Media Markt BTW-actie 2017 NL (Afgelopen) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 232.483 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 663003

BugBoy schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:32:
[...]

De 80D is zeker 12 uur aangeboden geweest (online). Ik had 's nachts om 2 uur even gekeken en toen kon die in het mandje. Wou er nog even een nachtje over slapen en toen ik hem 's avonds wou afrekenen was die uitverkocht.

PS: Geen MM medewerker :)
Ik snap de verwarring wel (sommige medewerkers in de MM hadden er ook moeite mee, weet je zeker dat je er niet werkt? ;)), maar ik heb het over de 80D kale body. Deze is tijdens de actie online nooit te koop geweest. Vlak voor de actie was 'ie opeens uitverkocht.

De "Het Perfecte Plaatje"-kit, de kit inclusief 18-55 objectief en de kit inclusief 18-135 objectief zijn inderdaad wel even te koop geweest. Vooral 'Het Perfecte Plaatje' wordt door sommige mensen verward met de kale body. Echter is deze EUR 60,- duurder. Er zitten wel wat accessoires bij (Trage 32GB SD-kaart, wat cloud-opslag, een fotoboek en een gepersonaliseerde draagriem), maar de meeste mensen die al een camera hebben en wilden upgraden hadden geen interesse in deze extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 11:29
Kan inderdaad zijn dat het die kit betrof. Was zonder objectieven, die goedkoper was dan een kale body elders. Dat zal de verwarring hebben gegeven...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BugBoy schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:49:
Kan inderdaad zijn dat het die kit betrof. Was zonder objectieven, die goedkoper was dan een kale body elders. Dat zal de verwarring hebben gegeven...
Ik denk het. Was nog steeds een mooie aanbieding hoor. Dan betaalde je iets minder dan €900 voor een 'kit', terwijl de kale body € 1019 kostte bij de concurrentie. Ik heb dit pakket ook gekocht. De extra's heb ik weggegeven aan familie/vrienden en de €50 extra (na BTW-voordeel) voor lief genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 16:12

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Anoniem: 663003 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:53:
[...]

Ik denk het. Was nog steeds een mooie aanbieding hoor. Dan betaalde je iets minder dan €900 voor een 'kit', terwijl de kale body € 1019 kostte bij de concurrentie. Ik heb dit pakket ook gekocht. De extra's heb ik weggegeven aan familie/vrienden en de €50 extra (na BTW-voordeel) voor lief genomen.
En je krijgt nog 80 euro cashback van Canon ook (of 125 euro Canon-tegoed).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:34:
[...]

En je krijgt nog 80 euro cashback van Canon ook (of 125 euro Canon-tegoed).
Zeker, maar dat staat voor de rest los van de BTW-actie aangezien je die ook bij alle andere officiële verkooppunten kreeg.

(Nou ja, niet helemaal los. Ik denk namelijk dat die overlap van acties de reden is geweest dat de body opeens 'uitverkocht' was.)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 663003 op 03-02-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498426

Ik heb tijdens de BTW-actie een PC besteld en ook betaald, die nooit is geleverd terwijl de beloofde levertijd al lang voorbij is, ik ga er dan ook van uit dat Mediamarkt al vanaf het begin nooit van plan is geweest iets te leveren en dat ik gewoon ben opgelicht. Uiteraard heb ik ook niks aan de klanten service want die zetten mij gewoon in de wacht in de hoop dat ik het uiteindelijk op geef. :-(

Ik zal dus veel tijd en moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:16
Anoniem: 498426 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:48:
Ik heb tijdens de BTW-actie een PC besteld en ook betaald, die nooit is geleverd terwijl de beloofde levertijd al lang voorbij is, ik ga er dan ook van uit dat Mediamarkt al vanaf het begin nooit van plan is geweest iets te leveren en dat ik gewoon ben opgelicht. Uiteraard heb ik ook niks aan de klanten service want die zetten mij gewoon in de wacht in de hoop dat ik het uiteindelijk op geef. :-(

Levertijd kan nogal oplopen /, ligt maar net aan het model..

Het doen van tijd en moeite valt vast mee, IMHO is het prima communiceren met mm. Gewoon berichtje op Facebook sturen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Anoniem: 498426 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:48:

Hier exact hetzelfde verhaal! Maar dan een ander product.

Facebook en Twitter staan bomvol klachten met exact deze zelfde ervaringen/verhalen.

Eerst klant laten betalen voor producten die gewoon op voorraad zijn en dan ineens: tadaa, uitverkocht... ga maar gewoon braaf wachten, klantje! Je hebt al betaald, jammer joh.
Je krijgt steeds onjuiste info.
Dit is niet een incident, maar structureel hoe MM zaken doet, zie dus FB en Twitter

Nooit meer MediaMarkt voor mij, betaal liever ietsjes meer voor service en eerlijk zaken doen. Zie bijv Coolblue en bol.com

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 03-02-2017 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:16
Zojuist mail binnen dat mijn bestelde oven morgen wordt bezorgd. Wel raar dat ik via de MediaMarkt site een onbereikbare traceersite krijg via http://fiege.myshipment.nl/?orderno=
Terwijl de mail naar PostNL verwijst waar ik een veezendnummer zou moeten invullen die niet eens genoemd wordt in de mail.

Desondanks hoop ik morgen toch de voordeur bel te horen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Geert1976 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:20:
[...]

Hier exact hetzelfde verhaal! Maar dan een ander product.

Facebook en Twitter staan bomvol klachten met exact deze zelfde ervaringen/verhalen.

Eerst klant laten betalen voor producten die gewoon op voorraad zijn en dan ineens: tadaa, uitverkocht... ga maar gewoon braaf wachten, klantje! Je hebt al betaald, jammer joh.
Je krijgt steeds onjuiste info.
Dit is niet een incident, maar structureel hoe MM zaken doet, zie dus FB en Twitter

Nooit meer MediaMarkt voor mij, betaal liever ietsjes meer voor service en eerlijk zaken doen. Zie bijv Coolblue en bol.com
Als je ziet hoeveel orders MM doet tijdens die BTW dagen dan valt het allemaal wel mee.

Zelf heb ik slechte ervaring met Coolblue. En daar staan ook genoeg andere klachten van op FB en Twitter.

En owja.. ik heb 2 orders geplaatst en allebei zijn ze vandaag bezorgd (ik was er alleen niet). Dus blijkbaar worden er ook nog wel wat ordertjes uitgeleverd. Maar natuurlijk niet te veel... ;w

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
LuPo schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:54:
[...]

Als je ziet hoeveel orders MM doet tijdens die BTW dagen dan valt het allemaal wel mee.

Zelf heb ik slechte ervaring met Coolblue. En daar staan ook genoeg andere klachten van op FB en Twitter.

En owja.. ik heb 2 orders geplaatst en allebei zijn ze vandaag bezorgd (ik was er alleen niet). Dus blijkbaar worden er ook nog wel wat ordertjes uitgeleverd. Maar natuurlijk niet te veel... ;w
Het interesseert mij echt niet hoeveel orders een bedrijf verwerkt. Zodra een bedrijf op een bijna malafide wijze zaken doet en mij keer op keer voorliegt, ben ik er klaar mee.
Of je 5 of 100.000 orders verwerkt in korte tijd doet dan totaal niet ter zake.

My 2 cts

EDIT: ik wacht dus al ruim een week op product uit de webshop die ik nu al 2x op voorraad heb gezien in de webshop. Ik contact MediaMarkt en vertellen mij dat het product niet op voorraad is. En ook andere mensen maken hier dus melding van op Facebook en Twitter.

Ik heb dit nog nooit eerder met welke webwinkel meegemaakt. Dit riekt echt naar bewuste oplichting

[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 03-02-2017 22:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:49
Geert1976 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:04:
[...]

Het interesseert mij echt niet hoeveel orders een bedrijf verwerkt. Zodra een bedrijf op een bijna malafide wijze zaken doet en mij keer op keer voorliegt, ben ik er klaar mee.
Of je 5 of 100.000 orders verwerkt in korte tijd doet dan totaal niet ter zake.

My 2 cts

EDIT: ik wacht dus al ruim een week op product uit de webshop die ik nu al 2x op voorraad heb gezien in de webshop. Ik contact MediaMarkt en vertellen mij dat het product niet op voorraad is. En ook andere mensen maken hier dus melding van op Facebook en Twitter.

Ik heb dit nog nooit eerder met welke webwinkel meegemaakt. Dit riekt echt naar bewuste oplichting
Kan ook een slecht stukje logistieke software zijn waarbij de binnengekomen orders niet gematched worden met de actuele voorraad.
De voorraad informatie bij zowel online bestellingen als in de winkels moet naar mijn mening altijd actueel zijn en beschikbaar zijn voor klanten.
Andere bedrijven doen dit ook dus waarom MM niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
HoppyF schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:32:
[...]

Kan ook een slecht stukje logistieke software zijn waarbij de binnengekomen orders niet gematched worden met de actuele voorraad.
De voorraad informatie bij zowel online bestellingen als in de winkels moet naar mijn mening altijd actueel zijn en beschikbaar zijn voor klanten.
Andere bedrijven doen dit ook dus waarom MM niet?
prima dat jij het zo ziet, ik zie het zo:

Als Mediamarkt vorige week product A in de webshop zet voor €97 en een klant besteld en betaald dat product-A (BTW dagen) en nu dat zelfde product-A kost €110, product A wordt nu door een klant besteld die er €110 voor betaald....3x raden aan wie MediaMarkt dat product -A gaat leveren!?

MediaMarkt levert liever aan mensen die er het volle pond voor betalen dan klanten die aardig wat korting meepakken tijdens de BTW dagen, die laatste groep mensen laten we gewoon een tijdje wachten totdat ze zelf de bestelling annuleren (uit frustratie, misleiding en misinformtie)

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 03-02-2017 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:56

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Geloven jullie nu echt dat MM enkel duizenden extra klanten trekt om daarna geniepig misbruik van ze te maken? Ik denk eerder dat er gewoon echte leveringsproblemen zijn en dat als je gewoon betaald hebt (wat je eenvoudig kunt aantonen) je gewoon recht hebt op je spullen én die dus ook gewoon krijgt.

Natuurlijk zouden ze na tig jaar BTW-actie beter moeten weten, maar kennelijk staan ze ofwel voor een verrassing wat betreft het succes van dat jaar, ofwel lukt het gewoon niet om het beter te stroomlijnen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jorgen schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:56: Ik denk eerder dat er gewoon echte leveringsproblemen zijn...
Ah ok, daarom zie ik mijn vorige week bestelde product deze week al 2x op voorraad in hun webshop. Ofwel, een nieuwe klant kan het product waar ik nu een week op wacht, bestellen en morgen in huis hebben.

Nee, inderdaad; "gewoon echte leveringsproblemen" 8)7 |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:27:
[...]

Ah ok, daarom zie ik mijn vorige week bestelde product deze week al 2x op voorraad in hun webshop. Ofwel, een nieuwe klant kan het product waar ik nu een week op wacht, bestellen en morgen in huis hebben.

Hier ook nog steeds geen bevestiging van verzending van een artikel dat inderdaad direct leverbaar is volgens de webshop. Zondag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:34
[...]

Daarom koop op gewoon in de winkel.
In 4 jaar tijd 2 keer een product gekocht tijdens de btw dagen in de winkel. Beide keren geen prijsverhoging, volle korting. Ik blij :) verder koop ik nooit w bij de MM, het is een pauper bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
[...]

Je had ook niet kunnen bestellen d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 08:16:
[...]

Dat is weer een mooie dooddoener. Het is toch best te begrijpen dat als iemand een week geleden iets besteld heeft, daar nu nog op wacht terwijl het product volgens de website direct leverbaar is, diegene daar vraagtekens bij zet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 08:16:
[...]

tsja, tegen dit intellect is niemand opgewassen }:O }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
XeNeRgY schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:15:
[...]

Dat is weer een mooie dooddoener. Het is toch best te begrijpen dat als iemand een week geleden iets besteld heeft, daar nu nog op wacht terwijl het product volgens de website direct leverbaar is, diegene daar vraagtekens bij zet?
Prima.. Aan de smiley kun je toch ook wel zien dat ik het niet helemaal serieus meen? Ik snap zijn probleem ook wel. Maar wat is de moeite om even een paar dagen extra te wachten? Wellicht had MM wel een afspraak met de leverancier dat er een bepaalde batch goedkoop met de BTW dagen mocht. Dan kan het dus zijn dat een andere batch waar meer voor is betaald (inkoop) nu al binnen is gekomen. Of van een andere leverancier bijv. Ik vind het opvallend hoe vaak mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, maar wel premium +++ service verwachten.
En dan MM ook nog uit gaan maken voor van alles en nog wat.

Ik heb zelf bij MM een Lenovo P2 besteld. Die was een paar dagen later ook op voorraad terwijl mijne nog niet direct verzonden was. Ga ik dan moeilijk lopen doen? Nee, want ik weet dat de prijs die ik er voor betaald heb vele malen beter is.

Owja.. twee dagen later was die van mij ook verstuurd. Och och och.. wat heb ik lang moeten wachten zeg.
Geert1976 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:24:
[...]

tsja, tegen dit intellect is niemand opgewassen }:O }:O
Dank. Wellicht kun je er wat van gebruiken in je strijd tegen het ultieme kwaad dat MediaMarkt heet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
LuPo schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 09:52:
[...]

Prima.. Aan de smiley kun je toch ook wel zien dat ik het niet helemaal serieus meen? Ik snap zijn probleem ook wel. Maar wat is de moeite om even een paar dagen extra te wachten? Wellicht had MM wel een afspraak met de leverancier dat er een bepaalde batch goedkoop met de BTW dagen mocht. Dan kan het dus zijn dat een andere batch waar meer voor is betaald (inkoop) nu al binnen is gekomen. Of van een andere leverancier bijv. Ik vind het opvallend hoe vaak mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, maar wel premium +++ service verwachten.
En dan MM ook nog uit gaan maken voor van alles en nog wat.

Ik heb zelf bij MM een Lenovo P2 besteld. Die was een paar dagen later ook op voorraad terwijl mijne nog niet direct verzonden was. Ga ik dan moeilijk lopen doen? Nee, want ik weet dat de prijs die ik er voor betaald heb vele malen beter is.

Owja.. twee dagen later was die van mij ook verstuurd. Och och och.. wat heb ik lang moeten wachten zeg. ;(

[...]

Dank. Wellicht kun je er wat van gebruiken in je strijd tegen het ultieme kwaad dat MediaMarkt heet. _O-
je zou mijn eerdere posts (afgelopen 24 uur) nog eens kunnen lezen...het gaat mij absoluut niet om de periode die ik moet wachten, als mij vooraf wordt verteld dat ik ondanks aanwezige voorraad toch zal moeten wachten, weet ik als klant waar ik aan toe ben.

En mij als klant keer op keer totaal verkeerde of onjuiste info (per telefoon, Facebook en voor en net na de bestelling) verstrekken vind ik een zeer kwalijke zaak, dit heeft niets te maken met een product goedkoper kunnen aanschaffen.
Jij noemt het premium+++ service, ik noem het gewoonweg duidelijk en eerlijk zijn naar de klant, lijkt me een beginsel van uberhaupt een bedrijf runnen.

Maar nu ga ik inderdaad mijn pijltjes richten op MediaMarkt, want ik ben toch niet gek..... :+ :+ :+

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 04-02-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Geert1976 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 10:02:
[...]

je zou mijn eerdere posts (afgelopen 24 uur) nog eens kunnen lezen...het gaat mij absoluut niet om de periode die ik moet wachten, als mij vooraf wordt verteld dat ik ondanks aanwezige voorraad toch zal moeten wachten, weet ik als klant waar ik aan toe ben.

En mij als klant keer op keer totaal verkeerde of onjuiste info (per telefoon, Facebook en voor en net na de bestelling) verstrekken vind ik een zeer kwalijke zaak, dit heeft niets te maken met een product goedkoper kunnen aanschaffen.
Jij noemt het premium+++ service, ik noem het gewoonweg duidelijk en eerlijk zijn naar de klant, lijkt me een beginsel van uberhaupt een bedrijf runnen.

Maar nu ga ik inderdaad mijn pijltjes richten op MediaMarkt, want ik ben toch niet gek..... :+ :+ :+
Wellicht kun je dan even duidelijk uitleggen wat het probleem is. Dan kan ik mijn mening wellicht bijstellen inderdaad. :)
Ik lees hier nergens het hele verhaal, alleen gefrustreerde berichten: Media Markt BTW-actie 2017 NL (Afgelopen)

Wat heb je besteld? Wat was de levertijd die bij het product stond toen je bestelde? Is die levertijd al verstreken? Etc etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Jongens, kan het wat rustiger hier? Er hoeft niet meteen geroepen te worden dat MM malafide is. Je frustraties uiten in dit topic is ook niet de bedoeling.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ben ondertussen super blij met mijn nieuwe laptop! :D. (even wat positiever na dat gezeur van hierboven).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:14
Gaan de Belgen ook nog een ronde houden of is die al geweest?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
D_Jeff schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:38:
In Belgie heb je deze actie niet. Wel heb je daar Solden, wat vaak ook aantrekkelijk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
D_Jeff schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:38:
In België is de actie meestal begin/half maart pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Sport_Life schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:14:
Ik ben ondertussen super blij met mijn nieuwe laptop! :D. (even wat positiever na dat gezeur van hierboven).
Hier ook binnen. PS4 Pro en Lenovo P2. Die laatste tijdens btw-dagen gekocht. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Geert1976 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:43:
[...]

prima dat jij het zo ziet, ik zie het zo:

Als Mediamarkt vorige week product A in de webshop zet voor €97 en een klant besteld en betaald dat product-A (BTW dagen) en nu dat zelfde product-A kost €110, product A wordt nu door een klant besteld die er €110 voor betaald....3x raden aan wie MediaMarkt dat product -A gaat leveren!?

MediaMarkt levert liever aan mensen die er het volle pond voor betalen dan klanten die aardig wat korting meepakken tijdens de BTW dagen, die laatste groep mensen laten we gewoon een tijdje wachten totdat ze zelf de bestelling annuleren (uit frustratie, misleiding en misinformtie)
Tja, alleen betaald MM de BTW actie niet uit eigen zak, maar dat wordt betaald door de leveranciers ;)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mijn spullen zouden vandaag komen, kreeg ik gisteren rond 22 uur via SMS te horen. Geen track and trace. Helaas had de lift een onderhoudsbeurt nodig, dus heb ik de bezorger terug kunnen sturen. Nu komen ze morgen. Contact met klantenservice PostNL verliep prima. Wel jammer dat ik 33 minuten moest wachten, met 27 wachtenden voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-05 15:30
zeef schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:59:
[...]

Geef ons even tijd om een en ander te verwerken. Sommige prijzen zijn zonder BTW doorgegeven, andere met.

[...]
hoe staat het met de verwerking van de gegevens enig idee wanneer we de resultaten ongeveer kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:31
Mijn smeg fornuis is wel al leverbaar. Maar mijn LG wasmachine nog steeds niet. Heb nml aangegeven dat ik beide in 1 levering wil hebben. Ik zit er nu hard over na te denken om mijn LG wasmachine te annuleren bij de mediamarkt winkel, want elders kan ik het voor dezelfde prijs ook krijgen met levering de volgende dag. Wat mij nu het meest tegen houd is dat ik een flinke aanbetaling heb gedaan. Nu is mijn vraag: Hoe krijg ik mijn geld terug via de winkel, want ik ga echt niet wachten op mijn geld. Iemand ervaring met terugbetaling via winkel aankoop?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 21:49
hjvg schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:52:
[...]

hoe staat het met de verwerking van de gegevens enig idee wanneer we de resultaten ongeveer kunnen verwachten?
Zelfde resultaat als vorig jaar. Een paar erboven, een paar eronder en het gros op 17,thirtysomething procent korting. Wel vielen al snel een aantal prijzen weg wegens geen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Th1x4nG schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 05:05:
[...]

Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden. ;w

Maar goed, je houdt de economie wel draaiende.
Klopt, indien je niet bewust kunt lenen dan moeten je sommige mensen zeker tegen zichzelf beschermen. Ook indien je de discipline niet hebt om af te lossen c.q. vervroegd af te lossen moet je mensen tegen zichzelf beschermen.

Ben bewust en je hebt de discipline, dan kan een lening voor je werken.
Maar ik snap dat dit voor sommige erg lastig kan zijn. ;w O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jorgen schreef op maandag 6 februari 2017 @ 17:44:
Mijn spullen zouden vandaag komen, kreeg ik gisteren rond 22 uur via SMS te horen. Geen track and trace. Helaas had de lift een onderhoudsbeurt nodig, dus heb ik de bezorger terug kunnen sturen. Nu komen ze morgen. Contact met klantenservice PostNL verliep prima. Wel jammer dat ik 33 minuten moest wachten, met 27 wachtenden voor mij.
Alles is gisteren netjes binnengebracht én alles met de BTW-korting. * Blij! *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 00:33
Ik wacht nog op 2x de HP 27EA waarvoor ik in de winkel een aanbetaling heb gedaan op de laatste dag van de BTW dagen. Belde net even maar het kwam er op neer dat ik maar geduld moest hebben (geen estimate). Op de website is de monitor ondertussen alweer een tijdje te bestellen, zie http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_hp-27ea-1485542.html . Momenteel staat de levertijd daar op langer dan 2 weken. Als ik me niet vergis was de levertijd vorige week korter (9-15 dagen).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ze waren in ieder geval lekker vlot met het refunden van een aan de deur geweigerde order.

Overigens stond de Senseo cashback al binnen een week op m'n rekening, had 'm zelfs nog terug kunnen doen naar MM en die 20 euro opstrijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:57
Heeft er iemand toch nog de cashback teruggekregen van CashbackTotaal na contact met CashbackTotaal?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-04 12:34
TerrorSource schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:41:
Heeft er iemand toch nog de cashback teruggekregen van CashbackTotaal na contact met CashbackTotaal?
Helaas niet! :(

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialastical
  • Laatst online: 24-04 19:54
TerrorSource schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:41:
Nee. Ze "wachten" op een reactie van mediamarkt dus zijn in feite gewoon :N.

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 13-02-2017 13:40 . Reden: Eerst bewijzen, dan pas beschuldigen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Laatst online: 22:58
Hier eerst ook het bericht van CashbackTotaal ontvangen dat het lijkt dat MM geen cashback tijdens de btw-actie toekent en ze daarvan niet op de hoogte waren, en opheldering gevraagd hadden.

Cashbacktotaal geeft recent aan mij aan dat ze nog wachten op een reactie van Media Markt.

Het woord 'oplichters' zou ik (nog) niet gebruiken, maar merkwaardig is het wel.

Feit is dat CBTotaal reclame heeft gemaakt met de BTW actie. Daarover is neem ik aan afstemming met MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Wally2002 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:15:
Hier eerst ook het bericht van CashbackTotaal ontvangen dat het lijkt dat MM geen cashback tijdens de btw-actie toekent en ze daarvan niet op de hoogte waren, en opheldering gevraagd hadden.

Cashbacktotaal geeft recent aan mij aan dat ze nog wachten op een reactie van Media Markt.

Het woord 'oplichters' zou ik (nog) niet gebruiken, maar merkwaardig is het wel.

Feit is dat CBTotaal reclame heeft gemaakt met de BTW actie. Daarover is neem ik aan afstemming met MediaMarkt.
Ik zou het er niet zomaar bij gaan laten zitten inderdaad. En oplichters dat is wel erg overdreven en op weinig gebaseerd. CBTotaal adverteerde inderdaad groot met iets van "Bij ons x% tijdens BTW dagen!!!" Oftewel, wij geven wel cashback. Dat MM nu niet uit blijkt te keren is het probleem in communicatie tussen CBTotaal en MM. Laat ze het onderling maar uitvechten wie het moet gaan betalen, maar betalen zullen ze aan de klant. :P

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 10-02-2017 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Wally2002 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:15:

Het zijn wel :N . Zonder onderbouwing hebben ze mijn €32,50 cashback afgekeurd. Had ik het maar via CashbackXL gedaan.

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 13-02-2017 13:41 . Reden: Eerst bewijzen, dan pas beschuldigen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
ago schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:35:
[...]

Het zijn wel :N. Zonder onderbouwing hebben ze mijn €32,50 cashback afgekeurd. Had ik het maar via CashbackXL gedaan.
Dan klim je toch in de pen? Mijn cashback van na de btw dagen is al goedgekeurd. Als het oplichters zijn dan krijg je dat ook niet. Dus een beetje minderen kan wel.

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 13-02-2017 13:41 . Reden: Eerst bewijzen, dan pas beschuldigen. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:47
Net de goedkeuring gehad van Canon voor de Cashback van mn 24-70 F4.0 mooie aankoop voor 543 euro :+ ipv 875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 12:01
Ik heb gisteren ook bevestiging gekregen van mijn Krups EA8808. De voorwaarden van Krups leken nog even lastig (cashback niet in combinatie met andere aanbiedingen), maar dus toch gewoon gekregen.
Mooie deal €370,- ipv €649,-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Kunnen de niet onderbouwde meningen over Cashbacktotaal stoppen? Ze hebben zelf aangegeven meer tijd nodig te hebben om uit te zoeken hoe het zit. Om ze dan meteen oplichters te noemen heeft ook geen nut. Geef ze eerst de tijd (niet al te lang natuurlijk) om te kijken hoe het zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iENO
  • Niet online

iENO

pep

Vaag verhaal:
Wij hebben de afgelopen tijd diverse malen contact gehad met het affiliate netwerk met wie Media Markt samenwerkt. Tot onze spijt hebben zij ons te kennen gegeven dat Media Markt, ondanks ons verzoek tot heroverweging, besloten heeft de afkeur van transacties van onze leden tijdens de BTW dagen in stand te houden.

Reden hiervoor zou een verschil in interpretatie zijn van de voorwaarden voor het publiceren van de advertenties. Hoewel wij het niet eens zijn met deze zienswijze, is er uiteindelijk niets wat wij hier aan kunnen doen en dienen wij ons neer te leggen bij de beslissing van het affiliate netwerk en/of de webshop. De uiteindelijke keuring van een transactie is ten alle tijden aan de webshop.

Voor de duidelijkheid willen wij vermelden dat wij dus geen commissie van Media Markt ontvangen voor de transactie, en dat wij, wanneer wij om wat voor reden dan ook geen commissie ontvangen, conform onze algemene voorwaarden, dus geen cashback kunnen uitkeren. Alleen op deze manier kunnen wij 100% cashback uitkeren van de commissie die wij ontvangen.
Exit cashbacktotaal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 20:16

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

De webwinkel betaalt dus zelf die korting (of een deel ervan). Is dat niet ook een beetje het risico voor Cashbacktotaal dan? En dat zouden ze m.i. gewoon moeten nemen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:44
BeQuietAndDrive schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:21:
De webwinkel betaalt dus zelf die korting (of een deel ervan). Is dat niet ook een beetje het risico voor Cashbacktotaal dan? En dat zouden ze m.i. gewoon moeten nemen.
Een tijd geleden ook zoiets met Albert Heijn gehad, uiteindelijk duurde het iets van 4 maand voor een OK kwam vanuit AH, na een eerste afkeuring. Daarna vrij vlot uitbetaald. Er kan dus behoorlijk wat tijd overheen gaan voordat zo'n cashback site antwoord heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iENO schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:49:
Vaag verhaal:

[...]

Exit cashbacktotaal...
Op zich een interessante casus. Wie is hier verantwoordelijk voor het feit dat er geen commissie aan Cashbacktotaal is uitgekeerd? Zij noemen het een "verschil in interpretatie van de voorwaarden voor het publiceren van de advertenties". Maar valt dit Cashbacktotaal niet aan te rekenen?

Het is natuurlijk makkelijk om je te verschuilen achter de Algemene Voorwaarden, maar als Cashbacktotaal verwijtbare fouten heeft gemaakt waardoor er nu niet uitgekeerd wordt dan vraag ik mij af of deze Algemene Voorwaarden nog steeds het laatste woord hebben. Zeker daar Cashbacktotaal expliciet adverteerde dat je als klant cashback zou ontvangen, ook tijdens de BTW-dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Anoniem: 663003 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:26:
[...]

Op zich een interessante casus. Wie is hier verantwoordelijk voor het feit dat er geen commissie aan Cashbacktotaal is uitgekeerd? Zij noemen het een "verschil in interpretatie van de voorwaarden voor het publiceren van de advertenties". Maar valt dit Cashbacktotaal niet aan te rekenen?

Het is natuurlijk makkelijk om je te verschuilen achter de Algemene Voorwaarden, maar als Cashbacktotaal verwijtbare fouten heeft gemaakt waardoor er nu niet uitgekeerd wordt dan vraag ik mij af of deze Algemene Voorwaarden nog steeds het laatste woord hebben. Zeker daar Cashbacktotaal expliciet adverteerde dat je als klant cashback zou ontvangen, ook tijdens de BTW-dagen.
Grote kans van wel. :) Maar zij weten dat de kans dat iemand naar de rechter stapt niet heel groot is voor een bedrag van een paar euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 655204

Wognummer schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:37:
Net de goedkeuring gehad van Canon voor de Cashback van mn 24-70 F4.0 mooie aankoop voor 543 euro :+ ipv 875
Mijne is ook goedgekeurd *O* *O* Al met al toch weer zo'n 450 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialastical
Wel raar dat cashbackxl dus wel gewoon uitkeert. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr-Diesel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-04 19:20
*knip* Dit was hierboven al gemeld

[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 13-02-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialastical
Voor mij nooit meer cashbacktotaal. Heb geen zin in nog meer verassingen in de toekomst bij de aankoop van een product. Dan maar een procentje minder cashback O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Laatst online: 22:58
inderdaad een interessante casus. Het ligt voor de hand dat CBT (CashbackTotaal) zich beroept op de algemene voorwaarden (hierin staat in essentie dat er cashback wordt uitgekeerd als de webshop deze heeft goedgekeurd). Daarnaast wordt er in de voorwaarden gesproken over dat CBT niet verantwoordelijk is voor eventuele veranderingen of beëindigingen van mogelijkheden om cashback te verdienen. Tevens wordt genoemd dat CBT zich zal inspannen om de cashback uit te betalen maar dat dit in sommige situaties kan mislukken doordat de retailpartner niet de juiste informatie aanlevert.

Het feit dat CBT expliciet met de BTW actie adverteerde maakt dit m.i. veel minder sterk, je mag toch verwachten dat als je het specifieke reclamemateriaal gebruikt er dan ook goede afspraken met de webshop (of welke tussenpartij dan ook) zijn gemaakt over commissie. Dat is immers de core-business van CBT.

Ik overweeg nu om maar rechtstreeks contact met MediaMarkt te gaan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Anoniem: 655204 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 16:14:
[...]

Mijne is ook goedgekeurd *O* *O* Al met al toch weer zo'n 450 euro korting.
En hier ook zojuist bericht dat Canon mijn aanvraag heeft goedgekeurd. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:38
Even een oude post opgraven: Richh in "Media Markt BTW-actie 2017 NL (Afgelopen)"
NotSoSteady schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 01:26:
[...]

Jouw informatie klopt niet, want het is bij de Media Markt altijd 3 procent. Die sites verlagen gewoon het percentage, zodat ze een extra 0,5 procent van het orderbedrag binnenhalen.
Het is toch wel opvallend dat de cashbacksite die 3% beloofde te betalen, deze afspraak niet nakomt. De cashbacksites die wel 2,5% of minder uitkeerden, hebben dit wél braaf gedaan.

Wat overigens de hele kwestie heel gek maakt. "Reden hiervoor zou een verschil in interpretatie zijn van de voorwaarden voor het publiceren van de advertenties." staat in de mail, dat is gewoon een hele rare opmerking gezien alle andere cashbacksites wel betalen.

[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 13-02-2017 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 22:11

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wally2002 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:35:

Om hoeveel geld gaat het precies eigenlijk? :/

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:55
Richh schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:05:
Even een oude post opgraven: Richh in "Media Markt BTW-actie 2017 NL (Afgelopen)"

[...]

Het is toch wel opvallend dat de cashbacksite die 3% beloofde te betalen, deze afspraak niet nakomt. De cashbacksites die wel 2,5% of minder uitkeerden, hebben dit wél braaf gedaan.

Wat overigens de hele kwestie heel gek maakt. "Reden hiervoor zou een verschil in interpretatie zijn van de voorwaarden voor het publiceren van de advertenties." staat in de mail, dat is gewoon een hele rare opmerking gezien alle andere cashbacksites wel betalen.
Het is ook onzin, zijn gewoon grote oplichters. De Media Markt accepteert ook cashback sites zonder problemen en wijzigt helemaal niets gedurende de btw-actie (ze promoten de actie juist nadrukkelijk bij publishers). Sites die hun percentage verlagen tijdens deze actie zijn overigens ook kleine boefjes, maar die betalen in ieder geval nog. Met die 3% maken ze nooit winst, dus het is sowieso dubieus. Je kan natuurlijk een e-mail sturen naar Tradedoubler sturen om er melding van te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 13-02-2017 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialastical
Richh schreef op maandag 13 februari 2017 @ 22:05:

[...]
Vraag me wel af om welke voorwaarden dit dan gaat. Elke cashback site betaalt uit behalve cashbacktotaal waar ik wel een grote banner van heb gezien met btw actie +3% cashback!.

Overigens waren de mensen in dit topic https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1736693/0 ook niet tevreden over cashbacktotaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:13
Ik heb tijdens de BTW dagen de 35mm f1.8 lens van Sony voor mijn A5100 gekocht. Deze was destijds niet vindbaar op hun webshop, maar in de winkel lag hij in de aanbieding voor 319 euro. Dat is een goede deal. Destijds lag hij nergens voor onder de 409, nu staat hij voor 399 in de Pricewatch.
De lens moest toen besteld worden. Dat leek me prima. Inmiddels zijn we meer dan twee weken verder en de lens is er nog steeds niet. Heb vandaag gebeld en ze gaan het uitzoeken. Volgens mij is deze lens gewoon leverbaar vanuit Sony. Foka en Kamera-Express hebben hem ruim op voorraad. Foto Verweij geeft een levertijd van 3-5 dagen.
Ik krijg een beetje het gevoel dat het een fout betrof in hun systeem. De lens was verdwenen uit de webshop en dit was misschien een geautomatiseerde prijs van de lokale vestiging. Wat zijn mijn rechten in deze?Kan Mediamarkt deze deal nu nog terugtrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
AgeOfPanic schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:54:
Ik heb tijdens de BTW dagen de 35mm f1.8 lens van Sony voor mijn A5100 gekocht. Deze was destijds niet vindbaar op hun webshop, maar in de winkel lag hij in de aanbieding voor 319 euro. Dat is een goede deal. Destijds lag hij nergens voor onder de 409, nu staat hij voor 399 in de Pricewatch.
De lens moest toen besteld worden. Dat leek me prima. Inmiddels zijn we meer dan twee weken verder en de lens is er nog steeds niet. Heb vandaag gebeld en ze gaan het uitzoeken. Volgens mij is deze lens gewoon leverbaar vanuit Sony. Foka en Kamera-Express hebben hem ruim op voorraad. Foto Verweij geeft een levertijd van 3-5 dagen.
Ik krijg een beetje het gevoel dat het een fout betrof in hun systeem. De lens was verdwenen uit de webshop en dit was misschien een geautomatiseerde prijs van de lokale vestiging. Wat zijn mijn rechten in deze?Kan Mediamarkt deze deal nu nog terugtrekken?
Maar waar maak je uit op dat de lens op voorraad is bij Sony? Foka en Kamera-expres hebben gewoon hun eigen voorraad, en een levertijd van 3/5 werkdagen komt op mij over als een standaard melding wanneer een product niet voorradig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AgeOfPanic schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:54:
Als je geen levertermijn hebt afgesproken geldt doorgaans een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Is het product dan niet geleverd dan moet je de Media Markt hier na die 30 dagen van op de hoogte stellen en ze een nieuwe termijn geven om het product alsnog te leveren (meestal 14 dagen). Is het product dan nog niet geleverd dan kun je de koop ontbinden en moet de Media Markt een eventuele aanbetaling terugbetalen.

Dat het objectief bij andere winkels wel op voorraad is zegt natuurlijk niets. Het hoeft ook geen foutje van de Media Markt te zijn geweest. Er waren veel meer artikelen die online (opeens) niet meer te koop werden aangeboden maar nog wel in de winkel te verkrijgen waren.

Als je het objectief besteld hebt tegen de actieprijs dan 'moet' de Media Markt deze gewoon voor dat bedrag leveren. (Dan moet je hier wel een bon o.i.d. van hebben.) Het zou overigens wel goede service van het desbetreffende filiaal zijn geweest aangezien de actie in principe OP = OP was en ze dit dus niet hadden hoeven doen.

Het is een kwestie van afwachten en rustig overleggen met de Media Markt. Ik neem aan dat je het objectief gewoon geleverd gaat krijgen maar het kan dus nog wel een paar weken duren. Mocht je haast hebben dan kun je de bestelling proberen te annuleren en een eventuele aanbetaling terugvragen. Vervolgens zou je het objectief dan voor de normale prijs ergens anders aan kunnen schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:13
Het heeft ook geen haast hoor. Hoop juist het objectief voor die prijs te krijgen. Scheelt toch iets van 80 euro. Ze boden zelf aan om het voor mij te bestellen. Ik was meer benieuwd of zij kunnen zeggen: "De lens is niet leverbaar, dus we annuleren de bestelling en je krijgt je geld terug" en of ik dan kan vasthouden aan de prijs.
Ik ken Foto Verweij niet, maar bij de meeste winkels betekent 3-5 dagen ook echt 3-5 dagen. Anders staat er vaak 5+ of 10+.
Ik zal rustig afwachten. Hoop dat ik binnenkort de lens kan verwelkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Loenerd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:23:
[...]

Maar waar maak je uit op dat de lens op voorraad is bij Sony? Foka en Kamera-expres hebben gewoon hun eigen voorraad, en een levertijd van 3/5 werkdagen komt op mij over als een standaard melding wanneer een product niet voorradig is.
en sony zal aan foka en kamera-express niet leveren gok ik zo, ze zullen gewoon een groothandel ergens hebben die ze mogelijk van sony heeft..

• Dialastical
Wally2002 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:35:

Heb je dit gedaan en/of heeft het nut gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
NotSoSteady schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:50:
[...]

Dat is bullshit, ik zit in de affiliate business en de Media Markt promoot deze btw-actie juist heel erg bij publishers, waaronder cashbacktotaal.

[afbeelding]

Ze hebben jullie gewoon voor de gek proberen te houden, want de Media Markt keert standaard 3% commissie uit aan publishers. Dit zou betekenen dat zij geen enkele cent winst overhouden. Simpelweg pure oplichting. Het is overigens ook een fabeltje dat de Media Markt tijdens de btw-actie het percentage naar beneden bijstelt voor publishers.

Event Sale
Sale 3 %
GSM + Abonnement 32.50 EUR
SimOnly 15 EUR
Hier de voorwaarden van Media Markt voor TradeDoubler affiliates:

http://reports.tradedoubl...am_info?program_id=262336

Ben benieuwd om welk "verschil in interpretatie van de voorwaarden voor het publiceren van de advertenties" het gaat waardoor CashbackTotaal geen commissie zou hebben ontvangen tijdens de BTW-dagen, maar daarvoor en daarna wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 28-04 12:34
Yorinn schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:51:
Modbreak:Kunnen de niet onderbouwde meningen over Cashbacktotaal stoppen? Ze hebben zelf aangegeven meer tijd nodig te hebben om uit te zoeken hoe het zit. Om ze dan meteen oplichters te noemen heeft ook geen nut. Geef ze eerst de tijd (niet al te lang natuurlijk) om te kijken hoe het zit.
Ik heb een antwoord van Cashbacktotaal gekregen, kort gezegd ze gaan niets uitkeren :( :

*knip* Deze e-mail is al 2 keer eerder geplaatst, hem herhalen heeft niet veel nut.

[ Voor 50% gewijzigd door Yorinn op 20-02-2017 21:30 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Laatst online: 23:02
SnoeiKoei schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:40:
[...]

En hier ook zojuist bericht dat Canon mijn aanvraag heeft goedgekeurd. *O*
En bij mij heeft canon nu voor de 2e keer mn cashback aanvraag afgekeurd omdat ik niet de juiste bon zou hebben gebruikt (?). Welke bon hebben julie gebruikt, ook die gewoon uit de mijnmediamarkt omgeving?

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
laurens0619 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 03:13:
[...]

En bij mij heeft canon nu voor de 2e keer mn cashback aanvraag afgekeurd omdat ik niet de juiste bon zou hebben gebruikt (?). Welke bon hebben julie gebruikt, ook die gewoon uit de mijnmediamarkt omgeving?
Nee, ik heb de papieren kassabon gescand naar pdf en opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 20:16

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geven ze niet aan waarom hij is afgekeurd?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Kan alle discussie over afgekeurde cashbacks (maakt niet uit welke) stoppen hier? Het heeft niets met Media Markt te maken, namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Woensdag start de BTW-actie bij Mediamarkt in België :)

http://www.mediamarkt.be/nl/shop/vat-action.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 04:27
Wellicht goed voor een apart topic.

17,36% korting van 1 t/m 5 maart 2017. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Jumpman schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 19:09:
[...]

Wellicht goed voor een apart topic.

17,36% korting van 1 t/m 5 maart 2017. :)
Topic voor België staat online: Media Markt BTW-actie 2017 BE (1 t/m 5 maart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
sdk1985 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:59:
Ik wacht nog op 2x de HP 27ES waarvoor ik in de winkel een aanbetaling heb gedaan op de laatste dag van de BTW dagen. Belde net even maar het kwam er op neer dat ik maar geduld moest hebben (geen estimate). Op de website is de monitor ondertussen alweer een tijdje te bestellen, zie http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_hp-27ea-1485542.html . Momenteel staat de levertijd daar op langer dan 2 weken. Als ik me niet vergis was de levertijd vorige week korter (9-15 dagen).
Twee weken later nog niets vernomen. Vorige week gebeld, zou terug gebeld worden in het geval dat er info over de levertijd is. Dat is tot heden niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
sdk1985 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:25:
[...]
Twee weken later nog niets vernomen. Vorige week gebeld, zou terug gebeld worden in het geval dat er info over de levertijd is. Dat is tot heden niet gebeurd.
Even ter controle. Welke heb je nou besteld? 27ES of 27EA. Je linkt naar de 1, maar zegt een ander.

Ik zie hier de ES gewoon op voorraad:
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_hp-27es-1464872.html
Dus vermoed de EA? Zie die wel op voorraad bij aantal winkels volgens de website, maar denk dat er niks anders op zit dan wachten of annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Mau_Maus schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 23:03:
[...]

Even ter controle. Welke heb je nou besteld? 27ES of 27EA. Je linkt naar de 1, maar zegt een ander.

Ik zie hier de ES gewoon op voorraad:
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_hp-27es-1464872.html
Dus vermoed de EA? Zie die wel op voorraad bij aantal winkels volgens de website, maar denk dat er niks anders op zit dan wachten of annuleren.
Moet de EA zijn, link is correct. Heb overigens in de winkel 30 euro aanbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Even een update. Heb ondertussen mijn bestelling kunnen ophalen. Heb daar nooit bericht van gekregen, maar toen ik vorige week nog maar eens belde bleek de winkel voorraad te hebben. Toen ben ik langsgegaan en toen bleken er in het magazijn twee klaar te staan met mijn bestelbon erop. Die hadden ze dus netjes apart gehouden :). In de winkel zelf ligt de HP 27EA nog steeds niet ivm de beperkte voorraad. Toch nog netjes gedaan van Mediamarkt Breda. Via de website is de levertijd nog altijd "meer dan twee weken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:En we gaan verder in Media Markt BTW-actie 2018 NL (25-28 januari)

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De BTW-actie is voorbij!!!</h2> Veel plezier met je nieuwe spullen. ;)~[/html]
Dit topic is WEL voor:
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

Dit topic is NIET voor:
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.
* het showen van je aankopen, of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen en een tool om te checken of jouw gewilde product meedoet met de actie.