Meer mensen die de laatste tijd problemen hebben met de youtube app?
Ik heb sinds een week ineens dat het afspelen af en toe hapert. De internetverbinding is prima (150Mbit).
Ook zie je dat het bufferen geen probleem is en deze dik voorloopt op de momenteel afspelende content.
Het lijkt steeds te gebeuren als ik bijv. een playlist opzet (denk aan muziek) en dan bij het afspelen van de volgende video hapert hij om de aantal seconden. Zowel beeld en geluid. Als ik dan terug ga en dan de video nog een keer op zet hapert hij ineens niet meer. Dit gebeurd ook wel eens als ik eerst reclame krijg welke je af moet kijken. De video erna hapert dan.
Heb het volgende al geprobeerd:
- Youtube app volledig afsluiten en opnieuw opstarten.
- Youtube app verwijderen en opnieuw installeren.
- Tv volledig resetten en opnieuw instellen/installeren.
- Gewisseld tussen lan/wifi
Echter overal hetzelfde resultaat.
Vroeg me af of ik de enige ben met dit probleem? Heb de B6 al sinds december maar dit nog niet eerder gehad.
edit:
Adlermann schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:10:
[...]
Maar; waar woon je. Voor Panasonic Plasma owners (zie topic) heb ik daar altijd tv's gekalibreerd voor een kratje bier. Met zeer tevreden tweakers als resultaat. Ik heb zelfs professionele kalibraties opnieuw gedaan omdat mensen niet eens waren met de kwaliteit van Frank Doornhof.
Ik ga niet meer het hele land/ half europa afreizen. Maar als je bv een keer in mijn vakantie je tv langsbrengt. Dan kan ik SDR mode prima voor je kalibreren. Dit doe ik alleen als hobby en alleen voor tweakers.
Is Tilburg in de buurt? en 2 kratten bier ook goed
[
Voor 25% gewijzigd door
wally21 op 03-05-2017 16:50
]