Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoblinGamer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 21:38
WahWah schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:22:
http://www.mediamarkt.nl/...ario-odyssey-1543626.html

Hij staat weer online

*edit* collega probeerde net te bestellen, maar komt niet verde. Je kan niet door naar betalen, want je krijgt de error dat hij niet op voorraad is....iemand hetzelfde?
Ja, hier ook.Volgens de telefoonlijn van Mediamarkt is hij uitverkocht.

#Mobilecreators : voorstander van het maken van media met smart devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:12:
[...]

Ben er persoonlijk nog niet over uit wat ik liever heb eigenlijk
Ik heb helemaal een dilemma:
Wil Mario Odyssey cadeau geven aan mijn dochter ( :+ ), maar ben dat cartridge wisselen wel zat, dus wil hem eigenlijk niet fysiek.

Een download is nogal moeilijk in te pakken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

EddoH schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:51:
[...]

Ik heb helemaal een dilemma:
Wil Mario Odyssey cadeau geven aan mijn dochter ( :+ ), maar ben dat cartridge wisselen wel zat, dus wil hem eigenlijk niet fysiek.

Een download is nogal moeilijk in te pakken...
Je kunt een eShop kaartje met de waarde van Odyssey creatief inpakken als een game? :9 Met desnoods de boxart van Odyssey uitgeprint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Thermometer schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:55:
[...]

Je kunt een eShop kaartje met de waarde van Odyssey creatief inpakken als een game? :9 Met desnoods de boxart van Odyssey uitgeprint.
Das nog wel een goeie. Gewoon een ander hoesje pakken en dan de box art uitprinten.
Ze is 4, dus dat heeft ze (hopelijk) toch niet door.

(Voordat er opmerkingen komen: ja, natuurlijk is ze iets te klein voor SM Odyssey, maar ze vind Mario Kart fantastisch, en heeft laatst de trailer van Mario gezien, en is niet meer te houden :+. perfect excuus voor mij om SMO te kopen dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:03:
Ik heb gisteren een Switch bij de mediamarkt + Super Mario Odyssey weten te bemachtigen voor €333. Die komt als het goed is vrijdag binnen.
Ik heb er ook een besteld, maar aangezien er nergens meer voorraad is op dit moment ben ik bang dat er vrijdag weinig uitgeleverd gaat worden :'(
De Neon Switch staat ook niet meer op de site van MM, wat hoogstwaarschijnlijk duidt op geen voorraad.
Ik hoop voor ons dat ik het mis heb :P

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EddoH schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

(Voordat er opmerkingen komen: ja, natuurlijk is ze iets te klein voor SM Odyssey, maar ze vind Mario Kart fantastisch, en heeft laatst de trailer van Mario gezien, en is niet meer te houden :+. perfect excuus voor mij om SMO te kopen dus )
Ze is niet eens te klein, denk ik. Gewoon samen met papa spelen, mag zij Cappy besturen en papa Mario. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Skarloc schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

Ik heb er ook een besteld, maar aangezien er nergens meer voorraad is op dit moment ben ik bang dat er vrijdag weinig uitgeleverd gaat worden :'(
De Neon Switch staat ook niet meer op de site van MM, wat hoogstwaarschijnlijk duidt op geen voorraad.
Klopt, hij is inderdaad niet meer op voorraad bij de mediamarkt. Heb 'm last moment weten te bestellen, want een kwartiertje nadat ik 'm heb besteld stond ie als tijdelijk uitverkocht op de site. Desalniettemin heb ik wel een mailtje ontvangen dat m'n bestelling is bevestigt. Lijkt me sterk dat ze zo'n mailtje sturen als ie niet meer op voorraad is. Ik denk (en hoop) dat ze gewoon X aantal hadden en die is blijkbaar binnen 1 dag verkocht.

Daarnaast denk ik dat er automatisch op hun website komt te staan zodra er geen een meer is en op het moment dat wij 'm bestellen kon je 'm gewoon nog aanschaffen.

edit: op de site staat dat ie online is uitverkocht en dat je in de winkel naar beschikbaarheid moet vragen als je er nu nog één wil. Denk dat er in de winkel geen één meer staat, maar mag er wel vanuit gaan dat de mensen die er online één hebben bestelt, die gewoon opgestuurd krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Klaasy99 op 24-10-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:06:
[...]

Klopt, hij is inderdaad niet meer op voorraad bij de mediamarkt. Heb 'm last moment weten te bestellen, want een kwartiertje nadat ik 'm heb besteld stond ie als tijdelijk uitverkocht op de site. Desalniettemin heb ik wel een mailtje ontvangen dat m'n bestelling is bevestigt. Lijkt me sterk dat ze zo'n mailtje sturen als ie niet meer op voorraad is. Ik denk (en hoop) dat ze gewoon X aantal hadden en die is blijkbaar binnen 1 dag verkocht.

Daarnaast denk ik dat er automatisch op hun website komt te staan zodra er geen een meer is en op het moment dat wij 'm bestellen kon je 'm gewoon nog aanschaffen.

edit: op de site staat dat ie online is uitverkocht en dat je in de winkel naar beschikbaarheid moet vragen als je er nu nog één wil. Denk dat er in de winkel geen één meer staat, maar mag er wel vanuit gaan dat de mensen die er online één hebben bestelt, die gewoon opgestuurd krijgen.
Ik heb net zoals jij een bestelbevestiging gehad, maar daarbij de melding dat er wordt uitgeleverd zodra er voorraad is. Ik hoop natuurlijk op jouw scenario waarbij we hem netjes geleverd krijgen op vrijdag, maar hou maar even een slag om de arm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
Skarloc schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Ik heb net zoals jij een bestelbevestiging gehad, maar daarbij de melding dat er wordt uitgeleverd zodra er voorraad is. Ik hoop natuurlijk op jouw scenario waarbij we hem netjes geleverd krijgen op vrijdag, maar hou maar even een slag om de arm ;)
Aha, ik heb geen melding gehad dat ie wordt uitgeleverd zodra er voorraad is. Maar gewoon dat ik 'm krijg zodra die op de post wordt gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:02
Skarloc schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

Als je er eentje hebt besteld, dan denk ik dat ie wel geleverd gaat worden. Ik heb 's ochtends lang getwijfeld en rond 13.30 uiteindelijk toch een Switch+Mario besteld. Daarna keurig een bestelbevestiging gekregen. Ik neem aan dat ik 'm dan gewoon geleverd ga krijgen. Heb jij ook een bevestiging ontvangen? Zo ja, dan is er toch niks aan de hand?
Rond 14.00 was de Switch+Mario online niet meer te krijgen.
Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:19:
[...]

Aha, ik heb geen melding gehad dat ie wordt uitgeleverd zodra er voorraad is. Maar gewoon dat ik 'm krijg zodra die op de post wordt gedaan :)
Hier idem. "Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we je hierover per email informeren."

[ Voor 18% gewijzigd door meesje op 24-10-2017 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
meesje schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:20:
[...]

Als je er eentje hebt besteld, dan denk ik dat ie wel geleverd gaat worden. Ik heb 's ochtends lang getwijfeld en rond 13.30 uiteindelijk toch een Switch+Mario besteld. Daarna keurig een bestelbevestiging gekregen. Ik neem aan dat ik 'm dan gewoon geleverd ga krijgen. Heb jij ook een bevestiging ontvangen? Zo ja, dan is er toch niks aan de hand?
Rond 14.00 was de Switch+Mario online niet meer te krijgen.
Ik heb 'm rond 15:35 besteld, hij was er later op de middag ook nog eventjes en toen kon je 'm blijkbaar weer bestellen, toen heb ik 'm gekocht. Wou 'm eerder kopen, maar toen was die net weg. Later was die er weer en toen heb ik gelijk m'n kans gegrepen. Heb wel een kwartiertje later een bestelbevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
Skarloc schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Hoe laat heb jij 'm dan bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:02
Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:23:
[...]

Ik heb 'm rond 15:35 besteld, hij was er later op de middag ook nog eventjes en toen kon je 'm blijkbaar weer bestellen, toen heb ik 'm gekocht. Wou 'm eerder kopen, maar toen was die net weg. Later was die er weer en toen heb ik gelijk m'n kans gegrepen. Heb wel een kwartiertje later een bestelbevestiging gekregen.
Wat staat er exact in jouw bestelbevestiging?
In mijn mail staat o.a.:
- Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we je hierover per email informeren.
- Levering: (Online verkrijgbaar vanaf 27-10-17)*
- Verzendwijze: Levering aan huis

Meer info heb ik niet. Er staat nergens dat ie voor 100% zekerheid donderdag wordt verstuurd. Hopelijk krijg ik op die dag wel een track&trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
meesje schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:38:
[...]

Wat staat er exact in jouw bestelbevestiging?
In mijn mail staat o.a.:
- Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we je hierover per email informeren.
- Levering: (Online verkrijgbaar vanaf 27-10-17)*
- Verzendwijze: Levering aan huis

Meer info heb ik niet. Er staat nergens dat ie voor 100% zekerheid donderdag wordt verstuurd. Hopelijk krijg ik op die dag wel een track&trace.
In die van mij staat exact hetzelfde.

Net zoals toen ik bijv mn smartphone een aantal maanden geleden bij de mediamarkt online kocht, toen kreeg ik zo'n zelfde mail, alleen stond bij levering natuurlijk de volgende dag ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Klaasy99 op 24-10-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 24-10-2017 15:25 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:58:
[...]

In die van mij staat exact hetzelfde.

Net zoals toen ik bijv mn smartphone een aantal maanden geleden bij de mediamarkt online kocht, toen kreeg ik zo'n zelfde mail, alleen stond bij levering natuurlijk de volgende dag ;)
Ik heb mijn bestelling op afhalen bij filiaal gezet. Als ik kijk bij mijn bestelling op mijn MM account staat daar "wordt verzonden zodra er voorraad is". Bestelling in behandeling.
Ik zie wel of ik nog een afhaalbevestiging krijg voor vrijdag, anders maar even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
Skarloc schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Ik heb mijn bestelling op afhalen bij filiaal gezet. Als ik kijk bij mijn bestelling op mijn MM account staat daar "wordt verzonden zodra er voorraad is". Bestelling in behandeling.
Ik zie wel of ik nog een afhaalbevestiging krijg voor vrijdag, anders maar even geduld hebben.
Aha, daar zit 'm het verschil. Ik heb voor verzenden naar m'n huis gekozen ipv voor afhalen bij filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:32:
[...]

Aha, daar zit 'm het verschil. Ik heb voor verzenden naar m'n huis gekozen ipv voor afhalen bij filiaal.
In principe zou dat natuurlijk niet uit moeten maken. In jouw geval sturen ze hem naar je huis, in mijn geval naar een MM filiaal. Ik heb netjes een bestelbevestiging gekregen (heb om 6.30 besteld gister), dus ik zie wel hoe het loopt. Ik weet alleen niet of een bestelbevestiging tevens garantie op voorraad is, of dat ze ook met back orders werken.

[ Voor 10% gewijzigd door Skarloc op 24-10-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
Skarloc schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:35:
[...]

In principe zou dat natuurlijk niet uit moeten maken. In jouw geval sturen ze hem naar je huis, in mijn geval naar een MM filiaal. Ik heb netjes een bestelbevestiging gekregen (heb om 6.30 besteld gister), dus ik zie wel hoe het loopt.
Daar heb je gelijk in. Was dat 6.30 's ochtends of 's avonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Klaasy99 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:36:
[...]

Daar heb je gelijk in. Was dat 6.30 's ochtends of 's avonds?
's-Ochtends ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
Lekker vroeg :P ! We zullen zien wanneer die komt, als ik 'm maar voor de kerst binnenkrijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
De Nintendo Switch Super Mario Odyssey 32GB Console - Rood bundel is te bestellen bij de bekende webshops, je intvangt de bundel a.s. Vrijdag dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
rudyman85 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:37:
De Nintendo Switch Super Mario Odyssey 32GB Console - Rood bundel is te bestellen bij de bekende webshops, je intvangt de bundel a.s. Vrijdag dan.
Maar geld dat ook voor de Switch neon joycons rood blauw 32gb + Odyssey bij de MM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

https://www.amazon.de/Nin...66&sr=1-3&keywords=switch

349 euro bij Amazon.de. Alleen niet vrijdag al in huis dan gok ik.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Klaasy99 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:32:
[...]

Maar geld dat ook voor de Switch neon joycons rood blauw 32gb + Odyssey bij de MM ?
Dit artikel is online uitverkocht. Vraag in de winkel naar beschikbaarheid. qua online voorraad wordt dat lastig, morgen eens bij de winkel proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaasy99
rudyman85 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:19:
[...]
Dit artikel is online uitverkocht. Vraag in de winkel naar beschikbaarheid. qua online voorraad wordt dat lastig, morgen eens bij de winkel proberen?
Heb 'm maandag bestelt en een bestelbevestiging ontvangen. Hij wordt aan m'n huis geleverd. De vraag is alleen wanneer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
Klaasy99 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:18:
[...]

Heb 'm maandag bestelt en een bestelbevestiging ontvangen. Hij wordt aan m'n huis geleverd. De vraag is alleen wanneer
Hopelijk morgen voor je ! Anders even informeren bij de MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 11:50
rudyman85 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:19:
[...]
Is al bekend of er vrijdag winkel voorraad zal zijn?

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
crepsly schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:53:
[...]

Is al bekend of er vrijdag winkel voorraad zal zijn?
Geen idee. Informeren bij de Winkel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 12:28
MM Roermond gebeld. Had online besteld met afhalen Roermond.
Maar was allemaal wat “koffiedik” kijken of er wel voorraad zou komen voor die bundel...
lekker dan :(

Maandag besteld om 11:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

trekker22 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:48:
MM Roermond gebeld. Had online besteld met afhalen Roermond.
Maar was allemaal wat “koffiedik” kijken of er wel voorraad zou komen voor die bundel...
lekker dan :(

Maandag besteld om 11:05
Ik heb er ook een besteld , maandag om 6.30 en op afhalen/betalen gezet bij een MM filiaal. Maar heb er ook niet veel vertrouwen in dat er veel voorraad gaat zijn. We zullen zien, voor het prijsverschil wil ik ook best een weekje wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 22:35
Is bij iemand de Switch + Mario bundel al verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

michel2412 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:18:
Is bij iemand de Switch + Mario bundel al verzonden?
Bij mij nog niet. Ik heb tevens een gewone Switch en losse Mario op afhalen gezet bij MM, die liggen beide klaar zag ik net. Mocht de bundel niet voorradig komen dan kan ik morgen altijd nog proberen om de losse delen voor de actieprijs mee te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Skarloc schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

Bij mij nog niet. Ik heb tevens een gewone Switch en losse Mario op afhalen gezet bij MM, die liggen beide klaar zag ik net. Mocht de bundel niet voorradig komen dan kan ik morgen altijd nog proberen om de losse delen voor de actieprijs mee te krijgen :)
De versie met de zwart/grijze joycons neem ik aan, dacht dat die niet onder de bundel viel (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

michel2412 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:55:
[...]

De versie met de zwart/grijze joycons neem ik aan, dacht dat die niet onder de bundel viel (helaas).
Klopt, maar gevalletje “niet geschoten, altijd mis” 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:56
Ik neem aan dat je morgen gewoon een switch + Mario uit het rek kunt pakken en deze mee kunt krijgen voor 333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

schumi1986 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:59:
Ik neem aan dat je morgen gewoon een switch + Mario uit het rek kunt pakken en deze mee kunt krijgen voor 333
Waarschijnlijk niet, want de bundel is volgens mij specifiek met de Neon-versie van de Switch. Maar goed, ik hoop natuurlijk van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Skarloc schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:24:
[...]

Waarschijnlijk niet, want de bundel is volgens mij specifiek met de Neon-versie van de Switch. Maar goed, ik hoop natuurlijk van wel.
Pak je toch de neon versie uit het rek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mijn Odyssey Switch bundel van Bol.com is verstuurd dus die krijg ik morgen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17
Akaendra schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:23:
Ik zal zaterdag eens kijken voor de Switch bij de MM ofzo. Voor een degelijk prijsje pik ik em mee. Zou ik volgend jaar sowieso doen maar wie weet.

Die SMT5 trailer maakt me helemaal vrolijk in ieder geval.
De bundel (switch+SMO) is pas vanaf maandag te koop, kreeg ik net bij de MM te horen.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
duke99 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:11:
[...]

De bundel (switch+SMO) is pas vanaf maandag te koop, kreeg ik net bij de MM te horen.
Allen bestellingen pas maandag? Dat zou vrij ruk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:06
trekker22 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:33:
[...]

Lijkt mij bijzonder... Tevens staat er op de website (bij de winkelwagen) "In MediaMarkt Amsterdam Centrum afhalen vanaf 27-10-17".

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
trekker22 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:33:
[...]

Ze kwamen maandag binnen volgens zijn computer. Ik zei al dat ik verbaasd was omdat volgens de website het morgen zou moeten zijn. "Kan er niets aan doen", was zijn antwoord. Ze krijgen er wel "een hoop" zei hij.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
duke99 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:39:
[...]

Ze kwamen maandag binnen volgens zijn computer. Ik zei al dat ik verbaasd was omdat volgens de website het morgen zou moeten zijn. "Kan er niets aan doen", was zijn antwoord. Ze krijgen er wel "een hoop" zei hij.
Laat me raden: dan is die “gekkenhuis” aanbieding van 333 euro net voorbij en mag je weer het volle pond betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
duke99 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:39:
[...]

Geldt dit ook voor de mensen die 'm bij de MM hebben gekocht en hebben gekozen voor bezorgen ipv afhalen in de winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
Klaasy99 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:41:
[...]

Geldt dit ook voor de mensen die 'm bij de MM hebben gekocht en hebben gekozen voor bezorgen ipv afhalen in de winkel ?
Dat heb ik niet gevraagd, heb hem zelf niet gereserveerd.
Het is misschien niet zo aardig om te zeggen maar heel veel vertrouwen heb ik persoonlijk niet in MM personeel. Ik ben morgenochtend in de buurt van een MM en ga dan wel even snel naar binnen om te kijken of ze er niet tóch liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
duke99 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:53:
[...]

Dat heb ik niet gevraagd, heb hem zelf niet gereserveerd.
Het is misschien niet zo aardig om te zeggen maar heel veel vertrouwen heb ik persoonlijk niet in MM personeel. Ik ben morgenochtend in de buurt van een MM en ga dan wel even snel naar binnen om te kijken of ze er niet tóch liggen.
Aha, ik heb 'm zelf wel gereserveerd, maar vandaag nog steeds geen mailtje ontvangen dat ze 'm op de post hebben gedaan. Ik zie wel wanneer die komt dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Net hier bested, had niet door dat er een MM actie was en nu is het natuurlijk te laat.

Gelukkig lijkt het bij Amazon nog in stock te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ik zie zojuist dat mijn Switch/Mario bundel is verstuurd naar het MM filiaal. Misschien dan toch al morgen ophalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Skarloc schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:40:
Ik zie zojuist dat mijn Switch/Mario bundel is verstuurd naar het MM filiaal. Misschien dan toch al morgen ophalen :P
Geen e-mail gehad, maar ik check in MM account en staat die wel als verzonden naar Roermond inderdaad. Fingers crosser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Ik heb hem rond 00:30 besteld bij mm (de bundel). Hij staat nu op verzonden naar magazijn (uw bestelling wordt voorbereid voor verzending). Ik neem aan dat jullie dit ook hebben en we hem morgen mogen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:29
Had om 00:05 de preorder gedaan (los spel plus switch, 385), toen stond de bundel dr nog niet op.
Net bij MM Apeldoorn geweest, bestelling was nog niet binnen maar heb een losse switch plus Mario kunnen meenemen voor 333.

Ze hadden dr nog wel een aantal liggen in de winkel, dus dat zal bij andere winkels MM’s ook zo zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door matthijst op 27-10-2017 10:59 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:45

uFx

matthijst schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:52:
Had om 00:05 de preorder gedaan (los spel plus switch, 385), toen stond de bundel dr nog niet op.
Net bij MM Apeldoorn geweest, bestelling was nog niet binnen maar heb een losse switch plus Mario kunnen meenemen voor 333.

Ze hadden dr nog wel een aantal liggen in de winkel, dus dat zal bij andere winkels MM’s ook zo zijn.
Kreeg je wel de actieprijs van €333,- als je los de Switch en Mario Odyssey kocht?

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

matthijst schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:52:

En heb je nu een grijze of neon-versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
uFx schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:02:
[...]

Kreeg je wel de actieprijs van €333,- als je los de Switch en Mario Odyssey kocht?
Yes.
Mn broer heeft m opgehaald, ik had t alleen besteld, weet eigenlijk niet of hij de rood/blauwe of zwarte heeft gekocht (hij zit weer op kantoor). Denk wel dat het alleen icm de rode kan.

[ Voor 31% gewijzigd door matthijst op 27-10-2017 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

matthijst schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:03:
[...]

Yes.
Mn broer heeft m opgehaald, ik had t alleen besteld, weet eigenlijk niet of hij de rood/blauwe of zwarte heeft gekocht (hij zit weer op kantoor). Denk wel dat het alleen icm de rode kan.
Kom net bij de MM in Zoetermeer vandaan, daar hebben ze nog iets van 50 rode Switches staan met Mario voor 333,-. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
duke99 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:11:
[...]

Wat ik zelf al vermoedde, net gewoon bij de MM een (zwarte) switch met SMO kunnen halen voor de actie prijs.
Was geen officiële bundel (niet zoals op de afbeelding in de brochure) maar gewoon een losse switch en losse Super Mario Odyssey uit het rek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
MM Roermond idem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon vanochtend bij MM Den Haag gewoon de Switch + Mario combi meenemen. Stond toen nog een hele berg. Geen officiële bundel, maar wel voor de geadverteerde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomlaars
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Net bij MM Zoetermeer de officiële bundel meegekregen voor 333.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
Wat is de voorraad? Ik zit nog te twijfelen of ik tot vanavond wacht of een uurtje snipper uur op neem om nu te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 19:55
Wat kost Odyssey nu los bij de Mediamarkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
Hawk86 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:02:
Wat kost Odyssey nu los bij de Mediamarkt?
Really...?

Ik wil een lmgtfy link posten, maar dat doe ik maar niet... (Zoek maar eens op)

€55,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mediamarkt Deventer liggen dr nog zeker 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Mediamarkt Doetinchem heeft voorraad, aantallen geen idee (even bellen of langs gaan) SNES mini: zeker 30 op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 10:36
Vanmiddag rond half 1 een switch met grijze joycons + mario odyssey voor de actieprijs meegekregen (sloeg eerst aan voor de volle mep maar dat werd handmatig zonder gedoe aangepast). De officiële bundel met rode joycons stond er ook tussen. Flinke stapel bij MM Utrecht Hoog Catharijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Als je online besteld hebt voor afhalen en NIET hebt betaald, kun je er overal een afhalen.

WEL betaald dan moet pakketje ook echt op filiaal zijn.
Maar al met al zijn er niks van te korten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:10
Bij de media markt in Rotterdam Zuid hadden ze er ook nog zat op voorraad.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Als ik online kijk heeft Mediamarkt de prijs van 333 naar 388 euro aangepast

Denk dat ze er te veel verlies op maken >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crepsly
Zojuist in Zwolle bij de MM gehaald, nog ongeveer 15 op voorraad. Mocht eerst niet de zwarte mee nemen, maar na dat ik had gezegd dat op Tweakers verschillende mensen deze wel mee kregen ook mee gekregen. Nu aan het genieten van super Mario Odyssey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Cardwizard schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:56:
Als ik online kijk heeft Mediamarkt de prijs van 333 naar 388 euro aangepast

Denk dat ze er te veel verlies op maken >:)
Ben net op tijd geweest dan!

Ik denk dat ze er echt bizar veel hebben verkocht, bij de MM vanmiddag in den Bosch stonden trolleykarren vol switchen, 2 medewerkers op de vloer hoorde ik tegen elkaar zeggen dat het echt veel verkocht waren, de medewerker waar ik de bon liet maken voor de 333 prijs gaf ook al een opmerking over het hoge aantal verkopen, daarna bij de kassa noemt de medewerker de prijs en schiet bijna in de lach omdat ze de hele dag voor bedragen heeft van 333

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wij waren bij MediaMarkt The Wall in Utrecht. Daar hadden ze de officiële met rode controllers nog vanmiddag.

De grijze mochten absoluut niet mee. De marge zou lager zijn en niet gecompenseerd worden. Mij een zorg. Dan maar rood. Matcht leuk met Mario.

Mijn eerst console sinds de Nintendo NES. Ben benieuwd!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:45

uFx

Vandaag ook eentje gehaald in Eindhoven. De €333,- bundel was alleen mogelijk met de neon-controllers. De 'limited edition' set met twee rode controllers was €388,-.

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Mario Odyssey is toch alleen met rode controllers? Beetje vreemd dat ze dan wat anders afbeelden in de folder. Of is het pakket uit de folder dan zelf samen gesteld?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
THE_BASE schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:28:
Mario Odyssey is toch alleen met rode controllers? Beetje vreemd dat ze dan wat anders afbeelden in de folder. Of is het pakket uit de folder dan zelf samen gesteld?
Klopt, dat is gewoon de Switch met neon joy-cons en een fysieke Mario er bij ipv download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Mijn grijze switch heb ik enkele maanden geleden verkocht voor 350, nu een bundel met mario de switch weer aangeschaft. Nette korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Mijn zwager is net langs de media markt geweest om ook een switch te halen. Werd er doodleuk tegen hem verteld dat de actie alleen voor de officiële bundel is en dat die nergens meer te verkrijgen is. Hij is dus alleen met de switch naar huis gegaan voor 333 euro.... hele smerige praktijken bij de media markt. Heb tegen hem gezegd dat die per direct terug moet gaan en het spel erbij moet eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
Vanmiddag eens in Maastricht kijken. Niet geschoten is altijd mis... ik hoop eigenlijk de grijze met Mario mee te krijgen voor de actieprijs. Immers is de Switch zo in de folder geadverteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Flozem schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:46:
Vanmiddag eens in Maastricht kijken. Niet geschoten is altijd mis... ik hoop eigenlijk de grijze met Mario mee te krijgen voor de actieprijs. Immers is de Switch zo in de folder geadverteerd.
In de folder wordt de blauw/rode geadverteerd naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Kungfukip schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:26:
Mijn zwager is net langs de media markt geweest om ook een switch te halen. Werd er doodleuk tegen hem verteld dat de actie alleen voor de officiële bundel is en dat die nergens meer te verkrijgen is. Hij is dus alleen met de switch naar huis gegaan voor 333 euro.... hele smerige praktijken bij de media markt. Heb tegen hem gezegd dat die per direct terug moet gaan en het spel erbij moet eisen.
De Switch als losse console kost bij Media Markt 329,- euro naar mijn weten?

En hoe slecht ook (ben het volkomen met je eens), je hebt geen poot om op te staan, tenzij ze coulant zijn. Het is een ander pakket wat wordt geadverteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kungfukip
THE_BASE schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

De Switch als losse console kost bij Media Markt 329,- euro naar mijn weten?

En hoe slecht ook (ben het volkomen met je eens), je hebt geen poot om op te staan, tenzij ze coulant zijn. Het is een ander pakket wat wordt geadverteerd.
Als je in de folder kijkt is het de neon switch plus Mario en niet het officiële pakket met de rode joy cons. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen als hij weer teruggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
THE_BASE schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:52:
[...]

Het is een ander pakket wat wordt geadverteerd.
Nope ze adverteren met een neon Switch met losse Mario game, niet de officiële bundel zoals ze schijnbaar beweren, maar MediaMarkt gonna MediaMarkt let maar op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik hoop dat het je lukt, want heb toch al een bloedhekel aan die hut. Gelukkig/helaas waren ze gisteren nog in het rood bij MediaMarkt The Wall voor 333 euro.

Dat het nu ineens op de site voor 388 staat terwijl je ermee adverteert vind ik echt heel slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
THE_BASE schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:26:
Ik hoop dat het je lukt, want heb toch al een bloedhekel aan die hut. Gelukkig/helaas waren ze gisteren nog in het rood bij MediaMarkt The Wall voor 333 euro.

Dat het nu ineens op de site voor 388 staat terwijl je ermee adverteert vind ik echt heel slecht.
Waarschijnlijk de hele wereld (inc. ik met jou) maar dat zal hun weinig boeien

Het viel me de hele week al op dat het snel uitverkocht stond op de site (ook om af te halen in de winkel) ze er niet mee adverteren behalve de folder, normaal zie je het op tv, hoor je het op de radio etc etc, alle goeie aanbiedingen behalve de Switch heb ik gezien en/of gehoord van de week.

[ Voor 24% gewijzigd door Cardwizard op 28-10-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Cardwizard schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:55:
[...]

Waarschijnlijk de hele wereld (inc. ik met jou) maar dat zal hun weinig boeien

Het viel me de hele week al op dat het snel uitverkocht stond op de site (ook om af te halen in de winkel) ze er niet mee adverteren behalve de folder, normaal zie je het op tv, hoor je het op de radio etc etc, alle goeie aanbiedingen behalve de Switch heb ik gezien en/of gehoord van de week.
Dikke kans dat ook dit weer onder inkoop wordt verkocht: (flink) adverteren, gemiddelde voorraad en hopen dat klanten meer kopen als ze er toch zijn. De tactiek van Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
THE_BASE schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:18:
[...]

Dikke kans dat ook dit weer onder inkoop wordt verkocht: (flink) adverteren, gemiddelde voorraad en hopen dat klanten meer kopen als ze er toch zijn. De tactiek van Media Markt.
Klopt ja, was gisteren bij mij ook zo inderdaad, screenprotector? Spel? Verzekering? Oxxio?... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Cardwizard schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:32:
[...]

Klopt ja, was gisteren bij mij ook zo inderdaad, screenprotector? Spel? Verzekering? Oxxio?... :X
Haha, je vergeet Ziggo! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
En een lease auto!

Gister bij de aankoop van de switch werd ik ook mee gelokt naar de Essent stand, ik gaf al een een redelijk scherp contract te hebben. De medewerker gaf aan mij het kan altijd scherper

Jaja dacht ik maar toch even mee gelopen wat de kado bon van 250 zou gelijk van de aankoop afgaan.

De prijzen van het energiecontract van zowel gas als stroom waren echt abnormaal hoog daarbij waren de leveringskosten ook nog eens flink duurder per jaar. Ik heb ze vriendelijk bedankt! En met een lach 333 afgerekend voor een switch plus Mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik ga er dus vanuit dat onze aanschaf van 333,- toch echt zo gek nog niet was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:42
Net in Groningen de set opgepikt voor €333, nog een stuk of 10 in de schappen en de caissière gaf aan dat er best veel verkocht werden!

Prijs op de bordjes 388, enorme poster erboven met 333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik wil eigenlijk wel de Odyssey bundle met rode controllers, maar die is dus niet met korting? Ik woon in Groningen en heb keuze uit 2 Mediamarkts.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:42
Die was inderdaad de normale prijs werd aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Westerhaven of Sontplein?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
THE_BASE schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:26:

Gelukkig heeft hij spel er gratis bij gekregen(met 4 euro korting gezien de console alleen 329 is). Met het excuus dat er een nieuwe jongen werkte en onervaren is.

[ Voor 5% gewijzigd door Kungfukip op 28-10-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
Dubbelpost

[ Voor 93% gewijzigd door Kungfukip op 28-10-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Je kan je eigen post wijzigen. Links van de Quote knop kan dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
THE_BASE schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:51:
[...]

In de folder wordt de blauw/rode geadverteerd naar mijn weten.
Tja... Er staat idd een gekleurde afgebeeld maar niet benoemd in de tekst.

Net ff wezen kijken, en er lag nog één neon switch in beschadigd doosje naast een hele berg Mario edition voor 379 Euro. Tien onbeschadigde zwarte Switch in de schappen, maar die leveren binnen de aanbieding kon blijkbaar echt niet...

Voor mij dus voorlopig geen Switch. :p

[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 28-10-2017 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
Xerox schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

Je kan je eigen post wijzigen. Links van de Quote knop kan dat. :)
Per ongeluk op quote gedrukt in plaats van wijzigen :+

Misschien dat een mod het even kan aanpassen, gezien ik geen verwijder functie zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aanbieding bij Mediamarkt van 333 Euro online misgelopen, gisteren de rode/rode Switch + SMO dus maar besteld bij Amazon.de voor 349 Euro (354 Euro inc. verzending naar Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:24
Ik heb vanmiddag ook maar de switch gekocht mij de MM, neon met Mario. Binnenkort maar even kijken of ik Zelda ergens voor een mooie prijs kan kopen.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Pagina: 1 ... 47 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen