Media Markt BTW-actie 2017 NL (Afgelopen) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 232.599 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:51
TarikLuis schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:38:
Is het niet een idee dat er een prijsgezeik draadje komt over de BTW actie in plaats van dat er hier non stop over elke afwijkende euro wordt geklaagd? Dan kan dit gewoon gebruikt worden voor de juist wel leuke acties/prijzen voor de BTW weg ermee week.

Ik neem aan dat iedereen nu wel snapt dat de MM elke dag zijn prijzen aanpast aan de laagste prijs op dat moment? Bijvoorbeeld: die Siemens EQ6 500 staat nu gewoon weer netjes voor 689 bij de MM en coolblue.

Succes met de kortingkoopjes!
Ik wacht zelf nog een leuke TV/wasmachine aanbieding af :)
Mee eens. Goed plan om prijsverhogingsmeldingen ergens anders te doen. (Zeker als het om €9 op €688 gaat...)

Op het moment van de actie kijk ik of een bepaald product een goede deal is t.o.v. de concurentie. En of dat dan 16 of 17% korting is, peteto, potato, who cares?

Al meerdere keren wat gekocht tijdens de BTW-actie, en altijd een goede deal gehad. Maar zoals bij elke actie geldt: Je moet wel zelf kijken of je ook echt een goede deal hebt, en niet de verkoper op zijn/haar blauwe ogen geloven.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-05 17:14

ABD

kuusj98 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:50:
Hahaha ik zei het toch :')
Siemens EQ6 500 series is het koffieapparaat wat ik wil. Heeft heel lang 688 euro gekost bij Coolblue/MediaMarkt e.d.

En nu is hij opeens 697,50 euro bij de MediaMarkt en overal anders nog precies hetzelfde. Voor mij is het nu wel duidelijk hoor, want hoe zeer ik ook respect heb voor onderzoek door o.a. Zeef, dit is gewoon wat "iedereen" bedoeld met de prijzen omhoog gooien... (En ja, ik ben me ervan bewust dat de prijs nu gelijk staat aan de Blokker. Echterrr: dat zou kunnen betekenen dat ze de laagste prijs garantie verplaatsen naar de gemiddeld duurdere winkels ipv de directe concurrenten. Hoe dan ook, zuivere koffie is het niet).

Let maar op, gaat nog wel een euro of 20-30 bovenop en dan is het verschil minimaal met die 17% korting eraf.
Ik vind het heel lullig voor je dat juist het product dat jij wilt kopen een kleine prijsverhoging heeft gehad, maar dat betekent niet dat je onderbuikgevoelens kloppen. Neem het nou maar aan dat dat onderzoek klopt.

Het vervelende voor ons consument is, is dat MM de prijzen matcht met ondernemers in de buurt. Zodra prijzen in de regio omhoog gaan, dan gaat de MM mee met die prijs, want het liefst verkoopt de MM artikelen voor de adviesprijs. Logisch, want dan maken ze het meeste winst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• akkaya
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-04 12:55
Prijzen van tv's zijn ook lekker verhoogd :) goed bezig Mediamarkt! Wou de Philips 55PUS6501/12 kopen. Tot gisteren nog 899 en nu opeens 1099. En andere modellen ook in prijs verhoogd. Ben toch niet gek :)

Ik heb trouwens bewust veel screenshots gemaakt vorige week en al die prijzen zijn hoger nu. Dit is de tv die ik wou.

Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/lai5xihi5/IMG_6817.png

Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/r18cb8pi5/IMG_7187.png

[ Voor 61% gewijzigd door akkaya op 20-01-2017 19:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

akkaya schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:06:
Prijzen van tv's zijn ook lekker verhoogd :) goed bezig Mediamarkt! Wou de Philips 55PUS6501/12 kopen. Tot gisteren nog 899 en nu opeens 1099. En andere modellen ook in prijs verhoogd. Ben toch niet gek :)

Ik heb trouwens bewust veel screenshots gemaakt vorige week en al die prijzen zijn hoger nu. Dit is de tv die ik wou.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is de prijs die alle concurrenten ook hanteren. Lullig, maar MM gaat dan mee met de concurrentie. Met wat geluk zitten er echt wel goede deals tussen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• akkaya
Jorgen schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:40:
[...]

Dat is de prijs die alle concurrenten ook hanteren. Lullig, maar MM gaat dan mee met de concurrentie. Met wat geluk zitten er echt wel goede deals tussen.
Onzin. De concurrenten hebben de tv nog staan voor 899. Hetzelfde geldt voor alle overige tv's die ik voor de gein even heb bijgehouden om de prijzen tijdens de BTW-actie te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 18:56
Ik ben ook TVs in de gaten aan het houden en de shortlist die ik had zijn allemaal tussen de 200 en 400 euro verhoogd. Met de BTW dagen kom ik uit op een korting van een paar euro tov de oude prijzen. Concurrenten hanteren wel nog de oude prijzen.

Lijkt dus een TV dingetje te wezen.

[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 20-01-2017 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
akkaya schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:14:
[...]

Onzin. De concurrenten hebben de tv nog staan voor 899. Hetzelfde geldt voor alle overige tv's die ik voor de gein even heb bijgehouden om de prijzen tijdens de BTW-actie te vergelijken.
Je bent niet verplicht tot koop over te gaan. Als het je niet bevalt koop je het niet simpel toch?

Neem bijvoorbeeld de KS7000 van 55 inch is al tijden 1899 en nu nog steeds. Dus ga alsjeblieft niet doen of het bij alle tv's het zelfde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akkaya
Ramon m schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:21:
[...]

Je bent niet verplicht tot koop over te gaan. Als het je niet bevalt koop je het niet simpel toch?

Neem bijvoorbeeld de KS7000 van 55 inch is al tijden 1899 en nu nog steeds. Dus ga alsjeblieft niet doen of het bij alle tv's het zelfde is.
Mediamarkt aandelen? Of gewoon ongesteld?

Ik heb duidelijk geschreven dat ik een lijstje van tv's heb genoteerd toch? Ik heb het niet over alle tv's, maar wel over alle tv's die ik op mijn lijstje had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369769

Wel jammer dat de laptop van mijn keuze sinds gisteren tijdelijk(?) niet meer op voorraad is. Hopelijk veranderd dat nog, maar ik ben bang van niet.

http://www.mediamarkt.nl/...e8485.MTQ2MzE5Ng&rbtc=twe|pf|1463196||p||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:50
[...]

Beweert hij toch ook niet?
We zullen zien of de BTW straks van die prijs afgaat bij dat model. Weten we nu nog niet, enige dat we weten is dat diverse TV's in prijs verhoogd zijn in de aanloop.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
akkaya schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:29:
[...]

Mediamarkt aandelen? Of gewoon ongesteld?

Ik heb duidelijk geschreven dat ik een lijstje van tv's heb genoteerd toch? Ik heb het niet over alle tv's, maar wel over alle tv's die ik op mijn lijstje had.
Misschien jij zelf? Als het je niet bevalt koop je niet, snap je probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb "anders" gestemd, ik ga namelijk azen op een PS4 Pro :D

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
coyote1980 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:31:
[...]

Beweert hij toch ook niet?

[...]

We zullen zien of de BTW straks van die prijs afgaat bij dat model. Weten we nu nog niet, enige dat we weten is dat diverse TV's in prijs verhoogd zijn in de aanloop.
Ja en ze kunnen net zo snel weer dalen. Dus we weten nog niks meer dan anders. Zulke conclusies kun je pas trekken als de actie begonnen is.

Het gezeur over prijsverhoging met slecht onderbouwende screenshots is gewoon ronduit vervelend voor anderen. Waarbij rekenwonders met slecht gedocumenteerde feiten komen. Het verpest zulke actie's gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 12:56
RedHat schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:17:
Ik ben ook TVs in de gaten aan het houden en de shortlist die ik had zijn allemaal tussen de 200 en 400 euro verhoogd. Met de BTW dagen kom ik uit op een korting van een paar euro tov de oude prijzen. Concurrenten hanteren wel nog de oude prijzen.

Samyang 135mm voor Nikon, van €469,- naar €499,- :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:52
En de Gear S3 die ik wil kopen is nog steeds dezelfde prijs O-)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32

Bedankt voor de modelnummers, aan dit soort berichten hebben we echt wat. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-05 16:30

OmeJoyo

This is me

De artikelen die ik graag wil zijn ook niet verhoogd, net als voorgaande jaren wel fluctuatie gezien, maar niet heel spannend. Ga weer goed gebruik maken van de actie :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
akkaya schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:06:

[afbeelding]

[afbeelding]
55PUS6501/12: Prijs is gelijk de Wehkamp, dus zou normaal ook verhoogd zijn.

LG 55UH668V: Prijs is gelijk aan de BCC, ook slechts drie aanbieders.

Philips 55PUS6501/12: Prijs is gelijk aan Wehkamp, dus zou normaal ook verhoogd zijn.

Oftewel, niks aan het handje. Waarom is het voor sommige mensen nou zo moeilijk te begrijpen dat de Media Markt zijn prijzen continu aanpast, zowel omhoog als omlaag.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 20-01-2017 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
miicker schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:41:
Ik heb "anders" gestemd, ik ga namelijk azen op een PS4 Pro :D
Helaas, consoles (en games) zijn uitgesloten van deelname.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Montsubai schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:12:
[...]

Als dezelfde voorwaarden van vorig jaar (en de jaren daarvoor) wordt aangehouden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Montsubai schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:12:
[...]

Azen kan nog steeds toch :9

Tot heden 'fingers crossed' nog geen prijsverhogingen/vooraadmutaties op receivers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
[...]

De directe concurrenten, waar Media Markt de prijzen mee matched hebben hem ook verhoogd naar €1099,- pricewatch: Philips 55PUS6501/12 Zilver

Zie ook http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html

[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 20-01-2017 21:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
[...]Neem bijvoorbeeld de KS7000 van 55 inch is al tijden 1899 en nu nog steeds. Dus ga alsjeblieft niet doen of het bij alle tv's het zelfde is.
Die heb ik in het begin van het topic al aangehaald als een model wat totaal niet interessant is om in de gaten te houden. Huidige prijs €1899, adviesprijs €1999 (meer dan genoeg marge over; haal de BTW eraf en je zit nog op 75% van de adviesprijs waar je bij 60% ervan bij de bodem begint te komen ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Yorinn schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:57:
[...]

De directe concurrenten, waar Media Markt de prijzen mee matched hebben hem ook verhoogd naar €1099,- pricewatch: Philips 55PUS6501/12 Zilver

Zie ook http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html
Ik weet niet precies wat je punt is, maar laat ik in ieder geval dit zeggen: Het feit dat alle andere winkels braaf volgen doet niks af aan het feit dat MediaMarkt de prijzen van heel veel TV's omhoog knalt. Dat het nu weer gelijk staat met de directe concurrenten is dus irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

[...]

Dat is evengoed "onzin". MediaMarkt houdt deze concurrenten in de gaten:
Tot onze grootste concurrenten behoren BCC, BOL (exclusief Plaza), Coolblue, EP, Expert, Wehkamp, Apple, Bose, Canon, Dyson, Harman Kardon, HP, JBL, Samsung en Philips.
Zie ook Yorinn in "Media Markt BTW-actie 2017", die je op hetzelfde wijst.

Natuurlijk is het dan de vraag of het laagsteprijsgarantie is, of niet. Maar ze zijn heel open over welke concurrenten ze gebruiken voor die garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn het de concurrenten uit het lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Bespottelijke prijs. Zelfs bij Mediamarkt België istie €1499 en her en der voor €1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
ago schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:54:
[...]

Bespottelijke prijs. Zelfs bij Mediamarkt België istie €1499 en her en der voor €1200.
Tja, min de cashback actie van Samsung zit je nog op 1699,- Dus zo bespottelijk is dat niet.

De 1200.- modellen zijn zeer waarschijnlijk geen Nederlandse modellen. Kortom goedkoop --> duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
ago schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:54:
[...]

Volgende week €300,- cashback en de BTW korting. Dan kom je uiteindelijk toch op een leuke prijs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Loenerd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:00:
Volgende week €300,- cashback en de BTW korting. Dan kom je uiteindelijk toch op een leuke prijs uit.
Das voor 65". De 55" en 60" hebben maar 200 euro cashback. En die loopt overmorgen af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:50
Ramon m schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:43:
[...]

Ja en ze kunnen net zo snel weer dalen. Dus we weten nog niks meer dan anders. Zulke conclusies kun je pas trekken als de actie begonnen is.
Klopt, post gerust tv's die in prijs dalen in de aanloop en daarmee extra interessant worden.
Het gezeur over prijsverhoging met slecht onderbouwende screenshots is gewoon ronduit vervelend voor anderen. Waarbij rekenwonders met slecht gedocumenteerde feiten komen. Het verpest zulke actie's gewoon.
Het enige dat een actie verpest zijn handelingen van de actievoerende partij, zoals prijsverhogingen of het verstoppen van winkelvoorraad in het magazijn. Voor consumenten maakt het niet uit, het is enkel een wake-up call voor sommigen om nog steeds prijsonderzoek te doen in plaats van lukraak iets kopen 'omdat er een actie bij MM is'.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
ago schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:04:
[...]

Das voor 65". De 55" en 60" hebben maar 200 euro cashback. En die loopt overmorgen af.
Ik heb begrepen dat de actie volgende week aangepast word. €300,- op alle modellen vanaf 55 inch (KS7000, KS7500, KS8000 enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:21
coyote1980 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:11:
[...]

Klopt, post gerust tv's die in prijs dalen in de aanloop en daarmee extra interessant worden.

[...]

Het enige dat een actie verpest zijn handelingen van de actievoerende partij, zoals prijsverhogingen of het verstoppen van winkelvoorraad in het magazijn. Voor consumenten maakt het niet uit, het is enkel een wake-up call voor sommigen om nog steeds prijsonderzoek te doen in plaats van lukraak iets kopen 'omdat er een actie bij MM is'.
Inderdaad. Nu massaal screenshots maken van de website en donderdag nogmaals. Dan weet je dat ze zitten klieren.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Sjonge jonge wat een gezeur hier over dat stiekem ophogen van prijzen....

Het is hier nu al 100x aangegeven:
MM past dagelijks hun prijzen aan obv grote concurrenten. Het hele jaar door, elke dag....
Maar omdat de BTW-dagen eraan komen valt het opeens op en is het huilen en vingertje wijzen.
Hou maar eens een populair product in de gaten buiten de acties om. Dan gebeurd er precies hetzelfde: de prijzen schommelen constant.

Een feit blijft dat prijzen vanaf aankomende dinsdag vastgezet worden zodat ze niet meer kunnen schommelen. Dit om de marketing-uitingen accuraat uit te kunnen voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Loenerd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:12:
[...]

Ik heb begrepen dat de actie volgende week aangepast word. €300,- op alle modellen vanaf 55 inch (KS7000, KS7500, KS8000 enz)
Bron? Dan wordt de 55KS7000 wel interessant, die zou dan op 1270 euro uitkomen, ervan uitgaande dan de voor-btw aanschafprijs blijft staan op 1899.

Hoewel het niet veel goedkoper is dan de huidige koplopers in de pricewatch, is het wel een prettig idee dat je niet bij een (relatief) onbekende shop hoeft te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loenerd
170074 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:24:
[...]

Bron? Dan wordt de 55KS7000 wel interessant, die zou dan op 1270 euro uitkomen, ervan uitgaande dan de voor-btw aanschafprijs blijft staan op 1899.

Hoewel het niet veel goedkoper is dan de huidige koplopers in de pricewatch, is het wel een prettig idee dat je niet bij een (relatief) onbekende shop hoeft te kopen.
De bron is m'n werk ;)
Online zal die niet meedoen in de BTW actie, maar ga je naar de winkel, of naar Plasmadiscounter, bcc, plattetv enz, dan krijg je bijna gegarandeerd die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Loenerd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:32:
[...]

De bron is m'n werk ;)
Online zal die niet meedoen in de BTW actie, maar ga je naar de winkel, of naar Plasmadiscounter, bcc, plattetv enz, dan krijg je bijna gegarandeerd die prijs.
Dank voor je reactie. Nu ben ik wel heel benieuwd waarom de KS7000 niet online meedoet met de BTW actie? Omdat er al een cashback op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
170074 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:34:
[...]

Dank voor je reactie. Nu ben ik wel heel benieuwd waarom de KS7000 niet online meedoet met de BTW actie? Omdat er al een cashback op zit?
Het is al jaren zo dat die modellen, net zoals de OLED modellen van LG "officieel" uitgesloten zijn van de BTW actie, maar in de winkels doen ze over het algemeen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Loenerd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:37:
[...]

Het is al jaren zo dat die modellen, net zoals de OLED modellen van LG "officieel" uitgesloten zijn van de BTW actie, maar in de winkels doen ze over het algemeen mee.
Kun je je voorstellen dat dit soort uitsluitingen mij verbazen? Het komt over als een soort van kunstgreep. Alles om maar lekker reclame te kunnen maken.

Ik begrijp goed dat bepaalde productgroepen uitgesloten zijn, maar op een per-product basis is simpelweg geniepig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
170074 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:55:
[...]

Kun je je voorstellen dat dit soort uitsluitingen mij verbazen? Het komt over als een soort van kunstgreep. Alles om maar lekker reclame te kunnen maken.

Ik begrijp goed dat bepaalde productgroepen uitgesloten zijn, maar op een per-product basis is simpelweg geniepig.
Alles om alleen maar reclame te maken is natuurlijk ook weer niet zo. Feit is dat je komende week de beste deals vind die je de komende paar maanden niet meer tegen zult komen. Met alle faillissementen in deze branche de laatste jaren rekening houdend, kan ik er iets meer begrip voor opbrengen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 867755

Ehm, tot nu toe hebben de high end series van Samsung altijd meegedaan aan de BTW acties. Dus ook de KS7000. Zou juist dom zijn van Samsung om deze exemplaar er buiten te houden.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 867755 op 21-01-2017 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 09:14
170074 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:24:
[...]

Die kost in duitsland 1274 en die werken hier ook gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 692591

alki schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 09:13:
[...]

Die kost in duitsland 1274 en die werken hier ook gewoon
Voor afgelopen week koste die bij de Mediamarkt 1279.
Deze heb ik ook op mijn watchlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Wanneer is de BTW-actie dit jaar?
Het is nog niet officieel bekend, maar volgens een aantal vacatures is de BTW-actie dit jaar van donderdag 26 t/m zondag 29 januari.

Begint de BTW-actie doorgaans vanaf het moment dat de MediaMarkt donderdagochtend opent, of start de actie al op de woensdagavond daaraan voorafgaand - vanaf 18:00u zoals ik elders lees? Zie: http://www.festipedia.nl/mediamarkt-btw-actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 07:38

Pinobigbird

doesn't share food!

choogen schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:41:
Wanneer is de BTW-actie dit jaar?
Het is nog niet officieel bekend, maar volgens een aantal vacatures is de BTW-actie dit jaar van donderdag 26 t/m zondag 29 januari.

Begint de BTW-actie doorgaans vanaf het moment dat de MediaMarkt donderdagochtend opent, of start de actie al op de woensdagavond daaraan voorafgaand - vanaf 18:00u zoals ik elders lees? Zie: http://www.festipedia.nl/mediamarkt-btw-actie
Zie Gsus86 in "Media Markt BTW-actie 2017"

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-05 15:59
170074 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:05:
[...]
Ik weet niet precies wat je punt is, maar laat ik in ieder geval dit zeggen: Het feit dat alle andere winkels braaf volgen doet niks af aan het feit dat MediaMarkt de prijzen van heel veel TV's omhoog knalt. Dat het nu weer gelijk staat met de directe concurrenten is dus irrelevant.
De vorige BTW actie wou ik een Sony 50W807C kopen die alleen bij de Mediamarkt te koop was maar voor de actie werd die 200€ duurder (899 naar 1099) dus maar niet gedaan.
Half jaar later in de aanbieding voor 699 gekocht :*)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 06:39
Het kan ook anders!

Deze: http://www.mediamarkt.nl/...s-ec7a5rc90n-1479378.html was tot voor kort €580, maar zag de afgelopen paar dagen hem al zakken bij de concurrent.

Ik had nooit verwacht dat hij zo vlak voor de BTW actie mee zou zakken in prijs.

Nu nog hopen dat hij meedoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
audiojunk schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:10:
[...]

De vorige BTW actie wou ik een Sony 50W807C kopen die alleen bij de Mediamarkt te koop was maar voor de actie werd die 200€ duurder (899 naar 1099) dus maar niet gedaan.
Half jaar later in de aanbieding voor 699 gekocht :*)
Elektro World Tummers heeft blijkbaar ieder jaar op 31-12 een mega aanbieding. Die verkochten de 55W807C vorig jaar voor 677 euro. Ik dacht dat het een prijsfout was maar bleek echt zo te zijn.

Als je dus een nieuwe tv wilt en aan het wachten bent op de BTW dagen altijd even op 31-12 bij Tummers kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
Ook ik houd het een beetje in de gaten, 3 weken geleden wat prijzen opgezocht van wat tv's

Opvallend is dat een enkeling gedaald is terwijl het grootste deel in prijs is gestegen....

lees de draad voordat je blaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schizo007nl
Vergeet niet dat veel winkels (waaronder ook MM) in decembermaand ook enorm veel aanbiedingen, tijdelijke prijsverlagingen en cashback acties hebben. De drukte in elektronica retail verschuift ook langzaam naar eind november (Black friday) en kerst. In Januari beginnen winkels langzaam met opruimen en is MM een grote speler die überhaupt een kortingsactie van groots formaat durft te doen.. BCC, Coolblue, Bol.com, Wehkamp enzovoorts hebben vooral dagacties of korte acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-05 18:58
Product wat ik wilde kopen is niet meer op voorraad
jammer :(
Heeft iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt voor een product weer op voorraad is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-05 18:42
tweakerjunior schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:17:
Heeft iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt voor een product weer op voorraad is?
Voor een heel aantal producten is dat een bewuste keus. Die komen de dag na de btw-actie terug ;), dat is mijn ervaring geweest vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Jordymt schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:28:
[...]

Voor een heel aantal producten is dat een bewuste keus. Die komen de dag na de btw-actie terug ;), dat is mijn ervaring geweest vorig jaar.
Dat is best jammer maar ik verder geen keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:22
De webshop doet toch gewoon mee met de actie?
Of anders kan ik hem toch in een filiaal laten bezorgen en daar afrekenen met korting?

Kan nog niet echt vinden hoe dat gaat werken. Hoop dat de dingen die ik wil blijven staan en prijs zelfde blijft tot aan de actie :)

Vooralsnog is alle voorraad naar centrale shop gehaald en prijs hetzelfde *fingerscrossed*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Suicyder schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:38:
De webshop doet toch gewoon mee met de actie?
Of anders kan ik hem toch in een filiaal laten bezorgen en daar afrekenen met korting?

Kan nog niet echt vinden hoe dat gaat werken. Hoop dat de dingen die ik wil blijven staan en prijs zelfde blijft tot aan de actie :)

Vooralsnog is alle voorraad naar centrale shop gehaald en prijs hetzelfde *fingerscrossed*
Ja hoor, in elk geval vorig jaar wel. Toen gewoon met BTW-actie-prijs gekocht bij de webshop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

tweakerjunior schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:17:
Aangezien je hem nu niet meer wilt, maakt het toch niet zoveel uit wanneer hij weer op voorraad is? :9

Ot: anders gewoon in de winkel vragen of ze hem willen bestellen maar wel direct afrekenen. Heb je het product wellicht wat later in huis maar dan wel voor de actieprijs.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Switchie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:18:
[...]

Aangezien je hem nu niet meer wilt, maakt het toch niet zoveel uit wanneer hij weer op voorraad is? :9

Ot: anders gewoon in de winkel vragen of ze hem willen bestellen maar wel direct afrekenen. Heb je het product wellicht wat later in huis maar dan wel voor de actieprijs.
Dat mag meestal niet. Uitverkocht is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Jorgen schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:26:
[...]

Dat mag meestal niet. Uitverkocht is uitverkocht.
Zal inderdaad beetje van de winkel afhangen denk ik.

Verbaast me overigens niet dat het "tructje" dat Jordy schetst breed wordt toegepast.
Marges zijn af en toe flinterdun en korting a 17% kan dan al snel rode cijfers betekenen.
"Vroeger" kon je in dit geval eea rechttrekken met bijverkoop maar dit is hedendag ook steeds lastiger.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
Switchie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:18:
[...]

Jij vindt toch altijd een spellingsfoutje in een van mijn zinnen. :+ :+ _/-\o_
Zijn de prijzen in de webshop en de winkels wel het zelfde ? Of is de prijs verschillend per filiaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

tweakerjunior schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 21:42:
[...]

Jij vindt toch altijd een spellingsfoutje in een van mijn zinnen. :+ :+ _/-\o_
Zijn de prijzen in de webshop en de winkels wel het zelfde ? Of is de prijs verschillend per filiaal?
Heb ooit compensatie gevraagd omdat ik in de winkel 50e betaald had en vervolgens thuis zag dat ditzelfde artikel in de shop slechts 35 kostte. Zou dus zeggen dat het per filliaal kan verschillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-05 09:02
Switchie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 21:50:
[...]

Heb ooit compensatie gevraagd omdat ik in de winkel 50e betaald had en vervolgens thuis zag dat ditzelfde artikel in de shop slechts 35 kostte. Zou dus zeggen dat het per filliaal kan verschillen.
Yes, webwinkel staat los van de fysieke winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Laatst online: 07:58

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Switchie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 21:50:
[...]

Mediamarkt website = de prijs die je in de winkel betaald ;) Als het goed is anders maakt een medewerker een bon voor je

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

koelebobes schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 22:47:
[...]

Mediamarkt website = de prijs die je in de winkel betaald ;) Als het goed is anders maakt een medewerker een bon voor je
Klopt. Kreeg het verschil achteraf ook netjes terug maar in eerste instantie lag de prijs wel een euro of 15 hoger dan online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
koelebobes schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 22:47:
[...]

Ik had nog een screenshot gemaakt met de prijs. Kan ik die gewoon laten zien ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

tweakerjunior schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 23:23:
[...]

Ik had nog een screenshot gemaakt met de prijs. Kan ik die gewoon laten zien ?
Nee de prijs staat op de website toch ? Dan gaat de medewerker gewoon naar de website en bekijkt hij de prijs.

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
koelebobes schreef op zondag 22 januari 2017 @ 00:03:
[...]

Nee de prijs staat op de website toch ? Dan gaat de medewerker gewoon naar de website en bekijkt hij de prijs.
Het product is niet op voorraad dus zie je geen prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

tweakerjunior schreef op zondag 22 januari 2017 @ 00:35:
[...]

Het product is niet op voorraad dus zie je geen prijs.
Welk product gaat het om ?

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
De sennheiser Hd 4.50 btnc
Sorry voor de late reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

mathelicious schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 21:53:
[...]

Yes, webwinkel staat los van de fysieke winkel.
No, de prijzen in de winkel zijn gekoppeld aan de prijzen van de MM website.

Mocht er een prijsverschil tussen beide zitten, dan krijg je het product mee voor de laagste prijs.

[ Voor 16% gewijzigd door Wootism op 22-01-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 663003

Wootism schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:05:
[...]

No, de prijzen in de winkel zijn gekoppeld aan de prijzen van de MM website.

Mocht er een prijsverschil tussen beide zitten, dan krijg je het product mee voor de laagste prijs.
Geldt dat ook in geval een product online niet voorradig is? Eén van de voorwaarden voor 'de laagste prijs'-garantie t.o.v. bepaalde concurrenten is dat het product (ruim) voorradig moet zijn bij die concurrent. Kan me voorstellen dat ze dezelfde regel hanteren voor een eventueel prijsverschil t.o.v. de eigen webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Anoniem: 663003 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:38:
[...]

Geldt dat ook in geval een product online niet voorradig is? Eén van de voorwaarden voor 'de laagste prijs'-garantie t.o.v. bepaalde concurrenten is dat het product (ruim) voorradig moet zijn bij die concurrent. Kan me voorstellen dat ze dezelfde regel hanteren voor een eventueel prijsverschil t.o.v. de eigen webshop.
Als het niet voorradig is, is er ook geen prijs. Welk prijsverschil wil je dan aanvechten? Je kunt moeilijk met een printje van 6 maanden geleden komen aankakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 13:14
Ik heb wel eens over de schouder meegekeken bij een medewerker,

Ze hebben een intern prijsvergelijkingssysteem waar alle MM filialen in staan, en ook de concurrenten.

Mij lijkt het dat ze ook de prijs van de producten van de eigen filialen en de webshop kunnen zien als ze niet op voorraad zijn.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-05 13:19
Jordymt schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:28:
[...]

Balen. Ik wilde een 4K monitor halen, maar die blijkt nu toch opeens nergens meer op voorraad te zijn.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ago schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:41:
[...]

Als het niet voorradig is, is er ook geen prijs. Welk prijsverschil wil je dan aanvechten? Je kunt moeilijk met een printje van 6 maanden geleden komen aankakken.
Met de BTW-dagen in aantocht zijn er flink wat mensen die in de week voorafgaand aan de actie de online prijzen bijhouden en af en toe een screenshot maken. Ik kan me voorstellen dat, als je een screenshot hebt van enkele dagen voor de actie, je hier wat mee kunt bereiken bij de klantenservice.

Dat jij dit meteen in het extreme trekt door over een "printje van 6 maanden geleden" te beginnen is van geen enkele toegevoegde waarde. Iedereen met een beetje gezond verstand snapt dat de MediaMarkt daar niets mee zal doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 663003 op 22-01-2017 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Switchie schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:42:
[...]

Zal inderdaad beetje van de winkel afhangen denk ik.

Verbaast me overigens niet dat het "tructje" dat Jordy schetst breed wordt toegepast.
Marges zijn af en toe flinterdun en korting a 17% kan dan al snel rode cijfers betekenen.
"Vroeger" kon je in dit geval eea rechttrekken met bijverkoop maar dit is hedendag ook steeds lastiger.
Dit is nou inmiddels al 1000 x uitgelegd. De Media Markt sluit met fabrikanten en leveranciers gewoon speciale deals voor de BTW-dagen en daarom zijn sommige producten ook uitverkocht, omdat er maar een x-aantal voor die prijs mogen worden aangeboden. Het is ook een van de redenen waarom Apple niet meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 867755

Televisies doen altijd mee met de actie maar is dat op het gehele assortiment of vaak alleen voor de hogere prijsklasse. Ik wil namelijk voor mijn vader een 4k tv van Philips aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:24
PlatteTV heeft ook dezelfde actie, gaat een dag eerder in.
Heb al wel gemerkt dat er meer producten niet mee doen als ze nu laten zien.
Ben zelf op zoek naar Sonos set en Sonos is uitgesloten volgens een medewerker op de chat maar staat niet in de actie-voorwaarden...

http://www.plattetv.nl/extrainfo/btw-actie-vanaf-25-januari-2456.html
Zal ik hier een nieuwe topic over openen of zal dat niet nodig zijn?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
TerrorSource schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:32:
Nieuw topic is niet nodig, want dan valt alles zometeen uit elkaar. Heb de info wel bijgevoegd in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ben zelf op zoek naar Sonos set en Sonos is uitgesloten volgens een medewerker op de chat maar staat niet in de actie-voorwaarden...

Jammer dat PlatteTV niet onder de concurrenten van MM valt waaraan MM de prijs aanpast, anders zou het zeer interessant geweest zijn, aangezien hun actie een dag van te voren in gaat :P

Zou mooi zijn als Bol.com de MM zou naaien en dezelfde actie zou houden, maar dan een dag eerder beginnen :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:43

Wel jammer dat ze bij de TV's (in ieder geval tussen de Samsung en Sony's) voornamelijk 2015 modellen hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

TerrorSource schreef op zondag 8 januari 2017 @ 21:22:
[...]

Dit is het lijstje voor Sonos mits ze meedoen. Ga er wel van uit eigenlijk.

Sonos Play 1: 229 / 1,21 = 189,26
Sonos Play 3: 349 / 1,21 = 288,43
Sonos Play 5: 579 / 1,21 = 478,51
Sonos SUB/Playbar : 799 / 1,21 = 660,33
In de btw actie van 2016 heb ik de Sonos Play:5 Gen2 bij hificorner.nl op de kop getikt voor €459 incl btw en verzenden. Meerdere winkels zaten op die prijs. Maar bij hificorner kwam de 4% cashback korting via cashbacktotaal daar nog overeen (check: die is definitief uitgekeerd). Zo kwam de daadwerkelijke korting op Sonos producten in 2016 ongeveer uit op ~23,5%.

Ook in 2016 en de jaren daarvoor gaven winkels als plattetv, foka, bcc etc meer korting op Sonos dan het te verwachten percentage. Voor die prijzen hoef je niet te bellen, komen gewoon langs in de PW.

[ Voor 14% gewijzigd door Malarky op 22-01-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Uurtje geleden heeft Media Markt de actie officieel bekend gemaakt via Facebook. Maar wij wisten het natuurlijk al een tijdje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassierau
  • Laatst online: 17-04 20:24
Ik ben benieuwd of de Polar M600 ook mee gaat doen. Staat op de website als sporthorloge maar draait wel op Android wear.

http://www.mediamarkt.nl/...r-m600-zwart-1468321.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TerrorSource schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:03:
Uurtje geleden heeft Media Markt de actie officieel bekend gemaakt via Facebook. Maar wij wisten het natuurlijk al een tijdje ;)
Het was voor mij niet 100% duidelijk of de webshop vanaf 0:00 mee zou doen of ook pas om 8:00. De tekst op de Facebook-pagina geeft duidelijkheid:

#BTWWEGERMEE - HET IS WEER ZO VER! Vanaf donderdag 26 januari is het BTW WEG ERMEE! <...> Wij kunnen niet wachten, donderdag om 00:00 gaan we online van start en om 08:00 zijn de winkels geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Anoniem: 663003 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:26:
[...]

Het was voor mij niet 100% duidelijk of de webshop vanaf 0:00 mee zou doen of ook pas om 8:00. De tekst op de Facebook-pagina geeft duidelijkheid:

#BTWWEGERMEE - HET IS WEER ZO VER! Vanaf donderdag 26 januari is het BTW WEG ERMEE! <...> Wij kunnen niet wachten, donderdag om 00:00 gaan we online van start en om 08:00 zijn de winkels geopend.

[ Voor 9% gewijzigd door koelebobes op 22-01-2017 19:58 ]

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 732337

koelebobes schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:43:
[...]

Tevens gaan niet alle winkels om 8.00 open. Apeldoorn bijvoorbeeld opent gewoon om 10.00 :)
Zeker? Dit staat op de site 'LET OP: Op donderdag 26 januari zijn de winkels vanaf 08:00 uur geopend en de webshop is vanaf 00:00 uur geopend!'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:16
Net een mailtje gekregen van de Mediamarkt dat ik woensdag om 18:00 welkom ben voor de BTW Vrij Pre-sale.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:22
Rivanov schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:31:
Net een mailtje gekregen van de Mediamarkt dat ik woensdag om 18:00 welkom ben voor de BTW Vrij Pre-sale.
Ik ook, zit te kijken of ik het product naar de winkel kan laten komen voor de actie begint en die avond op kan halen :P

Maar officieel kan je niet iets van de webshop naar de winkel laten komen voor afrekenen tijdens de actie :P

Edit:
Even zitten lezen, maar bestellen online is ook betalen, dus kan hem niet eerder naar de winkel laten komen en dan die dag in de winkel afrekenen :+
Tot zover mijn hersenspinsel hahah

[ Voor 17% gewijzigd door Suicyder op 22-01-2017 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-05 12:07
Suicyder schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:33:
[...]

Ik ook, zit te kijken of ik het product naar de winkel kan laten komen voor de actie begint en die avond op kan halen :P

Maar officieel kan je niet iets van de webshop naar de winkel laten komen voor afrekenen tijdens de actie :P
De webshop is niet beschikbaar op de dag, omdat ze op die dag zogenaamd alles voor moeten bereiden. Kan je ook niks meer vergelijken. Was voorgaande jaren ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wasabi! schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:43:
[...]

De webshop is niet beschikbaar op de dag, omdat ze op die dag zogenaamd alles voor moeten bereiden. Kan je ook niks meer vergelijken. Was voorgaande jaren ook zo.
Best idioot dan dat ze wel vermelden hoe laat je welkom bent in de webshop. Beetje vaag allemaal. Spul dat ik wil kopen is niet op voorraad bij de MM in de buurt (en komt ook niet meer voor donderdag) dus ik vertrouwde erop via de webshop te kunnen bestellen, om middernacht (of zoals ik in mijn mail lees, woensdag om 1800u, met clubpas). Nou ja, afwachten dan maar.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Waar moet ik precies zijn? "Bij" is niet ingevuld :|

[/quote]
Graag nodigen we je uit voor de exclusieve BTW Clubavond met feestelijke ontvangst op:
woensdag 25 januari om 18:00 uur bij
.

Als Media Markt Clublid heb jij de eerste keuze uit het assortiment van 21% BTW WEG ERMEE, want op=op! Vergeet je pas niet, je mag één introducé meenemen.
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
SnoeiKoei schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:10:
[...]

Best idioot dan dat ze wel vermelden hoe laat je welkom bent in de webshop. Beetje vaag allemaal. Spul dat ik wil kopen is niet op voorraad bij de MM in de buurt (en komt ook niet meer voor donderdag) dus ik vertrouwde erop via de webshop te kunnen bestellen, om middernacht (of zoals ik in mijn mail lees, woensdag om 1800u, met clubpas). Nou ja, afwachten dan maar.
Ik vertrouw niks. Heb de vraag uitstaan of om 18:00 ik ook online welkom ben met mijn clubcard. 't Is niet dat de mediamarkt in elke stad zit. En dan erbij lijkt mijn artikel een webshop only artikel te zijn.

Terzijde, als niet clubcard houder ben je niet welkom op woensdag vanaf 18:00? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recemonster
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 11:15
mindgem schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:16:
[...]

Terzijde, als niet clubcard houder ben je niet welkom op woensdag vanaf 18:00? :)
In de mail van MediaMarkt staat: Toegang: Op vertoon van Clubpas of QR-code in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Ik vertrouw niks. Heb de vraag uitstaan of om 18:00 ik ook online welkom ben met mijn clubcard. 't Is niet dat de mediamarkt in elke stad zit. En dan erbij lijkt mijn artikel een webshop only artikel te zijn.

Nee, het lijkt erop dat je woensdag na 18:00 alleen naar binnen mag met een clubcard of als introducee van een clubcardhouder (max 1 per card).

Laat aub weten als je antwoord krijgt over clubcard/webshop/woensdag. Zou voor mij ook een oplossing zijn namelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat zou wel mooi zijn. Er zullen vast tientallen mensen lid zijn van de MM-Club, maar dit is dan wel relaxter shoppen, voor de grote hoos uit. Als dat zo mogelijk ook via de webshop kan, is het nog relaxter.

[ Voor 18% gewijzigd door Jorgen op 22-01-2017 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wasabi! schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:43:
[...]

Sorry dat ik je nog een keer quote... maar bedoelde je dat de webshop waarschijnlijk alleen woensdag of gedurende het hele event onbereikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsbeumer.apd
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-03 14:54
Het is bijna weer zover! Vanaf donderdag 26 januari 00:00 neemt Media Markt de BTW voor haar rekening. Het BTW-actie voordeel van alle deelnemende artikelen is verwerkt in de getoonde verkoopprijzen op de digitale prijskaarten in de winkel en in de webshop.
Naar: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html

Betekent dit dat de prijzen die nu in de webshop staan reeds de aangepaste prijzen zijn? Lijkt me van niet, maar het staat vrij onduidelijk op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gommpie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01 09:13

Gommpie

Jos_de_Zwerver

SnoeiKoei schreef op zondag 22 januari 2017 @ 19:39:
[...]

Sorry dat ik je nog een keer quote... maar bedoelde je dat de webshop waarschijnlijk alleen woensdag of gedurende het hele event onbereikbaar is?
De webshop is alleen woensdag vanaf 18:00 tot 23:59 onbereikbaar.

Alles is overigens hier te vinden.
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
[...]

De webshop start pas op donderdagnacht, dus 00.00 met de BTW actie, de hele woensdag is de website offline. De winkels hebben een VIP koopavond waar alleen de Clubmembers toegang toe hebben. Je kunt je als clubmember registreren online of in een van de winkels en je mag een vriend of vriendin meenemen.
De winkels geven mensen alleen op vertoon van de clubkaart of de digitale kaart in de Media Markt app toegang tot de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zou die club koopavond nog gekoppeld zijn aan een specifieke vestiging?

Toen dat clubgebeuren net startte was er maar 1 keuze waardoor 'mijn' MediaMarkt aan het andere kant van het land zit.
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<h2>De BTW-actie is voorbij!!!</h2> Veel plezier met je nieuwe spullen. ;)~[/html]
Dit topic is WEL voor:
* het bediscussiëren van aanbiedingen.

Dit topic is NIET voor:
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.
* het showen van je aankopen, of verzendbevestigingen.
* referrals en/of doorverwijzingen naar Pepper.com, deze worden verwijderd
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.

Zie ook de topicstart voor de uitzonderingen en het rekenvoorbeeld.
Op de website van Media Markt vind je alle veelgestelde vragen en een tool om te checken of jouw gewilde product meedoet met de actie.