Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28
Naar Key West rijden is erg saai vind ik zelf. Stoppen bij Robbies is wel een must. Buiten de vissen heb je ook leuke kraampjes en kan je wat eten en drinken.

Te hard rijden kan je daar wel vergeten, er staat veel politie langs de weg. Ook soms een lege wagen om je af te schrikken :)

Key West zelf is ook wel must vind ik. Hele relaxte sfeer en gewoon leuk om wat rond te lopen.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
Ik ben zelf hoogstwaarschijnlijk in Las Vegas te vinden een aantal dagen in juli.
Nu denk ik erover om op SFO te vliegen en vanuit daar naar Las Vegas te rijden. De route SFO-Yosemite NP-Death Valley-LV heb ik al een keer eerder gedaan, enkele jaren geleden (2013). Tioga Road toen niet gereden trouwens.

Vinden jullie het de moeite waard om op SFO te vliegen en deze route een 2e keer te doen? Of enkele dagen langer in LV te blijven en omgeving? Heb het idee dat er in/bij LV niet veel te doen is en op rijafstand is. Enkel Hoover Dam (nog niet geweest) komt in mij op en de Grand Canyon (al geweest). Maar dat is ook wel in 1 dag te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:34

DikkeBMW

Live '25

-Muncky- schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:09:
Ik ben zelf hoogstwaarschijnlijk in Las Vegas te vinden een aantal dagen in juli.
Nu denk ik erover om op SFO te vliegen en vanuit daar naar Las Vegas te rijden. De route SFO-Yosemite NP-Death Valley-LV heb ik al een keer eerder gedaan, enkele jaren geleden (2013). Tioga Road toen niet gereden trouwens.

Vinden jullie het de moeite waard om op SFO te vliegen en deze route een 2e keer te doen? Of enkele dagen langer in LV te blijven en omgeving? Heb het idee dat er in/bij LV niet veel te doen is en op rijafstand is. Enkel Hoover Dam (nog niet geweest) komt in mij op en de Grand Canyon (al geweest). Maar dat is ook wel in 1 dag te doen..
Valley of Fire State Park!! Vond ik echt enorm gaaf. Je krijgt er geen hele dag om, maar ik zou het zeker aandoen!

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:21
Bryce en Zion evt?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ja, zat te doen rond LV en ik zou dan ook zeker gewoon rechtstreeks daarheen vliegen. Voor de Florida-ganger: Ga naar Busch Gardens in Tampa. Leukste pretpark waar ik ooit ben geweest. Combinatie van dierentuin met heel veel achtbanen. Vaak is er een goede deal vooraf te vinden voor een combi van Busch Gardens met Seaworld, Discovery Cove (ook een aanrader) en het waterpark tegenover Seaworld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Kort antwoord: ja, dat is zeker de moeite waard. Wij zijn in 2012 via LV naar SF gereden, maar ik zou die route zo weer rijden. Je zou ook eens kunnen overwegen om bij Beatty, NV ipv rechtsaf richting Vegas naar links te gaan (highway 95) Vervolgens pak je de volgende afslag (150km verder :+) naar rechts (highway 6) en weer even later (72km) pak je wederom de volgende afslag naar rechts (highway 375). Maak een pitstop bij Rachel, NV, ga lekker Aliens kijken. Je zou nog kunnen stoppen bij de wereldberoemde brievenbus waar je brieven naar ET kunt versturen en iets verder kun je rechtsaf de ongemarkeerde zandweg in alwaar je 17km later bij de ingang van Area 51 staat.
Van Warm Springs naar Rachel is 95km, van Rachel naar Vegas is 236km (ex Area 51).

Van Beatty naar Vegas is 180km
Van Beatty via Rachel is een kleine omweg van 553km, dus je moet er wel zin in hebben (een dag voor reserveren en voor een volle tank zorgen :o )

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

tomhster schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 23:34:
Ja, zat te doen rond LV en ik zou dan ook zeker gewoon rechtstreeks daarheen vliegen. Voor de Florida-ganger: Ga naar Busch Gardens in Tampa. Leukste pretpark waar ik ooit ben geweest. Combinatie van dierentuin met heel veel achtbanen. Vaak is er een goede deal vooraf te vinden voor een combi van Busch Gardens met Seaworld, Discovery Cove (ook een aanrader) en het waterpark tegenover Seaworld.
Op het moment azen we op een combi van Discovery Cove + Seaworld + Aquatica. Daarnaast staat Magic Kingdom al vast, en twijfelen we nog tussen Hollywood Studios en Animal Kingdom. Om daar nog Busch Gardens te doen wordt denk ik wat veel, maar we gaan eens kijken, bedankt!

EDIT; die combi is er wel; https://discoverycove.com/orlando/pricing/
DAY RESORT + DOLPHIN SWIM + BUSCH GARDENS
Enjoy a full day of fun and relaxation at Discovery Cove.

Access to all waterways, beaches and our free-flight aviary

Includes worry-free amenities and unlimited food and beverages

FREE admission to SeaWorld®, Aquatica® and Busch Gardens® Tampa Bay for 14 consecutive days around the date of your reservation, plus parking at all three parks

30-minute dolphin swim including a shallow water dolphin interaction with a deep-water tow for the entire group
wodkabuikje schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 21:03:
Naar Key West rijden is erg saai vind ik zelf. Stoppen bij Robbies is wel een must. Buiten de vissen heb je ook leuke kraampjes en kan je wat eten en drinken.

Te hard rijden kan je daar wel vergeten, er staat veel politie langs de weg. Ook soms een lege wagen om je af te schrikken :)

Key West zelf is ook wel must vind ik. Hele relaxte sfeer en gewoon leuk om wat rond te lopen.
Dat is dan ook meteen het probleem; Key West lijkt ons zeker de moeite maar qua ligging alles behalve ideaal.

Maar we gaan 'm toch doen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 24-05-2018 10:39 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Dicht bij LV: Valley of Fire, leuk voor een dag wandelen en historie in het bezoekerscentrum
In DV, pak eens de andere plekken: Aguereberry road met de oude goudmijn en huis van de goudzoeker Aguereberry in Harrisburg, en Aguereberry point, met uitzicht op Badwater.
Route door de bergen: Tioga road is een mooie route, nog even stoppen bij Monolake. Vanuit DV kun je echter ook links (zuiden) en dan de bergroute pakken naar Sequoia National Forest: Sherman Pass road. Onderweg kun je bij Trail op 100 Giants of bij Camp Nelson al mooie seqoia's vinden. Hoef je Sequoa NP niet voor in ;)
Je route aan de westkant van de bergen kun je dan zelf kiezen: via de bergen, of kan ook via de kustroute weer terug naar SFO, maar voordat je aan de kust bent, rij je door een redelijk saai bebouwd landschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len020
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 08:15
Rivanov schreef op zondag 20 mei 2018 @ 08:08:
Vorig jaar aan de Westkust was de Mustang ongeveer even duur.
Is de kofferbak van een mustang (kap naar beneden ) groot genoeg dat er nog koffers/tassen bij passen ?
Als ik op foto's zoek lijkt het erop dat de kap niet in de kofferbak gaat, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 15:33
Lennartc schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:28:
[...]

Is de kofferbak van een mustang (kap naar beneden ) groot genoeg dat er nog koffers/tassen bij passen ?
Als ik op foto's zoek lijkt het erop dat de kap niet in de kofferbak gaat, klopt dat?
Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Wij hebben één grote Samsonite koffer met een kleine handbagage koffer en die paste er perfect in met de kap naar beneden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len020
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 08:15
Rivanov schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 09:30:
[...]

Ja hoor, dat is geen enkel probleem. Wij hebben één grote Samsonite koffer met een kleine handbagage koffer en die paste er perfect in met de kap naar beneden.
You made my day 8) 8) Ik dacht dat de kap naar beneden de hele kofferbak op slokte; nu kan ik toch roadtrippen met koffers achterin in de Mustang :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Eigenlijk past er vrij veel in een Mustang. Mensen die specifiek een Camaro nemen komen vaak bedrogen uit, die kofferbakopening kan echt niks doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Wij kregen toch echt maar 1 koffer achter in, de 2e moest op de achterbank. En toen we inkopen hadden gedaan moesten ze alle twee op de achterbank. :+

Nou gingen we dan ook 4 dagen camperen aan een circuit en bier drinken. ;)

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 14:42
Als je daarover zorgen maakt kun je in plaats van een harde koffer natuurlijk ook gewoon een tas meenemen die wat te vervormen is, zoals een backpak of duffel bag. Veel praktischer met het inpakken van auto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41

Rannasha

Does not compute.

[...]

De opbergruimte voor de kap is gescheiden van de kofferbak. Kap open of dicht maakt dus niet uit voor de ruimte die je hebt.

Wij hebben vorig jaar 2 redelijk grote, maar zachte koffers in die kofferbak gekregen. De rest van de spullen (rugzakken, koelbox) ging op de achterbank. Krap, maar goed te doen. Op YouTube kun je wel filmpjes vinden van mensen die koffers / tassen in een Mustang douwen. Daar kun je wel een idee van krijgen over hoeveel ruimte je hebt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:16

Don Quijote

El Magnifico

[...]

Laat ik het zo zeggen. Ik heb een Mustang gekocht en samen met mijn vrouw 3,5 maand door de US gereden, en dat ging qua ruimte prima. Zelfs alle schilderijen, kunst etc. die we gekocht hadden ging allemaal mee. Ruimte zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Ja, kan het bevestigen. De Mustang is een perfecte rondreis-auto, zowel met als zonder dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
[...]

Kap verdwijnt in een aparte ruimte in de kofferbak, dus daar heb je geen last van inderdaad.
In de Mustang die ik huurde een aantal jaar geleden pastte 1 harde koffer (niet het allergrootste model) en 1 grote (flexibele) reistas.
De reistas hadden we ook speciaal voor dit doel gekocht.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

tomhster schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 18:33:
Ja, kan het bevestigen. De Mustang is een perfecte rondreis-auto, zowel met als zonder dak.
Als het aan mijn vriendin lag hadden we een Spark of soortgelijk gehuurd :+

Gelukkig is het een Ford Edge (of gelijkwaardig) geworden :9

---

@tomhster @wodkabuikje @Barrycade @matthijst

De route is inmiddels definitief. Vlucht en hotels zijn geboekt, auto is gereserveerd.

Dag 1 om 17.20 uur aankomst op Miami Airport, auto ophalen en het eerste hotel in (vlakbij Airport).
Dag 2 naar de Everglades voor een moerasboottour, daarna door naar Naples.
Dag 3 naar Naples Zoo, daarna door naar Clearwater beach (buffet cruise gereserveerd).
Dag 4 naar Clearwater marine aquarium (en misschien het strand), daarna door naar Tampa.
Dag 5 naar Bush gardens, daarna door naar Orlando (of ja, hotel in Kissemmee).
Dag 6 naar Discovery cove.
Dag 7 naar Seaworld.
Dag 8 naar Disney's Hollywood Studios
Dag 9 naar Disney's Magic Kingdom
Dag 10 naar NASA Kennedy space center, daarna door naar Fort Lauderdale (tussenstopje)
Dag 11 naar Key West (Mallory square dok)
Dag 12 naar Miami (Brickell), daar rustig aan; Hop on / Hop off tour en een boottocht vermoedelijk.
Dag 13 nog even naar South Beach en om 16:00u de auto inleveren en naar het vliegveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Zo dan, druk programma :)

Ik ben alleen in Seaworld geweest, maar jij pakt ze bijna allemaal mee.

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Barrycade schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:06:
Zo dan, druk programma :)

Ik ben alleen in Seaworld geweest, maar jij pakt ze bijna allemaal mee.

Veel plezier!
De overige (3 ?) Disney en Universal parken slaan we over hoor :+

Dat is inderdaad (helaas) niet te doen.

Ik vermoed dat we na deze parken al helemaal naar de klote zijn. Worst case scenario slaan we NASA over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Ik vind je programma best redelijk, tot je naar Key West wil. Best leuk, maar in mijn optiek niet de meerafstand in zo'n korte tijd waard. Ik zou de laatste dagen gewoon in de omgeving van Miami blijven. Zat te zien en te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Welke sites gebruiken jullie zoal voor de autohuur? Ik ga in augustus ook weer eens Florida bezoeken maar was even benieuwd of iemand nog een goede site heeft voor de huurvoordelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Carthrax schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:52:
Welke sites gebruiken jullie zoal voor de autohuur? Ik ga in augustus ook weer eens Florida bezoeken maar was even benieuwd of iemand nog een goede site heeft voor de huurvoordelen ;)
Easyterra heeft wel eens een goede aanbieding.

Let wel dat je in Florida bijna overal een sunpass nodig hebt om rond te rijden op de snelwegen. Controleer de kosten daar van bij de huurpartijen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Dutchone schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:56:
[...]

Easyterra heeft wel eens een goede aanbieding.

Let wel dat je in Florida bijna overal een sunpass nodig hebt om rond te rijden op de snelwegen. Controleer de kosten daar van bij de huurpartijen!
Inderdaad, ik weet dat Alamo en National Toll by Plate hebben en vooral maatschappijen als Dollar lage prijzen doorgeven maar dan daar weer op terug pakken.
Ik ga even gluren bij Easyterra, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

tomhster schreef op maandag 28 mei 2018 @ 22:15:
Ik vind je programma best redelijk, tot je naar Key West wil. Best leuk, maar in mijn optiek niet de meerafstand in zo'n korte tijd waard. Ik zou de laatste dagen gewoon in de omgeving van Miami blijven. Zat te zien en te doen.
Keuzes inderdaad, maar we willen dat stukje gewoon niet missen (en ook de mooie rit ernaartoe niet).
Carthrax schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:52:
Ik heb de auto gehuurd via Rentalcars.com
Dutchone schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 11:56:
[...]

Goeie tip, ik zag geregeld tol voorbij komen maar Sun Pass werd nergens benoemd (Avis).
Even uitzoeken dus.

EDIT;
I travel to Orlando often and have lived through these problems. The issue is that Avis (and maybe others) puts a SunPass toll tag on their windshields that can be enabled/disabled by the renter by flipping a plastic lever on the toll tag box. Problems are that the toll tag box is hidden behind the rearview mirror (you probably wouldn't notice it if you weren't looking for it) and it's very difficult to tell if the lever is in the enable or disable position withoug pulling over and looking at it closely. So, I often make the mistake of driving up the the toll booth cash lane with money in hand only to have the operator tell me that the toll tag has been read and I can pass through. This means my $1 toll just became over $9 with the Avis "convienance fee" added. The cash lanes are set up to read the toll tags so it is incumbent on the driver to figure out and disable the toll tag reader before they get to that first booth (which sits at the first west bound exit from the airport). Once the toll tag is read the first time you are doomed to pay the fee whether you disable it for all subsequent booths or not.
https://www.tripadvisor.c..._Use-Orlando_Florida.html

Hmm, wat is wijsheid. Ik wil me niet druk hoeven maken over welke wegen ik neem (en betaal daarvoor graag wat extra), maar dan moet dat wel automatisch gaan en niet tegen té hoge kosten. Als het met cash 1 dollar kost en via Avis incl. alle service fee's ineens 10 dollar 8)7

EDIT;
When a renter utilizes these lanes, the toll system identifies the car and charges the standard cash fee for toll roads as published by the toll authority, plus the convenience fee of $3.95 per day ($19.75 maximum per month).
https://www.avis.com/en/p...ices/services/avis-e-toll

$3.95 per dag / $19.75 maximaal < maand valt dan nog wel mee, ik dacht dat de fee er per tolweg bij kwam.

Aangezien cash niet overal (meer) kan ga ik waarschijnlijk voor het gemak van de transponder.

[ Voor 67% gewijzigd door TommyGun op 29-05-2018 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
Het blijft duur. Een sunpass sticker is vijf dollar. Hier een staat een lijstje met winkels, en hier staan de activatie-instructies en hoe snel je hem na activatie kunt gebruiken.
Nog makkelijker is de methode op https://www.sunpass.com/rentalcar
It is strongly recommended that SunPass customers access their online SunPass accounts or contact the SunPass Customer Service Center to add the rental vehicle subscription to their account for the rental period
Voor het aanmaken van een account heb je een Amerikaans adres nodig, maar dat wordt nergens geverifieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Ik zoek een auto voor in de oostkust, maar het maakt het wel lastig dat ik <25 ben. Ook op vergelijkingssites is het niet altijd duidelijk hoeveel de minorfee is en of deze er nog bij komt of al in de prijs zit. Iemand toevallig een aanrader? Ik hoef uiteraard geen Mustang, maar een Chevy Spark oid. is ook geen optie :P

Ik zag zelf een aantal keer Thrifty naar voren komen. Heeft iemand hier daar ervaringen mee toevallig?

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:24

Typhone

Who Dares Wins

DikkeBMW schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:31:
Ik zoek een auto voor in de oostkust, maar het maakt het wel lastig dat ik <25 ben. Ook op vergelijkingssites is het niet altijd duidelijk hoeveel de minorfee is en of deze er nog bij komt of al in de prijs zit. Iemand toevallig een aanrader? Ik hoef uiteraard geen Mustang, maar een Chevy Spark oid. is ook geen optie :P

Ik zag zelf een aantal keer Thrifty naar voren komen. Heeft iemand hier daar ervaringen mee toevallig?
Ik heb bij heel veel al gehuurd maar nooit onder <25. Wat velen hier echter niet weten is dat Amerikanen een ultra goed support en helpdesk systeem hebben. Snelste manier is een rondje bellen doen (rond 15:00 's middags NL tijd). Ze helpen snel en accuraat en bellen vaak terug, ook internationaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Check eens bij Sunnycars.nl. Heb zelf een paar keer een auto via deze service gehad. Voordeel is dat je boekt bij via een Nederlandse service, alles is lekker duidelijk en verzekeringen die je hierbij afneemt dekken de lading :).

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Calitomnication schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:18:
[...]

Check eens bij Sunnycars.nl. Heb zelf een paar keer een auto via deze service gehad. Voordeel is dat je boekt bij via een Nederlandse service, alles is lekker duidelijk en verzekeringen die je hierbij afneemt dekken de lading :).
Thanks, die ga ik vanavond even raadplegen!

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:01
DikkeBMW schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 15:21:
[...]

Thanks, die ga ik vanavond even raadplegen!
Zelf ook goede ervaringen met sunnycars.nl. Aangekomen in het land proberen ze je toch een duurdere auto aan te smeren of andere opties. Laat je niets aanpraten want alles is gedekt bij Sunnycars, dit wordt tijdens het boeken uitstekend uitgelegd.

Daarnaast kan ik je in Amerika ook Alamo aanraden. Deze hebben wij gebruikt voor een rondreis door het westen. Prima ervaring en uiteindelijk net als bovenstaand, ze proberen je altijd meer te verkopen.

Belangrijkste tip, zorg ervoor dat je de auto van te voren echt goed na kijkt op beschadigingen en dat deze allemaal netjes vermeld zijn op het formulier. Gelukkig zelf nooit problemen mee gehad, maar familie leden van mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Typhone schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:12:
[...]

Ik heb bij heel veel al gehuurd maar nooit onder <25. Wat velen hier echter niet weten is dat Amerikanen een ultra goed support en helpdesk systeem hebben. Snelste manier is een rondje bellen doen (rond 15:00 's middags NL tijd). Ze helpen snel en accuraat en bellen vaak terug, ook internationaal.
Toen ik 23 was betaalde ik bij Alamo geloof ik 20$ per dag extra aan die fee.

Was verder wel tevreden over Alamo. Al proberen ze natuurlijk altijd je een duurdere auto te verkopen. Ook moesten we bij het afhalen van de auto beslissen wat we met de benzine wilde doen. Afgetankt terug brengen of gewoon inleveren(en dan verrekenen hun het op de rekening achteraf)

[ Voor 22% gewijzigd door garriej op 31-05-2018 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47
Ik kijk niet elke keer in dit topic maar even een paar van mijn dingetjes die ik gedaan heb tijdens mijn reis van Florida:
Bijrijder bij een auto was bij onze huurauto best duur. We waren met drie personen (allen boven de 30), en de kosten waren toen best significant dat we toen maar besloten hebben om maar één persoon aan te wijzen en hij ging de hele vakantie rijden.

Qua parken in Florida van Disney. Ze hebben er zes (waarvan 2 waterparken)
- Magical Kingdom: Qua sfeer de beste en ook het meest diverse park.
- Hollywood Studios: Heeft de meeste "thrill" rides maar ook de meeste verdieping qua filmgeschiedenis.
- Epcot: Dit park bestaat vooral uit eettentjes rond het meer + een aantal losse attracties aan het begin van het park. Qua attracties ben je er vrij snel doorheen. De sfeer 's avonds op Epcot is wel heel chill. Leuke avondshow rond het meer en over het algemeen iets meer volwassen publiek..
- Animal Kingdom: Dit is eigenlijk een verkapt safari/dierentuin met wat attracties.
- Blizzard Beach + Typhoon Lagoon zijn de waterparken

Ik zou zelf Magical Kingdom op 1 zetten (is toch wel een erg leuk verplicht nummertje), Hollywood Studio's op 2. Epcot en Animal Kingdom zijn leuke vullers als je een 5 dagen kaart koopt ofzo (want de meerprijs vanaf dag 3 is niet zo heel groot) maar vond ze lang niet zo leuk als MK + HS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
Bij mijn onderzoek naar het huren van een auto in States kom ik erachter dat de One-Way kosten (SFO->LV) toch wel erg pittig zijn. Je betaald ongeveer 220%..!

Iemand tips hiervoor? :)

[ Voor 6% gewijzigd door -Muncky- op 31-05-2018 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
-Muncky- schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:30:
Bij mijn onderzoek naar het huren van een auto in States kom ik erachter dat de One-Way kosten (SFO->LV) toch wel erg pittig zijn. Je betaald ongeveer 220%..!

Iemand tips hiervoor? :)
Niet elke verhuurder rekent one-way fees tussen CA en NV. Als ik bij Alamo voor twee willekeurige datums in juni kijk, staat er bijvoorbeeld geen one-way fee. Sommige verhuurders rekenen een prijs per mijl ipv een one-way fee, maar bij alamo is unlimited mileage ook inbegrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Depends welke kant je uitrijdt.

Als iedereen van SFO naar LV gaat, en jij rijdt de andere richting, dan betaal je het niet.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Vorig jaar aan de westkust via Alamo de Ford Mustang gehuurd. Dit jaar in Florida wederom via Alamo een Ford Mustang gehuurd. Prima organisatie verder.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
GlowMouse schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:32:
Het blijft duur. Een sunpass sticker is vijf dollar. Hier een staat een lijstje met winkels, en hier staan de activatie-instructies en hoe snel je hem na activatie kunt gebruiken.
Nog makkelijker is de methode op https://www.sunpass.com/rentalcar

[...]

Voor het aanmaken van een account heb je een Amerikaans adres nodig, maar dat wordt nergens geverifieerd.
Als ik het goed begrijp dan kan ik dit beter doen aangezien ik over 2 weken begin in Atlanta en pas de 2e week richting Florida ga?

Tot nu toe ben ik altijd in Florida begonnen en Almo zei altijd dat het automatisch ging.

M.b.t. de auto ga ik het regelen bij Rentalcars.com denk ik. Dan kom ik evengoed goedkoper uit bij Alamo. De laatste keer in 2016 kregen we een upgrade naar 2 x een Suburban maar dat zal nu niet gebeuren met 2 personen denk ik :9

En ja, ik ben laat met het regelen. De vrouw heeft alles al geboekt en ik moest de auto regelen. My only job...

[ Voor 17% gewijzigd door wodkabuikje op 31-05-2018 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:20

Sunnycars werd genoemd, gebruik ik ook vaak naar tevredenheid.

Voor usa was voor mij tot nu toe echter altijd usa-reisen.de het interessantst.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Thanks allen! Ik had by far de beste prijs met Sunycars; de goede ervaringen zijn dan een welkome geruststelling.

Overigens wel een frappant detail. Afgelopen januari kon ik in Miami gewoon een Mustang huren; prijzig, maar geen enkel probleem. Nu, vanuit NYC, staat die nieteens als optie erbij. Zou dat komen doordat die staat andere regels mbt de minor fee hanteert? Los van het feit dat ik nu (ivm langere huurperiode) in een goedkopere klasse kies, vond ik het apart.

En dan nog een aanrader voor de mensen die naar Florida gaan. Ik vond het super gaaf om naar Daytona Speedway te gaan. Tof om zo'n fameuze race-oval eens in het echt te zien. Goed te combineren met JFK space center! Ikzelf geef niks om Disney etc., dus voor mij was dit vele malen mooier dan die parken.

Als laatst nog een aanrader voor wie in Miami Beach 's avonds iets wil drinken: The Broken Shaker is een supertoffe beergarden. Veel planten en groen, bonte verzameling stoelen en tafels. Hele relaxte sfeer; even weg uit de drukte enzo. Kan het iedereen aanraden.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

DikkeBMW schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:51:
Thanks allen! Ik had by far de beste prijs met Sunycars; de goede ervaringen zijn dan een welkome geruststelling.

Overigens wel een frappant detail. Afgelopen januari kon ik in Miami gewoon een Mustang huren; prijzig, maar geen enkel probleem. Nu, vanuit NYC, staat die nieteens als optie erbij. Zou dat komen doordat die staat andere regels mbt de minor fee hanteert? Los van het feit dat ik nu (ivm langere huurperiode) in een goedkopere klasse kies, vond ik het apart.

En dan nog een aanrader voor de mensen die naar Florida gaan. Ik vond het super gaaf om naar Daytona Speedway te gaan. Tof om zo'n fameuze race-oval eens in het echt te zien. Goed te combineren met JFK space center! Ikzelf geef niks om Disney etc., dus voor mij was dit vele malen mooier dan die parken.

Als laatst nog een aanrader voor wie in Miami Beach 's avonds iets wil drinken: The Broken Shaker is een supertoffe beergarden. Veel planten en groen, bonte verzameling stoelen en tafels. Hele relaxte sfeer; even weg uit de drukte enzo. Kan het iedereen aanraden.
Als je vanuit NYC vertrekt zou ik eens kijken om de auto af te halen op Newark Airport, NJ. Kan weer net een paar euro's schelen. Daarnaast schiet je van Newark zo de i-95 op en ben je binnen no-time op weg naar waar je heen gaat.
Een auto in Manhattan zelf ophalen kan zeker, maar daar is de keuze (mede door ruimtegebrek) gewoon minder. Daarnaast duurt het gewoon lang voordat je weg bent uit Manhattan, tunnel altijd file, bruggen altijd file. Plus autorijden in Manhattan.. Je moet een beetje gek zijn wil je dat doen :P.

Wij hadden in 2010 een auto op Newark, geboekt via Sunnycars en opgehaald bij National. Was mooi, je gaat de auto ophalen, krijgt een kaartje mee, geeft dat aan een gast in een hokje. Die wijst vervolges naar de parkeergarage en zegt: "Row 1, 2 & 3, pick anyone you like". We konden kiezen uit Chargers, VW Beetle's, Dodge Journeys (deze is het geworden aangezien we met 3 man waren).

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Calitomnication schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 08:09:
[...]

Als je vanuit NYC vertrekt zou ik eens kijken om de auto af te halen op Newark Airport, NJ. Kan weer net een paar euro's schelen. Daarnaast schiet je van Newark zo de i-95 op en ben je binnen no-time op weg naar waar je heen gaat.
Een auto in Manhattan zelf ophalen kan zeker, maar daar is de keuze (mede door ruimtegebrek) gewoon minder. Daarnaast duurt het gewoon lang voordat je weg bent uit Manhattan, tunnel altijd file, bruggen altijd file. Plus autorijden in Manhattan.. Je moet een beetje gek zijn wil je dat doen :P.

Wij hadden in 2010 een auto op Newark, geboekt via Sunnycars en opgehaald bij National. Was mooi, je gaat de auto ophalen, krijgt een kaartje mee, geeft dat aan een gast in een hokje. Die wijst vervolges naar de parkeergarage en zegt: "Row 1, 2 & 3, pick anyone you like". We konden kiezen uit Chargers, VW Beetle's, Dodge Journeys (deze is het geworden aangezien we met 3 man waren).
Wij vliegen op JFK, dus pakken daar de auto. Komen 's avonds aan, dus pakken de auto en overnachten dan in de buurt van het vliegveld. Dag erna rijden we naar Boston. Eerst naar Newark loont dan niet :P

Ik ben eens benieuwd hoe het gaat. Blijf het een gedoe vinden alles uit te zoeken enzo

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

DikkeBMW schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:51:

En Sebring International Raceway natuurlijk! Al denk ik niet dat we überhaupt een circuit gaan bekijken, daar geeft m'n vriendin niets om.
Thanks, zal 'm noteren :)
Robkazoe schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 17:29:
Ik kijk niet elke keer in dit topic maar even een paar van mijn dingetjes die ik gedaan heb tijdens mijn reis van Florida:
Bijrijder bij een auto was bij onze huurauto best duur. We waren met drie personen (allen boven de 30), en de kosten waren toen best significant dat we toen maar besloten hebben om maar één persoon aan te wijzen en hij ging de hele vakantie rijden.

Qua parken in Florida van Disney. Ze hebben er zes (waarvan 2 waterparken)
- Magical Kingdom: Qua sfeer de beste en ook het meest diverse park.
- Hollywood Studios: Heeft de meeste "thrill" rides maar ook de meeste verdieping qua filmgeschiedenis.
- Epcot: Dit park bestaat vooral uit eettentjes rond het meer + een aantal losse attracties aan het begin van het park. Qua attracties ben je er vrij snel doorheen. De sfeer 's avonds op Epcot is wel heel chill. Leuke avondshow rond het meer en over het algemeen iets meer volwassen publiek..
- Animal Kingdom: Dit is eigenlijk een verkapt safari/dierentuin met wat attracties.
- Blizzard Beach + Typhoon Lagoon zijn de waterparken

Ik zou zelf Magical Kingdom op 1 zetten (is toch wel een erg leuk verplicht nummertje), Hollywood Studio's op 2. Epcot en Animal Kingdom zijn leuke vullers als je een 5 dagen kaart koopt ofzo (want de meerprijs vanaf dag 3 is niet zo heel groot) maar vond ze lang niet zo leuk als MK + HS.
Goed om te lezen, dan hebben we dus juist gekozen met MK + HS (2 dagen pas) :)

[ Voor 47% gewijzigd door TommyGun op 01-06-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

DikkeBMW schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:45:
[...]

Wij vliegen op JFK, dus pakken daar de auto. Komen 's avonds aan, dus pakken de auto en overnachten dan in de buurt van het vliegveld. Dag erna rijden we naar Boston. Eerst naar Newark loont dan niet :P

Ik ben eens benieuwd hoe het gaat. Blijf het een gedoe vinden alles uit te zoeken enzo
Auto ophalen op JFK stelt niet zoveel voor. Met de AirTrain reis je naar het verhuurbedrijf, daar haal je de auto op :).
Van JFK naar Boston. Als je bij JFK vertrekt duik je meteen de 678 North op, deze sluit in the Bronx aan op de i-95 North. Blijf deze volgen en je komt in Boston uit :D. Blijf na vertrek.2 a 3 uurtjes doorrijden (voor zover dat gaat) en neem ergens een hotel, aan de oostkust moet het geen punt zijn om er 1 te vinden, praktisch op iedere afslag liggen er wel een paar :).

Have fun!

offtopic:
uitzoeken is altijd het leukste gedeelte van de reis

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Calitomnication schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:37:
[...]

Auto ophalen op JFK stelt niet zoveel voor. Met de AirTrain reis je naar het verhuurbedrijf, daar haal je de auto op :).
Van JFK naar Boston. Als je bij JFK vertrekt duik je meteen de 678 North op, deze sluit in the Bronx aan op de i-95 North. Blijf deze volgen en je komt in Boston uit :D. Blijf na vertrek.2 a 3 uurtjes doorrijden (voor zover dat gaat) en neem ergens een hotel, aan de oostkust moet het geen punt zijn om er 1 te vinden, praktisch op iedere afslag liggen er wel een paar :).

Have fun!

offtopic:
uitzoeken is altijd het leukste gedeelte van de reis
Overnachtingen regelen willen we wel hier al doen. Maar ik vind het uitzoeken juist vreselijk... Afwegen waarheen ik wil is leuk, maar om dan overnachtingen te moeten boeken, routes plannen, en al dat soort zaken regelen. Nee, daar heb ik geen enkel plezier aan. Als ik eenmaal daar ben is het pas leuk :P

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

DikkeBMW schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:10:
[...]

Overnachtingen regelen willen we wel hier al doen. Maar ik vind het uitzoeken juist vreselijk... Afwegen waarheen ik wil is leuk, maar om dan overnachtingen te moeten boeken, routes plannen, en al dat soort zaken regelen. Nee, daar heb ik geen enkel plezier aan. Als ik eenmaal daar ben is het pas leuk :P
Zo min mogelijk vooraf regelen en gewoon ter plekke in de loop van de dag de app van Booking.com / AirBnB / etc... er bij pakken en een plekje zoeken. Als je niet hele specifieke eisen hebt en niet in een zeer drukke periode reist, is dat geen probleem. Op die manier heb je lekker de vrijheid om ergens een dagje langer te blijven of om juist een plek over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 20:55
Nevermind, verkeerde haha

[ Voor 95% gewijzigd door Zingo op 01-06-2018 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
Calitomnication schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:37:
[...]

Van JFK naar Boston. Als je bij JFK vertrekt duik je meteen de 678 North op, deze sluit in the Bronx aan op de i-95 North. Blijf deze volgen en je komt in Boston uit :D. Blijf na vertrek.2 a 3 uurtjes doorrijden
Je kunt beter na de 678 rechtdoor en over de parkway rijden, die is veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Rannasha schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 11:14:
[...]

Zo min mogelijk vooraf regelen en gewoon ter plekke in de loop van de dag de app van Booking.com / AirBnB / etc... er bij pakken en een plekje zoeken. Als je niet hele specifieke eisen hebt en niet in een zeer drukke periode reist, is dat geen probleem. Op die manier heb je lekker de vrijheid om ergens een dagje langer te blijven of om juist een plek over te slaan.
Sterker nog, aan de oostkust heb je hotels & motels genoeg! Heb daar nog nooit van te voren een boeking gemaakt,. Precies om de redenen die jij aangeeft. Bekijk lekker gedurende de trip waar je naartoe gaat, praat met locals, die kunnen je meestal de beste tips geven.

Als je naar de westkust gaat is dit een ander verhaal. We hebben ooit eens van Tuba, az terug naar Flagstaff kunnen en rijden (daar kwamen we net vandaan) omdat wij dachten dat =er wel plek genoeg zou zijn Niet dus :P. Aan de westkust is vooruit plannen wel enigszins gewenst, aan de oostkust zou ik gewoon op bonnefooi gaat rijden en zien waar je uitkomt :).
Lonely Planet erbij en gaan met die banaan

tips voor New York

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Calitomnication schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:42:
[...]

Als je naar de westkust gaat is dit een ander verhaal. We hebben ooit eens van Tuba, az terug naar Flagstaff kunnen en rijden (daar kwamen we net vandaan) omdat wij dachten dat =er wel plek genoeg zou zijn Niet dus :P. Aan de westkust is vooruit plannen wel enigszins gewenst, aan de oostkust zou ik gewoon op bonnefooi gaat rijden en zien waar je uitkomt :).
Lonely Planet erbij en gaan met die banaan
Ook aan de westkust valt het best mee als je buiten de drukke periodes blijft. Vorig jaar November een rondje langs de standaard plekken (LA, LV, SF en de diverse parken eromheen) gedaan en op de eerste locatie en het verblijf in LV (want had MyVegas punten voor gratis overnachting) na alles ter plekke geboekt. Was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Ik ga begin augustus en we hebben maar 13 dagen, dus heb wel ingedeeld wat we wanneer willen doen. Maar dan is het toch vol in het hoogseizoen? Airbnb rondom NY is ook niet altijd beschikbaar last minute. Die overnachtingen leg ik toch echt liever vast hoor.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

DikkeBMW schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 14:34:
Ik ga begin augustus en we hebben maar 13 dagen, dus heb wel ingedeeld wat we wanneer willen doen. Maar dan is het toch vol in het hoogseizoen? Airbnb rondom NY is ook niet altijd beschikbaar last minute. Die overnachtingen leg ik toch echt liever vast hoor.
AirBnB is in mijn ogen sowieso geen beste optie voor last minute. Wil je klikken, boeken, klaar dan is Booking.com je vriend. Voor een leuke deal in een mooi appartement moet je idd vooruit boeken, daar ontkom je ook gewoon niet aan. (daarnaast moet je tijdens je ESTA aanvraag een verblijfplaats opgeven, dus de eerste overnachting ligt meestal toch al vast :)).

Overigens heb ik aan AirBnB een leuk en goed adres overgehouden. We zijn daar in 2014 voor het eerst geweest, hebben altijd contact gehouden via Facebook en ben daar inmiddels al 2x terug geweest. Stuur een week van te voren een WhatsApp, boek mijn ticket en stap in het vliegtuig. Ideaal :)

In ieder geval een hele toffe trip die je gaat maken, ben zelf nog nooit in Boston geweest, die staat wel nog op mijn verlanglijstje.

tips voor New York

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Calitomnication schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 15:53:
[...]

AirBnB is in mijn ogen sowieso geen beste optie voor last minute. Wil je klikken, boeken, klaar dan is Booking.com je vriend. Voor een leuke deal in een mooi appartement moet je idd vooruit boeken, daar ontkom je ook gewoon niet aan. (daarnaast moet je tijdens je ESTA aanvraag een verblijfplaats opgeven, dus de eerste overnachting ligt meestal toch al vast :)).

Overigens heb ik aan AirBnB een leuk en goed adres overgehouden. We zijn daar in 2014 voor het eerst geweest, hebben altijd contact gehouden via Facebook en ben daar inmiddels al 2x terug geweest. Stuur een week van te voren een WhatsApp, boek mijn ticket en stap in het vliegtuig. Ideaal :)

In ieder geval een hele toffe trip die je gaat maken, ben zelf nog nooit in Boston geweest, die staat wel nog op mijn verlanglijstje.
Heb mijn Esta nog, dus dat is geen issue. We wilden AirBnB wel proberen dus vandaar op tijd kijken. Waar zit die Air BnB dan? Heb er zelf ook zin in ja. Auto is ook geboekt dus het belangrijkste is gedaan haha.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 19:07
Ik ga op 14 september naar LA, om vervolgens drie weken later uit te komen in SF. Nu wil ik graag een honkbalwedstrijd bekijken. Als ik kijk in LA dan zie ik dat de LA Dodgers spelen op 17-9 tegen de Colorado Rockies. Echter spelen de LA Angeles de 15e en 16e tegen de Seattle Mariners.

Mochten de wedstrijden tegelijkertijd zijn zal ik het liefst naar de LA Dodgers willen (dit is puur op gevoel), echter qua planning zal de wedstijrd van de LA Angeles veel beter uitkomen. Ik ben geen honkbalfanaat o.i.d., vind de sport interessant en het gaat me puur om de beleving.

Heeft iemand ervaring met de stadions/clubs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er van uitgaande dat het je gestolen kan worden of er al dan niet een designated hitter is: het klinkt misschien leuker om de Dodgers te hebben zien spelen omdat dat een meer herkenbare naam is. Maar als dat belangrijk is dan moet je een detour maken om de Yankees te zien :P
Ik heb tweemaal een baseball wedstrijd bezocht: Philadelphia Phillies - Atlanta Braves en LA Dodgers - Cincinnati Reds. Heb me er als niet-fan tweemaal prima vermaakt, maar kan niet zeggen dat het me nu heel veel uitmaakte in welk stadion ik zat of welke teams speelden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
F_J_K schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 11:29:
Er van uitgaande dat het je gestolen kan worden of er al dan niet een designated hitter is, het klinkt misschien leuker om de Dodgers te hebben zien spelen omdat dat een meer herkenbare naam is. Maar als dat belangrijk is dan moet je een detour maken om de Yankees te zien :P
Ik heb tweemaal een baseball wedstrijd bezocht: Philadelphia Phillies - Atlanta Braves en LA Dodgers - Cincinnati Reds. Heb me er als niet-fan tweemaal prima vermaakt, maar kan niet zeggen dat het me nu heel veel uitmaakte in welk stadion ik zat of welke teams speelden.
Gezien ik moest googelen wat designated hitter is maakt het me inderdaad niet uit. Ik ga niet voor bepaalde sterren er naar toe. Gezien jouw reactie ben ik wel weer wat zekerder om voor de LA Angles te gaan gezien 3 weken al veels te kort is eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

belly89 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:48:
Ik ga op 14 september naar LA, om vervolgens drie weken later uit te komen in SF. Nu wil ik graag een honkbalwedstrijd bekijken. Als ik kijk in LA dan zie ik dat de LA Dodgers spelen op 17-9 tegen de Colorado Rockies. Echter spelen de LA Angeles de 15e en 16e tegen de Seattle Mariners.

Mochten de wedstrijden tegelijkertijd zijn zal ik het liefst naar de LA Dodgers willen (dit is puur op gevoel), echter qua planning zal de wedstijrd van de LA Angeles veel beter uitkomen. Ik ben geen honkbalfanaat o.i.d., vind de sport interessant en het gaat me puur om de beleving.

Je zou ook kunnen kijken of de Giants in SF zijn als jij er ook bent. Ik woon 5 minuten van het stadion en de uitzichten van binnen en buiten zijn erg mooi op een zonnige dag. De sfeer is ook altijd heel goed als de Giants thuis spelen. Dat zal in LA niet anders zijn, maar het maakt plannen misschien wat makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LangTall
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

TommyGun schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:12:
En Sebring International Raceway natuurlijk! Al denk ik niet dat we überhaupt een circuit gaan bekijken, daar geeft m'n vriendin niets om.
Ben ik nu 7 keer geweest, niet geheel toevallig in maart. :+ En die ene keer dat ik met de GF in de states was waren we er ook.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
Scott schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 19:00:
[...]

Je zou ook kunnen kijken of de Giants in SF zijn als jij er ook bent. Ik woon 5 minuten van het stadion en de uitzichten van binnen en buiten zijn erg mooi op een zonnige dag. De sfeer is ook altijd heel goed als de Giants thuis spelen. Dat zal in LA niet anders zijn, maar het maakt plannen misschien wat makkelijker.
Bedankt voor de tip, de Giants spelen echter niet in de dagen dat ik daar ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
TommyGun schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:55:
[...]

Dag 9 naar Disney's Magic Kingdom
Dag 10 naar NASA Kennedy space center, daarna door naar Fort Lauderdale (tussenstopje)
Dag 11 naar Key West (Mallory square dok)
Ik weet niet zeker of het Magic Kingdom was maar er is 1 Disney park wat eigenlijk alleen voor kleine kinderen is. Als je met kinderen bent is het ok en dan heb ik niets gezegd :)

Fort Lauderdale is eigenlijk heel leuk. Er varen daar een soort hop on hop off watertaxi's die langs mooie huizen en jachten varen en er een leuk verhaal bij vertellen. Zeker doen als je de tijd hebt.

Je blijft dus wel slapen in Key West? Ik ben 2 jaar geleden vanuit Fort Lauderdale 's ochtends heen gereden en aan het eind van de avond weer terug. Dat was eigenlijk niet te doen maar we waren met mensen die er nog niet geweest waren en erg benieuwd waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

wodkabuikje schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:10:
[...]

Ik weet niet zeker of het Magic Kingdom was maar er is 1 Disney park wat eigenlijk alleen voor kleine kinderen is. Als je met kinderen bent is het ok en dan heb ik niets gezegd :)

Fort Lauderdale is eigenlijk heel leuk. Er varen daar een soort hop on hop off watertaxi's die langs mooie huizen en jachten varen en er een leuk verhaal bij vertellen. Zeker doen als je de tijd hebt.

Je blijft dus wel slapen in Key West? Ik ben 2 jaar geleden vanuit Fort Lauderdale 's ochtends heen gereden en aan het eind van de avond weer terug. Dat was eigenlijk niet te doen maar we waren met mensen die er nog niet geweest waren en erg benieuwd waren.
Naar wat ik begrijp is MK hét park van Disney dat je moet bezoeken. Geen kinderen overigens.

Ik verwacht dat we geen tijd over hebben voor FL, behalve dan slapen. We gaan wel in Clearwater een dinner 'cruise' doen, en als we tijd over hebben op het eind nog een boottocht of helikoptervlucht in Miami.

We blijven inderdaad slapen in Key West.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:51
Glenfiddich schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:49:
[...]

Sunnycars werd genoemd, gebruik ik ook vaak naar tevredenheid.

Voor usa was voor mij tot nu toe echter altijd usa-reisen.de het interessantst.
Goede tip, thanks!

Saillant is dat ik geen enkele site heb gevonden waar ik zonder een one-way fee een auto kan huren van Denver naar SF, maar hier (usa-reisen.de ) wel.

Iemand nog een andere tip om gemakkelijk in Yellowstone te komen qua vliegen?

Ik wil een herhaling van mijn eerdere trip (jaren geleden) gaan doen dit jaar (geijkte rondje met GC, Bryce, LV, Yosemite, SF) maar dan met uitbreiding met Yellowstone. Daarbij vlieg ik aan op Atlanta (even vriend bezoeken) Vooralsnog heb ik AMS->ATL, ATL->DEN , auto ophalen, SFO->AMS.

ZO ver ik eht zie is dan Denver of evt. Salt Lake de enige handige optie, maar wie weet zie ik iets over het hoofd.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
@TommyGun
Ik heb het even aan de baas gevraagd en ze zegt dat Magic Kingdom hetzelfde was als Eurodisney maar dan voornamelijk met de attracties voor kinderen.
Hier kan je trouwens de attracties zien:
https://disneyworld.disne...ttractions/magic-kingdom/

Zelf vonden we dan Animal Kingdom veel leuker omdat dan alles nieuw voor je is. Maar we vinden dieren kijken sowieso ook leuk.

Zelf weten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 13:21
Wij vonden MK ook weinig aan :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

wodkabuikje schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 19:01:
@TommyGun
Ik heb het even aan de baas gevraagd en ze zegt dat Magic Kingdom hetzelfde was als Eurodisney maar dan voornamelijk met de attracties voor kinderen.
Hier kan je trouwens de attracties zien:
https://disneyworld.disne...ttractions/magic-kingdom/

Zelf vonden we dan Animal Kingdom veel leuker omdat dan alles nieuw voor je is. Maar we vinden dieren kijken sowieso ook leuk.

Zelf weten hoor ;)
Vreemd, ik had het gebaseerd op o.a https://www.tripadvisor.c...o_to-Orlando_Florida.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Hopjesvla79 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:22:
[...]

Goede tip, thanks!

Saillant is dat ik geen enkele site heb gevonden waar ik zonder een one-way fee een auto kan huren van Denver naar SF, maar hier (usa-reisen.de ) wel.

Ik wil een herhaling van mijn eerdere trip (jaren geleden) gaan doen dit jaar (geijkte rondje met GC, Bryce, LV, Yosemite, SF) maar dan met uitbreiding met Yellowstone. Daarbij vlieg ik aan op Atlanta (even vriend bezoeken) Vooralsnog heb ik AMS->ATL, ATL->DEN , auto ophalen, SFO->AMS.

ZO ver ik eht zie is dan Denver of evt. Salt Lake de enige handige optie, maar wie weet zie ik iets over het hoofd.
Billings of Bozeman lijken mij de geijkte steden om op te vliegen. Jackson misschien ook. Dan moet je natuurlijk wel overstappen in de VS.

Sowieso heeft elk dorp in dat deel van de VS wel een vliegveld maar op de grotere velden heb je wat meer keuze uit connecties.

[ Voor 7% gewijzigd door downtime op 08-06-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
downtime schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:14:
[...]

Billings of Bozeman lijken mij de geijkte steden om op te vliegen. Jackson misschien ook. Dan moet je natuurlijk wel overstappen in de VS.

Sowieso heeft elk dorp in dat deel van de VS wel een vliegveld maar op de grotere velden heb je wat meer keuze uit connecties.
klopt, Billings had ik ook al gevonden, maar dan zit ik alsnog met een overstap op Denver. In dat geval kan ik beter daar meteen de auto oppikken en een stuk rijden. Daar ik al in Atlanta ben wil ik niet nog een overstap maken op een binnenlandse vlucht maar ik zal Bozeman zal ik eens bekijken.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Hopjesvla79 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:24:
[...]

klopt, Billings had ik ook al gevonden, maar dan zit ik alsnog met een overstap op Denver. In dat geval kan ik beter daar meteen de auto oppikken en een stuk rijden.
Ik zou de auto nemen. Ik heb zowel Denver-Yellowstone als SLC-Yellowstone gereden en het is een lange rit maar beter dan uren op vliegvelden rondhangen en dan eindigen in Bozeman of Billings waar je alsnog een paar uur moet rijden naar Yellowstone,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Hopjesvla79 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:24:
[...]

klopt, Billings had ik ook al gevonden, maar dan zit ik alsnog met een overstap op Denver. In dat geval kan ik beter daar meteen de auto oppikken en een stuk rijden. Daar ik al in Atlanta ben wil ik niet nog een overstap maken op een binnenlandse vlucht maar ik zal Bozeman zal ik eens bekijken.
Rijden vanaf Denver kan prima. Inderdaad een lange rit, maar als je de I25 en I26 is het wel een hele mooie door het totaal lege Wyoming. Casper en Cody zijn onderweg nog wel de moeite waard om even te stoppen. Dan kan je in een lange dag in Yellowstone zijn (uurtje of 12/14 onderweg) of het in 2 dagen doen.

Wil je gewoon doorrijden dan lukt 8 of 9 uur ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
Ik ben zelf die kant nog niet op geweest, maar mag mijzelf redelijk kenner noemen wat betreft pretparken. Als je twee dagen in het Disneydomein doorbrengt is de keuze soms best lastig ja. Alle 4 de parken hebben voor en nadelen.

Magic Kingdom
Mensen zeggen dat dit park enorm hetzelfde is als Parijs, maar dat klopt maar deels. De namen van de attracties komen overeen, maar de uitwerking ervan is compleet anders. Ze hebben een aantal jaar terug new Fantasy Land gekregen, wat een enorm mooi gebied met mooie attracties is. Ze hebben een heel andere Space Mountain en ze hebben daar wel een echte water attractie! Erg tof park.

Hollywood Studios
Dit park zit in een ombouw fase, ze krijgen Toy Story land en Star Wars land erbij. De algemene concenus van de mensen om mij heen is dat dit niet het beste park is van de 4, de meeste zouden eerder naar Animal Kingdom of Epcot gaan. De Tower of Terror is daar enorm goed, Toy Story Mania is leuk, die hebben we hier niet en verder is de eindshow enorm goed. Toy Story land oogt niet echt geweldig voor Disney begrippen.

Epcot
Dit park moet je liggen. Het bied niet teveel attracties, maar schijnt wel enorm mooi te zijn.

Animal Kingdom
Dit park is net als Epcot net even wat anders. Het is een erg groot park in oppervlakte en heeft een aantal ijzersterke attracties. Expedition Everest is een schitterende achtbaan met nog mooier gebied, de rapids zijn leuk en het nieuwe Avatar gebied is ge-wel-dig mooi. Mogelijk een van de meest knappe pretparkgebieden ter wereld.

Mocht je echt van attracties houden is trouwen Universal en Island of Adventure de moeite meer waard, die hebben net wat meer thrill rides (en Harry Potter, dat schijnt (vooral als je het leuk vind) echt het aller aller vetste te zijn wat er is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
belly89 schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:48:

Afbeeldingslocatie: https://www.ballparksofbaseball.com/wp-content/uploads/2016/03/dodger16_top3.jpg

Dodgers hebben een mooier stadium (historische, mooie plek op de heuvel) en een goed team. Grootste nadeel van Dodger stadium is het geluid, komt allemaal vanuit een cluster speakers in het outfield. Echt heel slecht (tenzij dat de afgelopen twee jaar is aangepast). Parkeren is prima geregeld maar het is superdruk rond de wedstrijd (weinig/beperkte toegangswegen).

Afbeeldingslocatie: https://www.ballparksofbaseball.com/wp-content/uploads/2016/02/angel15955.jpg

Los Angeles Angels hebben een moderner station en ook een goed team. Iets makkelijker bereikbaar (beter ontsluiting).

Beide teams spelen op het hoogste niveau en zijn binnen de VS even bekend. Gevoelsmatig is een wedstrijd Angels - Mariners spannender dan Dodgers - Rockies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Zingo schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:41:
[...]

Ik ben zelf die kant nog niet op geweest, maar mag mijzelf redelijk kenner noemen wat betreft pretparken. Als je twee dagen in het Disneydomein doorbrengt is de keuze soms best lastig ja. Alle 4 de parken hebben voor en nadelen.

[...]
Thanks voor je input!

MK doen we sowieso, geen twijfel over mogelijk, maar we neigen dus naar HS voor dag 2. Zeker omdat we al naar 2 'hybride' parken gaan; Busch Gardens en SeaWorld. Voor Universal of andere parken hebben we helaas geen tijd. Tenzij we maar 1 Disney park doen en een ander niet-Disney park in plaats HS (of een ander Disney park).

Maar ik ga nog even de rides opnieuw bekijken :)

We gaan overigens met name voor de rides, dus shows zijn niet heel belangrijk (en zonder kinderen dus).

[ Voor 18% gewijzigd door TommyGun op 11-06-2018 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
TommyGun schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:51:
[...]

Thanks voor je input!

HK doen we sowieso, maar we neigen alsnog naar HS. Zeker omdat we al naar 2 'hybride' parken gaan;
Busch Gardens en SeaWorld.
Voor Universal of andere parken hebben we helaas geen tijd. Tenzij we maar 1 Disney park doen en een ander niet-Disney park erbij.
Het ligt er heel erg aan wat voor attracties je wilt bezoeken. Als je echt voor attracties gaat en Disney en Universal je om het even zijn is er een kans dat Universal Island of Adventure je meer trekt. Ze hebben daar een paar erg goede rides staan:

- Harry Potter the forbidden Journey, dat type darkride hebben we nergens in Europa
- The Amazing Spider-Man, Erg goede darkride, was ooit een worlds first, maar nu nog erg goed
- The Incredible Hulk, Grote achtbaan met loopings, nuff said
- Dudley Do-Right's Ripsaw Falls, erg goede en leuke boomstam
- Jurassic Park River Adventure, grote boot met splash en dino's
- Popeye & Bluto’s Bilge-Rat Barges, Piranja of stereoiden en dan nog wat natter

Maar zoals gezegd, Universal is wel een ander soort park, het is ook heel mooi, maar als je van Disney houd is HS een betere keuze want Disney. Kwa attracties zou ik Islands of Adventure kiezen, maar ik ben een enorme Harry Potter fan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

@Zingo wederom bedankt! UIoA ziet er erg interessant uit, en dan hebben we wel toch maar mooi een Univeral park gedaan. Maar eerst zien of ik de vriendin zo ver krijg ;)

EDIT; waarschijnlijk gaan we switchen *O*

[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 11-06-2018 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
TommyGun schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:08:
@Zingo wederom bedankt! UIoA ziet er erg interessant uit, en dan hebben we wel toch maar mooi een Univeral park gedaan. Maar eerst zien of ik de vriendin zo ver krijg ;)

EDIT; waarschijnlijk gaan we switchen *O*
Supervet! Heel veel plezier daar! En als je geld teveel heb kan je nog altijd een voordringpas kopen (want die heeft bijna elk park wel, wel heel duur (betaald, op disney na))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Even een vraag voor de mensen die in Boston geweest zijn. Wat is de leukste wijk om te overnachten? 'S avonds wil ik wel graag ergens nog wat kunnen drinken dus in de buurt van een gezellig gebied zegmaar. Ik ken me er totaal niet uit. Ik ben wel met de auto dus vandaar dat ik niet denk dat midden in het centrum een goed idee is :P

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

DikkeBMW schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:32:
Even een vraag voor de mensen die in Boston geweest zijn. Wat is de leukste wijk om te overnachten? 'S avonds wil ik wel graag ergens nog wat kunnen drinken dus in de buurt van een gezellig gebied zegmaar. Ik ken me er totaal niet uit. Ik ben wel met de auto dus vandaar dat ik niet denk dat midden in het centrum een goed idee is :P
Heb in Back Bay gewoond, maar ik denk niet dat je een betaalbaar hotel in het centrum met parkeerplek vindt. Je zou ook iets goedkoper in Cambridge kunnen zitten en een Uber nemen?

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
PolarBear schreef op zondag 10 juni 2018 @ 12:59:
[...]

[afbeelding]

Dodgers hebben een mooier stadium (historische, mooie plek op de heuvel) en een goed team. Grootste nadeel van Dodger stadium is het geluid, komt allemaal vanuit een cluster speakers in het outfield. Echt heel slecht (tenzij dat de afgelopen twee jaar is aangepast). Parkeren is prima geregeld maar het is superdruk rond de wedstrijd (weinig/beperkte toegangswegen).

[afbeelding]

Los Angeles Angels hebben een moderner station en ook een goed team. Iets makkelijker bereikbaar (beter ontsluiting).

Beide teams spelen op het hoogste niveau en zijn binnen de VS even bekend. Gevoelsmatig is een wedstrijd Angels - Mariners spannender dan Dodgers - Rockies.
Bedankt voor de uitgebreide reactie :) Het wordt Angels - Mariners. Gezien de geringe verschillen en het feit dat dit qua planning vele malen beter uitkomt lijkt me dit de best optie.

Nogmaals dank, de foto's zien er al gaaf uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Niet online
Mijn ervaring is al van even geleden, maar op straat parkeren gaat je nergens in Boston lukken zonder vergunning (die alleen aan inwoners wordt afgegeven). Er zijn wel uitzonderingen in het weekend of als je maar een paar uur parkeert, maar een parkeergarage of hotel met parkeerplek is makkelijker. Op https://boston.bestparking.com/ kun je kijken wat dat gaat kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Hopjesvla79 schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 09:22:
[...]

Zoals anderen al aanraden, is op Denver vliegen en daar een auto huren een goed idee. Je kan als je wil tegen de avond nadien al in Cody staan en de dag erna Yellowstone binnen. De rit naar Cody is wel 800km doorperen... Je zou ook ervoor nog in Thermopolis bv knn stoppen. Dan is het nog 3-4u tot Yellowstone Lake via Cody de dag nadien.

Wij reden echter vanuit Denver eerst de 700km naar Sheridan.
De dag nadien via Bighorn Canyon National Forest (US14a) en Bighorn Canyon National Recreation Area naar Cody om daar in de namiddag het Buffalo Bill Center of the West te kunnen bezoeken. Heel groot museum waarbij het Buffalo Bill gedeelte eigenlijk nog maar het kleinste is. Het firearms gedeelte was echt impressionant. Je kan er gerust enkele uren in rondwandelen.
De dag nadien reden we dan noordelijker via Red Lodge om vandaar de Beartooth Highway over te kunnen en via Lamar Valley Yellowstone binnen. De Beartooth Highway is echt de moeite, maar het hangt af van je reisperiode; de weg is gesloten in & rond de winter.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Nergens in Boston is de auto een goed idee. Voor de rest is alles in Boston redelijk goed te belopen, Boston is niet zo heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Labbers schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:40:
[...]

Nergens in Boston is de auto een goed idee. Voor de rest is alles in Boston redelijk goed te belopen, Boston is niet zo heel groot.
We hebben idd een AirBnB in Sommersville gepakt, vlakbij de Metro :)

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
:? huurauto zoeken..blijft apart... Van Seattle naar SF: geen one-way maar wel bijbetalen voor extra bestuurder. Andersom vallen die kosten weer weg... Scheelt ons een 300 euro (maar wel even andere plannen maken..)

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hopjesvla79 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:42:
:? huurauto zoeken..blijft apart... Van Seattle naar SF: geen one-way maar wel bijbetalen voor extra bestuurder. Andersom vallen die kosten weer weg... Scheelt ons een 300 euro (maar wel even andere plannen maken..)
Komt door regelgeving in Californie, daar is een bijrijder gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Of meld je aan voor de (vaak gratis) loyalty programma's. Bijv Hertz Gold.

Dan zijn verzekeringen en tweede bestuurder vaak goedkoper of gratis + extra aanbiedingen (meerdere codes stapelen).
Op die manier een SUV gehuurd voor een maand bij Hertz van 1700 dollar voor 1000 dollar, incl gratis mede bestuurder, onbeperkt miles en one-way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
belly89 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:14:
[...]

Bedankt voor de uitgebreide reactie :) Het wordt Angels - Mariners. Gezien de geringe verschillen en het feit dat dit qua planning vele malen beter uitkomt lijkt me dit de best optie.

Nogmaals dank, de foto's zien er al gaaf uit :9~
Iemand een idee hoe tickets te bestellen? wil via MLB.com de tickets bestellen maar tijdens het aanmaken van een account krijg ik de melding "The MLBAM email address and/or password format is invalid. Please try again.".

Heb MLB al gecontact maar geven aan dat ik bij Angels moet zijn, deze reageren echter niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

belly89 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:06:
[...]

Iemand een idee hoe tickets te bestellen? wil via MLB.com de tickets bestellen maar tijdens het aanmaken van een account krijg ik de melding "The MLBAM email address and/or password format is invalid. Please try again.".

Heb MLB al gecontact maar geven aan dat ik bij Angels moet zijn, deze reageren echter niet :(
De wedstrijden waar ik ben geweest; Balitmore Orioles 4x (MLB), SF Giants 2x (MLB) NY Staten Island Yankees 1x (MiLB) en Asheville Tourists 1x (MiLB) ben ik gewoon naar het stadion gelopen en daar kaartjes aan het loket gekocht :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
[...]

Ik ben twee weken terug bij de red sox geweest en kaartjes gekocht via de ballpark app. Werkte top, misschien een ander mailadres proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Of kijken op stubhub. Seizoenkaarthouders verkopen daar hun niet gebruikte plaatsen, vaak voor minder dan de reguliere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Even wachtwoord vergeten doen? Dit is namelijk de melding als je met een foutief wachtwoord inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:13
Dezelfde melding krijg je als je een wachtwoord probeert aan te maken dat niet aan de eisen voldoet.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
bedankt voor alle tips, het is inmiddels gelukt :) ze hebben een account voor mij aangemaakt.

Tickets gekocht voor 15 september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand ervaring met een MiFi apparaat i.c.m. een Amerikaanse simkaart?
Vorig jaar hadden we een AT&T datasimkaart gekocht en die in de iPhone van mijn vriendin geplaatst. Zij maakten vervolgens een hotspot waarop ik dan verbond. Echter, dit vreet natuurlijk batterij en ik was voor dit jaar eigenlijk aan het kijken naar een andere oplossing in de vorm van een MiFi. Die kan ik dan in de auto leggen en daarop mijn apparaten verbinden.

Maar ik lees verhalen dat niet iedere MiFi hiervoor geschikt is en je ook niet zomaar iedere simkaart kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:51
Rivanov schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:18:
Vorig jaar hadden we een AT&T datasimkaart gekocht en die in de iPhone van mijn vriendin geplaatst. Zij maakten vervolgens een hotspot waarop ik dan verbond. Echter, dit vreet natuurlijk batterij en ik was voor dit jaar eigenlijk aan het kijken naar een andere oplossing in de vorm van een MiFi. Die kan ik dan in de auto leggen en daarop mijn apparaten verbinden.

Maar ik lees verhalen dat niet iedere MiFi hiervoor geschikt is en je ook niet zomaar iedere simkaart kunt gebruiken?
Werkt prima, ligt er een beetje aan welke mifi en welke provider je neemt maar ik heb zelf de pricewatch: Huawei E5577s-321 gebruikt welke prima 3G signaal gaf. 4G gaat wat moeilijker worden omdat die weer andere bands nodig heeft in USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nivali schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:14:
[...]

Werkt prima, ligt er een beetje aan welke mifi en welke provider je neemt maar ik heb zelf de pricewatch: Huawei E5577s-321 gebruikt welke prima 3G signaal gaf. 4G gaat wat moeilijker worden omdat die weer andere bands nodig heeft in USA.
En welke provider heb jij toen genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:51
Rivanov schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:54:
[...]

Pfoe, toen gewoon de walmart binnengelopen en daar een kaartje van 10GB 4G + unlimted 2G gehaald voor ~ 60 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Rivanov schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:54:
[...]

Je kunt altijd even kijken naar de UK provider Three. Die heb ik prepaid gebruikt in US. En kan later hergebruikt worden in andere delen van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Rivanov schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:18:

Zoiets wil ik ook gaan doen, met name voor navigatie in de auto :)

Laat me even weten wat je vindt qua device (ik ga zelf ook nog op zoek hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Ik had een prepaid mifi gescored in de eerste de beste Walmart. Ding is hier onbruikbaar omdat hij op andere banden draait. Maar goed hij was met sim met 1 gig data maar iets van 35 dollar ofzo.
Pagina: 1 ... 14 ... 87 Laatste