This space is occupied
Kleuren schema is toch niet zo raar? Wat is er blauw en rood? Inderdaad je favoriete Italiaanse loodgieterCollaborator schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:44:
Is er een bepaald thema waarbij de Neon switch past? Als het nou kleuren waren die bij een bepaalde game hoorde ofzo.. Ik snap nu niet waarom ze voor deze kleuren gekozen hebben en waarom mensen het zo graag willen hebben.
Ik ga sowieso voor de neutrale Switch. Valt ook minder op in het publiek.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Somming reports zeggen, betere framerate.CRoNiXX schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:53:
Hmm naast de day1 update is er ook meteen een update voor Zelda, enig idee wat die doet?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Je krijgt hem vanmiddag.. wat is daar somber aan?dglavimans schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:54:
Zending is ontvangen door postnl met verwacht bezorging 11.30 tot 15.30... ik zie het somber in
This space is occupied
Zie hier; http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1349138CRoNiXX schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:53:
Hmm naast de day1 update is er ook meteen een update voor Zelda, enig idee wat die doet?
TLDR:
Edit: It added a DLC menu lol
Edit 2:
According to Dualshockers, the update also fixed the frame rate
It was teetering between a 9.5 and 10, but with the latest update that went live this morning much of the frame drops have been fixed. That was really my one main complaint.
[ Voor 37% gewijzigd door Joost1991 op 03-03-2017 10:55 ]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vindt dat die er erg lang op blijft staan, misschien zenuwen voor niksCollaborator schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:54:
[...]
Je krijgt hem vanmiddag.. wat is daar somber aan?
Dat hij nog niet gesorteerd is en dus kan vertragen.Collaborator schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:54:
[...]
Je krijgt hem vanmiddag.. wat is daar somber aan?
Heb helaas hetzelfde, ben benieuwd.

photo snapper
Verwijderd
ben benieuwd, ga hem toch binnenkort aanschaffen en ook mijn eerste Zelda ervaring meemaken.Bierbal schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:58:
Vanmiddag vrij genomen!! Afhalen en dan de rest van het weekend...Hyrule life. Mijn eerste Zelda ervaring.
Heb als klein kind nog Ocarina of Time geprobeerd, maar vond het toen niks, snapte er namelijk niet veel van. Maar lijkt me wel leuk om nog eens te proberen.
Je bent blessed door de Nintengods met een neon Switch, rejoice!Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:55:
Fuckers bij bol.com hebben me de gekleurde gestuurd ipv de grijze. Op de bon staat grijs. Zucht.
Vooral doen, hij is veel makkelijker dan het lijkt (ieder geval voor mij vergeleken met vroeger). Blij dat ik het later nog een kans heb gegeven en de ervaring rijker benVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:00:
[...]
ben benieuwd, ga hem toch binnenkort aanschaffen en ook mijn eerste Zelda ervaring meemaken.
Heb als klein kind nog Ocarina of Time geprobeerd, maar vond het toen niks, snapte er namelijk niet veel van. Maar lijkt me wel leuk om nog eens te proberen.
Ik wilde juist een neon, we kunnen best de joycons ruilen als je dat wilt want ik heb n grijzePhusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:55:
Fuckers bij bol.com hebben me de gekleurde gestuurd ipv de grijze. Op de bon staat grijs. Zucht.
Verwijderd
Ik zou ook heel graag nog Ocarina of time willen spelen, maar ik heb geen 3DS en om deze te kopen voor 1 spel.. mehKadardar schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:02:
[...]
Vooral doen, hij is veel makkelijker dan het lijkt (ieder geval voor mij vergeleken met vroeger). Blij dat ik het later nog een kans heb gegeven en de ervaring rijker ben
Nu wachten op de postbode
[ Voor 6% gewijzigd door Donnie Darko op 03-03-2017 11:09 ]
heb je een wii/wiiu? dan kan je hem kopen voor virtual console voor 8 euro ofzoVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:09:
[...]
Ik zou ook heel graag nog Ocarina of time willen spelen, maar ik heb geen 3DS en om deze te kopen voor 1 spel.. meh
Verwijderd
Volgens mij heb ik nog een Wii liggen ergens, kan dit trouwens ook op een Switch? anders wacht ik hier gewoon mee:)Kadardar schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:10:
[...]
heb je een wii/wiiu? dan kan je hem kopen voor virtual console voor 8 euro ofzo
Verwacht bezorging 12 tot 14.00uur
Niet bij launch... wellicht later maar niemand weet precies wanneer.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:11:
[...]
Volgens mij heb ik nog een Wii liggen ergens, kan dit trouwens ook op een Switch? anders wacht ik hier gewoon mee:)
Hopelijk is de weergave bij veel lichtinval goed! Heb hem uiteindelijk gekocht om van de zomer lekker in de achtertuin te kunnen gamen!! In het zonnetje
btw. blij dat ik hem nu heb ipv later dit jaar. Kostenverdeling en sowieso had hij er gekomen. Dan maar even schulden..
Update was zo geladen, eerste indruk is goed
Twijfel nog over een Pro Controller.
Net vestiging Utrecht Hoog Catharijne aan de lijn, hebben geen enkele LE binnen gekregen.
De Switch lag eerder al klaar.
De beste man wilde er wel snel van af, zodat hij nieuwe kon bestellen, dus maar even buiten de deur 'lunchen' :-)
Wel benieuwd of de webshop bestelling dan al bij de shop afgeleverd is.
Volgens t&t is de bezorger onderweg, maar wordt deze tussen 8:30 en 21:30 bij de winkel bezorgd :-/
die van mij is verzonden en ligt nu klaar bij het afhaalpunt.Donnie Darko schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:25:
Iemand Bomberman R al gespot ? , ik dacht dat die 3-3 uit zou komen maar tot nu toe nergens kunnen vinden.
Neem eens een kijkje in de eShop.Donnie Darko schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:25:
Iemand Bomberman R al gespot ? , ik dacht dat die 3-3 uit zou komen maar tot nu toe nergens kunnen vinden.
GTA VI - All aboard the hype train!!
MM arena had er een hoop liggenDonnie Darko schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:25:
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
EDIT:
De doos van Zelda: BoTW (LE) is groter dan de doos van de Switch...
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 03-03-2017 11:37 ]
En nu moet je er nog vanaf blijven totdat je vrij bent?CH40S schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:35:
Collega die aan de receptie zit belde net. Pakketje voor CH40S!YAY!
Voel jij ook spontaan een griepje opkomen?
Eis gewoon de losse grijze joycons gratisPhusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:36:
Echt zuur dit. Bol.com heeft ook geen voorraad meer en ik krijg pas dinsdag reactie hoe ze dit kunnen oplossen.
Ook bij mij is dit het geval.Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:55:
Snel naar de winkel en bol annuleren?Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:36:
Echt zuur dit. Bol.com heeft ook geen voorraad meer en ik krijg pas dinsdag reactie hoe ze dit kunnen oplossen.
Wel slecht, had beter van ze verwacht.. Dacht dat je daar beter zou zitten dan Intertoys, maar blijkt dus andersom.
Die hebben ze ook niet als bundel.
Ben pas ziek geweest. Vanmiddag komen (dag eerder dan verwacht) mijn BoTW Amiibo's van Link binnen, die komen echter bij mij thuis....DennisP93 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:37:
[...]
En nu moet je er nog vanaf blijven totdat je vrij bent?![]()
Voel jij ook spontaan een griepje opkomen?
Hmmm en ik heb een NEON besteld hopen dat ik nou geen grijze krijg
Ongelooflijk. "Hey we hebben te weinig grijze, ach dat verschil zien ze niet, stop maar gewoon in de doos..."
Kun je ipv een grijze joycon bundel dan niet gewoon 2 losse grijze joycons eisen? ze verkopen die dingen toch ook per stuk?Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:38:
[...]
Ongelooflijk. "Hey we hebben te weinig grijze, ach dat verschil zien ze niet, stop maar gewoon in de doos..."
Dus het is jouw schuld dat mijn Neon nog niet is verzonden door Bol?Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:38:
[...]
Edit: Als je het over de duivel hebt. Zojuist bevestiging van verzending, hij is onderweg naar mijn Appie afhaalpunt. WOOP WOOP.
[ Voor 17% gewijzigd door dutchminator op 03-03-2017 11:43 ]
Tja, We hebben in ieder geval een switch. Zeker dat ik wel contact opneem met bol hoe we dit gaan oplossen.Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:38:
[...]
Alleen mag je die Switch in de doos laten zitten totdat bol reageert op je klacht. En dat is dinsdag pas hebben ze me gezegd.Applesauce schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:42:
[...]
Tja, We hebben in ieder geval een switch. Zeker dat ik wel contact opneem met bol hoe we dit gaan oplossen.
Dan had ik toch de Neon versie genomenPhusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:44:
[...]
Alleen mag je die Switch in de doos laten zitten totdat bol reageert op je klacht. En dat is dinsdag pas hebben ze me gezegd.
Anders bestel je gewoon losse joycons met achteraf betalen, eisen dat ze je die maar vergoedenPhusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:44:
[...]
Alleen mag je die Switch in de doos laten zitten totdat bol reageert op je klacht. En dat is dinsdag pas hebben ze me gezegd.
Verwijderd
Is door een derde verkoper, die vragen nu woekerprijzen.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:46:
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch ben ik nou de enige die daar 600€ ziet?
Persoonlijk vind ik dat Bol.com zich daar niet mee moet inlaten. Maar goed. Ik had hem vanochtend nog voor 329.
Nope, maar gaat via externe partij. Niet via Bol zelfVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:46:
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch ben ik nou de enige die daar 600€ ziet?
Ik zie 598,98Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:46:
een andere verkoper onder bol.com die denkt even te scoren met deze schaarste xD 600 euro... dan zou ik nog liever even wachten en er 2 kopenVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:46:
Verwijderd
Denk niet dat je het kunt voorkomen... anders zetten deze verkopers het wel als particulier bij bol.com op de site onder "tweede hands" met conditie nieuwFrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:46:
[...]
Is door een derde verkoper, die vragen nu woekerprijzen.
Persoonlijk vind ik dat Bol.com zich daar niet mee moet inlaten. Maar goed. Ik had hem vanochtend nog voor 329.
Duurt lang, zelda wel al binnen via de post. Twijfel om zometeen gewoon langs de winkel te gaan zonder mail.
Een uur geleden verkochten ze nog voor 498, blijkbaar nog 100 euro extra.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:46:
Door dit soort fratsen ga ik dan echt nooit wat bij zo een winkel halen. Is gewoon onbeschoft richting de klant.
Same. Wachten op de Mediamarkt ...epamel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:50:
Zit te wachten op een mailtje van MM wanneer mijn preorder switch klaar ligt om op te halen.
Duurt lang, zelda wel al binnen via de post. Twijfel om zometeen gewoon langs de winkel te gaan zonder mail.
Patient gamer
Ja maar goed, dat zijn dan particuliere verkopers. Dit zijn gewoon professionele verkopers die er een slaatje uit willen slaan. Niet heel netjes maar goed, ieder zijn keuzeDennisP93 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:48:
[...]
Denk niet dat je het kunt voorkomen... anders zetten deze verkopers het wel als particulier bij bol.com op de site onder "tweede hands" met conditie nieuw
Als die bezorgt is kan je gewoon naar binnen lopen met je order nummer(s) en je id tonenepamel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:50:
Zit te wachten op een mailtje van MM wanneer mijn preorder switch klaar ligt om op te halen.
[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 03-03-2017 12:00 ]
Verwijderd
Waarom mensen 'm zo graag willen hebben weet ik niet, maar waarom ze specifiek deze kleuren hebben gekozen weet ik wel:Collaborator schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:44:
Is er een bepaald thema waarbij de Neon switch past? Als het nou kleuren waren die bij een bepaalde game hoorde ofzo.. Ik snap nu niet waarom ze voor deze kleuren gekozen hebben en waarom mensen het zo graag willen hebben.

Die twee kleuren zijn vrijwel elkaars negatief en complementeren elkaar dus mooi.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Smaken verschillen, ik vind het wel wat hebben zo een fel kleurtje. En als ik erop uitgekeken raak koop ik een setje grijze joycons.NMe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:52:
Waarom mensen 'm zo graag willen hebben weet ik niet, maar waarom ze specifiek deze kleuren hebben gekozen weet ik wel:
// TODO: Schrijf een signature
Same here maal -1guysp schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:00:
[...]
Smaken verschillen, ik vind het wel wat hebben zo een fel kleurtje. En als ik erop uitgekeken raak koop ik een setje grijze joycons.
Ik vind ze wel erg fel. Leuk voor erbij maar niet als main setup.
eenmaal in de wachtrij zag ik meerdere mensen met een switch in de handen, kan m'n geluk niet geloven en ben zo blij als een kind!
overigens nog stapels pro controllers en Zelda daar!
zal ik nog niet te blij mee wezen hier begint het al "Excuses voor de vertraging. Uw zending wordt zo snel mogelijk bezorgd."Ryatzu schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:08:
Woop bezorger onderweg!
-1 maal -1 maakt +1 positief hePhusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:04:
[...]
Same here maal -1
Ik vind ze wel erg fel. Leuk voor erbij maar niet als main setup.
Ik vind het wel gaaf staan die Neon. De zwarte grijze is maar saai en voor degelijke mensen die geen risico durven nemen
Normaal ben ik wel van de kleurtjes, maar ik begrijp deze gewoon niet zo.. Random blauw en rood en de schermbezels dan weer gewoon grijs..CyBeRSPiN schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:10:
[...]
-1 maal -1 maakt +1 positief he
Ik vind het wel gaaf staan die Neon. De zwarte grijze is maar saai en voor degelijke mensen die geen risico durven nemen
En dan vind ik het niet eens mooi blauw en rood.. Het switchlogo is bijna de primaire kleur rood.. en daar vloekt dit gewoon bij. Dus vandaar eigenlijk mijn keus voor "saai" grijs..
Wellicht plak ik er nog wat mooie stickers op ooit... of koop ik iets los.
Ik ben voor de gekleurde gegaan
Verwijderd
Wat is er gebeurd met principes en normen/waarden? Triest..
Lokale Bart Smit had alleen nog Zelda liggen en niet meer de Switch. Dus hier op V&A iemand aangesproken uit de buurt: die vertelde dat hij €360,- geboden gekregen had, maar wilde nog even wachten. Daarop volledig afgehaakt wegens principes.
[ Voor 47% gewijzigd door Noord27 op 03-03-2017 12:25 ]
Rond half 10 besteld, 12:00 melding gekregen dat ik mijn pakket vandaag bij de ap kan oppikken. Vooralsnog geen annulering maar knijp m nu wel een beetje.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:19:
Vanmorgen bij bol.com Switch besteld, alleen zie nu dat mijn bestelling is geannuleerd. Klopt dit en zijn er meer mensen met dit probleem?
FML
Verwijderd
Helemaal mee eens, maar was te voorspellen, was/is met de NES mini net zo.Noord27 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:22:
Wow, wat een prijzen die ik voorbij zie komen voor een Switch in het V&A.
Ook pro controllers, laadkabels, overige accessoires en overige games.
EDIT: geen losse switches dus voor de vrije verkoop.
[ Voor 13% gewijzigd door cronixx op 03-03-2017 12:28 ]
De enige waarden zit bij mensen in hun portemonnee, laten we eerlijk zijn je geld 1:1 terug of met winst verkopen, ik had het wel gewetenNoord27 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:22:
Wow, wat een prijzen die ik voorbij zie komen voor een Switch in het V&A.
Het is gewoon een principe kwestie. Tweakers gebruik je voor dergelijke 'praktijken' niet. Maar dat is mijn mening..Kadardar schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:27:
[...]
De enige waarden zit bij mensen in hun portemonnee, laten we eerlijk zijn je geld 1:1 terug of met winst verkopen, ik had het wel geweten
Ik doe aan deze niet mee, heb er gewoon 1 gekocht en afgewacht. Maarja... er zijn genoeg mensen die het wel zouden doen en zolang er mensen toehappen op deze mooie aanbiedingen gaat het ook niet stoppen.Noord27 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:29:
[...]
Het is gewoon een principe kwestie. Tweakers gebruik je voor dergelijke 'praktijken' niet. Maar dat is mijn mening..
Ik ga totaal niet heilig uithangen, als ik de kans had had ik het ook gedaan. Moest je maar eerder pre-orderen zou ik dan denken.
[ Voor 15% gewijzigd door Kadardar op 03-03-2017 12:34 ]
Inderdaad, dat gezeik over normen en waarden. Ik vermoord niemand en ik dwing niemand wat om te kopen. Zelf ook vaak genoeg extra betaald voor een iPhone, zo werkt het nou eenmaal: vraag en aanbod. Daarnaast zijn ze op Tweakers allemaal roomser dan de paus, eerst klagen en een week later kom je ze zelf in V&A tegen met een nog hogere prijs. Neem het allemaal niet zo serieus.Kadardar schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:31:
[...]
Ik doe aan deze niet mee, heb er gewoon 1 gekocht en afgewacht. Maarja... er zijn genoeg mensen die het wel zouden doen en zolang er mensen toehappen op deze mooie aanbiedingen gaat het ook niet stoppen.
Ik ga totaal niet heilig uithangen, als ik de kans had had ik het ook gedaan. Moest je maar eerder pre-orderen zou ik dan denken.
Mediamarkt Alexandrium rotterdam heeft er nog een paar liggen (op eigen risco weet neit hoeveel)
Ik heb er net zelf een gescoord zonder reservering Bart smit in vlaardingen.
Warhammer en PC games en lego
Verwijderd
Weet niet hoe laat je erheen wilt gaan, maar ik ga dadelijk (lees +/- 14:30) naar MM Eindhoven Centrum om mijn pre-order op te halen, zal dan even kijkenVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:43:
Iemand kennis over beschikbaakbaarheid Switch in Eindhoven en omstreken en Utrecht en omstreken. Waar moet ik zijn?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen