Media Markt BTW-actie 2017 NL (Afgelopen) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 232.952 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negena
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen als deze.

[ Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 25-01-2017 22:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:18
gekke-gerrit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:51:
Gekke Gerrit heeft na een week plannen een inboedel witgoed gekocht

Zorgvuldig gepland, pricewatch gecontroleerd op prijsstijgingen ect. Ik kan dan ook met trots zeggen dat ik 750,- heb bespaart :X

Nu wachten op de levering d:)b

[afbeelding]
Volgens mij als je zoveel bij een andere winkel koop krijg je toch ook wel een behoorlijke korting of niet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:54:
Heeft iemand die bij een Club-avond is geweest de Canon EOS 80D body zien liggen? Die verdween vandaag opeens uit de online voorraad. Krijg de indruk dat die (op verzoek van Canon) uit de voorraden gehaald zijn. Mogelijk vanwege te hoge korting omdat de cashback/canon-tegoed actie ook nog loopt.
Ja heb ze zien liggen. Zoetermeer had er nog 1tje, 1019 euro (BTW korting moet nog verrekend worden), maar denk dat die al weg is inmiddels. Gingen erg hard, maat van mij heeft de kit gekocht met een 18-55 STM, aangezien het z'n eerste camera is :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30
Heeft iemand die bij een Club-avond is geweest de Canon EOS 80D body zien liggen? Die verdween vandaag opeens uit de online voorraad. Krijg de indruk dat die (op verzoek van Canon) uit de voorraden gehaald zijn. Mogelijk vanwege te hoge korting omdat de cashback/canon-tegoed actie ook nog loopt.
Verschoore (10 euro meer in pricewatch) zegt met btw actie mee te doen, vanaf morgen.
Misschien laten die de 80d body meedoen (nu 1029).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMgouda
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-01 22:09
negena schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:55:
Hoi Tweakers-vrienden,

Weet iemand of Coolblue ook meedoet met deze actie?

Groetjes,

Negena
Toevallig net een TV (UE50KU6000) besteld omdat deze de prijs was die de MM straks waarschijnlijk ook gaat vragen. (Volgens mijn laatste berekeningen.) Ik denk dat het dus uitmaakt wat voor product je wilt hebben. (Wasmachines...althans die ik wil hebben nog niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 19:04
harryvos schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:56:
[...]

Volgens mij als je zoveel bij een andere winkel koop krijg je toch ook wel een behoorlijke korting of niet ?
Ja waarschijnlijk wel, maar Onderhandelen is niet mijn ding :+

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

gekke-gerrit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:07:
[...]

Ja waarschijnlijk wel, maar Onderhandelen is niet mijn ding :+
Ik heb net twee weekjes de Bosch KIR81AF30. Precies dezelfde koelkast als de Siemens. Geweldig ding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Bij de kassa bleek dat ik een TV had gepakt met een 'Ik ben startklaar! sticker, deze zijn €29 duurder dan de dozen zonder deze sticmer. De kassa dame vertelde dat dan alle software was "geupload" :/ (gok dat ze geupdate bedoelde..)
De rij was heel lang dus ik nam het maar voor lief.

Maar bij thuiskomst stond er gewoon een update klaar voor de tv, en moest ik alles nog doen wat ik normaal ook zou doen.

Eerlijk gezegd voel ik mij best bedonderd met deze 'dienst'.

Kent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Bassierau schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:53:
[...]

De Tab S2 zwart was al in prijs verhoogd naar €448.99 ~371 met BTW korting.
Nog steeds een aardige korting, maar wel teleurstellend dan... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kappade schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:10:
Bij de kassa bleek dat ik een TV had gepakt met een 'Ik ben startklaar! sticker, deze zijn €29 duurder dan de dozen zonder deze sticmer. De kassa dame vertelde dat dan alle software was "geupload" :/ (gok dat ze geupdate bedoelde..)

Maar bij thuiskomst stond er gewoon een update klaar voor de tv, en moest ik alles nog doen wat ik normaal ook zou doen.

Kent iemand dit?
Ik zou liever 29 euro extra betalen voor een TV waar NIET een medewerker met z'n vette vingers aan heeft gezeten. Je had nooit die variant moeten kopen. Enige voordeel wat ik nu zie is dat je sneller de winkel weer uit was. Misschien was dat ook hoe de mediamarkt het bedoelde en heeft die kassiere zich vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Heerhugowaard was super rustig en genoeg personeel, dat ze van noch toeteren nog blazen weten is een 2e.

Opvallend was wel dat er veel producten weggehaald waren (vooral de telefoon afdeling was dit duidelijk) heb nog getwijfeld over een Huawei smartwatch voor 250. Zag ook hier en daar wat prijsverhogingen maar bijv de 60k7000 vannacht Samsung voor 1600 na 300 cashback is niet heel gek.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:21
Bij de MM Arena geweest rond 19:00. Rij beneden was absurd land maar geen rij voor de deur. S7 edge gepakt, afgerekend (dat kon gelukkig boven bij de telecom afdeling) en gelijk weer weggeweest.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2rw194l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 11:37
Khayma schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:16:
Bij de MM Arena geweest rond 19:00. Rij beneden was absurd land maar geen rij voor de deur. S7 edge gepakt, afgerekend (dat kon gelukkig boven bij de telecom afdeling) en gelijk weer weggeweest.

[afbeelding]
Wat heb je nu voor deze S7 edge gegeven als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
jasper2603 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:18:
[...]

Wat heb je nu voor deze S7 edge gegeven als ik vragen mag?
577

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 11:37
Gefeliciteerd! nette prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Dat zou dus betekenen dat de prijs zonder BTW korting krap aan 700 euro is :')
Ach ja, prima toestel verder hoor _/-\o_ * Kuusj heeft er 3 maanden geleden 260 euro voor betaald >:)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
kuusj98 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:21:
[...]

Dat zou dus betekenen dat de prijs zonder BTW korting krap aan 700 euro is :')
Ach ja, prima toestel verder hoor _/-\o_ * Kuusj heeft er 3 maanden geleden 260 euro voor betaald >:)
Hij is zonder btw ook aan de 700 maar dit is een zakelijke aanschaf dus ik maak enkel mijn baas hiermee blij. Kon hem ook gewoon voor 699 halen maar beetje denken aan de baas kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 10:52
Heeft iemand Sonos Play 1's wit in zoetermeer zien liggen? En lagen er genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Khayma schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:22:
[...]

Hij is zonder btw ook aan de 700 maar dit is een zakelijke aanschaf dus ik maak enkel mijn baas hiermee blij. Kon hem ook gewoon voor 699 halen maar beetje denken aan de baas kan geen kwaad.
Begrijp ik, maar als je in de Pricewatch kijkt zie je dat de prijs bij de meeste noemenswaardige (web)winkels rond de 620 euro ligt. Dat betekend anders gezegd dat ze de prijs even 80 euro omhoog hebben gegooid en jij in principe nog 65 euro 'te veel' hebt betaald ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

kuusj98 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:24:
[...]

Begrijp ik, maar als je in de Pricewatch kijkt zie je dat de prijs bij de meeste noemenswaardige (web)winkels rond de 620 euro ligt. Dat betekend anders gezegd dat ze de prijs even 80 euro omhoog hebben gegooid en jij in principe nog 65 euro 'te veel' hebt betaald ;).
Alleen krijg je bij die "budget" shops geen gear fit erbij ( iets met NL imei ), dat gebeurt pas vanaf €699,- ;)
Ah poep, die was al afgelopen

[ Voor 3% gewijzigd door Humma Kavula op 25-01-2017 22:32 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Humma Kavula schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:28:
[...]

Alleen krijg je bij die "budget" shops geen gear fit erbij ( iets met NL imei ), dat gebeurt pas vanaf €699,- ;)
Ah, klopt, mijn fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
kuusj98 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:24:
[...]

Nee, dat is dus een foute beredenering, je hebt gewoon 65 euro minder betaald als bij de concurrent. Ik wil overigens niet gemeen doen, hij is al weken voor 699 te koop. Ik wou hem toen op 4 januari kopen met de Gear Fit en toen was hij ook 699 bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Humma Kavula schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:28:
[...]

Die krijg je nu ook niet want die actie loopt t/m 22 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Khayma schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:29:
[...]

Nee, dat is dus een foute beredenering, je hebt gewoon 65 euro minder betaald als bij de concurrent. Ik wil overigens niet gemeen doen, hij is al weken voor 699 te koop. Ik wou hem toen op 4 januari kopen met de Gear Fit en toen was hij ook 699 bij de MM.
Klopt, ik was even in de war met welke winkels ook al weer telden voor de laagste prijs garantie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Losse body was inderdaad uit de webshop verdwenen vandaag. Die stond erin voor 1019 euro (voor de korting). Ik heb een 'het perfecte plaatje' kit meegenomen in Drachten, was de op 1 na laatste en in Leeuwarden was die ook al uitverkocht. Die kit bevat 80d body, een 32gb sd-kaartje, bon voor neckstrap met je naam, bon voor fotoboek en een bon voor 250gb cloudopslag. Normaal 1079 euro, nu 891. (Plus dat je inderdaad nog 80 euro cashback kan krijgen van Canon op de 80d.) Ik had liever alleen de body gehad maar de kit was toch nog erg interessant.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galaxy S7 edge voor €577,- vind ik schofterig duur, die hele BTW aktie is een groot toneelspel/poppenkast.
In Maart 2016 kon ik deze nieuw bij Vodafone krijgen voor €599,- exclusief abonnement.
MM bedriegt de boel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand dit?
Met alle respect, maar zo'n grote rode sticker missen op de bovenkant van de doos van de TV is niet heel erg scherp. Dat je bij thuiskomst nog steeds een update moet doorvoeren is een ander geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-05 20:45
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:32:
Galaxy S7 edge voor €577,- vind ik schofterig duur, die hele BTW aktie is een groot toneelspel/poppenkast.
In Maart 2016 kon ik deze nieuw bij Vodafone krijgen voor €599,- exclusief abonnement.
Jupe mediamarkt bedriegt de boel weer... pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart Volgens mij bedrieg jij de boel hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Ik persoonlijk ook, maar goed, als 699,- heden dagen blijkbaar de normale prijs is dan klopt de korting wel.
Als het goed is krijg ik uiteindelijk via cashbacktotaal een bedrag van ongeveer 35 euro, dat is nog een leuk extraatje en misschien een tip voor mensen die een bestelling plaatsen die duurder is dan 250 euro (namelijk 2,50 welkomskorting en 10 euro minimale uitbetaling, 3% cashback met minimaal 7,50 vertaald zich in 250 euro).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10

Kent iemand dit?
Geupload, pas maar op dat Tim Kuik niet langs komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Sneakyman schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:35:
[...]

Jupe mediamarkt bedriegt de boel weer... pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart Volgens mij bedrieg jij de boel hiero
Volgens mij zijn dit gewoon de prijzen die de concurrerende winkels ook hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:30
Ik ben benieuwd of om 00:00 de servers van MediaMarkt de drukte aankunnen.... Voorgaande jaren leverde dat nog wel eens een probleem op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Scorpio861 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:42:
Ik ben benieuwd of om 00:00 de servers van MediaMarkt de drukte aankunnen.... Voorgaande jaren leverde dat nog wel eens een probleem op
Toen ging de actie om 18:00 van start geloof ik, nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
NotSoSteady schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:41:
[...]

Volgens mij zijn dit gewoon de prijzen die de concurrerende winkels ook hanteren.
De prijs van maart 2016 waar hij het over had zit op 780 euro en niet op 600 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
TMgouda schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:06:
[...]

Toevallig net een TV (UE50KU6000) besteld omdat deze de prijs was die de MM straks waarschijnlijk ook gaat vragen. (Volgens mijn laatste berekeningen.) Ik denk dat het dus uitmaakt wat voor product je wilt hebben. (Wasmachines...althans die ik wil hebben nog niet.)
Bedankt voor de tip :) Had deze ook op m'n lijstje staan, gelijk besteld! Bij Coolblue krijg je op tv's ook 2,5% bij cashbackxl ipv 2%, scheelt toch weer een paar euro's ;)

Gekke is dat ie in de PW nog voor 699 staat bij Coolblue: pricewatch: Samsung UE50KU6000W Zwart
Ze hebben dus en de prijs gematcht en gelijk de BTW-korting toegepast, nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:30
NotSoSteady schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:43:
[...]

Toen ging de actie om 18:00 van start geloof ik, nogal een verschil.
Excuus voor mijn vergissing als dit zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desalniettemin denk ik dat er flink op gehamerd zal worden.. kwestie van lange adem hebben als je echt graag wat wil kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pellicaantje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:40
In Breda lagen er meerdere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:19

Malarky

Wils voor wat ieder

Lentje schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 00:07:
[...]

Zelfde net met de Sonos Play 5 wit.

Iemand enig idee of de online voorraad ook verandert morgen tussen 18:00 en 00:00? Liefste bestel ik het online met cashback actie. Anders zou ik wellicht voor de zekerheid naar de plaatselijke Media Markt moeten op de club members avond.
Zoals al vaker gezegd. De MediaMarkt was afgelopen jaren niet de goedkoopste met Sonos in de laatste week van Januari. Ik heb een Sonos Play:5 gescoord met 23,5% korting en dat was niet bij de MM en gewoon via de website met 24 uurs levering.

Denk nu ook weer na over Sonos maar ga zeker niet vannacht om 00:00 bestellen, wacht liever even de 2e golf kortingen af morgen bij de andere webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMgouda schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:06:
[...]

Coolblue was vanmiddag nog eerst gestegen naar 699.
Heb zelf deze tv opgehaald bij de mediamarkt vanavond en inderdaad 519.80 betaald.
Staat prima op de kast hier ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:28
Azrael schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:44:
[...]

Bedankt voor de tip :) Had deze ook op m'n lijstje staan, gelijk besteld! Bij Coolblue krijg je op tv's ook 2,5% bij cashbackxl ipv 2%, scheelt toch weer een paar euro's ;)

Gekke is dat ie in de PW nog voor 699 staat bij Coolblue: pricewatch: Samsung UE50KU6000W Zwart
Ze hebben dus en de prijs gematcht en gelijk de BTW-korting toegepast, nice :)
thnx voor de tip, heb deze ook besteld. Was al een tijdje aan het dubben voor een 2e tv, kleinere maat Sasmung met 4k voor de ps4 pro. Goede HDR is me nog wat duur voor de meerwaarde die het wellicht biedt. De 43KU6000 was bij de mediamarkt niet te krijgen en vond de 50" net te groot. Ideaal dat Coolblue het nu matcht. 406 euro is een koopje (als de casbackxl werkt, beetje rare constructie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Dat ligt niet aan Mediamarkt, maar aan Samsung die onder de Nederlandse webwinkels gewoon fors de prijs heeft verhoogd. Wat ook te maken zal hebben met de Gear Fit die je er nu "gratis" bij krijgt. Als je die voor €100 verpatst heb je totaal €477 betaald, wat een prima prijs is. Voor die prijs krijg je ze sealed niet, ook niet op V&A.
Edit: blijkbaar zit die er tegenwoordig niet meer bij. Snap dat x-boxer een factuur nodig had om te declareren, maar ik kan de rest aanraden om gewoon eens rond te neuzen op V&A. Onder andere Tele2 biedt een S7 Edge voor minder aan icm een abo, en als je toch een sim-only wou nemen is het goedkoper om 'm met een S7E te nemen.

Ik heb afgelopen najaar nog een T-Mobile abonnement afgesloten voor mijn vriendin icm een S7 Edge (er zat toen €100 cashback op, +mobiel.nl cashback, +allerlei T-Mobile acties en cashbacks). 16 euro per maand voor 6GB+120min + 370 bijleggen voor het toestel.. Ik heb het toestel verpatst voor 500 euro en 150 euro cashback ontvangen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 25-01-2017 23:44 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Laatst online: 12-09 17:04
Malarky schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:19:
[...]

Zoals al vaker gezegd. De MediaMarkt was afgelopen jaren niet de goedkoopste met Sonos in de laatste week van Januari. Ik heb een Sonos Play:5 gescoord met 23,5% korting en dat was niet bij de MM en gewoon via de website met 24 uurs levering.

Denk nu ook weer na over Sonos maar ga zeker niet vannacht om 00:00 bestellen, wacht liever even de 2e golf kortingen af morgen bij de andere webshops.
Dankje Malarky! Zag je bericht inderdaad al langskomen. Heb bij de bekende hifi winkels al wel wat rondgevraagd, maar onder de MM deals zeggen ze niet mee te kunnen komen. We zullen zien.

Met de 3% cashback deal kom je op 20,36% uit. Ook al aardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Richh schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:24:
[...]

Dat ligt niet aan Mediamarkt, maar aan Samsung die onder de Nederlandse webwinkels gewoon fors de prijs heeft verhoogd. Wat ook te maken zal hebben met de Gear Fit die je er nu "gratis" bij krijgt. Als je die voor €100 verpatst heb je totaal €477 betaald, wat een prima prijs is. Voor die prijs krijg je ze sealed niet, ook niet op V&A.

Ik heb afgelopen najaar nog een T-Mobile abonnement afgesloten voor mijn vriendin icm een S7 Edge (er zat toen €100 cashback op, +mobiel.nl cashback, +allerlei T-Mobile acties en cashbacks). 16 euro per maand voor 6GB+120min + 370 bijleggen voor het toestel.. Ik heb het toestel verpatst voor 500 euro en 150 euro cashback ontvangen :P
Je krijgt de Gear Fit niet meer cadeau.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:49
Scorpio861 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:42:
Misschien gebruiken ze de servers van ibood wel, dat gaat altijd prima tijdens de Hunt als er een doos voorbij komt :+

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Richh schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:24:
[...]

Ook de zwakkere € zal een oorzaak zijn van de prijsverhoging.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de mediamarkt nu een cashback actie op de ue49ku6400? Bedoel bovenop de btw korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassierau
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-04 20:24
kuusj98 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:37:
[...]

Ik persoonlijk ook, maar goed, als 699,- heden dagen blijkbaar de normale prijs is dan klopt de korting wel.
Als het goed is krijg ik uiteindelijk via cashbacktotaal een bedrag van ongeveer 35 euro, dat is nog een leuk extraatje en misschien een tip voor mensen die een bestelling plaatsen die duurder is dan 250 euro (namelijk 2,50 welkomskorting en 10 euro minimale uitbetaling, 3% cashback met minimaal 7,50 vertaald zich in 250 euro).
Let wel! Over het bedrag exclusief BTW! En uitbetaling vanaf €10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:37:
Heeft de mediamarkt nu een cashback actie op de ue49ku6400? Bedoel bovenop de btw korting
Wat heb je zelf al gevonden en wat zei de Media Markt toen je het aan ze vroeg?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Vanavond in Almere geweest. Bizar druk :') Bij de ingang deed men er een eeuwigheid over om alle clubpasjes te scannen en blijkbaar deden een paar mensen moeilijk waardoor het echt veel te lang duurde.

Binnen even een rondje gedaan, even een rondje gekeken. Viel me vooral op dat er op veel dingen geen korting zat: LG OLED's waren uitgesloten en ook op Sonos geen korting. Bij de TV-afdeling was het erg druk, wel leuk om mensen met zo'n 55" TV-doos naar buiten te zien lopen 8)7
Volgens mij zijn er wel een paar TV's interessant geprijsd, maargoed ik ben geen TV nodig nu :P nog getwijfeld om de Chromecast 2 voor 33 euro mee te nemen maar niet gedaan. Tussen alle doosjes lagen ook erg veel doosjes met een sticker 'ik ben open geweest'. Beetje jammer.

Uiteindelijk bij de uitgang word je rondgeleid door een stuk of 8 gangpaden (!!!) alvorens je bij de kassa komt. Dit zijn de gangpaden met games, blu-rays en accessoires, oftewel de troep waar je geen korting op krijgt. Een USB2.0 stick van 8GB voor 10 euro 8)7
Ook hier superlang moeten wachten. Natuurlijk in de hoop dat je net even die blu-ray meepakt, daar verdienen ze flink aan.

Wel een laptop voor m'n schoonzus meegenomen. Ik had al een simpele uitgezocht: pricewatch: Acer Aspire E5-575-32GJ
Is een Mediamarkt exclusive model, geloof ik. Desalniettemin: Core i3 6100u, 15" 1080p scherm, 4GB RAM en 128GB SSD. Ik wou een i3 en een SSD voor dit studie/huis-tuin-en-keuken laptopje en opzich was de standaard prijs van 469 niet zo gek.
Ik heb 'm meegenomen voor €388 en een paar centen, precies de korting zoals voorspeld. Daarmee is het de goedkoopste Core i3 laptop die je überhaupt kan krijgen. Dat 'ie ook nog eens een SSD en een FHD display heeft maakt het volgens mij best een prima deal. Even getest, het scherm is duidelijk TN maar verder een degelijke laptop.

Trouwens ook een beetje gek:
- Op het prijskaartje en de demo-laptop stond i3 7100u
- Op internet en op de doos van de laptop staat i3 6100u
- Taakbeheer en apparaatbeheer zeggen i3 7100u :D

Niet dat de verschillen tussen die laatste twee groot zijn, maar hey. Leuk meegenomen :)

Edit: Ondertussen is de LG 34UC88-B bij de BCC opeens niet meer op voorraad. Ik mag toch hopen dat 'ie er bij Mediamarkt nog wel is...

[ Voor 17% gewijzigd door Richh op 25-01-2017 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Bassierau schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:38:
[...]

Let wel! Over het bedrag exclusief BTW! En uitbetaling vanaf €10!
Ah, in dat geval een euro of 20, ook geen ramp :+
Bedankt voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:31
Malarky schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:19:
[...]

Hificorner heeft ook een soort btw-actie, maar na informeren berichtten zij mij dat de Sonos apparatuur van de actie is uitgesloten. Ik wacht ook nog even op een leuke deal morgen. Twijfel alleen nog tussen een Play 1 en een Play 3 (eerste Sonos voor in de huiskamer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
VeeGee schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:40:
[...]

Hificorner heeft ook een soort btw-actie, maar na informeren berichtten zij mij dat de Sonos apparatuur van de actie is uitgesloten. Ik wacht ook nog even op een leuke deal morgen. Twijfel alleen nog tussen een Play 1 en een Play 3 (eerste Sonos voor in de huiskamer).
Als je een beetje een huiskamer hebt, zou ik voor de Play 3 gaan. Mijn ouders hebben één Play1 op de zolderkamer en één Play1 in de keuken, maar veel groter dan die ruimtes moet het niet worden. Geeft wel een keurig geluid, maar voor een wat grotere ruimte zou ik toch lekker een Play3 pakken.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:37:
Cashback acties zijn alleen op topmodellen vanaf 49inch voor 7 serie en hoger.

6 serie niet, maar dat kon je ook vinden als je gezocht had.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:57
webshop is al open, net al bestelling kunnen plaatsen :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:26

Pinobigbird

doesn't share food!

De webshop is online gegaan :)

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Hoppa, de monitor die vandaag na enige afwezigheid weer terrugekeerd was in de voorraad gelijk kunnen bestellen. Hartstikke in m'n nopjes! :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
Hoppa, gewoon besteld met 400 euro korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 25-06-2023
Fuck ze verzenden niet naar belgie=(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:44
Thanks Sonos Play:1 wit bundel gekocht, nu lekker naar bed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 08:50
Zo, mijn bestelling is binnen: LG 27UD58-B voor slechts €304.

Oftewel: Ik heb gewoon een 4k-monitor voor 300 ekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 17:18
wheee gelukt

Goed wat heb ik afgelopen weken in de gaten gehouden qua prijs

LG 34UM88C -> prijs 599, zelfde gebleven
LG 34UC88-B -> prijs 769 zelfde gebleven

Reken zelf maar uit wat het na de korting is :+

Welterusten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:19

Malarky

Wils voor wat ieder

Jammer, de ChromeCast doet definitief niet mee, heb het bij eerdere acties bij de MM wel gezien, nog in 2016. Volgens mij vorig jaar ook wel bij de btw dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
  • Laatst online: 15:50
Outlet site ligt er helaas uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DENON AVR-X1300W voor 326,43 op de kop getikt. Het was nog niet eens 00:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Malarky schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:01:
Jammer, de ChromeCast doet definitief niet mee, heb het bij eerdere acties bij de MM wel gezien, nog in 2016. Volgens mij vorig jaar ook wel bij de btw dagen.
Die deden de afgelopen btw dagen wel mee ja, jammer dat ze dat nu niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Suicyder schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:01:
wheee gelukt

Goed wat heb ik afgelopen weken in de gaten gehouden qua prijs

LG 34UM88C -> prijs 599, zelfde gebleven
LG 34UC88-B -> prijs 769 zelfde gebleven

Reken zelf maar uit wat het na de korting is :+

Welterusten :z
Ik heb de LG 34UC88B zonet gekocht. Was de monitor waar ik interesse in had, bestelling is gelukt :) €635,50 is het geworden.

Nu hopen dat de cashback ook nog mee komt :9
Hij lag voor €33 bij de MM in Almere. Dat is in principe ongeveer 17% korting tov de standaardprijs van 39 euro.

[ Voor 26% gewijzigd door Richh op 26-01-2017 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:04

duderuud

Sliden is koel

Zo, DJI Mavic Pro fly more combo besteld. Nu kan het lange wachten beginnen...(levertijd: meer dan 2 weken)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:17
Van €39 voor €33.... 70 cent meer dan met de BTW actie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:19
Als ik iets wil bestellen staat er bij het product overzicht niet dat er nog promotie af gaat. Kan ik er vanuit gaan dat de totaalprijs al inclusief met korting is?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 17:18
Richh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:02:
[...]

Nu hopen dat de cashback ook nog mee komt :9
Ik ook net besteld, maar cashback ?? :o
Ik mis iets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Suicyder schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:04:
[...]

Ik ook net besteld, maar cashback ?? :o
Ik mis iets
http://cashbackxl.nl
Nog 2% over je orderwaarde zou je terug moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nuevocasa schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:04:
[...]

Van €39 voor €33.... 70 cent meer dan met de BTW actie 8)7
Hij was 2 dagen geleden ook al 33 bij MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fresh2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:00

fresh2000

music freak

BOSCH WAB28160NL wasmachine besteld. Leuk 60 Euro bespaard.
Ik had verwacht dat de site overbelast was, maar het viel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

Besteld in een supersnelle webshop. Hopelijk komt de cashback ook nog, al is mijn monitor nu al 63 euro goedkoper dan de goedkoopste in de PW. Superactie zoals ieder jaar weer :D

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Mooi de Koelvries combi van Samsung gekocht, vorige week zelfs nog in prijs gedaald en daar gewoon de korting op en ook nog een cashback actie van Samsung. Helemaal top :) _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Nuevocasa op 26-01-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Sony HT CT790 soundbar besteld voor 321 en een beetje en nog 50€ terug van Sony, prima deal :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Internepper
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-06 08:22
LG FH4B8TDA7 besteld met btw-korting! Website deed het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiMyNameIs
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-08 20:07
Nou, fijn. Denk je voor €346 de pricewatch: Philips 43PUS6101 Zwart te krijgen, in winkelwagen en al. Maar kwam niet verder tot bestellen :(

Dan maar net een modelletje hoger: pricewatch: Philips 43PUS6201 Zilver. Toch jammer van de €25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Dit is trouwens ook een bizarre deal.

Die LG 38" Ultrawide monitor staat voor minder dan €950 bij de outlet. Wel een open box, maar zo'n 400 euro korting.
pricewatch: LG 38UC99-W Wit
https://outlet.mediamarkt...toren/lg-38uc99-w-ID28117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaxel70
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01:13
Net de samsung galaxy tab s2 (goud) besteld, webshop supersnel, €363 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de tip, zat nog braaf de countdown af te wachten.

Nu zo snel mogelijk door de webshop gegaan en succesvol deze laptop besteld waarbij de orginele prijs gelijk was aan de laagste pricewatch: http://www.mediamarkt.nl/...552vw-fy273t-1481344.html

Eigenlijk wilde ik de goedkopere variant fy217t, maar deze was helaas nog steeds uitverkocht bij mediamarkt, maar alsog betaal ik nu een paar euro minder als de goedkopere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:50
Camera is opeens niet leverbaar meer, zat net nog in de winkelmand. Veel vraag? of gewoon bijzonder weinig aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Richh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:07:
Dit is trouwens ook een bizarre deal.

Die LG 38" Ultrawide monitor staat voor minder dan €950 bij de outlet. Wel een open box, maar zo'n 400 euro korting.
pricewatch: LG 38UC99-W Wit
https://outlet.mediamarkt...toren/lg-38uc99-w-ID28117
Kom de outlet niet eens in |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
nou bestelling gedaan nu hopen dat het goed gaat.de laatste 2 bestellingen op de mediamarkt webshop werden naar meer dan een week geannuleerd omdat de order niet werd door gezet naar hun bestel systeem.

wat dus in hield dat ik wel een mail met ordernummer kreeg maar daarna geen mail met bestel bevestiging (geen idee hoe lang dit opmoment duurt)

Dus hopen dat er morgen ofzo een bestel bevestiging binnen komt of komt die bij jullie al heel snel?

(tot nu toe staat mijn bestelling ook nog niet in mijn account onder bestellingen)

[ Voor 9% gewijzigd door hjvg op 26-01-2017 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:44
Sonos Playbar kunnen bestellen voor 660,- euro. Daar gaat de 2% cashback nog vanaf. Leuke deal denk ik.
Mocht hij aankomende dagen bij een andere webshop veel goedkoper aangeboden worden kan ik mijn bestellen altijd nog annuleren.

Snelheid van de webshop valt me overigens 100% mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Laatst online: 12-09 17:04
Frankvbr schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:09:
Camera is opeens niet leverbaar meer, zat net nog in de winkelmand. Veel vraag? of gewoon bijzonder weinig aanbod.
Had ik net ook met de Sonos sub Wit. Was bij de laatste stap ook niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
De SONY Bravia KDL-50W807C voor 866.89 is weer iets minder, heb deze zelf een paar maanden gelden bij de Mediamarkt gekocht voor 699.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemachtig. Alle varianten van de Canon 80D binnen 10 minuten uitverkocht. Gelukkig is mijn bestelling van de "Het Perfecte Plaatje"-kit nog verwerkt. Veel populaire objectieven zijn ook al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiMyNameIs
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-08 20:07
Frankvbr schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:09:
Had hetzelfde probleem met een tv. Beetje zuur dit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Is nu 33 euro, was vorige week nog 39, lijkt dus gewoon mee te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
503tje op de outlet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Laatst online: 15:50
Kwam net tot het product dat ik wilde in de outlet, kom niet verder dan dat. Alles 503'd nu ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Ramon m schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:09:
[...]

ik ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:04

duderuud

Sliden is koel

duderuud schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:03:
Zo, DJI Mavic Pro fly more combo besteld. Nu kan het lange wachten beginnen...(levertijd: meer dan 2 weken)
Ik quote mezelf even...we zijn 10 minuten verder en hij is alweer uitverkocht! Heb ik even geluk...(als 'ie ook daadwerkelijk geleverd gaat worden)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
M a r c o schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:05:
[...]

Hij was 2 dagen geleden ook al 33 bij MM
Ok, afgelopen week had ik ook een keer gekeken, kan langer dan 2 dagen terug zijn. Toen was hij gewoon €39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:56
Damn, geen Nest en ook geen Synology in de aanbieding |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Ramon m schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:09:
[...]

Beetje doorzetten :P
De iBood box hunter weet dat het een kwestie van doorzetten is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:37

Edd

Ze hebben de bestelbevestiging ook maar aangepast?
Ze zetten eer even niet in wat je besteld hebt? Alleen dat je iets besteld hebt? ;)

Net een printertje gekocht, viel me op.

EDIT: Bij het typen van dit bericht krijg ik de officiële bestelbevestiging binnen :+

[ Voor 19% gewijzigd door Edd op 26-01-2017 00:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:20
pricewatch: Canon EF 24-70mm f/4L IS USM

Gescoord na cashback van canon 546 euro
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De BTW-actie is voorbij!!!</h2> Veel plezier met je nieuwe spullen. ;)~[/html]
Dit topic is WEL voor:
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

Dit topic is NIET voor:
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.
* het showen van je aankopen, of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen en een tool om te checken of jouw gewilde product meedoet met de actie.