Ik verwacht dat Nintendo volgende week weer begint met leveren vanwege de komst van ARMS.
Opladen is niet zo'n probleem. Maar om hem te koppelen met je switch, moet je schijnbaar ook eerst de aansluiten met de USB kabel.Warlock schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:31:
[...]
Je kan de Pro Controller ook opladen met de adapter van de Switch, dan kan je hem in ieder geval nu gebruiken.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Nee hoor. Het enige wat die USB-kabel versimpelt is dat je niet zo vaak op L+R hoeft te drukken om het systeem te laten weten waar je controller zit. Zo'n pro-controller werkt ook prima zonder ooit fysiek aan de Switch gekoppeld te zijn geweest.Tomf1 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:48:
[...]
Opladen is niet zo'n probleem. Maar om hem te koppelen met je switch, moet je schijnbaar ook eerst de aansluiten met de USB kabel.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Goed om te horen dat er ook mensen zijn die zich NIET gek laten maken..-Cn- schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:46:
Hmm prijzen van €355 en €360 maar wel op voorraad. https://www.coolshop.nl/p...-neon-blue-joy-con/AF2J76 Ik ben nog net geduldig genoeg dat ik gewoon lekker wacht tot ik hem voor de normale prijs van 329.- kan krijgen.
Heb na wat speurwerk wellicht een plek gevonden waar die voor 329.- aanwezig zou moeten zijn dus ik ga even verder op onderzoek uit of dit ook daadwerkelijk het geval is. Ik zit alleen nu met het probleem dat ik eigenlijk tot de E3 Direct wil wachten omdat ik een stille hoop heb dat ze dan meer kleuren joy-cons aankondigen maar tegelijkertijd zal het dan toch nog snel 2 á 3 maanden duren voordat die uitkomen...Vincent Dave schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:22:
[...]
Goed om te horen dat er ook mensen zijn die zich NIET gek laten maken..
Ze hebben al gele, roze en groene joycons aangekondigd en die zijn er nog steeds niet (de gele komen volgende week, tegelijk met ARMS geloof ik) en groen/roze wordt in Europa niet met de Switch gebundeld en geel überhaupt niet. Bij aankoop zul je voorlopig nog wel even moeten kiezen tussen grijs en neon red/blue.-Cn- schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:29:
[...]
Heb na wat speurwerk wellicht een plek gevonden waar die voor 329.- aanwezig zou moeten zijn dus ik ga even verder op onderzoek uit of dit ook daadwerkelijk het geval is. Ik zit alleen nu met het probleem dat ik eigenlijk tot de E3 Direct wil wachten omdat ik een stille hoop heb dat ze dan meer kleuren joy-cons aankondigen maar tegelijkertijd zal het dan toch nog snel 2 á 3 maanden duren voordat die uitkomen...
Dit is ook bijna exact mijn redenatie dus ik vrees dat ik losse Joy-Cons mag gaan kopen als ik zo-nodig meer kleuren wil binnen nu en een hoop maanden.NMe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:32:
[...]
Ze hebben al gele, roze en groene joycons aangekondigd en die zijn er nog steeds niet (de gele komen volgende week, tegelijk met ARMS geloof ik) en groen/roze wordt in Europa niet met de Switch gebundeld en geel überhaupt niet. Bij aankoop zul je voorlopig nog wel even moeten kiezen tussen grijs en neon red/blue.
Op zich is dat ook geen ramp, toch? Uiteindelijk kopen de meeste mensen toch wel extra controllers. Ik heb nu zelf mijn grijze joycons en een pro controller, en daar komt ooit nog een tweede pro controller bij en nog ten minste één setje joycons. Maar dat zijn zorgen voor later, als het spul beter leverbaar is. Ik speel toch niet zó vaak samen met iemand anders.-Cn- schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:46:
[...]
Dit is ook bijna exact mijn redenatie dus ik vrees dat ik losse Joy-Cons mag gaan kopen als ik zo-nodig meer kleuren wil binnen nu en een hoop maanden.
Ik heb een Pro Controller voor me verjaardag gekregen en ik heb Zelda afgelopen week voor 38,88 gekocht met de Amazon code nu alleen nog een Switch kopen om het op te spelen xD. Ik denk ook zeker dat ik in de toekomst nog een extra setje joycons ga kopen gezien het me gewoon perfect lijkt voor toekomstige partygames en ik het ook leuk vind om opvallende/diverse kleuren tot mijn beschikking te hebben.NMe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:49:
[...]
Op zich is dat ook geen ramp, toch? Uiteindelijk kopen de meeste mensen toch wel extra controllers. Ik heb nu zelf mijn grijze joycons en een pro controller, en daar komt ooit nog een tweede pro controller bij en nog ten minste één setje joycons. Maar dat zijn zorgen voor later, als het spul beter leverbaar is. Ik speel toch niet zó vaak samen met iemand anders.
Heb mijn mogelijke lead opgevolgd en die kon mij vertellen dat ze binnen 5 werkdagen een nieuwe lading switches kregen. Dit valt dus redelijk in lijn met de ARMS release en de circa 3/4 weken tussen leveringen. Dus nog even wachten voordat ik aan de gang kan met Zelda (Misschien dit weekend nog even snel Skyward Sword uitspelen als laatste console zelda nog op mijn unfinished lijstje)
Hooray for me... voortaan de hele pagina lezen Goossens.NMe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:21:
[...]
Nee hoor. Het enige wat die USB-kabel versimpelt is dat je niet zo vaak op L+R hoeft te drukken om het systeem te laten weten waar je controller zit. Zo'n pro-controller werkt ook prima zonder ooit fysiek aan de Switch gekoppeld te zijn geweest.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Verwijderd
Oh damn, ze waren echt 10 minuten bij Nedgame verkrijgbaar net! Levering 5 van de grijze Switch, je kan eventueel levering 6 pre-orderen nu. Ik heb er gelukkig eentje kunnen bemachtigen
Waarom niet? Heb genoeg spul via Amazon.de besteld. Wordt soms verstuurd uit een Nederlands Depot en heb je het de volgende dag binnen. Soms heb moet ik een dag extra wachten. Maar dat is gen probleem. Gewoon daar bestellen.King4589 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 21:13:
Volgens amazon.de komt de switch splatoon bundel volgende maand uit (21ste), er zal dan vast wel weer een aardige voorraad beschikbaar komen.
Zelf zie ik het niet zo zitten om hem in Duitsland te bestellen, als je daar geen last van hebt:
https://www.amazon.de/gp/...I7L&ref=plSrch&th=1&psc=1
Op moment van schrijven staat er dat ze nog voorraad hebben bij Nedgame betreft de Neon variant van de Switch -> https://www.nedgame.nl/ni...--levering-6-/2098082589/
20 minuten geleden zelf een besteld en bevestiging ontvangen maar hij is nog niet verzonden.
20 minuten geleden zelf een besteld en bevestiging ontvangen maar hij is nog niet verzonden.
500+ Neon's bij Bol.com, get them while they're hot!
https://www.bol.com/nl/p/...d-blauw/9200000073683930/
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ik was er niet van bewust dat ik hiermee een website sponsor.NotSoSteady schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:45:
[...]
De kortingscode is 10KORTING, nergens voor nodig om een website te sponsoren.
krijg de switch morgen binnen, nu alleen wachten op amazon om de game volgende week dinsdag of woensdag te leveren hehe
Verwijderd
Nu op voorraad 330 Rood Blauw bij Bol!
volgende keer graag zonder referrer link
volgende keer graag zonder referrer link
[ Voor 30% gewijzigd door BM op 12-06-2017 07:29 ]
In mijn ervaring zijn ze vaak wat sneller dan ze zelf zeggen, dus misschien heb je gelukyvdb schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:13:
krijg de switch morgen binnen, nu alleen wachten op amazon om de game volgende week dinsdag of woensdag te leveren hehe
Ik hoop het anders word het toch misschien voor die twee a drie dagen een game download ofzo of demo's heheThomas schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:32:
[...]
In mijn ervaring zijn ze vaak wat sneller dan ze zelf zeggen, dus misschien heb je geluk.
Bij de Saturn in Bocholt (Duitsland) liggen nog 7 switches neon en een hele lading pro controllers en accessoires. Ook de games zijn op voorraad.
Die is al enkele dagen gewoon op voorraad op nedgame.nl, voor dezelfde prijs.Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:32:
Het is juist de zwart/grijze versie die nog steeds lastig te krijgen is.
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 12-06-2017 07:29 ]
Bijna jammer, ik heb 2 grijze controllers en zou juist die gekleurde willen.outlandos schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 20:37:
[...]
Die is al enkele dagen gewoon op voorraad op nedgame.nl, voor dezelfde prijs.
Het is juist de zwart/grijze versie die nog steeds lastig te krijgen is.
PSN & XBL: Denkoyugo
Heb afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst op Amazon.de met de 10KORTING code voor 1-2 Switch en Sine Mora, alleen de betaling was niet doorgekomen. Gisteren een cadeaubon aangeschaft en het tegoed toegepast alleen de bestelling is alsnog geannuleerd.
1-2 Switch is nu ook nog opeens alleen voor Prima klanten voor 30 euro te krijgen
1-2 Switch is nu ook nog opeens alleen voor Prima klanten voor 30 euro te krijgen
Er is weer wat voorraad bij coolblue:
https://www.consoleshop.n...do-switch-rood-blauw.html
Volgens mij de enige die hem aanbiedt momenteel? Bol en nedgame zijn sinds gisteren uitverkocht
Volgens mij de enige die hem aanbiedt momenteel? Bol en nedgame zijn sinds gisteren uitverkocht
Neon op voorraad bij Intertoys. Als je zoekt staat ie uitverkocht, maar bij klikken staat ie voorradig. Zie wel wat het wordt, heb in elk geval besteld. Wilde aanvankelijk grijs, maar met de verschillende kleuren kan ook handig zijn.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
waarom zit er prijs verschil tussen de neon en de grijze?
de pro controller lijkt momenteel nergens op voorraad te zijn.
de pro controller lijkt momenteel nergens op voorraad te zijn.
This is the Way.
Ik ga vandaag mijn Pro controller retourneren bij de Mediamarkt (Rijswjk) en waarschijnlijk als ze weer binnen zijn 2 joycons halen.
De dpad registreert willekeurig een up knop (funest voor tetris). Koop er wellicht weer een als ze die issues hebben opgelost.
De dpad registreert willekeurig een up knop (funest voor tetris). Koop er wellicht weer een als ze die issues hebben opgelost.
Je kan 'm ook gewoon opsturen voor reparatie? Die van mij heeft dat probleem niet.Krisg schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:00:
Ik ga vandaag mijn Pro controller retourneren bij de Mediamarkt (Rijswjk) en waarschijnlijk als ze weer binnen zijn 2 joycons halen.
Mediamarkt Eindhoven centrum had gisteren een boel Neon voorradig voor €329,-
De grijs was ook voldoende op voorraad voor €349,-.
De grijs was ook voldoende op voorraad voor €349,-.
Ja lees online vooral veel ervaringen dat opsturen voor reparatie niet werkt en dat het een design fout betreft (iemand had een teardown gedaan). De meeste gebruikers gebruiken de dpad niet voldoende intensief om het te merken is wat ik online zie voorbij komen.NMe schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:00:
[...]
Je kan 'm ook gewoon opsturen voor reparatie? Die van mij heeft dat probleem niet.
Ik heb daadwerkelijk geprobeerd het te triggeren en het lukt me niet tenzij ik heel doelbewust echt op "up" druk. Daarnaast heb ik het in Puyo Puyo Tetris ook nog niet gemerkt. Als het inderdaad een designfout is treedt het probleem in elk geval niet overal even hard op.llluminaughty schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:22:
[...]
Ja lees online vooral veel ervaringen dat opsturen voor reparatie niet werkt en dat het een design fout betreft (iemand had een teardown gedaan). De meeste gebruikers gebruiken de dpad niet voldoende intensief om het te merken is wat ik online zie voorbij komen.
Hmm dat geeft wel te denken, kon online niet zo veel feedback vinden van mensen die het niet ervaren. Overigens gebeurde het niet consistent maar gemiddeld 1 a 2x per game.NMe schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:26:
[...]
Ik heb daadwerkelijk geprobeerd het te triggeren en het lukt me niet tenzij ik heel doelbewust echt op "up" druk. Daarnaast heb ik het in Puyo Puyo Tetris ook nog niet gemerkt. Als het inderdaad een designfout is treedt het probleem in elk geval niet overal even hard op.
Mensen die geen probleem hebben praten daar meestal niet over.llluminaughty schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:13:
[...]
Hmm dat geeft wel te denken, kon online niet zo veel feedback vinden van mensen die het niet ervaren. Overigens gebeurde het niet consistent maar gemiddeld 1 a 2x per game.
Ik kijk nu net bij bol en daar staat de neon blauw rood weer als voorradig. Natuurlijk gewoon voor 329.nowherebound123 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:05:
Er is weer wat voorraad bij coolblue:
Gisteren bij MM Maastricht een grijze van 349 naar 329 (de neon prijs) geluld. Gewoon gevraagd en meteen gekregen. Overigens lag alles daar nog.
This is the Way.
Vandaag zijn bij GameMania de gele joy-cons geleverd. Had zelf een reservering maar zie dat ze nog beschikbaar zijn in de winkel van Roosendaal en Doetinchem voor de liefhebbers. Ben zelf achter de Splatoon edition aan maar die worden helemaal lastig te krijgen...

[ Voor 20% gewijzigd door Jay-B op 16-06-2017 19:56 ]
indien iemand nog geïnteresseerd is in een grijze switch: hier is er een beperkte voorraad: https://www.coolshop.nl/p...with-grey-joy-con/AK23RG/
[ Voor 16% gewijzigd door Gropah op 19-06-2017 00:16 . Reden: affiliate weg gehaald ]
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Wat een belachelijke prijs. Bestel hem dan bij de MediaMarkt voor een lager bedrag. Heb je hem morgen al in huis. Beide kleuren op voorraad.iantje31 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:59:
indien iemand nog geïnteresseerd is in een grijze switch: hier is er een beperkte voorraad: https://www.coolshop.nl/p...with-grey-joy-con/AK23RG/
[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 19-06-2017 00:16 . Reden: affiliate weg gehaald ]
Bij mij is de grijze variant uitverkocht op de site?outlandos schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:02:
[...]
Wat een onzin. Bestel hem dan bij de MediaMarkt voor een lager bedrag. Heb je hem morgen al in huis. Beide kleuren op voorraad.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Oh je moet um dan wel in de winkel ophalen. Ze hebben wel bij meerdere filialen de grijze nu op voorraad, dus op zich altijd wel een meer of minder in de buurt. Daarbij komt dat je de prijs dan direct omlaag kan praten naar 329 zoals iemand anders net al zei.iantje31 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:03:
[...]
Bij mij is de grijze variant uitverkocht op de site?
Ah oke, helaas zie ik dat bij het filliaal bij mij in de buurt geen voorraad is.. jammeroutlandos schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:07:
[...]
Oh je moet um dan wel in de winkel ophalen. Ze hebben wel een meerdere filialen de grijze nu op voorraad, dus op zich altijd wel een meer of minder in de buurt. Daarbij komt dat je de prijs dan direct omlaag kan praten naar 329 zoals iemand anders net al zei.
Media Markt rotterdam centrum heeft er nog 20/25 liggen. Beide kleuren.
Zijn er ergens voor een normale prijs BotW amiibo te krijgen? Die prijzen op marktplaats zijn nogal aan de hoge kant...
[ Voor 3% gewijzigd door furywolf op 17-06-2017 11:44 ]
Heb ik het goed dat de Joy-Cons pas eind juni begi augustus beschikbaar gaan zijn?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik zou er niet op rekenen, Amiibo's van games zo populair als deze verkopen echt als een malle.furywolf schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:39:
Zijn er ergens voor een normale prijs BotW amiibo te krijgen? Die prijzen op marktplaats zijn nogal aan de hoge kant...
Huh? Je kan al heel lang losse joycons kopen. Over welke heb je het?OMX2000 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:57:
Heb ik het goed dat de Joy-Cons pas eind juni begi augustus beschikbaar gaan zijn?
Kopen als geld betalen en daadwerkelijk met een set Joy-cons naar huis gaan? Die dingen staan overal in pre-order toch?NMe schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:54:
[...]
Ik zou er niet op rekenen, Amiibo's van games zo populair als deze verkopen echt als een malle.
[...]
Huh? Je kan al heel lang losse joycons kopen. Over welke heb je het?
Mja, ze zullen wel net als de Switch af en toe wat voorraad hebben. Bovendien zijn er sinds de release van ARMS ook gele en komt volgende maand met Splatoon groen/roze uit dus dan is er sowieso wat voorraad.OMX2000 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:29:
[...]
Kopen als geld betalen en daadwerkelijk met een set Joy-cons naar huis gaan? Die dingen staan overal in pre-order toch?
Veel webshops hebben ze inderdaad op pre-order. Losse joycons (dus echt als in 1 kant) kunt je her en der nog wel vinden. Maar de goedkopere sets (L+R) zijn ver op. Elke keer als ik in de buurt ben van een winkel die ze misschien verkoopt, zijn ze opperdepop. Online zijn ze ook bij de meeste op, tenzij je + € 100,- uit wil geven.
Ik heb het idee dat Nintendo eerst de bouw van de Joycons wil nakijken ofzo. Het duurt nu al best lang voor er weer fatsoenlijke voorraad is.
Ik heb het idee dat Nintendo eerst de bouw van de Joycons wil nakijken ofzo. Het duurt nu al best lang voor er weer fatsoenlijke voorraad is.
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
Media Markt Den Haag Centrum had ze nog liggen, al moet je er wel naar vragen want ze liggen in het magazijn achter. Ik weet daardoor ook niet zeker of er nog meer zijn. De website zegt van wel maar dat is zeker geen garantie.
Prijs 329 voor beide kleuren.
Prijs 329 voor beide kleuren.
[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 17-06-2017 14:14 ]
Zouden ze überhaupt wel weer op voorraad komen, overal waar ik kijk staat uitverkocht of iets dergelijks maar niemand geeft aan of dat ze ooit nog leverbaar zullen zijn. Ik weet verder ook niet hoe Nintendo is met het produceren van amiibo's.NMe schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:54:
[...]
Ik zou er niet op rekenen, Amiibo's van games zo populair als deze verkopen echt als een malle.
Yup, ik heb 't zelfde probleem.llluminaughty schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:00:
Ik heb er tot op heden nog niks aan gedaan omdat:
- ik lui ben en dingen uitstel
- ik de controller ook voor games gebruik waar ik niet de dpad nodig heb
- ik bang met dat 't een design fout is en repareren en/of retourneren geen zin heeft.
Uiteindelijk ga ik wel de support mailen, want 't blijft irritant, ook al speel ik geen Puyo Puyo Tetris.
Make lovecraft not warcraft.
Ja vind voor de prijs een defecte dpad wel vrij treurig. Heb nu twee retro SFC30 controllers besteld van 8bitdo.Sméagol schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:25:
[...]
Yup, ik heb 't zelfde probleem.
Ik heb er tot op heden nog niks aan gedaan omdat:
- ik lui ben en dingen uitstel
- ik de controller ook voor games gebruik waar ik niet de dpad nodig heb
- ik bang met dat 't een design fout is en repareren en/of retourneren geen zin heeft.
Uiteindelijk ga ik wel de support mailen, want 't blijft irritant, ook al speel ik geen Puyo Puyo Tetris.
Voor mensen die nog opzoek zijn naar een switch. Er zijn nog wat makro vestigingen die voorraad hebben. Het gaat om enkele stuks.
Neon : Amsterdam, Delft, Best, Duiven & Hengelo.
Zwart: Delft
Neon : Amsterdam, Delft, Best, Duiven & Hengelo.
Zwart: Delft
Verwijderd
Ook bij Bol.com is de rood/blauwe Switch weer op voorraad:
https://www.bol.com/nl/p/...pe=typedsearch#modal_open
https://www.bol.com/nl/p/...pe=typedsearch#modal_open
Ik zie op bol.com een switch bundle met splatoon 2:
https://www.bol.com/nl/p/...2-bundel/9200000078429882
M'n 2e dock is onderweg van Amazon DE! Werkt die kortingscode trouwens nog?
Tot 30 juni meen ik, maar sowieso maar één keer per account.Thomas schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:01:
M'n 2e dock is onderweg van Amazon DE! Werkt die kortingscode trouwens nog?
De mijne is ook onderweg zie ik. Ik hoop dat 'ie verzonden wordt vanuit hun Nederlandse distributiecentrum, dan is 'ie er morgen.
[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 22-06-2017 13:09 ]
Misschien een 2e account aanmakenNMe schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:09:
[...]
Tot 30 juni meen ik, maar sowieso maar één keer per account.
De mijne is ook onderweg zie ik. Ik hoop dat 'ie verzonden wordt vanuit hun Nederlandse distributiecentrum, dan is 'ie er morgen.
€9 euro voordeel omdat je een bundel hebt.Ryatzu schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:44:
In Japan is deze bundel zo populair dat de doos los te koop is. Gekkenhuis.
https://www.gamespot.com/...le-and-new-/1100-6450141/
http://www.eurogamer.net/...ill-buy-the-cardboard-box
Zelf wil ik liever de grijze dan die neon kleurtjes, ik blijf denk ik nog even wachten.
Overigens kreeg je in Japan "Pink and Green" Joy-Con om helemaal in de splatoon stijl te blijven. Hier in europa enkel een andere doos en €9 korting.
[ Voor 19% gewijzigd door King4589 op 23-06-2017 10:57 . Reden: verkeerde link :O ]
Oh wauw, m'n 2e dock komt vandaag al binnen van Amazon, terwijl 27-28 juni de voorspelde datum was.
Same here, maar ik heb 'm op kantoor laten bezorgen waar nu niemand is. 't Ding komt met DHL, hopen dat dat goed gaat.Thomas schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:02:
Oh wauw, m'n 2e dock komt vandaag al binnen van Amazon, terwijl 27-28 juni de voorspelde datum was.

Met DHL heb ik de slechtste ervaringen. Soms laat de bezorger het pakketje zelfs gewoon op m'n deurmat staat als er niemand thuis isNMe schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:31:
[...]
Same here, maar ik heb 'm op kantoor laten bezorgen waar nu niemand is. 't Ding komt met DHL, hopen dat dat goed gaat.
Ja, ik heb ook dergelijke verhalen en daarom hoop ik dat het goed gaat.outlandos schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:42:
[...]
Met DHL heb ik de slechtste ervaringen. Soms laat de bezorger het pakketje zelfs gewoon op m'n deurmat staat als er niemand thuis is
Een FYI: de 10KORTING kortingscode werkt nog steeds op amazon.de, ondanks dat er verkondigd is dat deze tot 12/06 zou werken. Ik heb er zojuist een Pro Controller en MK8D gehaald met 2 accounts.
Hier was die vamorgen vroeg ook al! Wat een verassing aangezien die dinsdag pas zou komen en normaal altijd pas rond 17.00 komen hahaThomas schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:02:
Amazon.de geeft structureel foute leverindicaties. Je kan er bijna altijd van uit gaan dat het pakketje mistens 1 dag voor de aangegeven datum arriveert.Timvankeulen schreef op zondag 25 juni 2017 @ 01:00:
[...]
Hier was die vamorgen vroeg ook al! Wat een verassing aangezien die dinsdag pas zou komen en normaal altijd pas rond 17.00 komen haha
thanks voor de code.Stidge schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:33:
Een FYI: de 10KORTING kortingscode werkt nog steeds op amazon.de, ondanks dat er verkondigd is dat deze tot 12/06 zou werken. Ik heb er zojuist een Pro Controller en MK8D gehaald met 2 accounts.
This is the Way.
Vreemd dat deze niet de "Splatoon" joy-con kleuren roze en groen heeft.. Ik zit zelf op de losse roze, en groene joy-cons te wachtenRyatzu schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:44:
Nintendo zal altijd Nintendo blijven I guess... Die bundel met groen/roze hebben ze wel maar alleen in Japan.Pannekoek_NL schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:24:
[...]
Vreemd dat deze niet de "Splatoon" joy-con kleuren roze en groen heeft.. Ik zit zelf op de losse roze, en groene joy-cons te wachten
Waarschijnlijk kost die bundeling Nintendo domweg wat meer of duurde de productie voor nieuwe langer waardoor ze er voor kiezen om standaard Joy-con te leveren.
Ook maar gele JC's bij Amazon besteld. Hier in Nederland eigenlijk nergens voorradig en je betaalt hier makkelijk 85 euro, op Amazon om en nabij 70.
Heb ik ook maar gedaan. Die onduidelijke levertijd is irritant. Ik zou van vrouwlief rood blauwe joy cons krijgen voor vaderdag, ze had ze via conrad besteld. Maar die passen steeds levertijd aan. En dat lijkt richting augustus te gaan.Thomas schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:18:
Ook maar gele JC's bij Amazon besteld. Hier in Nederland eigenlijk nergens voorradig en je betaalt hier makkelijk 85 euro, op Amazon om en nabij 70.
Heb ik ook gedaan. Mijne worden donderdag bezorgd, dus dat is in ieder geval veel sneller dan bij de Nederlandse webshops.Thomas schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:18:
Amazon krijgt natuurlijk vanwege de grotere markt die het verdient ook een grotere levering, én ze bieden via hun platform ook producten van andere leveranciers aan, dus Amazon heeft inderdaad veel langer een voorraad bij dit soort dingen.arjan1995 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:36:
[...]
Heb ik ook gedaan. Mijne worden donderdag bezorgd, dus dat is in ieder geval veel sneller dan bij de Nederlandse webshops.
Ik wil die gele joy-cons eigenlijk ook wel maar ik heb mezelf beloofd om tot augustus even te dimmen met Switch-aankopen. Maar eens even zien of ik dat volhoud.

Hierna is het voor mij wel echt uit met de pret (qua hardware) omdat er domweg niks meer is wat ik dan nog wilNMe schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 03:11:
[...]
Amazon krijgt natuurlijk vanwege de grotere markt die het verdient ook een grotere levering, én ze bieden via hun platform ook producten van andere leveranciers aan, dus Amazon heeft inderdaad veel langer een voorraad bij dit soort dingen.
Ik wil die gele joy-cons eigenlijk ook wel maar ik heb mezelf beloofd om tot augustus even te dimmen met Switch-aankopen. Maar eens even zien of ik dat volhoud.
E:
De mijne is er ook donderdag! 2 dagen dus (meestal via Amazon). Lekker snel, en voor een stuk minder dan in NL; dikke prima dus, kan de toenemende aanwezigheid van Amazon (in Nederland) eigenlijk alleen maar toejuichen! Zeker qua Switch accessoires hebben ze hier gewoon veel meer dan in Nederland. Met geluk eens een overpriced setje JC's (+ Snipperclips) gekocht bij Intertoys, maar de rest komt vrijwel allemaal van Amazon.arjan1995 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:36:
[...]
Heb ik ook gedaan. Mijne worden donderdag bezorgd, dus dat is in ieder geval veel sneller dan bij de Nederlandse webshops.
[ Voor 33% gewijzigd door Thomas op 28-06-2017 15:47 ]
Gele Joy Cons zijn binnen. Maar wat zijn die dingen fel!
Kan niet wachten totdat er weer een voorraad is van de switch met grijze joy cons (voor een normale prijs)..
Ik wil ook de switch met grijze joycons voor de normale prijs van 329,-. Is er enige informatie bekend wanneer het e.e.a. weer bevoorraadt wordt?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Geen idee, maar gewoon regelmatig https://op-voorraad.nl/ controleren.Tiwazz schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:56:
Ik wil ook de switch met grijze joycons voor de normale prijs van 329,-. Is er enige informatie bekend wanneer het e.e.a. weer bevoorraadt wordt?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Bij Amazon.de zijn ze voor 329 te halen. En als misschien is de 10 euro kortingcode nog valide en dan heb je hem daar voor 319.Tiwazz schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:56:
Die site kende ik nog niet! Thanks!RayNbow schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:00:
[...]
Geen idee, maar gewoon regelmatig https://op-voorraad.nl/ controleren.
@OMX2000
Ik koop het liever in een nederlandse winkel maar als er niet snel genoeg voorraad is kan ik daar altijd nog bestellen.
Idioot zeg. Niet zozeer over de Switch, maar mijn JC's worden dus morgen geleverd, gekocht van Amazon, via DHL. Gek genoeg geeft de mobiele website tussen 9:00-13:00 aan, mijn laptop geeft 11:00-15:00 aan. Uiteraard beiden opnieuw ingevoerd, heel maf.
@Thomas Dat lijkt me een gevalletje UTC vs CEDT. Je zou dan verwachten dat 11.00-15.00 correct is.
Die kortingscode werkt sinds gisteren niet meer.OMX2000 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:07:
[...]
Bij Amazon.de zijn ze voor 329 te halen. En als misschien is de 10 euro kortingcode nog valide en dan heb je hem daar voor 319.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Bol.com heeft de neon op voorraad, ik wacht nog even op grijs.
https://www.bol.com/nl/p/...83930/?s2a=#product_title
Kan ik eindelijk een grijze switch bemachtigen bij de mediamarkt in heerlen, heeft deze een fabricage fout waardoor de linker joycon desync heeft. pfff
De grijze variant is denk ik al een maand niet meer op voorraad geweest.
Staat 329 bij op mijn scherm. Zelf wil ik hem wel halen, maar eigenlijk vind ik de grijze veel mooier!Tiwazz schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:51:
Bol.com heeft de neon op voorraad, ik wacht nog even op grijs.
[ Voor 10% gewijzigd door BinaryRun op 30-06-2017 19:02 ]
Dat heb ik dus ook, wil graag maar denk dat ik me ga storen aan de neon kleuren dus wacht ik maar...BinaryRun schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:01:
[...]
Staat 329 bij op mijn scherm. Zelf wil ik hem wel halen, maar eigenlijk vind ik de grijze veel mooier!
Inmiddels ook weer weg. Was gisteren even afgeleid om te bestellen. Nouja, komen vast wel weer nieuwe.
Even contact opnemen met de nintendo helpdesk, als je naar de link klikt in dit topic over garantie-afhandelingen staat er een nummer wat je kan bellen. ze kunnen dit voor je verhelpen! je bent je joycon en/of switch een paar dagen kwijt wel maar dan heb je wel een goed modeliantje31 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:54:
Kan ik eindelijk een grijze switch bemachtigen bij de mediamarkt in heerlen, heeft deze een fabricage fout waardoor de linker joycon desync heeft. pfff
Anders dan die voorraadsites zeggen, heeft Amazon.de weer voorraad.
Ter info, voor wie het interessant vindt:
Vandaag gezien bij Bart Multimedia (BMM) in Beverwijk:
- Set gele Joycon's e89.95
- Pro-controller e69.95
Vandaag gezien bij Bart Multimedia (BMM) in Beverwijk:
- Set gele Joycon's e89.95
- Pro-controller e69.95
Wehkamp heeft hem al enkele dagen de neon op voorraad voor 349.
Ik kan overigens iedereen aanraden de Pro controller van Amazon.de te bestellen. Met de 10KORTING code goedkoper dan in Nederland d, en de verzending is perfect(in 2 dagen in huis).
En een erg fijne controller
Momenteel lijkt Amazon inderdaad de beste keus voor accessoires. Veelal goedkoper en sneller dan hier. Als die code nog werkt dan heb je al voor 70 euro een set joycons, voor een euro of 60 de pro. Ik heb vrijwel alles van Amazon gehaald en verzending is prima en snel.EddoH schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:23:
Ik kan overigens iedereen aanraden de Pro controller van Amazon.de te bestellen. Met de 10KORTING code goedkoper dan in Nederland d, en de verzending is perfect(in 2 dagen in huis).
Volgens mij zei iemand pas dat deze sinds een paar dagen niet meer werkt.Thomas schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:07:
[...]
Momenteel lijkt Amazon inderdaad de beste keus voor accessoires. Veelal goedkoper en sneller dan hier. Als die code nog werkt dan heb je al voor 70 euro een set joycons, voor een euro of 60 de pro. Ik heb vrijwel alles van Amazon gehaald en verzending is prima en snel.
Zojuist terug van de MediaMarkt Breda, helaas geen voorraad. De medewerker gaf wel aan dat 2 dagen terug het schap vol lag, wist niet wanneer er een nieuwe levering kwam.
On the bright side, ik heb wel de neon joycons achter glas gezien en die zagen er een stuk beter uit dan ik had gedacht.
On the bright side, ik heb wel de neon joycons achter glas gezien en die zagen er een stuk beter uit dan ik had gedacht.
Klopt het dat amazon.de tegenwoordig niet meer met postNL bezorgd?
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen