Net gebeld door Intertoys Schalkwijk (Haarlem) dat mijn reservering klaar ligt (was nr 1). Heb vertelt dat ik al online bij intertoys hebt besteld en deze de normale verkoop in mag. Ze gaf daarbij ook aan dat ze er 4 heeft binnen gehad maar ook 4 reserveringen. Alleen nu is er dus 1 vrij gekomen.
Hahaha super vet, enjoy!Gusev schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:23:
Haha, geslaagd!!! Intertoys had welgeteld 1 Switch in de 'vrije verkoop'.
Succes anderen :)!
Ik ga later vandaag langs de Bart Smit in Utrecht (Kanaleneiland) waar de Switch volgens de website "ruim op voorraad" is (waar sommigen slechts "beperkt op voorraad" zijn). Als ze daar met stapels liggen zal ik dat laten weten
Een aardige tweaker had mij zijn bestelling doorgemail, afhalen bij mediamarkt. Ik heb mediamarkt net gesproken en ze zeggen dat je alleen kan afhalen met de email van de bestelling EN een legitimatie bewijs.
Gelukkig heb ik net bij bol.com kunnen bestellen en voor 2 euro extra vandaag afhalen bij een albert heijn. dus ik ga zo na werk naar de albert heijn. (als hij echt geleverd wordt).
Gelukkig heb ik net bij bol.com kunnen bestellen en voor 2 euro extra vandaag afhalen bij een albert heijn. dus ik ga zo na werk naar de albert heijn. (als hij echt geleverd wordt).
Dat zegt niet alles, kunnen allemaal voor reserveringen zijn. Zo was het ook met de Classic Mini: NES.Bilderbeek schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:25:
Ik ga later vandaag langs de Bart Smit in Utrecht (Kanaleneiland) waar de Switch volgens de website "ruim op voorraad" is (waar sommigen slechts "beperkt op voorraad" zijn). Als ze daar met stapels liggen zal ik dat laten weten
Alles in onderweg, 12 uur naar huis van het werk en de bezorger zeer vrolijk begroeten
Nee is er nog gewoon op:Evion schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:30:
Uurtje geleden kon de switch nog bij bol.com besteld worden, inmiddels verdwenen van de website?
https://www.bol.com/nl/p/...e-grijs/9200000067742249/
Net naar de lokale bart smit geweest, ze hadden 2 hoesjes binnen gekregen, zelda amiibo's (alles 1x van) en een paar spellen meer niet.
Heb een hoesje en alle amiibo's maar meegenomen!
Heb een hoesje en alle amiibo's maar meegenomen!
Vaag, ik kon hem niet meer vindenCRoNiXX schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:33:
[...]
Nee is er nog gewoon op:
https://www.bol.com/nl/p/...e-grijs/9200000067742249/

Uurtje geleden de Switch + Zelda besteld op Bol.com, zou vanavond geleverd moeten worden.
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
Heb ik dus ook gedaan, alleen dan gewoon morgen bezorgen aangezien ik er niet ben vanavond. Ik vraag me het af he... het staat nu al paar uur op: Op voorraad. Ik kan me alleen niet voorstellen dat bol.com er zoveel in de losse verkoop heeft .... Ik denk dat er daar wel een zooitje besteld worden per uur nu.innuendo schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:33:
Uurtje geleden de Switch + Zelda besteld op Bol.com, zou vanavond geleverd moeten worden.
Ik ben benieuwd.
Kan toch haast niet?
Nice, pictures zijn zeker welkom om ons alvast warm te maken!
Ziet er nog steeds goed uit hier, pakket onderweg naar MM.. uiterlijk 12.30 bij MM bezorgd
Zin in.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ach, hier wel gesorteerd maar nog niet met de bezorger meeRyatzu schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:34:
Bah alleen postnl pakketjes zijn nog steeds op ontvangen maar nog niet sorteert
Edit: dit posten en direct is de status veranderd
[ Voor 9% gewijzigd door Bilderbeek op 03-03-2017 09:36 ]
6 man voor me en 3 achter me. Denk dat de winkelvoorraad wel op is hier....
waar is hier?influenza schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:36:
6 man voor me en 3 achter me. Denk dat de winkelvoorraad wel op is hier....
Net besteld op bol.com, zou morgen bij mij thuis aan moeten komen. Chill :>!
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Bol.com ze nu nog steeds in de losse verkoop heeft. Dit staat al uren zo op de site. Moet haast wel een foutje zijn. Anders hebben ze er wel heel veel meer gekregen dan de rest.
Ik wil 1, 2 Switch bestellen via Amazon.de, maar wat is het verschil precies tussen de 2 verschillende download code versies? Krijg je de duurde variant via de briefpost?
https://www.amazon.de/Nin...words=1%2B2%2Bswitch&th=1
Waarom zou dat niet kunnen? Bol is immers een grote partij.FrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:42:
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Bol.com ze nu nog steeds in de losse verkoop heeft. Dit staat al uren zo op de site. Moet haast wel een foutje zijn. Anders hebben ze er wel heel veel meer gekregen dan de rest.
Het hoesje voor de switch die ik gistermiddag bij de BS heb besteld ligt al klaar in de winkel, dat is mooi, straks na het werk mijn switch en hoesje direct oppikken.
// TODO: Schrijf een signature
Ik heb nog een pre-order bij Game Mania Breda die opgehaald kan worden, maar de mijne is al onderweg vanuit de Intertoys. Mocht er iemand uit de omgeving zijn, laat het me maar weten.
Media Markt ook en die heeft problemen om aan de vraag te voldoen. Ik geloof best dat Bol.com er wat meer kan krijgen dan Media Markt maar zoveel als nu? Dat lijkt me echt onwaarschijnlijkTha-PC-Legend schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:42:
[...]
Waarom zou dat niet kunnen? Bol is immers een grote partij.
Ja die duurdere is een soort scratch card.Therach schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:42:
Ik wil 1, 2 Switch bestellen via Amazon.de, maar wat is het verschil precies tussen de 2 verschillende download code versies? Krijg je de duurde variant via de briefpost?
Laat me even weten of het gelukt is want voor mij is die download versie niet beschikbaar.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bij mij zou het rond half een geleverd moeten worden, maar staat alleen nog dat het is ontvangen doof Post nl. Grote kans dus dat het toch later wordt
Net SMS van Nedgame gehad dat daar een Switch en Zelda klaarligt
niets moet......behalve adem halen
Vraagje ivm ophaling in Bart Smit, enkele dagen kreeg ik bericht dat het gestuurd werd naar de winkel (PostNL). Mag ik het al ophalen, of stuurt Bart Smit normaal nog eerst een bericht van dat je de reservering kan ophalen?
Ik heb net Intertoys in klein dorpje hier in de buurt gebeld, die hadden nog precies 1 Switch over.dutchminator schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:21:
Mijn 13-januari bestelling bij Bol.com is nog steeds "wordt verwerkt", en de klantenservice-medewerker heeft het doorgezet naar tweede lijn met doorlooptijd van 2 werkdagen. Lekker joh.
[...]
Laten we het hopen. De teleurstelling is anders dubbel vanwege mijn Zelda-hype.
Die net opgehaald en Bol.com geannuleerd, ik ga niet meer wachten op de 'Wordt verwerkt'. Het is wel goed met ze...
Nu alleen nog even een Zelda zien te scoren, maar ik hoop dat dit goed komt bij de Media Markt zo...
Je kan hem gewoon ophalen. Heb ik ook net gedaan!marcelproust schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:48:
Vraagje ivm ophaling in Bart Smit, enkele dagen kreeg ik bericht dat het gestuurd werd naar de winkel (PostNL). Mag ik het al ophalen, of stuurt Bart Smit normaal nog eerst een bericht van dat je de reservering kan ophalen?
Nogmaals HF allemaal!!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Als je een Pro controller wil kan je langs de Intertoys gaan. ALS ze er eentje hebben gaan ze mee met de MediaMarkt prijs, dus 59 euries
.
Ik denk dat de meeste de vraag hebben overschat en dat er genoeg winkel voorraad is op dag 1.FrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:42:
Zag een post van een MM medewerker in België dat ze 60 exemplaren voor losse verkoop zouden hebben vandaag bij winkel opening.
Ik sta daar voor de deur dus laten we hopen dat dat ook zo is
Ik sprak gisteren een MM NL medewerker en die betreffende vestiging had maar 7 switches, die allemaal gereserveerd waren.Ace schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:54:
[...]
Ik denk dat de meeste de vraag hebben overschat en dat er genoeg winkel voorraad is op dag 1.
Zag een post van een MM medewerker in België dat ze 60 exemplaren voor losse verkoop zouden hebben vandaag bij winkel opening.
in Hellevoetsluis is niks te krijgen.
Intertoys heeft helemaal niks(niet eens voor mensen die in de winkel iets gereserveerd hebben) zelfs geen leeg plankje of merkloos tasje.
Bartsmit heeft enkel Switches, spellen en accessoires voor mensen die gereserveerd hebben, en een leeg switch plankje.
ik had gehoopt vandaag nog een hoesje of tasje uit te kunnen zoeken, maar het lijkt er op dat ik het met een oude tablet sleeve of netbook tas moet doen voorlopig.
mijn switch en zelda zijn wel al onderweg, en liggen vanmiddag bij het ophaalpunt.
Intertoys heeft helemaal niks(niet eens voor mensen die in de winkel iets gereserveerd hebben) zelfs geen leeg plankje of merkloos tasje.
Bartsmit heeft enkel Switches, spellen en accessoires voor mensen die gereserveerd hebben, en een leeg switch plankje.
ik had gehoopt vandaag nog een hoesje of tasje uit te kunnen zoeken, maar het lijkt er op dat ik het met een oude tablet sleeve of netbook tas moet doen voorlopig.
mijn switch en zelda zijn wel al onderweg, en liggen vanmiddag bij het ophaalpunt.
Mijn bestelling van 13 januari bij Bol.com is nog niet verzonden.. Op 23 januari zelfs nog een extra bevestiging gehad dat ik de Switch op 3 maart zou mogen verwachten. Heb gekozen voor levering bij de Albert Heijn.
Zojuist tijdens een live chat wist een medewerker te vertellen dat mijn Switch vandaag nog zou worden verzonden en geleverd. Ik wacht het af, maar ik heb m'n twijfels..
Zojuist tijdens een live chat wist een medewerker te vertellen dat mijn Switch vandaag nog zou worden verzonden en geleverd. Ik wacht het af, maar ik heb m'n twijfels..
Zelf heb ik dit hoesje gisteren nog besteld en deze is gewoon vandaag al geleverd. Misschien een uitkomst als je morgen een hoesje wilt hebben.ik had gehoopt vandaag nog een hoesje of tasje uit te kunnen zoeken, maar het lijkt er op dat ik het met een oude tablet sleeve of netbook tas moet doen voorlopig.
// TODO: Schrijf een signature
Volgens mij is het zo dat leveringen van Bol.com naar een Albert Heijn filiaal via een ander logistiek pad en vervoerder(hun eigen) lopen. Wellicht is het verzendnotificatiesysteem daar nog niet 100%op aangepast, gezien de uitblijvende verzendstatus.Thriz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:02:
Mijn bestelling van 13 januari bij Bol.com is nog niet verzonden.. Op 23 januari zelfs nog een extra bevestiging gehad dat ik de Switch op 3 maart zou mogen verwachten. Heb gekozen voor levering bij de Albert Heijn.
Mijn ervaring leert me dat de SMSjes van Nedgame erg onbetrouwbaar zijn. Vaker een bestelling geplaatst, maar geen SMS ontvangen, terwijl het wel klaar lag.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:00:
Spannenddd, ik wacht ook met smart op een SMS van Nedgame...
Zo ook (tot nu toe) voor de Switch, gisteren gebeld en al te horen gekregen dat de Switches klaarliggen (binnen de winkel) en Zelda ook, maar geen SMS.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Mijn Coolblue preorder is zojuist geleverd door post.nl. Lekker! Nu alleen nog werken tot +/- 17:30

Dat is België, hier is meer geld.Ace schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:54:
[...]
Ik denk dat de meeste de vraag hebben overschat en dat er genoeg winkel voorraad is op dag 1.
De AH heeft Bol afhaalpunten, dit is een andere manier (een directere vanuit Bol) van leveren idd. Vaak als je voor 12 uur besteld ligt het dan dezelfde dag nog bij de AH. Even geduld, kans is groot dat de Switch meegenomen wordt met de Bol levering naar die AH toe.Thriz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:02:
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Verwijderd
Ah, dat is wel een redelijke geruststellingGrumpmeister schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:04:
[...]
Mijn ervaring leert me dat de SMSjes van Nedgame erg onbetrouwbaar zijn. Vaker een bestelling geplaatst, maar geen SMS ontvangen, terwijl het wel klaar lag.
Zo ook (tot nu toe) voor de Switch, gisteren gebeld en al te horen gekregen dat de Switches klaarliggen (binnen de winkel) en Zelda ook, maar geen SMS.
Volgens mij klopt het wat jij zegt. Ik had woensdag nog een andere bestelling geplaatst bij Bol met AH als afleverpunt. Ging via 'Parts Express'. Overigens daarvan net pas bevestiging gehad dat hij er ligt, terwijl dit gisteren al had moeten zijn.. (Of hij daadwerkelijk nu pas er is of toch gisteren al weet ik niet).EddoH schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:04:
[...]
Volgens mij is het zo dat leveringen van Bol.com naar een Albert Heijn filiaal via een ander logistiek pad en vervoerder(hun eigen) lopen. Wellicht is het verzendnotificatiesysteem daar nog niet 100%op aangepast, gezien de uitblijvende verzend status.
Er stond hier in MM Wilrijk een complete pallet vol, 4 Zelda LE's en genoeg normale versies plus pro controllers.Abom schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:59:
[...]
Ik sprak gisteren een MM NL medewerker en die betreffende vestiging had maar 7 switches, die allemaal gereserveerd waren.
Ik ben voorzien
Net melding gehad van PostNL app dat maar 2 van de 3 pakketjes bij de MM zijn bezorgd, andere is uitgesteld naar morgen. Na een halve hartverzakking blijkt dit de Zelda Wii U versie te zijn die ik toch al wil retourneren.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Postnl heeft het maar druk, hoop dat ze wel alles kunnen verwerken vandaag, anders ben ik bank dat veel mensen een dag later bezorgd krijgen.
Neon is inmiddels uitverkocht bij Bol.com, waarschijnlijk hebben ze een beetje marge gehouden en zijn dit nog de overgebleven pre-orders.
Momenteel is de grijze versie nog bij Bol.com en Wehkamp te verkrijgen.
Ja, want die miljoenen Switches kunnen ze niet verwerken. Ik denk dat ze het niet eens merken.Ryatzu schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:12:
Postnl heeft het maar druk, hoop dat ze wel alles kunnen verwerken vandaag, anders ben ik bank dat veel mensen een dag later bezorgd krijgen.
Media Markt heerhugowaard had niets voor losse verkoop zelfs geen games. Mijn pre-order lag gelukkig netjes klaar.
Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793
Levering stond voor vandaag hier, inmiddels verplaatst naar zaterdag. Gistermiddag verzonden. Van Nedgame.Ryatzu schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:12:
Jij had hem toch ook naar Albert Heijn laten leveren? Ik denk dat het wel was goedgekomen met die verzending, zie de posts hierboven. Maargoed, je hebt nu je Switch, dus eind-goed-al-goed.Vinno schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:48:
[...]
Ik heb net Intertoys in klein dorpje hier in de buurt gebeld, die hadden nog precies 1 Switch over.
Die net opgehaald en Bol.com geannuleerd, ik ga niet meer wachten op de 'Wordt verwerkt'. Het is wel goed met ze...![]()
Nu alleen nog even een Zelda zien te scoren, maar ik hoop dat dit goed komt bij de Media Markt zo...
Bij wehkamp staat nu: nog 1 op voorraadNotSoSteady schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:12:
Neon is inmiddels uitverkocht bij Bol.com, waarschijnlijk hebben ze een beetje marge gehouden en zijn dit nog de overgebleven pre-orders.
Ik heb exact dezelfde datum via bol.com besteld met als afleveradres de dichtstbijzijnde AH, ook nog geen verzend bericht gehad.Thriz schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:02:
Normaliter komen deze de avond ervoor of 's nachts al.. ik heb ze net gebeld en zou zo terug gebeld worden, ben benieuwd. anders voor jan met de korte achternaam deze middag vrij genomen

Ik heb net de verzendbevestiging van Bol gekregen, wordt vandaag voor 17u afgeleverd bij de lokale AH.
Zo te zien is het gelukt! Met een Duits adres en een creditcard is het mogelijk om de bestelling af te ronden. Ik heb nu een downloadcode voor 1 2 Switch klaar staan in mijn Amazon account!Phusebox schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:46:
[...]
Ja die duurdere is een soort scratch card.
Laat me even weten of het gelukt is want voor mij is die download versie niet beschikbaar.
Zo even polsen bij MM Arena. Iemand enig idee of ze ook al demo units hebben?
Wanneer heb je besteld? Ik ben vandaag pas overstag gegaan maar aangezien bol nu wel op uitverkocht staat neem ik aan dat ze gewoon aanwezige voorraad verkochten.SNG schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:17:
Ik heb net de verzendbevestiging van Bol gekregen, wordt vandaag voor 17u afgeleverd bij de lokale AH.
Krijg net een sms van GameMania dat er een Switch voor me klaar ligt. Ik dacht dat ik die geannuleerd had. Iemand in Sittard nog behoefte aan een Switch?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
13-01 besteld, order stond dus al een tijdje.Clickybutton schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:20:
[...]
Wanneer heb je besteld? Ik ben vandaag pas overstag gegaan maar aangezien bol nu wel op uitverkocht staat neem ik aan dat ze gewoon aanwezige voorraad verkochten.
Zover is mijn bestelling onderweg daar naar toe, denk dat ze nog niets hebben maar wellicht een demo die al van te voren is geleverd zou niet raar zijn.Silversin schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:20:
Zo even polsen bij MM Arena. Iemand enig idee of ze ook al demo units hebben?
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Geen SMS van Nedgame gekregen, wel een mailtje 
Straks in de lunchpauze ophalen en dan richting huis. Hopelijk komt de etui nog op tijd bij Bart Smit aan (deze staat tussen 12 en 3 bij de Track & Trace), dat ik daar niet op hoef te wachten.
Straks in de lunchpauze ophalen en dan richting huis. Hopelijk komt de etui nog op tijd bij Bart Smit aan (deze staat tussen 12 en 3 bij de Track & Trace), dat ik daar niet op hoef te wachten.
Voorraden op Bartsmit kloppen ook niet.. paar gebeld, allemaal uitverkocht...
Ik zag vannacht toevallig dat een winkel bij mij om de hoek er een over had. Gelijk besteld voor pick-up vanochtend en m net, samen met Zelda en een etui opgehaald. Haha niks geen stress gehad, vannacht pas besteld en ik zit nu in de metro naar huis, met m'n Switch. +1
Krijg net een melding van PostNL dat de bezorger onderweg is
Dat wordt vanavond dus gegarandeerd Zelda spelen!
Net even 10 min gespeeld, even tijd voor koffie nu.. Maar Zelda.. wow.. just wow...
HertogJack schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:32:
[...]
Heb door HZD (op pro en 4k tv) mn switch en zelda gecancelled.. denk dat je echt gaat huilen als je zelda graphics ziet inclusief 15fps framedrops als je net HZD gewend bent.
Pik hem met kerst wel op als er een bundel is ofzo.
[ Voor 68% gewijzigd door m0nk op 03-03-2017 10:27 ]
voor diegene die hem al hebben...zit er een folie over het scherm? (lijkt erop dat mn screenprotector een dag later komt)
Net zonder preorder een Switch Neon met Zelda en alle 5 de nieuwe Zelda Amiibo's gekocht bij ToyChamp Gronsveld. Lag er volgens mij nog minstens 1 dus kan de moeite zijn voor mensen in Zuid-Limburg.
Nee zit er niet op.Brackpc schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:28:
voor diegene die hem al hebben...zit er een folie over het scherm? (lijkt erop dat mn screenprotector een dag later komt)
Overigens vanmorgen allemaal mensen bij de BS die dachten de eerste te zijn. Allemaal teleurgesteld weg bij de kassa omdat er geen voorraad was voor verkoop zonder reservering..
Jij hebt veel vertrouwen in PostNLdanielllb schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:26:
Krijg net een melding van PostNL dat de bezorger onderweg isDat wordt vanavond dus gegarandeerd Zelda spelen!
gegarandeerd en postNL past namelijk moeilijk in 1 zin, maar hoogstwaarschijnlijk kun je vanavond idd zelda spelen
Hij ligt bij mij achter in de auto, nu eerst maar is werken. Ze hadden bij de mediamarkt nog wel een aantal in de schappen liggen. Liepen wel veel mensen met switches rond. De kar met pre-orders met stond ook gewoon midden in de winkel
waren er wel wat meer dan wat in de schappen lag.

Ik denk dat alle voorraad voor 12:00 wel weg is.
Daar heb je inderdaad wel een puntschumi1986 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Jij hebt veel vertrouwen in PostNL![]()
gegarandeerd en postNL past namelijk moeilijk in 1 zin, maar hoogstwaarschijnlijk kun je vanavond idd zelda spelen

We zullen zien!
Ik heb zojuist verzendbevestiging gekregen van Bol.com: Afleveren bij AH. Kijk ik naar de Track & Trace code, dan zie ik dit:
03-03-2017 09:08
U kunt uw bestelling ophalen bij het bol.com afhaalpunt
Het pakket lag er dus al eerder dan dat de verzendbevestiging werd verstuurd ;-)
03-03-2017 09:08
U kunt uw bestelling ophalen bij het bol.com afhaalpunt
Het pakket lag er dus al eerder dan dat de verzendbevestiging werd verstuurd ;-)
Dat hoop je ja zodat jij je switch kan verkopen op V&A voor 410 euroNotSoSteady schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:30:
Ik denk dat alle voorraad voor 12:00 wel weg is.

In zwolle bij toychamp nog voorraad om half 10 toen ik er weg ging.
De bezorging zou tussen 2 en 6 plaatsvinden, maar krijg net een berichtje van de PostNl app dat de bezorger onderweg is. Hopelijk is hij hier snel!
Daar is nu al genoeg interesse voor, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.schumi1986 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:32:
[...]
Dat hoop je ja zodat jij je switch kan verkopen op V&A voor 410 euro
Ja dat kwam voornamelijk omdat ze in de overgang naar Intertoys zitten. Dus voorraad uit een nieuw magazijn (dat vertelde de manager mij) maar niet op tijd voor de grote vraag, alleen voor preorders. Gold ook voor de 188 euro kostende PS4 Slim, had hij ook maar twee van in de winkel liggen.m0nk schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Nee zit er niet op.
Overigens vanmorgen allemaal mensen bij de BS die dachten de eerste te zijn. Allemaal teleurgesteld weg bij de kassa omdat er geen voorraad was voor verkoop zonder reservering..
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
MM Breda had om 10:20 nog het volgende in de vrije verkoop:
- 1 grijze switch in de vrije verkoop. (inmiddels verkocht, sorry!)
- 10+ neon switches
- Pro controllers minimaal 20
- Zelda regular versie meer dan genoeg
De hele rij had switches vast, waarschijnlijk zijn die neons ook binnen uur weg.
- 1 grijze switch in de vrije verkoop. (inmiddels verkocht, sorry!)
- 10+ neon switches
- Pro controllers minimaal 20
- Zelda regular versie meer dan genoeg
De hele rij had switches vast, waarschijnlijk zijn die neons ook binnen uur weg.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
iemand de joy con snipper clips bundle al in een winkel gezien? De switch is onderweg naar Bart Smit, maar coolblue had minder snip bundels dan verwacht, dus ik had de hoop die nog ergens anders op te kunnen pikken
Ja, Mediamarkt Rotterdam Centrum heeft ze in de winkel liggen.Prulleman schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:36:
iemand de joy con snipper clips bundle al in een winkel gezien? De switch is onderweg naar Bart Smit, maar coolblue had minder snip bundels dan verwacht, dus ik had de hoop die nog ergens anders op te kunnen pikken
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Helaas is het volgensmij 9 van de 10 keer zo dat hij heel lang 'onderweg' is en pas op het laatste moment van het tijdsframe aan komt kakkenZironako schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:33:
De bezorging zou tussen 2 en 6 plaatsvinden, maar krijg net een berichtje van de PostNl app dat de bezorger onderweg is. Hopelijk is hij hier snel!
oe... dat komt goed uit, ik verwacht namelijk tussen nu en 12:00 de bevestiging van postnl te krijgen dat mijn neon switch klaar ligt bij de Bart Smit in RotterdamJoost1991 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:37:
[...]
Ja, Mediamarkt Rotterdam Centrum heeft ze in de winkel liggen.
MM rotterdam zuid ... Ik zag net de laatste switch weggepakt worden door een jongetje .. Nouja ik hoop iig dat hij er veel plezier van heeft!
Grappig dat de Neon in Nederland minder verkoopt. Ik wilde juist een neon, maar die zijn hier in Denemarken landelijk uitverkocht. Ik ben ipv maar een grijze gaan halen. Jammer maar niet het einde van de wereld
Zo, de Switch is bezorgd bij de Intertoys. Over 2 uur mag ik op pad... #hypetrain
Reserveer er eentje van te voren via de website van Mediamarkt en kies dan voor afhalen.Prulleman schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:38:
[...]
oe... dat komt goed uit, ik verwacht namelijk tussen nu en 12:00 de bevestiging van postnl te krijgen dat mijn neon switch klaar ligt bij de Bart Smit in Rotterdam
Weet je zeker dat je niet voor niets gaat.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB

MediaMarkt Groningen Sontplein zo'n 30 min geleden. Maar ze gaan als warme broodjes. Als je een wilt halen dan zou ik even bellen en laten reserveren.
De rest (Zelda, Pro Controller) uitverkocht.
[ Voor 9% gewijzigd door BlackMage op 03-03-2017 10:41 ]
Dat zou pittig jammer zijn. Zal maar even Netflix aanslingeren, anders gaat het een laaange middag worden.danielllb schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:37:
[...]
Helaas is het volgensmij 9 van de 10 keer zo dat hij heel lang 'onderweg' is en pas op het laatste moment van het tijdsframe aan komt kakken
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen