Tenzij je MLG Pro to the max wilt is de 30 t/m 35ms input lag van de Sony XE9005 echt niet merkbaar. Fora als deze maken twijfelaars echt té bang. Bij gerenomeerde winkels heb je overigens gewoon prima garantie tegen inbranden en mogelijke sunburn. Ik zeg daarmee verder niet dat je geen Q7F of Q8F zou moeten kopen, want het zijn echt degelijke toestellen zolang je geen HDR content in een verduisterde ruimte gaat kijken. HDR komt gewoon niet lekker uit de verf op deze type TV's.Scarface1984 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:12:
Omdat ik het forum een tijdje volg en wilde eerst 100% zeker oled C7 maar zoveel nadelen gelezen met inbranding door gamen / zonlicht en logos dat ik daar vanaf gestapt ben en Sony heeft een hoge input leg en Samsung Goed beeld bij sd beeld en dag licht
Eigenlijk kan je heel makkelijk vaststellen waarom de huidige QLED modellen te duur zijn, namelijk;
Wil je goede HDR performance? Dan ga je voor een OLED TV of een LCD TV met FALD backlight.
Kan HDR je gestolen worden? Kies dan een Samsung MU7000/8000 en houd lekker veel centen in je knip, want waarom zou je meer uitgeven voor iets (HDR) wat je niet interesseert en ook nog eens in de praktijk geen meerwaarde biedt.
Just my thoughts. Ik wil QLED eigenaren hiermee niet op de tenen trappen.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2