WTF POSTNL
We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode.
All mijn zendingen zijn opeens weg!
We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode.
All mijn zendingen zijn opeens weg!
[ Voor 24% gewijzigd door Roeland007 op 03-03-2017 12:48 ]
En dan geen Zelda Special Edition?Roeland007 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:47:
Hoera de postbode is zojuist langs geweest met een aantal dozen.
[afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door Xerox op 03-03-2017 12:48 ]
PSN: Redrafted
Vreemd, volgens mij is het hier gewoon een standaard pakketje.Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:26:
Ook lame dat cool blue Zelda met brievenbuspost heeft verstuurd, daar betaal je dan 65 euro voor. Die post komt hier pas na 17u ongeveer.
Dankje, ik ben er om 13.15 alGynnad schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:44:
[...]
Weet niet hoe laat je erheen wilt gaan, maar ik ga dadelijk (lees +/- 14:30) naar MM Eindhoven Centrum om mijn pre-order op te halen, zal dan even kijken
Slow down, Bill GatesRoeland007 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:47:
Hoera de postbode is zojuist langs geweest met een aantal dozen.
[afbeelding]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Verwijderd
Net ook geprobeerd bij MM Breda maar daar kon het niet als ik geen afhaalbericht in de mail had gekregen. Blijkbaar moet alles gecontroleerd worden. Volgens postnl ligt het er al sinds 10.30 vanmorgen...epamel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:50:
Zit te wachten op een mailtje van MM wanneer mijn preorder switch klaar ligt om op te halen.
Duurt lang, zelda wel al binnen via de post. Twijfel om zometeen gewoon langs de winkel te gaan zonder mail.
Verwijderd
Niet voor een Switch, maar wel hetzelfde probleem met mijn TP-link AP. Zou vandaag rond 13:00-15:00 binnenkomen, maar nu ineens niks meer. Naja zal wel goed komen.Ryatzu schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:56:
Nog meer mensen waarbij opeens geen track en trace meer bestaat? Bezorger was net nog onderweg
[ Voor 31% gewijzigd door Rokz op 03-03-2017 13:03 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 03-03-2017 13:05 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
PSN & XBL: Denkoyugo
Heb je ook maar een klein beetje bewijs dat dit bewust gebeurt? Zo niet, niet zo'n allu-hoedje houding erop nahouden. Maakt het leven vervelend.Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:04:
Bol.com stuurt dus bewust de verkeerde versie en geeft ter compensatie 10 euro korting en wachten op de volgende levering nadat alle pre orders zijn uitgeleverd.
Fijn bedrijf. Daar bestel ik dus nooit meer.
Verwijderd
Probeerde ik ook... geen geluk bij mij jammer genoeg.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:05:
In mijn boerendorp nog eentje weten te bemachtigen 😁
Mijn naam is niet Peter!
Die kreeg ik de vorige keer pas om kwart over vijf.PeterPanda schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:11:
Gister mail gekregen van mediamarkt dat de Switch naar het filiaal is verstuurd.
Volgens PostNL vanochtend om 10 uur al bezorgd, maar nog geen ophaal bevestiging
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door giantgiantus op 03-03-2017 13:21 ]
Bij mij is het zelfde gebeurt. Net gebeld door Bol ter comensatie 10 euro korting gekregen. Beste man vertelde dat de 2de levering ook al was uitverkocht. Vindt het wel prima zo. Kan iig vanavond met Zelda aan de slag!FrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:08:
[...]
Heb je ook maar een klein beetje bewijs dat dit bewust gebeurt? Zo niet, niet zo'n allu-hoedje houding erop nahouden. Maakt het leven vervelend.
Niet meer op voorraad bij:wauturr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:18:
Iemand die mij wat over de voorraad van switches kan vertellen in omgeving hoofddorp?
Hoe kun je een verkeerd product scannen bij het inpakken en het dan nog in de doos doen?FrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:08:
[...]
Heb je ook maar een klein beetje bewijs dat dit bewust gebeurt? Zo niet, niet zo'n allu-hoedje houding erop nahouden. Maakt het leven vervelend.
Die van mij gaat dus retour.Applesauce schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:19:
[...]
Bij mij is het zelfde gebeurt. Net gebeld door Bol ter comensatie 10 euro korting gekregen. Beste man vertelde dat de 2de levering ook al was uitverkocht. Vindt het wel prima zo. Kan iig vanavond met Zelda aan de slag!
[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 03-03-2017 13:21 ]
K.W.
In het magazijn kan wel meer fout gaan. Soms zijn bepaalde producten per ongeluk verkeerd gestickerd (en dan niet EAN code maar interne magazijncode), let de verantwoordelijke magazijnmedewerker even niet op en pakt de verkeerde of is er sprake van een andere vergissing.Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:20:
[...]
Hoe kun je een verkeerd product scannen bij het inpakken en het dan nog in de doos doen?
Pakbon staat wel goede EAN code en kleur.
[...]
Die van mij gaat dus retour.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik hoop niet dat dat bij mij ook het geval is. De switch wordt bij de mediamarkt bij mijn werk in de buurt bezorgd. Als ik hem straks na het werk nog niet kan halen, wordt het maandagNotSoSteady schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:14:
[...]
Die kreeg ik de vorige keer pas om kwart over vijf.
Ze sturen de verkeerde omdat ze te weinig grijze hebben waarschijnlijk. Nogal obvious.FrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:23:
[...]
In het magazijn kan wel meer fout gaan. Soms zijn bepaalde producten per ongeluk verkeerd gestickerd (en dan niet EAN code maar interne magazijncode), let de verantwoordelijke magazijnmedewerker even niet op en pakt de verkeerde of is er sprake van een andere vergissing.
Alsof ze je bewust de verkeerde gaan sturen zodat je daarna 10 euro terug mogen gaan betalen. Totaal onzinnig.
Oke, hier is niet tegenop te redeneren. Fijne middag.Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:31:
[...]
Ze sturen de verkeerde omdat ze te weinig grijze hebben waarschijnlijk. Nogal obvious.
Wat een onzin, ze hebben vanochtend nog de nodige grijze versies verkocht.Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:31:
[...]
Ze sturen de verkeerde omdat ze te weinig grijze hebben waarschijnlijk. Nogal obvious.
Ik heb eerder wel een mail gekregen dat hij op launch day bij mijn MM vestiging in Nieuwegein op te halen zou zijn, maar verder geen definitieve 'hij ligt klaar!' mail. Eind van de dag inderdaad maar even bellen, anders wordt het later (veel...)Bianca schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:28:
[...]
Ik hoop niet dat dat bij mij ook het geval is. De switch wordt bij de mediamarkt bij mijn werk in de buurt bezorgd. Als ik hem straks na het werk nog niet kan halen, wordt het maandag
[ Voor 8% gewijzigd door Edmin op 03-03-2017 13:38 ]
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Gropah op 03-03-2017 13:53 ]
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Gropah op 03-03-2017 13:53 ]
Verwijderd
Intertoys hadden ze niet meer zeiden zeSeñor Sjon schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:39:
Ongetwijfeld. Wie/wat heb je al gebeld ervoor?
[ Voor 11% gewijzigd door Update94 op 03-03-2017 13:47 ]
[ Voor 107% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:28 ]
Nice, same here!Mar.tin schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:50:
Dit krijg ik net van bol.com over mijn case voor de switch
[afbeelding]
Mijn bestelling van vanmorgen bij de Wehkamp is inmiddels verzonden!![]()
[afbeelding]
Dat is dan snel gegaan. Uurtje geleden hadden er nog twee:Update94 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:45:
Ik heb net gebeld met de Mediamarkt in Dordrecht, daar zijn ze uitverkocht.
Ook gebeld met Bart Smit:
- Zwart Janstraat 10 (Rotterdam)
- Hesseplaats 437 (Rotterdam)
- De Kokplein 143 (Dordrecht)
Daar waren ze ook uitverkocht (volgens de site van Bart Smit zou daar wel voorraad zijn).
Señor Sjon schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:27:
MM Dordrecht ca. 30 minuten gelden:
2x Switch (niet gelet op kleur, dacht grijs)
1x Zelda LE
6-7x Pro Controller
1x houder voor JoyCons
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 03-03-2017 14:45 ]
[ Voor 73% gewijzigd door Gropah op 03-03-2017 14:45 ]
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
[ Voor 9% gewijzigd door stekkie00 op 03-03-2017 14:19 ]
Verwijderd
Amen.Dmp1982 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:16:
Iemand toevallig nog een console gezien regio Nijmegen?
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 03-03-2017 14:28 ]
[ Voor 45% gewijzigd door thijsken op 03-03-2017 14:33 ]
Nogal logisch.thijsken schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:31:
Ik verbaas me over de prijzen in Nederland. Hier in Denemarken vandaag mijn Switch met Zelda gehaald, en ik heb voor mijn Switch 2790 Deense kronen betaald, en 495 dkk voor Zelda.
Dat is omgerekend 375.00 voor de Switch en 66,50 voor Zelda. Das toch al snel een goede 50 euro meer dan in Nederland.... Autch...
Daar heb je helemaal gelijk in, maar andere tech is hier helemaal niet duurder dan in Nederland. De concurrentie binnen de EU is daar simpelweg te sterk voor. Een verschil van 50 euro is 12 procent. Dat is fors meer dan het 4% belastingsverschil.slijkie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:34:
[...]
Nogal logisch.
https://www.numbeo.com/co...herlands&country2=Denmark
Denemarken verdien je gemiddeld gewoon meer. Net als mensen miepen dat in Noorwegen alles duur is, is onzin, alleen tabak en alchohol, maar je verdient daar mega veel meer, dus je moet je wel klemzuipen (elke dag) om duur uit te komen. Maargoed.Oh, en BTW (VAT) is in denemarken 25% en niet 21% zoals hier.
Nederland is ook heus wel duur .. :-)thijsken schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:36:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar andere tech is hier helemaal niet duurder dan in Nederland. De concurrentie binnen de EU is daar simpelweg te sterk voor. Een verschil van 50 euro is 12 procent. Dat is fors meer dan het 4% belastingsverschil.
Overigens vind ik Denemarken verder helemaal niet zo duur. Het is voornamelijk service die hier meer kost. Restaurants ect, omdat de arbeitskosten hier gewoon hoger liggen.
Nee.. Track and trace is soms wat brakjes..Zironako schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:39:
Hmm, mijn track en trace geeft ineens daan dat er geen zending gevonden kan worden met mijn barcode. Moet ik mij zorgen gaan maken?
Zat zelf 5 jaar in Noorwegen, is gewoon geen kloot te doen, Bankrekening ging alleenmaar omhoog. Maar geld is niet alles. Zit nu weer in Amsterdam en zou voor geen goud terug willen. Prachtig land maar ik moet gewoon wat te doen hebben (dit is natuurlijk puur aan mijn persoonlijkheid te danken).thijsken schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:36:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar andere tech is hier helemaal niet duurder dan in Nederland. De concurrentie binnen de EU is daar simpelweg te sterk voor. Een verschil van 50 euro is 12 procent. Dat is fors meer dan het 4% belastingsverschil.
Overigens vind ik Denemarken verder helemaal niet zo duur. Het is voornamelijk service die hier meer kost. Restaurants ect, omdat de arbeitskosten hier gewoon hoger liggen.
MM tilburg en Bart Smit Heyhoef: uitverkocht.Señor Sjon schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:43:
Als je nou eens rondbelt en het hier doorgeeft? Dan heeft iedereen er wat aan.
Verwijderd
thijsken in "Het Nintendo Switch topic - Deel 2"Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:20:
[...]
Hoe kun je een verkeerd product scannen bij het inpakken en het dan nog in de doos doen?
Pakbon staat wel goede EAN code en kleur.
[...]
Die van mij gaat dus retour.
De gekleurde gaat retour ja... ik had er twee gekocht. Een was niet voor mezelf.thijsken schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:44:
[...]
thijsken in "Het Nintendo Switch topic - Deel 2"
Die van jou ging toch retour? Of snap ik hier iets niet?
Aha, misschien voortaan wat minder negatief doen dan. Is nergens voor nodig! geniet van je Switch.Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:48:
[...]
De gekleurde gaat retour ja... ik had er twee gekocht. Een was niet voor mezelf.
Ik heb ook een Switch kunnen bestellen rond 9:30 bij bol.com maar tot nu staat hij nog steeds op "Wordt verwerkt". Hopelijk toch nog om vanaf 17:00 op te halen bij de AH, heb er toch voor betaald.Clickybutton schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:22:
[...]
Rond half 10 besteld, 12:00 melding gekregen dat ik mijn pakket vandaag bij de ap kan oppikken. Vooralsnog geen annulering maar knijp m nu wel een beetje.
Ik heb zo het gevoel dat je over de grens meer kans hebt?Niekserr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:54:
Iemand nog een idee waar ik snel een switch kan halen in omgeving Almelo/Enschede? Toen ik mijne wilde ophalen vanochtend kreeg ik het antwoord dat ze m niet hadden...
Zou kunnen, maar met het openbaar vervoer is dat net wat lastiger helaas..Alcmaria schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:55:
[...]
Ik heb zo het gevoel dat je over de grens meer kans hebt?
Ah.. sorry.. ik ging er vanuit dat je met de toet zo even over de grens zou blazenNiekserr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:57:
[...]
Zou kunnen, maar met het openbaar vervoer is dat net wat lastiger helaas..
mo money, mo problems son!
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
[ Voor 1% gewijzigd door Denko op 03-03-2017 15:24 . Reden: Spelling ]
[ Voor 83% gewijzigd door Grotman op 03-03-2017 16:23 ]
Waar woon je ergens?KaiTak schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:26:
Mijn Media Markt pre-order is toch vandaag verzonden! Dus ik heb morgen 2x einde middag binnen! (en die zijn over!)
This space is occupied
Goede vraag, waar woon je eigenlijkKaiTak schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:26:
Mijn Media Markt pre-order is toch vandaag verzonden! Dus ik heb morgen 2x einde middag binnen! (en die zijn over!)
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Ik heb net mijn pre-order bij mediamarkt Hengelo geannuleerd, omdat ik de switch ergens anders vandaan heb. Je zou even kunnen bellen om te vragen of je die mag ophalen.Niekserr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:54:
Iemand nog een idee waar ik snel een switch kan halen in omgeving Almelo/Enschede? Toen ik mijne wilde ophalen vanochtend kreeg ik het antwoord dat ze m niet hadden...
Ik kreeg als antwoord dat er zoveel pre orders staan dat die dan simpelweg naar de volgende gaat. Bedankt voor je antwoord in ieder geval!pumpkin_ schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:45:
[...]
Ik heb net mijn pre-order bij mediamarkt Hengelo geannuleerd, omdat ik de switch ergens anders vandaan heb. Je zou even kunnen bellen om te vragen of je die mag ophalen.
[ Voor 117% gewijzigd door Grotman op 03-03-2017 16:22 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 03-03-2017 16:28 ]
Net een email gehad van bol.com, de bestelling heeft vertraging opgelopen. "We weten jammer genoeg nog niet wanneer we jouw bestelde artikel kunnen bezorgen".Denow schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:51:
[...]
Ik heb ook een Switch kunnen bestellen rond 9:30 bij bol.com maar tot nu staat hij nog steeds op "Wordt verwerkt". Hopelijk toch nog om vanaf 17:00 op te halen bij de AH, heb er toch voor betaald.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat was mijn Switch die mis gegaan is. Ik heb er nog een weten te vinden dus de andere gaat definitief retour.thijsken schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:50:
[...]
Aha, misschien voortaan wat minder negatief doen dan. Is nergens voor nodig! geniet van je Switch.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq