LuPo schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:52:
[...]
Prima.. Aan de smiley kun je toch ook wel zien dat ik het niet helemaal serieus meen? Ik snap zijn probleem ook wel. Maar wat is de moeite om even een paar dagen extra te wachten? Wellicht had MM wel een afspraak met de leverancier dat er een bepaalde batch goedkoop met de BTW dagen mocht. Dan kan het dus zijn dat een andere batch waar meer voor is betaald (inkoop) nu al binnen is gekomen. Of van een andere leverancier bijv. Ik vind het opvallend hoe vaak mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, maar wel premium +++ service verwachten.
En dan MM ook nog uit gaan maken voor van alles en nog wat.
Ik heb zelf bij MM een Lenovo P2 besteld. Die was een paar dagen later ook op voorraad terwijl mijne nog niet direct verzonden was. Ga ik dan moeilijk lopen doen? Nee, want ik weet dat de prijs die ik er voor betaald heb vele malen beter is.
Owja.. twee dagen later was die van mij ook verstuurd. Och och och.. wat heb ik lang moeten wachten zeg.
[...]
Dank. Wellicht kun je er wat van gebruiken in je strijd tegen het ultieme kwaad dat MediaMarkt heet.

je zou mijn eerdere posts (afgelopen 24 uur) nog eens kunnen lezen...het gaat mij absoluut niet om de periode die ik moet wachten, als mij vooraf wordt verteld dat ik ondanks aanwezige voorraad toch zal moeten wachten, weet ik als klant waar ik aan toe ben.
En mij als klant keer op keer totaal verkeerde of onjuiste info (per telefoon, Facebook en voor en net na de bestelling) verstrekken vind ik een zeer kwalijke zaak, dit heeft niets te maken met een product goedkoper kunnen aanschaffen.
Jij noemt het premium+++ service, ik noem het gewoonweg duidelijk en eerlijk zijn naar de klant, lijkt me een beginsel van uberhaupt een bedrijf runnen.
Maar nu ga ik inderdaad mijn pijltjes richten op MediaMarkt, want ik ben toch niet gek.....
[
Voor 4% gewijzigd door
_Bailey_ op 04-02-2017 10:10
]