mooi, maar er staat niet vermeld welke game dat is of uit welke je kan kiezen...
Iemand enig idee? Want ik kan het echt niet vinden...
EDIT: Contact opgenomen met Bol.com en er schijnt een probleem te zijn die ze nu proberen te verhelpen.
[ Voor 13% gewijzigd door Starcaz op 03-11-2017 12:47 ]
Zien redelijk wat aanbod vanaf +-25 euro maar met weinig reviews.
En iemand ook tips voor Chinese joycon opladers? Oplader voor twee stuks is goed genoeg.
Ziet er allemaal behoorlijk breekbaar uit.
ItsNotRudy heeft in het algemene topic een keer een USB-C adapter gepost, zie onder. Staat op mijn wenslijstje.Frankvbr schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:23:
Heeft iemand al een usb-c naar HDMI/usb-c adapter in gebruik om te gebruiken als een soort van portable docking station?
Zien redelijk wat aanbod vanaf +-25 euro maar met weinig reviews.
En iemand ook tips voor Chinese joycon opladers? Oplader voor twee stuks is goed genoeg.
Ziet er allemaal behoorlijk breekbaar uit.
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:20:
[...]
iPhone laadblok, al zal de Switch wel (langzaam) leeglopen, vermoed ik. Moet er nog even intensief op spelen. Dit is nu mijn setup waarmee het werkt:
Anker USB-A > USB-C
iPhone/iPad lader
Xberstar USB-C > HDMI adapter
[afbeelding]
PSN: Redrafted
Verwijderd
Met 2 losse Joycons in handen? Nee, niet echt. Ik zou ze altijd in een grip stoppen. En ik weet niet wie iedereen is, maar rumble maakt lang niet zoveel uit als motion controls. Zie eigenlijk de functionele toegevoegde waarde van rumble niet.Klaasy99 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:07:
[...]
Goede tip, maar is Splatoon 2 een beetje speelbaar met joycons (ik vind de joycons so far zelf fijn spelen met SMO). Iedereen zegt namelijk dat rumble handig is bij Splatoon 2.
Oké, bedankt voor de tip! Dan wacht ik nog even met het aanschaffen van de pro controller.Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:29:
[...]
Met 2 losse Joycons in handen? Nee, niet echt. Ik zou ze altijd in een grip stoppen. En ik weet niet wie iedereen is, maar rumble maakt lang niet zoveel uit als motion controls. Zie eigenlijk de functionele toegevoegde waarde van rumble niet.
Niet akkoord met de grip, in Splatoon helpen de losse joycons net om sneller te draaien wat mij betreft. Zelf uitproberen wat je het beste ligt, maar ik zou de motion controls niet op voorhand afschrijven.Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:29:
[...]
Met 2 losse Joycons in handen? Nee, niet echt. Ik zou ze altijd in een grip stoppen. En ik weet niet wie iedereen is, maar rumble maakt lang niet zoveel uit als motion controls. Zie eigenlijk de functionele toegevoegde waarde van rumble niet.
Ygz heeft opzich een leuke actie, inclusief verzendkosten en de code NOVEMBER 62 euro ongeveer. De switch (grijs of neon) zijn dan 304 euro.Klaasy99 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:30:
[...]
Oké, bedankt voor de tip! Dan wacht ik nog even met het aanschaffen van de pro controller.
https://ygz.nl/nintendo/n...endo-switch-consoles.html
[ Voor 15% gewijzigd door rudyman85 op 04-11-2017 15:21 ]
De switch zelf heb ik alrudyman85 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:17:
[...]
Ygz heeft opzich een leuke actie, inclusief verzendkosten en de code NOVEMBER 62 euro ongeveer. De switch (grijs of neon) zijn dan 304 euro.
https://ygz.nl/nintendo/n...endo-switch-consoles.html
Pro controller net zo voor 62,76 inclusief verzenden met code NOVEMBER
https://ygz.nl/nintendo-switch-pro-controller.html
Bedankt voor het doorsturen!!rudyman85 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:27:
[...]
Pro controller net zo voor 62,76 inclusief verzenden met code NOVEMBER
https://ygz.nl/nintendo-switch-pro-controller.html
Verwijderd
Ik schrijf de motion controls ook niet af. Ik gebruik zelf Pro Controller of Grip Controller met Motion. Twee losse Joycons speelt voor mij helemaal niet lekker. En als omdraaien te langzaam gaat, dan zet je de sensitivity toch gewoon wat hoger? Niet bepaald een argument om 2 losse Joycons te gebruiken. To each their own, natuurlijk, maar ik zie er het nut niet van in, en met 2 handen los van elkaar vind ik persoonlijk niet fijn.JackAvery schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:00:
[...]
Niet akkoord met de grip, in Splatoon helpen de losse joycons net om sneller te draaien wat mij betreft. Zelf uitproberen wat je het beste ligt, maar ik zou de motion controls niet op voorhand afschrijven.
Ik denk dat je me misbegrepen hebt, het "niet afschrijven" deel was op de vraagsteller gerichtVerwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:25:
[...]
Ik schrijf de motion controls ook niet af. Ik gebruik zelf Pro Controller of Grip Controller met Motion. Twee losse Joycons speelt voor mij helemaal niet lekker. En als omdraaien te langzaam gaat, dan zet je de sensitivity toch gewoon wat hoger? Niet bepaald een argument om 2 losse Joycons te gebruiken. To each their own, natuurlijk, maar ik zie er het nut niet van in, en met 2 handen los van elkaar vind ik persoonlijk niet fijn.
Voor mij voelt enkel de rechter Joycon draaien beter aan dan twee joycons in een grip - ik vind ze met de grip iets te dicht op elkaar zitten ivm een pro controller, verder hou ik van de vrijheid van de split joycons. Natuurlijk is dat persoonlijke smaak. Ik wou er enkel op wijzen dat er meerdere manieren zijn om met motion controls te spelen en dat het de moeite is om er aan te wennen en meerdere manieren uit te testen voordat men opgeeft.
Thanks, ook net besteld! Overigens heeft bol.com prijs verlaagd voor console met Super Mario Odyssey (van 379 naar 359) en van aantal games (o.a. Mario Kart en SMO voor 49,99). Pro Controller ook wat verlaagd, maar met 66,99 nog steeds stuk duurder dan bij Wehkamp.Skarloc schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:30:
Bij Wehkamp is de Pro controller weer verkrijgbaar voor €54,95. Toch maar eentje besteld.
Edit: bij Media Markt zijn de prijzen inmiddels ook aangepast (359 en 49,99).
[ Voor 7% gewijzigd door Sam100 op 09-11-2017 13:50 ]
Top, dank. We hebben hem nu voor 30 euro dankzij onze AirMiles bij Bol.com!Sam100 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:39:
[...]
Thanks, ook net besteld! Overigens heeft bol.com prijs verlaagd voor console met Super Mario Odyssey (van 379 naar 359) en van aantal games (o.a. Mario Kart en SMO voor 49,99). Pro Controller ook wat verlaagd, maar met 66,99 nog steeds stuk duurder dan bij Wehkamp.
Edit: bij Media Markt zijn de prijzen inmiddels ook aangepast (359 en 49,99).
Thnx voor de tip nu op tijd besteld. Meteen drie stuks voor de rest vd familie.Skarloc schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:30:
Bij Wehkamp is de Pro controller weer verkrijgbaar voor €54,95. Toch maar eentje besteld.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Verder ook geen idee of het feit dat dit uit Engeland moet komen een probleem oplevert.
Edit: Hmm lees net dat er ook nog 20 pond aan verzendkosten bijkomt...
Edit2: Alle aanbiedingen van de laatste dagen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
[ Voor 20% gewijzigd door mr_willes op 13-11-2017 15:39 ]
Wees niet getreurd, Black Friday komt eraan.mr_willes schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:13:
Mogelijk sla ik totaal de plank mis, maar hier zie ik bij simplygames.com de console (Igrijs) omgerekend voor onder de 300 euro. Ben niet zo thuis in deze dingen maar was rond aan het zoeken naar een goede aanbieding.
Verder ook geen idee of het feit dat dit uit Engeland moet komen een probleem oplevert.
Edit: Hmm lees net dat er ook nog 20 pond aan verzendkosten bijkomt...
Edit2: Alle aanbiedingen van de laatste dagen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Zin om de switch uit te proberen:P
Lees het net te laat:( Nu maar wachten op de volgende aanbiedinghcQd schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:07:
Voor wie nog een SD-kaartje zoekt, de 200GB Sandisk Ultra is vandaag €62 bij Amazon.de.
[ Voor 56% gewijzigd door Ruudox op 14-11-2017 07:48 ]
1 ding is in ieder geval zeker: die Switch met Mario Odyssey komt er dit jaar nog in
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
anders vanmiddag maar 1 halen kan niet meer wachten haha:P
- Losse Switch (grey): €318
- Switch + Mario Odyssey bundle: €365
[ Voor 9% gewijzigd door P1nGu1n op 17-11-2017 22:32 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Verwijderd
Die Nedgame aanbieding vind ik helemaal niet bijzonder, want bij YGZ was de Switch laatst al goedkoper. (Toen YGZ een 7,5% weekendkorting actie had.)
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Koop de Switch via eBay, krijg je 15 procent korting. In Nederland hoef je voor de rest geen speciale aanbiedingen te verwachten. De Mario Odyssey-bundel wordt vrijdag aangeboden voor 359 euro.Lienuks schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:09:
Ik sta op het punt een switch aan te schaffen, maar zie nog weinig black friday switch aanbiedingen.... denk dat de vraag op dit moment ook te groot is om een fikse korting goed te praten.
[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 21-11-2017 14:20 ]
Intertoys gaat vrijdag een Switch + Odyssey verkopen voor 359. Ik betwijfel of dat de beste deal gaat zijn, maar het is in ieder geval het wachten waard.Lienuks schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:09:
Ik sta op het punt een switch aan te schaffen, maar zie nog weinig black friday switch aanbiedingen.... denk dat de vraag op dit moment ook te groot is om een fikse korting goed te praten.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
15% is niet verkeerd inderdaad maar ik hoop stiekem dat MM met een leuke aanbieding/cashback komtNotSoSteady schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:19:
[...]
Koop de Switch via eBay, krijg je 15 procent korting. In Nederland hoef je voor de rest geen speciale aanbiedingen te verwachten. De Mario Odyssey-bundel wordt vrijdag aangeboden voor 359 euro.
Inderdaad die korting heb je dan eventueel al, wellicht dat er op dat moment nog betere zijn dat is het wachten wel waardRichh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:21:
[...]
Intertoys gaat vrijdag een Switch + Odyssey verkopen voor 359. Ik betwijfel of dat de beste deal gaat zijn, maar het is in ieder geval het wachten waard.
Ben zelf van plan om Switch + Rabbids + SMO + Splatoon2 te kopen, dus momenteel is dat voor mij de beste deal met SMO en Splatoon2 elders voor €49.
Dus het is niet geheel onwaarschijnlijk.
Switch
Pro controller
Splatoon
Odyssey
Zelda
Mario kart
450
[ Voor 21% gewijzigd door Lienuks op 22-11-2017 11:11 ]
Ik heb de Switch+SMO bundel enkele weken terug al bij Amazon.de gekocht voor 349 euro, nog een tientje goedkoper dus. Dus 359 is absoluut geen onwaarschijnlijke prijs.Chippu schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:03:
Ik ben niet bekend met de Intertoys deals, maar Amazon, Bol en Mediamarkt hadden de SMO bundel onlangs kort in de aanbieding (bol matchte amazon, en mediamarkt ging mee met Bol) voor €359.
Dus het is niet geheel onwaarschijnlijk.
Playstation 5
Ik heb het op de Samsung Evo Plus gehouden. UHS-I en vrij hoge read/write snelheden in dat segment, wordt dus vaak aangeraden. De Sandisk Ultra wordt ook vaak vermeld maar heb de indruk dat daar wat vaker mankementen aan zijn.Stylze schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:57:
Wil vandaag toch is een sd kaartje gaan kopen iemand nog tips voor een goede? wil niet al te duur dus 128 gb is ook genoeg welke is dan het beste om te nemen?
Ik heb toevallig van het weekend deze gekocht:Stylze schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:57:
Wil vandaag toch is een sd kaartje gaan kopen iemand nog tips voor een goede? wil niet al te duur dus 128 gb is ook genoeg welke is dan het beste om te nemen?
Sandisk MicroSDXC Ultra 128GB Class 10 A1.
Deze kwam op veel adviezen en video's van o.a. digital foundry als beste keus qua snelheid uit de bus. UH-III kan je beter mijden. UH-I is de beste keus. Qua merk an sich dunno wat nou echt het beste zou moeten zijn.
36,49
https://www.amazon.de/gp/...ID=51vdqA8Fp6L&ref=plSrch
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Hopelijk Kart en Zelda ook voor die prijs.... staat nu hoger op Amazon.DoctorV64 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:28:
Mario Odyssey voor een hele mooie prijs.
36,49
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
DoctorV64 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:28:
Mario Odyssey voor een hele mooie prijs.
36,49
Gaat dat wel lukken dan?Let op: dit item is alleen beschikbaar voor klanten in Duitsland
Volgens mij heb je de download code (die duurder is) aangeklikt. Ik kan gewoon bestellen en krijg geen melding over dat het niet geleverd kan worden. Bij de downloadcode krijg ik die melding wel.
Ik zie die melding gewoon als in de link aanklik van hierboven. Volgens mij geen download. Want er staat dat die morgen geleverd kan wordenWaah schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:23:
[...]
Volgens mij heb je de download code (die duurder is) aangeklikt. Ik kan gewoon bestellen en krijg geen melding over dat het niet geleverd kan worden. Bij de downloadcode krijg ik die melding wel.
Ik zie het toch echt niet staan en kan prima bestellen. Issue aan jou kant?TripleQ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:25:
[...]
Ik zie die melding gewoon als in de link aanklik van hierboven. Volgens mij geen download. Want er staat dat die morgen geleverd kan worden

PSN: LinQ-NL
Volgens Pepper wel... Gametaal wordt ingesteld op basis van je systeemtaal. Sowieso games die enkel in duits beschikbaar zijn komt nog uit de cartridge-tijd. Sinds we CD's hebben is ruimte voor talen geen issue meerOdieus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:27:
Kun je de game dan wel instellen op engels? Wil geen nagesynchroniseerde versie
Die link op de desktop laat idd niet de melding zien.Waah schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:27:
[...]
Ik zie het toch echt niet staan en kan prima bestellen. Issue aan jou kant?
[afbeelding]
Maar op de telefoon wel... Zal wel kunnen dan :-p
Ik wacht nog ff af,
Heb nu nog helemaal geen switch.
We willen graag Mario oddessey, en Mario kart. Ik zoek de goedkoopste manier
Ja dat is geen probleem. De europese cartridges zijn allemaal hetzelfde, de doosjes enkel niet.Odieus schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:27:
Kun je de game dan wel instellen op engels? Wil geen nagesynchroniseerde versie
heb al diverse titels via Amazon (.de, .fr, .co.uk) besteld.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
En de game in het nederlands?OmeJoyo schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:13:
[...]
Ja dat is geen probleem. De europese cartridges zijn allemaal hetzelfde, de doosjes enkel niet.
heb al diverse titels via Amazon (.de, .fr, .co.uk) besteld.
Als de game oorspronkelijk in het Nederlands beschikbaar was ja.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Als je de EAN nummers vergelijkt of opzoekt op Internet, kom je daar wel achter.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Indien er een goede aanbieding komt haal ik misschien de SMO bundel voor mijn partner, ze vindt de rode joycons mooi namelijk.
Echter, ik heb Mario Odyssey destijds met de Wehkamp aanbieding al gekocht en uitgespeeld. Is er via de gebruikelijke kanalen een markt voor digitale codes? (Ik bewaar liever de physical version.)
[ Voor 5% gewijzigd door Chippu op 23-11-2017 14:32 ]
Odyssey bundel voor €359 bij Coolbue, het is een begin...
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Besteld!P1nGu1n schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:27:
https://www.consoleshop.n...mario-odyssey-bundel.html
Odyssey bundel voor €359 bij Coolbue, het is een begin...
Mocht die morgen toch nog ergens goedkoper komen, dan gaat deze weer terug.
[Edit]
En ik zie dat deze nu bij CB uitverkocht is...
Hij staat bij mij nog op de status "inpakken" dus ik hoop dat hij morgen bezorgd gaat worden (ga er wel vanuit)
[Edit2]
En verzonden
[ Voor 21% gewijzigd door TripleQ op 23-11-2017 23:26 ]
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen