Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen als deze.
[ Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 25-01-2017 22:22 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 25-01-2017 22:22 ]
Volgens mij als je zoveel bij een andere winkel koop krijg je toch ook wel een behoorlijke korting of niet ?gekke-gerrit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:51:
Gekke Gerrit heeft na een week plannen een inboedel witgoed gekocht
Zorgvuldig gepland, pricewatch gecontroleerd op prijsstijgingen ect. Ik kan dan ook met trots zeggen dat ik 750,- heb bespaart![]()
Nu wachten op de levering![]()
[afbeelding]
Ja heb ze zien liggen. Zoetermeer had er nog 1tje, 1019 euro (BTW korting moet nog verrekend worden), maar denk dat die al weg is inmiddels. Gingen erg hard, maat van mij heeft de kit gekocht met een 18-55 STM, aangezien het z'n eerste camera isVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:54:
Heeft iemand die bij een Club-avond is geweest de Canon EOS 80D body zien liggen? Die verdween vandaag opeens uit de online voorraad. Krijg de indruk dat die (op verzoek van Canon) uit de voorraden gehaald zijn. Mogelijk vanwege te hoge korting omdat de cashback/canon-tegoed actie ook nog loopt.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verschoore (10 euro meer in pricewatch) zegt met btw actie mee te doen, vanaf morgen.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:54:
Heeft iemand die bij een Club-avond is geweest de Canon EOS 80D body zien liggen? Die verdween vandaag opeens uit de online voorraad. Krijg de indruk dat die (op verzoek van Canon) uit de voorraden gehaald zijn. Mogelijk vanwege te hoge korting omdat de cashback/canon-tegoed actie ook nog loopt.
Toevallig net een TV (UE50KU6000) besteld omdat deze de prijs was die de MM straks waarschijnlijk ook gaat vragen. (Volgens mijn laatste berekeningen.) Ik denk dat het dus uitmaakt wat voor product je wilt hebben. (Wasmachines...althans die ik wil hebben nog niet.)negena schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:55:
Hoi Tweakers-vrienden,
Weet iemand of Coolblue ook meedoet met deze actie?
Groetjes,
Negena
Ja waarschijnlijk wel, maar Onderhandelen is niet mijn dingharryvos schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:56:
[...]
Volgens mij als je zoveel bij een andere winkel koop krijg je toch ook wel een behoorlijke korting of niet ?
Ik heb net twee weekjes de Bosch KIR81AF30. Precies dezelfde koelkast als de Siemens. Geweldig dinggekke-gerrit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:07:
[...]
Ja waarschijnlijk wel, maar Onderhandelen is niet mijn ding
Nog steeds een aardige korting, maar wel teleurstellend dan...Bassierau schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:53:
[...]
De Tab S2 zwart was al in prijs verhoogd naar €448.99 ~371 met BTW korting.
Verwijderd
Ik zou liever 29 euro extra betalen voor een TV waar NIET een medewerker met z'n vette vingers aan heeft gezeten. Je had nooit die variant moeten kopen. Enige voordeel wat ik nu zie is dat je sneller de winkel weer uit was. Misschien was dat ook hoe de mediamarkt het bedoelde en heeft die kassiere zich vergist.Kappade schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:10:
Bij de kassa bleek dat ik een TV had gepakt met een 'Ik ben startklaar! sticker, deze zijn €29 duurder dan de dozen zonder deze sticmer. De kassa dame vertelde dat dan alle software was "geupload"(gok dat ze geupdate bedoelde..)
De rij was heel lang dus ik nam het maar voor lief.
Maar bij thuiskomst stond er gewoon een update klaar voor de tv, en moest ik alles nog doen wat ik normaal ook zou doen.
Eerlijk gezegd voel ik mij best bedonderd met deze 'dienst'.
Kent iemand dit?
Bears and Bulls
Wat heb je nu voor deze S7 edge gegeven als ik vragen mag?Khayma schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:16:
Bij de MM Arena geweest rond 19:00. Rij beneden was absurd land maar geen rij voor de deur. S7 edge gepakt, afgerekend (dat kon gelukkig boven bij de telecom afdeling) en gelijk weer weggeweest.
[afbeelding]
577jasper2603 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:18:
[...]
Wat heb je nu voor deze S7 edge gegeven als ik vragen mag?
Dat zou dus betekenen dat de prijs zonder BTW korting krap aan 700 euro is
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Hij is zonder btw ook aan de 700 maar dit is een zakelijke aanschaf dus ik maak enkel mijn baas hiermee blij. Kon hem ook gewoon voor 699 halen maar beetje denken aan de baas kan geen kwaad.kuusj98 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:21:
[...]
Dat zou dus betekenen dat de prijs zonder BTW korting krap aan 700 euro is![]()
Ach ja, prima toestel verder hoor* Kuusj heeft er 3 maanden geleden 260 euro voor betaald
Begrijp ik, maar als je in de Pricewatch kijkt zie je dat de prijs bij de meeste noemenswaardige (web)winkels rond de 620 euro ligt. Dat betekend anders gezegd dat ze de prijs even 80 euro omhoog hebben gegooid en jij in principe nog 65 euro 'te veel' hebt betaaldKhayma schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:22:
[...]
Hij is zonder btw ook aan de 700 maar dit is een zakelijke aanschaf dus ik maak enkel mijn baas hiermee blij. Kon hem ook gewoon voor 699 halen maar beetje denken aan de baas kan geen kwaad.
Alleen krijg je bij die "budget" shops geen gear fit erbij ( iets met NL imei ), dat gebeurt pas vanaf €699,-kuusj98 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:24:
[...]
Begrijp ik, maar als je in de Pricewatch kijkt zie je dat de prijs bij de meeste noemenswaardige (web)winkels rond de 620 euro ligt. Dat betekend anders gezegd dat ze de prijs even 80 euro omhoog hebben gegooid en jij in principe nog 65 euro 'te veel' hebt betaald.
[ Voor 3% gewijzigd door Humma Kavula op 25-01-2017 22:32 ]
Ah, klopt, mijn fout!Humma Kavula schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:28:
[...]
Alleen krijg je bij die "budget" shops geen gear fit erbij ( iets met NL imei ), dat gebeurt pas vanaf €699,-
Nee, dat is dus een foute beredenering, je hebt gewoon 65 euro minder betaald als bij de concurrent. Ik wil overigens niet gemeen doen, hij is al weken voor 699 te koop. Ik wou hem toen op 4 januari kopen met de Gear Fit en toen was hij ook 699 bij de MM.kuusj98 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:24:
[...]
Begrijp ik, maar als je in de Pricewatch kijkt zie je dat de prijs bij de meeste noemenswaardige (web)winkels rond de 620 euro ligt. Dat betekend anders gezegd dat ze de prijs even 80 euro omhoog hebben gegooid en jij in principe nog 65 euro 'te veel' hebt betaald.
Die krijg je nu ook niet want die actie loopt t/m 22 januari.Humma Kavula schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:28:
[...]
Alleen krijg je bij die "budget" shops geen gear fit erbij ( iets met NL imei ), dat gebeurt pas vanaf €699,-
Klopt, ik was even in de war met welke winkels ook al weer telden voor de laagste prijs garantieKhayma schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:29:
[...]
Nee, dat is dus een foute beredenering, je hebt gewoon 65 euro minder betaald als bij de concurrent. Ik wil overigens niet gemeen doen, hij is al weken voor 699 te koop. Ik wou hem toen op 4 januari kopen met de Gear Fit en toen was hij ook 699 bij de MM.
Losse body was inderdaad uit de webshop verdwenen vandaag. Die stond erin voor 1019 euro (voor de korting). Ik heb een 'het perfecte plaatje' kit meegenomen in Drachten, was de op 1 na laatste en in Leeuwarden was die ook al uitverkocht. Die kit bevat 80d body, een 32gb sd-kaartje, bon voor neckstrap met je naam, bon voor fotoboek en een bon voor 250gb cloudopslag. Normaal 1079 euro, nu 891. (Plus dat je inderdaad nog 80 euro cashback kan krijgen van Canon op de 80d.) Ik had liever alleen de body gehad maar de kit was toch nog erg interessant.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:54:
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Verwijderd
Met alle respect, maar zo'n grote rode sticker missen op de bovenkant van de doos van de TV is niet heel erg scherp. Dat je bij thuiskomst nog steeds een update moet doorvoeren is een ander geval.Kappade schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:10:
Bij de kassa bleek dat ik een TV had gepakt met een 'Ik ben startklaar! sticker, deze zijn €29 duurder dan de dozen zonder deze sticmer. De kassa dame vertelde dat dan alle software was "geupload"(gok dat ze geupdate bedoelde..)
Maar bij thuiskomst stond er gewoon een update klaar voor de tv, en moest ik alles nog doen wat ik normaal ook zou doen.
Kent iemand dit?
Jupe mediamarkt bedriegt de boel weer... pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart Volgens mij bedrieg jij de boel hieroVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:32:
Galaxy S7 edge voor €577,- vind ik schofterig duur, die hele BTW aktie is een groot toneelspel/poppenkast.
In Maart 2016 kon ik deze nieuw bij Vodafone krijgen voor €599,- exclusief abonnement.
MM bedriegt de boel gewoon.
Ik persoonlijk ook, maar goed, als 699,- heden dagen blijkbaar de normale prijs is dan klopt de korting wel.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:32:
Galaxy S7 edge voor €577,- vind ik schofterig duur, die hele BTW aktie is een groot toneelspel/poppenkast.
In Maart 2016 kon ik deze nieuw bij Vodafone krijgen voor €599,- exclusief abonnement.
Geupload, pas maar op dat Tim Kuik niet langs komt.Kappade schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:10:
Kent iemand dit?
Volgens mij zijn dit gewoon de prijzen die de concurrerende winkels ook hanteren.Sneakyman schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:35:
[...]
Jupe mediamarkt bedriegt de boel weer... pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart Volgens mij bedrieg jij de boel hiero
Toen ging de actie om 18:00 van start geloof ik, nogal een verschil.Scorpio861 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:42:
Ik ben benieuwd of om 00:00 de servers van MediaMarkt de drukte aankunnen.... Voorgaande jaren leverde dat nog wel eens een probleem op
De prijs van maart 2016 waar hij het over had zit op 780 euro en niet op 600 euro.NotSoSteady schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:41:
[...]
Volgens mij zijn dit gewoon de prijzen die de concurrerende winkels ook hanteren.
Bedankt voor de tipTMgouda schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:06:
[...]
Toevallig net een TV (UE50KU6000) besteld omdat deze de prijs was die de MM straks waarschijnlijk ook gaat vragen. (Volgens mijn laatste berekeningen.) Ik denk dat het dus uitmaakt wat voor product je wilt hebben. (Wasmachines...althans die ik wil hebben nog niet.)
Excuus voor mijn vergissing als dit zo is.NotSoSteady schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:43:
[...]
Toen ging de actie om 18:00 van start geloof ik, nogal een verschil.
Verwijderd
In Breda lagen er meerdereVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:54:
Zoals al vaker gezegd. De MediaMarkt was afgelopen jaren niet de goedkoopste met Sonos in de laatste week van Januari. Ik heb een Sonos Play:5 gescoord met 23,5% korting en dat was niet bij de MM en gewoon via de website met 24 uurs levering.Lentje schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 00:07:
[...]
Zelfde net met de Sonos Play 5 wit.
Iemand enig idee of de online voorraad ook verandert morgen tussen 18:00 en 00:00? Liefste bestel ik het online met cashback actie. Anders zou ik wellicht voor de zekerheid naar de plaatselijke Media Markt moeten op de club members avond.
Verwijderd
Coolblue was vanmiddag nog eerst gestegen naar 699.TMgouda schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:06:
[...]
Toevallig net een TV (UE50KU6000) besteld omdat deze de prijs was die de MM straks waarschijnlijk ook gaat vragen. (Volgens mijn laatste berekeningen.) Ik denk dat het dus uitmaakt wat voor product je wilt hebben. (Wasmachines...althans die ik wil hebben nog niet.)
thnx voor de tip, heb deze ook besteld. Was al een tijdje aan het dubben voor een 2e tv, kleinere maat Sasmung met 4k voor de ps4 pro. Goede HDR is me nog wat duur voor de meerwaarde die het wellicht biedt. De 43KU6000 was bij de mediamarkt niet te krijgen en vond de 50" net te groot. Ideaal dat Coolblue het nu matcht. 406 euro is een koopje (als de casbackxl werkt, beetje rare constructie).Azrael schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:44:
[...]
Bedankt voor de tipHad deze ook op m'n lijstje staan, gelijk besteld! Bij Coolblue krijg je op tv's ook 2,5% bij cashbackxl ipv 2%, scheelt toch weer een paar euro's
Gekke is dat ie in de PW nog voor 699 staat bij Coolblue: pricewatch: Samsung UE50KU6000W Zwart
Ze hebben dus en de prijs gematcht en gelijk de BTW-korting toegepast, nice
Dat ligt niet aan Mediamarkt, maar aan Samsung die onder de Nederlandse webwinkels gewoon fors de prijs heeft verhoogd. Wat ook te maken zal hebben met de Gear Fit die je er nu "gratis" bij krijgt. Als je die voor €100 verpatst heb je totaal €477 betaald, wat een prima prijs is. Voor die prijs krijg je ze sealed niet, ook niet op V&A.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:32:
[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 25-01-2017 23:44 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dankje Malarky! Zag je bericht inderdaad al langskomen. Heb bij de bekende hifi winkels al wel wat rondgevraagd, maar onder de MM deals zeggen ze niet mee te kunnen komen. We zullen zien.Malarky schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:19:
[...]
Zoals al vaker gezegd. De MediaMarkt was afgelopen jaren niet de goedkoopste met Sonos in de laatste week van Januari. Ik heb een Sonos Play:5 gescoord met 23,5% korting en dat was niet bij de MM en gewoon via de website met 24 uurs levering.
Denk nu ook weer na over Sonos maar ga zeker niet vannacht om 00:00 bestellen, wacht liever even de 2e golf kortingen af morgen bij de andere webshops.
Je krijgt de Gear Fit niet meer cadeau.Richh schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:24:
[...]
Dat ligt niet aan Mediamarkt, maar aan Samsung die onder de Nederlandse webwinkels gewoon fors de prijs heeft verhoogd. Wat ook te maken zal hebben met de Gear Fit die je er nu "gratis" bij krijgt. Als je die voor €100 verpatst heb je totaal €477 betaald, wat een prima prijs is. Voor die prijs krijg je ze sealed niet, ook niet op V&A.
Ik heb afgelopen najaar nog een T-Mobile abonnement afgesloten voor mijn vriendin icm een S7 Edge (er zat toen €100 cashback op, +mobiel.nl cashback, +allerlei T-Mobile acties en cashbacks). 16 euro per maand voor 6GB+120min + 370 bijleggen voor het toestel.. Ik heb het toestel verpatst voor 500 euro en 150 euro cashback ontvangen
Misschien gebruiken ze de servers van ibood wel, dat gaat altijd prima tijdens de Hunt als er een doos voorbij komtScorpio861 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:42:
Ik ben benieuwd of om 00:00 de servers van MediaMarkt de drukte aankunnen.... Voorgaande jaren leverde dat nog wel eens een probleem op
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ook de zwakkere € zal een oorzaak zijn van de prijsverhoging.Richh schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:24:
[...]
Dat ligt niet aan Mediamarkt, maar aan Samsung die onder de Nederlandse webwinkels gewoon fors de prijs heeft verhoogd. Wat ook te maken zal hebben met de Gear Fit die je er nu "gratis" bij krijgt. Als je die voor €100 verpatst heb je totaal €477 betaald, wat een prima prijs is. Voor die prijs krijg je ze sealed niet, ook niet op V&A.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Verwijderd
Let wel! Over het bedrag exclusief BTW! En uitbetaling vanaf €10!kuusj98 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:37:
[...]
Ik persoonlijk ook, maar goed, als 699,- heden dagen blijkbaar de normale prijs is dan klopt de korting wel.
Als het goed is krijg ik uiteindelijk via cashbacktotaal een bedrag van ongeveer 35 euro, dat is nog een leuk extraatje en misschien een tip voor mensen die een bestelling plaatsen die duurder is dan 250 euro (namelijk 2,50 welkomskorting en 10 euro minimale uitbetaling, 3% cashback met minimaal 7,50 vertaald zich in 250 euro).
Wat heb je zelf al gevonden en wat zei de Media Markt toen je het aan ze vroeg?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:37:
Heeft de mediamarkt nu een cashback actie op de ue49ku6400? Bedoel bovenop de btw korting
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
[ Voor 17% gewijzigd door Richh op 25-01-2017 23:58 ]
Ah, in dat geval een euro of 20, ook geen rampBassierau schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:38:
[...]
Let wel! Over het bedrag exclusief BTW! En uitbetaling vanaf €10!
Hificorner heeft ook een soort btw-actie, maar na informeren berichtten zij mij dat de Sonos apparatuur van de actie is uitgesloten. Ik wacht ook nog even op een leuke deal morgen. Twijfel alleen nog tussen een Play 1 en een Play 3 (eerste Sonos voor in de huiskamer).Malarky schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:19:
[...]
Zoals al vaker gezegd. De MediaMarkt was afgelopen jaren niet de goedkoopste met Sonos in de laatste week van Januari. Ik heb een Sonos Play:5 gescoord met 23,5% korting en dat was niet bij de MM en gewoon via de website met 24 uurs levering.
Denk nu ook weer na over Sonos maar ga zeker niet vannacht om 00:00 bestellen, wacht liever even de 2e golf kortingen af morgen bij de andere webshops.
Als je een beetje een huiskamer hebt, zou ik voor de Play 3 gaan. Mijn ouders hebben één Play1 op de zolderkamer en één Play1 in de keuken, maar veel groter dan die ruimtes moet het niet worden. Geeft wel een keurig geluid, maar voor een wat grotere ruimte zou ik toch lekker een Play3 pakken.VeeGee schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:40:
[...]
Hificorner heeft ook een soort btw-actie, maar na informeren berichtten zij mij dat de Sonos apparatuur van de actie is uitgesloten. Ik wacht ook nog even op een leuke deal morgen. Twijfel alleen nog tussen een Play 1 en een Play 3 (eerste Sonos voor in de huiskamer).
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Cashback acties zijn alleen op topmodellen vanaf 49inch voor 7 serie en hoger.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:37:
Heeft de mediamarkt nu een cashback actie op de ue49ku6400? Bedoel bovenop de btw korting
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
CISSP! Drop your encryption keys!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Thanks Sonos Play:1 wit bundel gekocht, nu lekker naar bed!
Die deden de afgelopen btw dagen wel mee ja, jammer dat ze dat nu niet doen.Malarky schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:01:
Jammer, de ChromeCast doet definitief niet mee, heb het bij eerdere acties bij de MM wel gezien, nog in 2016. Volgens mij vorig jaar ook wel bij de btw dagen.
Ik heb de LG 34UC88B zonet gekocht. Was de monitor waar ik interesse in had, bestelling is geluktSuicyder schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:01:
wheee gelukt
Goed wat heb ik afgelopen weken in de gaten gehouden qua prijs
LG 34UM88C -> prijs 599, zelfde gebleven
LG 34UC88-B -> prijs 769 zelfde gebleven
Reken zelf maar uit wat het na de korting is![]()
Welterusten
Hij lag voor €33 bij de MM in Almere. Dat is in principe ongeveer 17% korting tov de standaardprijs van 39 euro.Malarky schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:01:
Jammer, de ChromeCast doet definitief niet mee, heb het bij eerdere acties bij de MM wel gezien, nog in 2016. Volgens mij vorig jaar ook wel bij de btw dagen.
[ Voor 26% gewijzigd door Richh op 26-01-2017 00:04 ]
Van €39 voor €33.... 70 cent meer dan met de BTW actieMalarky schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:01:
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ik ook net besteld, maar cashback ??
http://cashbackxl.nlSuicyder schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:04:
[...]
Ik ook net besteld, maar cashback ??![]()
Ik mis iets
Hij was 2 dagen geleden ook al 33 bij MMNuevocasa schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:04:
[...]
Van €39 voor €33.... 70 cent meer dan met de BTW actie
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
[ Voor 28% gewijzigd door Nuevocasa op 26-01-2017 00:07 ]
Verwijderd
Kom de outlet niet eens inRichh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:07:
Dit is trouwens ook een bizarre deal.
Die LG 38" Ultrawide monitor staat voor minder dan €950 bij de outlet. Wel een open box, maar zo'n 400 euro korting.
pricewatch: LG 38UC99-W Wit
https://outlet.mediamarkt...toren/lg-38uc99-w-ID28117
[ Voor 9% gewijzigd door hjvg op 26-01-2017 00:11 ]
Had ik net ook met de Sonos sub Wit. Was bij de laatste stap ook niet meer beschikbaar.Frankvbr schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:09:
Camera is opeens niet leverbaar meer, zat net nog in de winkelmand. Veel vraag? of gewoon bijzonder weinig aanbod.
Verwijderd
Had hetzelfde probleem met een tv. Beetje zuur ditFrankvbr schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:09:
Camera is opeens niet leverbaar meer, zat net nog in de winkelmand. Veel vraag? of gewoon bijzonder weinig aanbod.
Is nu 33 euro, was vorige week nog 39, lijkt dus gewoon mee te doen!Malarky schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:01:
Ik quote mezelf even...we zijn 10 minuten verder en hij is alweer uitverkocht! Heb ik even geluk...(als 'ie ook daadwerkelijk geleverd gaat worden)duderuud schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:03:
Zo, DJI Mavic Pro fly more combo besteld. Nu kan het lange wachten beginnen...(levertijd: meer dan 2 weken)
Ok, afgelopen week had ik ook een keer gekeken, kan langer dan 2 dagen terug zijn. Toen was hij gewoon €39.M a r c o schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:05:
[...]
Hij was 2 dagen geleden ook al 33 bij MM
Beetje doorzetten
[ Voor 19% gewijzigd door Edd op 26-01-2017 00:14 ]
-
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq