Media Markt BTW-actie 2017 België
Wat is de Media Markt BTW-actie?
Tijdens de Media Markt BTW-actie betaald Media Markt 4 dagen lang jouw BTW. De effectieve korting die je krijgt staat onder het kopje Hoeveel korting krijg ik tijdens de BTW-actie?De website van de Media Markt BTW-actie is http://www.mediamarkt.be/nl/shop/vat-action.html, waar alle recente informatie op staat.
Wanneer is de BTW-actie dit jaar?
De BTW-actie is dit jaar van woensdag 1 maart 0:00u t/m zondag 5 maarti 23:59u.Hoeveel korting krijg ik tijdens de BTW-actie?
De korting die je krijgt is geen 21%, maar 17,36%. Zie ook onderstaand rekenvoorbeeld:Rekenvoorbeeld
Een led-tv kost € 1.210 (inclusief BTW).Om te berekenen hoeveel de led-tv zonder BTW kost, houd je de volgende som aan: € 1.210 x (100/121)= € 1.000 (exclusief BTW).
Aan de kassa ontvang je dus € 210 voordeel (=17,36% effectieve korting).
Een laptop kost €1.000 (inclusief BTW).
Om te berekenen hoeveel de laptop zonder BTW kost, houd je de volgende som aan: €1.000 x (100/121)= €826,45 (exclusief BTW).
Aan de kassa ontvang je dus €173,55 voordeel (=17,36% effectieve korting).
Wat doet er mee tijdens de BTW-actie?
Welke producten en merken er precies meedoen wordt altijd vlak voor de actie bekend gemaakt. Dus wie weet misschien ook jouw nieuwe vaatwasser, stofzuiger of e-reader! Uiteraard geldt het aanbod voor de winkels én webshop. De uitzonderingen voor dit jaar staan in de lijst hieronder.Deze producten zijn uitgezonderd dit jaar:
*Gaming accessoires*Console Hardware
*Software & games
*CD/DVD/Blu-ray discs/Vinyl
*Speelgoed, boeken & spellen
*Prepaid kaarten en abonnementen
*Power Service, garantie uitbreidingen en verzekeringen
*Geschenkkaarten en tegoedkaarten
*Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Overige voorwaarden
• Alle deelnemende producten in de Media Markt winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.• Op alle producten geldt OP=OP. Indien een deelnemend product is uitverkocht kan er GEEN reservering gedaan worden.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads