Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Ik heb mijne toch nog vandaag gekregen via bol.com. Ik ben samen met een vriend die erg laat was met pre-ordenen en op de lijst stond voor de tweede levering naar Herzogenrath Duitsland gereden. En daar lagen er gewoon nog een stuk of 30 om mee te nemen. Heb ik zelf meteen 12 Switch gekocht voor 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de switch zo snel mogelijk te bestellen, wat is de beste webshop om dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Vanmiddag op 13.00 had de MM enschede alleen preorders, geen zelda of switches in de losse verkoop. Ik heb dit nog nooit meegemaakt met een console launch..

Maar ik ben voorzien.. al gaat het ophalen bij de MM niet echt super snel.. tenminste niet in Enschede.

Wat wel in het schap lag, wat joycons, snipperclip joycon pack, bomberman, 1.2. switch, wat straps, screen protectors, dat was het wel..

[ Voor 21% gewijzigd door S2S op 03-03-2017 17:41 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
S2S schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:37:
Vanmiddag op 13.00 had de MM enschede alleen preorders, geen zelda of switches in de losse verkoop. Ik heb dit nog nooit meegemaakt met een console launch..

Maar ik ben voorzien.. al gaat het ophalen bij de MM niet echt super snel.. tenminste niet in Enschede.
Haha, Sony PlayStation 4 launch gemist zeker? Daar hadden sommige mensen die hem al in herfst hadden besteld, hem pas eind januari 2014. Dit terwijl de launch 29 november 2013 was.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 22:52

ykz

Zonet zag ik bij de MM in den Haag nog welgeteld 1 Switch liggen en geen enkele controller of joycon meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

De PS4 heb ik pas later meegenomen uit de US, ja nu je het zegt die was ook aardig uitverkocht. zag wel veel mensen met PS4 vandaag en Horizon Zero Dawn (Nederlands trots) de winkel uit gaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 09:31
Had mijn switch + zelda gepreorderd bij Media Markt Utrecht, hoewel alle switches binnen tien minuten na opening al verkocht waren, hadden ze de mijne inderdaad netjes gereserveerd en kon ik m meenemen voor 309€, het bedrag waar ik 'm voor besteld had.
Had het niet verwacht, maar zowaar erg netjes gedaan door de media markt!
S2S schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:37: al gaat het ophalen bij de MM niet echt super snel.. tenminste niet in Enschede.
Klopt, het duurde bij mij ook even. Maar het was ook vrij druk in de winkel.

Ook opvallend is de Playstation 4 dagaanbieding: Alleen vandaag 188€ bij de Media Markt en 199€ bij Nedgame. Is dit een gecoördineerde actie vanuit Sony, om teleurgestelde switch-kopers te verleiden tot de aankoop van een PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
beste-spellen schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:43:
Had mijn switch + zelda gepreorderd bij Media Markt Utrecht, hoewel alle switches binnen tien minuten na opening al verkocht waren, hadden ze de mijne inderdaad netjes gereserveerd en kon ik m meenemen voor 309€, het bedrag waar ik 'm voor besteld had.
Had het niet verwacht, maar zowaar erg netjes gedaan door de media markt!

[...]

Klopt, het duurde bij mij ook even. Maar het was ook vrij druk in de winkel.

Ook opvallend is de Playstation 4 dagaanbieding: Alleen vandaag 188€ bij de Media Markt en 199€ bij Nedgame. Is dit een gecoördineerde actie vanuit Sony, om teleurgestelde switch-kopers te verleiden tot de aankoop van een PS4?
De PlayStation 4 was gisteren ook al en ga er maar vanuit dat Sony dit gecoördineerd heeft. Alle A Retailers deden de prijs tegelijk naar € 188,00. En het was een succes, bijna overal uitverkocht.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davystam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Serieus...MM Amsterdam Noord heeft een storing en alle internet bestellingen zijn binnen maar worden niet meegegeven omdat er geen bon uit komt...enorme FAIL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macrox
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 16:36
Ondanks mijn preorder zodra hij beschikbaar kwam kreeg ik een mail van MediaMarkt dat ik de neon versie volgende week kan krijgen of de grijze pas in April. Dit ondanks dat mijn status al sinds tijden op "Af te halen bij 3-3-2017" staat. Dit is inmiddels al de tweede keer bij de MediaMarkt webshop dat de service belachelijk slecht is. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen met mijn bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Denow schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:51:
[...]

Ik heb ook een Switch kunnen bestellen rond 9:30 bij bol.com maar tot nu staat hij nog steeds op "Wordt verwerkt". Hopelijk toch nog om vanaf 17:00 op te halen bij de AH, heb er toch voor betaald.
Wat staat er bij bezorgingsmoment? Bij mij staat wordt bezorgd op 4 maart en de status ook op 'wordt verwerkt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:22
Rico0 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:49:
[...]

Wat staat er bij bezorgingsmoment? Bij mij staat wordt bezorgd op 4 maart en de status ook op 'wordt verwerkt'
Ik had zelf gekozen voor de optie vandaag ophalen. Bij het selecteren van de AH om hem op te halen stond dat deze na 17:00 daar beschikbaar zou zijn. Al staat hij bij mij op de site nog steeds op:
"Bezorging bij een bol.com afhaalpunt
Wordt bezorgd op: 03-03-2017"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:40
Mijn Appie-afhaal-Switch is rond 11:30 verzonden door Bol.com vandaag, maar nog steeds "wordt getransporteerd" volgens de Kiala Track-Trace. Ik ben benieuwd hoe lang ik nog mag wachten. Ze zijn redelijk laat met hun verzending als die vandaag binnen moet zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door dutchminator op 03-03-2017 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Erg slecht van de Mediamarkt.
Ik ben naar de winkel gegaan en het bleek dat mijn nintendo switch niet was verstuurd terwijl ik van de week een mail kreeg dat hij op de release date zal worden geleverd.
Had gebeld en kreeg de optie om te switchen naar de gekleurde switch die nog op voorraad was of om te wachten op een nieuwe lading nintendo switch. Maar wanneer komt de nieuwe lading? Dat wilden ze me niet vertellen.
Het spel is wel geleverd maar de switch niet.

Voortaan nooit meer iets pre-orderen bij de mediamarkt. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Nog meer mensen een Switch online besteld aantal maanden terug bij Mediamarkt en willen afhalen bij Mediamarkt Arnhem filiaal? Heb net gebeld of ik hem morgen al wel kon ophalen aangezien ik geen afhaalbericht heb gehad. Er is zelfs voor getekend in de track & trace vanochtend om 9:30. Maar er werd me verzekerd dat ik hem absoluut nog niet kon ophalen.

Wat zijn dat voor fratsen? Misschien omdat ik hem voor de 'oude prijs' van 309,- heb gekocht, dat ze de mijne maar in de losse verkoop hebben gegooid? Je maakt mij niet wijs dat het een week moet duren om het label op de doos te bekijken waarop staat: online bestelling bestemd voor afhaal. Teleurstellend dit.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C0nscious schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:02:
Nog meer mensen een Switch online besteld aantal maanden terug bij Mediamarkt en willen afhalen bij Mediamarkt Arnhem filiaal? Heb net gebeld of ik hem morgen al wel kon ophalen aangezien ik geen afhaalbericht heb gehad. Er is zelfs voor getekend in de track & trace vanochtend om 9:30. Maar er werd me verzekerd dat ik hem absoluut nog niet kon ophalen.

Wat zijn dat voor fratsen? Misschien omdat ik hem voor de 'oude prijs' van 309,- heb gekocht, dat ze de mijne maar in de losse verkoop hebben gegooid? Je maakt mij niet wijs dat het een week moet duren om het label op de doos te bekijken waarop staat: online bestelling bestemd voor afhaal. Teleurstellend dit.
I'm heb mm arnhem vanmiddag gebeld om te vragen of er nog op voorraad waren en ze zijden dat er zelfs te weinig waren om alle preorder's to vervullen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Heb ook voor 309, afhaalbericht in Apeldoorn bij MM, dus het kan wel.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:27
Hebben mensen die vanochtend bij wehkamp besteld hebben al een bericht gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
S2S schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:43:
De PS4 heb ik pas later meegenomen uit de US, ja nu je het zegt die was ook aardig uitverkocht. zag wel veel mensen met PS4 vandaag en Horizon Zero Dawn (Nederlands trots) de winkel uit gaan..
Dat komt omdat er een stunt verkoop was... ps4 koste maar 188 euro zolang de voorraad strekte

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Ik ben gewoon ene gaan halen in MediaMarkt in Sint-Pieters-Leeuw (vlakbij Brussel) vanochtend en zonet heeft een vriend van mij er ook nog eentje kunnen halen. Er was nog te kiezen tussen de grey of de neon versie en de games Zelda, 1-2 switch en Just Dance 2017 lagen er nog. Wat een verschil met jullie in NL :o Ik ben buiten gestapt met de neon versie, de limited edition van Zelda, 1-2 switch én Just Dance 2017. Niks moeten preorderen :) Suckt wel voor jullie dat er zo'n verschil is tussen NL en BE :s

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik heb er vanmiddag nog gewoon een los kunnen kopen bij een kleine speelgoedzaak. Hadden er nog voldoende staan. Al die drukte en dat gehype om niks. Ook meteen pro controller + zelda bij MM voor goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:39
Bierbal schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:22:
Ik heb er vanmiddag nog gewoon een los kunnen kopen bij een kleine speelgoedzaak. Hadden er nog voldoende staan. Al die drukte en dat gehype om niks. Ook meteen pro controller + zelda bij MM voor goedkoop
Waar was dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08 14:26
Iemand enig idee of het zin heeft om naar Kleve in Duitsland te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Mediamarkt Tilburg had nog vrije voorraad

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 winkels afgegaan zonder resultaat om zelda nog te vinden. Heb gewoon maar een E-shop card gekocht en ik download de game wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbal
Er is nog genoeg vrije voorraad. Gewoon de zaken afgaan. Daarnaast wordt er altijd wel een paar geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Net mijn etui incl screenprotector opgehaald. Mooi spul. En nog steeds mensen die op de bonnefooi binnen kwamen vragen om een switch :p

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 20:39
Schizo007nl schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:41:
Mediamarkt Tilburg had nog vrije voorraad
hoe laat was dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1988
  • Laatst online: 06-06 04:26
R0elr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:36:
Iemand enig idee of het zin heeft om naar Kleve in Duitsland te rijden?
Als je op Saturn doelt, dan is het niet de moeite waard. Je kunt online gewoon checken of de winkel voorraad heeft. Zowel Neon als Grijs is niet voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Net nog, loop een half uur geleden de winkel uit :-)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19:45
Bij media markt Ede liggen stapels, minstens 50.. voor 344 uiteraard. Maar je hoort alleen mensen over de ps4 van 188

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:31
Je kan ze ook uit DE halen met 3 dagen levertijd voor €329,- (excl verzendkosten). Voorraad bij diverse winkels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:37
Mediamarkt Rotterdam Centrum is leeg. En dan bedoel ik de Switch zelf, Zelda, de Amibo's, pro controller's en andere accessoires. Enkel nog een paar exemplaren van 1-2 Switch en Just Dance.

En dit is waar ze mee begonnen vandaag.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Ik heb nog een reservering bij de Media Markt in Breda. Kan direct opgehaald worden. Als iemand wil, roep maar :)

Edit; er is inmiddels iemand blij mee gemaakt

[ Voor 17% gewijzigd door Johnvh op 03-03-2017 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Denow schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 17:53:
[...]

Ik had zelf gekozen voor de optie vandaag ophalen. Bij het selecteren van de AH om hem op te halen stond dat deze na 17:00 daar beschikbaar zou zijn. Al staat hij bij mij op de site nog steeds op:
"Bezorging bij een bol.com afhaalpunt
Wordt bezorgd op: 03-03-2017"
Inmiddels al een status update ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
Rico0 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:42:
[...]

Inmiddels al een status update ontvangen?
Helaas nog steeds onbekend, de status zegt nog steeds dat hij vandaag afgeleverd zou worden. Lijkt me sterk aangezien de AH al dicht is.

Verder heb ik vanochtend ook nog een switch bij de Wehkamp kunnen bestellen. Deze staat op zaterdagochtend bezorgen en de status daar van staat al sinds vanmiddag op "Pakket heeft ons magazijn verlaten". Maar eerst zien dan pas geloven :)

[ Voor 48% gewijzigd door Denow op 03-03-2017 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:54
Wel slecht dat je in de mediamarkt (in leeuwarden) gewoon niet eens zelda kan kopen(vanmiddag 16:00 uitverkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:11
Bij Amazon.es zijn beide modellen nog op voorraad. Kost €326 incl. expressverzending.

Edit: bij Amazon.fr nog goedkoper en op voorraad, €299.

[ Voor 30% gewijzigd door MelvinW op 03-03-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Vanochtend Switch besteld bij Bol.com, heb zojuist een verzendbevestiging gehad voor morgen *O*

Vanochtend Zelda gehaald bij de intertoys, maar ze hadden werkelijk niks in de winkel liggen van de Switch. De verkoper had zo weinig binnengekregen dat hij alles onder de toonbank had liggen :F

[ Voor 50% gewijzigd door ShadowSaiyan op 03-03-2017 20:09 ]

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 22:43
MelvinW schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:57:
Bij Amazon.es zijn beide modellen nog op voorraad. Kost €326 incl. expressverzending.

Edit: bij Amazon.fr nog goedkoper en op voorraad, €299.
Amazon.fr levert niet naar NL.
Cet article ne peut pas être expédié aux Pays-Bas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Iemand nog ergens in Maastricht of in de buurt er van nog geweest waar nog een te krijgen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
meesje schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 20:32:
[...]

Ah zie het inderdaad. Dan is Spanje enige optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07
meesje schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 20:32:
[...]

De switch mss niet nee, maar Amazon.fr levert weldegelijk aan Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:19
Vanochtend binnen gekregen, na avondeten aan vrouwlief gegeven. Die is helemaal blij. Wel wil ik even kwijt (ik ben geen gamer, geen fanboy of iets in die trend), wat een waardeloos ding, even los van 'Zelda' want die is leuk hoor. Puur die console, plastic dockje, matige tablet. Maargoed, opstarten dat ding. Zonder een game kan je echt 'daadwerkelijk' niks. Paar vage games in de nintendo store waarvan helft neo-geo ports zijn die ook in de Xbox Live store staan. Verder kan je niks. Het spijt mij om dit te melden, of als 'partypooper' over te komen, maar puur uit een objectief perspectief... maargoed, vrouwlief is blij met Zelda dus vooruit dan maar.

Dus mensen die geen diehard fans zijn of een 300 euro apparaat voor een spel aanschaffen, denk er nog een keer over na...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:17
slijkie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:17:
Vanochtend binnen gekregen, na avondeten aan vrouwlief gegeven. Die is helemaal blij. Wel wil ik even kwijt (ik ben geen gamer, geen fanboy of iets in die trend), wat een waardeloos ding, even los van 'Zelda' want die is leuk hoor. Puur die console, plastic dockje, matige tablet. Maargoed, opstarten dat ding. Zonder een game kan je echt 'daadwerkelijk' niks. Paar vage games in de nintendo store waarvan helft neo-geo ports zijn die ook in de Xbox Live store staan. Verder kan je niks. Het spijt mij om dit te melden, of als 'partypooper' over te komen, maar puur uit een objectief perspectief... maargoed, vrouwlief is blij met Zelda dus vooruit dan maar.

Dus mensen die geen diehard fans zijn of een 300 euro apparaat voor een spel aanschaffen, denk er nog een keer over na...
Ja, het blijkt dat je geen gamer bent. De switch heeft best wel haken en ogen hoor daar niet van. Het is echter geen tablet, het is een handheld console die toevallig ook aan de TV aangesloten kan worden. Als home-console komt hij tekort, als handheld is het de krachtigste die er op het moment beschikbaar is. Hij is eigenlijk het tegenovergestelde van de Wii-U. Dat was een home console die je ook in bed kon spelen. Dit is een handheld die ook in een dock kan.

Dat er bij release weinig games zijn, dat klopt. Dit is echter met bijna alle releases van grote consoles. Bij release van de PS4 was het ook niet veel soeps. Dit is pas later op gang gekomen.

En je kritiekpunt dat je zonder game niks kan op een gameconsole .. Ja ... ik snap niet zo goed wat je daar nou mee wil zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door FrankoNL op 03-03-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
FrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:22:
[...]

Ja, het blijkt dat je geen gamer bent. De switch heeft best wel haken en ogen hoor daar niet van. Het is echter geen tablet, het is een handheld console die toevallig ook aan de TV aangesloten kan worden. Als home-console komt hij tekort, als handheld is het de krachtigste die er op het moment beschikbaar is. Hij is eigenlijk het tegenovergestelde van de Wii-U. Dat was een home console die je ook in bed kon spelen. Dit is een handheld die ook in een dock kan.

Dat er bij release weinig games zijn, dat klopt. Dit is echter met bijna alle releases van grote consoles. Bij release van de PS4 was het ook niet veel soeps. Dit is pas later op gang gekomen.

En je kritiekpunt dat je zonder game niks kan op een gameconsole .. Ja ... ik snap niet zo goed wat je daar nou mee wil zeggen.
De meeste tablets kan je tegenwoordig ook heel simpel op de meeste smart TVs krijgen, maar het concept is inderdaad goed hoor, maar eerlijk bij launch van de PS4 en xbox waren echt veel meer titels. (Echt heel veel meer).

Dat je niks kan doen bedoel ik letterlijk, er zijn geen apps, geen browser, geen films of muziek. Echt niks. En begrijp mij niet verkeerd, het is geen bashing van Nintendo maar gewoon een telleurstelling, erg jammer. Zelda is leuk, maarja zoals ik aangaf heb ik het puur en alleen over de console zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
slijkie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:28:
[...]

De meeste tablets kan je tegenwoordig ook heel simpel op de meeste smart TVs krijgen, maar het concept is inderdaad goed hoor, maar eerlijk bij launch van de PS4 en xbox waren echt veel meer titels. (Echt heel veel meer).

Dat je niks kan doen bedoel ik letterlijk, er zijn geen apps, geen browser, geen films of muziek. Echt niks. En begrijp mij niet verkeerd, het is geen bashing van Nintendo maar gewoon een telleurstelling, erg jammer. Zelda is leuk, maarja zoals ik aangaf heb ik het puur en alleen over de console zelf.
Blijf ik nog steeds bij het feit dat het geen tablet is. Jij ziet het als een tablet maar het is een gameconsole. De nintendo 3ds is ook een handheld, het ligt in die categorie. Daar zit wel een browser in maar dat is een rampending.

Ps4 en xbox kon je op release ook weinig mee zonder games. Nu, na vele firmwareupdates zit er een stuk meer functionaliteit in. Ik ben het met je eens dat de switch release niet helemaal is wat het had moeten zijn maar een waardeloos ding is schromelijk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
slijkie schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:28:
[...]

Klopt mijn nes, snes, n64, GameCube en Wii zijn ook teleustellingen die hebben dat ook niet. Ow wacht even ik gebruik ze ook om op te gamen.

Overigens komen de apps er als het goed is later nog op uit.

[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 03-03-2017 22:15 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW

Ben het met je eens hoor. Switch komt momenteel teveel tekort om het een goede console te noemen. Zelda zat ongetwijfeld een goede game zijn, maar het kan nog wel even duren tot er weer een game komt van een vergelijkbaar niveau. Hoop voor Nintendo dat ze van de Switch een succes kunnen maken, maar ik ben nog lang niet overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Laatst online: 20:27
Het is een apparaat om spelletjes op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
wauturr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:19:
Tegenwoordig gaat dat niet meer op. Het hoeft geen tablet te worden, maar basic stuff als een browser en apps als Netflix is echt niet teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:33
MelvinW schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:22:
[...]

Tegenwoordig gaat dat niet meer op. Het hoeft geen tablet te worden, maar basic stuff als een browser en apps als Netflix is echt niet teveel gevraagd.
True, maar geen must bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verkeerde topic.

[ Voor 104% gewijzigd door matthijst op 03-03-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolliebolly
  • Laatst online: 08-07 16:29

Dit soort berichten horen thuis in een ander topic. Gelieve daar je beklag te doen en niet in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
PeevdTee schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:22:
[...]

True, maar geen must bij launch.
Oh dat ben ik met je eens hoor. Het zal er ongetwijfeld komen, maar het geeft nu wel een beetje het gevoel dat de console niet af is. Ook omdat er vrij weinig games beschikbaar zijn voelt de release gewoon een beetje rushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

MelvinW schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:22:
[...]

Sorry maar een browser is totaal niet 'basic'. Als er iets een gecompliceerd stuk software is dan is het een browser wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
EddoH schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:38:
[...]

Sorry maar een browser is totaal niet 'basic'. Als er iets een gecompliceerd stuk software is dan is het een browser wel...
Als je dat ding al hebt, zie je dat het er al in zit bij het inloggen en volgens mij is de Nintendo Store gewoon een browser. Je kan zelfs het +je drukken en zie je info over de SSL Certificaat van de pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
[...]

Hij kijkt als iemand die niks met gaming heeft naar een apparaat dat voor gaming gemaakt is en verwijt het dan dat het niet de functionaliteit van een tablet heeft.

Dat is net zoiets als iemand die niks met auto's heeft naar een raceauto kijkt en dan het verwijt maakt dat de formule 1 auto geen radio, airco en touchscreen heeft omdat alle andere "auto's" dit wel hebben.

Appels en peren enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08 10:26
Daar hebben we V&A voor

[ Voor 76% gewijzigd door Grotman op 04-03-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:07:
[...]

I'm heb mm arnhem vanmiddag gebeld om te vragen of er nog op voorraad waren en ze zijden dat er zelfs te weinig waren om alle preorder's to vervullen dus....
Mijn preorder is gewoon geleverd aan Mediamarkt Arnhem vanuit de online webwinkel voorraad, er is zelfs voor getekend bij levering bij PostNL. Maar nu willen ze hem niet uitleveren, aangezien ik maar geen officieel 'afhaalbewijs' krijg per e-mail.

Completen bezopen van Mediamarkt Arnhem, om wat ik vermoed mijn speciaal gepreordere exemplaar lekker in de vrije verkoop te gooien voor meerprijs (ik had hem besteld het eerste uur dat ze op de site stonden voor 309 euro). Naar mijn weten hoort de webwinkel en franchise/winkel voorraad GESCHEIDEN te zijn.

8)7 :r

[ Voor 10% gewijzigd door C0nscious op 03-03-2017 23:33 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
C0nscious schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:31:
[...]

Mijn preorder is gewoon geleverd aan Mediamarkt Arnhem vanuit de online webwinkel voorraad, er is zelfs voor getekend bij levering bij PostNL. Maar nu willen ze hem niet uitleveren, aangezien ik maar geen officieel 'afhaalbewijs' krijg per e-mail.

Completen bezopen van Mediamarkt Arnhem, om wat ik vermoed mijn speciaal gepreordere exemplaar lekker in de vrije verkoop te gooien voor meerprijs (ik had hem besteld het eerste uur dat ze op de site stonden voor 309 euro). Naar mijn weten hoort de webwinkel en franchise/winkel voorraad GESCHEIDEN te zijn.

8)7 :r
Ik had juist geluk bij MediaMarkt Eindhoven. :) Had dat afhaalmailtje nog niet binnen, het verzendmailtje met ordernummer echter wel. Toen naar de MM gegaan, gezegd dat ik de Switch op kwam halen en m'n ordernummer opgegeven. Toen gewoon meegekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ondanks het feit dat we compleet off-topic gaan, wil ik hier nog wel even op reageren. Ik snap bovenstaande reacties namelijk wel. De Switch is een super leuk apparaatje imho. Maar toch erg prijzig. Bovenstaande reactie is namelijk nuchter, en correct. 340+ voor een apparaat met een matig scherm, matige specs en niks van andere toegevoegde simpele zaken als een kleine app-store met o.a. Netflix.

Een Xbox one S (Ja, appels met peren enz.) kan dit namelijk wel allemaal, niet dat hun store goed werkt. Anyway, die mogelijkheden zijn daar natuurlijk wel allemaal aanwezig, dat de Switch dit niet heeft vind ik enigszins ook wel wat teleurstellend... Maaaaar.. Zoals vermeld: Misschien later, helaas kan je momenteel niks met 'misschien' . maar als nintendo fanboy, en in het bezit van een Xbox, hoor je mij niet klagen en deze Switch komt hoogstwaarschijnlijk gewoon in huis binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan via omwegen al op Facebook en Twitter op de Switch, de browser gaat er echt wel komen over een tijdje, net als de virtual console en apps als Netflix ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:53:
[...]

Ondanks het feit dat we compleet off-topic gaan, wil ik hier nog wel even op reageren. Ik snap bovenstaande reacties namelijk wel. De Switch is een super leuk apparaatje imho. Maar toch erg prijzig. Bovenstaande reactie is namelijk nuchter, en correct. 340+ voor een apparaat met een matig scherm, matige specs en niks van andere toegevoegde simpele zaken als een kleine app-store met o.a. Netflix.

Een Xbox one S (Ja, appels met peren enz.) kan dit namelijk wel allemaal, niet dat hun store goed werkt. Anyway, die mogelijkheden zijn daar natuurlijk wel allemaal aanwezig, dat de Switch dit niet heeft vind ik enigszins ook wel wat teleurstellend... Maaaaar.. Zoals vermeld: Misschien later, helaas kan je momenteel niks met 'misschien' . maar als nintendo fanboy, en in het bezit van een Xbox, hoor je mij niet klagen en deze Switch komt hoogstwaarschijnlijk gewoon in huis binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:53:
[...]

Tja, het scherm van de Xbox is een stuk matiger dan die van de Switch, veel back-light bleeding en je moet er altijd echt helemaal recht voor zitten. Ohhh wacht even, de Xbox heeft helemaal geen scherm joh!

De Switch is echt niet prijzig, het is een console en handheld met, juist een heel goed scherm, in één. Super klein en vrij krachtig voor zijn formaat. Nu ik hem heb, vind ik dat er echt niets aan kan tippen als je een divers gaming device wilt met een goed scherm geïntegreerd.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bliksem B schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:07:
Vraag
Bij deze als iemand nog een reservering over heeft, ik heb interesse O-).
Ja ik heb er nog een beschikbaar op V&A. Prijs is bespreekbaar. Even via mijn profiel naartoe gaan want mag geen linkje posten.
[...]

Dat zegt hij ook niet. Met "The basics" bedoeld men basis ingrediënten niet dat die ingrediënten basic hoeven te zijn.
wauturr schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:19:
Nou voor sommige hier is het religie hoor :+
FrankoNL schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:32:
Ps4 en xbox kon je op release ook weinig mee zonder games. Nu, na vele firmwareupdates zit er een stuk meer functionaliteit in.
Dat valt allemaal wel mee hoor.
De PS4 had bij launch al media apps. Netflix. Een media speler enz.

Daar was genoeg (media) te doen buiten gamen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Koldur schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 00:08:
en handheld met, juist een heel goed scherm
Hahaha hier moest ik toch even om lachen. Je kunt de switch voor een hoop verdedigen maar een "heel goed scherm" heeft hij absoluut niet, dat is gewoon onzin.

Het is op zijn best een matig scherm te noemen. De lage resolutie is begrijpelijk door de rest van de hardware maar in de hedendaagse tijd kan het eigenlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07
Koldur schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 00:08:
[...]

Tja, het scherm van de Xbox is een stuk matiger dan die van de Switch, veel back-light bleeding en je moet er altijd echt helemaal recht voor zitten. Ohhh wacht even, de Xbox heeft helemaal geen scherm joh!

De Switch is echt niet prijzig, het is een console en handheld met, juist een heel goed scherm, in één. Super klein en vrij krachtig voor zijn formaat. Nu ik hem heb, vind ik dat er echt niets aan kan tippen als je een divers gaming device wilt met een goed scherm geïntegreerd.
Een heel goed scherm? Lol.

Overigens ben ik het ermee eens dat je t niet als tablet moet zien maar juist als (portable)game-console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbal
Het feit dat ik er sindsdien vanmiddag dat ik hem in huis had, tot nu aan het spelen ben. Rechtvaardigd voor mij de aankoop. Heb hem liever nu dan later dit jaar. Nu kan ik mijn gemak alles rustig spelen. En zoveel game ik niet. 4 uur per week is al veel. Dus als ik 100 uur in zelda heb zitten, zijn we even paar weken verder. Het is dat ik nu nog vakantie heb. OOK dat speelde een rol in de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostfury
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:48
Voor sluitingstijd toch maar 1 gehaald bij Mediamarkt DH. Supercool allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anatidae
Ik denk dat het er allemaal puur vanaf hangt waar je het mee vergelijkt. Samsung AMOLED scherm op telefoon van dubbele prijs of een 3DS met 6 pixels en een echt bagger scherm. Heb vorige week OOT op m'n 3DS XL gespeeld, vergeleken daarmee is het echt een magisch wonder. Vergeleken met m'n telefoon is het niet helemaal scherp en nogal flets. Maarja die zal dan weer nooit Zelda kunnen afspelen... tis maar hoe je het bekijkt.

Ik mis overigens wel een tweede wat luchtigere game erbij. Mario kart was fijn geweest met vrienden. Op 1 2 Switch zit ik niet te wachten en Bomberman z'n geld niet waard

[ Voor 23% gewijzigd door Anatidae op 04-03-2017 00:25 ]

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anatidae schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 00:22:
Ik denk dat het er allemaal puur vanaf hangt waar je het mee vergelijkt. Samsung AMOLED scherm op telefoon van dubbele prijs of een 3DS met 6 pixels en een echt bagger scherm. Heb vorige week OOT op m'n 3DS XL gespeeld, vergeleken daarmee is het echt een magisch wonder. Vergeleken met m'n telefoon is het niet helemaal scherp en nogal flets. Maarja die zal dan weer nooit Zelda kunnen afspelen... tis maar hoe je het bekijkt.
Een slecht scherm is een slechte scherm. Dat heeft niets te maken met het scherm waar je het mee vergelijkt.

Het matige scherm lijkt alleen minder matig als je hem vergelijkt met een nog matiger scherm. Het wordt er natuurlijk niet ineens een goed scherm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Iemand die toevallig weet of in de MM in België de pro switch controller ook beschikbaar is aan € 59? Volgens webshop niet, maar misschien in de fysieke winkels? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:18
Donstil schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 00:13:
[...]

Hahaha hier moest ik toch even om lachen. Je kunt de switch voor een hoop verdedigen maar een "heel goed scherm" heeft hij absoluut niet, dat is gewoon onzin.

Het is op zijn best een matig scherm te noemen. De lage resolutie is begrijpelijk door de rest van de hardware maar in de hedendaagse tijd kan het eigenlijk niet meer.
Ik vind het scherm echt heel goed. Wat is er dan zo slecht aan volgens jou? Als ik je goed begrijp, gaat het jou puur om de resolutie? Resolutie is niet wat de kwaliteit van een scherm bepaalt, tot op zekere hoogte natuurlijk.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:22
Op 13-01 pre-order geplaatst bij MM, ophalen in de winkel. Ze hebben bevestigd dat de Switch op 03-03 geleverd wordt en afgelopen donderdag ook netjes een mail dat hij naar de vestiging is gestuurd. Gisteren helaas geen Switch - vlgs de klantenservice is hij helemaal niet verstuurd. Sorry, hij is op....
Gelukkig nog back-up order bij Nedgame staan. Wel een Neon, maar is altijd beter dan geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 19:59
Donstil schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 00:13:
De lage resolutie is begrijpelijk door de rest van de hardware maar in de hedendaagse tijd kan het eigenlijk niet meer.
Wat is het nut van een hoger resolutiescherm als je nooit van z'n leven een zinnige invulling kunt geven voor al die extra pixels?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anatidae
Donstil schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 00:58:
[...]

Een slecht scherm is een slechte scherm. Dat heeft niets te maken met het scherm waar je het mee vergelijkt.

Het matige scherm lijkt alleen minder matig als je hem vergelijkt met een nog matiger scherm. Het wordt er natuurlijk niet ineens een goed scherm van.
Als je zo gaat redeneren is alleen het beste scherm op de markt een goed scherm. De meest recent verschenen 4K OLED tv oid. Natuurlijk moet je rekening houden met context zoals prijsklasse.

Je brengt of iets goed is nu als een feit, terwijl het een waardeoordeel is, een mening..

Wanneer was het in jouw ogen een goed scherm geweest dan? Vanaf bepaalde resolutie of contrast waarde?

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

marcelproust schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 06:42:
Iemand die toevallig weet of in de MM in België de pro switch controller ook beschikbaar is aan € 59? Volgens webshop niet, maar misschien in de fysieke winkels? Bedankt.
Ik heb het nergens gezien in die van Sint-Pieters-Leeuw en wat ik hoorde was dat ook zo bij de andere in en rond Brussel gisteren. Maar als ik nu de website van MM bekijk, zou hij overal beschikbaar moeten zijn behalve in Mechelen maar wel aan € 69,99.

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Laatst online: 22:43
outlandos schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:10:
[...]

De switch mss niet nee, maar Amazon.fr levert weldegelijk aan Nederland.
Maar euh... dit is toch een Switch prijzen topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bliksem B schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 23:07:
Vraag
Bij deze als iemand nog een reservering over heeft, ik heb interesse O-).
MM Apeldoorn, 309, moet alleen zelf ophalen denk ik (tenminste, dat staat in de reservering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crucialxnick
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-08 21:06
Mijn Switch (gisteren besteld) wordt vandaag bezorgd. Misschien toch nog op zoek gaan naar een lokale pro-controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
Denow schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:47:
[...]
Verder heb ik vanochtend ook nog een switch bij de Wehkamp kunnen bestellen. Deze staat op zaterdagochtend bezorgen en de status daar van staat al sinds vanmiddag op "Pakket heeft ons magazijn verlaten". Maar eerst zien dan pas geloven :)
Nou het lijkt toch nog wat te worden. Mijn Wehkamp bestelling van vrijdagochtend is onderweg met de pakketbezorger. Dus voor 13:00 zou ik mijn Switch moeten hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:30
Anatidae schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 19:10:
Bij media markt Ede liggen stapels, minstens 50.. voor 344 uiteraard. Maar je hoort alleen mensen over de ps4 van 188
Ik ben er 10:00 hopelijk ligt er nog een ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anatidae schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:31:
[...]

Als je zo gaat redeneren is alleen het beste scherm op de markt een goed scherm. De meest recent verschenen 4K OLED tv oid. Natuurlijk moet je rekening houden met context zoals prijsklasse.

Je brengt of iets goed is nu als een feit, terwijl het een waardeoordeel is, een mening..

Wanneer was het in jouw ogen een goed scherm geweest dan? Vanaf bepaalde resolutie of contrast waarde?
In het switch topic :+ een Console die maximaal 1080p kan met vaak geen Anti Aliasing... Ik speel gewoon al mijn consoles nog op een 2009 panasonic Plasma.

Als ik een Xbox Scorpio koop, ga ik mischien de overstap maken naar een goede LED 4K met HDR Pro of een Oled..

Maar voor de Switch hoef je het niet te doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:20
Denow schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:49:
[...]

Nou het lijkt toch nog wat te worden. Mijn Wehkamp bestelling van vrijdagochtend is onderweg met de pakketbezorger. Dus voor 13:00 zou ik mijn Switch moeten hebben. 8)
Zelf gisterochtend om 7:06 besteld, de bezorger is net geweest. Ik heb hem _/-\o_ :9~
Dus jij zal hem ook zometeen krijgen denk ik. Nu op naar Beverwijk om Zelda op te halen, want ja je moet wel iets te spelen hebben he ;) >:)

Edit: ik heb de Neon versie, en in het echt is het wel echt ehm.. neon-achtig. Toffe kleurtjes 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Tommy-D op 04-03-2017 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M--B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-09-2023
Update: bij de media markt in Ede liggen er nog 37 stuks ik heb gebeld om 10.00 uur van morgen.
Update 1: nog een stuk of 25, meer gekleurde dan de grijze versie.

[ Voor 25% gewijzigd door M--B op 04-03-2017 10:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Met dank aan de wehkamp tip van gisteren (vrijdag) nu ook een grijze switch incl Zelda in mijn bezit :)

Mooi apparaat, erg mooi scherm (ja zelfs met een 4k tv in huis is dit gewoon top of the line portable gaming), iets zwaarder dan verwacht, beetje sticky coating op het scherm welke dus ook flink stof aantrekt haha.
Nu aan de lader voor ik echt ga gamen. :) Beetje achtergrondmuziek in eShop en/of hoofdmenu had nog wel gemogen. En zoals men vaker riep, alles is nog wat kaal. Maar al met al is dit echt een volwassen apparaat, die hier met name als portable gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anatidae schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 08:31:
[...]

In je eerste stukje verwar je beste met goed en dat is niet wat ik bedoel.

Een goed scherm wordt niet bepaald door een waardeoordeel maar door feiten. Inkijkhoek, kleur productie, contrast, helderheid. Dat zijn allemaal prima meetbare factoren.

Het kan zijn dat een meetbaar goed scherm niet de smaak is van de gebruiker natuurlijk maar dan blijft het scherm goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-08 12:28
M--B schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:17:
Update: bij de media markt in Ede liggen er nog 37 stuks ik heb gebeld om 10.00 uur van morgen.
Update 1: nog een stuk of 25, meer gekleurde dan de grijze versie.
Bedankt voor de tip! Hoeveel heb je ervoor betaald? Hebben ze nog Zelda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Iemand al geweest bij de Mediamarkt in Tilburg? Waren er uberhaupt Switch consoles in de losse verkoop daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Bij mediamarkt Nieuwegein stond het reclamebord voor de Switch voor de deur. Geen idee of ze ook echt voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:31
Blaim schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:59:
Iemand al geweest bij de Mediamarkt in Tilburg? Waren er uberhaupt Switch consoles in de losse verkoop daar?
Totaal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Was net bij mm Roermond, daar ligt Breath of the wild limited ed. Vol op voorraad. Zeker 4 of 5 stuks. Ik zoek zelf nog een switch in zuid Limburg voor de winkel prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
Iemand nog in omgeving Utrecht, Nieuwegein een Switch gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

In MM Den Haag zag ik er net nog een vijftal liggen voor degenen die nog zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Rico0 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:17:
Iemand nog in omgeving Utrecht, Nieuwegein een Switch gespot?
Letterlijk een paar posts boven je meld iemand dat er bij de MM in ede om 10uur nog meer als 30 lagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
ykz schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:19:
In MM Den Haag zag ik er net nog een vijftal liggen voor degenen die nog zoeken.
Ik bel net naar mediamarkt den haag en er ligt niets.
Dus weet niet hoe je hier bij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz

ykz

lvrijn schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:28:
[...]

Ik bel net naar mediamarkt den haag en er ligt niets.
Dus weet niet hoe je hier bij komt?
Ik was er net ter plekke. Toen ik het bericht postte liep ik er net uit.
Zelf was ik op zoek naar een Pro Controller.
De medewerker was ook verbaasd dat er nog een paar 'achter' lagen, ik neem zelf aan dat dit geannuleerde preorders zijn.
Ze hebben daar overigens geen zelda, joycon of pro controllers meer liggen en volgens de medewerker krijgen ze die pas weer over 2 weken.

[ Voor 34% gewijzigd door ykz op 04-03-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-08 12:28
Ampix schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:59:
[...]

Bedankt voor de tip! Hoeveel heb je ervoor betaald? Hebben ze nog Zelda?
Bij MM Ede hebben ze alleen nog neon, maar helaas geen zelda. (Heb ze net gebeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
Donstil schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:29:
[...]

In je eerste stukje verwar je beste met goed en dat is niet wat ik bedoel.

Een goed scherm wordt niet bepaald door een waardeoordeel maar door feiten. Inkijkhoek, kleur productie, contrast, helderheid. Dat zijn allemaal prima meetbare factoren.

Het kan zijn dat een meetbaar goed scherm niet de smaak is van de gebruiker natuurlijk maar dan blijft het scherm goed.
Ja dat snap ik, maar dan hou je hetzelfde probleem. Vanaf welke kijkhoek, vanaf welke contrast waarde geef je het stempel goed? Dat is en blijft subjectief.

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
Bij de MM den bosch nog 11 stuks.
Pagina: 1 ... 25 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen