Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:36
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:23:
Ik ben ook iets te enthousiast geweest met pre-orderen. Was redelijk laat ermee, maar zoals het er nu naar uitziet krijg ik er zeker 2 binnen vrijdag. Als iemand interesse heeft in een Switch + Zelda tegen de normale verkoopprijs: laat het maar weten. (In de buurt van Markelo, regio Deventer en Enschede)
Misschien dat @Thorgrem interesse heeft? :p
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:09:
Iemand in de omgeving Deventer toevallig een dubbele pre-order die beide geleverd worden en een kratje bier wil verdienen?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Prulleman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:08:
Ik denk dat alles morgen pas het magazijn verlaat bij Bart Smit, bij mij staat ie ook op de site van bart smit sinds gister middag op verzonden, maar dit is enkel de aanmelding, postnl heeft nog niks en krijgt ook nog niks:

bart smit:
status: verzonden

pstnl:
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.

toen ik gisteren de postnl status zag met de verwachting van vandaag had ik ook nog even hoop, Ik geloof ook nog dat je in de winkel iemand kan treffen die niet beter weet en je pakketje gewoon meegeeeft, maar in het centraal magazijn is het gewoon goed geregeld en gaan deze op de grote stapel met een briefje "wachten tot donderdag"
Als ik nu mijn order bekijk bij postNL dan staat er 'ontvangen' gisteren was dat nog aangemeld, dus ik denk dat ze al wel verstuurd worden naar de winkels, naar particulieren zelf zou je wel gelijk kunnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:21
laurensxeon schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:34:
[...]

Als ik nu mijn order bekijk bij postNL dan staat er 'ontvangen' gisteren was dat nog aangemeld, dus ik denk dat ze al wel verstuurd worden naar de winkels, naar particulieren zelf zou je wel gelijk kunnen hebben
Mijn verzending is in elk geval verplaatst van Levering vandaag naar Levering morgen op de post nl app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:20
Mijn pakketje is gesorteerd voor versturing naar Bart Smit filiaal.
Ga een poging wagen om het pakketje bij de bezorger weg te houden en hem zelf op te halen bij postkantoor.

Toch hard werken voor die 2 dagjes Zelda spelen he.

[ Voor 3% gewijzigd door BekSide op 01-03-2017 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Prulleman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:08:
Ik denk dat alles morgen pas het magazijn verlaat bij Bart Smit, bij mij staat ie ook op de site van bart smit sinds gister middag op verzonden, maar dit is enkel de aanmelding, postnl heeft nog niks en krijgt ook nog niks:

bart smit:
status: verzonden

pstnl:
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.

toen ik gisteren de postnl status zag met de verwachting van vandaag had ik ook nog even hoop, Ik geloof ook nog dat je in de winkel iemand kan treffen die niet beter weet en je pakketje gewoon meegeeeft, maar in het centraal magazijn is het gewoon goed geregeld en gaan deze op de grote stapel met een briefje "wachten tot donderdag"
Behalve als je laat afleveren bij een Bartsmit vestiging. Die zijn al wel verstuurd. PostNL: Bezorger is onderweg, Vandaag 1 maart 11:30 - 15:00 uur

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 22:19
Zelda Breath of the Wild (voor de switch) is op dit moment op voorraad bij Bart Smit.

[ Voor 11% gewijzigd door talkatoo op 01-03-2017 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Ik weet dat ik een beetje aan het zeuren ben, maar een night release ergens zal zeker niet plaatsvinden?

Dan maar een winkel in Zurich opzoeken..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Ik heb Zelda + oplader besteld bij Bart Smit op 23 februari, betaald met paypal, aflevering in winkel. Status: in behandeling (op mobiel: "betaling goedgekeurd").

Ik heb de Switch besteld bij de Intertoys toen ze er nog ruim waren op 21 februari, betaald met creditcard, aflevering in winkel. Status: in behandeling (mobiel "betaling goedgekeurd").

Dus niet alle bestellingen zijn al verstuurd naar filialen. Het kan natuurlijk ook zijn dat sommige winkels de betreffende producten al aanwezig zijn en dat die dus niet apart nog worden verzonden. Dit zijn filialen in Utrecht stad, dus niet de kleinste :)

Edit: Een en ander ter info voor alle mensen die hun orders ook niet verscheept hebben zien worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Bilderbeek op 01-03-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Is er nog iemand in omgeving Rotterda die van zijn pre-order afwil ?
Ben bereid je te belonen :-)

Overigens vis je overal naast het net als je geen preorder hebt, heb zelf te lang afgewacht :-(

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:00
BekSide schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:43:
Ga een poging wagen om het pakketje bij de bezorger weg te houden en hem zelf op te halen bij postkantoor.

Als dat je gaat lukken, is er echt iets serieus mis met het proces. Ik hoop het voor je, maar weet zeker van niet. Dan zou je naar het sorteer centrum moeten.

Ik ga toch voor de vakantie een keer zo'n case halen om de switch met alles mee te kunnen nemen.
Arnevld schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:23:

Overigens vis je overal naast het net als je geen preorder hebt, heb zelf te lang afgewacht :-(
Als die van mij bij de MM Alexandrium er ligt (al meer aangegeven in het topic) en die van mij is ook echt verstuurd van Bol.com, dan mag je hem zo afhalen voor 309 euro. Of 299 als ze prijsgarantie geven.

[ Voor 30% gewijzigd door Arunia op 01-03-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
(jarig!)
Arnevld schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:23:

Ik heb nog een Pre-Order bij de Game Mania in Dordrecht. Mocht de MediaMarkt op tijd mijn bestelling hebben, ben je de eerste...

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 17:07
Is het nog mogelijk om de switch nog te halen in Hengelo of Enschede. Of heeft iemand nog een bestelling over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Bedankt voor jullie reacties PM is verstuurd <3

Veel liefde voor de tweakers community!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
(jarig!)
TheBouwman schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:33:
Is het nog mogelijk om de switch nog te halen in Hengelo of Enschede. Of heeft iemand nog een bestelling over?
Lees even terug.
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:23:
Ik ben ook iets te enthousiast geweest met pre-orderen. Was redelijk laat ermee, maar zoals het er nu naar uitziet krijg ik er zeker 2 binnen vrijdag. Als iemand interesse heeft in een Switch + Zelda tegen de normale verkoopprijs: laat het maar weten. (In de buurt van Markelo, regio Deventer en Enschede)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2024
Ok, ik probeer het in navolging van Arnevld ook maar even :)

Als er iemand hier aanwezig nog ene preorder heeft uitstaan waar hij vanaf ziet? Ik zou hem graag overnemen! Omgeving Rotterdam of Alkmaar/Beverwijk.

PM me maar als je er een over hebt. Graag de neon versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Bierbal schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:21:
Ok, ik probeer het in navolging van Arnevld ook maar even :)

Als er iemand hier aanwezig nog ene preorder heeft uitstaan waar hij vanaf ziet? Ik zou hem graag overnemen! Omgeving Rotterdam of Alkmaar/Beverwijk.

PM me maar als je er een over hebt. Graag de neon versie :)
Als het goed is ligt mijn switch vandaag bij de bartsmit. Als ik dat zeker weet kan je eventueel mijn neon pre-order overnemen bij nedgame in Leiden. Ligt alleen tussen Beverwijk en Rdam in.. :P

[ Voor 3% gewijzigd door m0nk op 01-03-2017 10:30 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik heb het idee dat er weinig pre orders geannuleerd worden op deze manier goed bezig :) (even complimentje voor nationale complimenten dag)

[ Voor 22% gewijzigd door NastyNick op 01-03-2017 10:31 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:25
Omdat Coolblue mijn status maar laat staan op "Je bestelling is in goede orde ontvangen" toch maar eens gekeken naar een alternatief, helaas...

"10:21:58 01-03-2017 door Media Markt MiddelburgGeachte meneer ..., Helaas is de 1ste lading met Nintendo Switch al compleet uitverkocht en zullen wij geen winkel voorraad hebben staan. Uiteraard kunt u deze wel in de winkel reserveren bij een aanbetaling van 10%. Als u dit wilt doen kunt u in de winkel op de Entertainment afdeling hierom vragen, zodra er dan weer voorraad is wordt u gecontacteerd. met vriendelijke groeten"

Dus, nu maar hopen dat mijn bestelling op 19-1 bij Coolblue toch maar geleverd gaat worden...

Ik houd me eventueel warm aanbevolen voor iemand die een extra Switch heeft in (de buurt van) Zeeland...

[ Voor 7% gewijzigd door dezeppo op 01-03-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Iemand die er in Limburg nog eentje zoekt (grijs)?

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 01-03-2017 10:43 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:54
dezeppo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:31:
Omdat Coolblue mijn status maar laat staan op "Je bestelling is in goede orde ontvangen" toch maar eens gekeken naar een alternatief, helaas...

"10:21:58 01-03-2017 door Media Markt MiddelburgGeachte meneer ..., Helaas is de 1ste lading met Nintendo Switch al compleet uitverkocht en zullen wij geen winkel voorraad hebben staan. Uiteraard kunt u deze wel in de winkel reserveren bij een aanbetaling van 10%. Als u dit wilt doen kunt u in de winkel op de Entertainment afdeling hierom vragen, zodra er dan weer voorraad is wordt u gecontacteerd. met vriendelijke groeten"

Dus, nu maar hopen dat mijn bestelling op 19-1 bij Coolblue toch maar geleverd gaat worden...
Bizar dat ze geen winkel voorraad krijgen. Ik ga zowiezo vrijdag ochtend langs de mediamarkt met de opening om te kijken of ze nog wat amiibo's hebben voor breath of the wild.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-06 13:13
Met een slag om de arm nog;

Ik had 13 januari net na het openen van de preorders bij Nedgame een bestelling geplaatst voor 2x de Grijze Switch. 1 voor mij, en 1 voor m'n vrouw. M'n vrouw wilde eigenlijk een NES Classic situatie voorkomen, maar ziet nu dus af van haar Switch omdat ze liever wacht totdat er meer games zijn die ze wilt spelen (met een mogelijke CE editie).

Dus, ik heb binnen mijn bestelling een Switch over. De bestelling is dat het in de winkel opgehaald wordt, dus afhankelijk van hoe ze het bij Nedgame (Nijmegen) afhandelen, kan ik iemand aan een grijze Switch helpen.

Slag om de arm is puur of m'n vrouw zich nog van gedachten veranderd (verwacht ik van niet), en of Nedgame het toestaat dat de bestelling apart afgerekend mag worden.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Regio Eindhoven heb ik er ook nog 1 of 2 over. Hangt uiteraard van de uiteindelijke levering af. Dit zou zelfs voor de €309,- zijn in dat geval. Stuur maar een PM mocht iemand uit de buurt komen.

*Afhankelijk van levering, maar als het goed is ligt er voor mij 1 bij Bart smit klaar vanaf vandaag....*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
Oh, en fijn dat er (hier) mensen zijn die niet kopen om te flippen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
dezeppo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:40:
Oh, en fijn dat er (hier) mensen zijn die niet kopen om te flippen!
idd! hulde aan de tweakers die hier gewoon open en eerlijk hun tweede of derde pre-order doorgeven! zou het zelf ook doen maar heb hem al aan een vriend beloofd !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:37
BekSide schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:43:

Ga je dat serieus proberen?
Je wilt post niet geadresseerd aan jou proberen te onderscheppen bij de post. Begrijp je wel dat zoiets onder de noemer diefstal valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BekSide
sjekneck schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:46:
[...]

Ga je dat serieus proberen?
Je wilt post niet geadresseerd aan jou proberen te onderscheppen bij der post. Begrijp je wel dat zoiets onder de noemer diefstal valt.
Heb er ook vanaf gezien, al is het uiteraard pas diefstal als het iets is wat niet mijn eigendom is. Het is betaald, staat mijn naam op dus dat zal wel los lopen. Ga het straks gewoon proberen mee te krijgen bij de BartSmit onder de noemer ''Oh is die pas vanaf 3-3 verkrijgbaar?''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
WHOWHO mijn bestelling is binnen. Net foto's gehad van de InterToys via WhatsApp. Kan de eigenaar persoonlijk. Nu hopen dat ik hem eerder mag komen halen. Op dit moment jammer genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 20:42
Ik heb mijn bestelling bij Nedgame geplaatst in januari. Door een foutje heb ik de Switch en BOTW apart besteld. Nu krijg ik net een mail van Nedgame dat BOTW verzonden is. Er staat letterlijk

"In ons distributiecentrum is zojuist een zending voor u ingepakt en verzonden. Hieronder vindt u de informatie over deze zending.''

Wel leuk morgen heb ik BOTW zonder een Switch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Misschien een rare vraag maar is er een kans dat als je kiest voor afhalen in filiaal bij Saturn en je kunt hem vrijdag pas om 18:00 ophalen dat ineens alle Switches al weg zijn ondanks dat je al hebt betaald voor de reservering? Of wordt dat netjes appart gelegd door Saturn?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 23:54
Staat ook al in V&A. Mocht iemand in de omgeving Almere nog een grijze Switch zoeken. Heb de MM en Nedgame varianten gepreorderd en krijg zelf de MM sowieso.

Dan blijft de Nedgame versie over, tegen pre-orderprijs van 329,-, voor een (on-)gelukkige die naast de pot... eeeh.. buiten de boot valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
Ik hoef gelukkig niet meer te stressen! Mijn exemplaar is veilig!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vZfSGMe.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door GovertNL op 01-03-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 10:45
Trouwens, ik kan de downloadcode van 1-2 Switch niet bestellen bij Amazon.de .
Ik moet een Duits factuuradres hebben.

Is het iemand anders wel gelukt?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Sir_Hendro schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:55:
Misschien een rare vraag maar is er een kans dat als je kiest voor afhalen in filiaal bij Saturn en je kunt hem vrijdag pas om 18:00 ophalen dat ineens alle Switches al weg zijn ondanks dat je al hebt betaald voor de reservering? Of wordt dat netjes appart gelegd door Saturn?
Saturn? Dat bestaat toch helemaal niet meer? Is allemaal MM geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
CyBeRSPiN schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:59:
[...]

Saturn? Dat bestaat toch helemaal niet meer? Is allemaal MM geworden.
In NL wel, maar volgens mij Duitsland e.d. bestaat het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
Zelf ook de Switch gewoon in de MM vestiging besteld, dus niet via de webshop. Aantal keer contact gezocht maar ze zeggen nog niets te weten. Die onduidelijkheid is killing.

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GovertNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:51:
WHOWHO mijn bestelling is binnen. Net foto's gehad van de InterToys via WhatsApp. Kan de eigenaar persoonlijk. Nu hopen dat ik hem eerder mag komen halen. Op dit moment jammer genoeg niet.
Heb je ook een mail gehad of alleen een een bericht van de eigenaar? Ik heb zelf ook bij de intertoys besteld om af te halen bij de lokale winkel maar nog geen mail van ze gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asyc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02 20:00
tipex schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:01:
Zelf ook de Switch gewoon in de MM vestiging besteld, dus niet via de webshop. Aantal keer contact gezocht maar ze zeggen nog niets te weten. Die onduidelijkheid is killing.
Bij de mediamarkt in Utrecht is het in ieder geval dat morgen de mensen met een pre-order in de winkel gebelt worden om te controleren en om mogelijk te checken wat voor accessoires/spellen je erbij wil, aangezien ze dan pas weten wat er in de winkel beschikbaar is. dat zei iig een medewerker gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:37
BekSide schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:49:
[...]

Heb er ook vanaf gezien, al is het uiteraard pas diefstal als het iets is wat niet mijn eigendom is. Het is betaald, staat mijn naam op dus dat zal wel los lopen. Ga het straks gewoon proberen mee te krijgen bij de BartSmit onder de noemer ''Oh is die pas vanaf 3-3 verkrijgbaar?''
Waarschijnlijk zit er in de levering naar dat filiaal meer dan alleen jouw switch. Hier kunnen namelijk ook items bij zitten van andere klanten. Jij hebt een overeenkomst met Bart Smit en niet met Postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:07:
[...]

Heb je ook een mail gehad of alleen een een bericht van de eigenaar? Ik heb zelf ook bij de intertoys besteld om af te halen bij de lokale winkel maar nog geen mail van ze gehad.
Nee geen mail gehad. Ik heb hem nadat die ochtend de release bekend werd gemaakt de eigenaar een appje gestuurd of hij er één apart wil leggen als die uitkomt. Ik was de eerste die hem reserveerde. Dus niks geen aanbetaling of bestelling online gemaakt. De rest komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 22:14
Mocht er iemand in omgeving Rotterdam er nog 1 kwijt willen dan ben ik beschikbaar :)

Was te laat met preorder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Scoro schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:13:
Mocht er iemand in omgeving Rotterdam er nog 1 kwijt willen dan ben ik beschikbaar :)

Was te laat met preorder..
Zal ik navraag doen of al zijn exemplaren zijn gereserveerd? Capelle en Krimpen ook goed?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

Geweldig om te zien dat mensen nu toch wel zenuwachtig worden en op het laatste moment toch nog aan de switch willen komen. En net zo geweldig om te zien dat er echte tweakers zijn die zonder winstbejag hun pre-order willen doorschuiven!
Thumbs up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 15:31

cronixx

krieuw

Ik moet even zien hoe het precies gaat lopen qua pre-orders die wel of juist niet geleverd worden, maar er is dus eventueel vrijdag nog iets beschikbaar (allemaal GRIJZE variant) in omgeving Leiden.
EDIT: gewoon tegen de normale prijs.

Ik drop hier een berichtje als ik meer weet.

[ Voor 7% gewijzigd door cronixx op 01-03-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart90
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-08 12:24
Vanochtend de onzalige ontdekking gedaan dat de verwachte leverdatum van mijn pre-order bij Coolblue (grijze Switch + Zelda + beschermhoesje, geplaatst op 22-01) was verzet van 3 maart naar 10 maart. Heb daar helemaal niks over gehoord van Coolblue zelf, dus ik heb maar even contact opgenomen met hun klantenservice. Blijkt dat 10 maart ook weer een indicatie is en ze niks met zekerheid kunnen zeggen. Echt een dubbele teleurstelling zo, geen Switch en geen update vanuit Coolblue... -.-

Dus als er iemand is met een extra pre-order voor een grijze Switch in de regio Rotterdam (hoeft niet met games of accessoires), dan hou ik me van harte aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Alcmaria schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:15:
Geweldig om te zien dat mensen nu toch wel zenuwachtig worden en op het laatste moment toch nog aan de switch willen komen. En net zo geweldig om te zien dat er echte tweakers zijn die zonder winstbejag hun pre-order willen doorschuiven!
Thumbs up!
Idd mooi om te zien. Altijd jammer dat er graaiers zijn. Of het nou concerten zijn of consoles. Het is altijd jammer om te zien. Maarja, ikzelf doe er niet aan mee. Maar als Nintendo genoeg produceert is er ook geen markt voor natuurlijk.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

GovertNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:14:
[...]

Zal ik navraag doen of al zijn exemplaren zijn gereserveerd? Capelle en Krimpen ook goed?
Mocht ik er een donderdagavond kunnen ophalen, dan heeel erg graag :). Na 00.00 is uiteraard ook ok!

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 01-03-2017 11:19 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Hij belde mij net om te vragen welke kleur ik wilde. Dit had ik nog niet door gegeven. De eerste grijze ligt voor mij apart met Zelda _0_

Mocht hij nog exemplaren overhebben dan hoor ik dat. Dan zal ik dat even vermelden hier. Acht de kans klein. Maar aan de andere kant ik was januari pas de eerste die er één reserveerde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dezeppo
Lennart90 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:18:
Vanochtend de onzalige ontdekking gedaan dat de verwachte leverdatum van mijn pre-order bij Coolblue (grijze Switch + Zelda + beschermhoesje, geplaatst op 22-01) was verzet van 3 maart naar 10 maart. Heb daar helemaal niks over gehoord van Coolblue zelf, dus ik heb maar even contact opgenomen met hun klantenservice. Blijkt dat 10 maart ook weer een indicatie is en ze niks met zekerheid kunnen zeggen. Echt een dubbele teleurstelling zo, geen Switch en geen update vanuit Coolblue... -.-

Dus als er iemand is met een extra pre-order voor een grijze Switch in de regio Rotterdam (hoeft niet met games of accessoires), dan hou ik me van harte aanbevolen!
Het feit dat mijn bestelling dan nog op 'in goed orde ontvangen' staat is meteen een stuk positiever, 19-1 gekocht. Kan zijn dat het ligt aan een optie bij jou, de Bigben cases zijn namelijk niet leverbaar op 3-3, had ik zelf toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Waar kun je bij Coolblue die indicatiedatum uberhaupt zien?
En op welke dag heb jij hem besteld?
dezeppo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:20:
[...]

Het feit dat mijn bestelling dan nog op 'in goed orde ontvangen' staat is meteen een stuk positiever. Kan zijn dat het ligt aan een optie bij jou, de Bigben cases zijn namelijk niet leverbaar op 3-3, had ik zelf toch.
Ja! Dat dacht ik ook meteen.. misschien maar goed dat hij nog op "in goede orde ontvangen" staat hier, overigens geen Bigben Case erbij voor mij.

[ Voor 21% gewijzigd door cronixx op 01-03-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:49

hmm dat zou niet mooi zijn.... Ik heb zelf ook een pre-order lopen bij Coolblue. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 22:14
GovertNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:14:
[...]

Yes please. Dat is niet ver weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennart90
dezeppo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:20:
[...]
Het feit dat mijn bestelling dan nog op 'in goed orde ontvangen' staat is meteen een stuk positiever, 19-1 gekocht. Kan zijn dat het ligt aan een optie bij jou, de Bigben cases zijn namelijk niet leverbaar op 3-3, had ik zelf toch.
Ah kijk, dat lijkt idd het geval te zijn. Ik had zo'n case besteld en die staat inmiddels op 10 maart. Ik had meteen een berichtje gestuurd naar hun klantenservice of ze die dan van mijn order kunnen schrappen als die de boel ophoudt. Ik ga niet langer wachten vanwege zo'n hoesje 8)7

Ben net gebeld door iemand van Coolblue en die bevestigde idd dat het ging om de case. Ze gaan mijn order nu splitten! :)

Edit:
CRoNiXX schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:21:
Waar kun je bij Coolblue die indicatiedatum uberhaupt zien?
En op welke dag heb jij hem besteld?
Bij mij staat dat bij het overzicht in Mijn Bestellingen. Ik heb 'm dus op 22 januari besteld, nog redelijk op tijd dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Lennart90 op 01-03-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 16:33
Word net wakker; kijk op mijn telefoon zie een mailtje van Intertoyrs. Mijn hart begint te kloppen.

"Ben je tevreden over jouw bestelling via Intertoys.nl?"

Goedemorgen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
Lennart90 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:29:
[...]

Ah kijk, dat lijkt idd het geval te zijn. Ik had zo'n case besteld en die staat inmiddels op 10 maart. Ik had meteen een berichtje gestuurd naar hun klantenservice of ze die dan van mijn order kunnen schrappen als die de boel ophoudt. Ik ga niet langer wachten vanwege zo'n hoesje 8)7

Ben net gebeld door iemand van Coolblue en die bevestigde idd dat het ging om de case. Ze gaan mijn order nu splitten! :)
Dus je staat nu weer op 'in goede orde ontvangen'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennart90
dezeppo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:32:
[...]

Dus je staat nu weer op 'in goede orde ontvangen'?
Ja, dat staat er nu idd. Daar stond eerst "Je bestelling wordt geleverd op 10-03-2017" (en daarvoor stond daar 03-03-2017). Voor zover ik begreep aan de telefoon zou de Switch nu wel gewoon vrijdag geleverd moeten worden bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:14
Ben net gebeld door Intertoys filiaal in Raalte, stond daar als nummer 7 op de lijst en ze kregen er 9 binnen. Dus heb 'm af moeten zeggen Omdst die van Bart smit ook al verzonden word :) dus als je er nog een wil omstreken Raalte bel ze even gauw op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Rokz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:38:
Ben net gebeld door Intertoys filiaal in Raalte, stond daar als nummer 7 op de lijst en ze kregen er 9 binnen. Dus heb 'm af moeten zeggen Omdst die van Bart smit ook al verzonden word :) dus als je er nog een wil omstreken Raalte bel ze even gauw op!
Dan zal iedereen boven jou waarschijnlijk wel een plekje opschuiven. Of jij moet toevallig de laatste zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rokz
GovertNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Dan zal iedereen boven jou waarschijnlijk wel een plekje opschuiven. Of jij moet toevallig de laatste zijn geweest.
Ja had er even bij moeten zeggen dat ik uit 't telefoongesprek opmaakte dat ik de laatste was die gereserveerd had daar. (toevallig afgelopen vrijdag gereserveerd daar dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
Rokz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:41:
[...]

Ja had er even bij moeten zeggen dat ik uit 't telefoongesprek opmaakte dat ik de laatste was die gereserveerd had daar. (toevallig afgelopen vrijdag gereserveerd daar dus)
Dan zal er hier en daar dus echt nog wel een Switch te regelen zijn mits je er maar snel bij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Nu we toch bezig zijn; ik hoor morgen of ik een pre-order over heb. Regio Tilburg/Den Bosch, mag dan weg voor de normale prijs. Schiet maar even een PM mocht je geinterreseerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:47
..

[ Voor 109% gewijzigd door Lordsauron op 01-03-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-08 10:30
Zelf een exemplaar gereserveerd in januari op de webshop van MM om hem vervolgens af te leveren bij een MM winkel. Je kreeg toen een bevestiging mail van de bestelling en je zou eventueel ook een tracktrace nummer krijgen als deze verstuurd werd naar de winkel. Nu is dit de eerste keer bestellen via de webshop van MM dus vraag me af hoe dit in zijn werk gaat normaal gesproken.

Ook tijdje geleden zelf contact opgenomen per mail en daarin werd wel bevestigd dat mijn switch af geleverd wordt op 3 maart. En daarna de bekende mail gekregen van MM dat hij af te halen is op 3 maart.

Maar verdere informatie nog niet gehad of krijg je op de dag zelf een smsje? Anders ga ik 's ochtends gewoon gelijk naar de MM om te kijken of ze hem al hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
Lordsauron schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:45:
Vanmiddag om 15:30 zouden er 12 op voorraad komen er komen er 150 binnen en hebben 138 pre-orders bij Coolblue
Dus iedereen met een pre-order van Coolblue mag er één verwachten vrijdag a.s.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turanmegil
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-07 09:40
epamel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:46:
Zelf een exemplaar gereserveerd in januari op de webshop van MM om hem vervolgens af te leveren bij een MM winkel. Je kreeg toen een bevestiging mail van de bestelling en je zou eventueel ook een tracktrace nummer krijgen als deze verstuurd werd naar de winkel. Nu is dit de eerste keer bestellen via de webshop van MM dus vraag me af hoe dit in zijn werk gaat normaal gesproken.

Ook tijdje geleden zelf contact opgenomen per mail en daarin werd wel bevestigd dat mijn switch af geleverd wordt op 3 maart. En daarna de bekende mail gekregen van MM dat hij af te halen is op 3 maart.

Maar verdere informatie nog niet gehad of krijg je op de dag zelf een smsje? Anders ga ik 's ochtends gewoon gelijk naar de MM om te kijken of ze hem al hebben..
Ik heb ooit eerder iets bij MM webshop besteld met afhalen in winkel. Daar kreeg ik een melding dat het naar de winkel was verzonden. De dag erna een mailtje dat ik het kon afhalen. Of je het dan op 3-3-2017 meteen sochtends op kan halen. Dat durf ik niet te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:54
Turanmegil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:54:
[...]

Ik heb ooit eerder iets bij MM webshop besteld met afhalen in winkel. Daar kreeg ik een melding dat het naar de winkel was verzonden. De dag erna een mailtje dat ik het kon afhalen. Of je het dan op 3-3-2017 meteen sochtends op kan halen. Dat durf ik niet te zeggen...
Je krijgt op de dag zelf een email dat je hem kan komen halen. Ligt er een beetje aan hoe snel ze zijn met het verwerken van orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-09 19:55
Lordsauron schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:45:
Vanmiddag om 15:30 zouden er 12 op voorraad komen er komen er 150 binnen en hebben 138 pre-orders bij Coolblue
Mocht dit kloppen dan heb ik naar alle waarschijnlijkheid (even de intertoys afwachten) deze van Coolblue over. gaat om een neon red / blue versie. Regio Haaksbergen / Hengelo / Enschede. Moet hier wel bij vermelden dat de pre-order bij coolblue wat duurder was dan bij andere webshops (namelijk 349,-) dus dan is het waarschijnlijk beter om eerst even bij de andere toppers van tweakers te kijken of je er daar nog een kunt scoren! Ook ben ik vrijdag beperkt thuis (naar verwachting vanaf 16:00 tot een uurtje of 20:00)

Dit is wel met een slag om de arm nog dus zodra ik zeker weet dat ik er ook 1 ontvang dan laat ik het nog wel eens weten :) ik hoor het wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordsauron
dezeppo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:49:
[...]

Dus iedereen met een pre-order van Coolblue mag er één verwachten vrijdag a.s.?
Ik weet het niet zeker, maar daar lijkt het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
via de intertoys en bartsmit site kan je nu zien waar al geleverd is;) het bellen kan beginnen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
(jarig!)
Turanmegil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:54:
[...]

Waar moet je hem ophalen? Moet je dit bij de kassa doen? of bij de servicebalie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik had zojuist de Coolblue aan de lijn i.v.m. iets anders, en de grijze versie komt zo beschikbaar en ze hebben er nog enkele..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turanmegil
Lanithro schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:01:
[...]

Waar moet je hem ophalen? Moet je dit bij de kassa doen? of bij de servicebalie?
Bij Mediamarkt Breda (ik verwacht dat dit elders ook zo is maar weet dat niet zeker) kan je het afhalen bij de servicebalie. Staat normaal wel aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
hmr schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:01:
Ik had zojuist de Coolblue aan de lijn i.v.m. iets anders, en de grijze versie komt zo beschikbaar en ze hebben er nog enkele..
Dat wordt dus F5en

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordsauron
12 @ 15:30 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
(jarig!)
Ik had gehoopt dat ik vandaag al mijn zelda op zou kunnen halen bij de BartSmit, maar hij staat nog steeds alleen maar aangemeld en nog niet onderweg... Ik hoop voor ze dat ik deze vrijdag op kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Lanithro schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:07:
Ik had gehoopt dat ik vandaag al mijn zelda op zou kunnen halen bij de BartSmit, maar hij staat nog steeds alleen maar aangemeld en nog niet onderweg... Ik hoop voor ze dat ik deze vrijdag op kan halen.
Inmiddels kun je voor enkele winkels al wel de winkelvoorraad zien, dus er zijn dingen aan het gebeuren. Maar we zitten in hetzelfde schuitje ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Bilderbeek schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:09:
[...]

Inmiddels kun je voor enkele winkels al wel de winkelvoorraad zien, dus er zijn dingen aan het gebeuren. Maar we zitten in hetzelfde schuitje ben ik bang.
Ze zijn aangemeld, dus ik denk dat we niet zo heel bang hoeven te zijn dat we ze niet krijgen :). En als ik zo verwacht denk ik dat we vrijdag ochtend vast overal en nergens nog wel wat te scoren valt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
(jarig!)
Ach jammer genoeg gaat het niet zoals de Wii toentertijd. Die had ik een halve week voor de launch al binnen. Helaas bestaat de Free Record Shop niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:49
Communicatie is niet het sterkste punt van CoolBlue.... :-)

"Bedankt voor je bericht. Wat gaaf, je hebt hem besteld; de Nintendo Switch! Ik heb direct voor je gekeken of wij hem vrijdag 3 maart aan jou kunnen leveren, maar helaas kan ik dat niet toezeggen.
Wij verachten dat we hem op tijd binnen hebben, zodat hij direct verzonden kan worden naar jou. Maar op dit moment is het niet zeker dat we hem op tijd van Nintendo ontvangen. Je zal op de hoogte worden gehouden via de mail."

Zo'n lekker standaard reply mailtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:58

tismij

???

De Switch (en Zelda) die ik eergisteren nog bij BartSmit heb besteld is daar nu al bezorgd (heb voor ophalen gekozen).
Niet verkeerd had er al rekening mee gehouden dat ik ruim te laat was met pre-orderen nadat MM mij pre-order niet op tijd kon leveren.

Edit: gisteren besteld niet eergisteren, nog sneller dan ik dacht.

[ Voor 13% gewijzigd door tismij op 01-03-2017 12:40 ]

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
(jarig!)
tismij schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:38:
De Switch (en Zelda) die ik eergisteren nog bij BartSmit heb besteld is daar nu al bezorgd (heb voor ophalen gekozen).
Niet verkeerd had er al rekening mee gehouden dat ik ruim te laat was met pre-orderen nadat MM mij pre-order niet op tijd kon leveren.

Edit: gisteren besteld niet eergisteren, nog sneller dan ik dacht.
Hey ik ook, maar de mijne is nog niet afgeleverd.... Grrrr had gehoopt hem stiekem op te kunnen pikken. De medewerkers bij ons zijn niet heel erg snugger dus de kans dat ik hem mee zou krijgen was toch best redelijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:01
Alcmaria schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:15:
Thumbs up!
Tweaker neemt Switch over van Tweaker en plaatst hem direct erna op MP voor 50€+ extra. Kan ook natuurlijk...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Thalaron schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:56:
[...]

Tweaker neemt Switch over van Tweaker en plaatst hem direct erna op MP voor 50€+ extra. Kan ook natuurlijk...
Ach ik heb ze niet ge-preorderen met de intentie om winst te maken.
Dus als een ander en blij van wordt dan doe ik dat graag.

Als diegene er dan vervolgens zelf geld aan wil verdienen is dat jammer, maar meer ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

[...]

Ja.. of Tweaker neemt Switch over van Tweaker en geeft hem aan iemand die het zelf niet kan betalen.

Ik ga even uit van het positieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:54
[...]

Zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht... kan prima gebeuren 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Vinden jullie dat echt zo erg dan? Als degene die het koopt het extra geld waard vind, dan is het een win-win situatie.

Niet dat ik het zelf zou doen :P En als ik vrijdag geen Switch zou hebben, dan wacht ik gewoon "geduldig" af tot het weer in voorraad is.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Avioto schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:07:
Vinden jullie dat echt zo erg dan? Als degene die het koopt het extra geld waard vind, dan is het een win-win situatie.

Niet dat ik het zelf zou doen :P En als ik vrijdag geen Switch zou hebben, dan wacht ik gewoon "geduldig" af tot het weer in voorraad is.
Nou ja.. win-win..als iemand 10 pre-orders heeft geplaatst met het idee daar winst mee te maken, en ondertussen ervoor zorgt dat iemand anders achter het net vist omdat er geen exemplaren meer beschikbaar zijn. En dus, als hij de Switch bij launch wil spelen, aangewezen is op een duurdere marktplaats transactie heb ik daar zeker problemen mee.

net als mensen die als een gek kaartjes kopen voor concerten en dan tegen woekerprijzen weer te koop zetten. Ik vind dat asociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Daar heb je een goed punt, maar ik doelde meer op mensen met 2 of 3 preorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-08 15:12
iemand ervaring met levering van Bol.com? Zoals het er naar uitziet kan ik de switch bij de mediamarkt morgen al wel ophalen, maar zonder zelda van bol.com heb ik daar niets aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Laatst online: 09-09 23:27
Zelda kun je altijd nog digitaal kopen als je pech hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Lanithro schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:44:
[...]

Hey ik ook, maar de mijne is nog niet afgeleverd.... Grrrr had gehoopt hem stiekem op te kunnen pikken. De medewerkers bij ons zijn niet heel erg snugger dus de kans dat ik hem mee zou krijgen was toch best redelijk groot.
Mijn switch ligt sinds gisteren bij de Bart Smit, ik wilde hem afhalen en heb de doos gezien, echter zat er een grote sticker op dat hij niet voor 3-3 de deur uit mocht. Helaas moet ik dus tot vrijdag wachten, wel mooi om te weten dat hij achter in het magazijn klaar ligt en ik hem vrijdag zo mee kan nemen.

Edit: trouwens, als je de console voor release hebt, heb je er nog niet gek veel aan (buiten als je zelda erbij hebt), want de launch patch moet nog uitkomen.

[ Voor 11% gewijzigd door guysp op 01-03-2017 13:37 ]

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pumpkin_
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-04-2024
Gutanoth schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:30:
iemand ervaring met levering van Bol.com? Zoals het er naar uitziet kan ik de switch bij de mediamarkt morgen al wel ophalen, maar zonder zelda van bol.com heb ik daar niets aan :(
Vorig jaar is Twilight Princess HD twee dagen voor release bij mij bezorgd door bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Krijg net een mailtje van Nedgame dat Zelda verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbal
Vanmiddag even een rondje gebeld. Van de 4 winkels gebeld, heb ik er bij 2 ervan een bestelling kunnen doen. Ze hadden de switches al binnen in het magazijn. De medewerkers waren ook niet echt snugger morgenavond kan ik hem afhalen Neon versie + zelda omdat ik vrijdag geen tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bierbal schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:39:
Vanmiddag even een rondje gebeld. Van de 4 winkels gebeld, heb ik er bij 2 ervan een bestelling kunnen doen. Ze hadden de switches al binnen in het magazijn. De medewerkers waren ook niet echt snugger morgenavond kan ik hem afhalen Neon versie + zelda omdat ik vrijdag geen tijd heb :)
Waar is dit?!?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
InterToys in Huizen schijnt Zelda al te verkopen en mogelijk de Switch ook.
Gamemania is contact aan het opnemen met Nintendo om de verkoop eventueel vervroegd te laten starten.

Dit lees ik net op een ander forum.

Vroeger vaak zat met Nintendo Benelux zelf te maken gehad dus ik zie het niet snel gebeuren. Maar fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbal
Omgeving Alkmaar :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Ik lees al genoeg berichten op facebook van mensen die Zelda al hebben, maar nog geen Switch. Ik hoop dat als winkels ze vanavond al gaan verkopen dat bol.com hem ook al vanavond de deur uit stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:08
Er zijn een aantal speelgoedwinkels (waaronder Toys XL) die geen pre-orders aannemen en alleen aan vrije verkoop doen. Mochten er nog mensen zijn die vrijdag graag een Switch willen, als je vroeg genoeg bent bij een Toys XL winkel, maak je wellicht kans om er nog eentje te scoren...

edit: disclaimer: lijkt toch filiaal afhankelijk helaas...

[ Voor 11% gewijzigd door Gusev op 01-03-2017 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Linkje3 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:20:
Ik lees al genoeg berichten op facebook van mensen die Zelda al hebben, maar nog geen Switch. Ik hoop dat als winkels ze vanavond al gaan verkopen dat bol.com hem ook al vanavond de deur uit stuurt.
Pff ja, ik zie nog geen geruststellende berichten bij mij qua verzendingen die worden klaargemaakt, maar goed dat komt wel. Vaak krijg je ze pas de nacht ervoor.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turanmegil
Gusev schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:22:
Er zijn een aantal speelgoedwinkels (waaronder Toys XL) die geen pre-orders aannemen en alleen aan vrije verkoop doen. Mochten er nog mensen zijn die vrijdag graag een Switch willen, als je vroeg genoeg bent bij een Toys XL winkel, maak je kans om er nog eentje te scoren...
Ik heb bij de Toys XL bij ons in de buurt anders gewoon een preorder staan.
Pagina: 1 ... 14 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen