Media Markt BTW-actie 2017 NL (Afgelopen) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 232.946 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1441189%7C%7Cp%7C%7C

Deze TV stond hoog op mijn verlanglijstje voor m'n Mancave voor Racegames op de PS4. Nu is het niet zinvol meer om hem bij MM te kopen (1899,- en daar dan de +/- 17% korting vanaf) omdat hij bij de concurrenten (TVReus) voor 1400,- staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:15:
[...]

Zeker? Dit staat op de site 'LET OP: Op donderdag 26 januari zijn de winkels vanaf 08:00 uur geopend en de webshop is vanaf 00:00 uur geopend!'.
Moest even het rooster checken je hebt gelijk ;)

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plattetv.nl mag dan weliswaar ook "meedoen", maar dat is echt een wassen neus. Van de website:

Van de website:
U ontvangt BTW-korting over de adviesprijs van het toestel. Een aantal modellen staan al heel scherp geprijsd en zijn uitgesloten van de actie.
En het ook nog eens "21% BTW korting" noemen, wat vrij dubbelzinnig op te vatten is. Natuurlijk bewust gedaan zodat mensen het lezen als "21% korting".

Bah, wat een toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Helaas, ik wilde een Harmony Elite gaan kopen met deze actie, deze is echter ergens in de afgelopen week €30 duurder geworden bij MM. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
1shot1kill schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:12:
Helaas, ik wilde een Harmony Elite gaan kopen met deze actie, deze is echter ergens in de afgelopen week €30 duurder geworden bij MM. :|
En doet niet mee want die valt onder de accessoires, dubbel pech dus ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-FleX_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 11:41
Wacht even... kan iemand mij vertellen of het nog mogelijk is om het verschil terug te krijgen op een zojuist (afgelopen zaterdag) aangeschafte smartphone? Telefoon is in een fysieke MM winkel gekocht. Ik zie door alle regels niet echt meer wat nu wel en niet kan....

[ Voor 4% gewijzigd door Re-FleX_NL op 22-01-2017 20:38 . Reden: Specafieker ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schizo007nl
Re-FleX_NL schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:35:
Wacht even... kan iemand mij vertellen of het nog mogelijk is om het verschil terug te krijgen op een zojuist (afgelopen zaterdag) aangeschafte smartphone? Telefoon is in een fysieke MM winkel gekocht. Ik zie door alle regels niet echt meer wat nu wel en niet kan....
Nee kan niet.. Indien de verpakking ongeopend is kan je hem terug brengen en dan later tijdens de actie opnieuw kopen. Vandaag was de prijs die je er voor hebt betaald de beste dagprijs conform de concurrenten waar MM zich mee vergelijkt, zou er vandaag een vergelijkbare concurrent lager geprijsd staan dan heb je 14 dagen de tijd om DAT prijsverschil terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-FleX_NL
Schizo007nl schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:39:
[...]

Nee kan niet.. Indien de verpakking ongeopend is kan je hem terug brengen en dan later tijdens de actie opnieuw kopen. Vandaag was de prijs die je er voor hebt betaald de beste dagprijs conform de concurrenten waar MM zich mee vergelijkt, zou er vandaag een vergelijkbare concurrent lager geprijsd staan dan heb je 14 dagen de tijd om DAT prijsverschil terug te krijgen.
Ah... bedankt voor het duidelijke antwoord. Elektronica in de verpakking laten zitten... zou willen dat ik dat kon. Heb wel nog even met het idee in het achterhoofd gezeten dat deze actie eraan zat te komen... echter was de smartphone die ik heb gekocht nu al bijna niet op vooraad...
Mja jammer gemiste kans of toch ook weer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Re-FleX_NL schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:43:
[...]

Ah... bedankt voor het duidelijke antwoord. Elektronica in de verpakking laten zitten... zou willen dat ik dat kon. Heb wel nog even met het idee in het achterhoofd gezeten dat deze actie eraan zat te komen... echter was de smartphone die ik heb gekocht nu al bijna niet op vooraad...
Ik zou even dubbel uitzoeken of de verpakking inderdaad niet geopend mag zijn. Als alles verder in nieuwstaat is (dus de verpakking ook) dan kun je kijken of je alsnog het artikel mag retourneren. Ze kunnen wat extra eisen stellen, aangezien je formeel geen beroep kunt doen op de "wet koop op afstand". Bij dat laatste mag je namelijk weldegelijk de verpakking openen.

Zelf heb ik dat verschil in beleid echter nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Re-FleX_NL schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:43:
[...]

Je vond de prijs kennelijk goed genoeg om hem te kopen _/-\o_ Daarbij als je een iPhone hebt gekocht dan had je sowieso pech gehad want die doen niet mee.. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Mits de telefoon niet is aangezet zou je nog kans kunnen hebben, aanzetten van hardware waar software op staat levert je bijna altijd gedoe op met retourneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eragon666
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-01 14:49
Wat valt er allemaal onder accessoires? Vallen TV-beugels bijvoorbeeld ook daar onder?

En zo te zien is SONOS dit keer niet uitgesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Internepper
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-06 08:22
Kan je tijdens de actie zelf een afleverdatum kiezen? Of is het standaard volgende dag levering? Krijg het helaas nergens gevonden.

Edit: ah, zo te zien kan je nooit een andere afleverdatum kiezen.

[ Voor 22% gewijzigd door Internepper op 22-01-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 00:38
Je kunt de telefoon tijdens de BTW actie nogmaals kopen en dan die nieuwe ongeopend weer inleveren met je eerste bon zonder de BTW korting.... ;)

Binnen veertien dagen kun je jouw aankoop retourneren bij een van de Media Markt vestigingen. Media Markt neemt het product retour, zonder dat er sprake is van een defect, wanneer het aan de volgende voorwaarden voldoet:
- De klant moet de originele kassabon kunnen overhandigen.
- Het product dient gekocht te zijn in een in Nederland gevestigde winkel van Media Markt.
- Het product moet ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
- Het product is ongebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakertjee
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:22
sambalbaj schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:58:
Zou die club koopavond nog gekoppeld zijn aan een specifieke vestiging?

Toen dat clubgebeuren net startte was er maar 1 keuze waardoor 'mijn' MediaMarkt aan het andere kant van het land zit.
Geen idee of hier ook op gecontroleerd wordt. Maar je kunt je vestiging eenvoudig online wijzigen. Ik heb mijn vestiging ook net gewijzigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:51
Nuevocasa schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:24:
[...]

Je kunt de telefoon tijdens de BTW actie nogmaals kopen en dan die nieuwe ongeopend weer inleveren met je eerste bon zonder de BTW korting.... ;)

Binnen veertien dagen kun je jouw aankoop retourneren bij een van de Media Markt vestigingen. Media Markt neemt het product retour, zonder dat er sprake is van een defect, wanneer het aan de volgende voorwaarden voldoet:
- De klant moet de originele kassabon kunnen overhandigen.
- Het product dient gekocht te zijn in een in Nederland gevestigde winkel van Media Markt.
- Het product moet ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
- Het product is ongebruikt.
Tenzij er een IMEI nr op die bon staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuevocasa schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:24:
[...]

Tenzij het IMEI-nummer op de bon staat (of deze intern gekoppeld wordt aan de bon).

edit: 1 minuut later met dezelfde info. Verwijder deze maar.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2017 21:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
En sowieso valt het dan onder fraude, wat we niet besproken willen hebben hier (en op de rest van Tweakers).

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
henri86 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:26:
[...]

Tenzij er een IMEI nr op die bon staat...
Ok geen ervaringen met telefoons bij de mediamarkt kopen, wist niet dat ze die op de bon zetten. Bij andere producten kan het iig wel op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Iemand een idee of gopro mee doet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nuevocasa
Yorinn schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:32:
[mbr]En sowieso valt het dan onder fraude, wat we niet besproken willen hebben hier (en op de rest van Tweakers).[/]
Fraude is wel erg overdreven, ik noem het slim omgaan met hun voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:38:
[...]

Geldt dat ook in geval een product online niet voorradig is? Eén van de voorwaarden voor 'de laagste prijs'-garantie t.o.v. bepaalde concurrenten is dat het product (ruim) voorradig moet zijn bij die concurrent. Kan me voorstellen dat ze dezelfde regel hanteren voor een eventueel prijsverschil t.o.v. de eigen webshop.
Nee die regel hanteren ze niet in de webshop.
Ondanks dat een product op de MM-website niet op voorraad is kan de prijs alsnog lager zijn dan de prijs in de winkel waar hij wel op voorrad is. Dan hanteren ze gewoon de prijs van de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

ago schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:41:
[...]

Als het niet voorradig is, is er ook geen prijs. Welk prijsverschil wil je dan aanvechten? Je kunt moeilijk met een printje van 6 maanden geleden komen aankakken.
Als iets niet vooraadig is is er wel degelijk een prijs.

Bijvoorbeeld:
http://www.mediamarkt.nl/...b-space-grey-1473186.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Sbakker1982 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:39:
Iemand een idee of gopro mee doet?
Wat heb je zelf al gevonden? In de topicstart staan bijvoorbeeld alle product-categorieën die meedoen dit jaar.
Nuevocasa schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:43:
[...]

Fraude is wel erg overdreven, ik noem het slim omgaan met hun voorwaarden.
Je omzeilt gewoon de regels van de Media Markt, wat niet de bedoeling is. Daar is niets slims aan.
Wootism schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:44:
[...]

Bijvoorbeeld:
Alleen als het nog beschikbaar is in een Media Markt filiaal.

[ Voor 59% gewijzigd door Yorinn op 22-01-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Goh, stofzuiger die ik wilde kopen 2 uur geleden nog te bestellen en nu "ineens" niet meer leverbaar.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 19:58
Wootism schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:44:
[...]

Bijvoorbeeld:
En als er staat dat het niet verkrijgbaar is? Daar vind ik geen prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
dapluiz schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:52:
Goh, stofzuiger die ik wilde kopen 2 uur geleden nog te bestellen en nu "ineens" niet meer leverbaar.
Kan toch zijn dat het is uitverkocht? Ik zie er niets raars aan. Je kan eventueel nog wel in de winkel kijken of die daar voorradig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:27
Alle winkels uitverkocht ineens? Kan niet eens meer de voorraad zien.
Volgens mij had je dat met voorgaande jaren ook met bepaalde producten.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
dapluiz schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:55:
Als we niet weten om welke stofzuiger het gaat, kunnen we moeilijk meekijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:36
Internepper schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:14:
Kan je tijdens de actie zelf een afleverdatum kiezen? Of is het standaard volgende dag levering? Krijg het helaas nergens gevonden.

Edit: ah, zo te zien kan je nooit een andere afleverdatum kiezen.
In de winkel is dit wel te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dapluiz schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:55:
Alle per-winkel voorraad-indicatie is uitgezet, waarschijnlijk onder het motto beter geen informatie dan slechte informatie.

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 10:18
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:59:
[...]

Alle per-winkel voorraad-indicatie is uitgezet, waarschijnlijk onder het motto beter geen informatie dan slechte informatie.

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html
Ik zie het gewoon nog staan? Bijvoorbeeld : http://www.mediamarkt.nl/...vx5-591-78j8-1484230.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-FleX_NL
Schizo007nl schreef op zondag 22 januari 2017 @ 20:58:
[...]

Je vond de prijs kennelijk goed genoeg om hem te kopen _/-\o_ Daarbij als je een iPhone hebt gekocht dan had je sowieso pech gehad want die doen niet mee.. haha.
Neen, geen iPhone anders zou ik niet deze vraag stellen... heb wel enigzins vooronderzoek gedaan. Het gaat om een Huawai Mate 9 dus wil best nog wel even wat moeite doen om alsnog deze korting te krijgen... gaat om zo'n 121 euro'tjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Yorinn schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:50:
Alleen als het nog beschikbaar is in een Media Markt filiaal.
Klopt, anders wordt het product volledig van de website gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Yorinn schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:50:
[...]

Je omzeilt gewoon de regels van de Media Markt, wat niet de bedoeling is. Daar is niets slims aan.
Dat kun jij vinden, maar om het fraude te noemen slaat nergens op. Je zit gewoon binnen de 2 weken van aanschaf, als je gewoon aan de voorwaarden voldoet mag je het gewoon inleveren. En geloof me, echt niemand bij de mediamarkt zal hier wakker om liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schizo007nl
Nuevocasa schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:16:
[...]

Dat kun jij vinden, maar om het fraude te noemen slaat nergens op. Je zit gewoon binnen de 2 weken van aanschaf, als je gewoon aan de voorwaarden voldoet mag je het gewoon inleveren. En geloof me, echt niemand bij de mediamarkt zal hier wakker om liggen.
Ruilen is geen recht maar een gunst van de verkoper. Je zal dus aan de voorwaarden moeten voldoen van MM. Daarnaast ligt het ook aan hoe je er zelf mee omgaat.. Wellicht kom je er goed van af en brengen ze kosten in rekening voor het opnieuw verkoopklaar maken van het product (refurbishen). MM zal hier juist scherper op toe zien in deze periode.. Je kan er ook meer gedonder door krijgen..

Dus bij een bon/factuur met serienummer en/of IMEI nummer houdt het feestje op voor de koper.. Of je moet hopen op wat coulance van de winkel O-)

Fraude is het plegen van bedrog.. Daar stuur jij wel degelijk op aan.. :?
Maar goed, we zijn Tweakers en blijven vriendelijk tegen elkaar. O+

https://nl.wikipedia.org/wiki/Fraude

[ Voor 7% gewijzigd door Schizo007nl op 22-01-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk gaat het pas in wanneer de actie start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Schizo007nl schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:24:
[...]

Ruilen is geen recht maar een gunst van de verkoper. Je zal dus aan de voorwaarden moeten voldoen van MM. Daarnaast ligt het ook aan hoe je er zelf mee omgaat.. Wellicht kom je er goed van af en brengen ze kosten in rekening voor het opnieuw verkoopklaar maken van het product (refurbishen). MM zal hier juist scherper op toe zien in deze periode.. Je kan er ook meer gedonder door krijgen..

Dus bij een bon/factuur met serienummer en/of IMEI nummer houdt het feestje op voor de koper.. Of je moet hopen op wat coulance van de winkel O-)

Fraude is het plegen van bedrog.. Daar stuur jij wel degelijk op aan.. :?
Maar goed, we zijn Tweakers en blijven vriendelijk tegen elkaar. O+

https://nl.wikipedia.org/wiki/Fraude
En daarmee is deze discussie ook gesloten. Heeft namelijk verder niets met de BTW-actie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 03:57
Eragon666 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:09:
Wat valt er allemaal onder accessoires? Vallen TV-beugels bijvoorbeeld ook daar onder?

En zo te zien is SONOS dit keer niet uitgesloten :)
Zou mooi zijn een play 3 voor 288 euro is best interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
Iemand enig idee of de Sony platinum headset meedoet met de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 10:18
Karakartal schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:47:
Iemand enig idee of de Sony platinum headset meedoet met de actie?
Zal vallen onder de (gaming) accessoires, dus ik denk dat de headset niet meedoet met de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Jawel kan wel. Tenminste vorig jaar. Vorig jaar had ik een nieuwe telefoon gekocht een week voor de actie en een week later alsnog het prijsverschil teruggekregen. Je moet dit wel doen bij dezelfde winkel waar je hem gekocht hebt. Kreeg toch mooi ruim 100 euro terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
T.E schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:54:
[...]

Jawel kan wel. Tenminste vorig jaar. Vorig jaar had ik een nieuwe telefoon gekocht een week voor de actie en een week later alsnog het prijsverschil teruggekregen. Je moet dit wel doen bij dezelfde winkel waar je hem gekocht hebt. Kreeg toch mooi ruim 100 euro terug.
Klopt maar vorig jaar was sws de regel: binnen 14 dagen ergens goedkoper krijgt u het verschil terug, nu is die regel geworden: dezelfde dag ergens goedkoper, geld terug.
Denk dat helaas ook de btw actie eronder valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Yorinn schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:38:
[...]

[mbr]En daarmee is deze discussie ook gesloten. Heeft namelijk verder niets met de BTW-actie te maken.[/]
Helemaal prima! Laat ik nog wel even duidelijk stellen dat ik het niet over het inleveren en verdoezelen of verbloemen van gebruikte/ beschadigde artikelen en verpakkingen heb(wat ik wel echt fraude zou noemen) maar over gloednieuwe ongeopende en ongebruikte producten.

On topic:
2 jaar geleden had ik al op de dinsdagochtend voorafgaand aan de BTW actie bij de MM in Den Haag een GoPro Black gekocht met de btw korting. Officieel begon het toen ook pas op woensdag om 18u volgens mij. Mijn zwager had één van de voorgaande jaren een Sonos in Zwolle gekocht met korting terwijl die op de lijst van uitzonderingen stond.
Hoe was dat vorig jaar? Gingen er toen bepaalde vestigingen ook soepeler met de voorwaarden om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Re-FleX_NL
T.E schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:54:
[...]

Genoeg reden om het donderdag dus mooi even te proberen :), voor 121 euro rijd ik graag nog even langs... Maar dit is dus precies waarom ik de vraag stel, uit de reacties merk ik dat het nogal vaag is of het nu wel of niet kan. Ik heb in ieder geval nergens gezien dat dit NIET kan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Eragon666 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:09:
Nope. Mediamarkt verdient niks meer aan die TV die je koopt, die gaat zo goed als tegen kostprijs weg. Dat veel mensen er een muurbeugel (en een zwaar overpriced HDMI kabel, en een reinigingskit) bij kopen, dát is de hele reden dat dit soort dagen rendabel zijn voor Mediamarkt.

Koop die muurbeugel lekker elders op het wereldwijde web als je goedkoop uit wil zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 22-01-2017 23:36 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 13:38
Dat accessoires verhaal is een beetje dubbel. Een monitor doet wel mee, waar je zonder pc niet veel aan hebt, lijkt mij toch enigzins accessoires.

Weet iemand hoe het zit met bijv. switches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:57
Loenerd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:12:
[...]

Ik heb begrepen dat de actie volgende week aangepast word. €300,- op alle modellen vanaf 55 inch (KS7000, KS7500, KS8000 enz)
Bij deze tv staat op de MM site nu inderdaad "€300 cashback via Samsung" vermeld. Hiervoor was het maar €200 voor dit model, dus die lijkt al te zijn bijgewerkt. De site van Samsung is nog niet bijgewerkt. Met €1270 wordt dit model wel erg interessant :9. Nog een paar nachtjes erover slapen of het deze wordt, of de Sony KD55XD8505...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik ben heel benieuwd of de Chromecast Ultra meedoet. Deze is tot nu toe uitsluitend €79 geweest. In eerdere acties deed reguliere Chromecast wel mee bij de MediaMarkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• msteentjes
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-07-2024
Deze hele aktie is gewoon misselijk makend.
van de 31 msi gaming laptops zijn er sinds middernacht ineens nog maar 4 types op voorraad, terwijl ze gisteren allemaal leverbaar waren.
Bij mij komt mediamarkt er niet meer in, dit is gewoon niks anders als de spullen proberen te slijten die je kwijt wil.
Doodsimpele misleiding van de consument.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
*knip*, reacties als deze kan je gewoon achterwegen laten.

[ Voor 85% gewijzigd door Perkouw op 23-01-2017 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sppak schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:11:
Dat accessoires verhaal is een beetje dubbel. Een monitor doet wel mee, waar je zonder pc niet veel aan hebt, lijkt mij toch enigzins accessoires.

Weet iemand hoe het zit met bijv. switches?
Als je een monitor in een categorie zou moeten zetten, is het eerder essentiële randapparatuur; geen accessoire. Maar hoe de MM dat gaat aanpakken, zullen we vanzelf zien.

Is er al iemand die duidelijk heeft of de webshop ook vanaf woensdag 18 uur opengaat voor clubleden en dan actieprijzen hanteert? Ik gok van niet, eigenlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorgen op 23-01-2017 01:26 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:15
Jorgen schreef op maandag 23 januari 2017 @ 01:25:
[...]

Als je een monitor in een categorie zou moeten zetten, is het eerder essentiële randapparatuur; geen accessoire. Maar hoe de MM dat gaat aanpakken, zullen we vanzelf zien.

Is er al iemand die duidelijk heeft of de webshop ook vanaf woensdag 18 uur opengaat voor clubleden en dan actieprijzen hanteert? Ik gok van niet, eigenlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VaGnEtNArt67pr0YwtMjwcoS/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Jorgen schreef op maandag 23 januari 2017 @ 01:25:
[...]
De webshop is woensdagavond van 18:00 tot 23:59 gesloten/offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:09
edwin90 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:17:
[...]

Bij deze tv staat op de MM site nu inderdaad "€300 cashback via Samsung" vermeld. Hiervoor was het maar €200 voor dit model, dus die lijkt al te zijn bijgewerkt. De site van Samsung is nog niet bijgewerkt. Met €1270 wordt dit model wel erg interessant :9. Nog een paar nachtjes erover slapen of het deze wordt, of de Sony KD55XD8505...
In hetzelfde dubio, het verschil om naar 60'' te gaan vind ik te klein, voor 330 verschil slechts 12 cm. Ik ga nog even bedenken of ik hem al aanschaf voor halverwege dit jaar, denk niet dat het heel veel goedkoper gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
msteentjes schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:34:
van de 31 msi gaming laptops zijn er sinds middernacht ineens nog maar 4 types op voorraad, terwijl ze gisteren allemaal leverbaar waren.
Bij mij komt mediamarkt er niet meer in, dit is gewoon niks anders als de spullen proberen te slijten die je kwijt wil.
Nogal simpele reactie. Heb meermaals meerdere smartphones voor absolute bodemprijzen tijdens de BTW-dagen kunnen oppikken. Zelfs Ibood was 1 a 2 maanden later nog een fractie duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke ervaring hebben mensen overigens met de online voorraadstatus? Als er staat 'Afhalen over 1 tot 2 dagen' loont het dan de moeite om toch even te bellen / langs te gaan of is deze indicatie over het algemeen correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:50:
Welke ervaring hebben mensen overigens met de online voorraadstatus? Als er staat 'Afhalen over 1 tot 2 dagen' loont het dan de moeite om toch even te bellen / langs te gaan of is deze indicatie over het algemeen correct?
Wat zei Media Markt toen je het ze vroeg? Maar over het algemeen klopt de voorraadstatus wel. Kan natuurlijk nog wel altijd zijn dat iemand de laatste van een product heeft gekocht en je te laat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:51

koelebobes

Wen BTC €100K

De voorraad status is meestal correct maar hou er rekening mee dat het ook een showmodel kan zijn, mocht het wel op voorraad zijn

[ Voor 3% gewijzigd door koelebobes op 23-01-2017 10:22 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Ik heb tijdens normale momenten nog nooit vertraging gehad in het verzenden en ontvangen van producten besteld via de webshop. Echter zou ik er niet van uit gaan dat alles tijdens de btw actie meteen verzonden wordt maar dat het dan best een dag of twee langer zou kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:15
eL_Jay schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Nogal simpele reactie. Heb meermaals meerdere smartphones voor absolute bodemprijzen tijdens de BTW-dagen kunnen oppikken. Zelfs Ibood was 1 a 2 maanden later nog een fractie duurder.
Zal wel per product verschillen inderdaad. Zo is de Lacie Rugged Mini 2TB per gisteren ineens van 142.50 naar bijna 155 euro gegaan. Met de btw-actie zijn ze dan nog steeds de goedkoopste, maar echt een werelddeal is 't niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
Schizo007nl schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:24:
[...]

Ik heb tijdens normale momenten nog nooit vertraging gehad in het verzenden en ontvangen van producten besteld via de webshop. Echter zou ik er niet van uit gaan dat alles tijdens de btw actie meteen verzonden wordt maar dat het dan best een dag of twee langer zou kunnen duren.
Mijn ervaring met de leverbelofte is niet erg goed op basis van 1 bestelling. Voor 22:00 besteld, morgen in huis. Voor 22:00 mijn externe hdd besteld maar die was niet de volgende dag in huis...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Valorian schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:28:
[...]

Zal wel per product verschillen inderdaad. Zo is de Lacie Rugged Mini 2TB per gisteren ineens van 142.50 naar bijna 155 euro gegaan. Met de btw-actie zijn ze dan nog steeds de goedkoopste, maar echt een werelddeal is 't niet meer ;)
Alleen jammer dat HDD's niet meedoen. Zal waarschijnlijk een directe concurrent de prijs omhoog hebben gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

msteentjes schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:34:
Dat is met de meeste aanbiedinge/acties. Zo ie zo de naam al: BTW weg ermee. BTW is iets wettelijk en moet afgedragen worden door de leverancier. Die kosten berekenen ze echt wel door.

Het is niks anders dan verkapte reclame voor bijna dezelfde prijs en nog eens gigantisch gehypet.
Veel mensen trappen hier met open ogen in.

De meeste mensen weten ook dat de service bij mediamarkt te wensen overlaat; maar goed dat is weer een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 01:01
zeef schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:05:
[...]

Ik sluit niet uit dat er prijzen van individuele producten afwijken. Wij keken naar een groep en de gemiddelde korting klopt. Met uitschieters naar boven én naar beneden. Dus het kan zomaar gebeuren dat Siemens met de EQ500 niet mee wil doen en dat je geen of nauwelijks korting krijgt. Verder heb ik geen belang bij deze actie of de MM, maar zijn we dit gaan onderzoeken uit eigen nieuwsgierigheid.

Uiteindelijk is het een academische discussie en zullen de filialen vol staan met kooplustige consumenten. En tweakers. ;)
Is er eigenlijk een bron hiervoor? Ik hoor meermaals op diverse sites dat er zo'n 'onderzoek' is gedaan, maar nergens kan ik iets van een link ofzo vinden naar een artikel hierover. Niet dat ik niet geloof dat er geen onderzoek is gedaan, maar ik ben wel benieuwd naar de methodiek, resultaten, conclusie en dergelijke :) .

EDIT: Ik heb deze forumpost gevonden: zeef in "Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart" Is dat waar er naar gerefereerd wordt, of mis ik nog een ander (redactioneel) artikel?

[ Voor 9% gewijzigd door TheJVH op 23-01-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorinn schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:01:
[...]
Wat zei Media Markt toen je het ze vroeg?
Dat is dus het mooie. Kreeg in de afgelopen weken drie verschillende antwoorden van drie verschillende medewerkers. Vandaar dat ik het de mensen hier maar eens vroeg. Ik ga liever af op daadwerkelijke ervaringen dan medewerkers met teksten als: "Ik denk dat..<>..maar pin me er niet op vast." en "Volgens mij..<>..maar ik weet het niet zeker."

Bedankt allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Veel mensen denken inderdaad dat ze 21% korting krijgen, maar de BTW is nooit 21% van de totaalprijs die je nu betaald. De BTW is 21% over de prijs zonder BTW. Er staan genoeg rekensommetjes in de OP en op de website van MM zelf. Effectief gezien krijg je 17% korting. (En natuurlijk betaal je BTW, die wordt gewoon afgedragen over de kortingsprijs, maar daar merk je zelf niks van.)

Wat MM doet is misschien wat "creatief met de waarheid zijn", maar ze liegen je nergens voor. Hetzelfde geldt voor de laagste-prijs-garantie... Ze zijn minstens even laag als de concurrenten die ze zelf uitkiezen. Mogelijk zijn er andere winkels goedkoper, maar die tellen ze niet mee. Ook hierover zijn ze transparant.

2 Dingen die voor ons als klant wellicht niet-zo-leuk zijn - wij willen immers korting! De advertenties hebben dus kleine lettertjes, maar nergens zijn ze niet open of oneerlijk.

Ik heb wat interessante spullen voor mezelf in de gaten gehouden. Eén ding niet meer op voorraad. De rest nog steeds even duur, of zelfs ietsje goedkoper.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:00:
[...]

Dat is dus het mooie. Kreeg in de afgelopen weken drie verschillende antwoorden van drie verschillende medewerkers. Vandaar dat ik het de mensen hier maar eens vroeg. Ik ga liever af op daadwerkelijke ervaringen dan medewerkers met teksten als: "Ik denk dat..<>..maar pin me er niet op vast." en "Volgens mij..<>..maar ik weet het niet zeker."

Bedankt allemaal.
De winkelmedewerkers kunnen weinig uitspraken doen over de webshop, deze opereert namelijk afzonderlijk van de vestigingen, althans er zitten eigen verantwoordelijken op ipv een leidinggevende die zowel winkel als webshop aanstuurt. In die samenwerking kan natuurlijk wel eens wat mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
TheJVH schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:54:
[...]

Is er eigenlijk een bron hiervoor? Ik hoor meermaals op diverse sites dat er zo'n 'onderzoek' is gedaan, maar nergens kan ik iets van een link ofzo vinden naar een artikel hierover. Niet dat ik niet geloof dat er geen onderzoek is gedaan, maar ik ben wel benieuwd naar de methodiek, resultaten, conclusie en dergelijke :) .

EDIT: Ik heb deze forumpost gevonden: zeef in "Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart" Is dat waar er naar gerefereerd wordt, of mis ik nog een ander (redactioneel) artikel?
Het doel was een redactioneel artikel maar de door ons gemeten afwijkingen waren zo minimaal dat een artikel overbodig bleek. 'MediaMarkt voldoet aan eigen claim", dat mag geen nieuws zijn. ;) Natuurlijk zul je net zien dat het door user X gewenste artikel net niet meedoet of niet op voorraad is. We hebben een 30-tal artikelen gevolg vanaf de eerste week januari tot een dag of vier na de BTW dagen actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
TerrorSource schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:32:
PlatteTV heeft ook dezelfde actie, gaat een dag eerder in.
Heb al wel gemerkt dat er meer producten niet mee doen als ze nu laten zien.
Ben zelf op zoek naar Sonos set en Sonos is uitgesloten volgens een medewerker op de chat maar staat niet in de actie-voorwaarden...

http://www.plattetv.nl/extrainfo/btw-actie-vanaf-25-januari-2456.html
Zal ik hier een nieuwe topic over openen of zal dat niet nodig zijn?
Ik heb gisterenavond een mail gestuurd naar plattetv.nl omdat ik op zoek was naar een Sonos play 3.
Net mail gehad met een eenmalige aanbieding de Sonos play3 voor 269 euro.

Prima prijs natuurlijk en ligt nog bijna 20 euro onder de mediamarkt prijs na aftrek btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:34
harryvos schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:29:
[...]

Ik heb gisterenavond een mail gestuurd naar plattetv.nl omdat ik op zoek was naar een Sonos play 3.

Prima prijs natuurlijk en ligt nog bijna 20 euro onder de mediamarkt prijs na aftrek btw.
Ik kreeg door dat Sonos niet meedoet aan de actie. Heb er een screenshot van de chat van de medewerker van. Heb nu bij PlatteTVdiscounter.nl nu al wel een mail terug en die willen het wel voor dezelfde prijs doen als MediaMarkt.

Ben net bij MediaMarkt geweest en voor een aantal producten hun voorraad mogen in zien. Blijkt dat van de Sonos Sub zwart er wel voorraad bij alle 3 de Media Markt in Rotterdam maar volgens de website is er geen voorraad in die winkels :/ Medewerkers hadden hier ook geen antwoord op ;(

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 17:04
harryvos schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:29:
[...]

Netjes. Ik had een deal gevraagd voor een Playbar en Play 5. Kwam op een "eenmalig deal" van 1198 uit. Dan is de Mediamarkt BTW actie plus Cashback een interessantere optie.
TerrorSource schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:41:
[...]

Ik kreeg door dat Sonos niet meedoet aan de actie. Heb er een screenshot van de chat van de medewerker van. Heb nu bij PlatteTVdiscounter.nl nu al wel een mail terug en die willen het wel voor dezelfde prijs doen als MediaMarkt.

Ben net bij MediaMarkt geweest en voor een aantal producten hun voorraad mogen in zien. Blijkt dat van de Sonos Sub zwart er wel voorraad bij alle 3 de Media Markt in Rotterdam maar volgens de website is er geen voorraad in die winkels :/ Medewerkers hadden hier ook geen antwoord op ;(
Klopt. Plattetv.nl sluit Sonos inderdaad uit van de actie. Kreeg ik ook per chat bevestigd.

[ Voor 39% gewijzigd door Lentje op 23-01-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
zeef schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:19:
[...]

Het doel was een redactioneel artikel maar de door ons gemeten afwijkingen waren zo minimaal dat een artikel overbodig bleek. 'MediaMarkt voldoet aan eigen claim", dat mag geen nieuws zijn. ;) Natuurlijk zul je net zien dat het door user X gewenste artikel net niet meedoet of niet op voorraad is. We hebben een 30-tal artikelen gevolg vanaf de eerste week januari tot een dag of vier na de BTW dagen actie.
Yes, valt wat voor te zeggen natuurlijk :) . Hoewel het best wel een mooi redactioneel artikel mag worden als jullie er tijd en energie in hebben gestoken om het te onderzoeken, het is blijkbaar toch iets wat speelt in de community :) . Of misschien in de topicstart opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43
Ik zit nu op de website van de Mediamarkt te kijken en het valt me op dat wanneer je vanuit de homepage op laptops zoekt je minder types vindt dan er in de pricewatch zitten. Wanneer je vanuit de pricewatch bijvoorbeeld op deze klikt kom je wel op de website van de Mediamarkt maar vanuit de homepage is deze niet meer te vinden.

pricewatch: Lenovo Yoga 710-14IKB (80V4004NMH)

Dan mag ik vrezen dat onder andere deze donderdag niet te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
D-e-n schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:43:
Ik zit nu op de website van de Mediamarkt te kijken en het valt me op dat wanneer je vanuit de homepage op laptops zoekt je minder types vindt dan er in de pricewatch zitten. Wanneer je vanuit de pricewatch bijvoorbeeld op deze klikt kom je wel op de website van de Mediamarkt maar vanuit de homepage is deze niet meer te vinden.

of via je eigen direct link bestellen. wellicht dat je dan toch via btw actie bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos

Was me ook al opgevallen, zo zocht ik vanmorgen even naar de ps4 pro maar die kon ik ook niet meer vinden. (doet volgens mij niet eens mee met de btw actie maar toch.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
Kan je nu nog op tijd Mediamarkt clubmember worden?

Ik heb een account aangemaakt op http://www.mediamarkt.nl/, en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh

Ik ben bang dat je inderdaad gelijk hebt. Ik zou je de meeste kans geven in een fysieke winkel, zeker als je clublid bent. Wellicht dat ze de voorraad wel afprijzen.
Deze BTW-dagen zijn hét moment om de laatste Skylake en oudere modellen de deur uit te doen (6000-serie CPU en lager) om vervolgens enkel de Kaby Lake lineup van fabrikanten uit te stallen.

De hele BTW-actie steekt immers zo in elkaar: opruiming van oude modellen, veel PR/reclame, afspraken met fabrikanten, enzovoort. Dat moet ook wel, want het is de enige manier hoe je anno 2017 nog korting kan geven op elektronica (hier zitten immers hele lage marges op).
Dacuuu schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:49:
Kan je nu nog op tijd Mediamarkt clubmember worden?
Ik heb een account aangemaakt op http://www.mediamarkt.nl/, en nu?
Je krijgt op een gegeven moment een pasje toegestuurd. Waarschijnlijk ontvang je die niet meer op tijd. Ik geef je meer kans in een Mediamarkt vestiging zelf.
Edit: of zoals hier later wordt genoemd: installeer de app :)
harryvos schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:46:
Was me ook al opgevallen, zo zocht ik vanmorgen even naar de ps4 pro maar die kon ik ook niet meer vinden. (doet volgens mij niet eens mee met de btw actie maar toch.)
Consoles zijn uitgesloten van deelname inderdaad.

[ Voor 23% gewijzigd door Richh op 23-01-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
TheJVH schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:42:
[...]

Yes, valt wat voor te zeggen natuurlijk :) . Hoewel het best wel een mooi redactioneel artikel mag worden als jullie er tijd en energie in hebben gestoken om het te onderzoeken, het is blijkbaar toch iets wat speelt in de community :) . Of misschien in de topicstart opnemen?
Een artikel schrijven omdat iemand gewoon doet wat hij/zij belooft, dat lijkt me overbodig. ;) De TS is voor de actie zelf, dit is maar een side effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Richh schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:50:

Je krijgt op een gegeven moment een pasje toegestuurd. Waarschijnlijk ontvang je die niet meer op tijd. Ik geef je meer kans in een Mediamarkt vestiging zelf.
Thanks, kan je zo'n pasje direct laten aanmaken bij een MM filiaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Dacuuu schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:53:
[...]

Je kan, volgens mij, ook de app op je telefoon installeren en daarvandaan de QR code laten scannen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 12:51
[...]

Als je de app op je telefoon installeert, kan je daar een QR-code opvragen. Hiermee heb je woensdagavond ook de mogelijkheid om de MM in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 21:15
Malarky schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:32:
Ik ben heel benieuwd of de Chromecast Ultra meedoet. Deze is tot nu toe uitsluitend €79 geweest. In eerdere acties deed reguliere Chromecast wel mee bij de MediaMarkt.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, alhoewel ik meer naar zijn audio broertje op zoek ben, beetje korting is altijd leuk meegenomen.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Staat inmiddels op 2 weken levertijd in de webshop :P
Ik denk dat je 'm op woensdagavond wel mee kan krijgen in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
zeef schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:52:
[...]

Een artikel schrijven omdat iemand gewoon doet wat hij/zij belooft, dat lijkt me overbodig. ;) De TS is voor de actie zelf, dit is maar een side effect.
Fair enough, ik had jezelf alleen wat meer credit gegeven :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Was van plan een Zenwatch 3 aan te schaffen die afgelopen woensdag weer op voorraad waren bij mediamarkt.
Helaas.... ook dit product niet leverbaar :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
mathman schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:55:
[...]

Als je de app op je telefoon installeert, kan je daar een QR-code opvragen. Hiermee heb je woensdagavond ook de mogelijkheid om de MM in te komen.
Gevonden, zakelijk account kan geen club member zijn, dan maar een consumenten account. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
hmmm krijg nu een beetje een rare nasmaak van mijn bestelling bij plattetv.nl, prima geholpen mooie aanbieding, alleen nu ik betaald heb een mail dat de sonos 3 niet leverbaar is en het waarschijnlijk 3 tot 5 werk dagen duurt voor hij leverbaar is. (precies na de btw actie van de mm) :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:51:
hmmm krijg nu een beetje een rare nasmaak van mijn bestelling bij plattetv.nl, prima geholpen mooie aanbieding, alleen nu ik betaald heb een mail dat de sonos 3 niet leverbaar is en het waarschijnlijk 3 tot 5 werk dagen duurt voor hij leverbaar is. (precies na de btw actie van de mm) :(
Lang leve de wet kopen op afstand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Is het al bekend met welke acties Apple dit jaar mee doet?
Dat ze uitgesloten zijn van BTW weet ik, maar meestal hebben ze acties die paralel lopen aan de BTW-dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esdeboer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

Bij online registreren krijg je een tijdelijk pasje die je kan uitprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Week of 2 geleden was die in de aanbieding voor 75 euro. Toen is de voorraad opgegaan online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Wootism schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:16:
Is het al bekend met welke acties Apple dit jaar mee doet?
Dat ze uitgesloten zijn van BTW weet ik, maar meestal hebben ze acties die paralel lopen aan de BTW-dagen.
Mijn glazen bol weet het ook nog niet. :+

Zou raar zijn als de hele roadmap qua aanbiedingen bij de Media Markt al bekend is. Dan wachten mensen juist op zo'n moment af tot ze een product kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

esdeboer schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:53:
[...]

Bij online registreren krijg je een tijdelijk pasje die je kan uitprinten.
En als je even in de winkel langsgaat krijg je een pasje mee en die kun je thuis rustig koppelen aan een inlognaam / wachtwoord.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
]
DCNY schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:19:
Ik wilde een Sonos play1 gaan scoren voor €164,4536 :)

Jammer dat die weer omhoog is gegaan van €199,- naar €229,- :(
Tja, dat is de nieuwe reguliere prijs. Komt nu geloof ik op 194 euro...

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
SnoeiKoei schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:17:
[...]

En als je even in de winkel langsgaat krijg je een pasje mee en die kun je thuis rustig koppelen aan een inlognaam / wachtwoord.
Ik heb een club nr en een qr code. Moet genoeg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:34
THE_BASE schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:21:
]
[...]

Tja, dat is de nieuwe reguliere prijs. Komt nu geloof ik op 194 euro...
189. Heb tijdje terug in deze topic al de prijzen gepost waar de korting al vanaf was.

Leuk dat MediaMarkt deze actie doet. Als je PlatteTV of PlatteTVDiscountet mailt voor een persoonlijk aanbod krijg je soms dingen voor wat goedkoper als de "actie-prijs" van MediaMarkt ;)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManindeMetro
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-05 18:12
Ik snap niet zo goed wat ze precies bedoelen met deze zin:
"Indien een deelnemend artikel is uitverkocht, kan er geen reservering gedaan worden: ‘op=op'".

Als een artikel in de webshop een levertijd van bijvoorbeeld 2 weken heeft, kan ik deze dan wel in de webshop met korting bestellen en dan de langere levertijd voor lief nemen? Of valt dit onder hun op=op regeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
ManindeMetro schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:08:
Ik snap niet zo goed wat ze precies bedoelen met deze zin:
"Indien een deelnemend artikel is uitverkocht, kan er geen reservering gedaan worden: ‘op=op'".

Als een artikel in de webshop bijvoorbeeld een levertijd van bijvoorbeeld 2 weken heeft, kan ik deze dan wel in de webshop met korting bestellen en dan de langere levertijd voor lief nemen? Of valt dit onder hun op=op regeling?
Vorig jaar in mijn geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robiejan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11-2023
Beste mede-Tweakers,

Ik heb nu 16 pagina's doorgelezen maar heb nog geen antwoord gezien op een vraag die ik heb. Het kan zijn dat ik niet goed heb gelezen maar ik heb de volgende vraag: Als ik vanavond een objectief koop voor mijn camera (die op moment van schrijven alleen nog op voorraad is in de webshop), ik deze woensdag af laat leveren bij mijn Media Markt uit de buurt. Dan betaal ik vanavond nog de volle 100%. Dan ga ik vervolgens woensdag tijden de CLUB-avond mijn bestelling ophalen en geef ik aan dat ik of:

1. Het verschil in prijs irt BTW-actie graag terugkrijg;
2. Het objectief terugbreng, en vervolgens meteen weer koop voor de BTW-actie prijs. Ik weet dan namelijk wel dat hij 'op voorraad' is.

Volgens mij kan de eerste optie dus niet. Maar zou de 2e optie dan wel werken?
Ik hoor graag!
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De BTW-actie is voorbij!!!</h2> Veel plezier met je nieuwe spullen. ;)~[/html]
Dit topic is WEL voor:
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

Dit topic is NIET voor:
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.
* het showen van je aankopen, of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen en een tool om te checken of jouw gewilde product meedoet met de actie.