• wvg321
  • Registratie: November 2025
  • Nu online
JK schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 10:51:
Ik vind een week wel kort, paar keer gedaan omdat het niet anders kon. Je komt tijd tekort. Laatste keer was 10 dagen en in m'n eentje dus geen rekening houden met iemand anders, dat was al iets beter qua duur, maar nog steeds veel te kort. Beste is minimaal 3 weken, dan ben je er echt even goed uit. Maar dat gezegd te hebben, als ik nu een uitnodiging krijg om 7 dagen gratis mee te kunnen naar de USA, dan ga ik wel. 😎

Jetlag heb je pas thuis last van.
Een week is ook kort en we doen het alleen omdat het qua vakantie niet anders kan. Dit wordt onze 20e keer, dus we voelen ook niet meer de noodzaak om zoveel mogelijk highlights te zien.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:31

Typhone

Who Dares Wins

JK schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 10:51:
Ik vind een week wel kort, paar keer gedaan omdat het niet anders kon. Je komt tijd tekort. Laatste keer was 10 dagen en in m'n eentje dus geen rekening houden met iemand anders, dat was al iets beter qua duur, maar nog steeds veel te kort. Beste is minimaal 3 weken, dan ben je er echt even goed uit. Maar dat gezegd te hebben, als ik nu een uitnodiging krijg om 7 dagen gratis mee te kunnen naar de USA, dan ga ik wel. 😎

Jetlag heb je pas thuis last van.
3 jaar geleden waren wij er ook 6 dagen met lui van hier voor een golftrip :). Dat was de eerste dagen wel even aanpoten in het zonnetje rondom Orlando goddamn. Maar bij thuiskomst 10x zo zwaar.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 22:15

JK

wvg321 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 17:04:
[...]

Een week is ook kort en we doen het alleen omdat het qua vakantie niet anders kan. Dit wordt onze 20e keer, dus we voelen ook niet meer de noodzaak om zoveel mogelijk highlights te zien.
Ik ken het, ben er zelf ook 20 keer geweest en dan hoef je idd niet alles te zien, behalve wat je echt graag wil zien op die trip. Laatste keer was ik grotendeels in Florida (ook nog even kort Georgia en Alabama) en ik heb geen enkel pretpark bezocht. Zonde van de tijd en ik ken ze toch al. Wat ik wel deed, was 's avonds / 's nachts naar Cape Canaveral om een SpaceX lancering te zien. Was voor mij de eerste 's nachts van dichtbij. Verder eindelijk voor het eerst Daytona Bike Week bezocht, wat ik al sinds 2008 wilde doen. :o
Typhone schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:43:
[...]
3 jaar geleden waren wij er ook 6 dagen met lui van hier voor een golftrip :). Dat was de eerste dagen wel even aanpoten in het zonnetje rondom Orlando goddamn. Maar bij thuiskomst 10x zo zwaar.
Heerlijk! Het enige is dat je gewoon in Amerika zelf supervroeg wakker bent. 04.30u ben je al klaarwakker en wil je dingen gaan doen. Hooguit dat ik rond 21.00u lokale tijd vaak last van m'n ogen krijg (droge ogen), al kan dat ook van de airco's zijn.

Terug in Nederland ben ik vrij snel over de jetlag heen. Thuis even kort een paar uurtjes slapen en dan eruit en dan gewoon normale tijd naar bed en de dagen erop ook normale tijd naar bed, ook als je niet echt moe bent niet doortrekken tot bijv 02.00u. Dat gaat mij goed af, maar die uurtjes bij thuiskomst zijn even fijn om kort te slapen (in het vliegtuig slaap ik 9,5 van de 10 keer niet, hooguit een beetje dommelen).

• Hemingr
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:19
JK schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 22:15:

Heerlijk! Het enige is dat je gewoon in Amerika zelf supervroeg wakker bent. 04.30u ben je al klaarwakker en wil je dingen gaan doen. Hooguit dat ik rond 21.00u lokale tijd vaak last van m'n ogen krijg (droge ogen), al kan dat ook van de airco's zijn.
Een paar jaar terug waren we in DC met deze jetlag. Dus om 05:00 liepen we uit de airbnb en om 5:30 liepen we bij alle monumenten, uitgestorven, het was geweldig, heerlijk rustig en best bizar om als enige persoon (op de paar hardlopende feds na) bij de reflecting pool te wandelen.

10/10 would do again.

Gecensureerd.

Pagina: 1 ... 93 94 Laatste

Let op:
Het gaat hier om de vakantiebestemming "USA". Politiek getinte opmerkingen zijn dan ook niet nodig, die horen in AWM