luctes schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:19:
Grootste punt van kritiek is het verkeerd geïmplementeerde ambilight dat op de zijwanden en plafond schijnt ... ik heb de mijne daardoor return to sender gestuurd, écht irritant. Ook de software vind ik sloom in vergelijking met LG en Samsung maar het is aanvaardbaar. Hopelijk hebben ze dat met de nieuwe 2018-modellen wel op orde.
[...]
Ik las hier nog ergens iets over.
Gaat dit dan over een productiefout op jouw toestel? Of een design choice voor alle toestellen?
Want als het een design choice is ga ik er toch vanuit dat hiet niet zoveel slechter zal zijn (nuja, misschien anders/slechter dan wat je gewoon bent, dat is een andere discussie natuurlijk).
*Als ik de 9002 voor enkele 100'n euro's goedkoper kan krijgen (dan de C7) over een aantal weken overweeg ik om dan een Philips te gaan halen (ook nog nooit Ambilight gehad, dus lijkt me wel leuk om eens mee te stoeien)
*Enige nadeel die ik direct zie van de 9002 is dat er Android opstaat (maar ik gebruik m'n Nvidia shield voor alle smart functies, dus het smart gedeelte laat me koud), dat hij slecht geluid heeft (komt toch een nieuwe soundbar als ik een nieuwe tv haal). Ik las ook zaken van een hoge input lag, maar die wordt dan weer ontkracht door andere artikels dus dat moet ik eens goed uitzoeken
[
Voor 16% gewijzigd door
Jebus4life op 30-04-2018 13:48
]