Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Als ik me niet vergis zijn de meeste merken gestopt met het maken aan OLED tv's door de hoge kosten/lage verkopen .. LG heeft er wel vol op ingezet met goed resultaat zoals we weten ...

Nu de kosten lager worden en de verkopen aanzienlijk hoger zijn denk ik persoonlijk dat de meeste (zo niet alle) merken zeker terug gaan komen met OLED en dat ook het omslagpunt voor lcd/led tv's zal worden , en dat we over een paar jaar alleen nog maar OLED hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Ik zie trouwens niet in waarom Samsung nog op OLED in zou zetten. Ze zijn veel geld in quantum dot aan het investeren, dus waarom ook nog in OLED investeren als het in principe een rivaliserende techniek is?

Ze hebben al LCD en die techniek combineren ze nu ook al met QD, dus ik verwacht van Samsung niet veel. Panasonic daar en tegen zie ik wel op OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 16:27
Volgens een recent nieuwsbericht van Tweakers, duurt het wel nog minstens 3 tot 5 jaar voordat de eerste QLED TV's op de markt verschijnen.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
In mijn ogen is OLED de betere techniek en zullen ze daar vast wel mee verder gaan ... "vroeger" hadden alle merken ook lcd en plasma ... if it sells .............

Niet alleen Panasonic heeft OLED . Philips is ook onderweg met een model , en er komen goedkopere (Chinese) merken bij die er ook al jaren mee bezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

cardwizard schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:01:
In mijn ogen is OLED de betere techniek en zullen ze daar vast wel mee verder gaan ... "vroeger" hadden alle merken ook lcd en plasma ... if it sells .............

Niet alleen Panasonic heeft OLED . Philips is ook onderweg met een model , en er komen goedkopere (Chinese) merken bij die er ook al jaren mee bezig zijn
Panasonic en philips gebruiken toch LG panels?
Daar schieten we weinig mee op. Het zou beter zijn als Samsung, Sony etc met hun eigen OLED tv;s komen.
Daarmee creëer je concurentie. En dat zou uiteindelijk goed zijn voor de prijs.

Nu is LG sowieso blij. Ze verkopen hun eigen tv's of ze verkopen panels.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
karine1 schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:20:
Gisteren had ik enkele vrienden op bezoek en deze gaven de opmerking dat het beeld van mijn tv niet glashelder was. Ruis op de achtergrond, geen perfect scherp beeld.
Ik heb een LG 55EG910V en de tv is aangesloten op een recente digicorder en stond op VTM HD.
Wanneer ik een dvd bekijk is het beeld perfect.
Wel staat er tijdens een uitzending 50 Hz in het beeld terwijl de tv 120 Hz is.
Staat je digicorder op 1080i ? (misschien staat ie op 720p , dat gebeurt al wel eens als je een andere tv aansluit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 11:02
kwdtje schreef op zondag 27 november 2016 @ 17:33:
Ik ben dit weekend, mede door een mooie deal, ook gezwicht voor OLED. Stond al een tijdje op mijn radar, maar wilde niet een 55 inch, aangezien ik al een 55 inch LCD heb staan uit 2012. Ik hoop dat hij snel geleverd wordt maar ben vooral benieuwd wat iedereen hier gebruikt als referentie materiaal voor bezoek? Sowieso komt de blu ray van Planet Earth II erin, maar wat kan ik nog meer laten zien? Heb helaas geen PS4 pro, wel een game pc met een 1080, dus BF1 ?
Deze HDR 4K Oled Demo via een externe HD en draaien maar. :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
VCDfan schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:45:
[...]

Deze HDR 4K Oled Demo via een externe HD en draaien maar. :) _/-\o_
Chasing the light en colors of journey zou ik toch eerder aanraden.

Iemand trouwens ervaring met zowel de PS4 als PS4 Pro met HDR? Is er verschil te zien behalve de 4K en eventueel betere graphics? Dus alleen verschil in HDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-10 22:38
Weet iemand ook of het met een oled 55e6v ook mogelijk is om dvbs2x zenders te onvangen of als het niet kan dat het via een firmware update komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Egbert Jan schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:53:
Weet iemand ook of het met een oled 55e6v ook mogelijk is om dvbs2x zenders te onvangen of als het niet kan dat het via een firmware update komt?
  • Tuner DVB-C Ja
  • DVB-T2 Ja
  • DVB-S2 Ja
  • DVB CI+ Ja
LG heeft het keurig op de site staan?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:36
Rino schreef op donderdag 6 oktober 2016 @ 09:12:
[...]

Ik heb de Vogel's Thin 305 gekocht, maar moet 'm nog ophangen. Ik ga zaterdag een poging wagen.
Volgens de Vogels site paste dit model goed bij de B6
Ook ik ben van zin om een LG OLED55B6V aan te schaffen, maar nu zag ik net op de Vogel website dat mijn huidige beugel, de THIN 305, deze televisie niet ondersteund. Screenshot Vogel website):

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/286rhgy.png

Nochtans dat hier eerder in het forum werd aangegeven dat deze wel past.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is? En indien hij niet past, wat gaat er dan niet goed? Want ik dacht dat VESA universeel is (en gewicht en afmetingen lijken mij ook niet het probleem...)

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Witte_200 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:58:
[...]

Ook ik ben van zin om een LG OLED55B6V aan te schaffen, maar nu zag ik net op de Vogel website dat mijn huidige beugel, de THIN 305, deze televisie niet ondersteund. Screenshot Vogel website):

[afbeelding]

Iemand enig idee wat hier aan de hand is? En indien hij niet past, wat gaat er dan niet goed? Want ik dacht dat VESA universeel is (en gewicht en afmetingen lijken mij ook niet het probleem...)

Bedankt alvast!
Heb exact deze combinatie en gaat prima! Lijkt erop dat Vogel andere beugels wil pushen: ik heb namelijk de configurator gebruikt voordat ik de Thin 305 heb aangeschaft en dat ging toen prima samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Volgens mij worden er nu toch wel echt veel OLED tv's verkocht... als je alleen al hier op tweakers ziet hoeveel er 1 kopen nu . Zo was ik zelf een jaar geleden toch echt heel erg overtuigd en blij met mijn miskoop van het jaar .... de Sony 65w855

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
EmRuTToY schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:05:
[...]

Heb exact deze combinatie en gaat prima! Lijkt erop dat Vogel andere beugels wil pushen: ik heb namelijk de configurator gebruikt voordat ik de Thin 305 heb aangeschaft en dat ging toen prima samen.
Ik snap niet dat je 305 wilt voor de 55B6V. Zoals ik hier op de vorige pagina gepost heb, heb ik de 205, werkt perfect en is 30 € goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 22:23
Witte_200 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:58:
[...]

[afbeelding]

Bedankt alvast!
Ik kan je helaas niet helpen, heb de beugel binnen 7 dagen teruggebracht, omdat ik enige berekening uitkwam dat de TV te hoog zou hangen, icm ons tv meubel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-10 17:22
Vandaag een nieuw update 04.25.55 voor de EF950V. Helaas geen WebOS 3.0 en ik zie verder niks anders nu. Het zal wel met PS4 Pro te maken hebben? Al had ik geen problemen.

http://www.forbes.com/sit...x-ps4-pro-connection-woes

[ Voor 34% gewijzigd door WhySoSerious? op 29-11-2016 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
De Netflix app heeft ook een update gehad vandaag , de tv kan nu eindelijk 5.1 doorgeven als je als geluidsuitvoer hebt gekozen voor tv + optisch uit ..... dit was voorheen stereo

Morgen eens proberen of de tv met deze instelling ook 5.1 van mijn decoder doorgeeft , dan sluit ik die rechtstreeks op de tv aan , die is nu aangesloten op mijn receiver maar ergens heb ik een HDMI handshake probleem (denk tussen LG tv en Pioneer receiver)

[ Voor 17% gewijzigd door Cardwizard op 29-11-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:26
WhySoSerious? schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:20:
Vandaag een nieuw update 04.25.55 voor de EF950V. Helaas geen WebOS 3.0 en ik zie verder niks anders nu. Het zal wel met PS4 Pro te maken hebben? Al had ik geen problemen.

http://www.forbes.com/sit...x-ps4-pro-connection-woes
Die update staat al een paar weken op de lg website bij een ander model. Dus ik betwijfel eigenlijk of het iets met de ps4 Pro fix te maken heeft waar de EF950 volgens mij ook geen probleem mee had. Verder natuurlijk nergens een changelog te vinden... Ik kreeg de update overigens ook gister automatisch.

[ Voor 5% gewijzigd door ViNOK16Bit op 30-11-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
botech schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:24:
[...]

Ik snap niet dat je 305 wilt voor de 55B6V. Zoals ik hier op de vorige pagina gepost heb, heb ik de 205, werkt perfect en is 30 € goedkoper.
Forward thinking. 55" is de max van 205 en ik voorzie over twee-drie jaar een upgrade naar 65" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:36
EmRuTToY schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:05:
[...]

Ok Thanks voor de bevestiging! Ik wou gewoon even zeker zijn. Wil namelijk geen TV van +2000 euro op een ongesuporteerde wijze ophangen. :)

En inderdaad ik had ook een THIN 305 gekocht met de bedoeling om hier ooit een 65" aan te hangen... Maar die vind ik nu nog wat te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
EmRuTToY schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:34:
[...]

Forward thinking. 55" is de max van 205 en ik voorzie over twee-drie jaar een upgrade naar 65" :)
OK, in dat geval heb je gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:53

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

LOTG schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:17:
[...]

Chasing the light en colors of journey zou ik toch eerder aanraden.

Iemand trouwens ervaring met zowel de PS4 als PS4 Pro met HDR? Is er verschil te zien behalve de 4K en eventueel betere graphics? Dus alleen verschil in HDR?
Alle drie even aan het downloaden. wel beetje traag daar ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Tylen schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:57:
[...]

Alle drie even aan het downloaden. wel beetje traag daar ;)
Ja, en maar een download tegelijk. Let trouwens ook op dat die filmtrailers niet werken op je LG, die zijn in een of ander gecodeerd formaat wat alleen op Panasonic werkt. Samsung demo's werken wel en daar zitten ook wat mooie tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-10 16:43
LOTG schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:20:
[...]

Ja, en maar een download tegelijk. Let trouwens ook op dat die filmtrailers niet werken op je LG, die zijn in een of ander gecodeerd formaat wat alleen op Panasonic werkt. Samsung demo's werken wel en daar zitten ook wat mooie tussen.
Zijn er ook filmtrailers die het wel doen op de OLED (4k en HDR)? Zou graag die van Mad Max willen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
kwdtje schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:52:
[...]

Zijn er ook filmtrailers die het wel doen op de OLED (4k en HDR)? Zou graag die van Mad Max willen zien :)
Als je ze vind laat het mij weten :P

Ik vind het eigenlijk wel slecht dat producenten ze niet aanbieden, je wilt toch mensen overhalen om UHD BRs te halen of niet?

Een probleem met het zoeken van HDR materiaal is dat onze oosterburen de afkorting gebruiken voor Lord of the Rings (Herr der Ringe), dus die komt snel naar boven bij zoekresultaten.

[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 30-11-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

[...]

Deze toch? http://demo-uhd3d.com/fiche.php?cat=uhd&id=141

Ik zal hem eens remuxxen kijken of ik hem aan de praat krijg. Momentje ;)

Edit: Encrypted... natuurlijk :(

[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 30-11-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Tylen schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:59:
[...]

Deze toch? http://demo-uhd3d.com/fiche.php?cat=uhd&id=141

Ik zal hem eens remuxxen kijken of ik hem aan de praat krijg. Momentje ;)
Die waar onder staat This file can be READ ONLY on a Panasonic TV (HDR + 4K) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Wat jammer, wil wel eens het verschil zien namelijk. Een UHD blurayspeler is mij nu echt nog te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
kwdtje schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:03:
Wat jammer, wil wel eens het verschil zien namelijk. Een UHD blurayspeler is mij nu echt nog te duur.
Het zou leuk zijn als Youtube HDR eens kwam, gezien de laatste update het niet had verwacht ik hem eigenlijk niet meer dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:26
[...]

Misschien staat hier ook nog wat tussen: http://kodi.wiki/view/Samples#4K_.28UltraHD.29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Even deze testen zo ;)

http://jell.yfish.us/

De onderste natuurlijk: jellyfish-400-mbps-4k-uhd-hevc-10bit.mkv 400 Mbps 3840x2160 HEVC Main10 6.1 High 1.4 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
cardwizard schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:18:
Volgens mij worden er nu toch wel echt veel OLED tv's verkocht... als je alleen al hier op tweakers ziet hoeveel er 1 kopen nu . Zo was ik zelf een jaar geleden toch echt heel erg overtuigd en blij met mijn miskoop van het jaar .... de Sony 65w855
Op T.net vind je dan ook de tech-geeks, early adapters en hardware-fanaten. Ga eens naar een willekeurig ander (niet technisch) platfor(u)m en je zult een stuk minder over OLED's lezen. De prijs licht nog even buiten het bereik van de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat niet alleen, de meeste hier kopen ook gericht. De meeste mensen gaan naar de Media Markt of zo en laten zich daar (vaak verkeerd) voorlichten en kopen wat min of meer op het oog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Heb een kleine verzameling 4K bestandjes. Hier nu ook te downloaden, dat gaat wat sneller ;)

http://tyl.nl/files/4K%20Files/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Tylen schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:26:
Heb een kleine verzameling 4K bestandjes. Hier nu ook te downloaden, dat gaat wat sneller ;)

http://tyl.nl/files/4K%20Files/
Werkt die madmax ook op non panasonics? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 22:43
heb even flink wat lopen testen van de links die hierboven gegeven zijn

jelly fish: 400mb doet het wel maar schokt is denk ik te veel van het goeie
maar de 140mb doet het prima

die lg demo's doen het ook prima lijkt me logisch

exodus/life of pi werken ook

maar The redwoods en The World in HDR die beide VP9 zijn met ogg vorbis geluid werken niet
ik heb het geluid omgezet naar AC3 of ACC en dat maakt niet uit

Ik dacht dat de B6 op zich wel VP9 video code aan zou moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

kwdtje schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:28:
[...]

Werkt die madmax ook op non panasonics? :-)
Nope :(

Kan hem ook niet omzetten want is encrypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10 17:27
Hallo mensen, heb een vraagje, is de LG OLED65C6V aan te bevelen? Hij is wel 3d, maar ik neem aan dat 3d nog niet helemaal 'uit' is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Yamaka schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:02:
Hallo mensen, heb een vraagje, is de LG OLED65C6V aan te bevelen? Hij is wel 3d, maar ik neem aan dat 3d nog niet helemaal 'uit' is?
Wat bedoel je met uit? Ik begrijp je vraag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Uit als in 'uit de mode'? Kijk je moet het alleen maar doen als je van plan bent om af en toe film te kijken in 3D of eventueel spel te spelen in 3D. In het begin heb ik het wel gedaan, want 'woei' nieuw, maar eigenlijk vind ik het maar vermoeiend kijken. Zelfs in de bioscoop heb ik zoiets van: uh kan het ook zonder 3D optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 22:43
ik neem aan dat je het over de content hebt? Waar je 3d video's vandaan krijgt?

volgens mij alleen echt op bluray, netfilx volgens mij niet

Daarom ben ik ook voor de B6 gegaan want curved wou ik toch niet, en 3d zou ik niet direct weten waar ik de content vandaan moet halen (ik heb geen bluray speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
De 3D rage is grotendeels voorbij. Ik kan echter aan genoeg content komen. Deze C6 lijkt me een mooi toestel, niet om op te hangen maar om neer te zetten iv.m. die curve. Voor de prijs van rond de 4000 euro heeft deze oled wel de nieuwste technieken en denk ik em te kopen. Of zijn er nog nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 22:56

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ik twijfel enorm.
Ik kan de 65EF950V voor €2799 krijgen.
En de 65B6V voor €2950

Nu lijkt 3d mij een hele optie. In de bios vind ik het (afhankelijk van welke bioscoop en film) erg gaaf.
Ik heb het in de mediamarkt (prijs komt niet daar vandaan) geprobeerd met mijn laptop met jurassic park 3d erop. Daarnaast lijkt het me ook leuk op de ps3 (ja speel nog oudere spellen).
Het zal mijn eerste 3d tv worden.

Maar het nieuwe model is op papier veel beter. Nu kon ik dat verschil niet goed zien bij de mediamarkt. Ze hadden 2 dezelfde demo's opgezet, maar volgens mij stonden de tv's niet optimaal afgesteld. De B6 leek veel te rood. Heb het nog proberen af te stellen, werd wat beter maar se EF950 leek mooier qua kleur.
Contrast waardes kon ik misschien daardoor ook niet goed inschatten. Ik zag weinig verschil behalve de kleur.

Wie helpt mij. Ik moet snel de knoop doorhakken, want de EF950V is bijna uitverkocht.
Iemand die beide modellen goed heeft vergeleken?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-10 22:06
Snap niet dat je een ouder model wilt...zou voor de b6 gaan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Het zou dan puur om de 3d functie gaan.
Eerst was het prijsverschil veel groter, waardoor ik beide opties heb bekeken.
Toen dacht ik nog vanuit de reviews dat de B6 veel beter beeld zou hebben, maar met de vergelijking die ik heb gedaan zag ik dat dus niet.
Daar komt mijn twijfel vandaan.

De E6, dus nieuwe met 3d, is mij te duur (plus lelijke design radiator eronder....soundbar).

[ Voor 48% gewijzigd door Mud.Starrr op 30-11-2016 19:39 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-10 16:11
Mud.Starrr schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:43:
Ik twijfel enorm.
Ik kan de 65EF950V voor €2799 krijgen.
En de 65B6V voor €2950
Ik heb ze niet vergeleken, maar volgens mij is de SoC in beide tv's gelijk. Je mist alleen dolby vision.
Ik moet zeggen dat 3d op een oled (heb zelf de 55E6V) er echt enorm goed uitziet! Heb het wel eens bij vrienden gezien met zo'n actief (flikkerent) brilletje maar dit is echt niet te vergelijken. Mijn keuze zou de EF950 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3D ziet er idd erg goed uit op de EF950V, maar het aanbod van 3D is steeds minder aan het worden. Ik zou kiezen voor de B6 vooral vanwege support en WebOS3 (WebOS2 is toch traagggg). De B6 schijnt ook een beter beeld te hebben als je de reviews leest.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 12-10 17:22
Vandaag met final fantasy xv bezig op de PS4 Pro, maar als je HDR aan zet in de game zie je een witte waas over het beeld. Iemand een idee hoe dit kan?

HDR aan:
https://s22.postimg.org/4ad1u28kh/IMG_20161130_195914.jpg
https://s21.postimg.org/7gud98oxz/IMG_20161130_195921.jpg

HDR uit:
https://s13.postimg.org/y2jy6jfd1/IMG_20161130_195948.jpg
https://s21.postimg.org/6cg26qjxz/IMG_20161130_195940.jpg

TV: 55EF950V (04.25.55)
PS4 Pro: 2160p - RGB

[ Voor 30% gewijzigd door WhySoSerious? op 30-11-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:12

D_V

Yamaka schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:43:
Deze C6 lijkt me een mooi toestel, niet om op te hangen maar om neer te zetten iv.m. die curve. Voor de prijs van rond de 4000 euro
Beetje duur niet? Vorige week nog voor 3400 euro te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:09:
3D ziet er idd erg goed uit op de EF950V, maar het aanbod van 3D is steeds minder aan het worden. Ik zou kiezen voor de B6 vooral vanwege support en WebOS3 (WebOS2 is toch traagggg). De B6 schijnt ook een beter beeld te hebben als je de reviews leest.
Veel films zijn nog altijd 3d in de bios te zien, en dus ook 3d te krijgen op blueray, danwel minder legaal (kan zelfs via popcorn time wat op mijn AppleTV draait, geen idee of die ook 3d ondersteund?).
Dus daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Daarnaast zoals ik zei speel ik nog regelmatig PS3 spellen, en zal dat nog wel even blijven doen. En daarvan hebben velen een 3d optie.
Bron materiaal zit ik denk ik niet om verlegen.

WebOS weet ik niet of ik daar gebruik van zal maken, momenteel nog geen ervaring met een smartTV, en gebruik nu een AppleTV4. Maar misschien vind ik het wel wat, ik kan er moeilijk over oordelen zonder het echt gebruikt te hebben.

Het zal me dus vooral gaan om de beeldkwaliteit, ik zag in een snelle test in de mediamarkt weinig verschil, behalve dat de B6 lelijke kleuren (geen natuurlijke huidskleur vooral) had. Maar ja, afstelling kan zoveel doen. Dus waarschijnlijk een slechte vergelijking, omdat ik misschien 10 minuten met de afstelling heb gespeeld.
Op papier zou je denken dat het veel uit moeten maken, maar hoe groot is dat verschil?
Zie je het met moeite als ze naast elkaar staan, of is het overduidelijk?
Daarom ook mijn vraag, en ik hoop dan ook op een antwoord van iemand die beide modellen goed naast elkaar heeft kunnen vergelijken. Maar dat is misschien lastig.

[ Voor 11% gewijzigd door Mud.Starrr op 30-11-2016 20:34 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
D_V schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:19:
[...]

Beetje duur niet? Vorige week nog voor 3400 euro te koop.
Waar was dat dan als ik vragen mag? Ik kan em scoren voor 3600 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
HIer een mooie vergelijking: http://www.displayspecifications.com/en/comparison/a9a3581
M.b.t. brightness komt de C6 er goed uit: 650cd/m2 t.o.v. de B6 met 540cd/m2

[ Voor 30% gewijzigd door Yamaka op 30-11-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Yamaka schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:34:
[...]

Die kwam hier voorbij:
https://gathering.tweaker.../list_messages/1711399/35
Daarbij zie ik de EF950V niet staan.

Edit, ik zie nu dat ik de selectie kan aanpassen :+

[ Voor 34% gewijzigd door Mud.Starrr op 30-11-2016 20:39 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:12

D_V

Yamaka schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:34:
[...]

JSTPS in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Was wellicht een speciale "black friday" prijs. (Bij Smitsarnhem trouwens)

[ Voor 4% gewijzigd door D_V op 30-11-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViNOK16Bit schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:32:
[...]

Die update staat al een paar weken op de lg website bij een ander model. Dus ik betwijfel eigenlijk of het iets met de ps4 Pro fix te maken heeft waar de EF950 volgens mij ook geen probleem mee had. Verder natuurlijk nergens een changelog te vinden... Ik kreeg de update overigens ook gister automatisch.
Hier ook zo juist de automatische update naar 4.25.55 op de ef950v. Er is geen ps4 pro fix nodig voor deze tv, werkt perfect.

Wat in ieder geval niet is opgelost is dat als je uit bijvoorbeeld Netflix of YouTube terug gaat naar de tv zender, dat het beeld dan wat schokkerig is. Even zappen naar een ander kanaal herstelt dat weer. Net of de fps van slag is of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Nou mijn 65b6 staat, eigenlijk valt de grootte mij heel erg mee (of tegen ;)), ik ben van 55 inch naar 65 inch gegaan.

Enige waar ik mij nog in moet verdiepen is het werken met de magic remote, hdmi arc en mijn receiver / nvidia shield.

Dat kreeg ik gisteravond nog niet lekker aan het werk. Mijn vorige tv (Sony uit 2012) werkte vlekkeloos via arc. Meer mensen ervaring mee? Of ben ik beter af met een Harmony 650.

[ Voor 8% gewijzigd door kwdtje op 01-12-2016 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
kwdtje schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:53:
Nou mijn 65b6 staat, eigenlijk valt de grootte mij heel erg mee (of tegen ;)), ik ben van 55 inch naar 65 inch gegaan.

Enige waar ik mij nog in moet verdiepen is het werken met de magic remote, hdmi arc en mijn receiver / nvidia shield.

Dat kreeg ik gisteravond nog niet lekker aan het werk. Mijn vorige tv (Sony uit 2012) werkte vlekkeloos via arc. Meer mensen ervaring mee? Of ben ik beter af met een Harmony 650.
Je kunt apparaten per HDMI ingang toevoegen, en dan handmatig wisselen tussen remote-configuraties tot je er 1 vindt dit werkt. Met mijn Denon versterker werkte dit prima!

Overigens gaf mijn 55B6 vanochtend aan dat firmware versie 04.30.65 (met de PS Pro HDCP 2.2 fix) te installeren is!

[ Voor 14% gewijzigd door Puck op 01-12-2016 08:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
Puck schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:18:
[...]

Je kunt apparaten per HDMI ingang toevoegen, en dan handmatig wisselen tussen remote-configuraties tot je er 1 vindt dit werkt. Met mijn Denon versterker werkte dit prima!

Overigens gaf mijn 55B6 vanochtend aan dat firmware versie 04.30.65 (met de PS Pro HDCP 2.2 fix) te installeren is!
Op mijn marantz werkte het redelijk, maar stoorde mij eraan dat als ik het volume verander, hij niet weergeeft hoe hard/zacht hij staat, dit was bij mijn vorige tv wel. Daarnaast gaat mijn receiver niet automatisch aan als ik de tv aan zet, dus ik neem aan dat ik nog even verder moet snuffelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puck
kwdtje schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:25:
[...]

Op mijn marantz werkte het redelijk, maar stoorde mij eraan dat als ik het volume verander, hij niet weergeeft hoe hard/zacht hij staat, dit was bij mijn vorige tv wel. Daarnaast gaat mijn receiver niet automatisch aan als ik de tv aan zet, dus ik neem aan dat ik nog even verder moet snuffelen.
Ja dat werkt hier allemaal wel. Je kunt zowel op de TV als op je versterker HDMI-CEC instellngen wijzigen, dus ik zou gewoon alles proberen aan te zetten!

Overigens nog meer firmware nieuws: LG heeft een HDR Game Mode aan de nieuwste firmware van de C en E toegevoegd! Enkel in de US zo te zien. Hopelijk komt deze ook naar de B versie...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S1CQZWbrAoTh6YlTEzy9BJ0q/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 6% gewijzigd door Puck op 01-12-2016 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-10 13:06
Puck schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:30:
[...]

Ja dat werkt hier allemaal wel. Je kunt zowel op de TV als op je versterker HDMI-CEC instellngen wijzigen, dus ik zou gewoon alles proberen aan te zetten!

Overigens nog meer firmware nieuws: LG heeft een HDR Game Mode aan de nieuwste firmware van de C en E toegevoegd! Enkel in de US zo te zien. Hopelijk komt deze ook naar de B versie...

[afbeelding]
hoppa!! van boven de 50ms naar 34ms
http://www.hdtvtest.co.uk/news/lg-hdr-game-201612014385.htm

[ Voor 76% gewijzigd door harrybeuker op 01-12-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Puck schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:30:
[...]

[afbeelding]
Ik kreeg vanochtend een firmware update (.65 geloof ik) maar ik gok dat dit alleen de PS4 pro fix is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
LOTG schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:53:
[...]

Ik kreeg vanochtend een firmware update (.65 geloof ik) maar ik gok dat dit alleen de PS4 pro fix is.
Klopt, had ik daarboven al gepost. Ach, er gebeurd in ieder geval wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Puck schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:55:
[...]

Klopt, had ik daarboven al gepost. Ach, er gebeurd in ieder geval wat!
Straal overheen gelezen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Ik hoop toch wel dat die update (HDR game) ook naar de B6 komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
cardwizard schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:41:
Ik hoop toch wel dat die update (HDR game) ook naar de B6 komt.....
Dat verwacht ik wel, maar omdat deze een andere soc-type heeft kunnen zit niet op dezelfde manier ontwikkelen, gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Weet dat ik het had gehoopt, maar niet had verwacht? En vrij snel van LG. Had zelf sowieso geen last van lag, maar 34ms is f'n sweet. Kan niet wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door ghstly op 01-12-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Puck schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:45:
[...]

Dat verwacht ik wel, maar omdat deze een andere soc-type heeft kunnen zit niet op dezelfde manier ontwikkelen, gok ik.
Gebruik dan ook dezelfde overal 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-10 13:06
Heeft iemand een 55E6 toevallig met een beugel aan de muur? Ik wil graag wat foto's zien. Mijn vrouw vind de speaker onder de E6 niet mooi. Als ik zo online vergelijkingen bekijk dan is de E6 beter dan de B6. Ik wil het graag gelijk goed doen qua aanschaf. Voornamelijk voetbal kijken en ps4pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de input lag zonder HDR ook omlaag gegaan?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
Phusebox schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:10:
Is de input lag zonder HDR ook omlaag gegaan?
Het schijnt van wel, maar nog geen geen harde testresultaten kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_unlord
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-07 17:29
Mud.Starrr schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:37:
Het zou dan puur om de 3d functie gaan.
Eerst was het prijsverschil veel groter, waardoor ik beide opties heb bekeken.
Toen dacht ik nog vanuit de reviews dat de B6 veel beter beeld zou hebben, maar met de vergelijking die ik heb gedaan zag ik dat dus niet.
Daar komt mijn twijfel vandaan.

De E6, dus nieuwe met 3d, is mij te duur (plus lelijke design radiator eronder....soundbar).
Ik had net hetzelfde dilemma. Ben dan uiteindelijk voor de C6 gegaan (de 55" weliswaar). Heb het me nog geen seconde beklaagd! En oorspronkelijk was ik ook totaal niet te vinden voor curved TVs, tot ik de C6 live in de winkel zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ik vind curved ook live niks.
Dus die optie valt echt af.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Curved vind ik persoonlijk mooi om te zien , niet om naar te kijken >:)

Zonder gekheid , blij dat er keus is en dat ze ook platte modellen hebben tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
Heb na veel onderzoek en vergelijkingen toch voor de C6 gekozen. Belangrijk voor mij is de 3D en goede specificaties. Morgen komt ie ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 14:56
LOTG schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:53:
[...]

Die .65 heb ik al sinds 3 week oid. op de E6. Dit is bij mij nog niet de PS4Pro fix als het goed is. die moet .70 zijn voor de E6. Misschien is dat voor de B6 anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
Castus schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:46:
[...]

Die .65 heb ik al sinds 3 week oid. op de E6. Dit is bij mij nog niet de PS4Pro fix als het goed is. die moet .70 zijn voor de E6. Misschien is dat voor de B6 anders.
De firmware versies voor B6 en E6 zijn inderdaad anders. Vooral verwarrend dat ze wel heel vaak beide een zelfde nummer gebruiken :) De .65 voor de B6 is dus wel de PS4Pro fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 14:56
Puck schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:07:
[...]

De firmware versies voor B6 en E6 zijn inderdaad anders. Vooral verwarrend dat ze wel heel vaak beide een zelfde nummer gebruiken :) De .65 voor de B6 is dus wel de PS4Pro fix.
Ik zag net inderdaad dat wat voor de E6 de .65 is, is voor de B6 de .50.

dus de .65 voor de B6 zal inderdaad de nieuwe zijn :)

Ik hoop dat de E6 Ps4pro fix én de HDR game modus snel komen! Als de HDR game modus geupdate is, dan ga ik gelijk de PS4pro halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 10:18
Yamaka schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:13:
Heb na veel onderzoek en vergelijkingen toch voor de C6 gekozen. Belangrijk voor mij is de 3D en goede specificaties. Morgen komt ie ;-)
Gefeleciteerd. Ik heb zelf ook een C6. 3D ziet er fantastisch op uit. :Beter nog dan in de bioscoop door de scherpte en de betere zwartwaarden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_unlord
  • Laatst online: 17-07 17:29
cardwizard schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:56:
Curved vind ik persoonlijk mooi om te zien , niet om naar te kijken >:)
Dat is 't hem net: eens je stopt met naar het toestel te kijken en naar het beeld zelf begint te kijken, zie je de curve gewoon niet meer O-) (of je moet al onder een serieuze hoek zitten kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
the_unlord schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:33:
[...]

zie je de curve gewoon niet meer
Dus zinloos (net als de discussie daarover) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Laatst online: 21-12-2024
Mooie berichten ! Zeker de gebruik ervaringen ik de gaten houden hier... lag fix ik hou d'r van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
ymmv schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:39:
[...]

Gefeleciteerd. Ik heb zelf ook een C6. 3D ziet er fantastisch op uit. :Beter nog dan in de bioscoop door de scherpte en de betere zwartwaarden. :*)
Bedankt! Heb em kunnen scoren bij Foka voor €3499. Op black Friday was hij 3400. Desalniettemin een mooie prijs voor zo'n toestel. Nu nog 3D content verzamelen :) Ik begrijp dat hij geen (3d)iso bestanden kan afspelen? Ik heb geen blueray speler en wil ik ook niet. Welke mediaspeler zou geschikt zijn om 3D feilloos af te kunnen spelen? 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Yamaka op 01-12-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[knip]

[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 01-12-2016 23:07 . Reden: inmiddels overbodig ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Yamaka schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:31:
[...]

Bedankt! Heb em kunnen scoren bij Foka voor €3499. Op black Friday was hij 3400. Desalniettemin een mooie prijs voor zo'n toestel. Nu nog 3D content verzamelen :) Ik begrijp dat hij geen (3d)iso bestanden kan afspelen? Ik heb geen blueray speler en wil ik ook niet. Welke mediaspeler zou geschikt zijn om 3D feilloos af te kunnen spelen? 8)
Ik kijk ze op mijn PS4. (Mijn Oppo Blu-Ray-speler speelt geen 3D af). Ik heb maar 1 keer een 3D-film uit het illegale circuit op mijn nieuwe OLED-tv bekeken. Was zogenaamd 1080p maar de beelden hadden maar de helft van de resolutie van echte Blu-Ray 3Ds. Waardeloze kwaliteit. Een keer en daarna niet meer.

Als je 3500 kunt uitgeven aan een TV, kun je ook wel 70 euro op tafel leggen voor een losse Blu-Ray-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hopelijk ook een HDR game mode voor de EF950V, die heeft dezelfde soc als de B6 dacht ik, dus benieuwd. Heb ze een berichtje gestuurd via Twitter en wie weet antwoorden ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:05:
En hopelijk ook een HDR game mode voor de EF950V, die heeft dezelfde soc als de B6 dacht ik, dus benieuwd. Heb ze een berichtje gestuurd via Twitter en wie weet antwoorden ze :)
Zelfde soc? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
Dit komt van de LG US site met de firmware changelog, alle modellen waar HDR Game Mode dus sowieso voor komt:
Detailed applicable model list : Please check with reference Tab exactly
* SW information

1. Improvement
1) To apply HDR Game Mode.

2. Applicable model list
86UH9500-UA
65UH9500-UA
75UH8500-UD
65UH8500-UA
60UH8500-UA
55UH8500-UA
75UH6550-UB
OLED65E6P-U
OLED55E6P-U
OLED65C6P-U
OLED55C6P-U

3. Release History
[03.10.17]
1. To apply Netflix promotion
2. To imporve 'No signal' problem happening upon
HDCP 2.2 certification
3. To improve HDR performance with 4K Blu-Ray
player connection

[03.15.10]
1.To improve screen white flashing issue
(Phenomenon : Watching TV temporarily white flash occurs on the entire screen)

[03.15.25]
To Improve video shaking issue in quick video screen.

[04.30.15]
1. To Improve the terms error

[04.30.19]
1. To apply HDR Game Mode.

[ Voor 16% gewijzigd door Puck op 01-12-2016 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Volgens iemand op avforums die gesproken heeft met LG support krijgt de B serie ook een HDR game modus !.... ze zijn er mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
ymmv schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:46:
[...]

Als je 3500 kunt uitgeven aan een TV, kun je ook wel 70 euro op tafel leggen voor een losse Blu-Ray-speler.
Bedankt voor de tip maar ik heb geen schijfjes. Heb daarom deze besteld en ook morgen in huis:
http://www.kamera-express...Ljfu5f609ACFS0z0wod0lcNqg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Yamaka schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:38:
[...]

Bedankt voor de tip maar ik heb geen schijfjes. Heb daarom deze besteld en ook morgen in huis:
http://www.kamera-express...Ljfu5f609ACFS0z0wod0lcNqg
Veel plezier met je illegale downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Puck schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:31:
Dit komt van de LG US site met de firmware changelog, alle modellen waar HDR Game Mode dus sowieso voor komt:

[...]
lol, als er geen fix komt voor de b6 dan schrap ik die ook per direct van mijn lijstje, haal ik wel een cheap ass full hd tv en wacht ik lekker tot de 2017 modellen ''goedkoper'' zijn. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Ambition88 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:51:
[...]

lol, als er geen fix komt voor de b6 dan schrap ik die ook per direct van mijn lijstje, haal ik wel een cheap ass full hd tv en wacht ik lekker tot de 2017 modellen ''goedkoper'' zijn. ;w
Volgende week dus (als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
cardwizard schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:56:
[...]

Volgende week dus (als het goed is)
Jij hebt er 1 toch? zag dat je hem trouwens toch maar had ingeruild voor een 65inch? :+ netjes man, die is iets te duur voor mijn budget. Wil wel heeel graag de de 55 inch variant, zal dit topic in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Klopt inderdaad ..... het "probleem" was dat we eerst een 65 inch lcd tv hadden , toen kwam de de 55 inch B6 ..... dat was het toch net niet , het verschil was toch te groot

Verder is de 55 inch ook een prachtige tv natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
ymmv schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:42:
[...]
Veel plezier met je illegale downloads.
Daar begin ik niet aan, heb genoeg materiaal van familie en kennissen, kwestie van omzetten naar een iso :)
Bedoeling is om de films op een 3.0 HD te zetten, zodat ze vlot zijn te benaderen. Een blueray vind ik net als dvd en cd te omslachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die fix waar over gesproken wordt, die doet niks aan de "input lag " problemen ? Of juist wel?

Mijn ps4 pro snakt naar een oled tv :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 01:15:
Die fix waar over gesproken wordt, die doet niks aan de "input lag " problemen ? Of juist wel?

Mijn ps4 pro snakt naar een oled tv :P
Kopen !! Gamen gaat meer dan prima !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeg0231
  • Laatst online: 07-11-2022
Weet iemand of je het upscalen naar 4K op de B6 uitgezet kan worden.
Ik wik dit laten doen door de OPPO 203.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
sleeg0231 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:47:
lees ik deze vraag "toevallig" ook op een ander forum.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
sleeg0231 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:47:
Dan zou dat toch automatisch moeten gaan? Het beeld gaat van de invoer naar je OPPO, daar word het geupscaled naar 4K en dan gaat het toch naar je TV? Dan is de invoer voor de TV toch al 4K?
Pagina: 1 ... 33 ... 112 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om te discussiëren over OLED televisies; de techniek, voordelen, nadelen, instellingen, etc.

We hebben sinds kort ook een merkspecifiek topic voor LG: [LG OLED] Ervaringen & Discussie. Hier dus geen posts meer betreffende LG.

Als je op zoek bent naar de laatste aanbiedingen kun je een kijkje nemen in \[Prijs-discussie] OLED Televisies. Als je op zoek bent naar persoonlijk aankoopadvies, kun je een topic starten in Consumentenelektronica Aankoopadvies.