Hmm oke, dan zal het filiaal afhankelijk zijn inderdaad.Turanmegil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:23:
[...]
Ik heb bij de Toys XL bij ons in de buurt anders gewoon een preorder staan.
Gelijkj m'n mail gechecked maar die van mij helaas nog nietAvioto schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:39:
Krijg net een mailtje van Nedgame dat Zelda verzonden is.
Hoop nog steeds ergens donderdagavond er eentje te kunnen oppikken... maakt me geen *** uit hoe laat in de nacht
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
In tijden niet zo hyped geweest als nu... moet alleen echt nog een goede powerbank vinden waar ik iig de volle 4.5 uur in de trein vrijdagavond mee door kan...
dus als iemand nog een goede aanbeveling kan doen.... mijn dank is groots
Ik heb vlak daarvoor Horizon besteld, dus misschien had het daarmee te maken. Ik was redelijk laat met mijn preorder, dus ik neem aan dat je vandaag ook een mailtje krijg.Dazzyreil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:27:
[...]
Gelijkj m'n mail gechecked maar die van mij helaas nog niet
Steam/XBL: Avioto
Zonet telefoontje dat de Intertoys genoeg heeft ontvangen en dat ze er eentje voor mij apart hebben gezet!
Dag kan niet meer stuk
Heb alleen nu 2 Zelda haha, iemand interesse of kan ik hem beter gewoon annuleren?
Dag kan niet meer stuk
Heb alleen nu 2 Zelda haha, iemand interesse of kan ik hem beter gewoon annuleren?
Ik zou hem gewoon retourneren, is genoeg aanbod vansmiba schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:34:
Zonet telefoontje dat de Intertoys genoeg heeft ontvangen en dat ze er eentje voor mij apart hebben gezet!
Dag kan niet meer stuk![]()
// TODO: Schrijf een signature
..
[ Voor 97% gewijzigd door Lordsauron op 01-03-2017 16:01 ]
'Pas vrijdag' is goed genoeg voor mij :-)Lordsauron schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:45:
waar ik zij 15:30 bedoelde ik Donderdag 15:30. het lijkt er op dat bij coolblue iedereen zijn console pas vrijdag krijgt.
Intertoys Utrecht Hoog Catharijne belde ook.
Grijze switch ligt klaar, had ook een LE van BotW gereserveerd, hier kregen ze er 4 van binnen (!).
Op later moment ook via de website besteld, men melde dat ik hier waarschijnlijk morgen bericht van krijg.
Nog even in afwachting van dus, dan bel ik morgen de reservering eventueel af
.
Edit:
Nog in afwachting van Intertoys Lange Vie straat (ook Utrecht).
Wellicht dat die nog iets roepen over aantallen.
Grijze switch ligt klaar, had ook een LE van BotW gereserveerd, hier kregen ze er 4 van binnen (!).
Op later moment ook via de website besteld, men melde dat ik hier waarschijnlijk morgen bericht van krijg.
Nog even in afwachting van dus, dan bel ik morgen de reservering eventueel af
Edit:
[ Voor 24% gewijzigd door Dutch_Celt op 01-03-2017 16:03 ]
Inmiddels ligt mijn preorder bij Bart Smit ook klaar. Net gebeld, ophalen kan vanaf vrijdagochtend wanneer het filiaal opent. Gisteren besteld, dus helemaal tevreden.
Dat gaat vrijdag om 02:00 's nachts zijn gok ik.Ryatzu schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:54:
Bah, allemaal berichten dat het verzonden is, kom op bol.com laat is wat van je horen
Heb even contact opgenomen met Mediamarkt aangezien ik een dag geleden had gepost dat zij natuurlijk hun prijs hadden verhoogd. Ze gaven mij aan dat je je geen zorgen hoeft te maken want de pre-order prijs is gewoon de vaste prijs voor de early birds. Gelukkig 
Hier van mediamarkt nog geen enkel bericht of die er al ligt of dergelijk.
Als ik het zo lees gaan de meeste mensen toch wel een Switch krijgen bij launch ongeacht of je nou heel laat ge pre-ordered hebt, nu hopen dat er een berg mensen genaaid worden met hun 10 pre orders
Hier van mediamarkt nog geen enkel bericht of die er al ligt of dergelijk.
Als ik het zo lees gaan de meeste mensen toch wel een Switch krijgen bij launch ongeacht of je nou heel laat ge pre-ordered hebt, nu hopen dat er een berg mensen genaaid worden met hun 10 pre orders
Zou je vast gelijk in kunnen hebbenCilph schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:59:
[...]
Dat gaat vrijdag om 02:00 's nachts zijn gok ik.
[ Voor 38% gewijzigd door Kadardar op 01-03-2017 16:02 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Geloof niet alles wat je leest.GovertNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:17:
InterToys in Huizen schijnt Zelda al te verkopen en mogelijk de Switch ook.
Gamemania is contact aan het opnemen met Nintendo om de verkoop eventueel vervroegd te laten starten.
Dit lees ik net op een ander forum.
Vroeger vaak zat met Nintendo Benelux zelf te maken gehad dus ik zie het niet snel gebeuren. Maar fingers crossed!
Zelda is net bevestigd hoor door mijzelf. Nu nog ergens die Switch zodat het balletje gaat rollen!

Heb Intertoys maar even gebeld of ik hem niet bij een filiaal kan ophalen ipv thuis laten bezorgen. Geen zin om de hele dag in afwachting op de postbode te zitten.
Wat een prutsers daar bij Intertoys...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik bedoel dat Nintendo de verkoop eerder gaat starten.GovertNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:18:
[...]
Zelda is net bevestigd hoor door mijzelf. Nu nog ergens die Switch zodat het balletje gaat rollen!
[afbeelding]
Lange Vie is ook hier nog buitengewoon stil...Dutch_Celt schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:55:
Intertoys Utrecht Hoog Catharijne belde ook.
Nog even in afwachting van dus, dan bel ik morgen de reservering eventueel af.
Edit:
Mediamarkt heeft nu ook de Joycon bundel op de site staan :
Linkje
Staat dat hij geleverd wordt op 3-3.
Linkje
Staat dat hij geleverd wordt op 3-3.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Kreeg net een mail dat mijn The Legend of Zelda: Breath of the Wild Limited Edition is verzonden!Avioto schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:15:
[...]
Ik heb vlak daarvoor Horizon besteld, dus misschien had het daarmee te maken. Ik was redelijk laat met mijn preorder, dus ik neem aan dat je vandaag ook een mailtje krijg.
Net contact met gamemania Deventer gehad. Gaf aan dat alle pre orders klaar liggen. Hij zei ook dat er al veelal switched verkocht worden elders, als Nintendo aangeeft dat het mag, volgens zij ook. (wat vast niet gaat gebeuren)
Mocht iemand iets in Amsterdam weten, dan houd ik mij aanbevolen in de PM!Dountill schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:24:
Net contact met gamemania Deventer gehad. Gaf aan dat alle pre orders klaar liggen. Hij zei ook dat er al veelal switched verkocht worden elders, als Nintendo aangeeft dat het mag, volgens zij ook. (wat vast niet gaat gebeuren)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Geloof me, Nintendo gaat echt de switch niet vervroegd vrijgeven.
even allemaal die mooie rose bril afzetten en geduldig wachten tot vrijdag
even allemaal die mooie rose bril afzetten en geduldig wachten tot vrijdag
Bij de Nedgame gaven ze ook aan dat console releases nooit vroegtijdig verkocht worden. Ik had de hoop dat ik hem morgenavond kon ophalen..
Tuurlijk zal Nintendo het zelf niet gaan verzetten. Ik heb zelf jaren geleden ook een paar dagen eerder in huis gehad. Voortijdige verkoop komt zeker wel voor.
Helemaal niet bezig gehouden met preorders en zulks. Net even rondje gebeld omgeving Amersfoort en in Scherpenzeel was nog een grijze op voorraad, laatste 😁 Dus dat is mazzel hebben en gewoon 329. Zelda dan 5eu duurder dan MM maar uiteindelijk 10 goedkoper als ik nu de MM prijs zou betalen voor de Switch. Kan ik nog ff zo'n screenprotector en hoesje bij doen bijv.
Maar vrijdagochtend even ophalen dus
Verwijderd
Wat denk je zelf?HopOnline schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:39:
Bij de Nedgame gaven ze ook aan dat console releases nooit vroegtijdig verkocht worden. Ik had de hoop dat ik hem morgenavond kon ophalen..
Nice! Ik hab de andere grijze al eerder gereserveerd. Kwamen er maar 2 binnen in scherpenzeel. Ik sta er vrijdag zeker om 09:00 haha!orange.x schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:55:
Helemaal niet bezig gehouden met preorders en zulks. Net even rondje gebeld omgeving Amersfoort en in Scherpenzeel was nog een grijze op voorraad, laatste 😁 Dus dat is mazzel hebben en gewoon 329. Zelda dan 5eu duurder dan MM maar uiteindelijk 10 goedkoper als ik nu de MM prijs zou betalen voor de Switch. Kan ik nog ff zo'n screenprotector en hoesje bij doen bijv.
Ik ietsje later, opstaan, kind preppen en dan met de wagen even ophalen. Wordt toch pas spelen als de kleine erop ligt helaasStofbal schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:27:
[...]
Nice! Ik hab de andere grijze al eerder gereserveerd. Kwamen er maar 2 binnen in scherpenzeel. Ik sta er vrijdag zeker om 09:00 haha!
Hmm. Mijn BS bestelling van gisterochtend staat nog steeds op aangemeld bij postnl.. (afhalen in de winkel) terwijl bij anderen deze al wel is aangekomen...
Nou, mijn Switch gisteren besteld. Zou vandaag geleverd worden en is verschoven naar morgen. Ik verwacht dat die morgenavond pas verzonden wordt en dus 3-3 binnenkomt.
Iemand anders hetzelfde idee over zijn order bij Bart Schmitz?
ik heb bij een collega van me hetzelfde gezien met zijn bestelling van ZeldaOcirina schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:48:
Nou, mijn Switch gisteren besteld. Zou vandaag geleverd worden en is verschoven naar morgen. Ik verwacht dat die morgenavond pas verzonden wordt en dus 3-3 binnenkomt.
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Ah, ik verwacht hem vrijdag binnen te krijgen. Ook i.c.m. BOW. Zag dat die nog op vooraad was, de Switch toont dit niet meer.ntzv schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:59:
[...]
ik heb bij een collega van me hetzelfde gezien met zijn bestelling van Zelda
De spanning neemt echt toe, ook al ben ik een stuk ouder.
Vanmiddag gebeld naar de BS, die van mij ligt netjes te wachten in hun magazijn incl Zelda.. Half 10 gaat ie open, sta dan stipt voor de deur!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Kijk, nice! Ik denk dat BS op het laatste moment nog een dikke levering heeft gekregen. Je kon de Switch tot gisteren nog ruimschoots krijgen bij ze.m0nk schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:11:
Vanmiddag gebeld naar de BS, die van mij ligt netjes te wachten in hun magazijn incl Zelda.. Half 10 gaat ie open, sta dan stipt voor de deur!

Of er is gewoon veeel minder schaarste/vraag naar dan mensen denken, in Belgie kan je nog steeds volop bij MM bestellen voor vrijdag, bij Dreamland ook.
Mensen schieten gewoon altijd direct in paniek als hun gekozen winkel meld dat er veel vraag is, zonder cijfers te weten is dat even nuttig dan zeggen '' pizza hut is echt wel populair want op maandag om precies 18u zat het vol in mijn lokale pizza hut ''
Mensen schieten gewoon altijd direct in paniek als hun gekozen winkel meld dat er veel vraag is, zonder cijfers te weten is dat even nuttig dan zeggen '' pizza hut is echt wel populair want op maandag om precies 18u zat het vol in mijn lokale pizza hut ''
België is Nederland niet. Hier is de Switch nergens meer te verkrijgen. De Bart Smit is daarnaast weken later begonnen met het aannemen van pre-orders, waardoor het nog mogelijk was om zo kort voor de release nog een pre-order te plaatsen.Katmi schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:25:
Of er is gewoon veeel minder schaarste/vraag naar dan mensen denken, in Belgie kan je nog steeds volop bij MM bestellen voor vrijdag, bij Dreamland ook.
[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 01-03-2017 21:27 ]
NotSoSteady schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:26:[/b]
[...]
België is Nederland niet. Hier is de Switch nergens meer te verkrijgen.
[/quote]
Tot gisteren ofzo was die nog vlot verkrijgbaar bij Intertoys en Bart Smit NL, dat is imo hetzelfde als vandaag nog verkrijgbaar.
Een console die je nog vlot kan bestellen 2 dagen voor launch voor op launch day op te halen zijn er meer van dan je denkt.
Vrij zeker van dat wanneer je vrijdag ergens een BS ofzo binnen wandelt dat je er wel 1 los op de kop kan tikken, ik zeg daarom niet in elke BS of Intertoys of MM maar het is belange niet zo moeilijk als sommige hier laten uitschijnen
[...]
[/quote]
Tot gisteren ofzo was die nog vlot verkrijgbaar bij Intertoys en Bart Smit NL, dat is imo hetzelfde als vandaag nog verkrijgbaar.
Een console die je nog vlot kan bestellen 2 dagen voor launch voor op launch day op te halen zijn er meer van dan je denkt.
Vrij zeker van dat wanneer je vrijdag ergens een BS ofzo binnen wandelt dat je er wel 1 los op de kop kan tikken, ik zeg daarom niet in elke BS of Intertoys of MM maar het is belange niet zo moeilijk als sommige hier laten uitschijnen
[ Voor 44% gewijzigd door Katmi op 01-03-2017 21:31 ]
Nope, wacht nog altijd met smacht. Ik neem aan dat we morgen wat meer te horen krijgen.Mldn schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:27:
Iemand al iets gehoord van de Intertoys?
Bij mij "Wordt verwerkt"giantgiantus schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:31:
Iemand al wat gehoord van bol.com? Bij mij staat er in behandeling.
Inderdaad, nog geen wijziging in de status...Zironako schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:31:
[...]
Nope, wacht nog altijd met smacht. Ik neem aan dat we morgen wat meer te horen krijgen.
Vraag me af of die nog wel veranderd als je de boel ophaald in de winkel. Ik verwacht van wel omdat ze op de website aangeven bestellingen die je ophaald ook met PostNL verzonden worden...
Dus vrijdagochtend is al niet zeker meer dan, indien we vanavond geen verzendbevestiging krijgen.
[ Voor 24% gewijzigd door Cidolfas op 01-03-2017 21:45 ]
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Bij mij ook, zal morgen in de loop van de dag wel veranderen naar "verzonden"giantgiantus schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:31:
Iemand al wat gehoord van bol.com? Bij mij staat er in behandeling.
correctie: bij mij staat er "Wordt verwerkt "
[ Voor 8% gewijzigd door ProVine op 01-03-2017 21:53 ]
Verwijderd
Ik las ergens (kan de bron niet meer vinden) dat een medewerker had aangegeven dat alle orders geleverd gaan worden, en morgen krijgt iedereen een mail met zijn t&t code.Mldn schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:27:
Iemand al iets gehoord van de Intertoys?
Dat is het nooit, de PS4 heb ik ook vaak genoeg kunnen aanschaffen in de tijd dat die moeilijk leverbaar was. Niet iedereen is echter de hele dag online en zoals ik al zei; de Intertoys en Bart Smit zijn meer dan een maand later begonnen met het aannemen van pre-orders. Feit is dat de Switch is uitverkocht in Nederland.Katmi schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:29:
NotSoSteady schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:26:[/b]
[...]
[/quote]
Ik heb van Bol.com gewoon de toezegging gekregen dat ie op 3 maart komt, dus ik ga er gewoon vanuit dat ze die dingen donderdagavond of om 22:00 of 02:00 overdragen aan PostNL.
Is dat niet zo dan ga ik HEEL boos worden want ik heb vakantie de komende twee weken
Is dat niet zo dan ga ik HEEL boos worden want ik heb vakantie de komende twee weken
[ Voor 20% gewijzigd door Cilph op 01-03-2017 22:04 ]
Ik denk dat we morgennacht pas een verzendbevestiging krijgen van Bol..ze doen dat altijd in de nacht.
de afgelopen dagen bezig geweest met de verbouwing in de keuken en dat helpt wel...het is bijna 3 maart!!
de afgelopen dagen bezig geweest met de verbouwing in de keuken en dat helpt wel...het is bijna 3 maart!!
[ Voor 34% gewijzigd door Michel242186 op 01-03-2017 22:08 ]
Ik verbaas me ook best wel hoe goed Bol en Coolblue hun logistiek op orde hebben. Ook petje af aan PostNL wat betreft dat.
Nice.KoensSocialL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:26:
MM België heeft blijkbaar toch al wat verkocht!![]()
Bron
[afbeelding]
Ik zag ook al een aanbieding met echte foto's op Marktplaats vandaag. Lang lid en vroeg 399,-
Ze zijn er dus al wel maar het is zeldzaam.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat lang lid zijn hoeft echt helemaal niks te zeggen.Donstil schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:15:
[...]
Nice.
Ik zag ook al een aanbieding met echte foto's op Marktplaats vandaag. Lang lid en vroeg 399,-
Ze zijn er dus al wel maar het is zeldzaam.
Ach zo is er van alles wel wat te zeggen.NotSoSteady schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:22:
[...]
Dat lang lid zijn hoeft echt helemaal niks te zeggen.
Nette advertentie. Lang lid. Telefoon nummer erbij. Eigen foto's. Alles klopte.
Inmiddels is hij (uiteraard) verkocht.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
D-DAY bij bol.com voor de Switch en de spellen:
bol.com games
De Nintendo Switches & games zijn binnen! Morgen worden alle bestellingen verstuurd zodat alles op dag van release op je de deurmat ligt
Spannend Email in de gaten houden vandaag.
bol.com games
De Nintendo Switches & games zijn binnen! Morgen worden alle bestellingen verstuurd zodat alles op dag van release op je de deurmat ligt
Ook Coolblue zal wel iets van zich laten horen vandaagVerwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 03:56:
D-DAY bij bol.com voor de Switch en de spellen:
bol.com games
De laatste dag wachten

Ben heel erg benieuwd de komende 24 uur.......Bomberman is reeds verzonden, Bol.com (Switch en Zelda) en Intertoys (Amiibo's) hebben nog niet gecommuniceerd per email......
Ik las net hierboven dat niemand nog iets van Bol heeft gehoord en ook bij mij staat "Wordt Verwerkt" als status.
Hoop dat iedereen gewoon de spullen op tijd geleverd kan krijgen!!
Ik las net hierboven dat niemand nog iets van Bol heeft gehoord en ook bij mij staat "Wordt Verwerkt" als status.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Nog 1 dag! Coolblue heeft voldoende switches en games binnengehad om te leveren. Wehkamp geeft ook aan 100% zeker morgen te leveren, vandaag hoor ik daar meer over qua aflevertijd. Intertoys waar ik Zelda heb besteld daar heb ik nog niets van gehoord.
Jep nog niets gehoord.Buddha_ schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:00:
Ben heel erg benieuwd de komende 24 uur.......Bomberman is reeds verzonden, Bol.com (Switch en Zelda) en Intertoys (Amiibo's) hebben nog niet gecommuniceerd per email......
Verwijderd
Bij mij: De Pro controller (MediaMarkt) is naar het magazijn bij de winkel waar ik hem af ga halen verzonden.
Gamemania: (Zelda, Zelda Amiibo, Carry case en Switch) staat nog "in bestelling" maar die geven nooit af of het naar de winkel verzonden wordt oid. Dus dat komt gewoon goed.
Gamemania: (Zelda, Zelda Amiibo, Carry case en Switch) staat nog "in bestelling" maar die geven nooit af of het naar de winkel verzonden wordt oid. Dus dat komt gewoon goed.
bij mijn mediamarkt bestelling is nog niks veranderd:
tikel:1 van 1Aantal:1Online verkrijgbaar vanaf 3-3-17in behandeling
volgens mij stond er eerst Online verkrijgbaar vanaf 2-3-17 ?
tikel:1 van 1Aantal:1Online verkrijgbaar vanaf 3-3-17in behandeling
volgens mij stond er eerst Online verkrijgbaar vanaf 2-3-17 ?
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Bij mij:
MediaMarkt: Switch Grijs en Zelda:BotW
Verzonden naar Magazijn van desbetreffende Vestiging voor pick-up
Bol.com: Switch Grijs + Zelda Guide
Nog geen nieuws.
Coolblue: Switch Grijs + Zelda:BotW LE
Nog geen nieuws.
Nedgame: Switch Grijs + Zelda:BotW
Nog geen nieuws.
MediaMarkt: Switch Grijs en Zelda:BotW
Verzonden naar Magazijn van desbetreffende Vestiging voor pick-up
Bol.com: Switch Grijs + Zelda Guide
Nog geen nieuws.
Coolblue: Switch Grijs + Zelda:BotW LE
Nog geen nieuws.
Nedgame: Switch Grijs + Zelda:BotW
Nog geen nieuws.
Mijn bestellingen bij MediaMarkt staat ook "verzonden naar magazijn", maar ehm ik heb gekozen voor bezorging per post. We gaan het zien.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zowel Zelda als mijn Switch verzonden naar de MM en op te halen 3-3
Ziet er goed uit bij de Mediamarkt.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Bart Smit schuift hem voor het gemak nog even een dagje door
maar komt ook hopelijk vandaag goed
Pro controller MM: Bestelling verzonden naar magazijn, Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending
Waar zien jullie die status van je bestelling van MM?Phusebox schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:28:
Mijn bestellingen bij MediaMarkt staat ook "verzonden naar magazijn", maar ehm ik heb gekozen voor bezorging per post. We gaan het zien.
Ik heb enkel de mail gekregen dat ik de switch kan afhalen bij release, verder niks kan niets volgen moet het morgen maar afwachten o.i.d.
thnx!
Van Bol.com nog niks gehoord besteld op 13 januaru, staat op word verwerkt geleverd op 31-03-17 wel contact gehad en zou geleverd worden. Voor de zekerheid bij Bart Smit nog een besteld en die is al aangemeld bij PostNL
Info voor mensen die ook bij de Bart Smit hebben besteld, mijn switch heb ik gekozen om af te leveren in de winkel en op te halen. Deze ligt al sinds dinsdag klaar in de winkel, dus kan direct worden meegenomen op vrijdag.
// TODO: Schrijf een signature
Op de Nintendo etui / case die ik besteld bij Bart Smit had kreeg ik zojuist het volgende mailtje:
Vanwege onvoorziene omstandigheden is het helaas niet mogelijk om je bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen.
Beetje jammer dit, want ze hadden er tijd genoeg voor. En ze nemen nog preorders ervan aan, dus ik neem aan dat het niet uitverkocht is. Ik had deze bestelling opgegeven om bij het filiaal af te leveren. Mogelijk zaterdag dan toch de stad in, of anders bij uitblijven van een bericht, morgen deze annuleren en kijken of het ergens in de winkel te krijgen is.
Vanwege onvoorziene omstandigheden is het helaas niet mogelijk om je bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen.
Beetje jammer dit, want ze hadden er tijd genoeg voor. En ze nemen nog preorders ervan aan, dus ik neem aan dat het niet uitverkocht is. Ik had deze bestelling opgegeven om bij het filiaal af te leveren. Mogelijk zaterdag dan toch de stad in, of anders bij uitblijven van een bericht, morgen deze annuleren en kijken of het ergens in de winkel te krijgen is.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Mijn bol.com bestelling staat ook nog steeds op "Wordt verwerkt". Gisteren nog contact gehad met de klantendienst en hier verzekeren ze mij dat deze gewoon op 03/03 zal worden geleverd. Had mijn bestelling geplaatst op 13/01 vlak na de aankondiging.
Ik kreeg van bol.com te horen dat de leverdatum van de etui was verschoven naar 31 maart.Grumpmeister schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:14:
Op de Nintendo etui / case die ik besteld bij Bart Smit had kreeg ik zojuist het volgende mailtje:
Ik heb gister bij bart smit nog een pro controller besteld. Had net hetzelfde emailtje.Grumpmeister schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:14:
Heb nog hoop dat het vandaag samen met mijn eerder besteld switch + zelda toch vandaag aan Postnl overgedragen wordt (deze is wel al aangemeld bij postnl)
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Eindhoven Centrum.
Morgen is het eindelijk zo ver, eindelijk de Switch, heb ook nog een Zelda voor de Wii U bij de Wehkamp lopen (voor mijn vader), maar daar staat nog 2 - 3 dagen.
Morgen is het eindelijk zo ver, eindelijk de Switch, heb ook nog een Zelda voor de Wii U bij de Wehkamp lopen (voor mijn vader), maar daar staat nog 2 - 3 dagen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alleen als je een account hebt. Heb hetzelfde. Alleen een mail en geen account.epamel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:09:
[...]
Waar zien jullie die status van je bestelling van MM?
Ik heb enkel de mail gekregen dat ik de switch kan afhalen bij release, verder niks kan niets volgen moet het morgen maar afwachten o.i.d.
thnx!
Klopt, alleen met account kun je de status checken. Je hebt wel kans dat als je nu een account aanmaakt op hetzelfde mailadres als je bestelling, dat je hem gewoon kan zien.Arunia schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:19:
[...]
Alleen als je een account hebt. Heb hetzelfde. Alleen een mail en geen account.
Edit:
Ik heb namelijk mijn bestelling gewoon gedaan zonder in te loggen, maar op basis van mijn mailadres dat ik heb opgegeven tijdens de bestelling is hij voor mij nu wel zichtbaar binnen "mijn MediaMarkt".
[ Voor 22% gewijzigd door cronixx op 02-03-2017 08:23 ]
Hmm dit is raar, paar maanden geleden switch pre-order geplaatst bij een webshop (later geannulleerd, had betaald al en dus ook geld terug gekregen), order staat geannuleerd (bewijs van en staat ook bij mijn account bij de order). Krijg ik dus gewoon een verzend bevestingen
en jawel, wordt vandaag geleverd aangezien postnl het al ontvangen heeft.

Heb al contact opgenomen met de webshop, wachten op reactie, zit niet echt te wachten dat ik dadelijk uit het niets een open factuur heb.

Heb al contact opgenomen met de webshop, wachten op reactie, zit niet echt te wachten dat ik dadelijk uit het niets een open factuur heb.
[ Voor 18% gewijzigd door Ryatzu op 02-03-2017 08:36 ]
Coolblue gesproken, ik sta ongeveer ergens op plek 220-250 voor de (grijze) switch, partij is binnen en gaat vandaag de deur uit (vanacht). Ik zit er dus in. Besteld op 15-02. Dus alle mensen voor die datum kunnen zeker zijn dat ze hem via Coolblue morgen binnen hebben (lijkt mij).
[ Voor 3% gewijzigd door slijkie op 02-03-2017 08:42 ]
Die deductie kan ik volgen, rood-blauw voor mijslijkie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:42:
Coolblue gesproken, ik sta ongeveer ergens op plek 220-250 voor de (grijze) switch, partij is binnen en gaat vandaag de deur uit (vanacht). Ik zit er dus in. Besteld op 15-02. Dus alle mensen voor die datum kunnen zeker zijn dat ze hem via Coolblue morgen binnen hebben (lijkt mij).
welke case was dat? zelf hen ik de neon + http://www.bartsmit.com/n...tSearchTerm=switch%20case in bestelling staan sinds di ochtend, wel aangemeld maar nog in handen van PostNL. Omdat ie wel aangemeld is (en op de site ook al als verzonden staat) ga ik er nog steeds vanuit dat ie fysiek klaar ligt op de postNL stapel, maar als die case niet leverbaar is... stuur dan gewoon alleen de switchGrumpmeister schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:14:
Vraag me af of de status van Coolblue over Zelda nog wordt geupdate: "Je bestelling is in goede orde ontvangen" is het al sinds het plaatsen van de bestelling (13-2).
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Die case heb ik gisteren ook besteld samen met 2 joycon polsbandjes. Heb ook de mail gekregen dat er vertraging is opgetreden. Heb hem gelukkig apart van mijn switch besteld..Prulleman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:58:
[...]
welke case was dat? zelf hen ik de neon + http://www.bartsmit.com/n...tSearchTerm=switch%20case in bestelling staan sinds di ochtend, wel aangemeld maar nog in handen van PostNL. Omdat ie wel aangemeld is (en op de site ook al als verzonden staat) ga ik er nog steeds vanuit dat ie fysiek klaar ligt op de postNL stapel, maar als die case niet leverbaar is... stuur dan gewoon alleen de switch
Zoals ik eerder zei, bol.com gaf bij mij aan dat deze case pas op 31 maart geleverd kan worden.m0nk schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:02:
[...]
Die case heb ik gisteren ook besteld samen met 2 joycon polsbandjes. Heb ook de mail gekregen dat er vertraging is opgetreden. Heb hem gelukkig apart van mijn switch besteld..
Ik gok dat ze er veel minder van binnen hebben gekregen dan ze dachten.
Klopt het dat de accessoires al te koop zijn in de winkels? Of was de foto van Zelda en case in dit topic in het rek bij een speelgoedwinkel een toevalstreffer?
Heb vandaag even tijd om een Pro controller en een case te halen
[ Voor 18% gewijzigd door Buddha_ op 02-03-2017 09:10 ]
Bevestiging van Wehkamp nu officieel binnen inclusief leverdatum. Morgen Switch en de game 1-2 switch sowieso.
Toeval denk ik, ben gisteren ook langs de winkels gegaan en daar hadden ze nog niets in de winkel.Buddha_ schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:09:
Klopt het dat de accessoires al te koop zijn in de winkels? Of was de foto van Zelda en case in dit topic in het rek bij een speelgoedwinkel een toevalstreffer?
Dat is raar. Die case staat bij Bol.com voor mij nog steeds op "wordt verwerkt" en "bezorging op verschijningsdatum". Net als de Switch zelf overigens..Ryatzu schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:04:
[...]
Zoals ik eerder zei, bol.com gaf bij mij aan dat deze case pas op 31 maart geleverd kan worden.
hmmmm misschien ga ik wel even langs bij de winkel.......zal het hier laten weten
Bij mij gaat het om een Bartsmit bestelling, stond gisteren op voorraad. Zie het wel.Ryatzu schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:04:
[...]
Zoals ik eerder zei, bol.com gaf bij mij aan dat deze case pas op 31 maart geleverd kan worden.
Edit: Krijg net een verzendbevestiging van de Etui en de polsbandjes.
[ Voor 8% gewijzigd door m0nk op 02-03-2017 09:34 ]
Volgens mij is er eindelijk een beetje beweging bij Intertoys, status staat nu op "In behandeling" waar dat gisteren nog iets over betalingen was...
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Op die status staat de mijne al 9 dagenCidolfas schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:22:
Volgens mij is er eindelijk een beetje beweging bij Intertoys, status staat nu op "In behandeling" waar dat gisteren nog iets over betalingen was...
Mijn order van Zelda bij Bart Smit is verzonden! Nog niks gehoord van Intertoys over de Switch zelf though.
Bij mij stond er ook op leverdatum, maar de switch op levering op 3-3-2017.Steven030 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:12:
[...]
Dat is raar. Die case staat bij Bol.com voor mij nog steeds op "wordt verwerkt" en "bezorging op verschijningsdatum". Net als de Switch zelf overigens..
Dus had contact opgenomen en toen werd er verteld dat de leverdatum voor de case was opgeschoven naar 31-03-2017
Ik ga morgen wel effe de stad in
Ja hoor mijn bestelling staat nu af te halen bij Media markt 3-3-17
Vermoed dus dat ze gewoon al achter liggen. Neon 14-01 besteld op de website met afhalen ^_^
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Nu nog een afhaal bevestiging krijgenKadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:32:
Ja hoor mijn bestelling staat nu af te halen bij Media markt 3-3-17Vermoed dus dat ze gewoon al achter liggen. Neon 14-01 besteld op de website met afhalen ^_^
Heb je dit ergens kunnen zien?Wolliebolly schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 07:07:
Nog 1 dag! Coolblue heeft voldoende switches en games binnengehad om te leveren. Wehkamp geeft ook aan 100% zeker morgen te leveren, vandaag hoor ik daar meer over qua aflevertijd. Intertoys waar ik Zelda heb besteld daar heb ik nog niets van gehoord.
[ Voor 0% gewijzigd door DennisP93 op 02-03-2017 09:36 . Reden: verkeerde smiley ;) ]
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen