Dan zou ik sowieso even wachten want de 910v voldoet niet aan de VESA standaard. De 6 & 7 serie ondersteunen wel VESA. De gaten van de laatste OLEDs zitten erg laag (daardoor kan de bovenkant ook zo dun zijn), waar deze meestal ongeveer het midden zitten, hierdoor hangt een OLED hoger dan een traditionele TV.Strider schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:53:
Is er niet een toekomst proof beugel te koop waarmee je niet iedere keer nieuwe gaten hoeft te boren. Ik wil mijn 910v ook gaan ophangen maar de kans is groot dat ik hem eind dit jaar wil vervangen. Ik wil dan liever mijn huidige tv beugel gebruiken zonder 4 nieuwe gaten te moeten boren.
2 posts boven je ......Strider schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:53:
Is er niet een toekomst proof beugel te koop waarmee je niet iedere keer nieuwe gaten hoeft te boren. Ik wil mijn 910v ook gaan ophangen maar de kans is groot dat ik hem eind dit jaar wil vervangen. Ik wil dan liever mijn huidige tv beugel gebruiken zonder 4 nieuwe gaten te moeten boren.
Goed om te horen. Tegen de tijd dat ik hem haal is het er zeker weten. Wat een verschil zal dit zijn met mijn EC930, waar ik echt perse game mode moet gebruiken voor shooters want al die andere settings (cinema, standard, expert etc brengen dikke input lag. Met die B6 kan ik straks gewoon een andere picture mode gebruiken en een uitstekende input lag behouden.Cardwizard schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:40:
[...]
is er al , wachten is op de "release" hier
De gemeten input lag in de verschillende resoluties, hz en HDR is gemeten in game mode, behalve waar expliciet "outside of game mode" bijstaat en de meting met 4:4:4 output (is PC-mode). Ik zou dus niet al te zeker zijn dat je alle picture modes met een acceptabele input-lag kunt gebruiken.devilsnight schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:10:
[...]
Goed om te horen. Tegen de tijd dat ik hem haal is het er zeker weten. Wat een verschil zal dit zijn met mijn EC930, waar ik echt perse game mode moet gebruiken voor shooters want al die andere settings (cinema, standard, expert etc brengen dikke input lag. Met die B6 kan ik straks gewoon een andere picture mode gebruiken en een uitstekende input lag behouden.
Arrived anxious, left bored
Het was het niet, hij stond uit..Major_ton schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:11:
[...]
Dat is waarschijnlijk je TruMotion die aan staat op 'clear' of 'smooth'. Zet deze uit of op 'user 2/10 en 10/10'.
Rapapa...
Heel apart, dan durf ik het zo 1,2,3 niet te zeggen. Ik heb het met mijn B6 nog niet eerder gezien. TruMotion op "Clear" geeft hele duidelijke artefacten rond personen en andere snel bewegende objecten, dat ziet er echt heel smerig uit, maar als dat bij jou uitstaat.... Heb je op dezelfde input en beeldstand gekeken als waar het probleem zich voordeed? Dat is nog wel even van belang, aangezien elke input èn beeldstand zijn eigen settings heeft en TruMotion standaard altijd op "clear" staat, behalve in de game mode.
Some infinities are bigger than others.
Voor mijn gevoel is het zeker een cm of 10 dat hij hoger hangt, iig genoeg om storend te zijn, zucht.Phusebox schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:05:
[...]
Echt waar? Damn ik dacht dat iemand hier ooit schreef dat ie 7 cm hoger kwam.
Anyway, hier ligt de klopboor al klaar voor as weekend!
Hele scherpe opmerkingMajor_ton schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:27:
[...]
Heel apart, dan durf ik het zo 1,2,3 niet te zeggen. Ik heb het met mijn B6 nog niet eerder gezien. TruMotion op "Clear" geeft hele duidelijke artefacten rond personen en andere snel bewegende objecten, dat ziet er echt heel smerig uit, maar als dat bij jou uitstaat.... Heb je op dezelfde input en beeldstand gekeken als waar het probleem zich voordeed? Dat is nog wel even van belang, aangezien elke input èn beeldstand zijn eigen settings heeft en TruMotion standaard altijd op "clear" staat, behalve in de game mode.
Zat gisteren avond dus op HDMI 1 en controleerde net HDMI 3......
En inderdaad op hdmi 1 stond hij op ECO stand en trueMotion aan..
Thanks
Rapapa...
Cool! Weer een probleem minder in deze wereldLosGieros schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:38:
[...]
Hele scherpe opmerking![]()
Zat gisteren avond dus op HDMI 1 en controleerde net HDMI 3......![]()
En inderdaad op hdmi 1 stond hij op ECO stand en trueMotion aan..
Thanks
Hmm maakt het verhaal nog duurder aangezien ik dan dus moet gaan wachten tot de E7 betaalbaar wordt.Luc79Ehv schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:34:
[...]
Voor mijn gevoel is het zeker een cm of 10 dat hij hoger hangt, iig genoeg om storend te zijn, zucht.
10 cm verschuiven komen de gaten te dicht op elkaar bij mij. En het is al niet de meest stevige muur helaas.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 11-01-2017 19:53 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kan iemand mij vertellen of er ook een update voor mijn 65EG960V is/komt mbt de inputlag? Ik word niets wijzer van de LG site..
Ik had ook een probleem met mijn vaste muurbeugel die er al enige jaren hing. Ook bij mijn 55e6v zit de vesa 200x300 eigenlijk te laag voor de beugels die op de tv geschroefd moeten worden. Zou ik de officiële gaten hebben gebruikt dan hing de tv ook veel te hoog.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:54:
Is er al wat bekend over het ophangen van de 2017 modellen? Voor zover ik het goed begrijp is de B6 wel voorzien van VESA, maar zijn de gaten wat lager dan normaal. (Waardoor de TV flink hoger komt te hangen bij een bestaande muurbeugel). Of valt het nog wel mee voor de B6?
Mijn simpele oplossing was: onderste gaatje van de beugel vastschroeven op de tv, op de plek waar de bovenste bout moet aftekenen. Weer losmaken en op de bankschroef op de aangetekende plek op de beugels een gaatje boren even groot als de andere gaten. Beugels monteren, ophangen en klaar!
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
De E serie was toch gewoon 400x400? Damn dan wordt het helemaal lastig. Die fragiele vogels valt weinig aan gaatjes bij te boren ben ik bang. Vond het al knap dat het ding niet uit elkaar viel na monteren.Vulcan750 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:14:
[...]
Ik had ook een probleem met mijn vaste muurbeugel die er al enige jaren hing. Ook bij mijn 55e6v zit de vesa 200x300 eigenlijk te laag voor de beugels die op de tv geschroefd moeten worden. Zou ik de officiële gaten hebben gebruikt dan hing de tv ook veel te hoog.
Mijn simpele oplossing was: onderste gaatje van de beugel vastschroeven op de tv, op de plek waar de bovenste bout moet aftekenen. Weer losmaken en op de bankschroef op de aangetekende plek op de beugels een gaatje boren even groot als de andere gaten. Beugels monteren, ophangen en klaar!
400x400 kan toch nooit passen, het onderste brede deel waar de techniek in zit is slechts zo'n 24cm hoog.Phusebox schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:44:
[...]
De E serie was toch gewoon 400x400? Damn dan wordt het helemaal lastig. Die fragiele vogels valt weinig aan gaatjes bij te boren ben ik bang. Vond het al knap dat het ding niet uit elkaar viel na monteren.
Een Vogel muurbeugel is ook maar een merk. Ik heb een onbekend merk muurbeugel van een tientje of 5, maar super stevig en netjes afgewerkt. Er mag 95kg aan hangen, dus een Oledje van nog geen 20kg is geen probleem.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
De mijne (55b6v) hangt aan de vogel thin 205. Mooi straks tegen de muur
wijze woorden
Cardwizard schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:14:
de 65B6 hangt hier aan een beugel van 30 euro ! gaat perfect
linkje -> http://www.muurbeugelcent...560.2129557880.1464820746
als je geen draai of kantelbaar iets wil dan is dit prima imho

even een voorbeeld van de tv met de beugel
Oke, maar kunne niet echt zien hoe hoog hij hangt haha. Ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog je de beugel plaatst..Cardwizard schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:22:
[...]
Trouwens is het normaal dat de tv soms hapert als je in de content store aan het scrollen bent?
[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 12-01-2017 08:48 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Nu de prijzen wat 'normaler' lijken te gaan worden, denk ik er ook aan om dit jaar een 65-er Oled te kopen.Misterbont schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 03:06:
[...]
Ligt er ook aan in wat voor kwaliteit ze uitzenden bij ziggo of fox sports.
Zo zat ik laatst Ajax-RB leipzig te kijken en dat was niet om aan te zien op de Oled.
Digitale zenders vind ik sowieso tekort komen op een Oled. Dit ligt niet aan de tv volgens mij maar puur aan het beeld dat er uitgezonden wordt bij de meeste omroepen.
Echt maar een handje vol zenders zijn redelijk.
Als je een fanatiek TV kijker bent (analoog,digitaal) raad ik je persoonlijk aan om te wachten tot dat er UHD spelers op de markt komen en beeld in 4k uitgezonden wordt.
Zelf heb ik ooit de Panasonic 65CX800 en LG 65EF950V, allebei goed ingeregeld, thuis naast elkaar vergeleken en ik vond toen de CX800 beter met digitale tv. Met (zeer) goede content won de LG het natuurlijk.
Ik ben erg benieuwd of meerdere de ervaring hebben die Misterbont heeft met digitale tv kijken?
Ik denk niet dat LG een update had uitgebracht voor 2015 modellen. Op rtings.com staat nog altijd 50,2 ms en zij updaten normaal hun test resultaten na een firmware updatebiertje79 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:11:
Kan iemand mij vertellen of er ook een update voor mijn 65EG960V is/komt mbt de inputlag? Ik word niets wijzer van de LG site..
http://www.rtings.com/tv/reviews/lg/eg9600
Dat ligt toch aan jezelf waar je de gaten boort ?rohit schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:42:
[...]
Oke, maar kunne niet echt zien hoe hoog hij hangt haha. Ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog je de beugel plaatst..
Trouwens is het normaal dat de tv soms hapert als je in de content store aan het scrollen bent?
Je hebt met een eventuele andere tv wel speling omdat de 2 "balken" vol met gaten zitten en je zo met de hoogte kunt spelen
En geen problemen met kabels..genoeg ruimteCardwizard schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:22:
[...]
[afbeelding]
Zat beetje reviews te lezen op coolblue
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Haha hier precies hetzelfde. Nu al geen zin om hem van de muur te halen...Luc79Ehv schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:34:
[...]
Voor mijn gevoel is het zeker een cm of 10 dat hij hoger hangt, iig genoeg om storend te zijn, zucht.
Iemand weleens gekeken hoe recht zijn 6 serie is, als je langs de bovenkant kijkt van opzij? Hartstikke leuk zo'n dunne tv maar 100% recht is hij niet. Zie gewoon wat lichte knikken en weet niet of dat komt door het ophangen en dus door mij of dat het al zo was. Overigens geen enkele last van bij kijken en heel erg is het ook niet, maar geeft me geen goed gevoel.
Ik heb dit ongeveer aangehouden.rohit schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:42:
[...]
Oke, maar kunne niet echt zien hoe hoog hij hangt haha. Ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog je de beugel plaatst..
Wel met voldoende ruimte voor de soundbar en even kijken hoe hoog je zit als je tv kijkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 12-01-2017 09:44 ]
wijze woorden
Die van mij hangt veel hoger, boven het dressoir en de centerspeaker. Als ik op de bank zit en loodrecht naar de muur kijk dan zie ik de bovenrand van het dressoir.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik lig graag met mijn voeten op een poef/hokker (weet ik veel hoe mijn vrouw zo'n ding noemt) dus heb hem wel eens hoger moeten hangen omdat bij de ideale hoogte mijn voeten in beeld zitten
Geen last van je nekspieren na een avondje tv kijken?Gonadan schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:53:
Die van mij hangt veel hoger, boven het dressoir en de centerspeaker. Als ik op de bank zit en loodrecht naar de muur kijk dan zie ik de bovenrand van het dressoir.
Nope, nog nooit gehad. Sowieso is dat advies totale bullshit, want wie zit er nu kaarsrecht op de bank? Het is geen kantooromgeving.
Als ik de lijn van mijn ruggengraat en nek haaks op de loodlijn van richting die 1/3-2/3 grens zet dan kon het nog best wel eens kloppen waar die van mij hangt.
Als ik de lijn van mijn ruggengraat en nek haaks op de loodlijn van richting die 1/3-2/3 grens zet dan kon het nog best wel eens kloppen waar die van mij hangt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoe hoog de TV opgehangen wordt is deels persoonlijk, maar een mooi uitgangspunt is om het midden van de TV op 105cm hoogte te hangen (mits fysiek mogelijk). Ga wat omhoog en de TV lijkt vaak groter, ga wat lager en de TV lijkt kleiner en toont moderner in het interieur.
Toen flatscreen TV's nog relatief nieuw waren vergeleken veel mensen het met een schilderij en daarom eindigde de TV vaak te hoog aan de muur. Een schilderij kijk je echter vaak staand naar en niet zittend. Toch, na de ruim 15 jaar dat flatscreens nu op de markt zijn, zie ik nog steeds regelmatig TV's die gewoon veel te hoog zijn opgehangen. Vaak wordt er ook niet over nagedacht. Aftekenen en boren op sta hoogte, dat is wel zo makkelijk! TV ophangen en zitten maar. "Oh wacht... Dat is toch wel hoog! Nou ja, nu hangt ie al..."
Toen flatscreen TV's nog relatief nieuw waren vergeleken veel mensen het met een schilderij en daarom eindigde de TV vaak te hoog aan de muur. Een schilderij kijk je echter vaak staand naar en niet zittend. Toch, na de ruim 15 jaar dat flatscreens nu op de markt zijn, zie ik nog steeds regelmatig TV's die gewoon veel te hoog zijn opgehangen. Vaak wordt er ook niet over nagedacht. Aftekenen en boren op sta hoogte, dat is wel zo makkelijk! TV ophangen en zitten maar. "Oh wacht... Dat is toch wel hoog! Nou ja, nu hangt ie al..."
Je tv zit niet plat op de muur maar is enigszins naar beneden toe gericht?Gonadan schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:27:
Nope, nog nooit gehad. Sowieso is dat advies totale bullshit, want wie zit er nu kaarsrecht op de bank? Het is geen kantooromgeving.
Zo hangt die van mij dus ook, maar dan bewust. Het type is bedoeld als schilderij, maar bij mij is het omdat mijn TV niet leidend is voor het interieur. Hij moet zich op een zo prettig mogelijk manier voegen tussen de andere eisen van het interieur. Aangezien ik een mooi dressoir met een flinke 5.1 set eromheen heb staan moet de TV daar dus boven.Major_ton schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:38:
Hoe hoog de TV opgehangen wordt is deels persoonlijk, maar een mooi uitgangspunt is om het midden van de TV op 105cm hoogte te hangen (mits fysiek mogelijk). Ga wat omhoog en de TV lijkt vaak groter, ga wat lager en de TV lijkt kleiner en toont moderner in het interieur.
Het midden van de TV hangt naar schatting ergens tussen de 140 en 150 cm.
Wellicht dat ik daarom 65" niet nodig vind, hij lijkt al groter omdat hij zo hoog hangt.
Nope, zit helemaal strak tegen de muur. Als een schilderij.ago schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:49:
Je tv zit niet plat op de muur maar is enigszins naar beneden toe gericht?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oled is a piece of artGonadan schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:56:
Nope, zit helemaal strak tegen de muur. Als een schilderij.
Ik koop gewoon een 55" en hang 'm bijna tegen het plafond aan, dan lijkt het net een 77"Gonadan schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:56:
Wellicht dat ik daarom 65" niet nodig vind, hij lijkt al groter omdat hij zo hoog hangt.
[ Voor 42% gewijzigd door ago op 12-01-2017 11:01 ]
Kun je in deze situatie en met deze beugel nog (makkelijk) een usb aansluiten of moetCardwizard schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:22:
[...]
[afbeelding]
de tv dan van de muur ?
Interessante vraag, wij kijken hier heel veel voetbal via CI+ (Ziggo)Marcel9970 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:56:
[...]
Ik ben erg benieuwd of meerdere de ervaring hebben die Misterbont heeft met digitale tv kijken?
Ik zou zeggen, laat maar even weten, digitale tv kijkers
[ Voor 32% gewijzigd door 2frankie op 12-01-2017 11:40 ]
-
[ Voor 100% gewijzigd door 2frankie op 12-01-2017 11:37 ]
met een beetje moeite kun je er net bij , die aansluitingen hadden iets meer naar de zijkant moeten zitten , bij de 55 inch gaat het makkelijker bij de 65 inch zitten de aansluitingen war verder naar het midden , maar het kan wel2frankie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:27:
[...]
Kun je in deze situatie en met deze beugel nog (makkelijk) een usb aansluiten of moet
de tv dan van de muur ?
als je vaak van deze aansluiting gebruik maakt dan zou ik er een usb verlengstuk instoppen
Gaat het met een verlengstuk dan wel erg makkelijk ?Cardwizard schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:40:
[...]
als je vaak van deze aansluiting gebruik maakt dan zou ik er een usb verlengstuk instoppen
dan kun je er natuurlijk gewoon bij , nog beter : zoek een hele lange en werk die weg naar een goeie plek met de rest van de kabels zodat je op een totaal andere (en beter bereikbare) plek je spul kunt aansluiten
I know, dat zeg ik toch ook? Ik denk dat ik hem voorlopig op de standaard hou..Cardwizard schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:14:
[...]
Dat ligt toch aan jezelf waar je de gaten boort ?![]()
Je hebt met een eventuele andere tv wel speling omdat de 2 "balken" vol met gaten zitten en je zo met de hoogte kunt spelen
Ik heb een vraagje, ik heb pas een LG OLED55B6V gekocht en ben diep onder de indruk van de beeldkwaliteit.
Ik heb echter ook een HTPC aangesloten op (voorheen mijn LCD TV) het nieuwe scherm, en daar gebeurt dus wat raars mee, op full HD werkt alles uitstekend, maar als ik de grafische resolutie naar 4K omhoog zet, levert dat een meer dan uitstekend beeld op, maar gaat de TV op zwart zodra de HTPC geluid produceert
geluid via toetsenbord op pause en HDMI switchen en terug geeft dan weer normaal beeld.
Iemand anders hier ervaringen mee, of een oplossing?
Ik heb echter ook een HTPC aangesloten op (voorheen mijn LCD TV) het nieuwe scherm, en daar gebeurt dus wat raars mee, op full HD werkt alles uitstekend, maar als ik de grafische resolutie naar 4K omhoog zet, levert dat een meer dan uitstekend beeld op, maar gaat de TV op zwart zodra de HTPC geluid produceert
Andere HDMI kabels geprobeerd? Andere HDMI input geprobeerd? Klinkt als een handshake probleem, of dat er niet genoeg bandbreedte is door de gebruikte kabel...RoosW schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:22:
Ik heb een vraagje, ik heb pas een LG OLED55B6V gekocht en ben diep onder de indruk van de beeldkwaliteit.
Ik heb echter ook een HTPC aangesloten op (voorheen mijn LCD TV) het nieuwe scherm, en daar gebeurt dus wat raars mee, op full HD werkt alles uitstekend, maar als ik de grafische resolutie naar 4K omhoog zet, levert dat een meer dan uitstekend beeld op, maar gaat de TV op zwart zodra de HTPC geluid produceertgeluid via toetsenbord op pause en HDMI switchen en terug geeft dan weer normaal beeld.
Als je even kunt testen met een versterker er tussen (die dus het geluid overneemt en niet doorstuurt) dan ben ik benieuwd of dat helptRoosW schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:22:
Ik heb echter ook een HTPC aangesloten op (voorheen mijn LCD TV) het nieuwe scherm, en daar gebeurt dus wat raars mee, op full HD werkt alles uitstekend, maar als ik de grafische resolutie naar 4K omhoog zet, levert dat een meer dan uitstekend beeld op, maar gaat de TV op zwart zodra de HTPC geluid produceertgeluid via toetsenbord op pause en HDMI switchen en terug geeft dan weer normaal beeld.
Verwijderd
Die vraag is misschien al langs gekomen maar vraag me af of de helderheid van een LG B6 model hoger is dan die van de E6? Aangezien ze bij tweakers.net opereren dat de nieuwe 2017 lijn een hogere helderheid heeft maar dat dat volledig kan komen door het weglaten van de passieve 3d filter over het scherm. Dus ofwel slaat tweakers.net de bal mis ofwel heeft de B6 een hogere helderheid tov de E6 welke wel nog 3d heeft en dus een extra filter over het scherm.
Is inderdaad hoger, zie deze post.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:09:
Die vraag is misschien al langs gekomen maar vraag me af of de helderheid van een LG B6 model hoger is dan die van de E6? Aangezien ze bij tweakers.net opereren dat de nieuwe 2017 lijn een hogere helderheid heeft maar dat dat volledig kan komen door het weglaten van de passieve 3d filter over het scherm. Dus ofwel slaat tweakers.net de bal mis ofwel heeft de B6 een hogere helderheid tov de E6 welke wel nog 3d heeft en dus een extra filter over het scherm.
Zo heb ik de muurbeugel aangepast. De tv zit feitelijk met onderste en bovenste bouten vast aan het gedeelte die eigenlijk enkel bedoeld is voor de onderste bevestiging. Maar het zit heel stevig. Het is trouwens een Vivanco beugel. Type zal wel niet meer bestaan, indertijd gekocht toen lcdtvs nog lcdtvs waren. (zwaar en lomp)

Jawel, cat. 2 kabels gezocht en gevonden, stond uitdrukkelijk bij dat ze geschikt waren voor HDMI 2.0(x) en dus ook Ultra HD, phew, 60 euro voor twee kabels :-/Puck schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:27:
[...]
Andere HDMI kabels geprobeerd? Andere HDMI input geprobeerd? Klinkt als een handshake probleem, of dat er niet genoeg bandbreedte is door de gebruikte kabel...
Mijn Onkyo TX-NR609 ondersteund geen HDMI 2.0, PC staat direct op de TV, op de oude kabel en via de receiver kreeg ik geen beeld op 4K.joco schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:01:
[...]
Als je even kunt testen met een versterker er tussen (die dus het geluid overneemt en niet doorstuurt) dan ben ik benieuwd of dat helpt
B7Phusebox schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:30:
Heeft iemand al ergens foto's gezien van de B7 en C7 afgezien van de LG website? Ook in al die CES video's zie je.hoofdzakelijk de W en soms een verstopt hee kort een ander type.

E7

Oeh, waar heb je deze pics vandaan? Ik zou de C7 zo willen zien om de bezel te vergelijken met de B7.Resinman schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:41:
[...]
B7
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
E7
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[video]
Mooi,het lijkt erop alsof ze ook van die paarse coating zijn afgestapt...
Waren die paarse coatings niet juist om de reflecties te verminderen?Phusebox schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:55:
Mooi,het lijkt erop alsof ze ook van die paarse coating zijn afgestapt...
True maar misschien hebben ze dat nu net als alle andere fabrikanten ook voor elkaar zonder paarse schijnLOTG schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:56:
[...]
Waren die paarse coatings niet juist om de reflecties te verminderen?
Hier een stukje van LinusTechTips die wat meer privileges heeft bij het bekijken en beluisteren van het Sony Oled model.
Testing, one, two ...
https://www.cnet.com/products/lg-b7-series/preview/VorteXLP schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:55:
[...]
Oeh, waar heb je deze pics vandaan? Ik zou de C7 zo willen zien om de bezel te vergelijken met de B7.
De zilveren rand van de B7 is duidelijk zichtbaar aan de voorkant. Helaas nog geen echte foto gevonden van de C7. Even snel een vergelijking gemaakt tussen de officiële LG foto's:
http://www.lg.com/us/tvs/lg-OLED55C7P-oled-4k-tvVorteXLP schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:55:
[...]
Oeh, waar heb je deze pics vandaan? Ik zou de C7 zo willen zien om de bezel te vergelijken met de B7.
Zuur voor 5 euro had je klaar kunnen zijn bij de actionRoosW schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:35:
[...]
Jawel, cat. 2 kabels gezocht en gevonden, stond uitdrukkelijk bij dat ze geschikt waren voor HDMI 2.0(x) en dus ook Ultra HD, phew, 60 euro voor twee kabels :-/
Dat soort had ik, en die doen het prima bij full HD, maar gezien mijn problemen ben ik gaan zoeken naar categorie 2.0 kabels (heel erg weinig kabels zeggen voor welke standaard ze geschikt zijn), dus dan ben je al heel blij als je iets vind, de TV verkoper probeerde mij kabels van 69,-- Euro per stuk aan te smeren omdat die dan ook veel beter beeld zouden gevenMalt007 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:48:
[...]
Zuur voor 5 euro had je klaar kunnen zijn bij de action
Dan denk je ik ga naar de lokale vakhandel, die hebben er verstand van..
Er bestaat niet zoiets als 2.0 kabels helaas.RoosW schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:57:
[...]
Dat soort had ik, en die doen het prima bij full HD, maar gezien mijn problemen ben ik gaan zoeken naar categorie 2.0 kabels (heel erg weinig kabels zeggen voor welke standaard ze geschikt zijn), dus dan ben je al heel blij als je iets vind, de TV verkoper probeerde mij kabels van 69,-- Euro per stuk aan te smeren omdat die dan ook veel beter beeld zouden gevenVolgens hem maakte het echt uit
![]()
https://www.homecinemamag...bels-moet-ze-kopen-onzin/
Neemt overigens niet weg dat er geen betere kwaliteit kabels zijn. Die van de action zijn redelijk gaar maar als je het werkend hebt met die kabels en ze niet aanraakt gebeurd er niks meer mee.
Voor HDMI 2.1 heb je uiteindelijk wel 2.1 kabels nodig, want anders kan je je 8k resolutie niet versturen
[ Voor 21% gewijzigd door Malt007 op 12-01-2017 16:12 ]
Action kabels werken perfect hier .. ook met 4K ....RoosW schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:57:
[...]
Dat soort had ik, en die doen het prima bij full HD, maar gezien mijn problemen ben ik gaan zoeken naar categorie 2.0 kabels (heel erg weinig kabels zeggen voor welke standaard ze geschikt zijn), dus dan ben je al heel blij als je iets vind, de TV verkoper probeerde mij kabels van 69,-- Euro per stuk aan te smeren omdat die dan ook veel beter beeld zouden gevenVolgens hem maakte het echt uit
![]()
Doodzonde dat ze bij de b7 voor een witte achterkant zijn gegaan het lijkt er in ieder geval op dat de rand die je aan de voorkant ziet dus ook wit is, ben hier niet zo blij mee. De E7 daarentegen lijkt een aluminium soundbar te hebben in plaats van plastic zoals bij de E6 als ik er zo naar kijk, dat zou een flinke vooruitgang zijn.
Je artikel waar je naar linkt is wel van 2013.. dus ik weet niet over iets is veranderd qua kabels (hoop het wel)Malt007 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:59:
[...]
Er bestaat niet zoiets als 2.0 kabels helaas.
Neemt overigens niet weg dat er geen betere kwaliteit kabels zijn. Die van de action zijn redelijk gaar maar als je het werkend hebt met die kabels en ze niet aanraakt gebeurd er niks meer mee.
Voor HDMI 2.1 heb je uiteindelijk wel 2.1 kabels nodig, want anders kan je je 8k resolutie niet versturen
Ik heb nooit geweten dat de soundbar van de E6 van plastic was.De jong2 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:12:
Doodzonde dat ze bij de b7 voor een witte achterkant zijn gegaan het lijkt er in ieder geval op dat de rand die je aan de voorkant ziet dus ook wit is, ben hier niet zo blij mee. De E7 daarentegen lijkt een aluminium soundbar te hebben in plaats van plastic zoals bij de E6 als ik er zo naar kijk, dat zou een flinke vooruitgang zijn.
En hoe weet je nu dat het bij de E7 niet meer zo is?
Als ik naar de 6e foto van resinman's reactie kijkt dan oogt die als aluminium in ieder geval de achterkant, bij de E6 kan je van dichtbij duidelijk zien dat het plastic is.H D R schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:37:
[...]
Ik heb nooit geweten dat de soundbar van de E6 van plastic was.
En hoe weet je nu dat het bij de E7 niet meer zo is?
Ok, ik ga kijken of ik die foto van die resinman kan vinden
Kijk deze review even vanaf 45 seconden, dan zie je wel duidelijk dat de soundbar van de E6 van plastic is: YouTube: LG OLED 4K TV E6 | ReviewH D R schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 18:19:
Ok, ik ga kijken of ik die foto van die resinman kan vinden
Zoals je kan lezen gaat het over hdmi 2.0. 2.1 is pas net aangekondigd dus nee, er is niks veranderd.rohit schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:07:
[...]
Je artikel waar je naar linkt is wel van 2013.. dus ik weet niet over iets is veranderd qua kabels (hoop het wel)
Hier staat ook veel uitlegMalt007 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:59:
[...]
Er bestaat niet zoiets als 2.0 kabels helaas.
https://www.cnet.com/news/4k-hdmi-cables-are-nonsense/
https://www.cnet.com/news...-new-hdmi-cables-for-hdr/
Normaal gezien zijn high speed hdmi cables genoeg maar had het hangt wel van de kwaliteit en lengte af
De actie in MM duitsland is verdwenen , snik
nu van 1999,- terug naar 2499,-..
wel nog die 500 euro herbesteding !
nu van 1999,- terug naar 2499,-..
wel nog die 500 euro herbesteding !
Ik gebruik al jaren hdmikabels van de Action. Echt nooit problemen mee gehad, ook niet met bluray 3d.
De soundbar van de E6 is inderdaad van kunststof. Door het "plastic" te noemen wordt onterecht de suggestie gewekt dat de soundbar van inferieure kwaliteit is, en dat is absoluut niet het geval.
Optisch ziet het er gewoon goed uit en de geluidskwaliteit is top (voor een tv). Ik gebruik m'n av-reciever enkel nog voor 5.1 films.
De soundbar van de E6 is inderdaad van kunststof. Door het "plastic" te noemen wordt onterecht de suggestie gewekt dat de soundbar van inferieure kwaliteit is, en dat is absoluut niet het geval.
Optisch ziet het er gewoon goed uit en de geluidskwaliteit is top (voor een tv). Ik gebruik m'n av-reciever enkel nog voor 5.1 films.
Ik heb een 55b6v, echter vertikt mijn tv het om simplink op aan te houden en daarnaast moet ik telkens als ik de volgende dag netflix wil kijken de hdmi kabel er opnieuw in doen om geluid te krijgen uit mijn onkyo home cinema set. Iemand meer dit probleem?
Hallo!!
Ik heb zojuist Iron man op een usbtje gezet om te kijken of het werkt via de usb aansluiting. Nu speelt de TV wel de video af maar niet het geluid.
Ook geeft de tv een bericht weer met Audio not supported, Hoe verhelp ik dit?
Ik heb zojuist Iron man op een usbtje gezet om te kijken of het werkt via de usb aansluiting. Nu speelt de TV wel de video af maar niet het geluid.
Audio regelen dat de tv wel ondersteunt ?Misterbont schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:32:
Hallo!!
wat support ie zoal?Cardwizard schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:50:
[...]
Audio regelen dat de tv wel ondersteunt ?
DTS en Dolby Digital ben ik zeker van , wat doet niet bij jou ?
MKV file doet ie niet..maar ik zie hem nu ook op netflix staan dus kijk daar wel even!Cardwizard schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 22:01:
DTS en Dolby Digital ben ik zeker van , wat doet niet bij jou ?
MKV zegt niet alles over het audio formaat ... enig idee wat dat is ?
edit: TrueHD werkt inderdaad niet
edit: TrueHD werkt inderdaad niet
[ Voor 21% gewijzigd door Cardwizard op 12-01-2017 22:07 ]
Als je de ouput op PCM zet zou het moeten werken. Of je legt er een optische verbinding naast, dat werkt ook gewoon met bitstream. Ik speel regelmatig MKV's af met HD audio formaten en daarvan wordt gewoon het core signaal (DD of DTS) doorgestuurd naar mijn receiver of de speakers van de TV.
Volgens mij klopt dat niet , de output wijzigen of een optische kabel gebruiken heeft geen invloed op het geluid uit de speakers van de tv , dat is het probleem zo te lezen
Correct me if i'm wrong
Correct me if i'm wrong
Onze nieuwe 55B6 hebben we nu met de voet op het audio meubel gezet , maar dat is dus te laag, als ik nu lig op de bank, zitten mijn voeten voor het beeldMajor_ton schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:38:
,
Hoogte midden TV is nu ca 95. dus kan me wel vinden in het advies voor ca 105cm.
Dat klopt wat je zegt, dan had ik het niet goed gelezen! Ik dacht mogelijk aan een ARC probleem, maar dat zal ik er wel bij verzonnen hebbenCardwizard schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:26:
Volgens mij klopt dat niet , de output wijzigen of een optische kabel gebruiken heeft geen invloed op het geluid uit de speakers van de tv , dat is het probleem zo te lezen
Correct me if i'm wrong
Wat ik wel apart vind, is dat ik bij een aantal bestanden ook de melding krijg dat audio niet ondersteund wordt en er alleen beeld getoond wordt, maar ondertussen doet het geluid het gewoon (dus ook op de TV zelf).
Zoals gezegd, mogelijjk zijn dat HD audio formaten. Daar zit dan meestal gewoon het normale dolby digital of DTS ook in en dat speelt-ie wel af. Als je nou zou weten wat voor audio track er in je MKV zit, weet je het.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Even bij mij gemeten. Zit op 100 cm met het midden (ongeveer)Kaaschef schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:59:
[...]
Onze nieuwe 55B6 hebben we nu met de voet op het audio meubel gezet , maar dat is dus te laag, als ik nu lig op de bank, zitten mijn voeten voor het beeld(met Netflix 16:9 uitzendingen)
,
Hoogte midden TV is nu ca 95. dus kan me wel vinden in het advies voor ca 105cm.
wijze woorden
Kun je zien met een tooltje zoals http://www.videohelp.com/software/MediaInfo. Google op 'mkv info' en je vindt verschillende soortgelijke tools om in een MKV te kijken.JvS schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:29:
Zoals gezegd, mogelijjk zijn dat HD audio formaten. Daar zit dan meestal gewoon het normale dolby digital of DTS ook in en dat speelt-ie wel af. Als je nou zou weten wat voor audio track er in je MKV zit, weet je het.
Gebuik mediainfo om de bestandsformaat van de audio en videofile te weten die in de mkv container zittenMajor_ton schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 00:35:
[...]
Dat klopt wat je zegt, dan had ik het niet goed gelezen! Ik dacht mogelijk aan een ARC probleem, maar dat zal ik er wel bij verzonnen hebben![]()
Wat ik wel apart vind, is dat ik bij een aantal bestanden ook de melding krijg dat audio niet ondersteund wordt en er alleen beeld getoond wordt, maar ondertussen doet het geluid het gewoon (dus ook op de TV zelf).
https://mediaarea.net/nl/MediaInfo
Edit : iemand was me net voor!
Ik heb het over de kwaliteit van de kabels! Ik heb nergens geschreven over 2.1 kabels? Ik neem aan dat de kwaliteit van een kabel veranderd in de loop der jaren!Malt007 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 18:41:
[...]
Zoals je kan lezen gaat het over hdmi 2.0. 2.1 is pas net aangekondigd dus nee, er is niks veranderd.
Nee, het is een digitaal signaal. Dat komt aan of niet. Dat wordt niet beter of slechter.rohit schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:59:
[...]
Ik heb het over de kwaliteit van de kabels! Ik heb nergens geschreven over 2.1 kabels? Ik neem aan dat de kwaliteit van een kabel veranderd in de loop der jaren!
Net even de foto's bekeken op
http://www.lg.com/us/tvs/lg-OLED55C7P-oled-4k-tv
Maar damn wat ziet die C7 er sexy uit. Eens kijken wat de baas thuis (vrouwlief) hiervan vind
http://www.lg.com/us/tvs/lg-OLED55C7P-oled-4k-tv
Maar damn wat ziet die C7 er sexy uit. Eens kijken wat de baas thuis (vrouwlief) hiervan vind
Dat hangt er vanaf wat je beter of slechter vind. Het is zeker zo dat een digitaal signaal slecht kan zijn. Dan krijg je digitale ruis (zie je vaak met digitale TV, de bekende blokken). Of te wel packet loss.Mirved schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:16:
[...]
Nee, het is een digitaal signaal. Dat komt aan of niet. Dat wordt niet beter of slechter.
Het is inderdaad niet zo dat het beeld door gouden connectors in eens veel meer kleur heeft of scherper word.
Je kunt wel nog steeds kwalitatief betere of slectere kabels hebben. Wat je ziet is dat sommige kabels nu niet of slecht werken omdat ze net genoeg bandbreedte hadden voor HDMI 1.4. Ze voldoen dus in principe niet aan de spec, maar dat was niet erg want die had wat meer capaciteit dan nodig.
Nu blijkt dus dat die kabels eigenlijk helemaal niet aan de spec voldoen en krijg je dus inderdaad dat kabels niet geschikt zijn voor HDMI 2.0(a/b).
En dan krijg je inderdaad het probleem met digitale data, het werkt wel of niet.
Lees nou gewoon wat er staat voor dat je met uitroeptekens gaat strooien. Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker kan uitleggen. Vanaf de 1.4 highspeed variant geïntroduceerd in 2013 ofzo is er niks aan de specificaties veranderd. Het 2.1 voorbeeld haalde ik aan om aan te geven dat je zelfs nog jaren vooruit kan met een 1.4 kabel aangezien je pas een 2.1 kabel nodig hebt voor 8k materiaal. Dus kut voor je dat je zoveel hebt betaald voor een kabel met dezelfde specificatie als een actionkabel van 2,50 maar wel een mooie verpakking waarop staat dat je een 2.0 kabel hebt!rohit schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:59:
[...]
Ik heb het over de kwaliteit van de kabels! Ik heb nergens geschreven over 2.1 kabels? Ik neem aan dat de kwaliteit van een kabel veranderd in de loop der jaren!
Ik heb nooit duur betaald voor een kabel hoor!Malt007 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:48:
[...]
Lees nou gewoon wat er staat voor dat je met uitroeptekens gaat strooien. Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker kan uitleggen. Vanaf de 1.4 highspeed variant geïntroduceerd in 2013 ofzo is er niks aan de specificaties veranderd. Het 2.1 voorbeeld haalde ik aan om aan te geven dat je zelfs nog jaren vooruit kan met een 1.4 kabel aangezien je pas een 2.1 kabel nodig hebt voor 8k materiaal. Dus kut voor je dat je zoveel hebt betaald voor een kabel met dezelfde specificatie als een actionkabel van 2,50 maar wel een mooie verpakking waarop staat dat je een 2.0 kabel hebt!
Maar ik neem aan dat de kwaliteit van zo een kabel niet hetzelfde is als die van een aantal jaar geleden. Fabrieksprocessen enz zullen vast wel veranderd zijn in de tussentijd! Dikte van de kabels zullen misschien anders zijn, misschien hebben ze wel een andere leverancier al die dingen kunnen namelijk in 3 jaar tijd wel gebeuren!
eeuwenoude discussie: zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht # 6
[ Voor 23% gewijzigd door Cardwizard op 13-01-2017 10:00 ]
Ah heb nu pas door dat jij een ander was dan de initiële post over de vraagrohit schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:54:
[...]
Ik heb nooit duur betaald voor een kabel hoor!
Maar ik neem aan dat de kwaliteit van zo een kabel niet hetzelfde is als die van een aantal jaar geleden. Fabrieksprocessen enz zullen vast wel veranderd zijn in de tussentijd! Dikte van de kabels zullen misschien anders zijn, misschien hebben ze wel een andere leverancier al die dingen kunnen namelijk in 3 jaar tijd wel gebeuren!
Maar er zullen vast kabels ontwikkeld zijn die een betere kwaliteit hebben dan de eerste varianten die uitkwamen. Maar die eerste haalden de standaard ook al dus zolang ze niet beschadigd zijn werken die ook gewoon nog voor al het materiaal wat er over HDMI 2.0b verstuurd kan worden.
Het gaat hier niet om dure kabels, maar dat niet iedere kabel van dezelfde kwaliteit is, en dat sommige gewoon weg niet aan de 1.4 spec voldoen.
Blijkbaar zijn de onnodig dure kabels juist kwalitatief minder dan de goedkope van de action.
Ok, ik ben iets ' interessants' op het spoor. Als ik Planet Earth II afspeel via de ingebouwde mediaspeler van de B6 dan zie ik bij de intro waar de aarde wegdraaid en de zon tevoorschijn komt behoorlijk wat color banding. Het is een 1080p MKV met helaas maar 8 bit per kleurkanaal, dus color banding is onvermijdelijk. Echter, zodra ik hetzelfde bestand afspeel via mijn laptop die ik aan de TV gekoppeld heb, dan is de color banding een STUK minder. De output via de GTX-970m is 12 bit per kanaal, wat door de TV natuurlijk teruggezet wordt naar 10 bit per kanaal. Mogelijk wordt er dus dithering toegepast, maar dat ga ik eens bekijken. In ieder geval is het op deze manier dus heel interessant om voor een externe mediaspeler dan wel HTPC te kiezen voor het afspelen van video bestanden.
Het lijkt erop dat de verschillende afleveringen nogal verschillen in kwaliteit. Bij de ene intro is meer color banding te zien dan bij de andere. Bovenstaande verhaal kan dus even in de koelkast.
Het lijkt erop dat de verschillende afleveringen nogal verschillen in kwaliteit. Bij de ene intro is meer color banding te zien dan bij de andere. Bovenstaande verhaal kan dus even in de koelkast.
[ Voor 12% gewijzigd door Major_ton op 13-01-2017 11:11 ]
en wat vind je van de beeldkwaliteit?flexje schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:07:
Nou, mijn 65B6V hangt sinds gisterenavond.......
To B6 or not to B6?
Compared with the B6, here are the improvements offered by the B7 models:
- 25% brighter in highlights
- 2% better coverage of DCI/P3 color (from 97% to 99%)
- Compatible with Technicolor and HLG HDR formats
- "Active HDR" mode
- Technicolor picture mode
- Dolby Atmos sound
In my opinion, none of those improvements will make a big enough difference in picture (or sound) quality to spend $500 or so extra on the B7 over the B6.
https://www.cnet.com/news...-or-wait-for-2017-models/
Eerst maar eens wachten op de reviews van de 7 serie om echt een goede vergelijking te maken
Compared with the B6, here are the improvements offered by the B7 models:
- 25% brighter in highlights
- 2% better coverage of DCI/P3 color (from 97% to 99%)
- Compatible with Technicolor and HLG HDR formats
- "Active HDR" mode
- Technicolor picture mode
- Dolby Atmos sound
In my opinion, none of those improvements will make a big enough difference in picture (or sound) quality to spend $500 or so extra on the B7 over the B6.
https://www.cnet.com/news...-or-wait-for-2017-models/
Eerst maar eens wachten op de reviews van de 7 serie om echt een goede vergelijking te maken
De b6 klinkt erg aantrekkelijk, voora lde 55". Maar ik ben ook nog wel tevreden over mijn panasonic plasma (vt60). De motion van de plasma is gewoon nog beter dan de nieuwste gen oleds. Dus, ik kan mezelf er de ene dag wel toe zetten om te upgradne, maar de andere dag niet.
In SDR ga ik er niet zo gek veel op vooruit namelijk. En op bewegingsresolutie zelfs achteruit.
In SDR ga ik er niet zo gek veel op vooruit namelijk. En op bewegingsresolutie zelfs achteruit.
Ik heb ook meerdere plasma toestellen gehad.Adlermann schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:32:
De b6 klinkt erg aantrekkelijk, voora lde 55". Maar ik ben ook nog wel tevreden over mijn panasonic plasma (vt60). De motion van de plasma is gewoon nog beter dan de nieuwste gen oleds. Dus, ik kan mezelf er de ene dag wel toe zetten om te upgradne, maar de andere dag niet.
Panasonic st 50 als laatste.
Nu een oled staan.
Maar vd mindere bewegingsresolutie merk ik totaal niks.
Alles loopt heerlijk soepel. Sport, films etc.
Het verschil in beeld is aanzienlijk. Ook gewone tv uitzendingen.
Ik weet dat jij een nieuwer type hebt vt 60.
Maar wellicht heb je hier wat aan
Verwijderd
Ik had een GT60 en nu een EF950V, het OLED beeld is toch echt beter, geniet elke dag ! Ik zou zelf even wachten op de B/C7 om je plasma te vervangen, ik verwacht niet dat deze veel duurder gaat worden.Adlermann schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:32:
Als je echt en echt alleen SDR kijkt dan is er wat van te zeggen dat de Plasma dit nog wat beter weergeeft, maar al het andere toch echt niet.
Let op:
Dit topic is bedoeld om te discussiëren over OLED televisies; de techniek, voordelen, nadelen, instellingen, etc.
We hebben sinds kort ook een merkspecifiek topic voor LG: [LG OLED] Ervaringen & Discussie. Hier dus geen posts meer betreffende LG.
Als je op zoek bent naar de laatste aanbiedingen kun je een kijkje nemen in \[Prijs-discussie] OLED Televisies. Als je op zoek bent naar persoonlijk aankoopadvies, kun je een topic starten in Consumentenelektronica Aankoopadvies.
Dit topic is bedoeld om te discussiëren over OLED televisies; de techniek, voordelen, nadelen, instellingen, etc.
We hebben sinds kort ook een merkspecifiek topic voor LG: [LG OLED] Ervaringen & Discussie. Hier dus geen posts meer betreffende LG.
Als je op zoek bent naar de laatste aanbiedingen kun je een kijkje nemen in \[Prijs-discussie] OLED Televisies. Als je op zoek bent naar persoonlijk aankoopadvies, kun je een topic starten in Consumentenelektronica Aankoopadvies.