D-e-n schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:43:
Ik zit nu op de website van de Mediamarkt te kijken en het valt me op dat wanneer je vanuit de homepage op laptops zoekt je minder types vindt dan er in de pricewatch zitten. Wanneer je vanuit de pricewatch bijvoorbeeld op deze klikt kom je wel op de website van de Mediamarkt maar vanuit de homepage is deze niet meer te vinden.
pricewatch: Lenovo Yoga 710-14IKB (80V4004NMH)
Dan mag ik vrezen dat onder andere deze donderdag niet te bestellen is?
Ik ben bang dat je inderdaad gelijk hebt. Ik zou je de meeste kans geven in een fysieke winkel, zeker als je clublid bent. Wellicht dat ze de voorraad wel afprijzen.
Deze BTW-dagen zijn hét moment om de laatste Skylake en oudere modellen de deur uit te doen (6000-serie CPU en lager) om vervolgens enkel de Kaby Lake lineup van fabrikanten uit te stallen.
De hele BTW-actie steekt immers zo in elkaar: opruiming van oude modellen, veel PR/reclame, afspraken met fabrikanten, enzovoort. Dat moet ook wel, want het is de enige manier hoe je anno 2017 nog korting kan geven op elektronica (hier zitten immers hele lage marges op).
Je krijgt op een gegeven moment een pasje toegestuurd. Waarschijnlijk ontvang je die niet meer op tijd. Ik geef je meer kans in een Mediamarkt vestiging zelf.
Edit: of zoals hier later wordt genoemd: installeer de app

Consoles zijn uitgesloten van deelname inderdaad.
[
Voor 23% gewijzigd door
Richh op 23-01-2017 11:55
]