Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 09:19
Rub147 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 03:43:
[...]
Bestaan er namaak Switches dan :o ?
Voor alles is er een namaak en aangezien de switch al meer dan een jaar uit is, hebben ze genoeg tijd gehad om het na te bootsen.
GinoVdE schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 23:36:
10 dagen geleden een Switch gekocht voor mijn zoontje bij Super Aankoop voor €276. Vandaag ontvangen. Komt inderdaad uit Hong Kong, is een Japanse versie. Er zit een verloopstekker bij voor het Europees stopcontact. Ziet er ok uit. Vraag is alleen hoe ik kan controleren of dit een echt Nintendo toestel is...?
Ik zou het gewoon uitproberen met een spel, loopt het niet goed of kom je andere rare problemen tegen dan kan je 'm gewoon retour sturen toch? Ik zag op de website dat je met paypal kan betalen, dus dat is makkelijk geld terugkrijgen in geval van namaak, mits je van paypal gebruik van hebt gemaakt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Rub147 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 03:43:
[...]

Bestaan er namaak Switches dan :o ?
Nee het kost heel veel moeite om een switch na te maken wat wel kan is een look a like die bijvoorbeeld NES games spelen. De switch is software + hardware het laatste gaat nog wel het meeste zijn standaard chips nu. Alleen de software te laten werken moet je echt een hoop werk doen. Dat loont gewoon niet. Er is meer te verdienen naar clone games als dat al mogelijk is.

Het grootste probleem is dat het grijze import is dus je heb geen garantie in principe. Omdat hij uit hongkong komt moet je hem terug sturen naar daar om garantie te krijgen met veel kosten en doorlooptijd. Nintendo zal misschien uit coulance hem fixen voor je maar schat de kans erg laag in. Gelukkig is de kwaliteit van Nintendo goed dus als het geen DOA is zal hij het wel volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Katmi schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 21:14:
Er zullen wel wat black Friday deals komen op het initiatief van de betreffende shop, zoals bv 3 games halen = 2 betalen op Amazon of een Switch + game naar keuze voor 330 op Bol ofzo maar verwacht niks officieel, Nintendo en prijsdalingen gaan niet samen in 1 zin.
Feitelijk dus gewoon dit topic in de gaten houden en de eerste de beste echt goede deal gewoon pakken. Black Friday gaat daar dan toch niet flink overheen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietse
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 12:07
Afgelopen week een nieuwe switch gekocht. Leuk ding!
dametje van mij is niet echt van het gamen maar nu volledig verslaaft aan Stardew Valley.
Overcooked is echt briljant! even hopen dat de JoyCons een keer in de aanbieding komen om 4player te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietse
even wat gezocht naar joycon aanbiedingen en kom deze tegen.
Joycon's plus super mario party 100 euro amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:09

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ietse schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:55:
Afgelopen week een nieuwe switch gekocht. Leuk ding!
dametje van mij is niet echt van het gamen maar nu volledig verslaaft aan Stardew Valley.
Overcooked is echt briljant! even hopen dat de JoyCons een keer in de aanbieding komen om 4player te spelen :)
Die dingen zijn helaas al anderhalf jaar niet in de aanbieding geweest volgens mij. Altijd tussen de € 69 en € 75 zover ik het gezien heb.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 08:56
Jorgen schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:39:
[...]

Die dingen zijn helaas al anderhalf jaar niet in de aanbieding geweest volgens mij. Altijd tussen de € 69 en € 75 zover ik het gezien heb.
Dan is de prijs van de joycons + MarioParty zo slecht nog niet ;)
Alleen jammer dat dat nog wel een maand wachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:38
Gonadan schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 19:36:
Zo te lezen waren vorige Black Friday wel enkele aanbiedingen te vinden. Verwachten jullie dat er dit jaar aanbiedingen tussen zitten om op te wachten?
Ik heb namelijk ook geen glazen bol maar ook nog eens nul ervaring met Black Fridays. :P
Zou mooi zijn als Pokemon erin zit, ik verwacht bijna iedere switch game behalve die en wat andere die die tijd uitkomen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietse
sjong schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:34:
[...]

Dan is de prijs van de joycons + MarioParty zo slecht nog niet ;)
Alleen jammer dat dat nog wel een maand wachten is.
dan zijn ze misschien net binnen voor de Sinterklaas feestjes thuis! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Daniel. schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:37:
Zou mooi zijn als Pokemon erin zit, ik verwacht bijna iedere switch game behalve die en wat andere die die tijd uitkomen.
Mario Party komt dan met die mooie bundel, misschien nog een combinatie met de switch en een leuk spel.
Ik verwacht niet echt iets heel bijzonders maar nu kan je bij bol bijvoorbeeld al een deal voor 330 krijgen maar alleen met spellen die je los toch niet koopt. -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:57

Mauz1978

Console War Veteran

Ik had de switch smash bundle gepreprder. Maar nintendo heeft zichzelf in de voet geschoten door aan te kondigen dan er volgend jaar een betere switch uitkomt.... tja, dan wacht ik daar maar lekker op! 😳

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17:19
Mauz1978 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:05:
Ik had de switch smash bundle gepreprder. Maar nintendo heeft zichzelf in de voet geschoten door aan te kondigen dan er volgend jaar een betere switch uitkomt.... tja, dan wacht ik daar maar lekker op! 😳
Maar dan heb je geen Switch met Smash Bros thema :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:05:
Nintendo heeft niks aangekondigd, dat is nog steeds een gerucht :) Zelf kiezen natuurlijk, het is niet alsof de Switch uit de winkel verdwijnt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio Ridder
Er zijn vandaag 88 nieuwe deals in de EU eShop toegevoegd. Staan er wat pareltjes tussen volgens jullie? Ik zit zelf te denken om al Golf Story te kopen.

Hier kun je alle games zien: https://www.reddit.com/comments/9oz8ia/_/e7xqwyv/?context=2

Kent iemand INSIDE? Krijgt een 91 als Metascore

[ Voor 23% gewijzigd door Casio Ridder op 26-10-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesjah
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 17:38
Casio Ridder schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:11:
Er zijn vandaag 88 nieuwe deals in de EU eShop toegevoegd. Staan er wat pareltjes tussen volgens jullie? Ik zit zelf te denken om al Golf Story te kopen.

Hier kun je alle games zien: https://www.reddit.com/comments/9oz8ia/_/e7xqwyv/?context=2

Yes! Is van de makers van Limbo, dus zelfde creepy sfeertje met een mooi verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Casio Ridder schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:11:

Allemaal afhankelijk van smaak, maar een kort lijstje van imo interessante titels op de huidige lijst:

- Axiom Verge
- Bloodstained: Curse of the Moon
- Blossom Tales
- Crypt of the NecroDancer
- Golf Story
- Owlboy
- Oxenfree
- Inside
- Limbo
- The Binding of Isaac (deal tot morgen)
- Ikaruga (deal tot morgen)

De meeste games op deze lijst zijn 10 euro of minder atm. Erg degelijke sale wat mij betreft :) En als je verder gaat kijken ook nog wel wat andere dingen die het overwegen waard zijn... Furi, Battle Chasers, The End is Nigh ... niet goed voor de portemonnee :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het mooie aan indie-games als deze is dat ze vaker in een sale belanden. Limbo is bijvoorbeeld in elke Steam sale te krijgen voor €2,50, Terraria bijvoorbeeld ook. Ook op de Switch zijn een aantal van deze games vaker in de aanbieding geweest. Gewoon wachten op de volgende sale is dus ook wel een optie. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JackAvery schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:38:
Nintendo heeft niks aangekondigd, dat is nog steeds een gerucht :) Zelf kiezen natuurlijk, het is niet alsof de Switch uit de winkel verdwijnt!
Daarnaast zou het niet echt een opvolger zijn maar gewoon wat verbeteringen aan bijvoorbeeld het scherm toch? Met name interessant als je hem veel onderweg wilt gebruiken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met het risico teveel offtopic te gaan: het Wall Street Journal gerucht zei eigenlijk enkel erg weinig wat de concrete inhoud betreft. Tijdens verdere discussie op onder andere het ResetERA forum hebben een paar mensen met goede relaties in de industrie gehint dat het om een Switch Pro (dus meer prestaties) zou kunnen gaan, maar dit kan opnieuw vanalles betekenen. Vooral dus de verwachtingen niet te hoog houden tot er officieel nieuws is, zou ik zeggen. Zelfs met een goede bron zoals WSJ gaat het nog steeds om een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41

Megalodon86

Enzyme X

JackAvery schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 15:18:
Met het risico teveel offtopic te gaan: het Wall Street Journal gerucht zei eigenlijk enkel erg weinig wat de concrete inhoud betreft. Tijdens verdere discussie op onder andere het ResetERA forum hebben een paar mensen met goede relaties in de industrie gehint dat het om een Switch Pro (dus meer prestaties) zou kunnen gaan, maar dit kan opnieuw vanalles betekenen. Vooral dus de verwachtingen niet te hoog houden tot er officieel nieuws is, zou ik zeggen. Zelfs met een goede bron zoals WSJ gaat het nog steeds om een gerucht.
Ik zie een Pro wel gebeuren op zich, maar echt nog niet zo snel. Als het gerucht al op waarheid berust, zal die van 2019 slechts een kleine optimalisatie zijn, die wellicht zelfs gewoon als 'normale' Switch verkocht zal worden. Dus geen Pro, New, XL of dat soort toestanden. Verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Elke keer als dit topic omhoog komt hoop ik op een leuke bundel, maar dat blijft toch tegen vallen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gonadan schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:15:
Elke keer als dit topic omhoog komt hoop ik op een leuke bundel, maar dat blijft toch tegen vallen. :P
Om dan toch een beetje te helpen: MediaMarkt België heeft vandaag 10% korting op de geafficheerde prijzen in de webshop. De Switch zelf gaat dan dus van 309 euro naar ~280 euro :)

Ook in Duitse winkelketens zijn er momenteel kortingen, dus check Amazon.de en dergelijke misschien omdat zij vaak prijsdalingen meevolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Yup die check ik met regelmaat, maar echt mooi heb ik nog gevonden. Zo heeft Bol wel een combi met een spel voor 330, maar dan mag je kiezen uit een handvol C-spellen. Nog maar een week of vier wachten dan? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 01-11-2018 14:28 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio Ridder
Nintendo Switch Pro controller nu €55,- op amazon.de

https://www.amazon.de/Nin...do%2Bswitch%2Bspiele&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
JackAvery schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:23:
[...]

Om dan toch een beetje te helpen: MediaMarkt België heeft vandaag 10% korting op de geafficheerde prijzen in de webshop. De Switch zelf gaat dan dus van 309 euro naar ~280 euro :)

Ook in Duitse winkelketens zijn er momenteel kortingen, dus check Amazon.de en dergelijke misschien omdat zij vaak prijsdalingen meevolgen.
Jammer dit haha nu is het weer 309!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Bedankt voor de tip! Ik was nog op zoek naar een Pro Controller voor de switch!

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zelfs de bundel bij Bol is weg, aan het voorsorteren op de feestdagen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinkerNL
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-09 11:27
Misschien een advies voor iedereen die een Nintendo Switch wilt kopen, bij de Makro (moet je toch wel een pas hebben, helaas) kun je hem kopen voor 289 euro (inclusief btw :P).

Zag hem al een paar maand voor dat bedrag, heb hem ook maar gekocht!

Nog een toevoeging, bijna alle Mario games zijn daar net onder de 50 euro, (48/49 euro). Best goedkoop. Heb op deze manier voor 330 euro een Switch kunnen kopen met Mario Kart..

[ Voor 26% gewijzigd door SinkerNL op 09-11-2018 10:48 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm ik zit al een maandje oid te wachten op een goeie aanbieding, dus het is wel verleidelijk.
Meest ideale lijkt mij vooral een bundel van Switch+Mario Kart/Odyssey voor een leuk bedrag. Weet iemand of er vorig jaar rond Black Friday dit soort aanbiedingen te vinden waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 14:04:
[...]

Mm ik zit al een maandje oid te wachten op een goeie aanbieding, dus het is wel verleidelijk.
Meest ideale lijkt mij vooral een bundel van Switch+Mario Kart/Odyssey voor een leuk bedrag. Weet iemand of er vorig jaar rond Black Friday dit soort aanbiedingen te vinden waren?
Ja ik zit ook in een dilemma pff, 17e feestje van me zoontje moet ik wel met iets aankomen haha, maar week later is het Black Friday...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik heb hetzelfde pagina's terug gevraagd. :+
Kort antwoord: ja er waren leuke aanbiedingen, maar ook weer niet legendarisch. Als je geen haast hebt is het de moeite want misschien komt er een leuke combi, maar als je nu een mooie deal tegen komt die het je waard is hoef je die niet te laten liggen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Pff was zwaar hard aan het twijfelen om het te doen en nu is de actie weer voorbij haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Rohit schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:45:
Pff was zwaar hard aan het twijfelen om het te doen en nu is de actie weer voorbij haha
Welke actie? :?

Edit: Oh, die van MediaMarkt bedoel je zeker?

Die twee weken wacht ik nu wel even af. Even in m'n geheugen prenten wat normale prijzen zijn zodat ik er niet ingeluisd wordt door van/voor acties. :+

[ Voor 32% gewijzigd door Gonadan op 12-11-2018 11:56 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casio Ridder
Gonadan schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:55:
[...]

Welke actie? :?

Edit: Oh, die van MediaMarkt bedoel je zeker?

Die twee weken wacht ik nu wel even af. Even in m'n geheugen prenten wat normale prijzen zijn zodat ik er niet ingeluisd wordt door van/voor acties. :+
Inderdaad, goed opletten.

Voor Amazon heb ik een mooie extension gevonden die de prijsverloop van een product volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 16:58
Switch gehad en weer weggedaan. Spijt gehad en nu met Super Mario Party toch weer in de markt.

Black Friday Black Friday wat ga je voor me doen? Amerikaanse aanbieding ziet er prima uit. Die wil ik ook voor 300 euro met Mario Kart. Mario Party erbij met Joycons.

Iemand ervaring met Crash Bandicoot, speelt dat lekker??? Ben de PS1 gewend en op de 4 was het gevoel er niet.
Iemand al wat info over BF? GameMania man had met hoofdkantoor gebeld en daar verwachten ze wel iets moois maar wat dat waard is ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Iemand die weet of ze in buurlandjes iets hebben toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vankleef schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:36:
Switch gehad en weer weggedaan. Spijt gehad en nu met Super Mario Party toch weer in de markt.

Black Friday Black Friday wat ga je voor me doen? Amerikaanse aanbieding ziet er prima uit. Die wil ik ook voor 300 euro met Mario Kart. Mario Party erbij met Joycons.

Iemand ervaring met Crash Bandicoot, speelt dat lekker??? Ben de PS1 gewend en op de 4 was het gevoel er niet.
Iemand al wat info over BF? GameMania man had met hoofdkantoor gebeld en daar verwachten ze wel iets moois maar wat dat waard is ....
Deze aanbieding in de VS vond ik inderdaad ook. Als deze aanbieding ergens in Nederland ook zal gelden dan hoop ik dat ik er als de kippen bij kan zijn. Nu weet ik niet of de aanbiedingen tijdens Black Friday per land erg verschillen, maar het is te hopen dat er hier iets vergelijkbaars komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb zelf de limited edition Diablo 3 Switch besteld bij Bol voor 379 euro. Misschien geen goeie aanbieding maar vind zo'n LE wel tof plus je krijgt er ook een mooie case bij wat ook weer wat scheelt.

Zag dat ie bij Amazon 359 is overigens maar liever wat eerder in huis + acceptgiro betalen :)

Ben overigens ook benieuwd naar de Black Friday aanbiedingen. Enige aanbieding op singles day was een switch voor 299 volgens mij..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik ga hem gewoon bestellen en dicht laten mocht er volgende week een betere aanbieding zijn dan stuur ik de ongebruikte gewoon terug.. (heb echt schijt voor de mensen die dat niet vinden kunnen) :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik vind dat echt niet kunnen. :/

:+

Zolang je hem dicht laat is het niet zo'n punt toch?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rohit schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:15:
Ik ga hem gewoon bestellen en dicht laten mocht er volgende week een betere aanbieding zijn dan stuur ik de ongebruikte gewoon terug.. (heb echt schijt voor de mensen die dat niet vinden kunnen) :P
Daar is de 14 dagen ruiltermijn toch gewoon voor? Kijk, je hoeft hem niet uitgebreid te gaan gebruiken, maar wettelijk gezien mag je hem gewoon uitpakken, bekijken etc. Als je hem maar zo goed als ongebruikt weer retourneert naar de shop.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
London schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:59:
[...]

Daar is de 14 dagen ruiltermijn toch gewoon voor? Kijk, je hoeft hem niet uitgebreid te gaan gebruiken, maar wettelijk gezien mag je hem gewoon uitpakken, bekijken etc. Als je hem maar zo goed als ongebruikt weer retourneert naar de shop.
Juist en bij Coolblue is het zelfs 30 dagen.. Ik denk ook zeker dat ik hem wel dicht laat, of mijn zoontje daar zo blij van word weet ik nog niet haha! Wat er ook gebeurd ik zal hem altijd in nieuwstaat of ongebruikt retourneren. Want anders krijg je maar 75% terug en dan kan ik hem net zo goed houden anders ben ik sowieso duurder uit haha.

Net bij Coolblue Super Mario Odyssey Switch en een screenprotector besteld, 54,99 en 14,95 en de Console bij Gamemania voor 309 + een leuke mario case met plek voor 16 spelletjes en wat accessoires (19,98) en een 128 GB Samsung Evo + kaartje 31 eurotjes.

[ Voor 15% gewijzigd door Rohit op 14-11-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
...verkeerde topic

[ Voor 92% gewijzigd door Beakzz op 14-11-2018 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amazon UK:
Nintendo Switch + Pokémon : Let's Go Pikachu + Just Dance 2019 voor £299.99 (~€343) zonder verzending (er zou ook een Eevee bundle zijn, die vind ik even niet)
Nintendo Switch + Mario Kart Deluxe 8 + Just Dance 2019 voor dezelfde prijs zonder verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:52
Mede tweakers,

Denk eraan om een Switch aan te schaffen, zag nu ook speciale versies van pokemon bundel en de super smash bundel nu komt natuurlijk volgende week black friday, denken jullie dat de switch nog goedkoper wordt en verstandiger is om hem los te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 15-09 09:41

Megalodon86

Enzyme X

epamel schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:25:
Mede tweakers,

Denk eraan om een Switch aan te schaffen, zag nu ook speciale versies van pokemon bundel en de super smash bundel nu komt natuurlijk volgende week black friday, denken jullie dat de switch nog goedkoper wordt en verstandiger is om hem los te halen?
Hangt er vanaf welke versie Switch je wilt... Als je gewoon 'een' Switch wilt, zou ik nog wel eventjes afwachten ja.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:00
JackAvery schreef op woensdag 14 november 2018 @ 21:58:
Amazon UK:
Nintendo Switch + Pokémon : Let's Go Pikachu + Just Dance 2019 voor £299.99 (~€343) zonder verzending (er zou ook een Eevee bundle zijn, die vind ik even niet)
Nintendo Switch + Mario Kart Deluxe 8 + Just Dance 2019 voor dezelfde prijs zonder verzending
Houd er alleen wel rekening mee dat ze in de UK een andere stekker gebruiken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

RayNbow schreef op donderdag 15 november 2018 @ 06:57:
[...]

Houd er alleen wel rekening mee dat ze in de UK een andere stekker gebruiken.
Klopt. Om dat nog wat verder te verduidelijken: enkel een verloopstekker.

• Rohit
Altijd zelfde dan koop je iets en hoppa volgende dag al een betere aanbieding:

Bij bol.com heb je nu de Nintendo switch voordeelbundel met Mario rabbits battle kingdom voor 325 euro.
https://www.bol.com/nl/p/...uw-rood/9200000073683930/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen met een Duits adres of die dichtbij de grens wonen:

Bij Saturn Duitsland nu Pokemon let's go aan halve prijs als je de Smash switch bundle preordert (bestellen tot en met 18. november). Dat komt op +- 407 euro
SanDisk microSD: 32 GB aan 8 euro, 128 GB aan 22 euro, 400GB aan 88 euro. De 400GB is ook gepricematched door Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:07
Dagaanbiedingen bij Bol: switch €294. Met Mario rabbits erbij €304

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:01
Ja dagaanbiedingen bij bol.com voor 294 euro maar dan heb je enkel de console. Verwachten we nog switch price drops bij Black friday? Vind m toch nog wel duur voor een ‘handheld’

Do more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:57
RetroHead schreef op maandag 19 november 2018 @ 06:42:
Ja dagaanbiedingen bij bol.com voor 294 euro maar dan heb je enkel de console. Verwachten we nog switch price drops bij Black friday? Vind m toch nog wel duur voor een ‘handheld’
Het is ook niet alleen een handheld natuurlijk, los van hoe jij em gaat gebruiken.

Ik denk dat 275 echt de bodem prijs gaat zij waar je veel geduld en geluk voor nodig hebt. Alles onder de 300 is gewoon een goede prijs

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 22:00
Prulleman schreef op maandag 19 november 2018 @ 07:15:
[...]

Het is ook niet alleen een handheld natuurlijk, los van hoe jij em gaat gebruiken.

Ik denk dat 275 echt de bodem prijs gaat zij waar je veel geduld en geluk voor nodig hebt. Alles onder de 300 is gewoon een goede prijs
De laagste prijs in Europa was 270 EUR via Amazon FR, maar daar was volgens bepaalde berichten Nintendo niet zo blij mee. Het leek er namelijk op dat Amazon de Franse concurrentie probeerde te naaien door de Switch tegen inkoopprijs te verkopen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik denk dat ik hem gewoon ga bestellen met mario bad rabbids, voor 304.. is 5 euro goedkoper dan dat ik nu alleen voor de switch heb betaald! Hopen dat een aantal games deze week ook nog goedkoper worden, odyssey heb ik bijvoorbeeld 55 voor betaald... Dan gaat die van gamemania weer retour..

[ Voor 7% gewijzigd door Rohit op 19-11-2018 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag meer SanDisk microSD deals bij amazon.de:
- SanDisk Ultra 128GB voor 18.5 euro
- SanDisk Ultra 200GB voor 30.99 euro

Laagste prijs ooit. Mogelijk dat deze gedurende de week nog wel een paar keer terugkomen gezien het CyberMonday week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
JackAvery schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:58:
Vandaag meer SanDisk microSD deals bij amazon.de:
- SanDisk Ultra 128GB voor 18.5 euro
- SanDisk Ultra 200GB voor 30.99 euro

Laagste prijs ooit. Mogelijk dat deze gedurende de week nog wel een paar keer terugkomen gezien het CyberMonday week is.
Thanks! Meteen 200GB besteld en andere gaat wederom retour naar dataio! (128 voor 31)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Prulleman schreef op maandag 19 november 2018 @ 07:15:

Toch twijfel ik. €294 is zeker niet verkeerd, maar ik hoopte eigenlijk op een combinatie met een spel waardoor ze nog iets meer korting kunnen geven. Wat dat betreft is de timing wel wat naar, want deze vervalt vanavond weer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:46:
[...]

Toch twijfel ik. €294 is zeker niet verkeerd, maar ik hoopte eigenlijk op een combinatie met een spel waardoor ze nog iets meer korting kunnen geven. Wat dat betreft is de timing wel wat naar, want deze vervalt vanavond weer.
dan ligt het er een beetje aan met welk spel je een bundel zoekt.. Een bundel met SMO, of een dergelijke game zal ook niet ver onder de 300+45 euro zitten. Denk dat een bundel als deze het komende jaar niet onder de 330 gaat.

De bundel van Bol.com met Mario + Rabbids Kingdom Battle is een extreem goede aanbieding, als je toch al op zoek was naar die game.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:55
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:46:
[...]

Hier ook enige twijfel.
Zag dat er in de US wel een leuke aanbieding komt, $299 inclusief Mario Kart.
Maar verder geen bericht gezien dat zoiets ook hier zal zijn.

Edit: bron voor de $299

[ Voor 7% gewijzigd door schaapiej op 19-11-2018 10:56 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Prulleman schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:53:
dan ligt het er een beetje aan met welk spel je een bundel zoekt.. Een bundel met SMO, of een dergelijke game zal ook niet ver onder de 300+45 euro zitten. Denk dat een bundel als deze het komende jaar niet onder de 330 gaat.
Waarschijnlijk is dat wel een beetje mijn probleem, ik hoop op een klassieker (Kart, Zelda, Party). Die verkopen ze echter toch wel voor de hoofdprijs dus feitelijk is het wellicht wat naïef om te verwachten dat je zo'n bundel gaat vinden. :+
De bundel van Bol.com met Mario + Rabbids Kingdom Battle is een extreem goede aanbieding, als je toch al op zoek was naar die game.
Mja, toch kiezen ze voor hun bundels vaak spellen die voor mij in de twijfelzone zitten. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik las net op pepper.com dat iemand vorig jaar bij amazon.de een switch voor 230 had......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:56:
[...]

Waarschijnlijk is dat wel een beetje mijn probleem, ik hoop op een klassieker (Kart, Zelda, Party). Die verkopen ze echter toch wel voor de hoofdprijs dus feitelijk is het wellicht wat naïef om te verwachten dat je zo'n bundel gaat vinden. :+

[...]

Mja, toch kiezen ze voor hun bundels vaak spellen die voor mij in de twijfelzone zitten. :P
Ik zou vooral niet te lang wachten en gewoon bij een fatsoenlijke aanbieding je slag slaan (zoals 294 bij bol) en vervolgens losse games in de gaten houden, of marktplaats voor games, zeker zelda is voor een mooie prijs al wel te vinden.

Ik heb zelf tot vorige week gewacht met het kopen van de pro controller, en ik heb nu al spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan.... inmiddels tegen de 200 uur in BOTW zitten, en die hadden een stuk comfortabeler kunnen zijn (althans de niet handheld uren).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Prulleman schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:02:
Ik zou vooral niet te lang wachten en gewoon bij een fatsoenlijke aanbieding je slag slaan (zoals 294 bij bol)
Ik ga wel zeker wachten, want ik vind dit geen Black Friday aanbieding. Twee weken terug stond hij bij de MediaMarkt ook al voor 299 en hij is al weken lang gewoon te krijgen voor 309. Voor die €15 'fatsoenlijke aanbieding' die Bol nu geeft durf ik het risico wel te lopen dat er geen betere actie komt later in de week. :)
Ik heb zelf tot vorige week gewacht met het kopen van de pro controller, en ik heb nu al spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan.... inmiddels tegen de 200 uur in BOTW zitten, en die hadden een stuk comfortabeler kunnen zijn (althans de niet handheld uren).
Ben er nog niet over uit of ik die controller ook wil, wilde eigenlijk eerst zonder proberen om te kijken hoe dat voelt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:16:
[...]

Ik ga wel zeker wachten, want ik vind dit geen Black Friday aanbieding. Twee weken terug stond hij bij de MediaMarkt ook al voor 299 en hij is al weken lang gewoon te krijgen voor 309. Voor die €15 'fatsoenlijke aanbieding' die Bol nu geeft durf ik het risico wel te lopen dat er geen betere actie komt later in de week. :)

[...]

Ben er nog niet over uit of ik die controller ook wil, wilde eigenlijk eerst zonder proberen om te kijken hoe dat voelt. :P
Er zullen zeker nog wel meer aanbiedingen onder de 300 euro komen, maar ver daaronder zullen echt uitzonderingen zijn. In deze business willen leveranciers en grote winkels/ketens rust en stabiliteit. Stunten doe je niet met prime artikelen, maar met artikelen waar je van af moet of een serie die slecht loopt (bij TV's heb je bijvoorbeeld genoeg keuze en modellen waar wel mee gestunt wordt, wil je een recente OLED dan zijn de prijzen ineens een stuk stabieler..).
Als er iemand gaat stunten met bv 275 dan wordt deze teruggefloten en onder druk gezet. Zo gaat het nu eenmaal in deze wereld. Dat soort prijzen zijn simpelweg niet van lange duur, als ze al voorbij komen.

Wat betreft de pro controller, je kan em beter niet gaan vasthouden, want dan ben je verkocht ;) (ik heb em overigens ook van MP voor 40 euro)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Prulleman schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:23:
Er zullen zeker nog wel meer aanbiedingen onder de 300 euro komen, maar ver daaronder zullen echt uitzonderingen zijn. In deze business willen leveranciers en grote winkels/ketens rust en stabiliteit. Stunten doe je niet met prime artikelen, maar met artikelen waar je van af moet of een serie die slecht loopt (bij TV's heb je bijvoorbeeld genoeg keuze en modellen waar wel mee gestunt wordt, wil je een recente OLED dan zijn de prijzen ineens een stuk stabieler..).
Als er iemand gaat stunten met bv 275 dan wordt deze teruggefloten en onder druk gezet. Zo gaat het nu eenmaal in deze wereld. Dat soort prijzen zijn simpelweg niet van lange duur, als ze al voorbij komen.
Klopt, ik verwacht dan ook geen wonderen hoor, maar wel dat er iets meer rek in zit dan de €15 korting op een kale Switch. Zeker als artikelen nog gebundeld verkocht gaan worden, dan kan je margetechnisch nog iets meer doen.
Bol weet ook wel dat als veel winkels van plan zijn ver onder de €294 te duiken iedereen gewoon die van Bol weer retourneert. En ik geloof niet dat ze niet van elkaar weten wat de globale plannen zijn. ;)
Wat betreft de pro controller, je kan em beter niet gaan vasthouden, want dan ben je verkocht ;) (ik heb em overigens ook van MP voor 40 euro)
Mogelijk, wellicht haal ik hem ook nog wel. Ik ben in het Switch-topic aan het peilen of iedereen hem heeft en waarom. Zelf koop ik de Switch primair voor Party, Kart, waarschijnlijk Zelda, Odyssey en verder heb ik nog niets op de planning. Party moet met JoyCon, de rest kan wel met zo'n ding. Maar ik ga er echt niet meerdere halen omdat dan m'n gasten ook lekker kunnen karten. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
emiel74 schreef op maandag 19 november 2018 @ 05:56:
Dagaanbiedingen bij Bol: switch €294. Met Mario rabbits erbij €304
Heb je een link naar die combinatie?
Ik zal wel gek zijn maar die kom ik niet tegen op de site..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 16-09 11:17
schaapiej schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:41:
[...]

Heb je een link naar die combinatie?
Ik zal wel gek zijn maar die kom ik niet tegen op de site..
Gewoon beide producten toevoegen aan je mandje. Wel de Bol.com-versie toevoegen aan je winkelmandje.

https://www.bol.com/nl/p/...eliverytime&sortOrder=asc

[ Voor 26% gewijzigd door NotSoSteady op 19-11-2018 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:43
@schaapiej De losse Switch voor 294 kom ik wel tegen.
Enige wat ik zie voor 10 euro is dat rabbids beeldje https://www.bol.com/nl/p/...vlczVIrA.1.4.ProductTitle
Denk dat diegene zich wellicht vergist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
Ik zie hem ook niet, maar Mario Battle is nu ook alleen nog beschikbaar via een 3de partij en niet meer via Bol zelf, dus misschien is dat het?

edit: @NotSoSteadyah zo dus, thanks

[ Voor 12% gewijzigd door AppieNL op 19-11-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik heb hem vanochtend nog kunnen bestellen als bundel voor 304.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
NotSoSteady schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:44:
[...]

Gewoon beide producten toevoegen aan je mandje. Wel de Bol.com-versie toevoegen aan je winkelmandje.

https://www.bol.com/nl/p/...eliverytime&sortOrder=asc
Thanks!
Voegde idd vanuit het overzicht een niet Bol.com versie toe.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:16:
[...]

[...]

Kun je lang wachten, want ik heb de aanbiedingen van verschillende partijen al vroegtijdig mogen inzien en veel beter dan de 304 euro met Mario + Rabbids gaat het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

NotSoSteady schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:58:
Kun je lang wachten, want ik heb de aanbiedingen van verschillende partijen al vroegtijdig mogen inzien en veel beter dan de 304 euro met Mario + Rabbids gaat het niet worden.
Vind je het heel erg als ik het toch doe? Ik heb wat moeite om een willekeurige Tweaker als autoriteit op de Black Friday aanbiedingen te zien. Tenzij je een officieel overzicht kunt posten uiteraard. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:08:
[...]

Vind je het heel erg als ik het toch doe? Ik heb wat moeite om een willekeurige Tweaker als autoriteit op de Black Friday aanbiedingen te zien. Tenzij je een officieel overzicht kunt posten uiteraard. ;)
Het is dat ik het geld heb en het daarom heb gedaan, maar dat zou ook mijn enige reden zijn om het niet te doen namelijk.. Waarom wil je perse wachten? Je hebt gewoon 30 dagen retour recht..

Voor de geïnteresseerden:

https://nl.pepper.com/aan...tm_campaign=keyword_alert

[ Voor 17% gewijzigd door Rohit op 19-11-2018 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Rohit schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:12:
Het is dat ik het geld heb en het daarom heb gedaan, maar dat zou ook mijn enige reden zijn om het niet te doen namelijk.. Waarom wil je perse wachten? Je hebt gewoon 30 dagen retour recht..
Wil niet per se wachten, maar heb ook gewoon geen haast. Moet Twilight Princess nog uitspelen eigenlijk anders lukt dat weer niet. :P

Daarnaast is het ergste wat mij kan gebeuren dat ik deze onwijze korting van €15 mis. Ik durf te wedden dat komende weken nog wel zoiets langs komt en dat ik er netto alleen maar op vooruit kan gaan door te wachten. ;)
Duidelijk, weinig Nintendo. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:32:
[...]

Wil niet per se wachten, maar heb ook gewoon geen haast. Moet Twilight Princess nog uitspelen eigenlijk anders lukt dat weer niet. :P

Daarnaast is het ergste wat mij kan gebeuren dat ik deze onwijze korting van €15 mis. Ik durf te wedden dat komende weken nog wel zoiets langs komt en dat ik er netto alleen maar op vooruit kan gaan door te wachten. ;)

[...]

Duidelijk, weinig Nintendo. :D
Ja oke, 15 euro zonder spel. Maar 304 met Mario spelletje erbij vind ik wel een aardige prijs, spelletje kost ongeveer 35 euro geloof ik.. Maar ik kan je begrijpen als je dat spelletje toch niet wilt dan is het niet heel veel nee.. Maar of het echt beter word ik ben ook al een tijdje op zoek naar de juiste aanbieding maar 294 is toch echt het laagste wat ik tot nu toe heb gezien in weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Rohit schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:40:
Ja oke, 15 euro zonder spel. Maar 304 met Mario spelletje erbij vind ik wel een aardige prijs, spelletje kost ongeveer 35 euro geloof ik.. Maar ik kan je begrijpen als je dat spelletje toch niet wilt dan is het niet heel veel nee.. Maar of het echt beter word ik ben ook al een tijdje op zoek naar de juiste aanbieding maar 294 is toch echt het laagste wat ik tot nu toe heb gezien in weken..
Klopt, maar 299 kwam laatst ook al langs. Met de feestdagen in aantocht verwacht ik op z'n minst een evenaring daarvan.
En inderdaad, Rabbids vind ik niet interessant dus die bundel trekt mij niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:43:
[...]

Klopt, maar 299 kwam laatst ook al langs. Met de feestdagen in aantocht verwacht ik op z'n minst een evenaring daarvan.
En inderdaad, Rabbids vind ik niet interessant dus die bundel trekt mij niet.
Als geld zo belangrijk voor je is, dan verkoop je de game voor 20 euro en heb je een Switch voor 284 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat kost moeite, waarom zou ik als ik geen haast heb? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 16:58
GameMania maakt zijn deels bekend. PS4 en Xbox prima deals. Switch is naar mijn mening bagger.
Console is mager
Games zijn nou niet de A keuzes

https://www.gamemania.nl/info/blackfriday2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Ivysaur op 13-01-2020 10:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:20
Ik heb net Mario Kart 8 Deluxe besteld voor €34,76 bij Amazon.de.

Ze hebben hier ook o.a. Pokémon: Le's Go (Pikachu en Eevee) en Splatoon 2 in de aanbieding, allen voor ~36 euro.

Om de korting te krijgen moet je "Kortingscode gebruiken" aanvinken onder de prijs.

Edit: blijkbaar nog veel meer games

[ Voor 75% gewijzigd door P1nGu1n op 19-11-2018 21:46 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

P1nGu1n schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:14:

Ze hebben hier ook o.a. Pokémon: Le's Go (Pikachu en Eevee) en Splatoon 2 in de aanbieding, allen voor ~36 euro.

Om de korting te krijgen moet je "Kortingscode gebruiken" aanvinken onder de prijs.

[...]
En dan heb ik net Lets Go Eevee besteld omdat mensen in het Pokemon topic riepen dat ie nergens in de aanbieding zou komen.... Nja mr terugsturen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
P1nGu1n schreef op maandag 19 november 2018 @ 21:14:

[...]
Godver ik krijg Mario kart niet met korting gefixt... Iemand die het nog wel lukt?
Heb wel meteen party gekocht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casio Ridder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-09 13:37
Is dit betrouwbaar en leveren ze ook in België? /durftevragen

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 23:33
Dreifarben schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:58:
[...]

Is dit betrouwbaar en leveren ze ook in België? /durftevragen
oor bezorging woensdag, 21 nov.: Bestel binnen 14 uur 46 min. en selecteer Bezorging binnen 1 dag bij de kassa. Meer informatie
Verkocht en verzonden door Amazon. Cadeauverpakking beschikbaar.
Let op: dit item is alleen beschikbaar voor klanten in Duitsland.

Helaas vond het ook een goeie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 11:45
trekker22 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 08:59:
[...]

Let op: dit item is alleen beschikbaar voor klanten in Duitsland.
Je kunt deze gewoon bestellen en grote kans dat deze geleverd gaan worden. Zo heb ik net ook 2x mario party (1 voor een vriend), pokemon lets go pikachu en mario tennis aces gekocht voor ongeveer 35 euro per stuk.

Mocht je nog op zoek zijn, op de duitse mydealz loopt een draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Iemand enig idee hoelang deze deal duurt? Zit te twijfelen om 'm te halen namelijk. De prijs is top, alleen vind ik persoonlijk het Duitse USK logo nogal lelijk op de cover, dus wacht ik liever of de game eventueel van de week nog in de aanbieding is in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik heb Party ook gewoon besteld.. Netjes mail gekregen dat het geleverd gaat worden.. Alleen ik krijg Mario Kart niet meer voor de actie prijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Deze en als extra Dark Souls voor 25 euro besteld.
61 euro voor twee (denk ik) goede spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongilles
  • Laatst online: 26-03 20:20
Weet iemadn of deze spellen uit duitsland ook in het Nederlands zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
dongilles schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:28:
[...]

Volgens de reacties op pepper pakt hij de taal waar de Switch op staat, NL dus, alleen het hoesje is duits..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio Ridder
dongilles schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 09:28:
[...]

Met Pokemon kun je als het goed is een taal kiezen aan het begin.

Edit: Ik lees op meerdere fora dat spellen uit Duitsland automatisch in het Engels (of Nederlands) ingesteld worden afhankelijk van je Switch instellingen.

[ Voor 23% gewijzigd door Casio Ridder op 20-11-2018 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-09 13:37
Ik heb net besteld en als Prime-lid van Amazon nog 80 cent extra korting gekregen, voor wat het waard is.

Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nou, switch + mario rabbids is binnen van bol.com! Zo heerlijk dat het tegenwoordig allemaal zo snel kan, echt ongelooflijk!

Diablo 3 voor 40,87: https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_apa_TF-8Bb287PA1S

[ Voor 27% gewijzigd door Rohit op 20-11-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Ik moest nog een Nintendo Online abbo voor 12 maanden kopen. Toen ik dat gisteren wilde doen bleek ik 1250 gouden punten te hebben waardoor ik EUR 12,50 'korting' kreeg op de aankoop. Dat was wel relaxed. Zo heeft dat alles digitaal kopen toch zijn voordelen :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mario party is weer 64,49 https://www.amazon.de/dp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21

Er is toch maar 1 super mario party voor de switch?

Pagina: 1 ... 53 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen