Ik heb nog geen verzendbevestiging van bol maar kan hem al wel zien op postnl dus je kan daar ook nog kijken
Ook op de site van Bol kun je de status van bestellingen zien, zie https://www.bol.com/nl/account/bestellingen/overzicht.html.robinvel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:35:
Ik heb nog geen verzendbevestiging van bol maar kan hem al wel zien op postnl dus je kan daar ook nog kijken
Ook hier een Bol-klant.....damn ook ik ga twijfelen of de Switch wel verstuurd gaat worden en ik morgen kan uitpakken en Hyrule kan ontdekken....ondanks de eerdere verzonden emails dat de Switch en Zelda 3/3 geleverd zouden worden......
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Wel aangemeld, maar 'bezorgmoment onbekend'. Zal wel goed zijn dan.robinvel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:35:
Ik heb ook nog geen bericht gehad, maar als ik in de PostNL app zie ik gewoon een levering staan voor morgen van Bol.com - Ik zou me niet zo druk makenBuddha_ schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:37:
Ook hier een Bol-klant.....damn ook ik ga twijfelen of de Switch wel verstuurd gaat worden en ik morgen kan uitpakken en Hyrule kan ontdekken....ondanks de eerdere verzonden emails dat de Switch en Zelda 3/3 geleverd zouden worden......
Ik denk dat veel grote webshops gebruik maken van JIT Wikipedia: Just in time (logistiek)
En dat we om die reden onze verzendbevestiging pas vanavond kunnen verwachten
.
En dat we om die reden onze verzendbevestiging pas vanavond kunnen verwachten
Verwijderd
Zojuist nog een mail van intertoys gehad over mijn 2e order: zelda en de pro controller. Zelda is ook verstuurd maar de pro controller nog niet hier krijg ik later nog bericht van. Meer mensen die dit bericht hebben gekregen?
Het stond er niet specifiek in maar toen ik keek naar de producten van de order stond er achter dat die niet verstuurd was.
Het stond er niet specifiek in maar toen ik keek naar de producten van de order stond er achter dat die niet verstuurd was.
Hebben jullie een Post.nl account? Hoe kan je anders Post.nl checkenJoeyPrr schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:41:
[...]
Ik heb ook nog geen bericht gehad, maar als ik in de PostNL app zie ik gewoon een levering staan voor morgen van Bol.com - Ik zou me niet zo druk maken.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Verwijderd
Ik heb dit maar dan precies andersom
Zal wel goed komen hoor 
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:42:
Zojuist nog een mail van intertoys gehad over mijn 2e order: zelda en de pro controller. Zelda is ook verstuurd maar de pro controller nog niet hier krijg ik later nog bericht van. Meer mensen die dit bericht hebben gekregen?
Je hebt of een PostNL account nodig, of de Track & Trace code om te checken bij PostNL, als zij degenen zijn die bezorgen in opdracht van de webshop.Buddha_ schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:43:
Hebben jullie een Post.nl account? Hoe kan je anders Post.nl checken
Check je lokale intertoys even. Ik kom zojuist van de telefoon af en die hadden een "carrying case voor het console zelf" en een "combinatie pakketje met een pouch en gamecase etc". beide heeft ze apart gelegd dus heb nog keuze.Niwla schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:29:
[...]
De zwarte big ben case. Ook Nedgame had hem al vooruit geschoven. Heb zo snel nergens een beschibare case meer kunnen vinden dus zojuist bij Nedgame maar een Hori-case besteld aangezien zaterdag en zondag de oudste op stap gaat en natuurlijk de switch mee wil hebben als ie komt.
Overigens mocht je een case hebben gepre-ordered bij de Media markt en heb je daar ook andere artikelen bij zitten check dan even of ze gaan leveren want bij mij waren ze niet van plan mijn zelda + BotW en screenprotector te gaan verzenden zolang dat die case erbij in stond. Ook geen mail over gehad dus als ik niet zelf had gebeld om te checken had ik morgen zonder game gezeten
Ik heb inmiddels verzendbevestigingen gekregen van al mijn orders van Bol.com: de switch, Zelda, de pro controller en de Nintendo case. Nu nog hopen dat alles goed loopt bij PostNL
Verzend bevestiging
De grijze bij bol.com met achteraf betalen.
Verwijderd
Je bent niet de enige met interesse in SWITCH OFFICIAL TRAVEL CASE met artikelnummer X. Velen gingen je voor en helaas is het product nu uitverkocht.
Gelukkig is het product onderweg naar ons magazijn en verwachten we jouw SWITCH OFFICIAL TRAVEL CASE in week 10 weer op voorraad hebben. Wanneer de bestelling wordt verzonden informeren we je hier per e-mail over.
Dit is van de Media Markt, order direct de eerste dag geplaatst... Bijzonder dat velen mij voor gingen. Ik was toch een van de eerste lijkt mij.
Gelukkig is het product onderweg naar ons magazijn en verwachten we jouw SWITCH OFFICIAL TRAVEL CASE in week 10 weer op voorraad hebben. Wanneer de bestelling wordt verzonden informeren we je hier per e-mail over.
Dit is van de Media Markt, order direct de eerste dag geplaatst... Bijzonder dat velen mij voor gingen. Ik was toch een van de eerste lijkt mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 15:56 ]
Verzendbevestiging van bol.com gekregen. Switch, Zelda, goedkoopste BigBen accessoire pack. Zelda case is helaas delayed en ik heb nog niks gehoord van de strategy guide.
Mensen die toch nog bij een winkel willen halen. Op de Bart Smit en Intertoys website kun je de winkelvoorraad van de switch bekijken (zoals die op dit moment bekend is), dus je kunt kijken welk filiaal bij jou in de buurt wat voorraad heeft en daar het morgenochtend eens proberen.
Verwijderd
Net om kwart voor 4 de email van bol.com dat mijn grijze Switch en de game Zelda onderweg naar morgen zijn.

Goed nieuws van Bol 
Beste meneer Hop,
Uit eerder contact heb ik begrepen dat u graag wilde weten wat nou de juiste leverdatum is van uw bestelling.
Eerst stond aangegeven dat de bestelling op 3-3 geleverd ging worden en even later kreeg u bericht dat het verschoven zou zijn naar 31-3.
Ik stuur deze mail om u gerust te kunnen stellen dat de bestelling toch morgen gaat komen en niet aan het einde van deze maand. Helaas is er iets misgegaan in het systeem waardoor u een andere datum ziet.
Excuses voor het ongemak en ik wens u nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
Nikita
Toch nog maar even een pro controller erbij besteld. Duur grapje dit, haha.
Mail gekregen van MediaMarkt dat mijn bestelling verzonden is. Nu morgen afwachten wanneer ik hem kan ophalen. Ook een mail gekregen van Intertoys dat mijn Zelda onderweg is.
Ben benieuwd, kan bijna niet meer wachten.
Ben benieuwd, kan bijna niet meer wachten.
Zojuist even gechat met Coolblue en er is me verteld dat ik morgen de Switch mag verwachten, 19-1 besteld en betaald...
Bij de Bart Smit om de hoek staat er de site dat er op een "beperkte winkelvoorraad is". Morgenochtend toch maar even voor de deur staan om 9.00.
je weet nooit.
je weet nooit.
[ Voor 3% gewijzigd door FrankoNL op 02-03-2017 16:15 ]
Bij Coolblue nog een aantal gekleurde switches en zelda op de site nu online
Mijn Bart Smit van Breath of the wild pre -rder staat nog steeds op aangemald maar nog niet verzonden. Is een Pre-Order van Dinsdag. Was er al een beetje bang voor dat zit zou gebeuren, maar dit wordt toch wel heel erg zuur.....
Probleem bij systeem bart smit/intertoys is dat als er reserveringen staan deze toch als voorraad in het systeem staan. Ze kunnen ze niet aanmerken als 'gereserveerd'.FrankoNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:15:
Bij de Bart Smit om de hoek staat er de site dat er op een "beperkte winkelvoorraad is". Morgenochtend toch maar even voor de deur staan om 9.00.
je weet nooit.
Je kan tot elf uur vanavond een T&T krijgen.Lanithro schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:16:
Mijn Bart Smit van Breath of the wild pre -rder staat nog steeds op aangemald maar nog niet verzonden. Is een Pre-Order van Dinsdag. Was er al een beetje bang voor dat zit zou gebeuren, maar dit wordt toch wel heel erg zuur.....
Dat is normaal toch? Vanavond gaat hij met de bulk mee en morgen wordt de boel afgeleverd. Tenzij PostNL iets verprutst met sorteren enzo...Lanithro schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:16:
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Mijn orderstatus van Zelda bij Coolblue is veranderd in: 'wordt ingepakt' 
Sterker nog: er zijn exemplaren beschikbaar om nu nog te bestellen!
[ Voor 31% gewijzigd door Thrace Grumble op 02-03-2017 16:19 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Die heb ik al drie dagen, maar PostNL heeft hem nog niet ontvangen volgens de T&T site.me_mrtn schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:18:
[...]
Je kan tot elf uur vanavond een T&T krijgen.
Verwijderd
Om hier nog even op terug te komen, net gebeld met de MM. Het is de vraag of de order gesplitst wordt, hier kunnen ze geen antwoord op geven...Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:56:
Je bent niet de enige met interesse in SWITCH OFFICIAL TRAVEL CASE met artikelnummer X. Velen gingen je voor en helaas is het product nu uitverkocht.
Mijn Switch en Zelda Limited Edition liggen al klaar bij Nedgame. Kan niet wachten!
Ja dat heb ik ook. Maar dat communiceert Bart Smit op Twitter.Lanithro schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:19:
[...]
Die heb ik al drie dagen, maar PostNL heeft hem nog niet ontvangen volgens de T&T site.
dankje!! bestelling komt morgen binnenWolliebolly schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:16:
Bij Coolblue nog een aantal gekleurde switches en zelda op de site nu online
Bij Coolblue besteld (18-1) en status staat nu op 'Je bestelling wordt ingepakt'
Net toch even contact op genomen met Bol.com over mijn Nintendo Switch + Zelda pre-order die op 31-03-17 staat. Is een fout in hun systeem en de mevrouw van de klantenservice verzekerde mij dat hij morgen binnenkomt! #hyped!!
Zelda gewoon of CE??Thrace Grumble schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:19:
Mijn orderstatus van Zelda bij Coolblue is veranderd in: 'wordt ingepakt'
zou nu bellen. bij mij werden de overige accessoires niet verstuurd.omdat die travelcase niet te leveren was dus misschien doen ze bij jou hetzelfdeVerwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:22:
[...]
Om hier nog even op terug te komen, net gebeld met de MM. Het is de vraag of de order gesplitst wordt, hier kunnen ze geen antwoord op geven...Als ik niks hoor, moet ik morgen bellen.

Alleen de Switch Console besteld. Zelda heb ik via bol besteld.
Gewoon, de CE is nog steeds 'tijdelijk uitverkocht'.
[ Voor 16% gewijzigd door Thrace Grumble op 02-03-2017 16:29 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Vanmiddag om 14:21 nog een hoesje besteld bij de BS, gekozen voor aflevering bij filiaal. Is nu al verzonden! Doen ze goed.
// TODO: Schrijf een signature
Hoezo wordt dit zuur? Ze hebben de hele dag en avond nog om de bestelling over te dragen aan PostNL. Je krijgt hem echt wel morgen hoor.Lanithro schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:16:
verzonden in de zin van een T&T code, en aangemeld bij PostNL, of ook daadwerkelijk ontvangen door PostNL..guysp schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:28:
Vanmiddag om 14:21 nog een hoesje besteld bij de BS, gekozen voor aflevering bij filiaal. Is nu al verzonden! Doen ze goed.
Die van mij staat als sinds dinsdag (gelijk na bestellen) al op "verzonden", maar bij PostNL slechts aangemeld. Hoe sneu het ook is, daar wordt ik toch een beetje zenuwachtig van
Verwijderd
Gedaan, je hebt gelijk... Na 2x bellen toch te horen gekregen dat alles tegelijk wordt verzonden.DennisP93 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:26:
[...]
zou nu bellen. bij mij werden de overige accessoires niet verstuurd.omdat die travelcase niet te leveren was dus misschien doen ze bij jou hetzelfde
Case maar geannuleerd.
Mijn Switch en Zelda Collectors Edition staan inmiddels beide op Coolblue op "Wordt ingepakt."
Verwijderd
zojuist een mail gekregen waarin het is aangepast alles wordt morgen geleverd bij intertoys!Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:43:
Ik heb dit maar dan precies andersomZal wel goed komen hoor
[...]
Ik denk dat je gewoon net pech hebt gehad. Ik heb ze een dag voor jou besteld en bij mij worden ze nu ingepakt.Prulleman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:09:
slecht nieuws van CoolBlue:
[...]
(snipperclips bundle)
Hopelijk doet BartSmit het beter met de Neon Switch
Is er bekend of deze ergens anders wel beschikbaar is? anders pik ik em wel mee bij de lokale MM ofzo en dan annuleer ik deze bestelling
Verwijderd
Ik heb nog een extra neon switch order bij de mediamarkt in Arnhem staan. Mocht iemand deze over willen nemen kan dat tegen de kostprijs. Heb hem wel in de winkel gereserveerd dus misschien maakt dit het overnemen wat lastiger.
Iemand in de regio Alkmaar / Hoorn nog een backup reservering voor het geval MM mij morgen in de steek laat?
Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793
Hi, ja ik heb wel interesse om hem over te nemen.Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:39:
Ik heb nog een extra neon switch order bij de mediamarkt in Arnhem staan. Mocht iemand deze over willen nemen kan dat tegen de kostprijs. Heb hem wel in de winkel gereserveerd dus misschien maakt dit het overnemen wat lastiger.
Wat komt jou het makkelijkste uit?
Al een verzendbevestiging gehad dan? Want heb precies het zelfde.Tripwire999 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:25:
Net toch even contact op genomen met Bol.com over mijn Nintendo Switch + Zelda pre-order die op 31-03-17 staat. Is een fout in hun systeem en de mevrouw van de klantenservice verzekerde mij dat hij morgen binnenkomt! #hyped!!
Wilde net updaten dat ik de levering van BotW + Switch al bevestigd heb gekregen van Bol.com, maar de Pro Controller nog niet.
Ontvang ik net het e-mailbericht dat het verstuurd zal worden.
Ontvang ik net het e-mailbericht dat het verstuurd zal worden.
Tjongejonge, heb ik me weer druk lopen maken om helemaal niks, krijg net gewoon een verzendbevestiging binnen van Bol.com.
Echt, die releasehypes... het moet gewoon een keer afgelopen zijn
Echt, die releasehypes... het moet gewoon een keer afgelopen zijn
Nee die komt volgends de mevrouw van de klantenservice tussen nu en morgenochtend.Lazzaar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:45:
[...]
Al een verzendbevestiging gehad dan? Want heb precies het zelfde.
Welke micro SDXC kaartjes doen jullie bij de Switch? Ik zit te denken aan deze: pricewatch: Samsung microSDXC Pro Plus UHS-I U3 128GB + SD adapter of pricewatch: Lexar Professional 1000x SDXC 128GB
Deze scoren in de review bij de onderburen namelijk goed; https://nl.hardware.info/...llen-vergeleken-conclusie
Laatstgenoemde is wel lekker rap met lezen; maximaal 150MB/sec, tegenover 95MB/sec voor de Samsung. De Samsung kan echter met 90MB/sec schrijven en de Lexar blijft steken op 45MB/sec...
Dankzij de hoge(re) schrijfsnelheid ben ik vooral geneigd naar de Samsung te gaan.
Deze scoren in de review bij de onderburen namelijk goed; https://nl.hardware.info/...llen-vergeleken-conclusie
Laatstgenoemde is wel lekker rap met lezen; maximaal 150MB/sec, tegenover 95MB/sec voor de Samsung. De Samsung kan echter met 90MB/sec schrijven en de Lexar blijft steken op 45MB/sec...
Dankzij de hoge(re) schrijfsnelheid ben ik vooral geneigd naar de Samsung te gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 18:32 ]
bij bol.com had ik in 1 bestelling de guide en een screenprotector. De screenprotector is net verzonden maar de guide staat nog op "wordt verwerkt"Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:59:
Heeft iemand van welke winkel dan ook al de Strategy Guide verzonden gekregen?
Hey ik heb hetzelfde, mijn switch zelf is verzonden maar de guide staat nog op Wordt Verwerkt.ProVine schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:04:
[...]
bij bol.com had ik in 1 bestelling de guide en een screenprotector. De screenprotector is net verzonden maar de guide staat nog op "wordt verwerkt"
Heb jij ook die guide van 28,99 Eur toevallig?
ja de UK editie, geen idee wat het verschil is met de duurdere US editieCRoNiXX schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:11:
[...]
Hey ik heb hetzelfde, mijn switch zelf is verzonden maar de guide staat nog op Wordt Verwerkt.
Heb jij ook die guide van 28,99 Eur toevallig?
Ik ook niet, haha... benieuwd of hij wel komt of dat het later wordt (of misschien wel helemaal niet).ProVine schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:13:
[...]
ja de UK editie, geen idee wat het verschil is met de duurdere US editie
Ik wacht het af. ga de guide toch niet in het begin gebruiken dus heeft geen haast :-)CRoNiXX schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:14:
[...]
Ik ook niet, haha... benieuwd of hij wel komt of dat het later wordt (of misschien wel helemaal niet).
Nee was ook niet van plan om hem meteen te gebruiken, great plateau even lekker verkennen in alle rustProVine schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:16:
[...]
Ik wacht het af. ga de guide toch niet in het begin gebruiken dus heeft geen haast :-)
Same, maar ik ga niet 400 900 Korok zaadjes met de hand opsporen
.
[ Voor 7% gewijzigd door Cilph op 02-03-2017 17:22 ]
haha dus dat.. trouwens, 900 toch?Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:19:
Same, maar ik ga niet 400 Korok zaadjes met de hand opsporen.
Pak je toch een online strategy guide via je smartphone? (en koop je die andere later)Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:19:
Weet zeker dat er ook een online versie komt als dat de enige reden isCilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:19:
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Hij is aangemeld maar nog niet ontvangen, maar bij vrijwel alle bestellingen die ik plaats waar ik een t&t code krijg die alleen is aangemeld, wordt de status pas de volgende ochtend rond 8 bijgewerkt naar ontvangen/onderweg.verzonden in de zin van een T&T code, en aangemeld bij PostNL, of ook daadwerkelijk ontvangen door PostNL..
Die van mij staat als sinds dinsdag (gelijk na bestellen) al op "verzonden", maar bij PostNL slechts aangemeld. Hoe sneu het ook is, daar wordt ik toch een beetje zenuwachtig van(maar daar hebben de meeste in dit topic wel last van geloof ik..
)
// TODO: Schrijf een signature
Nog geen bevestiging van verzending van Bomberman r bij bol.com helaas.
Er kwamen net kort weer wat exemplaren beschikbaar van de Switch (Neon) bij Coolblue.nl.
Ik had tot afgelopen week een preorder staan bij Bol.com, maar geannuleerd omdat ik het toch wel heel veel geld vond voor alleen Zelda (in eerste instantie). Getwijfeld om een (tweedehands) Wii U te halen nadat vanmiddag de cijfers bekend werden voor Zelda, maar uiteindelijk is dat "weggegooid geld" aangezien die switch er toch wel zou komen
Net dus snel nog eentje besteld bij Coolblue, nu hopen dat ik Zelda nog ergens kan vinden
Ik had tot afgelopen week een preorder staan bij Bol.com, maar geannuleerd omdat ik het toch wel heel veel geld vond voor alleen Zelda (in eerste instantie). Getwijfeld om een (tweedehands) Wii U te halen nadat vanmiddag de cijfers bekend werden voor Zelda, maar uiteindelijk is dat "weggegooid geld" aangezien die switch er toch wel zou komen
Net dus snel nog eentje besteld bij Coolblue, nu hopen dat ik Zelda nog ergens kan vinden
Jeujjjj zojuist bericht ontvangen. Wordt vanavond om 20:00 uur verzonden
Nu al weer wegSorbo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:32:
Er kwamen net kort weer wat exemplaren beschikbaar van de Switch (Neon) bij Coolblue.nl.
Ik had tot afgelopen week een preorder staan bij Bol.com, maar geannuleerd omdat ik het toch wel heel veel geld vond voor alleen Zelda (in eerste instantie). Getwijfeld om een (tweedehands) Wii U te halen nadat vanmiddag de cijfers bekend werden voor Zelda, maar uiteindelijk is dat "weggegooid geld" aangezien die switch er toch wel zou komen![]()
ik heb eventueel nog wel een zelda pre-order over...Sorbo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:32:
Ik had tot afgelopen week een preorder staan bij Bol.com, maar geannuleerd omdat ik het toch wel heel veel geld vond voor alleen Zelda (in eerste instantie). Getwijfeld om een (tweedehands) Wii U te halen nadat vanmiddag de cijfers bekend werden voor Zelda, maar uiteindelijk is dat "weggegooid geld" aangezien die switch er toch wel zou komen![]()
Regio Leiden.
Mijn switch en botw staan op de site van coolblue als verstuurd. Mijn pro controller nog niet maar die is apart besteld.
mijne inmiddels ook.. inclusief mailtje met de Track&Trace codes... JEEEJChickenator schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:39:
Mijn switch en botw staan op de site van coolblue als verstuurd. Mijn pro controller nog niet maar die is apart besteld.
Ik heb nog steeds geen bevestiging van bol.com. Waarom duurt dat zo lang en bij andere niet?
Ik heb ook nog geen bevestiging van bol.com
Ik heb de Switch (grijs) en zelda besteld bij MM Rotterdam Centrum. Ik ga die niet afhalen dus als iemand hem wilt halen DM mij eventjes.
dm gestuurdWolliebolly schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:45:
Ik heb de Switch (grijs) en zelda besteld bij MM Rotterdam Centrum. Ik ga die niet afhalen dus als iemand hem wilt halen DM mij eventjes.
Ook nog geen bevestiging van Bol, wel garantie via de mail dat hij morgen komt. Dus of hij komt morgen
of er komt korting op een toekomstige order (doen ze normaal iig bij bevestigde beloftes)
Email van Coolblue, "Bestelling Verzonden" met T&T erbij. morgen tussen 08:30 - 12:00
Yes! Verzendbevestiging van Coolblue..... switch komt eraan 😎
Alleen helaas nog zonder de extra rood/blauwe joy-con bundle ....
Alleen helaas nog zonder de extra rood/blauwe joy-con bundle ....
[ Voor 33% gewijzigd door EricDH op 02-03-2017 17:54 ]
Ook verzendbevestiging van Bol.com gekregen (rood/blauwe versie)
De nieuwe Zelda ligt al te wachten thuis, helaas kan ik hem dus nog niet spelen.
Verzending bevestigd van bol.com (mail 15:43), 18-01-2017 besteld, zwarte switch met Zelda.
De Zelda beschermhoes wordt 10-03-2017 verstuurd. Hiervan mailtje 2 dagen geleden ontvangen.
De Zelda beschermhoes wordt 10-03-2017 verstuurd. Hiervan mailtje 2 dagen geleden ontvangen.
Heb snel nog Zelda via Coolblue weten te kopen, heb dus maar mijn preorder bij Gamemania opgezegd, had daarvoor naar Middeburf gemoeten, spaart me de trip.
Ik acht die kans klein.Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:01:
Bestaat er een mogelijkheid dat de Switch morgen te koop is in de winkels?
(http://gamer.nl/artikelen...erkrijgbaar-in-nederland/)
Ik zou specifieke winkels opbellen om tijd te besparen.
PostNL heeft mijn pakket binnen. Morgen krijg ik hem dus binnen!
Dinsdag besteld bij BS, i.c.m. BOtW.
Dinsdag besteld bij BS, i.c.m. BOtW.
YES heb mijn email van bol.com. Morgen Zelda en Switch time!
Pff zucht. Nog geen bevestiging van cool blue. Laatste keer dat ik daar nog bestel, is al de zoveelste keer.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Morgenochtend eerst m'n eigen versie ophalen met Zelda erbij, daarna thuis wachten en wat Horizon: Zero Dawn in afwachting van de pakketbezorger voor m'n pakketjes.
Ik mag nog niet spelen tot mijn vriendin thuis is, die wilt meedoen en kijken met het uitpakken, aansluiten en spelen.
In de avond even wachten op @Hero of Time en dan de (tweede) Switch met Zelda Special Edition aan hem overhandigen!
Ik mag nog niet spelen tot mijn vriendin thuis is, die wilt meedoen en kijken met het uitpakken, aansluiten en spelen.
In de avond even wachten op @Hero of Time en dan de (tweede) Switch met Zelda Special Edition aan hem overhandigen!
PSN: Redrafted
Verwijderd
PostNL heeft mijn Zelda ontvangen van Bart Smit, maar de Nintendo Switch zelf nog niet. Zal nog wel komen.
Ik werd vandaag gebeld door de Intertoys. Mijn grijze Switch + Zelda + Pro Controller staan gereed.
Morgenvroeg ophalen dus.
Morgenvroeg ophalen dus.
Ik heb 3 orders uitstaan bij Bol: Switch, hoesje en Bomberman... Een mail gehad van de Switch en het hoesje maar geen Bomberman... Volgens de klantenservice wordt ie 'gewoon' verzonden... Nou, heb al eerder meegemaakt dat het misgaat met pre-orders. Wel een Switch, maar geen game
Wat zal het stil worden in dit topic morgen...
Of een hele hoop geklaag dat de pakketbezorger er nog niet is/niet is gekomen/'ik was niet thuis, dus hij komt morgen pas opnieuw!'Alcmaria schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:05:
Wat zal het stil worden in dit topic morgen...
PSN: Redrafted
Daar begin ik nu alvast mee, wordt morgen bezorgd tussen 13:30 uur en 17:00. Ben rond 15:00 uur thuis.. laatste keren was de pakketbezorger er meestal rond 15:30, maar misschien toch eens zien of ik wat eerder van het werk kan...
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
postnl heeft m'n pakket ontvangen van bart smit. Eergister besteld
Nintendo switch + Zelda. iam happy
Verwijderd
Dan lijkt het toch behoorljjk mee te vallen met de schaarste ;oRokz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:14:
postnl heeft m'n pakket ontvangen van bart smit. Eergister besteldNintendo switch + Zelda. iam happy
Verwijderd
Mijn nog niet terwijl ik de 18de besteld had.. apart.Rokz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:14:
postnl heeft m'n pakket ontvangen van bart smit. Eergister besteldNintendo switch + Zelda. iam happy
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen