Mee eens. Goed plan om prijsverhogingsmeldingen ergens anders te doen. (Zeker als het om €9 op €688 gaat...)TarikLuis schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:38:
Is het niet een idee dat er een prijsgezeik draadje komt over de BTW actie in plaats van dat er hier non stop over elke afwijkende euro wordt geklaagd? Dan kan dit gewoon gebruikt worden voor de juist wel leuke acties/prijzen voor de BTW weg ermee week.
Ik neem aan dat iedereen nu wel snapt dat de MM elke dag zijn prijzen aanpast aan de laagste prijs op dat moment? Bijvoorbeeld: die Siemens EQ6 500 staat nu gewoon weer netjes voor 689 bij de MM en coolblue.
Succes met de kortingkoopjes!
Ik wacht zelf nog een leuke TV/wasmachine aanbieding af
Op het moment van de actie kijk ik of een bepaald product een goede deal is t.o.v. de concurentie. En of dat dan 16 of 17% korting is, peteto, potato, who cares?
Al meerdere keren wat gekocht tijdens de BTW-actie, en altijd een goede deal gehad. Maar zoals bij elke actie geldt: Je moet wel zelf kijken of je ook echt een goede deal hebt, en niet de verkoper op zijn/haar blauwe ogen geloven.