xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik had eventueel ook nog een gewone edition in pre-order staan voor als er iets fout ging met mijn LE.Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:31:
[...]
Gewone. Verwacht wel dat die gewoon geleverd zal worden, maar goed de Switch is het belangrijkste, de rest kan later of digitaal.
Dus mocht het bij jou helemaal fout lopen, bij mij helemaal goed, en je wil toch liever een fysieke game dan komen we daar vast wel uit
Haha de blinde paniek sloeg meteen even toe bij mij... ben alweer gekalmeerd hoorBilderbeek schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:27:
Al deze paniek over het gereed maken van verzendingen op voorhand is onnodig mensen. Niet alle pakketten en alle bestellingen worden in één keer klaar gemaakt, maar dat gaat in fases. Dat een bestelling is klaar gemaakt zegt niets over je eigen bestelling, of die geleverd gaat worden en of die op tijd gaat komen.
Op 2 maart mag iedereen piepen over de bestelstatus, maar nu heeft dat niet zoveel zin (je mag wel noemen dat het klaar gemaakt is, maar de omstandigheid dat niet het geval is - voor vrijwel iedereen - is niet heel interessant).
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Besteld, mijn dank!BekSide schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:53:
Mocht iemand van jullie nog een switch willen bestellen:
BartSmit
Wanneer je direct vanaf deze pagina op: ''in winkelwagen'' klikt kan je hem bestellen.
(Bij mij staat hij onderaan de pagina, komt waarschijnlijk door mijn cookies)
Haha, ja ok dan ligt ie daar tot vrijdagchrisO schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:16:
Mijn bestelling van Bart Smit staat in de postnl app met status "Bezorger onderweg" ( vandaag 28 februari tussen 8:30 en 10:30 ). Wordt overigens wel afgeleverd bij de lokale Bart Smit.
Maakt niet uit...had toch nog geen spel besteldPhusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:19:
[...]
Haha, ja ok dan ligt ie daar tot vrijdag
Ik als "domme" consument ga vanmiddag natuurlijk wel even langs de lokale Bart Smit. Het is waarschijnlijk gewoon een "doos" van postNL... staat natuurlijk niet op wat er in zit
[ Voor 29% gewijzigd door chrisO op 28-02-2017 09:25 ]
Bestelling via afterpay, altijd makkelijk annuleren.
Blinde paniek zou ik het niet willen noemenBilderbeek schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:27:
Al deze paniek over het gereed maken van verzendingen op voorhand is onnodig mensen. Niet alle pakketten en alle bestellingen worden in één keer klaar gemaakt, maar dat gaat in fases. Dat een bestelling is klaar gemaakt zegt niets over je eigen bestelling, of die geleverd gaat worden en of die op tijd gaat komen.
Op 2 maart mag iedereen piepen over de bestelstatus, maar nu heeft dat niet zoveel zin (je mag wel noemen dat het klaar gemaakt is, maar de omstandigheid dat niet het geval is - voor vrijwel iedereen - is niet heel interessant).
Uhhu, dit inderdaad! Vraag me dan ook af hoe het op de achtergrond werkt bij die bedrijven.DennisP93 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:56:
[...]
Blinde paniek zou ik het niet willen noemenIk vindt het gewoon oprecht interessant om in de gaten te houden hoe bedrijven omgaan met de levering van nieuwe consoles
ik maak me dan nog meer zorgen om mijn pre-order van mijn accessoires en BotW (normale editie) bij de Mediamarkt dan dat ik mij zorgen maak om mijn switch pre-order
Blinde paniek was even met een knipoog... ben er (nog
Dat is op zich geen punt, maar tien mensen die zich melden met "oh ik heb nog geen bericht gehad" voegen niet heel veel toe natuurlijk.DennisP93 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:56:
[...]
Blinde paniek zou ik het niet willen noemenIk vindt het gewoon oprecht interessant om in de gaten te houden hoe bedrijven omgaan met de levering van nieuwe consoles
ik maak me dan nog meer zorgen om mijn pre-order van mijn accessoires en BotW (normale editie) bij de Mediamarkt dan dat ik mij zorgen maak om mijn switch pre-order
zit in dezelfde situatie en ga precies het zelfde proberenchrisO schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:20:
[...]
Maakt niet uit...had toch nog geen spel besteld
Ik als "domme" consument ga vanmiddag natuurlijk wel even langs de lokale Bart Smit. Het is waarschijnlijk gewoon een "doos" van postNL... staat natuurlijk niet op wat er in zit
Al lijkt het me niet de bedoeling om er een dergelijk opsomtopic van te maken. Moet wel toegeven, ik kan echt niet wachten tot het vrijdag is!
[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 28-02-2017 10:15 ]
Hoezo? Ik bestel vaak genoeg bij Bart Smit en haal het vervolgens op in de winkel. Ik geef mijn naam, toon mijn ID en mag het pakketje meenemen. Er is mij nog nooit om een afhaalbericht gevraagd.Bilderbeek schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:12:
Je moet natuurlijk wel een afhaalbericht hebben en daar zal toch wel opstaan wat je hebt besteld...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Stond er eerder niet ''wordt verwerkt'' dan?CH40S schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:14:
Bij mijn bestelling (Bol.com) staat 'wordt verwerkt' (zowel voor Switch zwart als BotW:LE) en dat er bezorgd wordt op 3 maart, blijheid hier!
Al lijkt het me niet de bedoeling om er een dergelijk opsomtopic van te maken. Moet wel toegeven, ik kan echt niet wachten tot het vrijdag is!
Geen idee, ik heb vandaag voor het eerst gekeken via de site zelf, nadat ik in Januari besteld had. Kreeg paar weken terug wel email van Bol.com (heb dat ook hier in het topic gemeld), dat ze verwachtten op 3 maart te kunnen leveren, maar blijkbaar is het nu in elk geval vrijwel zeker dat ze mijn bestelling leveren op 3 maart.pumpkin_ schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:20:
Stond er eerder niet ''wordt verwerkt'' dan?
[ Voor 66% gewijzigd door CH4OS op 28-02-2017 10:44 ]
Oh oke, bij mij staat dat er namelijk al sinds ik besteld heb in januari. Ik heb ook dezelfde mail gehad. Bol.com is over het algemeen best wel netjes, dus ik denk wel dat ze gaan leveren jaCH40S schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:23:
[...]
Geen idee, ik heb vandaag voor het eerst gekeken via de site zelf, nadat ik in Januari besteld had. Kreeg paar weken terug wel email van Bol.com (heb dat ook hier in het topic gemeld), dat ze verwachtten op 3 maart te kunnen leveren, maar blijkbaar is het nu in elk geval vrijwel zeker dat ze mijn bestelling leveren op 3 maart.
Verwijderd
Is er nog info van winkels die om middennacht opengaan?
Jaaaa laat mij aub weten!Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:24:
* hmr wacht geduldig af opdat hij vrijdag een SMS van Gamemania krijgt
Is er nog info van winkels die om middennacht opengaan?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jawel staat er al sinds de dag dat ik besteld heb.pumpkin_ schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:20:
[...]
Stond er eerder niet ''wordt verwerkt'' dan?
Toch mooi altijd zo'n pre-launch frenzy bij consoles.
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 28-02-2017 10:28 ]
Hoezo? Jou bestelde console staat voor 399 op V&A evt. Samen met zelda. Of heb je er meerdere besteld?Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:28:
[...]
Jawel staat er al sinds de dag dat ik besteld heb.
Toch mooi altijd zo'n pre-launch frenzy bij consoles.
nu nog de joycon bundel ergens reserveren om af te halen, heeft iemand die al voor minder dan 89 gevonden? Ik st op het punt em bij coolblue te bestellen, maar daar kan ik bij pre-orders niet voor afhalen kiezen (wacht op response van klanten service)
Edit: hmm de Neon is gewoon op voorraad op de website van Bart Smit, maar ik wilde eigenlijk een grijze.
[ Voor 8% gewijzigd door Mithrildor op 28-02-2017 10:39 ]
Jep, twee. Kwestie vraag en aanbod en anders gaat ie gewoon retour. Overigens ben ik wel bereid voor de normale prijs te verkopen als het echt actieve tweakers betreft.schumi1986 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:33:
[...]
Hoezo? Jou bestelde console staat voor 399 op V&A evt. Samen met zelda. Of heb je er meerdere besteld?
Als ik naar bartsmit.com ga, kan ik hem daar gewoon gelijk op de home pagina bestellen zonder rare links of iets dergelijks.Mithrildor schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:37:
Ik begin nu toch wel te twijfelen. Ik had me eerst voorgenomen om gewoon tot de reviews van TLoZ:BotW te wachten, wat vrij gemakkelijk was aangezien de Switch toch overal uitverkocht is. Ik ga hem sowieso niet bij Bart Smit bestellen als ik hem alleen via een speciale pagina (lees: niet de pagina van het product zelf) kan bestellen, dat lijkt mij gewoon een fout in het systeem en dan is de kans groot dat ik 400€ heb uitgegeven en vervolgens nog weken moet wachten. Mocht ie ergens nog op voorraad komen dan bestel ik hem wel, maar anders probeer ik het gewoon vrijdag in de winkel.
edit: zelf alleen breath of the wild limited edition besteld. Even geen budget voor de console zelf.
[ Voor 5% gewijzigd door wPlayNL op 28-02-2017 10:40 ]
De vraag is natuurlijk of ze hem wel uit kunnen leveren, gezien de schaarste!flash2adv schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:39:
[...]
Als ik naar bartsmit.com ga, kan ik hem daar gewoon gelijk op de home pagina bestellen zonder rare links of iets dergelijks.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat dus.flash2adv schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:39:
[...]
Als ik naar bartsmit.com ga, kan ik hem daar gewoon gelijk op de home pagina bestellen zonder rare links of iets dergelijks.
Ik heb net een vestiging van Bart Smit gebeld.
Kreeg behulpzaam iemand aan de lijn die vertelde dat de website los staat van alle winkels en dat voorraad status normaal geproken wel klopt.
Ik heb de gok dus genomen.
Bij de bevestigings email zit mooi een folmulier voor 14 dagen opzegtermijn en wat je moet doen.
Dus geld terug krijgen lijkt niet te lastig te zijn.
Verwijderd
Switch Pro Controller heeft: NFC, Motion controls, HD Rumble en hij werkt tenminste direct op de Switch. De kans dat binnen een jaar de Wii U Pro controller op de Switch zal werken acht ik nihil.CH40S schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:40:
Ik zit ergens ook te twijfelen aan de Pro controller. Heeft die veel voordelen tegenover de Pro controller van de Wii U? Laatstgenoemde heb ik namelijk al en zou dan op zich alleen hoeven te wachten op een firmware upgrade.
Maar als je vervolgens op het product klikt kun je hem niet bestellen, dat lijkt mij een fout in het systeem. Omdat Bart Smit geen optie heeft om je bestelling in de winkel te betalen probeer ik dat liever niet.flash2adv schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:39:
[...]
Je bent mij echt geen uitleg verschuldigd hoor en proberen voor een paar euro meer verkopen is je goed recht, dacht misschien heb je geen interesse in de switch meer en verkoop je alles alvorens het uit te proberenPhusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:38:
[...]
Jep, twee. Kwestie vraag en aanbod en anders gaat ie gewoon retour. Overigens ben ik wel bereid voor de normale prijs te verkopen als het echt actieve tweakers betreft.
Het is zijn goed recht, maar veel begrip krijg je er niet voor op dit forum. Ik vind het overigens maar een achterlijke business en stoor mij er zelfs aan. Desalniettemin geef ik toe dat dit nou eenmaal de manier is waarop handel werkt. Ik keur het echter zeer af.schumi1986 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:41:
[...]
Je bent mij echt geen uitleg verschuldigd hoor en proberen voor een paar euro meer verkopen is je goed recht, dacht misschien heb je geen interesse in de switch meer en verkoop je alles alvorens het uit te proberen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als ik op het product klik. kan ik gewoon bestellen. Voor zowel de grijze als de gekleurde console. Zelda breath of the wild is inmiddels uitverkocht.Mithrildor schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:41:
[...]
Maar als je vervolgens op het product klikt kun je hem niet bestellen, dat lijkt mij een fout in het systeem. Omdat Bart Smit geen optie heeft om je bestelling in de winkel te betalen probeer ik dat liever niet.
En bij Zelda Breath of the Wild staat bij mij dan weer dat ie wel op voorraad is, bij het overzicht niet, maar op de productpagina wel.flash2adv schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:43:
[...]
Als ik op het product klik. kan ik gewoon bestellen. Voor zowel de grijze als de gekleurde console. Zelda breath of the wild is inmiddels uitverkocht.
Ik ben daar ook echt geen fan van, maar het is niet te voorkomen en helaas werkt het in NL met koop op afstand zo dat je totaal geen risico loopt als je met het product blijft zitten als er wel voldoende voorraad blijkt te zijn.hmr schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:43:
[...]
Het is zijn goed recht, maar veel begrip krijg je er niet voor op dit forum. Ik vind het overigens maar een achterlijke business en stoor mij er zelfs aan. Desalniettemin geef ik toe dat dit nou eenmaal de manier is waarop handel werkt. Ik keur het echter zeer af.
Jij bedoeld de bundel met Snipperclips download code?Prulleman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:34:
...nu nog de joycon bundel ergens reserveren om af te halen, heeft iemand die al voor minder dan 89 gevonden? Ik st op het punt em bij coolblue te bestellen, maar daar kan ik bij pre-orders niet voor afhalen kiezen (wacht op response van klanten service)
- ik heb niet eens een andere winkel kunnen vinden die dat verkoopt, anders zie ik ook graag nog een alternatief
[ Voor 7% gewijzigd door AstralizeR op 28-02-2017 10:51 ]
SW-1682-5926-5204
True, echter heb ik wel alles vooraf moeten betalen en gezorgd dat ik op tijd heb besteld. Die twee bestellingen was ook eerst meer een garantie voor mezelf nadat GameMania mijn bestelling is kwijtgeraakt.schumi1986 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:46:
[...]
Ik ben daar ook echt geen fan van, maar het is niet te voorkomen en helaas werkt het in NL met koop op afstand zo dat je totaal geen risico loopt als je met het product blijft zitten als er wel voldoende voorraad blijkt te zijn.

Heb al iemand aangeboden de Switch + Zelda voor 15 euro extra te verkopen. Maar die heeft nog niet bevestigd.
net antwoord gehad van coolblue en ze kunnen preorders niet naar winkels sturen voor afhalen, hoe het met de voorraad voor winkels zit weten ze ook nog niet want ze gaan eerst alle web preorders uitleveren en pas dan winkels bevoorraden..AstralizeR schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:47:
[...]
Jij bedoeld de bundel met Snipperclips download code?
- ik heb niet eens een andere winkel kunnen vinden die dat verkoopt, anders zie ik ook graag nog een alternatief
Dan gok ik het er maar op dat ie eventueel bij de buren afgeleverd wordt, of dat er toch iemand thuis is..
Verwijderd
Dat doen ze daar idd nietPrulleman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:51:
[...]
net antwoord gehad van coolblue en ze kunnen preorders niet naar winkels sturen voor afhalen, hoe het met de voorraad voor winkels zit weten ze ook nog niet want ze gaan eerst alle web preorders uitleveren en pas dan winkels bevoorraden..
Dan gok ik het er maar op dat ie eventueel bij de buren afgeleverd wordt, of dat er toch iemand thuis is..
Als ik de site mag geloven nog 654 stuks. ( nu nog 650)m0nk schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:00:
Bij de bartsmit is Zelda (normale versie) ook nog te bestellen.
Zal er ook maar 1 bestellen voordat die weg zijn, wil niet naast Zelda grijpen.
Geen zin om helemaal naar de MediaMarkt te gaan voor die 5 euro.
En dan denk ik nog Snipperclips erbij en wil eigenlijk heel graag KOF98, maar daar heb je weer een JAP acount voor hebben, toch jammer dat het weer omslachtig moet, maar goed het is niet anders..
Kun je hem niet naar een afhaalpunt laten sturen?Prulleman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:51:
[...]
net antwoord gehad van coolblue en ze kunnen preorders niet naar winkels sturen voor afhalen, hoe het met de voorraad voor winkels zit weten ze ook nog niet want ze gaan eerst alle web preorders uitleveren en pas dan winkels bevoorraden..
Die Joycon bundel met Snipperclips scheelt geloof ik maar 5 euro dacht ik.
De normale kost 75 euro, met Snipperclips 90 euro.
Het lijkt erop dat Coolblue tot nu toe de enige is.
[ Voor 55% gewijzigd door henkyyyyyyy op 28-02-2017 11:59 ]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
bij de meeste winkels is de joycon set 80, (iig bij coolblue en bart smit), dus dan scheelt het 10 euro, alleen bij nedgame is ie 75 (volgens de pricewatch) en daar is de grijze uitverkocht en de gekleurde staat op mei ipv 3 maarthenkyyyyyyy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:15:
[...]
Als ik de site mag geloven nog 654 stuks. ( nu nog 650)
Zal er ook maar 1 bestellen voordat die weg zijn, wil niet naast Zelda grijpen.
Geen zin om helemaal naar de MediaMarkt te gaan voor die 5 euro.
En dan denk ik nog Snipperclips erbij en wil eigenlijk heel graag KOF13, maar daar heb je weer een US acount voor hebben, toch jammer dat het weer omslachtig moet, maar goed het is niet anders..
[...]
Kun je hem niet naar een afhaalpunt laten sturen?
Die Joycon bundel met Snipperclips scheelt geloof ik maar 5 euro dacht ik.
De normale kost 75 euro, met Snipperclips 90 euro.
Het lijkt erop dat Coolblue tot nu toe de enige is.
[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 28-02-2017 11:37 ]
Ik zie het inderdaad, my bad!Prulleman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:35:
[...]
bij de meeste winkels is de joycon set 80, (iig bij coolblue en bart smit), dus dan scheelt het 10 euro, alleen bij nedgame is ie 75 (volgens de pricewatch) en daar is de grijze uitverkocht en de gekleurde staat op mei ipv 3 maart
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik ben benieuwd of de voorraad er ook daadwerkelijk is, al zei de medewerker van de lokale Bart Smit dat de voorraad van de webshop meestal wel klopt. Anders probeer ik de bestelling wel te annuleren vrijdag.
...wat ik er van vind en of ik een review wil schrijven van mijn recente aankoop

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Dus waren algemene preorders dan gewoon voor vroege vogels lager in prijs....
Geef je der dan ook een hotelcheque bij?Mschrijver88 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:15:
Ik heb hem zojuist ook bij bart smit besteld, zo te zien kan ik hem vrijdag ophalen in de winkel, we gaan het meemaken, zou toch fantastisch zijn. Ik zal mijn wederhelft maar een fashioncheck geven, dan heb ik het weekend alle rust om te gamen^^
Wat heb ik toch een geluk dat ik enkelt maar een Switch hoef te kopen en me wederhelft speelt gewoon mee
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
DitCidolfas schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:05:
Eindelijk mail van Intertoys over de bestelde Nintendo Switch!
...wat ik er van vind en of ik een review wil schrijven van mijn recente aankoop
GTA VI - All aboard the hype train!!
Bij de ps4 release hebben ze hetzelfde gedaan, toen kon je een aantal dagen voor de release ook nog een bestellen en die zijn toen ook geleverd.thomasbaart schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:50:
Net ook maar de gok gewaagd bij de webshop van Bart Smit. Ik kon de Switch gewoon toevoegen aan mijn winkelwagen en de betaling afronden via iDeal.
Ik ben benieuwd of de voorraad er ook daadwerkelijk is, al zei de medewerker van de lokale Bart Smit dat de voorraad van de webshop meestal wel klopt. Anders probeer ik de bestelling wel te annuleren vrijdag.
Dat klopt. Ik heb mijn ps4 ook op die manier verkregen!themadness schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:53:
[...]
Bij de ps4 release hebben ze hetzelfde gedaan, toen kon je een aantal dagen voor de release ook nog een bestellen en die zijn toen ook geleverd.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Beste klant,
Onlangs heb je bij Media Markt een bestelling geplaatst voor Nintendo Controller set Rood en Blauw.
Helaas ontvangen wij de losse Nintendo Controller set niet voor de release datum en zouden deze om die reden niet op 3 maart bij jou kunnen leveren.
Aangezien wij dit erg vervelend vinden hebben wij besloten om de bundel (Nintendo Controller set Rood en Blauw + het spelletje Snipperclips) ter waarde van 89,99 voor jou te reserveren. Uiteraard hoef je hier niet voor bij te betalen.
Wij verwachten de controller set en het spelletje Snipperclips op 3 maart aanstaande op het door jou opgegeven adres te leveren.
gewoon langs gaan met de post nl status en zeggen dat je een pakje komt haleninfluenza schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:04:
Volgens postnl ligt mijn bestelling bij de Bart Smit. Daar blijft hij dan vast liggen tot vrijdag
je zal toevallig maar een nietsvermoedende medewerker treffen
[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 28-02-2017 13:12 ]
Dan zeggen ze je dat je maar op de postbode moet wachtenPrulleman schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:09:
[...]
gewoon langs gaan met de post nl status en zeggen dat je een pakje komt halen
Ik heb overigens het ook maar gewaagd bij de Bart Smit
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Maar nu kom ik op het punt dat ik eigenlijk ook de nintendo eshop kaarten online wil kopen via een site waarbij je de code direct krijgt.
Hebben mensen hier ervaring mee? Is dit allemaal te vertrouwen of kan ik beter even langs de AH gaan?
Oja en welke site dan natuurlijk
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door m0nk op 28-02-2017 13:34 ]
Edit: foutje met mijn oorspronkelijke vraag, die heb ik in de originele switch topic geplaatst.
[ Voor 229% gewijzigd door road rebel op 28-02-2017 13:40 ]
Zelda BotW?
Mario Kart 8 Deluxe?
Bomberman R?
Sonic Mania?
Wellicht Skyrim?
Portable gedeelte van de Switch?
Nee? dan zou ik wachten tot er iets boeiends uitkomt wat je leuk lijkt
Het feit dat je dit in het bestel topic plaatst zegt al genoeg, je hebt de trekker mentaal al overgehaald dus
Het is nog geen Donderdag dus ik denk dat je nog anderhalve dag geduld moet hebben.pumpkin_ schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:40:
Heeft iemand al iets gehoord van Wehkamp? Mediamarkt en bol.com hebben al wel een mail gestuurd of je kan verwachten dat er een switch wordt geleverd, en nu hebben de mensen die bij bartsmit een pre order hebben al een track & trace code. Bij Wehkamp is het wel heel stil.
Verwijderd
Dat is waar natuurlijk, maar geduld opbrengen zo vlak voor de launch is toch best lastigLanithro schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:42:
[...]
Het is nog geen Donderdag dus ik denk dat je nog anderhalve dag geduld moet hebben.
Thx voor je antwoord. Ik heb geen creditcard en zal daarom eens startselect gaan proberenVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:31:
@bloc79 Als ik al codes haal, meestal werk ik met Credit card, dan doe ik dat op deze site: https://startselect.com/nl-nl/nintendo erg betrouwbaar en je krijgt vrijwel direct je code per mail.
Zucht toch maar in de winkel gaan proberen donderdag en vrijdag kijken of ik geluk heb.
Edit: nog vreemder via link op voorpagina kan ik hem welk bestellen en staat letterlijk bij "op voorraad" en "koop nu en heb hem 3-3-2017".
We zullen zien dus of ik hem echt op kan halen vrijdagochtend (stiekem donderdagavond proberen).
[ Voor 40% gewijzigd door tismij op 28-02-2017 13:53 ]
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Zelfs mediamarkt geeft aan zogenaamd Switches in vorraad te hebben maar als je belt naar de servicedesk achten ze de kan klein. Wellicht dat een nachtje overnachten voor een willekeurige deur van een winkelketen je de grootste kans geeft maarja je kan er maar 1 kiezen
Of je moet bereid zijn marktplaats prijzen te betalen, heel misschien nog een tweaker met 2 orders die hem voor een eerlijke prijs weg wilt doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Kadardar op 28-02-2017 13:52 ]
Even door klikken op de switch zelf, dan is deze wel te bestellen nog..tismij schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:48:
Lees net switch te bestellen op bartsmit, ga kijken maar kan al niet meer bestellen helaas.
Zucht toch maar in de winkel gaan proberen donderdag en vrijdag kijken of ik geluk heb.
Edit: nog vreemder via link op voorpagina kan ik hem welk bestellen en staat letterlijk bij "op voorraad" en "koop nu en heb hem 3-3-2017".
We zullen zien dus of ik hem echt op kan halen vrijdagochtend (stiekem donderdagavond proberen).
Even je cookies weg gooien.Michel242186 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:10:
ik heb nog 200 switches in mijn winkelmandje staan bij bart smit...en die willen er met geen mogelijk meer uit..haha..
Voor de zekerheid nou toch maar bij Bartsmit een (duurdere) besteld.
Je bedoelt hier?:Catanan schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:17:
Ik heb net ook ingelogd op Bol.com en daar staat de leverdatum voor de Switch op 17-3 terwijl ik hem op 13-1 om 7.23 uur had besteld. Waarvan ik op 23-1 de bevestiging kreeg dat hij op 3-3 geleverd zou worden.

Ik heb besteld op 13-01 besteld met bevestigingsmail om 10:36.
Bedoel je met de bevestigingsmail de bedankmail, want die had ik wel om 7.23 uur.Tim14ww schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:21:
[...]
Je bedoelt hier?:
[afbeelding]
Ik ga het wel proberen, maar eerst nog een paar uurtjes werkenxAnarchyBaS schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:18:
Ik zou zeggen, probeer het en post het resultaat.
Dat kan niet kloppen want ik heb hem op 18-01 besteld en ook een bevestiging gehad dat die op 03-03 bezorgd word. Bij mij staat wel gewoon 03-03 ook bij de status.Catanan schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:17:
Ik heb net ook ingelogd op Bol.com en daar staat de leverdatum voor de Switch op 17-3 terwijl ik hem op 13-1 om 7.23 uur had besteld. Waarvan ik op 23-1 de bevestiging kreeg dat hij op 3-3 geleverd zou worden.
[ Voor 4% gewijzigd door NastyNick op 28-02-2017 14:33 ]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Heb je alleen de Switch besteld of ook een ander product erbij? Ik heb hem namelijk ook op 13-01 besteld rond 08:30 met Zelda en bij mij staat 31-03 als leverdatum.Catanan schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:17:
Bol.com heeft aangegeven dat toen de releasedatum van Zelda nog als 31-03 in hun systeem stond, maar ik de switch + zelda alsnog op 03-03 geleverd zou moeten krijgen.
Ik heb er ook een opbergtas bij besteld. Zou die nou de boel verpesten?Lazzaar schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:38:
[...]
Heb je alleen de Switch besteld of ook een ander product erbij? Ik heb hem namelijk ook op 13-01 besteld rond 08:30 met Zelda en bij mij staat 31-03 als leverdatum.
Bol.com heeft aangegeven dat toen de releasedatum van Zelda nog als 31-03 in hun systeem stond, maar ik de switch + zelda alsnog op 03-03 geleverd zou moeten krijgen.
Daar lijkt het dan wel op, betekend overigens niet dat je het niet gewoon de 3e krijgt hoor.Catanan schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:40:
[...]
Ik heb er ook een opbergtas bij besteld. Zou die nou de boel verpesten?
Maar blijkbaar kan dat wel de berichtgeven in je overzicht verstoren, zoals dat ook gebeurde bij mensen die de switch + Zelda samen hadden besteld. Bij hen staat er, foutief, dat e.e.a. de 31e pas binnenkomt.
De releasedate van Big Ben Deluxe Travel Case (NNS40) is verplaatst van 03-03-2017 naar 10-03-2017. Deze e-mail ontvangt u omdat wij dit artikel voor u in reservering hebben staan.
[ Voor 3% gewijzigd door Niwla op 28-02-2017 14:42 ]
niets moet......behalve adem halen
Bol zegt over mijn bestelling:Tim14ww schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:21:
[...]
Je bedoelt hier?:
[afbeelding]
Bezorging:
Bezorging bij een bol.com afhaalpunt
Op verschijningsdatum
niets moet......behalve adem halen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen