Ik heb mijn bestelling met DHL ontvangen van amazon.deBinaryRun schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:29:
Klopt het dat amazon.de tegenwoordig niet meer met postNL bezorgd?
Hangt ervan af wat je bestelt (verschillende warenhuizen) en of je het van Amazon zelf koopt of van een derde die via Amazon verkoopt. Kan dus best per bestelling anders zijn.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Voor de Belgen, ik zie dat de Switch in Dreamland voor 299 euro staat, en hij zou vermoedelijk volgende week op voorraad zijn.
Lijkt me wel enige winkel die momenteel deze prijs hanteerd.
In de winkels zelf is de verkoopprijs 309 euroZlM01 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:47:
Voor de Belgen, ik zie dat de Switch in Dreamland voor 299 euro staat, en hij zou vermoedelijk volgende week op voorraad zijn.
[ Voor 0% gewijzigd door tuxken op 03-07-2017 10:31 . Reden: typo ]
heb door een belasting meevaller max 500 euro beschikbaar voor een switch + mario kart + nog extra controller ofzo?
Waar kan ik het beste een bundel halen, is het uberhaubt mogelijk om hem binnen een week binnen te krijgen nog of nog steeds zo lastig te krijgen.
heb btw geen creditcard.
Waar kan ik het beste een bundel halen, is het uberhaubt mogelijk om hem binnen een week binnen te krijgen nog of nog steeds zo lastig te krijgen.
heb btw geen creditcard.
Playstation 5
Bij amazon.de met automatische incasso.Stylze schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:54:
heb door een belasting meevaller max 500 euro beschikbaar voor een switch + mario kart + nog extra controller ofzo?
heb btw geen creditcard.
Ah nice dat lijkt idd wel betrouwbaar etc en bezorging met 2/3 dagen.
Heb de switch + maro kart + pro controller nu in winkelwagen voor 445 euro, is er nog iets heel handigs wat ik mis? of is dit prima om mee te beginnen?
Heb de switch + maro kart + pro controller nu in winkelwagen voor 445 euro, is er nog iets heel handigs wat ik mis? of is dit prima om mee te beginnen?
Playstation 5
Screen protector! (Ben hem zelf op dit moment ook aan het bestellen)Stylze schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:13:
[ Voor 6% gewijzigd door BinaryRun op 03-07-2017 15:16 ]
Als je 'm onderweg wil gebruiken zou ik er nog eens adapter bij bestellen. De adapter van je dock kun je ook steeds loskoppelen maar dat wordt al heel snel heel vervelend.Stylze schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:13:
Ik heb er zelf geen (en vind 't een beetje onzin) maar veel mensen zweren bij een screenprotector. Neem dan wel een van de betere, van glas. De Switch zelf heeft een plastic scherm.
Daarnaast is een tas om 'm in te doen eigenlijk wel een must als je 'm onderweg wil gebruiken.
Welke screenprotector is aan te raden dan?
thx voor alle tips btw!
thx voor alle tips btw!
[ Voor 24% gewijzigd door Stylze op 03-07-2017 15:24 ]
Playstation 5
Zelf hou ik helemaal niet van screen protectors, maar bestel er een vanwege de dock kras verhalen.NMe schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:16:
[...]
Als je 'm onderweg wil gebruiken zou ik er nog eens adapter bij bestellen. De adapter van je dock kun je ook steeds loskoppelen maar dat wordt al heel snel heel vervelend.
Ik heb er zelf geen (en vind 't een beetje onzin) maar veel mensen zweren bij een screenprotector. Neem dan wel een van de betere, van glas. De Switch zelf heeft een plastic scherm.
Daarnaast is een tas om 'm in te doen eigenlijk wel een must als je 'm onderweg wil gebruiken.
Dat zijn grotendeels indianenverhalen. Vrijwel niemand heeft er last van en je kan bij aankomst redelijk makkelijk zien of jij er wél last van gaat hebben: het gebeurt namelijk alleen bij scheve docks. Kwestie van garantie claimen op het dock als je bij het uitpakken ziet dat het voorpaneel niet parallel loopt met het achterpaneel.BinaryRun schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:25:
[...]
Zelf hou ik helemaal niet van screen protectors, maar bestel er een vanwege de dock kras verhalen.
Ik heb werkelijk nog geen enkel krasje kunnen ontdekken... Nu dock/undock ik overigens niet dagelijks.BinaryRun schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:25:
[...]
Zelf hou ik helemaal niet van screen protectors, maar bestel er een vanwege de dock kras verhalen.
Tis in mijn ogen een beetje overtrokken verhaal (en inderdaad alleen van toepassing op scheve docks of hele bruuske mensen
[ Voor 16% gewijzigd door EddoH op 03-07-2017 16:52 ]
Een screen protector zal in elk geval geen kwaad kunnen. Als het verkeerd zit of ik vind het niks, haal ik hem er weer af.EddoH schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:51:
[...]
Ik heb werkelijk nog geen enkel krasje kunnen ontdekken... Nu dock/undock ik overigens niet dagelijks.
Tis in mijn ogen een beetje overtrokken verhaal (en inderdaad alleen van toepassing op scheve docks of hele bruuske mensen)
Eensch, of het dock nu het scherm krast ofniet; het scherm van de switch is van plastic gemaakt.
Prima keuze gezien gebarsten schermpjes niet zomaar zal voorkomen echter zullen krassen wel gemakkelijker zichtbaar zijn.
Om die reden is een screenprotector van bij voorkeur glas geen overbodige luxe.
Prima keuze gezien gebarsten schermpjes niet zomaar zal voorkomen echter zullen krassen wel gemakkelijker zichtbaar zijn.
Om die reden is een screenprotector van bij voorkeur glas geen overbodige luxe.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Heb uhm besteld! was idd net uitverkocht bij amazon toen ik wou bestellen haha maar gelukkig zijn er nu weer paar op voorraad bij bartsmit. Alleen geen pro controller maar die haal ik dan wel ergens anders.
heb uhm nu ook al morgen binnen dus dat is wel niice.
heb uhm nu ook al morgen binnen dus dat is wel niice.
Playstation 5
Indien mensen behoefte hebben aan grammatica en spellingscorrecties laten zij dat wel weten. Op zo'n manier is het vervelend en onnodig.Stylze schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:24:
Heb uhm besteld!
[ Voor 31% gewijzigd door Ircghost op 04-07-2017 11:16 ]
Ik kan vanmiddag mijn switch ophalen bij een lokale intertoys
. Ze hadden allen neon kleuren, hoewel me dit eerst niets leek heb ik deze nu in het echt gezien en is toch best mooi.
Ik ben benieuwd
.
Ik ben benieuwd
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
nice! wat ga je er allemaal bijhalen? Ga denk ik zo ook alvast even naar de mediamarkt om te kijken wat nog handig is erbij:)Tiwazz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:08:
Ik kan vanmiddag mijn switch ophalen bij een lokale intertoys. Ze hadden allen neon kleuren, hoewel me dit eerst niets leek heb ik deze nu in het echt gezien en is toch best mooi.
Ik ben benieuwd.
Btw ik kreeg net een privebericht hier op tweakers van ene Ralph:
Hoi Stylez,
Ik zag je melding in het Nintendo Switch forum!
Ik heb een besloten website die er nog meerdere heeft liggen, ik heb mijn Switch, Games en accessoires hier ook gehaald.
Het is een aparte constructie maar komt er op neer dat je lid moet worden van de site (kost 90 euro) en dan voor 140 á 150 euro aan winkelkorting krijgt.
Deze korting kan je dan gebruiken op je aankoop van Switch, Games en Accessoires. (dat is 50 á 60 euro besparen)
Omdat je aangaf een budget te hebben dacht ik dat het misschien interessant voor je is, ik kan je hiervoor aanmelden als je interesse heb, en natuurlijk eea verder toelichten als je dat wil!
Excuses als je dit bericht als vervelend ervaart.
Eventuele vragen en opmerkingen verneem ik natuurlijk graag,
Groet,
Ralph
Dit is nogal een duidelijke oplichter maar d8 het toch nog maar even te melden hier.
Playstation 5
Klinkt meer als een gevalletje "van de vrachtwagen gevallen en maar even doorverkopen" praktijken.Stylze schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:39:
[...]
nice! wat ga je er allemaal bijhalen? Ga denk ik zo ook alvast even naar de mediamarkt om te kijken wat nog handig is erbij:)
Btw ik kreeg net een privebericht hier op tweakers van ene Ralph:
Hoi Stylez,
Ik zag je melding in het Nintendo Switch forum!
Ik heb een besloten website die er nog meerdere heeft liggen, ik heb mijn Switch, Games en accessoires hier ook gehaald.
Het is een aparte constructie maar komt er op neer dat je lid moet worden van de site (kost 90 euro) en dan voor 140 á 150 euro aan winkelkorting krijgt.
Deze korting kan je dan gebruiken op je aankoop van Switch, Games en Accessoires. (dat is 50 á 60 euro besparen)
Omdat je aangaf een budget te hebben dacht ik dat het misschien interessant voor je is, ik kan je hiervoor aanmelden als je interesse heb, en natuurlijk eea verder toelichten als je dat wil!
Excuses als je dit bericht als vervelend ervaart.
Eventuele vragen en opmerkingen verneem ik natuurlijk graag,
Groet,
Ralph
Dit is nogal een duidelijke oplichter maar d8 het toch nog maar even te melden hier.
Lanithro schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:53:
[...]
Klinkt meer als een gevalletje "van de vrachtwagen gevallen en maar even doorverkopen" praktijken.
offtopic:
Of meer: ik vertel lekker niet dat je 90 euro per maand aan die site moet betalen als je niet op de juiste manier opzegt. Dan is ie ineens minder voordelig (ook al klopt er niks van die handelswijze, zie het maar eens terug te krijgen).
@Stylze ik zou er maar melding van maken als ik jou was, dat soort figuren horen hier niet thuis..
Of meer: ik vertel lekker niet dat je 90 euro per maand aan die site moet betalen als je niet op de juiste manier opzegt. Dan is ie ineens minder voordelig (ook al klopt er niks van die handelswijze, zie het maar eens terug te krijgen).
@Stylze ik zou er maar melding van maken als ik jou was, dat soort figuren horen hier niet thuis..
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeRSPiN op 04-07-2017 13:12 ]
Ik zit ook te denken om een Switch te halen, alleen is hij nergens te verkrijgen. Best bijzonder omdat hij al een tijdje uit is.
Ik twijfel nog een beetje om m te halen. Zelda en mariokart zijn de enige twee spellen die ik interessant vind.
Flink balen dat er nog geen Super Smash Bros is, dat spel is echt legendarisch... Het spel is nog niet eens aangekondigd helaas.
Is er een mogelijkheid om de Wii U versie te spelen?
Ik twijfel nog een beetje om m te halen. Zelda en mariokart zijn de enige twee spellen die ik interessant vind.
Flink balen dat er nog geen Super Smash Bros is, dat spel is echt legendarisch... Het spel is nog niet eens aangekondigd helaas.
Ja, door een Wii U te kopen.hotymoty schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:19:
Ik zit ook te denken om een Switch te halen, alleen is hij nergens te verkrijgen. Best bijzonder omdat hij al een tijdje uit is.
Iemand nog een gratis switch? 
https://www.bol.com/nl/p/...d-blauw/9200000073683930/
https://www.bol.com/nl/p/...d-blauw/9200000073683930/

[ Voor 46% gewijzigd door D4V3 op 06-07-2017 10:56 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
De first party lineup (inclusief aangekondigde games en games van studio's met hele nauwe banden met Nintendo) bevat Zelda, Mario, Mario Kart, Pokkén Tournament, Splatoon, ARMS, Pokémon, Metroid Prime, Yoshi, Kirby, Xenoblade Chronicles en Fire Emblem. Give them a break, er moeten in 2018 t/m 2020 ook nog games uitkomen.hotymoty schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:19:
Ik wil niet klagen over de line-up, want die is fantastisch. Ik ben namelijk heel erg benieuwd wat er met Pikmin 4 gaat gebeuren. Die zou al bijna 2 jaar lang klaar moeten zijn. Er is geen enkel nieuws over te vinden. Zouden ze heel veel problemen hebben om een nieuwe vorm van besturing te introduceren nu er geen WiiMotes meer beschikbaar zijn? Of dat je geen GamePad kan gebruiken? Ik speelde Pikmin 3 met WiiMote+Nunchuck en af en toe de GamePad voor wat planningswerk.NMe schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:24:
[...]
De first party lineup (inclusief aangekondigde games en games van studio's met hele nauwe banden met Nintendo) bevat Zelda, Mario, Mario Kart, Pokkén Tournament, Splatoon, ARMS, Pokémon, Metroid Prime, Yoshi, Kirby, Xenoblade Chronicles en Fire Emblem. Give them a break, er moeten in 2018 t/m 2020 ook nog games uitkomen.
Pikmin 2 ben ik nooit door heen gekomen op de GameCube (was te jong en te ongeduldig), maar Pikmin 3 was simpelweg legendarisch en had geweldige co-op.
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze Pikmin 4 na al het ontwikkelwerk gewoon een stille dood laten sterven?
Op de Gamecube kon de game het ook prima af zonder wiimotes en gamepads. 
Ik zit ook te wachten op Pikmin 4. Stiekem denk ik dat Kirby en Yoshi in het begin van 2018 beschikbaar gaan zijn en Pikmin de kerstverkopen in 2018 gaat boosten, maar dat is speculatie.
Ik zit ook te wachten op Pikmin 4. Stiekem denk ik dat Kirby en Yoshi in het begin van 2018 beschikbaar gaan zijn en Pikmin de kerstverkopen in 2018 gaat boosten, maar dat is speculatie.
Pikmin met kerstmutsjes als bloemknop/bloem op hun hoofd als reclame voor de kerstdagen!NMe schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:11:
Op de Gamecube kon de game het ook prima af zonder wiimotes en gamepads.
[ Voor 3% gewijzigd door Stidge op 06-07-2017 13:19 ]
had van de week nog even de trailer van kirby gekeken, maar die ziet er wel echt tof uit, gewoon een echte nintendo 2d platformer, en dan ook nog multiplayer co-op, daar zit ik op de wachten! lekker met de kids samen platformen
Verwijderd
Nur eins im LagerStylze schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:32:
Waar kan ik ergens Joy cons kopen? Zijn die dingen nou zo schaars..
https://www.amazon.de/Joy...34&sr=8-1&keywords=joycon
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2017 20:25 ]
Ik heb er ook wel zin in. Dat enthousiasme wordt niet door iedereen gedeeld aangezien er blijkbaar al zo enorm veel Kirby-games zijn maar ik heb die allemaal niet gespeeld. Dit wordt mijn eerste Kirby sinds de Gameboy.Prulleman schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:25:
had van de week nog even de trailer van kirby gekeken, maar die ziet er wel echt tof uit, gewoon een echte nintendo 2d platformer, en dan ook nog multiplayer co-op, daar zit ik op de wachten! lekker met de kids samen platformen
Ja.Stylze schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:32:
https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpcStylze schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:32:
Wil zelf ook nog een extra paar, maar vind de kleur niet zo mooi
Heb ik laatst bij Amazon.de Switch besteld en natuurlijk ook direct een spel (MK8), komt de Switch heel rap binnen, moet ik twee weken wachten op het spel
Nouja, het hebben van de zaak is het einde van het vermaak
Dacht, meld het even voor anderen die overwegen bij Amazon te bestellen (hetgeen ik overigens niet afraad).

Nouja, het hebben van de zaak is het einde van het vermaak
Dacht, meld het even voor anderen die overwegen bij Amazon te bestellen (hetgeen ik overigens niet afraad).
Alvast wat leuke (indie?) games kopen in de shop? Kosten niet veel en zijn vaak wel leuk.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:48:
Heb ik laatst bij Amazon.de Switch besteld en natuurlijk ook direct een spel (MK8), komt de Switch heel rap binnen, moet ik twee weken wachten op het spel
World of GOO! (Niet het nieuwste spel, wel erg leuk!)NMe schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 13:55:
[...]
Alvast wat leuke (indie?) games kopen in de shop? Kosten niet veel en zijn vaak wel leuk.
Nu is mijn switch order bij de 2e winkel ook gecanelled. Ik vind het niet erg even te wachten maar nu wordt het wel heel gek. Is dat ding nou echt nergens meer op voorraad?
Ik wil gewoon een switch zonder er 500 euro voor te betalen...
Gewoon te verkrijgen bij de Wehkamp hoor.chaoscontrol schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:20:
Nu is mijn switch order bij de 2e winkel ook gecanelled. Ik vind het niet erg even te wachten maar nu wordt het wel heel gek. Is dat ding nou echt nergens meer op voorraad?Ik wil gewoon een switch zonder er 500 euro voor te betalen...
@D4V3 to the rescue: https://op-voorraad.nlchaoscontrol schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:20:
Nu is mijn switch order bij de 2e winkel ook gecanelled. Ik vind het niet erg even te wachten maar nu wordt het wel heel gek. Is dat ding nou echt nergens meer op voorraad?Ik wil gewoon een switch zonder er 500 euro voor te betalen...
Thanks! 
En net een opgehaald bij de Intertoys om de hoek,
Soms he...
En net een opgehaald bij de Intertoys om de hoek,
[ Voor 75% gewijzigd door chaoscontrol op 10-07-2017 15:06 ]
Fysiek hier in de omgeving nergens te krijgen. Lokale intertoys heeft ook zo een zielig in een hoekje gepropt Switch display 2 cm boven de grond met 2 games en een joycon strap....
Dan maar Wehkamp en 2 tientjes extra
Ondertussen inderdaad bij verschillende online shops regelmatig te verkrijgen.
Ik wilde zelf graag een grijze maar nu de neon hier staat ben ik er erg blij mee.
Dan maar Wehkamp en 2 tientjes extra
Ondertussen inderdaad bij verschillende online shops regelmatig te verkrijgen.
Ik wilde zelf graag een grijze maar nu de neon hier staat ben ik er erg blij mee.
Voor wie nog op zoek is: veel goedkoper dan dit wordt het niet als je Zelda erbij wil.
[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 10-07-2017 21:06 ]
Verwijderd
Ik weet niet of mensen nog op zoek zijn naar Joy-Cons maar Wehkamp heeft momenteel 8 grijze op voorraad.
edit: En de MediaMarkt ook voor €4,99 minder.
edit: En de MediaMarkt ook voor €4,99 minder.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2017 00:40 ]
Bij de Intertoys ging de laatste switch aan m'n neus voorbij en wilde dus bij Amazon.de bestellen, maar ik krijg het niet voor mekaar om te betalen met automatische incasso. Als betaalmethode is het niet beschikbaar als ik wil afrekenen. Vervolgens als hack met '1-Click Order' besteld, maar nu wordt er geëist dat ik mijn betaalmethode wijzig.
Is het iemand anders wel gelukt met automatische incasso, en zo ja, hoe?
Is het iemand anders wel gelukt met automatische incasso, en zo ja, hoe?
Je kan een prepaid credit card aanschaffen, dan wordt het wel ietsje duurder omdat je niet altijd 100% van het bedrag kunt gebruiken of extra transactie kosten hebt. Bijvoorbeeld via het gwk
Verwijderd
De grijze switch is nu te koop voor €329 bij Bol.com.
https://www.bol.com/nl/p/...42249/?s2a=#product_title
https://www.bol.com/nl/p/...42249/?s2a=#product_title
fijn dat er weer voorraad is. Gaan mensen voor de splatoon 2 bundel?
Je krijgt €9 korting en een bijzondere verpakking.rudyman85 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 07:54:
fijn dat er weer voorraad is. Gaan mensen voor de splatoon 2 bundel?
Voor mij is dat niet genoeg reden om toch voor de neon blauw/rood variant ipv een grijze met de game op een geheugen kaartje. De bundels die ik tot nog toe gezien heb zijn met download code voor de game. De Zelda bundel bij Amazon ook. Deze is alles bij elkaar 10,99 goedkoper dan bij bol.com. Maar ook hier een download code en de neon.
Vanaf morgen ook switch eigenaar, kon gewoon niet wachten op betere acties want ik wil hem zsm hebben. Morgen ophalen bij CoolBlue samen met Zelda, volle bak 414 euro voor betaald, ik heb gewoon toegegeven aan mijn impuls
Ook de splatoonbundel gekocht voor mijn dochter.. €379 betaald bij Bol.com.. Nu is die weer €409
Ik heb gister een switch gekocht bij Mediamarkt: the Wall daar hadden ze er gister er nog een stuk of 8 en bij de Toys R Us ernaast hadden ze er ook nog 1 of 2 staan.
Dat komt omdat Bol.com hem zelf niet meer verkoopt, maar een derde partij. Die hebben vaak hele beperkte voorraad en proberen het gewoon voor een bedrag wat een gek er voor geeft.Frank1973 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 18:45:
Ook de splatoonbundel gekocht voor mijn dochter.. €379 betaald bij Bol.com.. Nu is die weer €409
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nintendo zou aan zulke shops gewoon niet meer moeten leveren. Uiteraard moet je dit wel van te voren communiceren. Schurkt tegen scamming aan vind ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 27-07-2017 00:51 ]
Waarom? Een winkel mag vragen wat 'ie wil een jij als consument bent vrij om daar al dan niet iets mee te doen.Turfschipper schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 00:49:
Nintendo zou aan zulke shops gewoon niet meer moeten leveren. Uiteraard moet je dit wel van te voren communiceren. Schurkt tegen scamming aan vind ik.
Dat mogen ze inderdaad, maar Nintendo mag ook kiezen om niet meer te leveren. Overigens geldt het helemaal niet zo dat een winkel altijd mag vragen wat die wilt. Meestal gaat het dan om dat ze iets niet goedkoper mogen aanbieden dan een bepaalde prijs. Bij ipads is dat bijvoorbeeld.
Maar andersom kan net zo goed.
[ Voor 60% gewijzigd door Turfschipper op 27-07-2017 02:36 ]
Dan moet je blij zijn dat je geen grafische kaart nodig hebt..Turfschipper schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 02:33:
Dat mogen ze inderdaad, maar Nintendo mag ook kiezen om niet meer te leveren. Overigens geldt het helemaal niet zo dat een winkel altijd mag vragen wat die wilt. Meestal gaat het dan om dat ze iets niet goedkoper mogen aanbieden dan een bepaalde prijs. Bij ipads is dat bijvoorbeeld.
Die shops die veel te veel vragen schieten zichzelf inmiddels in de voet. We kunnen nou niet echt meer van een nijpend tekort spreken, Switchen en accessoires zijn overal wel te vinden, anders op Amazon.
Media Markt en Coolblue vragen ook gewoon meer dan de adviesprijs, als iets schaars is. Dit zag je bijvoorbeeld bij de Nintendo NES Mini en je ziet dit ook bij de Nintendo Switch (bij de release deden ze gewoon € 50,00 erbij op).Turfschipper schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 00:49:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat een onzin. Als alle fabrikanten de retailers gaan forceren om bepaalde prijzen te hanteren en er niet van af te wijken is het snel over met de retail.Turfschipper schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 02:33:
En waarom zouden ze ook? Omdat jij vind dat je een product voor een bepaalde prijs moet kunnen kopen?
Nintendo heeft er geen belang bij, de retail heeft er geen belang bij, en uiteindelijk de consument ook niet.
[ Voor 7% gewijzigd door EddoH op 27-07-2017 11:17 ]
Als ik moeite zou hebben met genoeg te produceren om aan de vraag te voldoen en heel veel grote ketens zijn uitverkocht. Dan zou ik balen dat sommige winkels hiervan profiteren en een premium prijs vragen voor jouw product, wat net op de markt is.
Ik zou daar als ik Nintendo zou zijn niet vrolijk van worden.
Maar ik ben de enige blijkt haha, ;-).
En Eddog, toch gebeurt met veel producten hoor.
Ik zou daar als ik Nintendo zou zijn niet vrolijk van worden.
Maar ik ben de enige blijkt haha, ;-).
En Eddog, toch gebeurt met veel producten hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 27-07-2017 19:15 ]
Veel merkkleding mag pas afgeprijsd worden als de fabrikant er het startsein voor heeft gegeven. Vaak ook nog met vaste percentages.EddoH schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 11:16:
[...]
Wat een onzin. Als alle fabrikanten de retailers gaan forceren om bepaalde prijzen te hanteren en er niet van af te wijken is het snel over met de retail.
En waarom zouden ze ook? Omdat jij vind dat je een product voor een bepaalde prijs moet kunnen kopen?
Nintendo heeft er geen belang bij, de retail heeft er geen belang bij, en uiteindelijk de consument ook niet.
Zo verkoopt OPEN32 eigen merk waar qua prijs veel mogelijk is, maar ze verkopen bijvoorbeeld ook het merk G-star en dat gaat pas in de sale wanneer g-star daar groen licht voor heeft gegeven.
Producten voor meer dan de adviesprijs verkopen is daarentegen meestal geen probleem.
[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 27-07-2017 21:16 ]
Hmm
https://www.emerce.nl/ach...pricing-kunnen-benvloeden
http://www.mkbservicedesk...ancier-mij-verplichte.htm
Het is bij wet verboden om prijzen op te leggen, maar een (redelijk) maximum, zoals hier voorgesteld, mag dus blijkbaar wel. En minimumprijzen worden doormiddel van 'vieze' trucjes en voorwaarden gedaan.
https://www.emerce.nl/ach...pricing-kunnen-benvloeden
http://www.mkbservicedesk...ancier-mij-verplichte.htm
Het is bij wet verboden om prijzen op te leggen, maar een (redelijk) maximum, zoals hier voorgesteld, mag dus blijkbaar wel. En minimumprijzen worden doormiddel van 'vieze' trucjes en voorwaarden gedaan.
De voorraden bij de gangbare dealers die nog voor 329 verkochten zijn weer op.. Bart Smit/Intertoys, nedgame etc. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze weer stock hebben. Slechte timing, heb net de games binnen en wilde vandaag de console gaan bestellen
Amazon.de heeft 'm nog voor €329CopyCatz schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:08:
De voorraden bij de gangbare dealers die nog voor 329 verkochten zijn weer op.. Bart Smit/Intertoys, nedgame etc. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze weer stock hebben. Slechte timing, heb net de games binnen en wilde vandaag de console gaan bestellen
http://www.game-outlet.nl/nintendo-switch-console-grijs.html
Lijkt ze ook nog te hebben, vier eurootjes duurder.
Lijkt ze ook nog te hebben, vier eurootjes duurder.
Ik wil 'm eigenlijk bij een grote keten online bestellen zodat ik bij dooie pixels met nul gezeik de zaak retour kan sturen. De laatste tijd doe ik dat veel bij amazon maar de levertijd verandert daar met het uur.. Ik wilde eigenlijk Bart Smit gaan doen + paypal, maar ff afwachten wanneer ze weer voorraad krijgen.
Voor de liefhebber:
Bij Intertoys in de Makado Beek (Limburg) hebben ze één Switch Splatoon bundle op voorraad.
Ik blief geen Splatoon, dus vooralsnog blijf ik Switchloos. Als ik hem toevallig in grijs tegenkom, wordt het wellicht een "impulsaankoop". Qua spellen moeten de voor mij interessante titels nog komen.
Was er zojuist in mijn lunchpauze om een 2DS tasje te zoeken. Helaas... Die hadden ze niet.
Bij Intertoys in de Makado Beek (Limburg) hebben ze één Switch Splatoon bundle op voorraad.
Ik blief geen Splatoon, dus vooralsnog blijf ik Switchloos. Als ik hem toevallig in grijs tegenkom, wordt het wellicht een "impulsaankoop". Qua spellen moeten de voor mij interessante titels nog komen.
Was er zojuist in mijn lunchpauze om een 2DS tasje te zoeken. Helaas... Die hadden ze niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Flozem op 18-08-2017 17:33 ]
Was net bij de Mediamarkt op Rotterdam Alexandrium, daar lagen nog 3 Switches, de zwarte uitvoering.
Mediamarkt in het algemeen kan nog wel eens 'geheime' voorraden hebben liggen heb ik gemerkt, heb zelf een aantal Mediamarkten gebeld en kwam er achter dat ze er toch nog een aantal hadden 'op zolder'..mickeyhouse schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:36:
Was net bij de Mediamarkt op Rotterdam Alexandrium, daar lagen nog 3 Switches, de zwarte uitvoering.
Als ik het goed begreep voor €429..
De Mediamarkt in Doetinchem heeft ze ook regelmatig liggen. (Hier heb ik die van mij grofweg een maand geleden ook gekocht voor €329,-). Meestal wel alleen de grijze, welke ik gelukkig wou hebben in plaats van de gekleurde.
Ze zijn wel snel weer weg vaak.
Ze zijn wel snel weer weg vaak.
Rotterdam centrum heeft ze vaak op voorraad. Ik ben er afgelopen maand een keer of 3 geweest en ze lagen er altijd.
Dag of 2 geleden ook een stuk of 25 pro controllers.
Dag of 2 geleden ook een stuk of 25 pro controllers.
op vooraad in Mediamarkt Deventer, €349,- grijs, €329,- Neon
Ik ben zover! Kan hem halen. Ik vraag me af, als een winkel er nog maar een paar heeft. Is er dan kans dat dat terug gebrachtte modelletjes zijn? Of kan je er van uit gaan dat dit niet het geval is?
(Bij bart smit, mediamarkt ed)
Idem voor Alphen aan den Rijn (MediaMarkt).Particlebox schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:09:
op vooraad in Mediamarkt Deventer, €349,- grijs, €329,- Neon
Wacht even, dan pak ik mijn glazen bol er even bij.Turfschipper schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:20:
Ik ben zover! Kan hem halen. Ik vraag me af, als een winkel er nog maar een paar heeft. Is er dan kans dat dat terug gebrachtte modelletjes zijn? Of kan je er van uit gaan dat dit niet het geval is?
Bedoel je daar mee of dat het domme vraag is, of dat niemand dat met zekerheid kan zeggen?
[ Voor 31% gewijzigd door Turfschipper op 02-09-2017 17:14 ]
Ik heb in de retail gewerkt en naar mijn ervaring bestaat er altijd een kans dat er geretourneerde producten aan je verkocht worden. Je kunt het beste even kijken of de seal stickers onbeschadigd zijn. Indien ze wel beschadigd zijn bestaat er een kans dat de verpakking open geweest is (niet noodzakelijk verkocht, kan zijn dat de klant een product graag even wilde 'zien').Turfschipper schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 01:25:
Bedoel je daar mee of dat het domme vraag is, of dat niemand dat met zekerheid kan zeggen?
Dat had ik dus al gemeld, enkele posts boven jouDeurstopper schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:39:
Net bij de MM in Alphen stuk of 12 neon's en 4 grijze gespot.
Mocht iemand interesse hebben: 259 GBP bij Amazon UK. Let wel: je hebt dan ook een stekker adapter nodig.
Ik vraag me af wanneer de prijs in Nederland eens 300 euro gaat worden en waarom zijn bepaalde spelen van de switch gewoon duurder dan PS4/XBOX games. Een voorbeeld is Lego undercover die is gewoon 10 -15 euro duurder dan andere consoles. Een nieuwe game is Skyrim dat in pre-order staat voor 60 euro en bomberman voor 50 euro, WOW. Ik krijg echt twijfel om deze console te kopen en een xbox te kopen.
Weet iemand of er een nieuwe bundle gaat komen of dat de prijzen van de console gaat dalen? Kids willen deze console, maar zit meer te kijken naar iets anders.
Update :
De Switch toch maar gekocht, was nog maar eentje op voorraad bij intertoys en net toen ik de doos wilde hebben, ws er blijkbaar nog iemand die dezelfde switch wilde . Dus we hadden geluk. Ik heb de games splatoon 2 en Lego undercover maar genomen. Zullen ze zich wel mee vermaken. Ik heb ook een pro controller gehaald ipv wii U controller met usb adapter. Is weliswaar 15 euro goedkoper ,maar dan wel zonder rumble.
Nu nog Zelda kopen voor mezelf en dan wellicht nog fifa.
Weet iemand of er een nieuwe bundle gaat komen of dat de prijzen van de console gaat dalen? Kids willen deze console, maar zit meer te kijken naar iets anders.
Update :
De Switch toch maar gekocht, was nog maar eentje op voorraad bij intertoys en net toen ik de doos wilde hebben, ws er blijkbaar nog iemand die dezelfde switch wilde . Dus we hadden geluk. Ik heb de games splatoon 2 en Lego undercover maar genomen. Zullen ze zich wel mee vermaken. Ik heb ook een pro controller gehaald ipv wii U controller met usb adapter. Is weliswaar 15 euro goedkoper ,maar dan wel zonder rumble.
Nu nog Zelda kopen voor mezelf en dan wellicht nog fifa.
[ Voor 32% gewijzigd door Noresponse op 16-09-2017 23:20 ]
https://www.folderz.nl/be...-folder-72667.html#page=4
MediaMarkt aanbieding
Nintendo Switch + Super Mario Odyssey voor €333
Zo te zien niet dé bundel maar los van elkaar gebundeld.
MediaMarkt aanbieding
Nintendo Switch + Super Mario Odyssey voor €333
Zo te zien niet dé bundel maar los van elkaar gebundeld.
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
Link van de mediamarkt voor de Switch inc. Mario Odyssey
https://www.mediamarkt.nl...8764b7229ed37a8232%7Cp%7C
Denk dat ik nu toch ook maar mee ga Switchen
Het lijkt inderdaad niet de nieuwe bundel te zijn, er staat specifiek rood/blauw vermeld, de nieuwe bundel heeft rood/rood joycon controllers
Het lijkt inderdaad niet de nieuwe bundel te zijn, er staat specifiek rood/blauw vermeld, de nieuwe bundel heeft rood/rood joycon controllers
[ Voor 31% gewijzigd door Cardwizard op 23-10-2017 05:45 ]
In de nieuwe bundel zijn de Joy-Con colors ook nog van een andere kleur rood dan de bestaande Neon Red.Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 01:41:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Klopt, ik vind dat persoonlijk mooier maar niet zo mooi dat ik er 50 euro meer voor over heb, zit toch heel erg te twijfelen om nu eindelijk een Switch te kopen.. en dat gaat al genoeg kosten.... Mario Kart en Zelda moeten er natuurlijk meteen bijRayNbow schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 05:59:
[...]
In de nieuwe bundel zijn de Joy-Con colors ook nog van een andere kleur rood dan de bestaande Neon Red.
Verwijderd
Bedankt, je hebt zojuist €333 uit mijn portemonnee getrokken..Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 01:41:
Nee hoor, veel meer. Alleen weet je dat zelf nog niet.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:17:
[...]
Bedankt, je hebt zojuist €333 uit mijn portemonnee getrokken..
Verwijderd
Dit duurde inderdaad niet lang. Meteen maar Zelda en wat andere accessoires erbij besteld..NMe schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:18:
[...]
Nee hoor, veel meer. Alleen weet je dat zelf nog niet.
Maar dan wel de versie met cartridge! Geen download code zoals de bundel.Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 01:41:
Ben er persoonlijk nog niet over uit wat ik liever heb eigenlijkMegalodon86 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:55:
[...]
Maar dan wel de versie met cartridge! Geen download code zoals de bundel.
Is al weer uitverkochtCardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 01:41:
Komt regelmatig nog beschikbaar hoor, als je hem graag wil hebben, hou het even in de gaten
Gister besteld voor afhalen Roermond. Staat die nu als uitverkocht. Hopelijk wel vrijdag af te halen...Cardwizard schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:47:
[...]
Komt regelmatig nog beschikbaar hoor, als je hem graag wil hebben, hou het even in de gaten
Bericht van afhalen krijg je op donderdag of echt pas op vrijdag?
http://www.mediamarkt.nl/...ario-odyssey-1543626.html
Hij staat weer online
*edit* collega probeerde net te bestellen, maar komt niet verde. Je kan niet door naar betalen, want je krijgt de error dat hij niet op voorraad is....iemand hetzelfde?
Hij staat weer online
*edit* collega probeerde net te bestellen, maar komt niet verde. Je kan niet door naar betalen, want je krijgt de error dat hij niet op voorraad is....iemand hetzelfde?
[ Voor 41% gewijzigd door WahWah op 24-10-2017 13:18 ]
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen