Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 15:31

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:16:
[...]

Dan lijkt het toch behoorljjk mee te vallen met de schaarste ;o
Mwaa, kun je niet zeggen op basis van de Bart Smit verkopen, zij gooide de pre-order pas afgelopen week online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal je weer zien dat bij mijn bestelling weer iets misgaat. Ach ja, Horizon Zero Dawn heb ik gelukkig nog.
Mijn Nintendo Switch nog niet ontvangen door PostNL. Begin me wat zorgen te maken betreffende Bart Smit.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ik heb 6 zendingen van 4 webshops en er is nog geen enkele overgedragen aan PostNL. Wel aangemeld maar meer niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:20:
Ik heb 6 zendingen van 4 webshops en er is nog geen enkele overgedragen aan PostNL. Wel aangemeld maar meer niet.
Wellicht heeft het ook gewoon te maken met de drukte. We wachten af ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Grote ketens dragen ze vaak pas laat over. Grote kans dat je vanavond laat opeens een status verandering ziet op postNL..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zie her en der toch al wel wat Nederlandse foto's opduiken van Mensen die de switch al hebben.

Ben benieuwd of dat ding überhaupt uitverkocht is.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 02-03-2017 19:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij MM Breda geweest en daar hadden ze nog een aantal in het magazijn staan (rood/blauw vooral) die je kan reserveren voor morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dacht na te zien van een 98 metacritic voor zelda van nou ook eens kijken voor een switch. Aangezien een ps4 slim zo 200 euro kost ging ik ong van die prijs uit.
360 euro !!! Voor een switch .... Wtf ben ik nou zo niet geïnformeerd over het apparaat dat het mij heel erg duur lijkt of mis ik iets ?
Zeker gezien de wat matige hardware reviews dacht ik zal niet zo duur zijn... Voor dat geld heb je een ps4 pro...(naja 2 tientjes duurder)..
Ben totaal geen nintendo gamer maar zelda leek me leuk om eens te proberen maar damn.. dat wordt lang wachten op prijsverlaging..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 11:14
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:16:
[...]

Mijn nog niet terwijl ik de 18de besteld had.. apart.
maat van me ook rond de 18e besteld, heeft ook verzendbevestiging gehad. Denk dat hij nog wel gaat komen. Zou je niet te druk maken :) gaat allemaal random en ze zijn ze nu vast aan 't inscannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMN
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 07:10

BMN

v8power67 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:28:
Dacht na te zien van een 98 metacritic voor zelda van nou ook eens kijken voor een switch. Aangezien een ps4 slim zo 200 euro kost ging ik ong van die prijs uit.
360 euro !!! Voor een switch .... Wtf ben ik nou zo niet geïnformeerd over het apparaat dat het mij heel erg duur lijkt of mis ik iets ?
Zeker gezien de wat matige hardware reviews dacht ik zal niet zo duur zijn... Voor dat geld heb je een ps4 pro...(naja 2 tientjes duurder)..
Ben totaal geen nintendo gamer maar zelda leek me leuk om eens te proberen maar damn.. dat wordt lang wachten op prijsverlaging..
Denk dat vooral het portable gedeelte de prijs opdrijft. Een ps4 heeft geen scherm en accu en minder compact design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Donstil schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:24:
Ik zie her en der toch al wel wat Nederlandse foto's opduiken van Mensen die de switch al hebben.

Ben benieuwd of dat ding überhaupt uitverkocht is.
Overal uitverkocht, behalve bij de retailers waar je niet kan pre-orderen en die gewoon morgen beginnen met de verkoop bij opening (Toys XL bijvoorbeeld).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 10:08
3S code gekregen voor zelda via intertoys. Baal ik beetje van, want had brievenbuszending verwacht. Nu ben ik waarschijnlijk niet thuis, dus toch zelda maar bij MM halen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

BMN schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:31:
[...]

Denk dat vooral het portable gedeelte de prijs opdrijft. Een ps4 heeft geen scherm en accu en minder compact design.
Ja pcies dat zal dan wel moeten zijn inderdaad.
Jammer want had graag willen weten waarom zelda een 98 krijgt en het zelf bevinden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pumpkin_
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-04-2024
Frankvbr schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:33:
3S code gekregen voor zelda via intertoys. Baal ik beetje van, want had brievenbuszending verwacht. Nu ben ik waarschijnlijk niet thuis, dus toch zelda maar bij MM halen dan.
Het zou nog steeds kunnen dat het door de brievenbus gaat hoor, ik heb van bol.com ook een 3S code van Zelda en er staat bij dat het door de brievenbus gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rokz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:29:
[...]

maat van me ook rond de 18e besteld, heeft ook verzendbevestiging gehad. Denk dat hij nog wel gaat komen. Zou je niet te druk maken :) gaat allemaal random en ze zijn ze nu vast aan 't inscannen!
Ik hoop het ;). Wellicht staat mijn achteraan, omdat die vrij vroeg besteld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Laatst online: 10-09 10:08
pumpkin_ schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:35:
[...]

Het zou nog steeds kunnen dat het door de brievenbus gaat hoor, ik heb van bol.com ook een 3S code van Zelda en er staat bij dat het door de brievenbus gaat.
dat zou mooi zijn. nog even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Dit soort berichten zie ik niet graag op de post.nl website:

"De zending is niet goed aangeleverd en vertraagd één werkdag"

Er staat nog wel dat er op 3/3 geleverd gaat worden.

Ben benieuwd of er meerdere zijn met deze melding (besteld bij bol.com)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mail gehad dat ook de Switch ontvangen is door PostNL. Dat wordt een heerlijk dagje morgen!
Track and Trace zelf geeft wel nog aan, zending is niet ontvangen door PostNL, maar ik hecht meer waarde aan de mail die aangeeft dat die komt morgen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16
Net de Pro controller en originele Nintendo hoes+screen protector gekocht. Wat ligt die pro controller lekker in de hand joh. Kan niet wachten tot de switch er morgen is!

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Laatst online: 07:09

WTM

Net sms gehad van MediaMarkt, kan morgen switch komen kopen, had gereserveerd in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Wacht nog steeds op het beloofde telefoontje van MM, ze hebben nog een uur maar dat gaat vast niet meer gebeuren. Morgen maar op tijd langs de winkel.

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Prijs was kort 309 euro bij de MediaMarkt en is geloof ik 329 bij Nedgame. Nu zit je net op het niveau dat iedereen het ding wil (en je bent vrij laat :P) en er relatief weinig voorraad is. Dus prijzen worden hoger. Denk gewoon een slecht moment om te kopen vandaag :P.
Tsja naar mijn idee (voor de 309 dat ik ervoor betaald heb) vind ik het wel waard. Het gaat om het 'console on the go' concept, wil je dat, tsja .. dan betaal je er meestal voor. Zag je toen ook bij Ultrabooks toen ze net uit waren (het concept)...dan betaalde je 1500+ euro... het is maar wat je zoekt :+.
Tsja je PS4 speel je niet in de bus/trein/het park etc. en laat dat nou net het verkoopidee van de Switch zijn ;). Wil je gewoon echt een 'thuisconsole' dan is een PS4 Pro een betere keuze voor het geld (mits je geen Nintendo gamer bent).
Als die er komt. Verwacht hem niet snel onder de 300 euro eigenlijk ... Nintendo kennende en kijkende naar de Wii U.

[ Voor 8% gewijzigd door blmp op 02-03-2017 20:06 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BMN schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:31:
[...]

Maar wel veel krachtigere hardware welke dat weer compenseert.

Een 720p schermpje en een accu kosten een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Laatst online: 09-09 23:27
Hardcover strategy guide voor Zelda zojuist verzonden door Bol. "Past door de brievenbus".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Bomberman R is ondertussen ook verzonden.
Volgens mij op de hoes na ben ik compleet. Morgen maar even de MM bellen om te kijken wat ze nu eigenlijk voor me binnen hebben gekregen. Want dat is nu nog steeds niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:58
Net een mailtje van PostNL dat er morgen een pakket wordt bezorgd vanuit Bart Smit, maar de T&T had ik natuurlijk al. Op de pagina zelf is er nog niets veranderd. Zal allemaal wel loslopen.

[ Voor 13% gewijzigd door me_mrtn op 02-03-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 19:27
Zou er nog een kans zijn om een switch te kunnen halen bij een grote retailer morgenochtend? (MM bijv)

Of is er iemand met een preorder over in regio Leiden/Den Haag? (Kan evt ook naar Rotterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Donstil schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:05:
[...]

Maar wel veel krachtigere hardware welke dat weer compenseert.

Een 720p schermpje en een accu kosten een paar euro.
Lol, was het maar zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Denow schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:08:
Zou er nog een kans zijn om een switch te kunnen halen bij een grote retailer morgenochtend? (MM bijv)

Of is er iemand met een preorder over in regio Leiden/Den Haag? (Kan evt ook naar Rotterdam)
Ik zou de kleinere Intertoys filialen proberen, vanochtend nog geprobeerd voor een extra switch en hij is apart gelegd. (omgeving Rotterdam). Denk dat je bij speelgoedzaken het meeste kans maakt.

succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:05:
Hardcover strategy guide voor Zelda zojuist verzonden door Bol. "Past door de brievenbus".
UK of US editie...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
UK editie. Tenminste ik heb een voormelding in de PostNL app. De status in Bol zelf is nog Wordt Verwerkt. Dit is echter het enige wat het zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:25:
[...]

UK editie. Tenminste ik heb een voormelding in de PostNL app. De status in Bol zelf is nog Wordt Verwerkt. Dit is echter het enige wat het zou kunnen zijn.
Ahh heeft een maat van mij ook inderdaad, ik nog niets te zien in de PostNL app en idd nog op "wordt verwerkt" @ bol.com

Spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Iemand al iets gehoord van GameMania? Ik heb hem daar gereserveerd (Breda) voor ophalen. Ga er sowieso morgenvroeg langs als ik nog niks heb gehoord (werk om de hoek :p), maar misschien dat iemand al meer heeft gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Laatst online: 11-09 19:27
epamel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:21:
[...]

Ik zou de kleinere Intertoys filialen proberen, vanochtend nog geprobeerd voor een extra switch en hij is apart gelegd. (omgeving Rotterdam). Denk dat je bij speelgoedzaken het meeste kans maakt.

succes! ;)
Helaas vandaag in Leiden alles af geweest daar waren de preorders vol.
Morgenochtend maar even in Den Haag alles af gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Ohhh mn Guide op bol.com inmiddels ook op verzonden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:56
Mijne gaat denk ik niet kopen. Net contact met de klantenservice van bol en ze kunnen nog geen verzendlabel vinden.

Best wel slecht. Op de eerste dag om 6:00 besteld (was op vakantie in ander werelddeel). Wel voor 309,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

giantgiantus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:46:
Mijne gaat denk ik niet kopen. Net contact met de klantenservice van bol en ze kunnen nog geen verzendlabel vinden.

Best wel slecht. Op de eerste dag om 6:00 besteld (was op vakantie in ander werelddeel). Wel voor 309,-
Ohh dat is klote zeg, had je een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph

Als je een Switch had preordered en eerder een 3 maart toezegging heb gehad zou ik eerst wachten tot morgenochtend. 's nachts handelen ze nog best veel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
CRoNiXX schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:48:
[...]

Ohh dat is klote zeg, had je een alternatief?
Horizon zero dawn :). Opzich geen ramp, wel jammer natuurlijk als die echt niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

giantgiantus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:51:
[...]

Horizon zero dawn :). Opzich geen ramp, wel jammer natuurlijk als die echt niet komt.
Haha dat had ook mijn alternatief geweest als het met de pre-orders in de soep was gelopen!

Nouja, hopelijk komt het alsnog goed met je bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:21
Mehh zelda is ontvangen bij postnl maar de zwitch nog (terwijl ik eerder bericht kreeg van de switch) bijde bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ik heb wel eens gehad dat de bol.com zending om 2 uur 's nachts verwerkt was bij PostNL. Komt hopelijk voor iedereen wel goed.

Drukke dag morgen bij de post.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 02-03-2017 20:56 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niwla
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

Niwla

dat dus....

Mijn Switch van Bol.com is onderweg naar het afhaalpunt (lokale appie Heijn) via KIALA. meer mensen dit zo gehad?

niets moet......behalve adem halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Niwla schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:57:
Mijn Switch van Bol.com is onderweg naar het afhaalpunt (lokale appie Heijn) via KIALA. meer mensen dit zo gehad?
Ik, de status is sinds 18:40: "Uw bestelling is aangekomen op het sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra uw bestelling op uw bol.com afhaalpunt is aangekomen."

Edit: ik kan de 3S code ook invoeren bij PostNL met als postcode die van de lokale Albert Heijn. Daar staat nu: "Zending is ontvangen door PostNL".

[ Voor 16% gewijzigd door rnark op 02-03-2017 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNG
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-07 10:06

SNG

Zelfde hier, de 13e om 07:59 besteld en staat nog steeds niet op verzonden. Lijkt erop alsof ze de orders van laatst besteld naar eerst besteld afhandelen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30
Om een reservering bij MediaMarkt af te halen, heb je toch een 'bewijs' nodig? Krijg je die als document in je e-mail, of is het de e-mail zelf?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:42
SNG schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:03:
[...]

Zelfde hier, de 13e om 07:59 besteld en staat nog steeds niet op verzonden. Lijkt erop alsof ze de orders van laatst besteld naar eerst besteld afhandelen. Jammer.
Same here, 13jan besteld, nog geen nieuws van Bol. Mag wel hopen dat ze leveren wat ze beloven. Één voordeeltje: Ik heb "betalen achteraf" als betalingsoptie, dus ik kan morgen makkelijk op jacht naar een alternatief als dat nodig is. Gaat ze wel een lelijke review kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appleseedees
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 28-08 20:13
Zelda is binnen, via Nedgame. Switch, via Intertoys, is aangemeld maar nog niet ontvangen door postNL. Er staat wel vermeld dat het tijdstip van bezorging morgen tussen 09:00 en 22:30 gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:24
dutchminator schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:07:
[...]

Same here, 13jan besteld, nog geen nieuws van Bol. Mag wel hopen dat ze leveren wat ze beloven. Één voordeeltje: Ik heb "betalen achteraf" als betalingsoptie, dus ik kan morgen makkelijk op jacht naar een alternatief als dat nodig is. Gaat ze wel een lelijke review kosten.
dat is wel vaag ik heb de 28ste daar besteld en die is al verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Hmm vreemd. Ik was zonet bij de Bart Smit. En geprobeerd om de Switch mee te krijgen.
Zei de vrouw daar dat mijn bon er wel al was, maar het pakket zelf pas in de middag zou worden geleverd. In de T&T code die ik van de webshop kreeg staat dat hij woensdag al bezorg was.
Hebben meer mensen deze situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• influenza
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 12:44
Ik ben dinsdag geweest en toen was mijn pakket er al. Dat weet ik zeker,m want ik heb de doos eventjes in mijn handen gehad. Niet lang genoeg om naar buiten te lopen helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:33
Bart Smit order (neon switch) van dinsdag ochtend is ontvangen door postnl, gaat het toch nog goedkomen :9

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Net weer ruim 3 uur Horizon erop zitten.. Morgen Zelda.. Geen idee hoe ik dat moet gaan combineren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:01:
Bestaat er een mogelijkheid dat de Switch morgen te koop is in de winkels?
Ja. Intertoys had vanmiddag gewoon voorraad.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:09
m0nk schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:27:
Net weer ruim 3 uur Horizon erop zitten.. Morgen Zelda.. Geen idee hoe ik dat moet gaan combineren..
Heb door HZD (op pro en 4k tv) mn switch en zelda gecancelled.. denk dat je echt gaat huilen als je zelda graphics ziet inclusief 15fps framedrops als je net HZD gewend bent.

Pik hem met kerst wel op als er een bundel is ofzo.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
xAnarchyBaS schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:18:
Hmm vreemd. Ik was zonet bij de Bart Smit. En geprobeerd om de Switch mee te krijgen.
Zei de vrouw daar dat mijn bon er wel al was, maar het pakket zelf pas in de middag zou worden geleverd. In de T&T code die ik van de webshop kreeg staat dat hij woensdag al bezorg was.
Hebben meer mensen deze situatie?
Klinkt mij als en mooi afwimpel techniekje zodat ze geen discussie aan hoeven gaan van maar als die er al is mag ik hem toch meenemen?

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Ik ga er morgen gewoon naar toe om 9.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

"Situatie" suggereert dat je verwacht had hem tóch mee te krijgen ondanks het feit dat 'ie pas morgen verkocht mag worden...?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

NMe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:43:
[...]

"Situatie" suggereert dat je verwacht had hem tóch mee te krijgen ondanks het feit dat 'ie pas morgen verkocht mag worden...?
Nou ik bedoel meer dat ze zeggen mijn bestelling niet te hebben als T&T zegt het pakket al afgeleverd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• influenza
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 12:44
xAnarchyBaS schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:43:
Ik ga er morgen gewoon naar toe om 9.30
Dan ben je hier al een half uur te laat ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Nou hier is de switch met zelda al in huis. Tot nog toe geen enkel minpuntje voor mezelf ontdekt. Ook niets gemerkt van slechte connectie met de joicon of dat Zelda zoveel framedrops heeft majah ook nog maar uurtje gespeeld. Damn wat voelt het fijn weer een nieuwe zelda te spelen.

Nintendo Switch

[ Voor 23% gewijzigd door NastyNick op 02-03-2017 21:53 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ik zou voor Zelda alleen de console niet kopen. Maar je vergelijking klopt verder van geen kant, die 360 euro zijn scalper prijzen, de gangbare prijs is 329 euro. Aan de andere kant is de PS4 slim ook geen 200 euro, ik geloof dat 300 euro de gangbare prijs is, maar zoals altijd, check de pricewatch. Die 200 euro is een zeer tijdelijke aanbieding die juist inspeelt op de launch van de Switch, dus als je een PS4 slim wilt, zou ik snel toehappen.

Anyway, na het debacle met de media markt, die mijn pre-order van ruim een maand gelden niet kunnen leveren, had ik vorige week dus een Switch "gereserveerd" bij de locale Bart Smit (toen ik 't had over pre-orders hadden ze geen flauw idee waar ik 't over had). Heb ze vanavond gebeld, en ik heb letterlijk een Switch met mijn naam er op! Grappig dat de meest achterlijke methode om aan een Switch proberen te komen, mij daadwerkelijk ook een Switch oplevert, in tegenstelling to een pre-order van Januari waar ze m'n geld al lang en breed hebben afgeschreven.

Dus m'n shoppinglist ziet er nu zo uit:

[v] Grey Switch console - ligt bij de Bart Smit op mij te wachten.
[v] Zelda - ligt bij de Bart Smit.
[v] Pro controller - is verzonden, verwacht ik morgen.
[v] Pouch - is verzonden vanuit Tokyo.. Duurt nog wel even, maar geen haast.
[v] Sandisk 128 GB Micro SD kaart - zojuist besteld, verwacht ik zaterdag.
[x] Vriendin om Snipperclips mee te spelen - wordt aan gewerkt.

In ieder geval, het komt er op neer dat ik morgen 's ochtend vroeg Zelda aan het spelen ben..

FRIDAY ZELDAY

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niwla
  • Laatst online: 11-09 12:57

Niwla

dat dus....

rnark schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:01:
[...]

Ik, de status is sinds 18:40: "Uw bestelling is aangekomen op het sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra uw bestelling op uw bol.com afhaalpunt is aangekomen."

Edit: ik kan de 3S code ook invoeren bij PostNL met als postcode die van de lokale Albert Heijn. Daar staat nu: "Zending is ontvangen door PostNL".
Super tip!

niets moet......behalve adem halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Nog steeds niks van Bol.com :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno 1976
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-09 14:08
Modbreak:Zie de melding in het rood hieronder. Niet spammen voor het verkopen van je te veel bestelde preorders. ;)

[ Voor 82% gewijzigd door NMe op 02-03-2017 22:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Weet je, er bestaat ook zoiets als een 'retour'.

[ Voor 55% gewijzigd door NMe op 02-03-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:24
Waarom zou je 75 euro betalen voor een game (als deze geen limited edition is)?

[ Voor 50% gewijzigd door NMe op 02-03-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno 1976
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-09 14:08
Oke... sorry!
Hoopte iemand blij te maken om voor eigen geld iets te verkopen,
en betaalde zelf €75 voor Zelda bij Wehkamp voor de normale editie de 1e dag van verkoop,
maar zet de hele set wel op mp of zend het retour.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik ga mijn nest maar in, dan is het sneller morgen... :+ Hf allemaal morgenochtend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Nog meer mensen bij wie Bol.com nog steeds op 'Wordt verwerkt' staat? (Bezorging bij afhaalpunt)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 15:22
m0nk schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:39:
Ik ga mijn nest maar in, dan is het sneller morgen... :+ Hf allemaal morgenochtend!!
Haha zelfde hier, iedereen enorm veel plezier morgen!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Geniet ervan mensen morgen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Vinno schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:40:
Nog meer mensen bij wie Bol.com nog steeds op 'Wordt verwerkt' staat? (Bezorging bij afhaalpunt)?
Ja bij mij... Zal wel in de nacht/ochtend bijgewerkt worden... Hoop ik dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Freshnezz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:50:
[...]

Ja bij mij... Zal wel in de nacht/ochtend bijgewerkt worden... Hoop ik dan maar :P
Oké, stiekem wel blij dat ik niet enige ben O-)
Hoop het maar ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Vinno schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:54:
[...]

Oké, stiekem wel blij dat ik niet enige ben O-)
Hoop het maar ja :X
Op welle dag hebben jullie hem besteld?
En was het een losse switch of een combi bestelling?

Hope it all works out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling bij intertoys staat op aangemeld in de postnl app, maar nog niet ontvangen bij postnl. Meer mensen die dit ook hebben bij de intertoys?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PostNL werkt altijd pas 's avonds laat alles bij.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
CRoNiXX schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:59:
[...]

Op welle dag hebben jullie hem besteld?
En was het een losse switch of een combi bestelling?

Hope it all works out!
13 januari om 6:50. Alleen de switch. Niets gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:02:
Mijn bestelling bij intertoys staat op aangemeld in de postnl app, maar nog niet ontvangen bij postnl. Meer mensen die dit ook hebben bij de intertoys?
Yup hier ook. Mijn MediaMarkt bestelling is zojuist wel ontvangen door PostNL..

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:36
Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:02:
Heb zo vaak al gehad dat iets op aangemeld maar nog niet ontvangen stond en pas in de ochtend erna veranderde, en kreeg het gewoon nog altijd diezelfde dag bezorgd. Dus zal morgen ochtend al wel zijn geupdate en gewoon geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Ik zag eerst al staan bezorging tussen 9.30 en 11.30, maar nu staat dit erbij. Betekent dit dat ik moet vrezen voor het ergste? http://nl.tinypic.com/r/23r154/9

[ Voor 105% gewijzigd door Linkje3 op 02-03-2017 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:32
Linkje3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:20:
Ik zag eerst al staan bezorging tussen 9.30 en 11.30, maar nu staat dit erbij. Betekent dit dat ik moet vrezen voor het ergste? [afbeelding]
Nog nooit gezien, misschien wordt dat nog wel gewijzigd. Ik zou wel van het ergste uitgaan als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Wat te doen, morgen vroeg meteen postnl bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Linkje3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:20:
Ik zag eerst al staan bezorging tussen 9.30 en 11.30, maar nu staat dit erbij. Betekent dit dat ik moet vrezen voor het ergste? http://nl.tinypic.com/r/23r154/9
Laatste keer dat ik zoiets had was het werkelijk 'verkeerd aangeleverd'. Het pakket ging toen van postnl terug naar bol en werd vervolgens opnieuw verzonden. Iets met een fout in het label oid.

[ Voor 32% gewijzigd door EddoH op 02-03-2017 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Bol lijkt niet de beste keuze geweest te zijn :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Bij mijn post nl staat nog steeds in koeienletters morgen 3 maart, dus ik blijf goede hoop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geisha08
  • Laatst online: 31-10-2022
Linkje3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:29:
morgen vroeg meteen lokale winkels bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
geisha08 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:35:
[...]

morgen vroeg meteen lokale winkels bellen.
Maar ja dan betaal ik 20 euro meer, en bij de MediaMarkt nog meer met hun oplichtpraktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
Linkje3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:29:
Sowieso ook Bol.com bellen. Als het hun fout is heb je recht op compensatie. Niet dat je daar nu wat aan hebt want je wilt de Switch hebben. Ik heb voor een scheerapparaat wat een dag vertraagd is eens een kadobon gekregen.

Bij mij staat er nu dat de zending door Post NL ontvangen is.

[ Voor 7% gewijzigd door Lekker Ventje op 02-03-2017 23:43 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Bij mij is de zending van Bol.com ook nog niet ontvangen.. maar goed, ik woon hemelsbreed 200 meter van hun magazijn af dus dat zou er ook goed mee te maken kunnen hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:43

wootah

They see me trollin'

28 februari bij Bart Smit besteld en vandaag ontvangen door PostNL, morgen al in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Disfigured schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:18:
[...]

Lol, was het maar zo makkelijk.
Zo makkelijk is het.
Ze maken in China rond de $200,- iPhone en Samsung Galaxy's. Het zou mij verbazen als de Switch meer als $100,- om te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:55:
Ik heb wel eens gehad dat de bol.com zending om 2 uur 's nachts verwerkt was bij PostNL. Komt hopelijk voor iedereen wel goed.

Drukke dag morgen bij de post.
Ja denk je? Lijkt me pinda's voor de post eigenlijk.
Dat valt allemaal wel mee hoeveel extra pakketjes zoiets oplevert als je dat afzet tegen de normale hoeveelheid pakketten die er door heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
De Switch van Intertoys is nu volgens de postnl site aandgekomen bij postnl, Zelda nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 01:32
Donstil schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:06:
[...]

Ja denk je? Lijkt me pinda's voor de post eigenlijk.
Dat valt allemaal wel mee hoeveel extra pakketjes zoiets oplevert als je dat afzet tegen de normale hoeveelheid pakketten die er door heen gaan.
Inderdaad, stelt geen drol voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
-MB- schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:15:
De Switch van Intertoys is nu volgens de postnl site aandgekomen bij postnl, Zelda nog niet.
Bij mij staat nog altijd Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL. Maar goed, hij geeft aan morgen tussen 2 en 6, dus ik houd de moed erin. Ik ga mijn bed maar eens opzoeken; alvast veel plezier voor degene die hem in de ochtend krijgen en laat vooral weten of hij bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die bij yourgamezone hebben besteld? Ik heb namelijk geen verzendbevestiging gekregen. Of heeft dit ook te maken bij de vertraging bij post NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
Ondertussen is nu ook Zelda bij Postnl aangekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sugocy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-05 10:17
Nu de uren wegtikken, begin ik zenuwachtig te worden of mijn winkelreservering wel doorgaat :X "Ik heb een mailtje, daar staat 3/3 in, zelfs een sms" :P Just keep telling myself that...

Next time, bestel ik direct net zoals velen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 11-09 18:20
Hoeveel kans om er morgen nog 1 ergens te scoren ??

0% ??
Pagina: 1 ... 20 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen