besteld bij bart smit, ben benieuwd of ze vrijdag leveren
Ja de "bedankt voor je bestelling met bestelnummer xxx" mailCatanan schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:27:
[...]
Bedoel je met de bevestigingsmail de bedankmail, want die had ik wel om 7.23 uur.
Ik weet niet of ik er mensen mee help / een plezier mee doe maar mocht je een pre-order bij coolblue hebben dan hoeft er denk ik nog geen reden tot paniek te zijn mocht je bestelling nog steeds staan op: Bestelling in goede orde ontvangen
hieronder een chatlog met een coolblue medewerker
Hallo! ik vroeg mij af of er een paar dagen voor de release datum van de switch al meer duidelijkheid is rond mijn pre-order bestelling
Helaas is er momenteel nog geen inzicht in de status van jouw bestelling. Naar verwachting zal deze inderdaad op 3-3-2017 uitgeleverd worden.
Oké en enig idee wanneer hier meer over bekend wordt met in het achterhoofd dat de releasedatum aankomende vrijdag is?
Ik heb zojuist nagevraagd of deze vrijdag uitgeleverd zal worden. Zoals het er nu naar uit ziet, zal dit het geval zijn.
hieronder een chatlog met een coolblue medewerker
Hallo! ik vroeg mij af of er een paar dagen voor de release datum van de switch al meer duidelijkheid is rond mijn pre-order bestelling
Helaas is er momenteel nog geen inzicht in de status van jouw bestelling. Naar verwachting zal deze inderdaad op 3-3-2017 uitgeleverd worden.
Oké en enig idee wanneer hier meer over bekend wordt met in het achterhoofd dat de releasedatum aankomende vrijdag is?
Ik heb zojuist nagevraagd of deze vrijdag uitgeleverd zal worden. Zoals het er nu naar uit ziet, zal dit het geval zijn.
Bij mij ook precies dezelfde melding.Niwla schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:44:
[...]
Bol zegt over mijn bestelling:
Bezorging:
Bezorging bij een bol.com afhaalpunt
Op verschijningsdatum
Overigens staat bij de artikelbeschrijving het volgende: "Heb je dit product gepre-orderd, dan krijg je deze op dag van release (03-03-17) thuisgestuurd"
Bij de lokale Intertoys binnengelopen en mijzelf op de reserveringslijst gezet. Tot mijn verbazing ben ik #3. eerste keuze nintendo switch grey, tweede keuze nintendo switch neon. Zelda zouden ze een stuk of 8 binnen krijgen voor in de winkel. Ik ben benieuwd vrijdag
Heb vanochtend voor de zekerheid bij Bart Smit nog een bestelling gedaan van de Nintendo Switch i.v.m. Bol.com die nog steeds op 31-03-2017 staat als levering. Bart Smit staat al op verzonden
dus lijkt er op dat die zeker 03-03-2017 binnenkomt
geen zelda bij besteld maar die haal ik dan wel ergens in de winkel.
Verwijderd
foutje van bart smit of is dit gewoon fake? Als het echt is wordt de kans al wat groter dat iemand ook al de switch mee krijgt!
https://www.reddit.com/r/...he_first_consumer_with_a/
https://www.reddit.com/r/...he_first_consumer_with_a/
Tja, een hoesje in een plastic zakje. Dat zegt natuurlijk bijna niets en kan ook nep zijn. Mijn Zelda Order bij Bart Smit staat nog op "in behandeling", dus met zo'n vaart zal het mogelijk niet lopen.
lol volgens PostNL is mijn Zelda afgeleverd bij de Bart Smit vandaag.. zou ik hem mee krijgen?
Mijn Zelda wordt morgen afgeleverd bij de lokale Bart Smit. De Switch ligt er al op me te wachten...Freshnezz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:42:
lol volgens PostNL is mijn Zelda afgeleverd bij de Bart Smit vandaag.. zou ik hem mee krijgen?
Het is nog vrij stil wat betreft de InterToys bestellingen. Daar laten ze alle communicatie richting de klant lekker wachten op donderdag lijkt wel
. Groot gelijkt ook natuurlijk, maar ik had wel gedacht dat de InterToys/BartSmit webshops dezelfde procedures hanteren.
Verwijderd
Als het niet te ver weg is zou ik het zeker proberen gewoon voor de hype.Freshnezz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:42:
Wie niet waagt wie niet wint!Freshnezz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:42:
Vandaag ge-preordered bij bart smit en vandaag ook meteen een postnl aanmelding gekregen
Bij alle switch dingen die ik had besteld staat in de mail: Bestel nu en ontvang het artikel op 03 maart 2017
Wie weet
Bij alle switch dingen die ik had besteld staat in de mail: Bestel nu en ontvang het artikel op 03 maart 2017
Wie weet
Mocht het je lukken laat het dan even weten dan haal ik die van mij ook opFreshnezz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:42:
Ben net bij de Bart smit geweest. Mijn switch is klaar en ligt met smart op me te wachten helaas mocht ze hem pas echt op 3 maart geven. Iemand van Reddit heeft zelda wel al gehad. Van de Bart smit
Ik heb hem ook vandaag gepreorderd, bij mij staat er inderdaad ook "Bestel nu en ontvang het artikel op 03 maart 2017" in het mailtje, op de website staat ook dat ie vrijdag geleverd (al verschilt dat wel per apparaat en of de browser wel of niet incognito is), ik denk dus dat er een redelijke kans is dat we hem vrijdag gewoon krijgen. Ik laat hem wel bij de winkel bezorgen (pakketjes worden hier altijd pas aan het eind van de middag bezorgd), dus veel meer dan "In behandeling" op de pagina van Bart Smit kan ik nog niet zien.wootah schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:09:
Vandaag ge-preordered bij bart smit en vandaag ook meteen een postnl aanmelding gekregen
Wie weet
Welke Bartsmit is dat? Als het dezelfde is als waar de mijne ligt ga ik geen moeite doenSokkeh schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:16:
Ben net bij de Bart smit geweest. Mijn switch is klaar en ligt met smart op me te wachten helaas mocht ze hem pas echt op 3 maart geven. Iemand van Reddit heeft zelda wel al gehad. Van de Bart smit
Verwijderd
Zoals het hoortSokkeh schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:16:
Zag vanmiddag dat hij bij bart smit te weer te koop was. Kon hem alleen nog niet bestellen vanwege school. Kom ik thuis is het uitverkocht. Helaas zat er constant op te wachten.
Ik laat hem lekker thuis brengen. De pakket bezorger van postnl kent mij en weet dat ik normaal alleen 's avonds thuis ben, dus hij komt altijd na 7 langs. Prima, want dan ben ik net thuis van werk en heb ik gegeten. Nooit te veel stressen over dingen.Mithrildor schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:16:
[...]
Ik heb hem ook vandaag gepreorderd, bij mij staat er inderdaad ook "Bestel nu en ontvang het artikel op 03 maart 2017" in het mailtje, op de website staat ook dat ie vrijdag geleverd (al verschilt dat wel per apparaat en of de browser wel of niet incognito is), ik denk dus dat er een redelijke kans is dat we hem vrijdag gewoon krijgen. Ik laat hem wel bij de winkel bezorgen (pakketjes worden hier altijd pas aan het eind van de middag bezorgd), dus veel meer dan "In behandeling" op de pagina van Bart Smit kan ik nog niet zien.
Ik zit nu ook rond te vragen wie nog voorraad beschikbaar heeft en overal zeggen ze dat ze allemaal reeds besteld zijn. Ik had eigenlijk verwacht dat een console van ~330 euro wat minder hard zou gaan als de NES Mini maar daar blijkt niks van waar, helaas
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
@Sir_Hendro Integendeel zelfs, de NES Mini had in het begin een oplage van 150.000, de Switch heeft een oplage van 3 miljoen voor de eerste maand.
Pff, ik kreeg het net even warm. Mailtje van bol.com met het subject "Informatie over je bestelling met bestelnummer <knip>"
Laat me eens niet zo schrikken.Beste NMe,
Op woensdag 18 januari 2017 heb je bij ons het artikel 'Official licensed Zelda Beschermhoes Grijs voor Nintendo Switch' besteld onder het bestelnummer <knip>.
Graag informeren wij je over het volgende
Wij hebben het bericht ontvangen dat de release is vertraagd. Wij kunnen het artikel daarom niet leveren op de vooraf gestelde datum. Je product wordt naar verwachting 1 week later geleverd. De verwachte leverdatum is vrijdag 10 maart 2017.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat is inderdaad erg fijn. Vrijdag is mijn vrije dag, en ik heb niet zo'n zin om straks de halve dag te zitten wachten, dus in de winkel ophalen is voor mij iets fijner.wootah schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:37:
[...]
Ik laat hem lekker thuis brengen. De pakket bezorger van postnl kent mij en weet dat ik normaal alleen 's avonds thuis ben, dus hij komt altijd na 7 langs. Prima, want dan ben ik net thuis van werk en heb ik gegeten. Nooit te veel stressen over dingen.
De Nintendo Switch is inmiddels niet meer te bestellen op de website van Bart Smit (misschien morgen weer indien wat mensen hun preorder geannuleerd hebben), dus of ze hebben ze fout in hun website eindelijk opgelost, of ze hadden echt nog een paar Switches over.
Nieuwegein. City plaza. Idd goed van het personeel ;-) can't blame me for trying!influenza schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:21:
[...]
Welke Bartsmit is dat? Als het dezelfde is als waar de mijne ligt ga ik geen moeite doen
Op zaterdag 21 januari 2017 heb je bij ons het artikel 'Official licensed Zelda Beschermhoes - Grijs - Switch' besteld onder het bestelnummer ---.
Wij hebben het bericht ontvangen dat de release is vertraagd. Wij kunnen het artikel daarom niet leveren op de vooraf gestelde datum. Je product wordt naar verwachting 1 week later geleverd. De verwachte leverdatum is vrijdag 10 maart 2017.
Haha ik zou echt een hartverzakking krijgen bij het lezen van die titelNMe schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:42:
Pff, ik kreeg het net even warm. Mailtje van bol.com met het subject "Informatie over je bestelling met bestelnummer <knip>"
[...]
Laat me eens niet zo schrikken.
Nouja niet dat ik die niet al gehad heb toen de mediamarkt mijn pre-order niet kon waar maken op de release. Ik sta nu op enkele pre-order lijsten bij de Intertoys waarvan bij 2 op de 4e plek. Met wat geluk heb ik er nog eentje op de release
Ik ook.smiba schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:53:
[...]
Haha ik zou echt een hartverzakking krijgen bij het lezen van die titel
Ik overleef de eerste week wel zonder beschermhoes, ik heb toch 3 dagen vrij en heb geen reden om op pad te gaan met 't ding.
Anders bij Bartsmit bestellen, daar is hij zelfs €3 goedkoper.
http://www.bartsmit.com/n...=game%20nintendo%20switch
Link werkt niet
Catanan schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:56:
[...]
Iemand op Budgetgaming heeft hem al gewoon kunnen kopen in de winkel, losse verkoop zonder reservering haha.
Als Bol.com hem niet kan leveren omdat de release van het product is vertraagd, waarom zou Bart Smit dat probleem dan niet ook hebben?Catanan schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:56:
[...]
Ik heb vanochtend de Nintendo Switch, TLoZ:BotW (normale editie) en het officiële hoesje bij Bart Smit besteld, en ik heb inmiddels een verzendbevestiging gekregen via de email. Het lijkt er op dat ik vrijdag dus al een Nintendo Switch krijg, gister dacht ik nog dat ik nog wel een paar weken zou moeten wachten.
[ Voor 8% gewijzigd door Mithrildor op 28-02-2017 17:05 ]
Vanochtend bij Bart Smit besteld en net de verzendbevestiging gekregen, dat de Switch morgen wordt geleverd. Ik ben benieuwd of de postbode dan ook komt. Maar eens een dagje thuiswerken dan.
Ik kreeg dezelfde melding van de hoes. Denk dat die dus gewoon hoe dan ook vertraagd is.
Kan me weinig schelen. Simpelweg omdat ik hem echt voorlopig niet mee ga sleuren. De eerste vakantie is pas eind april. Dus dat zit wel goed.
Kan me weinig schelen. Simpelweg omdat ik hem echt voorlopig niet mee ga sleuren. De eerste vakantie is pas eind april. Dus dat zit wel goed.
En? Gekocht?MelvinW schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:08:
Kijk is wat ik voor m'n neus heb in de winkel hier in Dubai![]()
[afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En dat voor maar 500+ Euro?MelvinW schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:08:
Kijk is wat ik voor m'n neus heb in de winkel hier in Dubai![]()
[afbeelding]
Hmm doos al in mijn handen tot andere medewerker wees op groen stickertje met datum 3 maart
.
Balen, was het je bijna geluktinfluenza schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:22:
Hmm doos al in mijn handen tot andere medewerker wees op groen stickertje met datum 3 maart.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Nah, heb hem wel even mogen proberen maar voor mij is het het nu niet waard. Geen enkele game trekt mijn interesse momenteel.
Ja scheelde weinig. De blik van de andere medewerker sprak wel boekdelen....
Vlieg je toevallig naar Nederland voor vrijdag?MelvinW schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:27:
[...]
Nah, heb hem wel even mogen proberen maar voor mij is het het nu niet waard. Geen enkele game trekt mijn interesse momenteel.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Balen, zeker gezien je zelfs de doos al in je handen hebt gehad is het extra jammer.influenza schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:22:
Hmm doos al in mijn handen tot andere medewerker wees op groen stickertje met datum 3 maart.
So close, yet so far
Ach was te verwachten. Mijn zoontje vindt het vooral extreem jammer dat hij nu tot het einde van de vakantie moet wachten. Ik overleef het wel
Volgende keer hand op stickertje en terug als die twee niet werkeninfluenza schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:29:
Ja scheelde weinig. De blik van de andere medewerker sprak wel boekdelen....
Nou dag he
De update zou op 2 maart live worden gezet. Dus nee je hebt dan nog de oude versie zonder launch day patches.Kadardar schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:26:
[...]
Balen, was het je bijna geluktVraag me af als het zou lukken hem mee te krijgen kan je hem dan nu wel al gebruiken of gaat de update service ook pas live op 3-3?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Voelde me wel lullig. Meisje wat me hielp had geen bedrijfskleding aan dus waarschijnlijk nieuw of stagiair....
Ik vind het meer te wijten aan de bedrijfsleider dan aan dat meisje. Bij een launch als deze hoor je fatsoenlijke instructies te geven en die dozen ook gewoon ergens duidelijk gelabeld te hebben niet met een lullig stickertje.influenza schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:02:
Voelde me wel lullig. Meisje wat me hielp had geen bedrijfskleding aan dus waarschijnlijk nieuw of stagiair....
Verwijderd
Iemand in de omgeving Deventer toevallig een dubbele pre-order die beide geleverd worden en een kratje bier wil verdienen?
Haha mij ook niet gelukt bij de Intertoys/Bart Smit.. stond een jong stagiair meisje achter de kassa dus ik hoopte wel dat het zou lukken. Maar ze gaf me Horizon Zero Dawn
Toen ik zei dat ik Zelda had besteld kwam er meteen een vent aanlopen die vertelde dat dat nog niet mocht... Helaas

Op dinsdag 31 januari 2017 heb je bij ons het artikel 'Official licensed Beschermhoes - Zwart - Switch' besteld onder het bestelnummer 4139608620.
Nog ff wachten op de beschermhoes bij bol.
Ging even kijken bij mijn bestelling van dat ding bij Cooblue, daar staat hij nu ook in eens op 10-03, alleen geen mailtje van gehadrudyman85 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:20:
Op dinsdag 31 januari 2017 heb je bij ons het artikel 'Official licensed Beschermhoes - Zwart - Switch' besteld onder het bestelnummer 4139608620.
Verwijderd
Maar je hebt wel Horizon Zero Dawn meegenomen?Freshnezz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:20:
Haha mij ook niet gelukt bij de Intertoys/Bart Smit.. stond een jong stagiair meisje achter de kassa dus ik hoopte wel dat het zou lukken. Maar ze gaf me Horizon Zero DawnToen ik zei dat ik Zelda had besteld kwam er meteen een vent aanlopen die vertelde dat dat nog niet mocht... Helaas
Hmm, dat had ik eigenlijk wel moeten doen.. Die is namelijk wel 1080pVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:25:
[...]
Maar je hebt wel Horizon Zero Dawn meegenomen?

Voor de mensen die, die arme winkel mederwerkers of servicedesks lastig vallen, laat ze lekker hun werk doen.. komt allemaal goed, het gaat er echt niet sneller door.. en hoe meer ze met dit soort zaken ze bezig zijn hoe minder ze ook echt switch zaken kunnen regelen...
Geduld is een schone zaak.
Met de nieuwste Iphone waren sommige hier op tweakers helemaal erg.. 100 keer bellen, ik denk dan altijd, ze zetten je zo onderaan op de lijst.. had ik wel gedaan
Met de nieuwste Iphone waren sommige hier op tweakers helemaal erg.. 100 keer bellen, ik denk dan altijd, ze zetten je zo onderaan op de lijst.. had ik wel gedaan
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Gaan ze nog vaker bellenS2S schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:38:
Voor de mensen die, die arme winkel mederwerkers of servicedesks lastig vallen, laat ze lekker hun werk doen.. komt allemaal goed, het gaat er echt niet sneller door.. en hoe meer ze met dit soort zaken ze bezig zijn hoe minder ze ook echt switch zaken kunnen regelen...
Nou dag he
Nintendo Switch Grijs en Blauw/Rood zijn weer online verkrijgbaar bij Media Markt België voor 299 euro!
http://www.mediamarkt.be/nl/shop/Nintendo-switch.html
K.W.
Verwijderd
Heb nog een pre order staan bij Bart Smit in Heerlen. Volgens mij stond ik vrij hoog. Stuur me een bericht als je interesse hebt in overname, heb al een online exemplaar.
Vanmiddag besteld, en krijg net een mail dat de bestelling verzonden (aangemeld) is.laurensxeon schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:09:
Heb ook net via Bart Smit nog een bestelling geplaatst. Ben erg benieuwd last minute. Had verder nog geen pre-orders staan
Doet MM nog aan een lowest price guarantee, zoals Amazon, bij pre-orders? Of moet ik zelf achter het prijsverschil gaan van die pro controller (besteld voor de originele prijs)?
Make lovecraft not warcraft.
Na ontvangst een mailtje sturen dan krijg je het prijsverschil terug.Sméagol schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:43:
Doet MM nog aan een lowest price guarantee, zoals Amazon, bij pre-orders? Of moet ik zelf achter het prijsverschil gaan van die pro controller (besteld voor de originele prijs)?
Gisteren bij intertoys nog een beschermhoes zelda besteld. Nog steeds leverbaar zover ik kan zien. Maar dit is niet het belangrijkste. Ga waarschijnlijk nooit hand held spelen, maarja er staat zelda op
Hmm vorige week de nintendo carrying case besteld. Er staat als leverdatum op release. Inmiddels is hij uitverkocht maar toch lees ik hier berichten over een case die later uitkomt?
https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000073771202/
https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000073771202/
Ik heb wel besteld vanmiddag. Ik heb ook nog het maximale aantal geprobeerd, was 171 op dat moment.TheBouwman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:24:
Zag vanmiddag dat hij bij bart smit te weer te koop was. Kon hem alleen nog niet bestellen vanwege school. Kom ik thuis is het uitverkocht. Helaas zat er constant op te wachten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Vraag me dan echt af hoeveel zo'n webshop er verkoopt op de release. 500? 1000? Meer?
Zojuist een mail gehad van MM.
Ik had de switch met Zelda bundel besteld in het grijs en 2 dagen geleden een mail ontvangen dat die niet leverbaar was op release.
In de mail van zojuist het aanbod om te switchen van grijs naar neon en dan wel op release. Misschien iets om in de gaten te houden voor alle MM pakket pre orders hier.
Ik had de switch met Zelda bundel besteld in het grijs en 2 dagen geleden een mail ontvangen dat die niet leverbaar was op release.
In de mail van zojuist het aanbod om te switchen van grijs naar neon en dan wel op release. Misschien iets om in de gaten te houden voor alle MM pakket pre orders hier.
Zo een beetje overal uitverkocht. Echter zag ik dat Saturn Duitsland ze nog verkoopt op hun site voor EUR 329,- en daar heb ik hem dan ook zojuist besteld (gekozen voor afhalen op 3.3.2017 + vooruitbetalen). Let the hype begin!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Zojuist een chatgesprek gehad met Wehkamp en ze gaven aan dat ze mijn Switch in de kleuren rood/blauw 100% op vrijdag kunnen leveren. De leverdatum van de game 1-2 switch en de pro controller was nog onbekend.
Ik kan er misschien een vrijdag ochtend ophalen. Stond als eerste op de lijst bij de Intertoys. Kom zelf uit lemelerveld. Dus als je belang hebt stuur maar een dmVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:09:
Iemand in de omgeving Deventer toevallig een dubbele pre-order die beide geleverd worden en een kratje bier wil verdienen?
Wanneer heb je besteld?Wolliebolly schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:14:
Zojuist een chatgesprek gehad met Wehkamp en ze gaven aan dat ze mijn Switch in de kleuren rood/blauw 100% op vrijdag kunnen leveren. De leverdatum van de game 1-2 switch en de pro controller was nog onbekend.
Verwijderd
Ik hoop dat er Donderdag veel meer duidelijkheid komt over Switch pre-orders bij Intertoys!!
Dat hoop ik ook, ja. Refresh mijn order echt elk uurtje wel een keer om te kijken of er al verandering is, haha.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:19:
Ik hoop dat er Donderdag veel meer duidelijkheid komt over Switch pre-orders bij Intertoys!!
haha same here... blijft toch spannend tot het laatste moment.Zironako schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:24:
[...]
Dat hoop ik ook, ja. Refresh mijn order echt elk uurtje wel een keer om te kijken of er al verandering is, haha.
Ik heb de switch besteld op 26 januari
Ik kan jullie vertellen dat Mijn bestelling van de Bart Smit bij tntpost aangemeld is maar nog niet afgeleverd.
Kortom, deze wordt pas 2-3-2017 verstuurd en 3-3 krijg ik hem binnen.
Altijd zo jammer dat ze het zo doen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Ja het blijft spannend tot op het laatste moment of ze de Switches gaan versturen haha, tot die tijd lekker de order pagina refreshen met de hoop op goed nieuws!
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2017 23:51 ]
[ Voor 100% gewijzigd door matthijst op 01-03-2017 00:04 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Dat kan kloppen, Amazon.de had vanmiddag ook de games / accessoires nog niet binnen en verwachtte deze donderdag pas.Wolliebolly schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:14:
Vandaag de grijze besteld bij Bart Smit en ook vandaag een verzendbevestiging gehad.
Netjes, Zelda heb ik helaas in NL niet meer weten te vinden, dus maar naar Engeland uitgeweken waar ik nog 10 pond korting had staan
2160p (Checkerboard) HDR zelfs.Freshnezz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:28:
[...]
Hmm, dat had ik eigenlijk wel moeten doen.. Die is namelijk wel 1080p
oeh die levering even checken ook btw
Wat is daar jammer aan? Je wist vooraf toch gewoon dat de release op vrijdag is? Nogal logisch dat je hem dan niet eerder krijgt.Ienni1983 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:34:
Ik kan jullie vertellen dat Mijn bestelling van de Bart Smit bij tntpost aangemeld is maar nog niet afgeleverd.
Winkels die een embargo breken krijgen de volgende keer met een nieuwe launch geen voorraad meer. Knap lullig.
Dat is niet wat ik jammer vind.NMe schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 00:52:
[...]
Wat is daar jammer aan? Je wist vooraf toch gewoon dat de release op vrijdag is? Nogal logisch dat je hem dan niet eerder krijgt.
Winkels die een embargo breken krijgen de volgende keer met een nieuwe launch geen voorraad meer. Knap lullig.
Wat ik jammer vind is dat ze begin van de week de zending al aanmelden, waardoor er elke dag "morgen geleverd staat"
Dat vind ik jammer
Ergens begrijp ik het natuurlijk wel, want anders moeten ze alles 1 dag van tevoren klaar gaan zetten.
Maar toch
Haha, toch wel jammer dat consoles en preorders er niet aan mee doen.KoensSocialL schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:20:
Nintendo Switch Grijs en Blauw/Rood zijn weer online verkrijgbaar bij Media Markt België voor 299 euro!
21% btw weg ermee in Belgie
Idd, was te verwachten helaas. Anders een Switch voor 250 euro was mooi geweest!Ienni1983 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 00:57:
[...]
Haha, toch wel jammer dat consoles en preorders er niet aan mee doen.
21% btw weg ermee in Belgie
K.W.
Aan de andere kant kun je hieruit opmaken dat je hem inderdaad op 03-03-2017 kan verwachten. Bij Bol.com heb ik mijn pre-order lopen en daar zal ik het morgen pas van wetenIenni1983 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 00:54:
[...]
Dat is niet wat ik jammer vind.
Wat ik jammer vind is dat ze begin van de week de zending al aanmelden, waardoor er elke dag "morgen geleverd staat"
Dat vind ik jammer
Ergens begrijp ik het natuurlijk wel, want anders moeten ze alles 1 dag van tevoren klaar gaan zetten.
Maar toch
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
net idd ook mailtje van MM dat mijn bestelling omgewisseld kan worden naar een neon switch + zelda. heb zelf al een reservering bij de winkel zelf dus mocht iemand nog een preorder willen hebben van neon + BOTW als betalen tijdens afhalen bij MM hoog catharijne dan kan je mij een bericht sturen, anders cancel ik de bestelling.
edit: bestelling is overgenomen
edit: bestelling is overgenomen
[ Voor 5% gewijzigd door Asyc op 01-03-2017 07:54 ]
Mijn gisteren! bestelde switch in de Bart Smit webshop wordt vandaag afgeleverd bij de lokale Bart Smit. En ik maar hopen dat een van mijn 3 pre-orders binnen zou komen..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
En alles dat ik heb besteld bij Bart Smit en Intertoys staat maar op In behandelingm0nk schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 07:57:
Mijn gisteren! bestelde switch in de Bart Smit webshop wordt vandaag afgeleverd bij de lokale Bart Smit. En ik maar hopen dat een van mijn 3 pre-orders binnen zou komen..
We laten het maar aan het lot over
Ik denk dat alles morgen pas het magazijn verlaat bij Bart Smit, bij mij staat ie ook op de site van bart smit sinds gister middag op verzonden, maar dit is enkel de aanmelding, postnl heeft nog niks en krijgt ook nog niks:
bart smit:
status: verzonden
pstnl:
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.
toen ik gisteren de postnl status zag met de verwachting van vandaag had ik ook nog even hoop, Ik geloof ook nog dat je in de winkel iemand kan treffen die niet beter weet en je pakketje gewoon meegeeeft, maar in het centraal magazijn is het gewoon goed geregeld en gaan deze op de grote stapel met een briefje "wachten tot donderdag"
bart smit:
status: verzonden
pstnl:
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.
toen ik gisteren de postnl status zag met de verwachting van vandaag had ik ook nog even hoop, Ik geloof ook nog dat je in de winkel iemand kan treffen die niet beter weet en je pakketje gewoon meegeeeft, maar in het centraal magazijn is het gewoon goed geregeld en gaan deze op de grote stapel met een briefje "wachten tot donderdag"
Lijkt er op dat alleen Bart Smit (en Intertoys?) er zo vroeg bij is met het aanmelden van de zendingen.
Nog niets vernomen van Coolblue/Bol/MM/Nedgame.. ach, dat houdt het wel extra spannend
Nog niets vernomen van Coolblue/Bol/MM/Nedgame.. ach, dat houdt het wel extra spannend
Er zat echt een minuscuul klein groen stickertje op mijn doos bij de Bartsmit, dus dat zou je zomaar over het hoofd kunnen zien
Morgen krijgt iedereen berichtCRoNiXX schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:13:
Lijkt er op dat alleen Bart Smit (en Intertoys?) er zo vroeg bij is met het aanmelden van de zendingen.
Even kijken, 3 pakketjes van Bol, 1 van Mediamarkt.... heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie

Verwijderd
Ik ben ook iets te enthousiast geweest met pre-orderen. Was redelijk laat ermee, maar zoals het er nu naar uitziet krijg ik er zeker 2 binnen vrijdag. Als iemand interesse heeft in een Switch + Zelda tegen de normale verkoopprijs: laat het maar weten. (In de buurt van Markelo, regio Deventer en Enschede)
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen