Tot nu toe doen de apps op LG Web OS het prima qua 4K HDR10/Dolby Vision. Ik weet niet hoe het verder is op Sony’s Android TV of Panasonic’s besturingssysteem. Het streamen gaat prima met een Ziggo 40 Mbit/s abonnement.Brogala schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:48:
Hopelijk is dit de juiste plaats om dit te vragen. Hoe komen jullie aan je beeldmateriaal? Als je alleen Netflix/Amazon Prime 4k hebt, kan je dit dan met snel internet goed afspelen met de TV zelf of een PS4 Pro? Ik zie dat eigenlijk iedereen nog veel apparatuur naast zijn TV heeft staan als bv. een BluRay player, mis ik iets of is fysiek materiaal nog erg populair?
Ooit zal er een dag komen dat de apps niet meer ondersteund worden op je TV platform. In dat geval lijkt mij de Apple TV 4K de beste oplossing.
Qua fysieke mediaplayers wordt de OPPO 203 gerekend tot de heilige graal, maar deze wordt helaas niet meer geproduceerd. Tweedehands en nieuw zie je prijzen van rond de 1000 euro.

Ik ben geen purist. Voor films die ik per se in Dolby Vision wil zien, huur ik ze via iTunes.