Bijna alle webshops gaan wel mee met de prijs. ik bestel hem zelf bij een webshop waar ik ook nog een aardige cashback bij krijg...endless90 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:01:
Ik zit erover te denken om vanaf bij de Clubavond hier in de MediaMarkt Eindhoven de Sonos Playbar te halen.
Verwachten jullie dat ik dan de beste prijs heb, of gaan andere winkels morgen ook mee met de prijs van de MM?
dat laatste bedacht ik me ook
ik heb witgoed nodig en wilde van de (hopelijk rustigere) club-avond gebruik maken.
Aangezien de actie echter morgen pas officieel start en de prijzen vanaf dat moment vastgezet worden, kan het zijn dat je vanavond natuurlijk een zelfde / betere / slechtere deal hebt.
Er kan nog vanalles gebeuren. En je kan dan denk ik niet terug naar de MM omdat ze een dag later betere prijzen hadden.
ik heb witgoed nodig en wilde van de (hopelijk rustigere) club-avond gebruik maken.
Aangezien de actie echter morgen pas officieel start en de prijzen vanaf dat moment vastgezet worden, kan het zijn dat je vanavond natuurlijk een zelfde / betere / slechtere deal hebt.
Er kan nog vanalles gebeuren. En je kan dan denk ik niet terug naar de MM omdat ze een dag later betere prijzen hadden.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Bij CashbackXL 2% cashbackTerrorSource schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:03:
[...]
Bijna alle webshops gaan wel mee met de prijs. ik bestel hem zelf bij een webshop waar ik ook nog een aardige cashback bij krijg...
*** BELANGRIJK ***
2% extra korting via cashbackxl.nl -> https://www.cashbackxl.nl...ia-markt/subcategorie/153
Extra korting, nee ik werk er niet, nee geen kleine lettertjes, gewoon voordeel
*** BELANGRIJK ***
2% extra korting via cashbackxl.nl -> https://www.cashbackxl.nl...ia-markt/subcategorie/153
Extra korting, nee ik werk er niet, nee geen kleine lettertjes, gewoon voordeel
*** BELANGRIJK ***
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik hoop voor jou dat het rustiger is dan 2 jaar geledenJorgen schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:04:

YouTube: Media Markt Drukte...
was dat op de club-avond? of de vrije verkoop?Lieuwe15 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:08:
[...]
Ik hoop voor jou dat het rustiger is dan 2 jaar geleden![]()
Lol, het is echt gekkenwerk om vanavond naar de Mediamarkt te gaan, je kunt het beste zo tussen de middag of om 17:00-18:00 gaan als de meeste mensen gaan eten. En zelfs dan, hoe groot is de kans dat je iets niet in de online shop kan krijgen?Lieuwe15 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:08:
[...]
Ik hoop voor jou dat het rustiger is dan 2 jaar geleden![]()
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Groot!kuusj98 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:11:
[...]
En zelfs dan, hoe groot is de kans dat je iets niet in de online shop kan krijgen?
Aangezien ze fysiek niet zomaar producten kunnen "wegmoffelen" en iedere vestiging weer zijn eigen voorraad en (deels) inkoop heeft.
Eens, maar als je de BTW dagen ingaat met het doel maar zo veel mogelijk impulsaankopen te doen "omdat het goedkoper is" ben je mijns inziens een beetje verkeerd bezignooberke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:15:
[...]
Groot!
Aangezien ze fysiek niet zomaar producten kunnen "wegmoffelen" en iedere vestiging weer zijn eigen voorraad en (deels) inkoop heeft.
Je kunt de MediaMarkt app installeren op je telefoon, op inloggen op je account en daar je clubpas op laten zien.3p0x schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:14:
Heb je perse zo'n membercard nodig? Ben wel member maar heb nog geen fysieke kaart...
Af een tijdelijke pas afdrukken via de site.
-
app installeren en inloggen daar staat de qr code ook in = gelijk aan de kaart3p0x schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:14:
Heb je perse zo'n membercard nodig? Ben wel member maar heb nog geen fysieke kaart...
Ik heb deze lijst zelf bijgehouden en Zeef heeft deze vanmiddag pas gepubliceerd. MediaMarkt weet dus niet welke producten we checkenVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:48:
[...]
Ik ga even heel erg 'conspiracy theory' doen hoor, maar de MediaMarkt kan deze lijst toch ook al tijden inzien en hier op inspelen? Ik wil niet zeggen dat dit gebeurt, maar een groter sample en de items welke gevolgd worden geheim houden, zou de test nog interessanter maken imho.
edit: Ik denk zelf niet dat de MediaMarkt dit doet hoor. Maar veel gebruikers lijken inmiddels overtuigd te zijn van de duivelse complotten van de MediaMarkt. Op deze manier maak je de test nog betrouwbaarder.
De samsung galaxy tab s2 zwart gaat ook goed, aan het begin van de week €419 toen mee met de prijs van Coolblue naar €439. En nu is Coolblue uit de pricewatch en heeft Mediamarkt de prijs verhoogd naar €448.99. Terwijl Coolblue nog op €439 zit.
pricewatch: Samsung Galaxy Tab S2 9,7" WiFi 32GB (2016) Zwart
http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1455141%7C%7Cp%7C%7C
https://www.tabletcenter....inch-32gb-zwart-2016.html
Edit: Spelling
pricewatch: Samsung Galaxy Tab S2 9,7" WiFi 32GB (2016) Zwart
http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1455141%7C%7Cp%7C%7C
https://www.tabletcenter....inch-32gb-zwart-2016.html
Edit: Spelling
Verwijderd
Het lijkt wel of mediamarkt zojuist haar producten heeft teruggetrokken uit de pricewatch. Ik heb een aantal producten proberen op te zoeken in de pricewatch die wel nog gewoon op hun website staan.
Ze sluiten toch ook vaak de webshop?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:36:
Het lijkt wel of mediamarkt zojuist haar producten heeft teruggetrokken uit de pricewatch. Ik heb een aantal producten proberen op te zoeken in de pricewatch die wel nog gewoon op hun website staan.
https://tweakers.net/shopreview/6897/media-markt/overzicht/Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:36:
Jazeker, 0 producten

[ Voor 64% gewijzigd door IJsrace op 25-01-2017 17:38 ]
Van 18:00 tot 23:59 ongeveer ja. Houd het maar op een uur of 2-3 vannacht voordat het weer een beetje begaanbaar is. Hoor net ook dat ik nog 2 telefoons moet bestellen, mijn koffieapparaat, een TV en nog een koptelefoontweakerdennis schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:37:
[...]
Ze sluiten toch ook vaak de webshop?

Moto G4 Plus is trouwens uit assortiment opeens, gisteren nog in de online shop gezien en in de fysieke winkel maandag.
Mediamarkt staat op Cashbacktotaal op 3%?
Plasma-Discounter.nl is 4% (bedrag zonder btw/verzendkosten) en hanteren dezelfde prijs als MediaMarkt.mindgem schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:50:
[...]
Mediamarkt staat op Cashbacktotaal op 3%?
Da's handig als je een TV of aanverwant artikel wilt kopen. Voor een ROG laptop wordt het wat minderTerrorSource schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:51:
[...]
Plasma-Discounter.nl is 4% (bedrag zonder btw/verzendkosten) en hanteren dezelfde prijs als MediaMarkt.
Hij gaat ook pas over 5 min open.PlayBox schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:53:
Al een rij gespot bij MM Den Haag.
Vond het hier al zo rustig, maar iedereen is natuurlijk naar de MM

ik heb het iets anders aangepakt
ik ben op zoek naar een vrij populair artikel en heb het besteld en in de winkel af laten leveren en nog niet betaald
morgen kan ik het ophalen kijken of ik de korting krijg (het gaat om een artikel van 119 euro) moet wel zeggen als ik het niet krijg ik het artikel ook gewoon koop hoor
ik ben op zoek naar een vrij populair artikel en heb het besteld en in de winkel af laten leveren en nog niet betaald
morgen kan ik het ophalen kijken of ik de korting krijg (het gaat om een artikel van 119 euro) moet wel zeggen als ik het niet krijg ik het artikel ook gewoon koop hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Wognummer op 25-01-2017 18:00 ]
Heb ook overwogen om het online te bestellen en dan in de winkel af te halen met korting , volgens de voorwaarden mag het niet.
Kan ik artikelen kopen in de webshop en afhalen in de winkel?
Dit is tijdens de BTW-actie helaas niet mogelijk.
9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.
TIJDENS idd niet maar ik heb hem dus gister al besteldmotormuis schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:04:
Heb ook overwogen om het online te bestellen en dan in de winkel af te halen met korting , volgens de voorwaarden mag het niet.
En de webshop is gesloten. Nog even op de valreep een screenshot gemaakt, met prijs, van de UE49KS7000.
Benieuwd naar jullie ervaringen tijdens de pre-sale.
Ik zou zeggen, laat de foto's maar komen
Benieuwd naar jullie ervaringen tijdens de pre-sale.
Ik zou zeggen, laat de foto's maar komen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hoe werkt dit dan? Betaalt mediamarkt dit of die site? Hoe verdienen zij eraan?NeoMe schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:05:
*** BELANGRIJK ***
Extra korting, nee ik werk er niet, nee geen kleine lettertjes, gewoon voordeel![]()
*** BELANGRIJK ***
Serieus maar 1 klik... https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-hetSantee schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:13:
[...]
Hoe werkt dit dan? Betaalt mediamarkt dit of die site? Hoe verdienen zij eraan?
Ik heb dit 1x gedaan met CashbackXL bij een telefoon. Je gaat via hun site naar de aanbieder van het product wat je wilt, gooit dit direct in de winkelmand en rekent af. Omdat dit allemaal via refferal links gaat weten ze hoe veel je hebt gekocht en aan de hand daarvan krijg je een percentage. Dit bedrag krijg je van de Cashback site. Het werkt wel, maar houdt rekening met een maand of 2 voordat je het geld op je rekening hebt.Santee schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:13:
[...]
Hoe werkt dit dan? Betaalt mediamarkt dit of die site? Hoe verdienen zij eraan?
Ergens onderin bij de kleine letters, dankjewel voor de link though.endless90 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:14:
[...]
Serieus maar 1 klik... https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-het
Iemand die in een winkel staat en dit kan vragen?Jorgen schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:04:
Er werd niet gecontroleerd op je mediamarkt clubcard bij Amsterdam Centrum.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Dat gaat niet werken:Wognummer schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:00:
ik heb het iets anders aangepakt
https://www.facebook.com/...ment_id=10154999387711096
Denk je? Ze kunnen die dingen gewoon in het magazijn zetten en na deze week weer terug in de winkel zetten.nooberke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:15:
[...]
Groot!
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
We meten al vanaf befin januari.Sabbi schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:46:
[...]
Kunnen jullie niet wat statistieken loslaten op de pricewatch-logs? Dan zou je zo naar boven moeten kunnen halen of er de laatste 7 dagen significant meer producten een prijsverhoging hebben gekregen of verwijderd zijn in vergelijking met de rest van het jaar?
het is geen webshop only artikelmindgem schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:24:
[...]
Dat gaat niet werken:
https://www.facebook.com/...ment_id=10154999387711096
Ik houd sinds het weekend een monitor in de gaten, deze is vandaag in prijs verhoogd. De korting is dus niet 21%, ook niet de 17.3% maar net 2%.
Ik gun voor die paar euro de aankoop daarom een andere aanbieder.
Dat geeft mij een beter gevoel, dan deze mediamarketings actie te steunen.
Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk schaamteloos dat bepaalde producten (veel verkochte producten) nu al niet voorradig zijn in de winkel, Soms vraag ik me af of ze dit niet expres doen!
Ik zoek een 4K systeemcamera maar in de winkel is deze niet voorradig. Gelukkig wel online maar ik kijk liever in de winkel en ik neem hem dat liever gelijk mee. Helaas
Komt het bij meerdere van jullie het bovenstaande probleem ook voor?
Ik zoek een 4K systeemcamera maar in de winkel is deze niet voorradig. Gelukkig wel online maar ik kijk liever in de winkel en ik neem hem dat liever gelijk mee. Helaas
Komt het bij meerdere van jullie het bovenstaande probleem ook voor?
Nou ik ben benieuwd! Heb nog steeds een monitor nodig, dus wie weet zit er wat tussen! En een nieuw koffiezetapparaat mag ook best.
"Let op:
DE BTW-ACTIE IS NOG NIET BEGONNEN."
Feitelijk is hij dat inmiddels wel
DE BTW-ACTIE IS NOG NIET BEGONNEN."
Feitelijk is hij dat inmiddels wel
Gelukkig had ik een screenshot gemaakt van mijn QR club member in de app. Want nu kan ik de hele app niet meer in!
Bij mediamarkt Tilburg een aardige rij. Maar het begon rond half 6 pas drukker te worden.
Bij mediamarkt Tilburg een aardige rij. Maar het begon rond half 6 pas drukker te worden.
Zonet de Phantom 4 opgepikt voor €860 ipv de laagste pricewatch van €1045 of de €1199 adviesprijs. Zeer nette aanbieding van de MM, niet altijd een sigaar uit eigen doos dus 
In ede was het vrij rustig en ben nergens om mijn clubpas gevraagd
In ede was het vrij rustig en ben nergens om mijn clubpas gevraagd
[ Voor 19% gewijzigd door jd1987 op 25-01-2017 18:40 ]
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Verwijderd
Ik had graag naar de voorverkoop gegaan, maar de laptop die ik wil hebben is bij de meeste vestigingen niet op voorraad. Als hij in mijn woonplaats wel aanwezig was geweest had ik gelijk gegaan, want dan weet ik tenminste zeker dat ik hem heb.
Voor nu heb ik mezelf dan maar voorgenomen om stipt om 12 uur online te bestellen en hopen dat ik het zo snel mogelijk kan afronden voordat de website overbelast word en mijn product is uitverkocht.
Voor nu heb ik mezelf dan maar voorgenomen om stipt om 12 uur online te bestellen en hopen dat ik het zo snel mogelijk kan afronden voordat de website overbelast word en mijn product is uitverkocht.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2017 18:47 ]
Ik kan in de app niet meer bij de QR / pas komen. Krijg alleen de melding dat de shop gesloten is tot 00.00
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Even op de back knop drukken van je toestel (Android tenminste) dan kan je alsnog naar het menu met je clubpas en dergelijke.TinusTegengas schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:45:
Ik kan in de app niet meer bij de QR / pas komen. Krijg alleen de melding dat de shop gesloten is tot 00.00
Bij mij sluit de app dan weer. Is android overigens.Satch schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:46:
[...]
Even op de back knop drukken van je toestel (Android tenminste) dan kan je alsnog naar het menu met je clubpas en dergelijke.
[ Voor 3% gewijzigd door TinusTegengas op 25-01-2017 18:49 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
als ze maar van mijn Tab A afblijvenBlazeMuis schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:02:
In Hengelo ook een redelijk grote rij..
Maar ik denk dat veel mensen gewoon op de bonnefooi erheen zijn. En als ze toch niet op clubkaarten letten, pakken ze mooi wat mee.
Twee jaar terug was het een gekkenhuis daar...300m rij
Toen ben ik snel de BCC in gesneaked waar een halve paardenkop aan het shoppen was... voor dezelfde prijzen
Bij mij sluit hij dan ook.TinusTegengas schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:48:
[...]
Bij mij sluit de app dan weer. Is android overigens.
Hier ook, maar maar had al screenshot. Had dit al wel verwacht. Anders nog ffe opnieuw registeren in de winkel zelf.TinusTegengas schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:48:
[...]
Bij mij sluit de app dan weer. Is android overigens.

Tja ik weet niet wat mijn product nu kost... de site ligt er uit én ik weet niet welke verhoging jullie op de prijs voor het offline halen hebben toegepast

Dat was vanavond exact ook mijn ervaring.tweakercoach schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:28:
Ik houd sinds het weekend een monitor in de gaten, deze is vandaag in prijs verhoogd. De korting is dus niet 21%, ook niet de 17.3% maar net 2%.
Ben net terug van de plaatselijke Mediamarkt waar ik net als jij een (4K) monitor op het oog had. Gisteravond om 18:30u was ik ook in de winkel en toen kostte hij nog €499. Zojuist bleek de prijs verhoogd te zijn naar €550 (waar de BTW korting dan weer vanaf moest).
Zo'n drie maanden geleden was ik ook al eens naar deze monitor komen kijken en toen zat er een prijskaartje van €450 op. Vanavond was hij effectief 4 euro duurder dan drie maanden geleden (en overigens vier euro goedkoper dan de goedkoopste online concurrent, zeg maar 1%).
Ik heb er een verkoper op aangesproken. Wat hij me vertelde is eigenlijk dat ze op normale dagen een concurrerende prijs willen bieden en dat is de prijs die ik tm gisteren zag. Voor de BTW actie gaan ze niet uit van hun concurrerende prijs, maar van de adviesprijs van de fabrikant en daar halen ze dan de BTW vanaf. Maar dat is misleidend, omdat klanten uitgaan van de winkelprijs die ze immers zelf hebben waargenomen in hun lokale MM vestiging.
Net als jij bestel ik die monitor nu liever ergens anders, want ik wil dit soort praktijken niet ondersteunen.
Dat is zeker vreemd.. Al zijn zulke zaken al vaker voorgekomen.. is ook meerdere malen in consumentenprogramma's geweest.choogen schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:13:
[...]
Dat was vanavond exact ook mijn ervaring.
Ben net terug van de plaatselijke Mediamarkt waar ik net als jij een (4K) monitor op het oog had. Gisteravond om 18:30u was ik ook in de winkel en toen kostte hij nog €499. Zojuist bleek de prijs verhoogd te zijn naar €550 (waar de BTW korting dan weer vanaf moest).
Zo'n drie maanden geleden was ik ook al eens naar deze monitor komen kijken en toen zat er een prijskaartje van €450 op. Vanavond was hij effectief 4 euro duurder dan drie maanden geleden (en overigens vier euro goedkoper dan de goedkoopste online concurrent, zeg maar 1%).
Ik heb er een verkoper op aangesproken. Wat hij me vertelde is eigenlijk dat ze op normale dagen een concurrerende prijs willen bieden en dat is de prijs die ik tm gisteren zag. Voor de BTW actie gaan ze niet uit van hun concurrerende prijs, maar van de adviesprijs van de fabrikant en daar halen ze dan de BTW vanaf. Maar dat is misleidend, omdat klanten uitgaan van de winkelprijs die ze immers zelf hebben waargenomen in hun lokale MM vestiging.
Net als jij bestel ik die monitor nu liever ergens anders, want ik wil dit soort praktijken niet ondersteunen.
Opzich lult de verkoper onzin want ze maken toch ook reclame van hun 6 beloftes?!
Heb eigenlijk ook wel medelijden met het webteam van de mediamarkt. Iedereen dei met recente screenshots aankomt en de huidige prijsstelling.
MM Drachten was gezellig druk
maar wel te doen nog. Grappig om een keer meer te maken. Leeuwarden had de camera die ik wilde (Canon eos 80d) sowieso niet meer op voorraad, Drachten alleen nog als 'mooiste plaatje' kit. Net zo goed nog een erg scherpe prijs. Prima blij mee

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Af en toe een artikeltje over leuke inzichten in Pricewatch statistieken zou wel leuk zijn. Jullie kunnen veel naar boven halen over de Nederlandse IT-markt met die data.
Zijn er ook Pricewatch services voor bedrijven (betaalde functies)? Bijvoorbeeld het vergelijken van eigen prijslijst met de pricewatch? Of mag je de pricewatch gewoon scrapen?
Utrecht the Wall is ook aardig druk, en daar wordt wel om je clubcard gevraagd. Ze doen daar wel vreemde dingen met de prijs, de sony rx100 m3 was er nu 749 met korting, terwijl ie vanochtend nog 691 was. Bij de m4 gaat het beter, die was 825,75
Als tip, op de mediamarkt outlet stond een Acer 27" 4K met al een gigantische korting, was van €550 naar €350 ofzo. Als die prijs zo blijft en je er nog 17% bovenop krijgt zou ik het een erg goede deal noemen. Wel open verpakking of misschien een kleine beschadiging, kan het alleen niet terug kijken want site is down atm.TradeMarkNL schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:30:
Nou ik ben benieuwd! Heb nog steeds een monitor nodig, dus wie weet zit er wat tussen! En een nieuw koffiezetapparaat mag ook best.
Hm BOL.com heeft het artikel dat ik op het oog heb aangepast van 2299,- naar 2.052,00. Toeval of een voorteken? Nog altijd niet mijn verwachting van € 1.900,- die het zou moeten zijn onder normale omstandigheden.
Verwijderd
Vanavond is de website offline en deze zal vannacht om 00.00 uur weer online staan. (volgens de MM).matthijst schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:48:
Heeft bcc online die korting ook vanavond?
Bcc vroeg ikVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:55:
[...]
Vanavond is de website offline en deze zal vannacht om 00.00 uur weer online staan. (volgens de MM).
Haters everywhere but I don’t really care
Het valt me altijd zwaar tegen dat webshops zoals Bol.com en Coolblue nooit meedoen aan de actie! Als MediaMarkt het kan dan zouden de 2 webshops het helemaal moeten kunnen toch? (Geen winkelhuur/personeel in de winkels)
Ik denk niet dat je Coolblue echt kent. Hebben enorm veel personeel en ook gewoon fysieke winkels hoor.MikeJoow schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:57:
Het valt me altijd zwaar tegen dat webshops zoals Bol.com en Coolblue nooit meedoen aan de actie! Als MediaMarkt het kan dan zouden de 2 webshops het helemaal moeten kunnen toch? (Geen winkelhuur/personeel in de winkels)
Een hoop andere webshops/winkels doen wel gewoon mee met de acties. Misschien niet met alle product categorieën maar met een hoop wel.
Coolblue heeft net de prijs van een aantal tvs omlaag gezet "ex btw prijs"MikeJoow schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:57:
Voorbeeld: https://www.tvstore.nl/pr...-192949/lg-oled55b6v.html
Ze doen wel mee hoor. Alleen (nog) niet zo luidkeels
[ Voor 4% gewijzigd door Strykeforce op 25-01-2017 20:10 ]
Klopt Coolblue heeft een aantal winkels en veel personeel op een hoofdkantoor maar denk je dat die er niet werken bij MediaMarkt? ik denk het wel.TerrorSource schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:02:
[...]
Ik denk niet dat je Coolblue echt kent. Hebben enorm veel personeel en ook gewoon fysieke winkels hoor.
Een hoop andere webshops/winkels doen wel gewoon mee met de acties. Misschien niet met alle product categorieën maar met een hoop wel.
Ik zoek een systeemcamera/spiegelreflexcamera.. weet jij welke webshops nog meer meedoen?
Nee weet ik niet zo uit me hoofd. kijk even de start-post door misschien dat daar andere websites staan die mee doen met kortingsactie.MikeJoow schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:08:
[...]
Klopt Coolblue heeft een aantal winkels en veel personeel op een hoofdkantoor maar denk je dat die er niet werken bij MediaMarkt? ik denk het wel.
Ik zoek een systeemcamera/spiegelreflexcamera.. weet jij welke webshops nog meer meedoen?
Net op de clubavond in Zaandam geweest. Mijn zusje wilde een Nikon D3300 kopen (toevallig 1 van de gevolgde artikelen door Tweakers zag ik) en was daar te koop als kit voor 338 euro. D3400 kit was er ook voor 419.
Dus jullie mogen zelf rekenen maar volgens mij prima deals 😊 aangezien de D3300 kit bij de laagste nu 409 is.
Was er gezellig druk maar geen enorme rijen voor de kassa's.
Voorraad van deze toestellen was wel beperkt trouwens max 4-5 setjes van de kits. Iets meer D3300 dubbel sets (met 55-200) en een 5300 set. Op basis wat er in de schappen lag.
Dus jullie mogen zelf rekenen maar volgens mij prima deals 😊 aangezien de D3300 kit bij de laagste nu 409 is.
Was er gezellig druk maar geen enorme rijen voor de kassa's.
Voorraad van deze toestellen was wel beperkt trouwens max 4-5 setjes van de kits. Iets meer D3300 dubbel sets (met 55-200) en een 5300 set. Op basis wat er in de schappen lag.
[ Voor 18% gewijzigd door Barrycade op 25-01-2017 20:17 ]
Niet meteen het merk waar ik als eerste aan zat te denken, maar zal 'm eens bekijken, thnx.Santee schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:48:
[...]
Als tip, op de mediamarkt outlet stond een Acer 27" 4K met al een gigantische korting, was van €550 naar €350 ofzo. Als die prijs zo blijft en je er nog 17% bovenop krijgt zou ik het een erg goede deal noemen. Wel open verpakking of misschien een kleine beschadiging, kan het alleen niet terug kijken want site is down atm.
Beetje jammer dat bij BCC het assortiment erg klein is qua camera's. systeemcamera's/spiegelreflexcamera's met 4K video hebben ze al helemaal niet.
Bij Media Markt Hoorn viel de wachtrij mee ik was er om 17:35 en we hebben iets langer als 20 minuten buiten moeten wachten. Had gemist dat de winkel(s) tussen 17:00 en 18:00 dicht waren. Google Maps gaf wel een pop up dat de winkel mogelijk dicht was Ik dacht ja het zal wel...
Er stonden toen nog 5 andere mensen te wachten. Tevens kwamen er nog een stuk of 10 mensen die naar binnen wilde maar boos waren dat ze voor een dichte deur stonden. Die wisten ook helemaal niet dat er al BTW actie voor Club Members was.
Uiteindelijk stond er ongeveer 50/60 man voor de deur toen de winkel weer open ging.
In Hoorn werd er wel goed gecontroleerd of je een Pas / QR of code van de APP had.
Wel apart dat de medewerkers in een erehaag staan alsof je speciaal ben
Ik ben niet speciaal ik ben een Nederlander en ik wil korting
Mooi een laptop kunnen scoren deze was niet duurder geworden de afgelopen dagen nu 491,75 betaald i.p.v.
594,76. Megapaul is happy met zijn laptop
Er stonden toen nog 5 andere mensen te wachten. Tevens kwamen er nog een stuk of 10 mensen die naar binnen wilde maar boos waren dat ze voor een dichte deur stonden. Die wisten ook helemaal niet dat er al BTW actie voor Club Members was.
Uiteindelijk stond er ongeveer 50/60 man voor de deur toen de winkel weer open ging.
In Hoorn werd er wel goed gecontroleerd of je een Pas / QR of code van de APP had.
Wel apart dat de medewerkers in een erehaag staan alsof je speciaal ben
Ik ben niet speciaal ik ben een Nederlander en ik wil korting
Mooi een laptop kunnen scoren deze was niet duurder geworden de afgelopen dagen nu 491,75 betaald i.p.v.
594,76. Megapaul is happy met zijn laptop
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
HP laptop (14-AL011ND)was nog 50 euro goedkoper geworden vergeleken met vorige week. Verder Sonos en Samsung Gear S3 gescoord voor de beste prijzen. Prima bezoek aan de winkel.
En mooie deal gescoord op Bluetooth in ear, zestien euro goedkoper dan normaal en daar nog btw over.
En mooie deal gescoord op Bluetooth in ear, zestien euro goedkoper dan normaal en daar nog btw over.
[ Voor 22% gewijzigd door Schizo007nl op 25-01-2017 20:53 ]
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
In Eindhoven was het best druk. Vooral op de computer en tv afdeling.
Zelf heb ik een GoPro Hero5 Black gehaald. Van 429 voor 354 euro.
De schappen lagen vol, dus genoeg te koop. Overigens ook heel veel artikelen die niet in de aanbieding zijn, dus je moet goed op blijven letten.
De schappen lagen vol, dus genoeg te koop. Overigens ook heel veel artikelen die niet in de aanbieding zijn, dus je moet goed op blijven letten.
Was er nog veel Sonos te koop? Had gehoord van medewerkers dat Playbar en Sub(zwart) lastig te krijgen zou zijn.Schizo007nl schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:52:
HP laptop (14-AL011ND)was nog 50 euro goedkoper geworden vergeleken met vorige week. Verder Sonos en Samsung Gear S3 gescoord voor de beste prijzen. Prima bezoek aan de winkel.
in zwolle was het behoorlijk druk iets van 20/30 minuten voor de kassa in de rij met 5 kassa`s open. (ik was er rond 18:45 tot 20:20) hier werd niet gecontroleerd op clubpas maar ja mijn app deed het ook niet dus had hem niet kunnen laten zien.
2 laptops gescoord voor de prijs die ik berekend had en geen prijswijzigingen geweest de laatste dagen
2 laptops gescoord voor de prijs die ik berekend had en geen prijswijzigingen geweest de laatste dagen
[ Voor 17% gewijzigd door hjvg op 25-01-2017 21:00 ]
Hoeveel heb jij moeten betalen voor de Gear S3? Neem aan €399 en dan nog btw eraf?Schizo007nl schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:52:
Drukte in Breda viel op zich mee. Was er om 17:40/17:45 en heb iets meer dan een kwartier moeten wachten. Eenmaal binnen gelijk naar de Sonos hoek en daar de Playbar en twee Play:1's in het wit gepakt. Al met al nog een keer 5 minuten wachten voor de kassa en we waren zo weer weg.
Familie die iets later ging heeft bijna een half uur staan wachten voor de kassa.
Familie die iets later ging heeft bijna een half uur staan wachten voor de kassa.
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
Jep, 399/1,21 = 329.57Ttje schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:00:
[...]
Hoeveel heb jij moeten betalen voor de Gear S3? Neem aan €399 en dan nog btw eraf?
Ze hadden er behoorlijk veel trouwens, erg netjes.
Stond in Tilburg veel hoor.. Wel subs gezien niet gelet op de kleur. Veel playback, play 1 en play 3
TerrorSource schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:58:
[...]
Was er nog veel Sonos te koop? Had gehoord van medewerkers dat Playbar en Sub(zwart) lastig te krijgen zou zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door Schizo007nl op 25-01-2017 21:22 ]
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
in Almere was het ook erg druk. Qua Sonos was er voldoende, alleen geen zwarte sub. Heb zelf de witte sub en een witte Play:5 gescoord.TerrorSource schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:58:
[...]
Was er nog veel Sonos te koop? Had gehoord van medewerkers dat Playbar en Sub(zwart) lastig te krijgen zou zijn.
In Ede was het behoorlijk druk en dan vooral bij de kassa's.
Ik heb een zwarte Panasonic DMC-TZ80 kunnen bemachtigen en dat is dus bijna € 70 euro korting.
Ik heb een zwarte Panasonic DMC-TZ80 kunnen bemachtigen en dat is dus bijna € 70 euro korting.
[ Voor 3% gewijzigd door maasnet op 25-01-2017 21:22 ]
Hoe lang heb je in de rij van de kassa moeten staan? Ik was er rond 7 en de rij voor de kassa liep helemaal tot aan de televisieafdeling. Ik ga van de week nog wel even op een rustiger moment langsSkorpionNL schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:08:
[...]
in Almere was het ook erg druk. Qua Sonos was er voldoende, alleen geen zwarte sub. Heb zelf de witte sub en een witte Play:5 gescoord.
Bij de MM was het abnormaal druk. 50 minuten buiten in de auto in de rij.
Binnen wel snel de S7 kunnen krijgen, en toen 20 minuten voor de kassa.
Een hoop muziek, drankjes en feest.
Vannacht even de wekker om 23:58 en een Tab S2 goud bestellen.
Een hoop muziek, drankjes en feest.

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Weet iemand of je een bestelling die afgehaald moet worden ook kunt weigeren? Heb iets besteld maar elders goedkoper gevonden dus eigenlijk geen baat meer bij het product wat nu bij de MM ligt.
Kan nergens vinden of ik het dan kan weigeren.
Overigens wellicht vanavond ook even kijken of ik een tablet kan scoren.
Tesla M3LR '21
Ongeveer 40 minuten. Toen ik in de rij ging staan stond deze ongeveer tot de lift.Loenerd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:24:
[...]
Hoe lang heb je in de rij van de kassa moeten staan? Ik was er rond 7 en de rij voor de kassa liep helemaal tot aan de televisieafdeling. Ik ga van de week nog wel even op een rustiger moment langs

Ik zag ook mensen lopen met spul wat helemaal niet in de aanbieding is, wat een harry ben je dan.Sanderke schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:52:
In Eindhoven was het best druk. Vooral op de computer en tv afdeling.

onderdeel van het MM spelDacuuu schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:40:
[...]
Ik zag ook mensen lopen met spul wat helemaal niet in de aanbieding is, wat een harry ben je dan.
Na 10 dagen wordt je order automatisch geannuleerd (of heb je al betaald?).Planespotter schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:38:
Weet iemand of je een bestelling die afgehaald moet worden ook kunt weigeren? Heb iets besteld maar elders goedkoper gevonden dus eigenlijk geen baat meer bij het product wat nu bij de MM ligt.
Nope, had betalen bij afhalen.Fuwor schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:43:
[...]
Na 10 dagen wordt je order automatisch geannuleerd (of heb je al betaald?).
Tesla M3LR '21
Dan moet het later wel minimaal een uur geweest zijn of langer, ongelofelijk. Eerlijk is eerlijk, alles is met militaire precisie geregeld Petje af.SkorpionNL schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:39:
[...]
Ongeveer 40 minuten. Toen ik in de rij ging staan stond deze ongeveer tot de lift.
"Hey, nieuwe camera lekker goedkoop kunnen halen. Oja, nog even een geheugenkaartje! Oja, nog een nieuwe tas!"Dacuuu schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:40:
[...]
Ik zag ook mensen lopen met spul wat helemaal niet in de aanbieding is, wat een harry ben je dan.
In je hoofd het idee hebben dat je goedkoper uit bent, maar uiteindelijk bijna even veel uitgeven, die winkels weten daar beter op in te spelen dan je denkt
Sonos Play:5 (wit) en een vriezer gekocht
wilde ook nog een stofzuiger, maar daar was te weinig keuze in. Viel in Leeuwarden mee met de drukte gelukkig. Ging wel hard met vooral de witte sonos, terwijl ik vriezer uitzoeken was, was de helft verdwenen.
Vanavond ga ik zelf ook voor de Tab S2 kijken (de 9.7"). Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet helemaal over uit ben, aangezien alles erop wijst dat volgende maand de Tab S3 wordt aangekondigd.PCJR schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:35:
Bij de MM was het abnormaal druk. 50 minuten buiten in de auto in de rij.
Een hoop muziek, drankjes en feest.![]()
De prijs bij MediaMarkt was (tot aan vandaag) €439 dus exclusief BTW zou het op €362.81 uitkomen. Als je dan bedenkt dat de introductie-adviesprijs €499 was en de S3 dat waarschijnlijk ook wel weer zou zijn (zo niet meer, door de nogal teleurstellende Euro wisselkoers).
Dan moet ik zeggen, als mijn berekende BTW prijs klopt, dat dat een hele mooie prijs voor de Tab S2 zal zijn.
Als je je bestelling binnen 2 weken niet ophaalt wordt-ie automatisch geannuleerd en krijg je het geld teruggestort. Je kan overigens ook even bellen of evt. in de winkel langs de servicebalies en zeggen dat je je bestelling wilt annuleren.Planespotter schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:38:
[ Voor 26% gewijzigd door Uniciteit op 25-01-2017 21:49 ]
De Tab S2 zwart was al in prijs verhoogd naar €448.99 ~371 met BTW korting.Uniciteit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:47:
[...]
Vanavond ga ik zelf ook voor de Tab S2 kijken (de 9.7"). Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet helemaal over uit ben, aangezien alles erop wijst dat volgende maand de Tab S3 wordt aangekondigd.
De prijs bij MediaMarkt was (tot aan vandaag) €439 dus exclusief BTW zou het op €362.81 uitkomen. Als je dan bedenkt dat de introductie-adviesprijs €499 was en de S3 dat waarschijnlijk ook wel weer zou zijn (zo niet meer, door de nogal teleurstellende Euro wisselkoers).
Dan moet ik zeggen, als mijn berekende BTW prijs klopt, dat dat een hele mooie prijs voor de Tab S2 zal zijn.
[...]
Als je je bestelling binnen 2 weken niet ophaalt wordt-ie automatisch geannuleerd en krijg je het geld teruggestort. Je kan overigens ook even bellen of evt. in de winkel langs de servicebalies en zeggen dat je je bestelling wilt annuleren.
Verwijderd
Heeft iemand die bij een Club-avond is geweest de Canon EOS 80D body zien liggen? Die verdween vandaag opeens uit de online voorraad. Krijg de indruk dat die (op verzoek van Canon) uit de voorraden gehaald zijn. Mogelijk vanwege te hoge korting omdat de cashback/canon-tegoed actie ook nog loopt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>De BTW-actie is voorbij!!!</h2> Veel plezier met je nieuwe spullen. ;)~[/html]
Dit topic is WEL voor:
* het bediscussiëren van aanbiedingen.
Dit topic is NIET voor:
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor.
. Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.
* het showen van je aankopen, of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen en een tool om te checken of jouw gewilde product meedoet met de actie.
~[html]<h2>De BTW-actie is voorbij!!!</h2> Veel plezier met je nieuwe spullen. ;)~[/html]
Dit topic is WEL voor:
* het bediscussiëren van aanbiedingen.
Dit topic is NIET voor:
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor.
* het showen van je aankopen, of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen en een tool om te checken of jouw gewilde product meedoet met de actie.