Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:09:
3D ziet er idd erg goed uit op de EF950V, maar het aanbod van 3D is steeds minder aan het worden. Ik zou kiezen voor de B6 vooral vanwege support en WebOS3 (WebOS2 is toch traagggg). De B6 schijnt ook een beter beeld te hebben als je de reviews leest.
Veel films zijn nog altijd 3d in de bios te zien, en dus ook 3d te krijgen op blueray, danwel minder legaal (kan zelfs via popcorn time wat op mijn AppleTV draait, geen idee of die ook 3d ondersteund?).
Dus daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Daarnaast zoals ik zei speel ik nog regelmatig PS3 spellen, en zal dat nog wel even blijven doen. En daarvan hebben velen een 3d optie.
Bron materiaal zit ik denk ik niet om verlegen.
WebOS weet ik niet of ik daar gebruik van zal maken, momenteel nog geen ervaring met een smartTV, en gebruik nu een AppleTV4. Maar misschien vind ik het wel wat, ik kan er moeilijk over oordelen zonder het echt gebruikt te hebben.
Het zal me dus vooral gaan om de beeldkwaliteit, ik zag in een snelle test in de mediamarkt weinig verschil, behalve dat de B6 lelijke kleuren (geen natuurlijke huidskleur vooral) had. Maar ja, afstelling kan zoveel doen. Dus waarschijnlijk een slechte vergelijking, omdat ik misschien 10 minuten met de afstelling heb gespeeld.
Op papier zou je denken dat het veel uit moeten maken, maar hoe groot is dat verschil?
Zie je het met moeite als ze naast elkaar staan, of is het overduidelijk?
Daarom ook mijn vraag, en ik hoop dan ook op een antwoord van iemand die beide modellen goed naast elkaar heeft kunnen vergelijken. Maar dat is misschien lastig.
[
Voor 11% gewijzigd door
Mud.Starrr op 30-11-2016 20:34
]