[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Stekkers zijn geen probleem, hebben ook USA macbooks in huis, garantie kan ik altijd via familie daar laten gaan ook geen probleem.BlackMage schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:09:
[...]
Geen ervaring mee. Maar als je hem daar haalt moet je rekening houden met:
- Geen garantie. Vergeet dat gewoon maar.
- Je adapter is voor 110 volt (Nintendo adapters van de Wii U zijn ook alleen 230v dus ik denk dat die trend aanhoudt). Die kost je dus 30 euro extra als je hier bent
- Veel goedkoper is ie daar niet.
Gaat me meer om de beschikbaarheid :-) aangezien ik hier vrijwel zeker naast het net vis zonder preorder.
Warhammer en PC games en lego
Ah das mooi, lijkt er inderdaad op dat Nintendo aan het opgroeien is
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb je dat via de mail ontvangen?Phusebox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:13:
Hier ook die melding van PostNL van de BartSmit bestelling. Lijkt er dus wel op dat er zeker eentje gaat komen.
Nee in PostNL app. Zending aangemeld maar niet ontvangen door PostNL. Ze zijn dus gewoon alle pakketten aan het klaarmaken met tracking nummer etc.
Oh en nu de mail met: Bestelling is verzonden.
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 27-02-2017 14:21 ]
Heb net een mailtje binnen van bartsmit dat hij is verstuurd via postNL, ik ga hem ophalen in de winkel op 3/3.Zironako schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:24:
Hmm, heb de app gedownload, maar staat bij mij niks bij. Hoop dat dit geen teken is.
19/2 heb ik hem besteld ( de neon versie, gaat om alleen de switch console )
[ Voor 4% gewijzigd door Sokkeh op 27-02-2017 14:49 ]
Helaas nog niks ontvangenNipje schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:49:
Zijn er al mensen met een bestelling bij Intertoys die ook een melding hebben ontvangen?
Nou dag he
Wel heel typisch dat ze pre-orders van 309 euro cancelen, maar wel units beschikbaar hebben voor 344 euro in de winkelH1CS schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:54:
[afbeelding]
Media Markt levert dus niet alle pre-orders uit maar hebben wel consoles in de winkel.

Nou dag he
Dat zijn alle Zelda bundles waarmee ze ons voor de gek hielden en ze dus nu overhouden.H1CS schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:54:
[afbeelding]
Media Markt levert dus niet alle pre-orders uit maar hebben wel consoles in de winkel.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Dit soort gedrag overigens exact de reden dat ik persoonlijk nooit een reservering plaats bij MediaMarkt..Anatidae schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:57:
[...]
Wel heel typisch dat ze pre-orders van 309 euro cancelen, maar wel units beschikbaar hebben voor 344 euro in de winkel
[ Voor 12% gewijzigd door KaiTak op 27-02-2017 15:03 ]
Heb je geen e-mail ontvangen van de MediaMarkt dat hij klaar ligt op 03-03?KaiTak schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:02:
Dus ik kan fluiten naar me 2x309 Switch pre-order. (Beide Neon trouwens)
Uit ervaring betaal ik zulke dingen nooit vooruit. Zit je er aan vast en vaak genoeg wordt het weer uitgesteld, terwijl je elders al had kunnen kopen.
Hoop dat je ze vrijdag mag ontvangen. Zou wel zo eerlijk zijn.
KaiTak schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:07:
Ik heb geen mail gehad van MM. Ik heb wel al maanden geleden 618 euro afgetikt... als ze niet leveren vrijdag dan doe ik een charge back. Wel geld innen. Niet leveren. Wat een boeven. Bestel nooit meer wat bij de MM!
Ja gelijk besteld dus meer dan een maand geleden... Ik ga er vanuit dat je pas betaald als er wordt verzonden maar dat doet MM dus niet. Die hebben meteen me CC belast voor de volle pond. Ik heb een mail gehad dat ze nog niet weten of ik ze vrijdag krijg. Ik had de 309 prijs ervoor betaald.Northernstar1 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:10:
Maanden geleden?
Uit ervaring betaal ik zulke dingen nooit vooruit. Zit je er aan vast en vaak genoeg wordt het weer uitgesteld, terwijl je elders al had kunnen kopen.
Hoop dat je ze vrijdag mag ontvangen. Zou wel zo eerlijk zijn.
[...]
Niet alleen de mediamarkt heeft dat gedaan, ik heb bij bol.com en bij bartsmit.nl ook de volle mep gelijk af moeten tikken voor de switch. en het ging hier ook om een betaling met creditcardKaiTak schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:15:
[...]
Ja gelijk besteld dus meer dan een maand geleden... Ik ga er vanuit dat je pas betaald als er wordt verzonden maar dat doet MM dus niet. Die hebben meteen me CC belast voor de volle pond. Ik heb een mail gehad dat ze nog niet weten of ik ze vrijdag krijg. Ik had de 309 prijs ervoor betaald.
Het hangt er bij bol.com een beetje vanaf hoe lang je klant bent en hoe vaak je besteld hebt of je nou wel of niet achteraf mag betalen.Cilph schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:18:
Maar betaal je bij bol.com niet gewoon op acceptgiro?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Er staat ook bij dat de zending is aangemeld, maar nog niet ontvangen is bij PostNL.
Morgen weten we meer....
Same here! Zullen ze wel pas donderdag afgeven aan PostNL.Milan57 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:29:
Hier zojuist ook een mail binnengekregen van BartSmit met de verzendbevestiging. De verwachte leverdatum in de mail en in de T&T op post.nl staat op morgen.
Er staat ook bij dat de zending is aangemeld, maar nog niet ontvangen is bij PostNL.
Morgen weten we meer....
Mijne is via de mediamarkt website besteld (neon) en vervolgens gekozen voor afhalen, ja het kan altijd nog gecancelled worden door waarschijnlijk maar daar ga ik even niet van uit.
Bol.com reserveert alleen het bedrag op je credit card tot ze verzenden, dus daarvoor hoef je niet per acceptgiro te betalen als het daar om gaat.Cilph schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:18:
Maar betaal je bij bol.com niet gewoon op acceptgiro?
[ Voor 36% gewijzigd door AppieNL op 27-02-2017 15:40 ]
Krijg net de volgende mail:
Ze hebben de prijs terug gebracht naar 329 voor de neon.Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot jouw bestelling.
Hartelijk dank voor jouw bestelling bij Media Markt. Hieronder vind je de details van jouw bestelling. Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we je hierover per email informeren.
Besteldatum : 15.01.2017 22:50
Verzendwijze : Afhalen in de winkel
Art.nr. Levering Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal
1480909 (op voorraad) SWITCH HW ( RED& BLUE)
1480909 SWITCH HW ( RED& BLUE) 1 329,00 EUR 329,00 EUR
Verzendkosten: 0,00 EUR
Totaal:
[ Voor 5% gewijzigd door Ryatzu op 27-02-2017 15:51 ]
Dat heb ik ook al eens eerder gepost.Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:53:
Ik heb mediamarkt toch nog even snel gemailed wat er gaat gebeuren met de €309 pre-order prijs, neem aan dta ze gewoon netjes uitleveren voor de prijs van dat moment maar dat gaan we meemaken binnenkort.
De prijs waarvoor je het product hebt besteld is de prijs die je moet betalen. Als de prijs na je bestelling wijzigt dan betekend dit niet dat je geld moet bij betalen. De prijs staat dus vast.
Ja dat zou wat zijn andersLanithro schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:55:
[...]
Dat heb ik ook al eens eerder gepost.
[qoute]De prijs waarvoor je het product hebt besteld is de prijs die je moet betalen. Als de prijs na je bestelling wijzigt dan betekend dit niet dat je geld moet bij betalen. De prijs staat dus vast.[/quote]
Ze zouden het niet aan kunnen passen, zelfs als ze dat zouden willen. Jullie hebben een overeenkomst en je mocht vertrouwen op de prijs van €309. Dat is hoe de wet hier werkt.Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:53:
Ik heb mediamarkt toch nog even snel gemailed wat er gaat gebeuren met de €309 pre-order prijs, neem aan dta ze gewoon netjes uitleveren voor de prijs van dat moment maar dat gaan we meemaken binnenkort.
Ach ik weet dat die dag ook niet uitmaakt op het geheel. Maar het zou leuk zijn
Dat is onjuist. In de meeste algemene voorwaarden staat het recht voor de verkoper opgenomen om de prijs eenzijdig te wijzigen. In dat geval moet jij als koper wel het recht hebben om kosteloos te annuleren. Dus - als er geen andere afspraken zijn gemaakt - kunnen ze de prijs verhogen.pumpkin_ schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:57:
[...]
Ze zouden het niet aan kunnen passen, zelfs als ze dat zouden willen. Jullie hebben een overeenkomst en je mocht vertrouwen op de prijs van €309. Dat is hoe de wet hier werkt.
Hm oke, niet gezienLanithro schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:55:
[...]
Dat heb ik ook al eens eerder gepost.
[...]
Daarbij komt dat ik net toch echt een bericht voorbij zag komen dat die bij de persoon geannuleerd is wegens het prijs verschil... iets wat volgens mij helemaal niet zou kunnen en mogen naar mij mening maarja als het wel zo is kunnen wij onze pre-order misschien wel gaan schudden door een prijs verandering van mediamarkt
Oh geloof me dit gebeurd, heb het eerder gehad met de surface pro 1.Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:00:
[...]
Hm oke, niet gezien![]()
Daarbij komt dat ik net toch echt een bericht voorbij zag komen dat die bij de persoon geannuleerd is wegens het prijs verschil... iets wat volgens mij helemaal niet zou kunnen en mogen naar mij mening maarja als het wel zo is kunnen wij onze pre-order misschien wel gaan schudden door een prijs verandering van mediamarkt
Was een aanbieding, had netjes besteld, kreeg later bericht dat de order zomaar geannuleerd was omdat ze geen voorraad hadden. Actie was voorbij en opeens hadden ze weer voorraad. Ik ben toch niet gek

Verwijderd
Ja, maar dat was tijdens een aanbieding. En dat is dan ook het irritante bij de MediaMarkt, aanbiedingen zijn op=op, en dan voor vooraf bepaald deel van de voorraad.Ryatzu schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:05:
[...]
Oh geloof me dit gebeurd, heb het eerder gehad met de surface pro 1.
Was een aanbieding, had netjes besteld, kreeg later bericht dat de order zomaar geannuleerd was omdat ze geen voorraad hadden. Actie was voorbij en opeens hadden ze weer voorraad. Ik ben toch niet gek
Wel vanochtend een bevestiging op mijn vraag of er echt op 3 maart wordt geleverd:Nipje schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:49:
Zijn er al mensen met een bestelling bij Intertoys die ook een melding hebben ontvangen?
Bedankt voor je e-mail.
Volgens onze informatie wordt de bestelling op 3 maart uitgeleverd.
Met vriendelijke groet
Voor zover webcare echt wat weet natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door jd1987 op 27-02-2017 16:10 ]
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Nee dat was volgens mij de Bundel die ze geannulleerd hebben.Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:00:
[...]
Hm oke, niet gezien![]()
Een bundel van 309€? die heb ik niet eens voorbij zien komen eerlijk gezegd, als dat het geval is dan zitten we misschien nog goed maarja... Mediamarkt zou mediamarkt niet zijn als ze toch even de kans er in zien om toch nog even 35€ extra te krijgen per switch.Lanithro schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:10:
[...]
Nee dat was volgens mij de Bundel die ze geannulleerd hebben.
Nee het was de Zelda bundel met Switch. Waarbij de Switch 309 euro was. Ik heb in ieder geval de 309 euro switch met een mail dat deze op release beschikbaar is.Kadardar schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:13:
[...]
Een bundel van 309€? die heb ik niet eens voorbij zien komen eerlijk gezegd, als dat het geval is dan zitten we misschien nog goed maarja... Mediamarkt zou mediamarkt niet zijn als ze toch even de kans er in zien om toch nog even 35€ extra te krijgen per switch.
Ik heb de algemene voorwaarden van MM even gelezen, zo'n clausule zit er niet in. En zelfs als die er wel was, de hoofdregel is dat het niet kan wanneer er gerechtvaardigd vertrouwen is. Zo'n regel in de algemene voorwaarden is een afspraak tussen de koper en de verkoper, dat staat niet in de wet.Bilderbeek schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:59:
[...]
Dat is onjuist. In de meeste algemene voorwaarden staat het recht voor de verkoper opgenomen om de prijs eenzijdig te wijzigen. In dat geval moet jij als koper wel het recht hebben om kosteloos te annuleren. Dus - als er geen andere afspraken zijn gemaakt - kunnen ze de prijs verhogen.
Die reactie sturen ze volgens mij naar iedereen. Heb deze ook gehad en zag iemand anders voorbij komen met hetzelfde copy paste mailtje. Ik hoop vanavond of morgen eenzelfde bericht als bij Bart Smit te krijgen.jd1987 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:09:
[...]
Wel vanochtend een bevestiging op mijn vraag of er echt op 3 maart wordt geleverd:
Bedankt voor je e-mail.
Volgens onze informatie wordt de bestelling op 3 maart uitgeleverd.
Met vriendelijke groet
Voor zover webcare echt wat weet natuurlijk
Oke ja die mail heb ik ook maar er staat nog steeds waarschijnlijk... ik ben altijd heel erg voorzichtig met de woorden als waarschijnlijk omdat er niets definitiefs is.Lanithro schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:15:
[...]
Nee het was de Zelda bundel met Switch. Waarbij de Switch 309 euro was. Ik heb in ieder geval de 309 euro switch met een mail dat deze op release beschikbaar is.
Daarna zag ik een cancel toen werd ik even gek

Gelukkig gaat mijn preorder van 309 nog gewoon door. Hopelijk is die vrijdag dan ook beschikbaarAnatidae schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:57:
[...]
Wel heel typisch dat ze pre-orders van 309 euro cancelen, maar wel units beschikbaar hebben voor 344 euro in de winkel

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Je haalt nu meerdere zaken door de war.pumpkin_ schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:16:
[...]
Ik heb de algemene voorwaarden van MM even gelezen, zo'n clausule zit er niet in. En zelfs als die er wel was, de hoofdregel is dat het niet kan wanneer er gerechtvaardigd vertrouwen is. Zo'n regel in de algemene voorwaarden is een afspraak tussen de koper en de verkoper, dat staat niet in de wet.
1. Het is binnen de wet toegestaan om op te nemen in algemene voorwaarden (en dus de koopovereenkomst) dat de verkoper de prijs eenzijdig mag wijzigen, mits de koper dan het recht heeft om de overeenkomst te ontbinden. Dat volgt uit de wet, maar, die afspraak moet je wel maken (bijvoorbeeld door een dergelijke bepaling op te nemen in algemene voorwaarden).
2. Als je iets koopt maak je altijd een "afspraak" met de verkoper (de koopovereenkomst) en daarin zullen veel bedrijven wél zo'n clausule opnemen. De (matige) algemene voorwaarden van de Media Markt doen daar niet aan af.
3. Gerechtvaardigd vertrouwen speelt alleen een rol als het gaat om fouten met betrekking de prijs van een artikel (zoals een TV voor 4 euro).
tl;dr Uit de wet volgt dat je de prijs gewoon mag verhogen mits je als klant dan de overeenkomst mag ontbinden (zie 6:236 sub i BW).
Meer on-topic: ik heb Zelda bij Bart Smit besteld en nog geen e-mail...
Ja, inderdaad: de hoofdregel is dus dat als een webwinkel de prijs wil aanpassen, dat niet kan omdat je gerechtvaardigd op de prijs kon vertrouwen als deze niet belachelijk was. Dus tenzij zo'n clausule in de algemene voorwaarden staat, wat dus niet automatisch zo is en dus ook geen hoofdregel, kan het niet.Bilderbeek schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:33:
[...]
Je haalt nu meerdere zaken door de war.
1. Het is binnen de wet toegestaan om op te nemen in algemene voorwaarden (en dus de koopovereenkomst) dat de verkoper de prijs eenzijdig mag wijzigen, mits de koper dan het recht heeft om de overeenkomst te ontbinden. Dat volgt uit de wet, maar, die afspraak moet je wel maken (bijvoorbeeld door een dergelijke bepaling op te nemen in algemene voorwaarden).
2. Als je iets koopt maak je altijd een "afspraak" met de verkoper (de koopovereenkomst) en daarin zullen veel bedrijven wél zo'n clausule opnemen. De (matige) algemene voorwaarden van de Media Markt doen daar niet aan af.
3. Gerechtvaardigd vertrouwen speelt alleen een rol als het gaat om fouten met betrekking de prijs van een artikel (zoals een TV voor 4 euro).
tl;dr Uit de wet volgt dat je de prijs gewoon mag verhogen mits je als klant dan de overeenkomst mag ontbinden (zie 6:236 sub i BW).
Meer on-topic: ik heb Zelda bij Bart Smit besteld en nog geen e-mail...
Edit: ook hebben veel webshops een thuiswinkel waarborg, en wanneer ze daar lid van zijn mogen ze de prijs niet aanpassen binnen 3 maanden, ook niet wanneer de consument nog kan ontbinden. Mediamarkt heeft ook een thuiswinkel waarborg.
[ Voor 7% gewijzigd door pumpkin_ op 27-02-2017 17:20 ]
wow 600 euro.. ik weet dat het niet de prijs van bol.com is maar de meeste mensen weten dit niet helaas
Ik snap niet dat Bol het toestaat dat derden producten tegen een veel hogere prijs mogen aanbieden. ('Knaldeals' is er zo een..)ProVine schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:56:
https://www.bol.com/nl/p/...e-grijs/9200000067742249/
wow 600 euro.. ik weet dat het niet de prijs van bol.com is maar de meeste mensen weten dit niet helaas
Zo wordt het wel erg makkelijk om geld afhandig te maken van argeloze bezoekers die in bol.com een eerlijke en betrouwbare winkel zien..
Ding is inmiddels 'niet meer leverbaar' trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 27-02-2017 17:10 ]
Verwijderd
Verkoop door GameoffersProVine schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:56:
https://www.bol.com/nl/p/...e-grijs/9200000067742249/
Omdat Bol.com hier gewoon van mee profiteert natuurlijk. Plus er staat toch echt verkoop door: XXX partij. Dat zou het zelfde zijn dat je heel marktplaats niet meer vertrouwd omdat jan (partij XXX) 600 euro vraagt voor iets wat 300 is.CyBeRSPiN schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:09:
[...]
Ik snap niet dat Bol het toestaat dat derden producten tegen een veel hogere prijs mogen aanbieden. ('Knaldeals' is er zo een..)
Zo wordt het wel erg makkelijk om geld afhandig te maken van argeloze bezoekers die in bol.com een eerlijke en betrouwbare winkel zien..
Ding is inmiddels 'niet meer leverbaar' trouwens.
Kort door de bocht helaas imo.
Bij release zijn mensen wanhopig en zijn gewild hun portemetiets te trekken om vervolgens een portemetniets voor de nieuwste trend, zo heeft een bekende van mij een playstation 4 gekocht bij paar dagen na launch voor 550€ en ik kan je vertellen dat die hem niet met winst heeft verkocht. Dan heb je nog ouders die het kopen omdat kleine timmie bij ze ouders vraagt om een Switch omdat die anders niet bij de cool kids hoort... en BAM weer een verkoop met winst
Hoe lullig het ook klinkt, er zijn en blijven altijd mensen die geld willen verdienen op deze manier en zolang er gewillige met hangende pootjes komen om die prijs neer te leggen gaat het niet stoppen.
De Media Markt zegt zelf dat ze er een aantal (zeggen niet hoeveel en waar) gebruiken voor de losse verkoop en dus niet voor pre-orders.ThinClientQ schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:34:
Ik heb de Switch NIET gereserveerd. Heb ik nog ergens kans om voor de deur te liggen?

[ Voor 10% gewijzigd door cronixx op 27-02-2017 17:37 ]
Dank voor je reactie! Zojuist even Media Markt Arnhem gebeld, die wist het niet exact.CRoNiXX schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:35:
[...]
De Media Markt zegt zelf dat ze er een aantal (zeggen niet hoeveel en waar) gebruiken voor de losse verkoop en dus niet voor pre-orders.
[afbeelding]
Ik ga het proberen vrijdag.
ik ben zojuist bij de mediamarkt hengelo geweest en die gaven aan geen exemplaren te ontvangen voor in de winkel. dus alleen maar voor pre-ordersCRoNiXX schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:35:
[...]
De Media Markt zegt zelf dat ze er een aantal (zeggen niet hoeveel en waar) gebruiken voor de losse verkoop en dus niet voor pre-orders.
[afbeelding]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Voglens PostNL morgen 28 februari tussen 14:00 - 16:00 uur
Niet dan ik er iets mee kan verder maar toch
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
LE of normale editie?Thalaron schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:42:
Zojuist van Bart Smit een mail ontvangen met verzendbevestiging van Zelda BotW
De normale. Vind persoonlijk de LE weinig toevoegen behalve meer ruimte in de kast.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Vast wel maar niet bij release. Bij release kan je hoogstens een Switch en Zelda loskopenNoord27 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:46:
Komt er een versie waarbij Zelda als game bij zit?
Hopelijk doet morgen de E-shop het al voor Snipperclips.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik wil je pret niet verpesten, maar ik heb vaker dingen bij Bart Smit besteld waarbij die datum niet klopte. Kennelijk maken ze alvast de verzending aan, maar dan leveren ze het artikel pas op de dag voor de release bij PostNL aan. Dus morgen zal waarschijnlijk de datum aangepast worden.Thalaron schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:42:
Naja pret is relatief. Heb er niets aan zonder SwitchBianca schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:52:
[...]
Ik wil je pret niet verpesten, maar ik heb vaker dingen bij Bart Smit besteld waarbij die datum niet klopte. Kennelijk maken ze alvast de verzending aan, maar dan leveren ze het artikel pas op de dag voor de release bij PostNL aan. Dus morgen zal waarschijnlijk de datum aangepast worden.

Apart, ik heb m'n Switch bij Intertoys besteld en Zelda bij Bart Smit. Heb van beide nog niets gehoord...Thalaron schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:42:
1. Óf jouw bestelling nog aan het inpakken
2. Óf je hebt 3 maart als gewenste bezorgdatum opgegeven
3. Óf je hebt te laat besteld
Ik denk dat niemand hem morgen al gaat krijgen, de verzending is simpelweg vast aangemaakt en ingepakt, maar wordt pas donderdag afgegeven aan PostNL. Denk ik. Gewoon voorwerken is dat, zodat dat donderdag niet pas allemaal hoeft te gebeuren.
Ergens hoop ik nog dat als je net als ik niet 3 maart hebt opgegeven als ontvangstdatum, maar bijvoorbeeld 22 februari, dat ze hem per ongeluk nu al gaan opsturen. Maar die kans acht ik klein.
K.W.
PSN: Geengrenzuh
Lees even het topic.Geengrenzuh schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:29:
Ehhm krijg net verzendbevestiging binnen in m'n mail.. (bartsmit ook) zal toch niet?..
Nee is enkel dat het is aangemeld bij PostNL maar blijft mooi in het magazijn liggen tot donderdagavond.Geengrenzuh schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:29:
Ehhm krijg net verzendbevestiging binnen in m'n mail.. (bartsmit ook) zal toch niet?..
Ah schade, naja ik was wel even 5 minuten gehyped!Phusebox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:34:
[...]
Nee is enkel dat het is aangemeld bij PostNL maar blijft mooi in het magazijn liggen tot donderdagavond.
PSN: Geengrenzuh
Lees het topic even. Is al tig keer gemeld dit.Roeland007 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:34:
Postnl app geeft al een paar uur aan dat hij morgen komt. Ik had er 0 vertrouwen in maar, ik krijg zojuist ook een mailtje van Bart Smit dat de status naar verzonden is gewijzigd. Ik heb een grijze switch, zelda, een pro controller en alle 5 de breath of the wild amiibo's besteld.
Verwijderd
Ook dit is al voorbij gekomenVerwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:28:
Ik lees allemaal berichten van bart smit, maar heeft ook iemand al iets gehoord van intertoys?
PSN & XBL: Denkoyugo
De intertoys hier gaf aan dat ze een 4 tal switches zelf al hadden besteld maar gaven er direct ook bij aan dat er ook wat bij hen in de winkel zelf waren gereserveerd. Het zou dus kunnen dat er ergens nog wat losse voorraad is maar die kan ook lokaal gereserveerd zijn.TheBouwman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:07:
Worden er bij de Bart Smit en de intertoys ook een voorraad geleverd. Los van de preorders? Ik las net dat er bij de MediaMarkt in Hengelo geen losse exemplaren wordt geleverd.
Zijn er hier mensen die interesse hebben om deze reservering over te nemen?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zou er bijna voor naar eindhoven gaan met studenten ov aangezien ik echt enorm laat was met pre order in Amersfoort..Johnvh schreef op maandag 27 februari 2017 @ 23:09:
Ik heb twee reserveringen bij Media Markt (eentje afhalen in Breda en eentje in Eindhoven, beide grijs voor €309,- per stuk) maar heb besloten hem toch niet te kopen omdat ik niet overtuigd ben van de games tot dusver).
Zijn er hier mensen die interesse hebben om deze reservering over te nemen?
Had hem liever voor €399 bij CB gezien, grotere kans dat ik hem op 3-3 binnen heb... heerlijk die oer-hollandse krenterigheidJorgen schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 00:29:
Als ik de prijzen zo bekijk, scheelt het nogal met België. Bij Dreamland kost-ie bijv. "maar" € 299, terwijl ik hem hier voor € 309, € 349 of zelfs meer voorbij zie komen. Lastig vergelijken ook, zeker ook omdat hij bij sommige winkels voorlopig niet eens te krijgen en je dan bijv. bij de MM de prijs ook niet meer kan zien.
.slijkie schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 00:34:
[...]
Had hem liever voor €399 bij CB gezien, grotere kans dat ik hem op 3-3 binnen heb... heerlijk die oer-hollandse krenterigheid)
Geen krenterigheid, maar verwondering. Zomaar € 50 verschil, of zelfs meer, met België.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Reactie Intertoys:
Goedemiddag,
Het pakket zal op 3 maart bij het filiaal afgeleverd worden.
Hoe laat zal te zien zijn in de track en trace code die op 2 maart verzonden wordt.
Met vriendelijke groet,
Is dat vanwege de BTW actie? Of gaat er nogeens 21% vanaf als je tijdens de BTW actie koopt?KoensSocialL schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:10:
Media Markt België heeft de prijs van 329 naar 299 laten zakken. Gekleurde is al uitverkocht.
Die 21% actie geldt niet op consoles en dergelijke.D_V schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 02:29:
[...]
Is dat vanwege de BTW actie? Of gaat er nogeens 21% vanaf als je tijdens de BTW actie koopt?
Misschien dat Nederlanders gewoon graag zaken overpricen... Ninty's adviesprijs is trouwens zelf 300.
Dan is jouw order al een stapje verder dan die van mij
Hier ook nog steeds op in goede orde ontvangen, betreft bij mij alleen Zelda. Misschien dat ik die dus toch digitaal moet gaan kopen als CoolBlue niet levert.CRoNiXX schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:19:
[...]
Waattttt mijn cooblue staat nog steeds op "Je bestelling is in goede orde ontvangen"![]()
@DennisP93 Bij mij dus ook, order van 18-01
[afbeelding]
Limited Edition of de Gewone Editie?Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:22:
[...]
Hier ook nog steeds op in goede orde ontvangen, betreft bij mij alleen Zelda. Misschien dat ik die dus toch digitaal moet gaan kopen als CoolBlue niet levert.
Op 2 maart mag iedereen piepen over de bestelstatus, maar nu heeft dat niet zoveel zin (je mag wel noemen dat het klaar gemaakt is, maar de omstandigheid dat niet het geval is - voor vrijwel iedereen - is niet heel interessant).
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen