Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-09 19:55
Zironako schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:32:
Nog niks hier. Wanneer hebben jullie hem besteld bij Intertoys?
de dag dat intertoys pre-orders begon aan te nemen om 13:00 s'middags. de 16e dus.

Ik heb wel de optie aangevinkt om hem te laten leveren bij een filiaal... misschien zijn die zendingen eerst ingevoerd en vervolgens de zendingen naar huis adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:25
DennisP93 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:36:
[...]

de dag dat intertoys pre-orders begon aan te nemen om 13:00 s'middags. de 16e dus.

Ik heb wel de optie aangevinkt om hem te laten leveren bij een filiaal... misschien zijn die zendingen eerst ingevoerd en vervolgens de zendingen naar huis adressen?
Zou kunnen, bij mij wordt hij thuisbezorgd. Waar ik overigens ook aan zat te denken is dat ik Zelda bij Bart Smit heb besteld. Zullen ze dat dan niet allemaal als een pakket opsturen? Komt toch allemaal van dezelfde loods, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Ik heb ook bij filaal ophalen, maar nog geen e-mail, geen T&T, niets. Maar goed, beetje geduld hebben :)

Besteld op 21 feb.

[ Voor 9% gewijzigd door Bilderbeek op 02-03-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
DennisP93 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:36:
[...]

Hier hetzelfde inderdaad :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:20
Zironako schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:32:
Nog niks hier. Wanneer hebben jullie hem besteld bij Intertoys?
Ik op 16-02 om 22:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
De hype is real hier xD mijn forum post counter liep rap op na dat mailtje van de intertoys :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die bij Intertoys heeft besteld! Komt allemaal goed. Ik heb net ook mijn Track and Trace code ontvangen. Als het goed is krijgt iedereen die heeft besteld heeft morgen de Nintendo Switch (Volgens het Twitter account van Intertoys)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Avioto schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:40:
[...]

Ik wist niet eens dat ze zo laat doorgingen :P Ik heb het nog nooit later dan 12 uur gehad.
Onze bezorger komt eigenlijk altijd tussen 7 en half 10 'savonds. Half 10 is wel echt het laatste dat ze geweest zijn maar tussen 7 en 8 is normaal hier. Dan zit je gewoon op het einde van de route (hij moet ergens beginnen om 08:00 en ergens eindigen rond 20/21 uur).

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Amiibo 2x verzonden bij bol. Tevens een wii u versie van zelda, die ik NIET besteld had....grmpff....en de pro controller en de switch en botw helaas nog onveranderd in status. 13 januari al besteld. Gaat hem niet worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Northernstar1 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:40:
Amiibo 2x verzonden bij bol. Tevens een wii u versie van zelda, die ik NIET besteld had....grmpff....en de pro controller en de switch en botw helaas nog onveranderd in status. 13 januari al besteld. Gaat hem niet worden vrees ik.
relax, afhankelijk van je regio gaan ze er eerder/later uit geloof ik.
Heel vaak pas rond middernacht bevestiging gehad van bol.com bestelling die dan gewoon om 10:00 al geleverd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Mail van Nedgame, console is verstuurd! Yay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Nu ook een verzendbevestiging voor Zelda in de mail van Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:29
Bah, zelfs V&A staat al vol met gasten die proberen een slaatje te slaan uit zogenaamde schaarste.
Ik hoop dat de komende dagen/weken blijkt dat de Switch gewoon prima leverbaar is tegen de normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
mijn bestelling van zelda ligt nu ook bij de bart smit =) aflevertijd is wel mooi

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/JnI7C3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:33
Alwayshappyz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:42:
Mail van Nedgame, console is verstuurd! Yay.
Huh hoe dat. Ik heb nog geen enkel
Bericht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Jboy1991 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:45:
[...]

Huh hoe dat. Ik heb nog geen enkel
Bericht. :(
Komt vanzelf! 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noord27
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:31
ArnoutV schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:45:
Bah, zelfs V&A staat al vol met gasten die proberen een slaatje te slaan uit zogenaamde schaarste.
Ik hoop dat de komende dagen/weken blijkt dat de Switch gewoon prima leverbaar is tegen de normale prijs.
Dat zou in mijn optiek niet mogen bij V&A op tweakers. Net zoals het niet toegestaan is om kaartjes voor concerten voor meer door te verkopen.

Tweakers helpen elkaar toch? Daar kan ik dit niet onder bestempelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lebbe02
  • Niet online
Mail van Bol.com, morgen vanaf 5 uur af te halen bij de AH of eerder als ik mail heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niwla
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

Niwla

dat dus....

Eindelijk bericht van MM.....dat ze mijn case niet gaan leveren voorlopig

niets moet......behalve adem halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niwla

Niwla

dat dus....

lebbe02 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:47:
Mail van Bol.com, morgen vanaf 5 uur af te halen bij de AH of eerder als ik mail heb gekregen.
Ik hoop snel op soortgelijk nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
Niwla schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:50:
Om welke case gaat het in jouw geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ArnoutV schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:45:
Sommige mensen hebben zelfs dubbel besteld... :X Zijn bang dat ze wat tekort komen, denk ik dan maar.
Niwla schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:51:
Ik hoop snel op soortgelijk nieuws
Ik heb ook allang bericht gehad van Bol. Je kunt ook de bestelstatus op de website van Bol opzoeken.
Noord27 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:47:
Dat zou in mijn optiek niet mogen bij V&A op tweakers. Net zoals het niet toegestaan is om kaartjes voor concerten voor meer door te verkopen. Tweakers helpen elkaar toch? Daar kan ik dit niet onder bestempelen.
Tja, je kunt ook gewoon dan eenmalig een console bestellen, of retourneren naar de winkel in plaats van zelf een slaatje eruit te willen slaan en meer te vragen dan de verkoopprijs. ;) Concertkaartjes worden ook nog altijd bij bosjes ingekocht en vervolgens door derden verkocht, daar zijn zelfs bedrijven in, die dat flikken. ;) Dus verboden, neuh, dat heet marktwerking, helaas.

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asyc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02 20:00
Niwla schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:50:
Same here, had een zelda deluxe case van BigBen bij mijn online bestelling. ff checken of ik er in de winkel nog eentje kan reserveren straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobzy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 20:55
(jarig!)
28 februari bij bartsmit bestelling geplaatst voor de switch + Zelda als verassing voor het vrouwtje (en om de schoon fam die het nieuwe huis komen bekijken te pesten ;) ).

Helaas nooit een bevestiging van gehad en vandaag te horen gekregen dat ze wel geld hadden ontvangen maar geen bestelling :? . Tevens dat de switch nu was uitverkocht en daardoor het geld word terug gecrediteerd.

Is er ergens nog een switch verkrijgbaar voor morgen ophalen(of bezorgen)? Of is dit echt onbegonnen werk? Werkend in omgeving Amersfoort, wonend in omgeving Raalte. Topic al doorgespit maar de 'mijn preorder komt beschikbaar op locatie X' worden echt te snel vervolgd door 'overgenomen' :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:55:
[...]
Sommige mensen hebben zelfs dubbel besteld... :X Zijn bang dat ze wat tekort komen, denk ik dan maar.
Wanneer winkels eens ophouden pre-orders dubbel te boeken dan hebben mensen pas reden daar mee te stoppen. Zelfs pre-orderen is tegenwoordig geen garantie dat je iets krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:55
Is hij nog ergens te bestellen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:56:
Wanneer winkels eens ophouden pre-orders dubbel te boeken dan hebben mensen pas reden daar mee te stoppen. Zelfs pre-orderen is tegenwoordig geen garantie dat je iets krijgt.
Bol kan niet zijn wat jij bij CoolBlue (voorbeeldje) pre-ordered.
PeevdTee schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:57:
Is hij nog ergens te bestellen toevallig?
Not sure if serious. Zou zeggen, kijk eens in de Pricewatch.

Als je doelt op een pre-order, in de hoop nog eentje te kunnen krijgen, dan denk ik dat die al uitverkocht zijn intussen.

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

[...]

Pre-orderen is dan ook geen enkele garantie, zeker niet bij Nintendo. Ik durfde bij de Gamemania niet mijn reservering te laten staan zonder back-up (bol) omdat ze regelmatig te weinig krijgen (minder dan afgesproken) en Nintendo zeer slecht over dit soort zaken communiceert. Geen garanties, maar verwachtingen.. dat durf ik niet aan.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:58:
[...]
Bol kan niet zijn wat jij bij CoolBlue (voorbeeldje) pre-ordered.
[...]
Not sure if serious. Zou zeggen, kijk eens in de Pricewatch.

Als je doelt op een pre-order, in de hoop nog eentje te kunnen krijgen, dan denk ik dat die al uitverkocht zijn intussen.
Nee maar winkels kunnen zeg maar 200 consoles toegezegd krijgen maar nemen preorders aan voor 300 stuks. Wil je niet buiten de boot vallen dan moet je haast wel extra reserveringen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobzy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:56:
28 februari bij bartsmit bestelling geplaatst voor de switch + Zelda als verassing voor het vrouwtje (en om de schoon fam die het nieuwe huis komen bekijken te pesten ;) ).

Helaas nooit een bevestiging van gehad en vandaag te horen gekregen dat ze wel geld hadden ontvangen maar geen bestelling :? . Tevens dat de switch nu was uitverkocht en daardoor het geld word terug gecrediteerd.

Is er ergens nog een switch verkrijgbaar voor morgen ophalen(of bezorgen)? Of is dit echt onbegonnen werk? Werkend in omgeving Amersfoort, wonend in omgeving Raalte. Topic al doorgespit maar de 'mijn preorder komt beschikbaar op locatie X' worden echt te snel vervolgd door 'overgenomen' :'(
Er is een kans dat ik nog een pre-order over heb.. Maar dat weet ik pas zeker als ik alle verzendbevestigingen binnen heb!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
[...]

Dat zou maar op 1 manier kunnen en dat is simpel gezegd door een hele barriëre te gaan maken.
Stappen:
1. Alleen Nintendo mag orders aannemen
2. Bij het bestellen MOET een ID geupload worden (die tevens ook zo lek als een mandje is)
3. Strenge regels dat er maar bijv, 1 tot 2 consoles per adres mag. (leuk als je meerdere kinderen hebt/grote samenwoningscomplex (zou dat de juiste benaming zijn?))
Kan je al vertellen... gaat niet op :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:02:
[...]

Nee maar winkels kunnen zeg maar 200 consoles toegezegd krijgen maar nemen preorders aan voor 300 stuks. Wil je niet buiten de boot vallen dan moet je haast wel extra reserveringen plaatsen.
Pre-orders betekend dat je alvast in de rij kan gaan staan. Als er van een product maar 200 op vooraad is en dan in enkele uren ineens 300, is het ook afwachten. Is helaas zo. Wil je zeker weten het eerst zijn, moet je zo vroeg mogelijk bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:02:
Twee keer dezelfde pre-order bij 1 winkel is natuurlijk niet logisch om voor jezelf de kans te vergroten dat je een console krijgt morgen. ;) Dus de kans dat iemand een dergelijke bestelling doet, is nihil. De kans dat iemand dan bij twee winkels besteld, is natuurlijk veel groter.
slijkie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:03:
Pre-orders betekend dat je alvast in de rij kan gaan staan. Als er van een product maar 200 op vooraad is en dan in enkele uren ineens 300, is het ook afwachten. Is helaas zo. Wil je zeker weten het eerst zijn, moet je zo vroeg mogelijk bestellen.
Jep, dat is ook exact wat ik heb gedaan. Direct toen de pre-orders begonnen mijn pre-order geplaatst (en betaald).
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:03:
[...]

Dat zou maar op 1 manier kunnen en dat is simpel gezegd door een hele barriëre te gaan maken.
Stappen:
2. Bij het bestellen MOET een ID geupload worden (die tevens ook zo lek als een mandje is)
3. Strenge regels dat er maar bijv, 1 tot 2 consoles per adres mag. (leuk als je meerdere kinderen hebt/grote samenwoningscomplex (zou dat de juiste benaming zijn?))
Punt 2 gaat niet werken. Te makkelijk te kopiëren (de ID van vrouw of vriendin bijvoorbeeld) en iets met privacy. ;)

[ Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:03:
[...]

Stappen:
Klopt, met je eens. Maarja het is (gelukkig) een vrije markt. Als iemand het als eerst binnen wil hebben moeten ze maar pre-orderen waneer het mogelijk is (zo lang van tevoren als mogelijk).
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:04:
[...]
Twee keer dezelfde pre-order bij 1 winkel is natuurlijk niet logisch om voor jezelf de kans te vergroten dat je een console krijgt morgen. ;) Dus de kans dat iemand een dergelijke bestelling doet, is nihil. De kans dat iemand dan bij twee winkels besteld, is natuurlijk veel groter.
[...]
Jep, dat is ook exact wat ik heb gedaan. Direct toen de pre-orders begonnen mijn pre-order geplaatst (en betaald).
Precies, ik was nogal laat, maargoed, had ik hem niet gehad, jammer dan. Is het risico. Alleen mensen die pas sinds 2 dagen bedenken dat ze hem willen en dan miepen is nogal krom. :/

[ Voor 31% gewijzigd door slijkie op 02-03-2017 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisP93
slijkie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:05:
[...]

Klopt, met je eens. Maarja het is (gelukkig) een vrije markt. Als iemand het als eerst binnen wil hebben moeten ze maar pre-orderen waneer het mogelijk is (zo lang van tevoren als mogelijk).
En dagenlang stalken en skulken bij winkels ;) (en natuurlijk als een bikkel tweakers iedere 10 minuten bekijken een maand lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
[...]

Klopt, maarja... dit is natuurlijk dan de enige werkbare situatie als we dubbele pre-orders te kop in willen drukken. Enige wat ik hoop is dat mensen hard genaaid worden op marktplaats doordat er dalijk gewoon voldoende voorraad is.

Heb het hier la aan het begin van het topic gezegd... heb er 1 besteld en heb deze ook morgen binnen. :) Zoveel moeite was het niet, had ik geen Switch had ik even gebaald (natuurlijk, is je goed recht) maarja overleven we ook wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
DennisP93 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:07:
[...]

En dagenlang stalken en skulken bij winkels ;) (en natuurlijk als een bikkel tweakers iedere 10 minuten bekijken een maand lang)
Gewoon Tweakers forum in de gaten houden, zie je vanzelf een topic, hoef je het zelf niet te doen ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
MM is goed bezig zeg...
Krijg een mailtje dat mijn order verstuurd is naar de winkel. Geen idee welke, want ik heb er twee. Een Switch en controller plus charge grip.
Maar, er zou een factuur bij moeten zitten in de mail. Nope, er zit een modelformulier voor ontbinding bij. Niks anders.
Heb ook een account aangemaakt met mijn gegevens, maar daar komen mijn bestelling ook niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
Had ik dus ook gedaan op dag 1, maar bol.com blijft tot op heden onduidelijk. En om toch niet mis te grijpen bestel je toch nog maar een bij intertoys. En weet nog steeds niks.krijg ik er 0, 1 of 2? Kan de stress bijna niet aan .....haha
Wil alleen aangeven dat pre-order ook geen garantie geeft
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Arunia schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:10:
MM is goed bezig zeg...
Krijg een mailtje dat mijn order verstuurd is naar de winkel. Geen idee welke, want ik heb er twee. Een Switch en controller plus charge grip.
Maar, er zou een factuur bij moeten zitten in de mail. Nope, er zit een modelformulier voor ontbinding bij. Niks anders.
Heb ook een account aangemaakt met mijn gegevens, maar daar komen mijn bestelling ook niet zichtbaar.
Hm vreemd, misschien in de bevestiging dat je hem mag ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Vandaag nog een hoesje besteld bij de BS, ik hoop dat deze nog verstuurd wordt vandaag, dan kan die samen met de switch worden opgehaald morgen. Zijn er andere mensen die vandaag nog wat besteld hebben, zo ja: zijn die dingen al verzonden?

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:37
Ik geniet wel een beetje van dit topic, haha geweldig. Ik ga morgenochtend gewoon de stad in, ben benieuwd :) .

[ Voor 5% gewijzigd door Gusev op 02-03-2017 14:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Northernstar1
Ja lachen hè. Dacht dat ik de enige gek was lol

_/-\o_
Gusev schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:13:
Ik geniet wel een beetje van dit topic, haha geweldig. Ik ga morgenochtend gewoon de stad in, ben benieuwd :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:25:
Je kan ook niet open doen, dan krijg je een briefje en kan je een andere tijd aangeven, anders proberen ze het de volgende werkdag opnieuw, las ik net toevallig op de PostNL site.
Ja uiteraard maar dan heb je het pakketje die dag niet :) (Probleem van de eerste wereld ik weet het)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:12:
[...]

Hm vreemd, misschien in de bevestiging dat je hem mag ophalen?
Het erge is, er staat ook geen ordernummer oid in de mail. Het is echt een mail welke aangeeft dat hij verstuurd wordt. Ofwel, morgen kan ik hem dan ophalen na de mail dat hij opgehaald kan worden. Maar wat. _/-\o_
Geachte meneer Arunia,

Je bestelling wordt verzonden!
Jouw bestelling
Je hebt bij jouw bestelling aangegeven deze te willen afhalen in een van onze winkels.
Wij hebben jouw bestelling vandaag verstuurd naar de winkel van jouw keuze en zullen je per e-mail op de hoogte brengen wanneer jouw bestelling in de vestiging is ontvangen. Vanaf dat moment kan je jouw bestelling afhalen.
Uw Factuur
In de bijlage van deze e-mail vind je jouw factuur. Indien jouw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, is het mogelijk dat wij jouw zending opsplitsen. Hierdoor bestaat de mogelijkheid dat je per levering een aparte factuur ontvangt.
De factuur kan je bekijken met de gratis 'Acrobat Reader' van Adobe. Deze kan je hier downloaden.

Heb je een vraag?
Neem een kijkje bij de veelgestelde vragen op onze klantenservice-pagina’s. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door te bellen of e-mailen. Wij helpen je graag. Je kunt niet direct antwoorden op deze e-mail; dit is een automatisch verzonden bericht.
Met vriendelijke groet,
Jouw Media Markt-serviceteam
Op al onze leveringen en transacties zijn onze algemene verkoopvoorwaarden van toepassing, welke je kan vinden op http://www.mediamarkt.nl. Klik hier voor de instructie om uw aankoop te ontbinden. Klik hier voor het modelformulier voor informatie over het ontbinden van uw aankoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik heb de bevestiging van BOL.COM dat mijn Switch en mijn kopie van Zelda respectievelijk morgen worden bezorgd en in de bus ligt.. (2 lossen orders gedaan).
Ik ben er klaar voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Alcmaria schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:16:
Ik heb de bevestiging van BOL.COM dat mijn Switch en mijn kopie van Zelda respectievelijk morgen worden bezorgd en in de bus ligt.. (2 lossen orders gedaan).
Ik ben er klaar voor
Same here! Alleen nog geen bevestiging gekregen voor de op latere momenten bestelde pro controller en beschermhoes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Alcmaria schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:16:
Ik ben er klaar voor
Echt niet! Sorteerfoutje bij PostNL zit in een klein hoekje >:)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Arunia schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:16:
[...]

Het erge is, er staat ook geen ordernummer oid in de mail. Het is echt een mail welke aangeeft dat hij verstuurd wordt. Ofwel, morgen kan ik hem dan ophalen na de mail dat hij opgehaald kan worden. Maar wat. _/-\o_

[...]
Maak je niet druk, komt heus wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
EEN E-MAIL!

...is het de Bart Smit verzending die al sinds vanochtend op PostNL is aangemeld... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Grumpmeister schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:14:
Op de Nintendo etui / case die ik besteld bij Bart Smit had kreeg ik zojuist het volgende mailtje:

Vanwege onvoorziene omstandigheden is het helaas niet mogelijk om je bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen.

Beetje jammer dit, want ze hadden er tijd genoeg voor. En ze nemen nog preorders ervan aan, dus ik neem aan dat het niet uitverkocht is. Ik had deze bestelling opgegeven om bij het filiaal af te leveren. Mogelijk zaterdag dan toch de stad in, of anders bij uitblijven van een bericht, morgen deze annuleren en kijken of het ergens in de winkel te krijgen is.
Ik kreeg dezelfde email gisteren, maar kreeg net een email dat mijn order (etui met beschermfolie en 2 polsbandjes) vandaag verzonden zijn. (gaat om deze: http://www.bartsmit.com/n...tch-etui-en-beschermfolie )

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Donstil schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:14:
Ja uiteraard maar dan heb je het pakketje die dag niet :) (Probleem van de eerste wereld ik weet het)
Zoals ik de site las, kun je dan een tijd aangeven tot 22:00, geef je geen tijd aan, wordt het de volgende dag opnieuw geprobeerd, tenminste, dat begrijp ik hieruit, van hun eigen website:
Mist u de bezorger, dan krijgt u een briefje in de bus. Vanaf dat moment kunt u tot 22:00 uur een andere bezorgtijd of plaats kiezen. Doet u dat niet, dan komt de bezorger op de volgende werkdag gewoon weer bij u langs.

Tip: Gebruik de PostNL App met pushnotificaties. U krijgt bericht als de bezorger is geweest.
of wordt hiermee bedoeld, dat je tot 22:00 zelf een tijd en datum kan kiezen waarop PostNL het opnieuw kan proberen? Was anders ook te mooi om waar te zijn natuurlijk, dergelijke service. :+

[ Voor 45% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:18:
[...]

Maak je niet druk, komt heus wel goed :)
Doe ik uiteraard ook niet. Ging er alleen om, zijn het de accessoires voor mij of is het de Switch voor een medetweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:35
Ik zie een hoop bol.com berichten, nog niets hier. Mijn order staat ook op leverdatum 31-03, terwijl hij toch echt de 13e meteen in de ochtend om 0800 is besteld, heb hier een slecht gevoel over ....

Meer mensen waarbij hij op de 31e staat die niet verstuurd zijn bij bol.com?

Stay hungry, Stay foolish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

vriesren schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:34:
Ik zie een hoop bol.com berichten, nog niets hier. Mijn order staat ook op leverdatum 31-03, terwijl hij toch echt de 13e meteen in de ochtend om 0800 is besteld, heb hier een slecht gevoel over ....

Bij mij staat hij op de 31ste maar is dus WEL verstuurd... geduld.. ik weet zeker dat het goed komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:26:
[...]
Zoals ik de site las, kun je dan een tijd aangeven tot 22:00, geef je geen tijd aan, wordt het de volgende dag opnieuw geprobeerd, tenminste, dat begrijp ik hieruit, van hun eigen website:
[...]
of wordt hiermee bedoeld, dat je tot 22:00 zelf een tijd en datum kan kiezen waarop PostNL het opnieuw kan proberen? Was anders ook te mooi om waar te zijn natuurlijk, dergelijke service. :+
Haha nee zo mooi is het helaas niet. Voor 22:00 is tijdslot voor morgen kiezen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suugie
  • Laatst online: 10-09 15:23

Mijne besteld op 13-01 bij Bol en status up dit moment:

Wordt verwerkt
Bezorging
Wordt bezorgd op: 03-03-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Bij mij staat hij op 3-3, maar nog niets verstuurd. Komt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:46

Zyron

BWRAAAAP

Mailtje van Bol dat de Switch aangemeld is bij PostNL, nu hopen dat ik morgen tijdig thuis ben / de pakketbezorger zich aan het tijdvak houdt.

Wel een annulering gekregen op de Zelda case die we hadden besteld bij de Bart Smit, jammerbammer.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik kan me voorstellen dat bedrijven als eerste bij de klanten uitleveren die direct afgerekend hebben. Weet niet of jij dat ook al hebt gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:35
Gelukkig te horen dat er dus meer mensen zijn waar nog niet verstuurd, altijd toch spannend met zo een console release :) Heb toevallig komende twee weken vrij, dus zou toch jammer zijn als hij er niet zou zijn de switch. We wachten in spanning even verder af :)

Stay hungry, Stay foolish

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 20:42
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e4sMGrT.jpg

Zelda is binnen! ... maar nog geen switch! Maar net een melding van Nedgame dat hij verzonden is. Morgen bezorgd tussen 11:00 - 13:00! Hype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:42:
[...]
Ik kan me voorstellen dat bedrijven als eerste bij de klanten uitleveren die direct afgerekend hebben. Weet niet of jij dat ook al hebt gedaan?
Ik heb achteraf betalen gekozen, maar kreeg wel om 12:43 de bevestiging van Bol.com dat hij verstuurd is naar het afhaalpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
badbadpresident schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:45:
[afbeelding]

Zelda is binnen! ... maar nog geen switch! Maar net een melding van Nedgame dat hij verzonden is. Morgen bezorgd tussen 11:00 - 13:00! Hype!
Hebben ze zo'n toffe inlay voor zelda als 1,2 switch dat heeft? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ik heb de mijne op een bol.com afhaalpunt laten bezorgen, ik verwacht dan ook pas in de nacht/ochtend dat ik een T&T krijg...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Steven030 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:45:
[...]

Ik heb achteraf betalen gekozen, maar kreeg wel om 12:43 de bevestiging van Bol.com dat hij verstuurd is naar het afhaalpunt.
Ik heb dit zelf ook met alles gedaan. En daar kreeg ik ook op tijd de melding van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoraka
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-09 22:25
Zojuist van bol.com mail gekregen dat de switch en zelda morgen klaar liggen op het afhaalpunt, overigens ook achteraf betalen gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:50
badbadpresident schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:45:
[afbeelding]

Kan je er in ieder geval lekker aan likken, schijnt een nieuwe trend te zijn!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Zo, ook Zelda en 1 2 switch zijn verzonden door BS. Alles nu dus onderweg. Alleen nog twijfel over een tweede setje joy cons. Voor visite. Geen idee allleen hoe die opgeladen worden als de enige oplaadplek aan de switch zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:20
Nu de Switch door Intertoys verzonden is, tijd voor het volgende stresspunt: BotW is nog niet verzonden, apart besteld, ook bij Intertoys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1CS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 23:28
Zo juist langs de bartsmit gelopen en ze hadden nog en exemplaar van zelda beschikbaar gelukkig :) gelijk gereserveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:25
Eindelijk mailtje gehad van Intertoys! Nog een dagje boys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
heb hem helaas niet ge-preordered maar nu met de reviews van Zelda heb ik daar een beetje spijt van.

Ik ben in april jarig, maar eens kijken of de switch tegen die tijd wat makkelijker verkrijgbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Ik ben ook verblijd met een berichtje van de Intertoys. Morgen tussen half 10 en 1 komt het daar aan...

Ik ga toch een middag vrijnemen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
FrankoNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:06:
heb hem helaas niet ge-preordered maar nu met de reviews van Zelda heb ik daar een beetje spijt van.

Ik ben in april jarig, maar eens kijken of de switch tegen die tijd wat makkelijker verkrijgbaar is :)
Ik zou morgen even kijken bji een winkel zoals toysXL, volgens mij doen ze daar niet echt aan pre-orders en krijgen ze allicht wel wat binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Laatst online: 07-09 00:06
Aargh, Bol.com stuur werkelijk ieder onderdeel los, terwijl het allemaal in 1 bestelling is geplaatst, dat kan vast niet mis gaan. Heb een Switch, Zelda, Joy-con set, 1, 2 Switch, Pro Controller en zo'n charger grip. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

Intertoys stopt de bestelling niet in een doos zo te zien, heb nu 2 3S codes, een voor console andere voor BotW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

FrankoNL schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:06:

Genoeg tweakers met meerdere preorders. Vast wel iemand die er een over heeft voor je. Enne komop, na die Zelda reviews is het toch een insta buy?! :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Als iemand nog een pre-order over heeft PM me dan maar😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
In de e-mail van de Intertoys:

"Het pakket zal normaliter de volgende werkdag bij de Intertoys winkel van uw keuze worden aangeboden. Na ontvangst in de winkel is uw zending vanaf 16:00u beschikbaar om afgehaald te worden."

:') Daar gaat vast iedereen netjes op wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Sokkeh schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:09:
[...]

Ik zou morgen even kijken bji een winkel zoals toysXL, volgens mij doen ze daar niet echt aan pre-orders en krijgen ze allicht wel wat binnen :)
Hmm misschien wel een idee. Ik acht de kans echter klein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:36
Eindelijk het bericht dat ie verstuurd is! Wordt tussen 12:30 en 14:30 thuis bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
m0nk schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:10:
[...]

Genoeg tweakers met meerdere preorders. Vast wel iemand die er een over heeft voor je. Enne komop, na die Zelda reviews is het toch een insta buy?! :P :+
haha nou als iemand een preorder dubbel heeft, ik houd me aanbevolen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Vast goed bedoeld, maar niet de bedoeling :)

[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 02-03-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Iedereen die de Switch morgen thuis krijgt gestuurd mag in zijn handjes knijpen, want door de grote hoeveelheid pre-orders lukt het Nintendo niet om aan de volledige vraag te voldoen. Dat resulteert in lege winkels; zo melden onder andere Nedgame en GameMania dat elke console die vanaf nu nog binnenkomt, klaargezet wordt voor de tweede lichting pre-orders. De winkelverkoop wordt door het tekort de komende weken compleet overgeslagen.
http://www.insidegamer.nl...ar-in-nederlandse-winkels

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Ik heb gereageerd. Het zal helaas wel een biedingoorlog worden. Ik ga geen 400 euro voor de console betalen.

[ Voor 28% gewijzigd door Grotman op 02-03-2017 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ik heb er eigenlijk nooit zo'n last van, die verzendpaniek, maar jullie hier en de Zelda reviews maken me nu wel een beetje gek. Bol.com status staat nog steeds op 'Wordt verwerkt'.. Ik krijg het zowaar een beetje benauwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

m0nk schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:15:
<knip>

Volgens mij bij je om de hoek :)
Alleen zijn V&A linkjes uit den boze al zie ik de goede bedoelingen. Zie ook de warning. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Grotman op 02-03-2017 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
Metacritic 98/100 na 50 reviews. Daaaaamn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:53
EddoH schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:26:
Ik heb er eigenlijk nooit zo'n last van, die verzendpaniek, maar jullie hier en de Zelda reviews maken me nu wel een beetje gek. Bol.com status staat nog steeds op 'Wordt verwerkt'.. Ik krijg het zowaar een beetje benauwd.
Bij mij ook nog steeds: wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niwla

Niwla

dat dus....

DennisP93 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:51:
[...]

Om welke case gaat het in jouw geval?
De zwarte big ben case. Ook Nedgame had hem al vooruit geschoven. Heb zo snel nergens een beschibare case meer kunnen vinden dus zojuist bij Nedgame maar een Hori-case besteld aangezien zaterdag en zondag de oudste op stap gaat en natuurlijk de switch mee wil hebben als ie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suugie
  • Laatst online: 10-09 15:23
giantgiantus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:28:
[...]

Bij mij ook nog steeds: wordt verwerkt.
Zelfde.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 17:00
EddoH schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:26:
Ik heb de laatste tijd vaak problemen gehad met bestellingen vanuit Bol.
Zelfde dag levering waar je extra voor betaald pas 2 dagen later.
Spellen die vermist of vertraagd aankomen.
Xbox One S console gewoon de doos als verzenddoos gebruikt.

Hopelijk gaat het morgen wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:21
Ik heb inmiddels wel een verzendbevestiging vanuit Bol.com gehad voor een grijze Switch. Besteld op 13 januari.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niwla

Niwla

dat dus....

CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:55:

[...]
Ik heb ook allang bericht gehad van Bol. Je kunt ook de bestelstatus op de website van Bol opzoeken.

[...]
Klopt, maar daar is nog niks te zien....bij mijn mediamarkt-order ook niet. Ik blijf gewoon goede hoop houden dat ik morgenochtend 3 bevestigingen in de mail/sms/PostNL-app heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pumpkin_
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik heb al een verzendbevestiging van bol.com en wehkamp :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

wes- schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:29:
[...]

Ik heb de laatste tijd vaak problemen gehad met bestellingen vanuit Bol.
Zelfde dag levering waar je extra voor betaald pas 2 dagen later.
Spellen die vermist of vertraagd aankomen.
Xbox One S console gewoon de doos als verzenddoos gebruikt.

Hopelijk gaat het morgen wel goed.
En bedankt hoor, je hebt me goed gerustgesteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

CH40S schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:27:
[...]
Alleen zijn V&A linkjes uit den boze al zie ik de goede bedoelingen. Zie ook de warning. ;)
offtopic:
Niet mijn v&a ad, dus als je het letterlijk neemt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 17:00
EddoH schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:33:
[...]

En bedankt hoor, je hebt me goed gerustgesteld :+
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
m0nk schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:33:
[...]

offtopic:
Niet mijn v&a ad, dus als je het letterlijk neemt.. ;)
boden waren al flink opgelopen, daar doe ik niet aan mee. :9
Pagina: 1 ... 18 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen