Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:16:
[...]
Ik ga wel zeker wachten, want ik vind dit geen Black Friday aanbieding. Twee weken terug stond hij bij de MediaMarkt ook al voor 299 en hij is al weken lang gewoon te krijgen voor 309. Voor die €15 'fatsoenlijke aanbieding' die Bol nu geeft durf ik het risico wel te lopen dat er geen betere actie komt later in de week.
[...]
Ben er nog niet over uit of ik die controller ook wil, wilde eigenlijk eerst zonder proberen om te kijken hoe dat voelt.

Er zullen zeker nog wel meer aanbiedingen onder de 300 euro komen, maar ver daaronder zullen echt uitzonderingen zijn. In deze business willen
leveranciers en
grote winkels/ketens rust en stabiliteit. Stunten doe je niet met prime artikelen, maar met artikelen waar je van af moet of een serie die slecht loopt (bij TV's heb je bijvoorbeeld genoeg keuze en modellen waar wel mee gestunt wordt, wil je een recente OLED dan zijn de prijzen ineens een stuk stabieler..).
Als er iemand gaat stunten met bv 275 dan wordt deze teruggefloten en onder druk gezet. Zo gaat het nu eenmaal in deze wereld. Dat soort prijzen zijn simpelweg niet van lange duur, als ze al voorbij komen.
Wat betreft de pro controller, je kan em beter niet gaan vasthouden, want dan ben je verkocht

(ik heb em overigens ook van MP voor 40 euro)