Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Weet iemand wat Kingdom Hearts 2.8 nu precies is? Er zou begreep ik ook een soort van pack komen met KH 1 en 2 remastered ofzo, en later KH 3, maar 2.8 snap ik niet echt. Voor een deel een film ofzo, ik ga geen 60 euro voor animatiefilmje betalen.

[ Voor 16% gewijzigd door ilyasse15 op 24-01-2017 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
ilyasse15 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:48:
Weet iemand wat Kingdom Hearts 2.8 nu precies is? Er zou begreep ik ook een soort van pack komen met KH 1 en 2 remastered ofzo, en later KH 3, maar 2.8 snap ik niet echt. Voor een deel een film ofzo, ik ga geen 60 euro voor animatiefilmje betalen.
Er komt een KH pack uit met 1.5 en 2.5, dit zijn remasters van 1 en 2 met de handheld games en twee ongeveer één uur lang durende films.

2.8 is de prologue voor 3 die dus na 1.5 en 2.5 komt, maar nog wel voor 3. 2.8 zijn 2 games 0.2 Birth by Sleep en de 3DS versie Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. De film is om het verhaal van de mobiele game Kingdom Hearts χ uit te leggen.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
ilyasse15 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:48:
Het is de 3DS game Dream Drop Distance (Kingdom Hearts 3D), de PSP game Kingdom Hearts Birth by Sleep en inderdack X backcover als cinematics.

In elk geval Dream Drop Distance als HD versie.

1.5+2.5 Remix HD komt hier op 31 Maart geloof ik uit.

[ Voor 4% gewijzigd door LOTG op 24-01-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Thanx, ik ben sinds KH 1 groot fan van de serie, alleen ben in de loop der jaren een beetje overzicht kwijtgeraakt. Ik ga de 1.5/2.5 pack eerst halen en dan pas kijken naar 2.8 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
ilyasse15 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:02:
Thanx, ik ben sinds KH 1 groot fan van de serie, alleen ben in de loop der jaren een beetje overzicht kwijtgeraakt. Ik ga de 1.5/2.5 pack eerst halen en dan pas kijken naar 2.8 en 3.
Dat is precies wat ik ga doen, aangezien 2.8 nadat ik klaar ben met 1.5 en 2.5 wel zal zijn afgeprijsd.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Alvanosa schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:05:
[...]

Dat is precies wat ik ga doen, aangezien 2.8 nadat ik klaar ben met 1.5 en 2.5 wel zal zijn afgeprijsd.
Hetzelfde hierzo. Ik heb ook nog nooit een KH gespeeld. Ik snap dan ook echt niet dat ze 2.8 nu al uitbrengen terwijl de remasters van 1 en 2 over enkele weken al in de winkels ligt. Zou me logischer lijken om dit andersom te doen 8)7

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
ThaBEN schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:12:
[...]

Hetzelfde hierzo. Ik heb ook nog nooit een KH gespeeld. Ik snap dan ook echt niet dat ze 2.8 nu al uitbrengen terwijl de remasters van 1 en 2 over enkele weken al in de winkels ligt. Zou me logischer lijken om dit andersom te doen 8)7
Maar 1.5 en 2.5 zijn al op de PS3 te spelen, voor de rest snap ik ook niet waarom niet nu 1.5+2.5 uit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

ilyasse15 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:15:
[...]

Dan ben je één van de weinigen 8)7
Valt wel mee hoor, heb er ook 60+ uren inzitten. Is echt een spel om te relaxen.
Zolang je de beloftes die gedaan zijn en er niet in zitten buiten beschouwing laat zit het best goed in elkaar. De hype was gewoon te groot.

p.s. dit ging over No Man's Sky.

[ Voor 4% gewijzigd door Chrasher op 24-01-2017 15:29 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Interessant artikeltje op PSX-Sense:

http://www.psx-sense.nl/2...jten-aan-server-in-tokio/

Als je ondanks een snelle verbinding last hebt van trage downloads op PSN kun je, naar het schijnt, dit behoorlijk versnellen als je de ip-range (111.119.22.0/24) van een server van Sony in Tokio blokkeert in je router. Deze server kan de oorzaak zijn van trage downloads. Volgens het artikel heb je de server wel nodig om online te kunnen spelen en door de store te kunnen browsen dus je kunt hem (helaas) niet permanent blokkeren.

Ik ga het een keer proberen in ieder geval :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

The For Honor Closed Beta code voor de liefhebber:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Meld even als je em succesvol gebruikt hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:53:
The For Honor Closed Beta code voor de liefhebber:

***members only***

Meld even als je em succesvol gebruikt hebt.
Thanx man :D
Meteen aan het downloaden, erg benieuwd naar het spel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19
Jumpman schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:38:
Hier ook deze week de 2-stapsverificatie aangezet.

Je bent al snel een interessant doelwit als je:

Je CC gekoppeld hebt;
Je tegoed op je account hebt staan;
Je veel games digitaal hebt;
Je vanaf het begin PS+ lid bent en alle games geactiveerd hebt op je account;
Je bij een game zeldzame items hebt of veel ingame credits (Messi of Ronaldo bij FIFA ;)).

Zeker als je ook op andere websites actief buiten Sony om (bijvoorbeeld PSN Profiles) kan je intresse wekken van kwaadwillende. En dan heb ik het nog niet eens over het buiten Sony en bijvoorbeeld EA om credit/spelers/items kopen.
Ik zou zeggen check ook je privacy en contact settings. Ik heb bijna alles uit staan, ook facebook etc. Niemand hoeft te weten welke trophyies ik heb, games geinstalleerd staan etc. PSN account kun je ook vullen met iDeal mocht je iets willen kopen. Leuke van Paypal koppelen is dat PSN er automatisch geld kan afschrijven. Dus ook al heb je 2-factor op Paypal aanstaan, helpt allemaal niet bij PSN.

[ Voor 14% gewijzigd door loekf2 op 24-01-2017 17:17 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:06:
Thanx man :D
Meteen aan het downloaden, erg benieuwd naar het spel 8)
The For Honor Closed Beta will be live from January 26th (3 PM CET) to January 30th (2AM CET) 2017 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Ziet er tof uit en geeft me een beetje een Portal gevoel. Staat vanaf vandaag in de PS Store en tot 1 feb. voor 17,99 ipv 19,99.

https://store.playstation...06681_00-THETURINGTEST001

Vanavond maar eens even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Announcing the #Horizonzerodawn PS4 bundle, inc. a 3 months PS Plus sub, releasing 1st March:

https://blog.eu.playstati...nths-of-playstation-plus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:49:
PlayStation Europe ‏

Announcing the #Horizonzerodawn PS4 bundle, inc. a 3 months PS Plus sub, releasing 1st March:

https://blog.eu.playstati...nths-of-playstation-plus/
Wel opmerkelijk dat het een bundle met de ps4 slim is. Horizon Zero Dawn zou toch de game moet worden die de kracht van de pro beter gaat benutten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien was er een horizon hands-on event voor de pers, jur van tweakers ook gespot op een van de foto's.
https://mobile.twitter.co...status/823649737316438016
Previews zullen wel snel volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
LOTG schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:18:
[...]

Maar 1.5 en 2.5 zijn al op de PS3 te spelen, voor de rest snap ik ook niet waarom niet nu 1.5+2.5 uit komt.
Remaster van een remaster, heb beide op de ps3 en inmiddels al uit maar als Kingdom Hearts fan komen deze ook hier in de collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 19-09 15:15
Anton.net schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:56:
[...]

Wel opmerkelijk dat het een bundle met de ps4 slim is. Horizon Zero Dawn zou toch de game moet worden die de kracht van de pro beter gaat benutten...
Een heel vreemde bundle, het is met een 1TB slim dus gaat zowiezo rond de 330 euro zitten.
Moest het een 500gb slim geweest zijn kon je als bundle argument gebruiken dat ze onder de Switch prijs zitten en rond dezelfde datum als de Switch releasen dus kan je wat ps4's verkopen.

Maar dan weer logisch gezien had het een Pro bundle moeten zijn, maar ze krijgen de Pro's zo moeilijk op stock dat ze wss niet eens aan een bundle willen beginnen ;)
Ook wel vreemd dat op die pagina over geen woord gesproken is over dat het een Pro enhanced game is of de Pro voordelen, lijkt wel of Sony zelf niet veel vertrouwen heeft in de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo gek is het niet dat Sony begint over de pro op een bericht van een slim bundel.

Zo gek is het ook niet dat Sony na 4 maanden de pro al wilt bundelen. De boel los verkopen leverd ook gewoon meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt mij ook op dat Sony weinig pronkt met de Pro. Ik had verwacht dat ze daar vol op zouden inzetten. Wat is anders het nut van een tissentijdse upgrade uitbrengen. Ik hoop toch wel dat de games significant mooier/beter worden op de Pro. Volgens mij is er nog geen game die de 4,2 Terraflops van de Pro ruim tot helemaal benut.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 21:38:
Zo gek is het niet dat Sony begint over de pro op een bericht van een slim bundel.

Zo gek is het ook niet dat Sony na 4 maanden de pro al wilt bundelen. De boel los verkopen leverd ook gewoon meer op.
Uiteraard levert los verkopen meer op maar je kan ook geen bundle maken met hardware die niet bestaat of toch bijna niet :p

Amazon UK is een pro al bijna 2 maand niet op stock, Belgische MM is hij van de website wegens geen stock, Coolblue uitverkocht ( gisteren toch nog ) Belgische Game Mania's hebben altijd ''laatste stuks op voorraad '' erbij staan.
Denk dat Sony wel meer wilt leveren dan een handvol bundles als ze een bundle maken en dat lijkt met de Pro niet echt te lukken momenteel

Wat ik nog weet van de Pro is dat ze net na launch een reclame filmpje hadden over de Pro en de snellere cpu en gpu maar dat was van de buis na 2-3 weken en sinds dien zie ik nergens reclame van een Pro, enkel van Slim bundles en de glacier white slim.

[ Voor 13% gewijzigd door Katmi op 24-01-2017 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:04:
Valt mij ook op dat Sony weinig pronkt met de Pro. Ik had verwacht dat ze daar vol op zouden inzetten. Wat is anders het nut van een tissentijdse upgrade uitbrengen. Ik hoop toch wel dat de games significant mooier/beter worden op de Pro. Volgens mij is er nog geen game die de 4,2 Terraflops van de Pro ruim tot helemaal benut.
Ik denk dat de massa markt eerder kijkt naar een lage prijs dan betere performance. De pro richt zich toch vooral op mensen die al een ps4 (of misschien een xbox one) hebben en willen upgraden naar betere graphics. Vandaar de focus op de slim, sowieso is de pro ook maar beperkt beschikbaar, het heeft dus ook niet zin om iets te promoten wat tijdelijk niet beschikbaar is in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:28:
[...]

Ik denk dat de massa markt eerder kijkt naar een lage prijs dan betere performance. De pro richt zich toch vooral op mensen die al een ps4 (of misschien een xbox one) hebben en willen upgraden naar betere graphics. Vandaar de focus op de slim, sowieso is de pro ook maar beperkt beschikbaar, het heeft dus ook niet zin om iets te promoten wat tijdelijk niet beschikbaar is in de winkels.
De Pro richt zich op mensen die al een PS4 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:39:
[...]

De Pro richt zich op mensen die al een PS4 hebben?
Zo gek is het niet, de 'serieuze' gamer heeft allang een ps4/xbox of pc. De meeste ps4's die nu worden gekocht zijn aan mainstream gamers. Die kijken eerder naar de prijs dan een apparaat wat een hogere resolutie kan weergeven. Dan is de pro eerder voor mensen die willen upgraden kwa graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ik ben altijd pc masterrace geweest :P maar ik zit toch ook maar enkel naar een Pro te kijken als 1st time ps4 koper hoor, is toch logisch aangezien cpu 30% beter, gpu 2.5x beter en in komende games gaan er alleen maar meer en meer pro enhanced features of settings a la tomb raider inzitten.

Een ps4 slim nu lijkt me niet meer zo toekomst proof, uiteraard in multiplayer wel want er mag geen verschil zitten tussen een pro en slim maar in single player games heb ik dan liever in de toekomst betere frame rates en minder terug scaling van resolutie, zie je bv redelijk goed in bf 1 hoe de dynamische resolutie soms onder de 1080p duikt op een gewone ps4 en niet op de pro.

Uiteraard de mainstream gamer die gewoon ps4 games wilt draaien neemt een slim, maar imo als je nog geen ps4 hebt nu maar je wilt wel stabiele framerates is de pro degene naar wat je zou moeten kijken als aankoop. ( en voor mij al helemaal want wil mijn pc gaming terug schroeven tot enkel wat WoW )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Katmi schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:38:
Ik ben altijd pc masterrace geweest :P maar ik zit toch ook maar enkel naar een Pro te kijken als 1st time ps4 koper hoor, is toch logisch aangezien cpu 30% beter, gpu 2.5x beter en in komende games gaan er alleen maar meer en meer pro enhanced features of settings a la tomb raider inzitten.

Een ps4 slim nu lijkt me niet meer zo toekomst proof, uiteraard in multiplayer wel want er mag geen verschil zitten tussen een pro en slim maar in single player games heb ik dan liever in de toekomst betere frame rates en minder terug scaling van resolutie, zie je bv redelijk goed in bf 1 hoe de dynamische resolutie soms onder de 1080p duikt op een gewone ps4 en niet op de pro.

Uiteraard de mainstream gamer die gewoon ps4 games wilt draaien neemt een slim, maar imo als je nog geen ps4 hebt nu maar je wilt wel stabiele framerates is de pro degene naar wat je zou moeten kijken als aankoop. ( en voor mij al helemaal want wil mijn pc gaming terug schroeven tot enkel wat WoW )
In multiplayer zit al verschil. BF1 heeft geen dynamische resolutie meer en een stabielere framerate. Uncharted 4 draait op 1080p vs. 900p in de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
bram1984 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:28:
[...]

In multiplayer zit al verschil. BF1 heeft geen dynamische resolutie meer en een stabielere framerate. Uncharted 4 draait op 1080p vs. 900p in de multiplayer.
Wat betreft Uncharted weet ik dit niet, maar voor Bf1 is dit weer ongedaan gemaakt met een nieuwe patch.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:37
Ik heb een code voor de For Honor beta van het weekend.
Ik kan er zelf helaas geen gebruik van maken dus bij deze.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat even weten als je hem geclaimd hebtt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

HansAnders07 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:14:
Ik heb een code voor de For Honor beta van het weekend.
Ik kan er zelf helaas geen gebruik van maken dus bij deze.

***members only***

Laat even weten als je hem geclaimd hebtt
Code gebruikt, ben benieuwd.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 22:37
Jay-K schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:29:
[...]

Code gebruikt, ben benieuwd.
Ik ook haha! Veel plezier ermee

[ Voor 5% gewijzigd door HansAnders07 op 25-01-2017 09:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:52
-SaveMe- schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:04:
toch zie je in de nieuwere games nu al veel verschil.

Bijvoorbeeld in final fantasy XV kun je kiezen tussen lite of full graphics, de lite is de default en dan ziet het er redelijk uit. Maar zodra je de full graphics optie kiest dan zie je pas hoeveel verschil die extra gpu kracht kan uitmaken. Dit kun je gewoon ingame tijdens het gamen doen en kun je goed vergelijken. Maar de met name de antialiasing en veel scherpere textures zijn dan overduidelijk zichtbaar (werkt ook op een 1080p scherm). Ik denk dat het alleen maar beter wordt, ik vind zelf het verschil nu al overduidelijk zichtbaar in veel games (zeker in VR), maar het is te verwachten dat de engines dit jaar alleen maar beter geoptimaliseerd gaan worden en dat we steeds meer profijt krijgen van die pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gisteravond ook eindelijk m'n Pro opgezet en geinstalleerd, en afgezien van een paar rare dingen qua games met het overzetten van data alvast erg blij mee, helemaal als binnen een week de nieuwe 65inch tv is geleverd :9

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinez schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:53:
[...]

toch zie je in de nieuwere games nu al veel verschil.

Bijvoorbeeld in final fantasy XV kun je kiezen tussen lite of full graphics, de lite is de default en dan ziet het er redelijk uit. Maar zodra je de full graphics optie kiest dan zie je pas hoeveel verschil die extra gpu kracht kan uitmaken. Dit kun je gewoon ingame tijdens het gamen doen en kun je goed vergelijken. Maar de met name de antialiasing en veel scherpere textures zijn dan overduidelijk zichtbaar (werkt ook op een 1080p scherm). Ik denk dat het alleen maar beter wordt, ik vind zelf het verschil nu al overduidelijk zichtbaar in veel games (zeker in VR), maar het is te verwachten dat de engines dit jaar alleen maar beter geoptimaliseerd gaan worden en dat we steeds meer profijt krijgen van die pro.
Ja, er zijn wel games met een verschil op de Pro, maar wat ik zeg is dat de kracht vd Pro nog lang niet ten volle wordt benut! Of wil jij zeggen dat FInal Fantasy XV met detail graphics het beste is wat de Pro kan? Sterker nog, zelfs met detail graphics heeft FFXV popup van shadows (erg dichtbij!) en meer ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
-SaveMe- schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:13:
[...]

Ja, er zijn wel games met een verschil op de Pro, maar wat ik zeg is dat de kracht vd Pro nog lang niet ten volle wordt benut! Of wil jij zeggen dat FInal Fantasy XV met detail graphics het beste is wat de Pro kan? Sterker nog, zelfs met detail graphics heeft FFXV popup van shadows (erg dichtbij!) en meer ...
Om nog maar te zwijgen over de framerate van de High setting van FFXV

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 25-01-2017 11:14 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
-SaveMe- schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:13:
[...]
Ja dat begreep ik uit je eerder post, maar daar zal iedereen het ook wel mee eens zijn en ik geloof direct dat als de engines beter worden dat het allemaal nog veel beter wordt. Maar je kunt toch niet ontkennen dat het verschil nu ook al erg groot is, zet de camera maar eens achter je party van 4 en zet de graphics settings maar eens op lite. Dan is het 1 groot kartel festijn. Zet hem daarna op die high setting en al die kartels verdwijnen als sneeuw voor de zon en de karakters lijken veel meer op te gaan in de omgeving. Dat ziet echt iedereen wel.

Die shadow popup is inderdaad wel aanwezig, maar goed, hoe lang is die pro nu uit? Het kan niet anders als dat de engines gewoon alsmaar beter worden en dat ze dat ook onder controle krijgen.

Framerate ligt inderdaad lager, maar daar waarschuwen ze ook voor in de game zelf en je kunt zelf kiezen of je graphics of framerate belangrijker vindt op die manier. Die trade off vind ik zelf wel acceptabel, dan heb je zelf de keuze.

Maar voor hoge framerates en de beste graphics moet je natuurlijk sowieso niet voor een console kiezen, dan is en blijft een PC met goede videokaart de beste keuze.

Maar wat ik hier continu lees op dit forum is dat de pro geen meerwaarde heeft en dat je nauwelijks verschil ziet. Dat is naar mijn mening simpelweg niet waar. Final Fantasy kun je dat ingame mooi in vergelijken (dat verschil is daar stukken groter dan in tombraider bijvoorbeeld), vandaar dat ik deze noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinez schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:23:
[...]
Maar wat ik hier continu lees op dit forum is dat de pro geen meerwaarde heeft en dat je nauwelijks verschil ziet. Dat is naar mijn mening simpelweg niet waar. Final Fantasy kun je dat ingame mooi in vergelijken (dat verschil is daar stukken groter dan in tombraider bijvoorbeeld), vandaar dat ik deze noemde.
Dat denk ik niet, anders had ik ook geen Pro gekocht. En de verschillen zijn soms groot, maar dat wil niet zeggen dat de kracht van de Pro echt gebruikt wordt. En zeg nou eerlijk, is FFXV een game die je uit je stoel blaast vanwege de mooie graphics? Bij mij niet in elk geval.

Beste Pro showcase is tot nu toe Rise of the Tomb Raider. En zelfs daar durf ik te beweren dat de kracht van de Pro nog lang niet volledig wordt benut!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
-SaveMe- schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:27:
[...]

Dat denk ik niet, anders had ik ook geen Pro gekocht. En de verschillen zijn soms groot, maar dat wil niet zeggen dat de kracht van de Pro echt gebruikt wordt. En zeg nou eerlijk, is FFXV een game die je uit je stoel blaast vanwege de mooie graphics? Bij mij niet in elk geval.

Beste Pro showcase is tot nu toe Rise of the Tomb Raider. En zelfs daar durf ik te beweren dat de kracht van de Pro nog lang niet volledig wordt benut!
ik vond het verschil tussen de base en de pro bij tomb raider veel minder groot dan bij final fantasy xv om eerlijk te zijn.

Ik vind de graphics van final fantasy xv wel erg goed inderdaad, zeker als je nagaat dat dit toch min of meer een 'open wereld' game is. In de lite mode vind ik de graphics van final fantasy xv erg matig tot slecht te noemen. Dus naar mijn mening merk je in final fantasy xv meer van de voordelen van een pro dan dat je dat merkt in tombraider.

Maar ik kan me wel voorstellen dat jij tombraider er beter uit vindt zien dan final fantasy, maar dat betekent dat we gewoon naar verschillende dingen kijken. Ik kijk meer naar de sprong tussen de base en pro versie voor een titel en dan vind ik dat de pro kracht daar veel optimaler zichtbaar is in FFXV.

Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Denk ook dat de Pro bedoelt is om de VR games beter te ondersteunen, voor "normale" games zal er wel een verschil zijn, maar niet een hele grote sprong.
Geef de console een jaar op zijn minst en dan zul je wel enig verschil zien.
Perfomance wise is de pro met games wel beter dacht ik.

[ Voor 31% gewijzigd door Origins op 25-01-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Origins schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:37:
Denk ook dat de Pro bedoelt is om de VR games beter te ondersteunen, voor "normale" games zal er wel een verschil zijn, maar niet een hele grote sprong.
Heb nu zo'n twee maanden de PS4 Pro, maar ik heb nog geen games waar die hard bij gaat blazen (is echt aan het werk, want er moet goed gekoeld worden). Blu-ray speler hoor je wel goed bij het opstarten van de machine en van een fysieke game.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn Pro is ook fluisterstil, een groot verschil met mijn launch PS4 :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
SToRM666 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:14:
Idem. Maar eerlijk is eerlijk, het is nu niet heel gek warm in mijn huis (19graden) ik ben wel benieuwd hoe die is als het straks zomer is. Het kan in mijn huis erg warm worden, bovenste verdieping van een flat. (30 graden is het wel eens geweest. 26-27 graden gemiddeld in de zomer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Gister de NiEr Automata demo gespeeld. Ik vond het wel leuk, Japanse stijl (niet gek want Square Enix) en normaal ben ik niet kapot van Japanse stijl games, maar dit was wel leuk gedaan. Met name de veranderingen van de camera positie (soms naar 2d, leuk gedaan) en het vechten vond ik goed. Van de RPG elementen kreeg ik weinig mee nog, maar dat zal in de nieuwe game wel goed zitten. Ik heb goede verwachtingen wel van de game, maar ik koop m als ie in de sale ofzo is

[ Voor 4% gewijzigd door ilyasse15 op 25-01-2017 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinez schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Maar ik kan me wel voorstellen dat jij tombraider er beter uit vindt zien dan final fantasy, maar dat betekent dat we gewoon naar verschillende dingen kijken. Ik kijk meer naar de sprong tussen de base en pro versie voor een titel en dan vind ik dat de pro kracht daar veel optimaler zichtbaar is in FFXV.

Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk :)
Als je een crappy base version maakt en een aardige Pro versie dan heb je in jouw bewoordingen een mooie sprong op de Pro. Maar dan heb je EN nog steeds geen echt heftige graphics en zeker niet de kracht van de Pro benut.

Wat FFXV betreft, dat ligt echt aan de game (engine) dat de normale versie zo crappy is. Heck zelfs de "Pro versie" is behoorlijk matig. Dat komt natuurlijk ook doordat de game zo lang in ontwikkeling is geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind FF15 er anders aardig goed uit zien voor een open world game. Veel details in de characters, monsters en omgevingen. Maar het is in sommige gevallen ook blurry en de anti-allaising kon ook beter. Frame pacing problemen zijn wel irritant en hopelijk kan square dit nog oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:01:
Ik vind FF15 er anders aardig goed uit zien voor een open world game. Veel details in de characters, monsters en omgevingen. Maar het is in sommige gevallen ook blurry en de anti-allaising kon ook beter. Frame pacing problemen zijn wel irritant en hopelijk kan square dit nog oplossen.
Shadow pop nog geen 5 meter voor je. Low res textures links en rechts, mwaaaa.
Vond het prima te doen hoor, maar zo spectaculair is het niet voor open wereld. En in de dungeons mag je het zelfs erg basic noemen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
-SaveMe- schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:56:
[...]
Als je een crappy base version maakt en een aardige Pro versie dan heb je in jouw bewoordingen een mooie sprong op de Pro.
zo ervaar ik de game niet, maar als ik je statement letterlijk neem dan is het antwoord ja.
Maar dan heb je EN nog steeds geen echt heftige graphics en zeker niet de kracht van de Pro benut.

Wat FFXV betreft, dat ligt echt aan de game (engine) dat de normale versie zo crappy is. Heck zelfs de "Pro versie" is behoorlijk matig. Dat komt natuurlijk ook doordat de game zo lang in ontwikkeling is geweest.
dat is een mening en geen feit, je conclusie is gokwerk.

Maar goed, het geeft natuurlijk ook aan dat iedereen een andere mening heeft. Ik respecteer jouw mening en vind het prima dat je het allemaal zeer matig vindt. Ik ervaar het heel anders en durf te beweren dat dat als je de base versie vergelijkt met de pro versie dat het verschil goed zichtbaar is (en dat is bij tombraider echt niet zo goed zichtbaar want daar zit het in details).

Of iemand de graphics dan wel of niet goed vindt doet er eigenlijk niet toe, het is een feit dat de pro graphics zichtbaar beter zijn. jij gebruikt dan de termen Crap voor de base en Matig voor de pro versie, wat prima is, geeft op zich nog steeds aan dat het een goed zichtbare verbetering is.
Ik vind de base versie graphics matig en de pro versie zeer goed te noemen (voor een open wereld game).
Graphics beleving is een subjectieve waarneming dus je hebt ook in jouw geval gewoon gelijk hoe je de graphics ervaart.

Overigens gaat het natuurlijk ook om verwachtingspatroon, ik zal nooit 'heftige 4k graphics' verwachten op een console, daar heb ik mijn pc voor, daar ben ik veel kritischer, maar daar is de investering alleen al kwa grafische kaart natuurlijk ook veel hoger dan bij een console.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Genieten jullie nog wel van de spellen met al dat gepraat over graphics?

Ik ben nu bijvoorbeeld Super Mario 64 aan het spelen op de Wii U
en dat is genieten ondanks dat het spel en de graphics uit 1996 komen.

Conclusie:

Graphics zijn leuk, maar het gaat om van het spel genieten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Ik heb Super Mario 64 in 1997 verkocht, de graphics waren niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
ilyasse15 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:49:
Gister de NiEr Automata demo gespeeld.
Ik gister de ff platinum demo....dit is toch ff15 neem ik aan? Zo ja dan moet ik toch maar is checken of ik de grafische opties kan tweaken, was me in eerste instantie niet opgevallen. Ik vond het er iig wel mooi uit zien, mijn vrouw ook. Daarvoor speelde ik echter wel Titan attacks, wat niet veel meer is dan space invaders met betere kleuren (op gfx gebied dan :D, qua gameplay is het wel wat uitgebreider)

Verder ook de demo van Klaus gespeeld, die had ik al een tijdje liggen. Vond het wel grappig, maakt ook leuk gebruik van de speakers in de joypad, maar niet goed genoeg om te kopen, mocht ie ooit in de plus kopen zou ik hem denk ik wel proberen uit te spelen.

Ik hoorde ook mensen over een Nioh demo? Dat lijkt me ook wel leuk alleen was dat een limited demo of zelfs een beta ofzo? Ik kon deze niet vinden in de nl en usa store.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 19:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

dutchgio schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:49:
Ik heb Super Mario 64 in 1997 verkocht, de graphics waren niet goed genoeg.
Ik moest lachen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:46:

Conclusie:
offtopic:
Ik ben het met je eens maar het is een discussie zonder einde. Er zijn altijd mensen die zonder goede gfx niet in een game komen. Grappig genoeg had ik dat (ook) met Mario 64, die primitieve 3d gfx (ook van ps1 en helemaal saturn games rond die tijd) vond ik helemaal niets. Een of 2 jaar later (voor mijn gevoel is natuurlijk al weer even geleden) kwam op pc de 3dfx add on grafische kaart op pc uit. Toen zagen games in 3d er opeens wel prachtig uit, imho dan.

Hierdoor ben ik ook een van de weinigen die super mario sunshine leuker vond dan mario 64.

edit: doordat de game op de cube er ook al mooi of iig stuk mooier uitzag dan 64, ik was geen tovenaar die dit op de pc met 3fx kaart speelde :P

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 25-01-2017 13:58 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Sagat schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:51:
[...]

Ik gister de ff platinum demo....dit is toch ff15 neem ik aan? Zo ja dan moet ik toch maar is checken of ik de grafische opties kan tweaken, was me in eerste instantie niet opgevallen. Ik vond het er iig wel mooi uit zien, mijn vrouw ook. Daarvoor speelde ik echter wel Titan attacks, wat niet veel meer is dan space invaders met betere kleuren (op gfx gebied dan :D, qua gameplay is het wel wat uitgebreider)
De Platinum demo is niet echt meer te vergelijken met het FFXV vind ik. De sfeer overigens wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Kan me voorstellen dat er inmiddels wel een en ander is gewijzigd. De hoofd reden dat ik em uiteindelijk gestart hebt is omdat het achtergrondje wat je ziet me zo aan de last guardian deed denken :)
(en ja ik realiseer me heel goed dat het compleet verschillende games zijn)

Vond het wel grappig maar nooit echt j-rpg fan geweest en ook deze gaat daar (op basis van de demo) geen verandering in brengen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Heeft iemand een idee of een game zoals Stuntman voor de PS2 nu ook voor de PS4 verschenen is?
Ik vond dat echt rete leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
Ik weet alleen nog dat die game super frustrerend was. Telkens als je af ging moest je weer die intro kijken, iets met hootin' and hollerin' ofzo. Verder wel een toffe game maar veel restarts nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
SmooK schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:29:
Ik weet alleen nog dat die game super frustrerend was. Telkens als je af ging moest je weer die intro kijken, iets met hootin' and hollerin' ofzo. Verder wel een toffe game maar veel restarts nodig.
Dat is iets waar sommige spellen nog steeds last van hebben. Super frustrerend altijd, en is gewoon een design flaw in mijn ogen.

Wat betreft een game als Stuntman, een spel als GTA is het enige wat er iets op lijkt qua gameplay.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThaBEN

Conclusie:

Dat is ook een van de redenen dat Nintendo nog bestaat ondanks dat ze zwakkere hardware gebruiken in hun consoles dan hun concurrenten.

- Gameplay staat boven graphics.
- Je krijgt een volledige game zonder DLC crap.
- Game is gereed en getest alvorens hij gereleased wordt, dus geen (day-one) patches van een gig of meer.
- Veel games kun je local co-op spelen

Daar mogen andere developers een voorbeeld aan nemen.

Soms begin ik me oud te voelen als ik indenk dat de jeugd van tegenwoordig is opgegroeid met 'HD consoles', 'save games' en 'checkpoints' die je terugzetten vlak voor het moment dat je af ging.

In mijn tijd kon je blij zijn als een game meer dan 2 poppetjes en 3 kleuren tegelijk in beeld kon weergeven zonder 'frame drops' en was je fucked als je een 'Game Over' scherm zag. Begin maar lekker helemaal opnieuw >:)

Toen was er geen internet en moest je bellen naar een hotline voor tips over bepaalde games of wachten totdat de nieuwste versie van je game magazine in de schappen lag en dan maar hopen dat daar tips stonden voor de games waar je niet verder in kwam. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik mis vooral local coop bij de Xbox One en PS4. Ik zie ook geen echte reden om een tweede controller te kopen voor beide consoles. Volgens mij is het enige spel wat ik local coop gedaan heb Perfect Dark (niet Zero) op de Xbox One.

Alles is tegenwoordig online only.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
Afbeeldingslocatie: https://dojoke.com/images1/6fbd2b8ar8fe8r41ber82cbr0a78934d0a14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:37
DigitalError schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:09:
[video]

Ziet er tof uit en geeft me een beetje een Portal gevoel. Staat vanaf vandaag in de PS Store en tot 1 feb. voor 17,99 ipv 19,99.

https://store.playstation...06681_00-THETURINGTEST001

Vanavond maar eens even proberen :)
Een beetje? Dit is gewoon een Portal kloon, puur 'jat'werk. Maar als de puzzels leuk en uitdagend zijn, waarom niet. Je gaat wel de typische Valve/Portal humor niet terugvinden denk ik.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Sagat schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:51:
[...]

Verder ook de demo van Klaus gespeeld, die had ik al een tijdje liggen. Vond het wel grappig, maakt ook leuk gebruik van de speakers in de joypad, maar niet goed genoeg om te kopen, mocht ie ooit in de plus kopen zou ik hem denk ik wel proberen uit te spelen.

Ik hoorde ook mensen over een Nioh demo? Dat lijkt me ook wel leuk alleen was dat een limited demo of zelfs een beta ofzo? Ik kon deze niet vinden in de nl en usa store.
Nee, is wat anders. Nier Automata is wel door Square Enix ook gemaakt, maar is wel een ander spel. Ik kan m wel aanraden, hij is +- 45 minuten lang en ik heb me er goed mee vermaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:33
ilyasse15 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:55:
[...]

Nee, is wat anders. Nier Automata is wel door Square Enix ook gemaakt, maar is wel een ander spel. Ik kan m wel aanraden, hij is +- 45 minuten lang en ik heb me er goed mee vermaakt
Gemaakt door Platinum Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal mee eens. En gelukkig geniet ik van de meeste games. En persoonlijk vind ikde graphics van de meeste games tegenwoordig goed genoeg om je in de game te trekken. Dat is ook de reden dat ik ben overgestapt van de PC naar consoles sinds de vorige generatie consoles. Ik was het constante upgraden en instellen zat en wilde gewoon spelen. Nu wil ik nooit meer terug naar de PC.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je geen verwachtingen mag hebben van games of hardware of dat je je daarover eens uitlaat. Ik vind Final Fantasy XV er prima uitzien. Maar dat wil nog niet iets zeggen hoe het eruit zou kunnen zien als de kracht van de Pro meer of volledig zou worden benut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Graphics zijn voor mij zo'n beetje het minst belangrijke in games. Gameplay boven alles. Verder hecht ik veel waarde aan veel replayvalue. Een game binnen tien uur uit spelen en er dan afgezien van een hogere moeilijkheidsgraad niets meer mee kunnen is bij mij een dikke nope. Hoe goed de story en de setting ook zijn.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Jeroenimoes schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:44:
[...]

Een beetje? Dit is gewoon een Portal kloon, puur 'jat'werk. Maar als de puzzels leuk en uitdagend zijn, waarom niet. Je gaat wel de typische Valve/Portal humor niet terugvinden denk ik.
Het is dan misschien zonder valve/portal humor, het is wel zeer vermakelijk en ben blij dat ik het gekocht heb. tot nu toe zeer goed vermaakt met dit spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Conclusie:

Helemaal mee eens Dennis.

Snap het vaak ook niet dat mensen spellen links laten liggen omdat het er niet top uit ziet.
-Stardew Valley.
-7 Days to Die.
-Don't Starve
Zijn even snel 3 erg leuke games waar ik honderden uren in heb gestoken, maar eruit zien alsof het van de PS1 is...Maar desalniettemin top games zijn.

Om maar te zwijgen over de tientallen toppertjes die nog op de PS3 zijn die zelfs met die gedateerde graphics leuker en beter zijn dan vele grafische parels van deze generatie.

Voor de rest ben ik het wel eens met Voxalizer.
60 Euro vragen voor een game die totaal geen replay waarde heeft en je binnen een paar uur mee klaar ben is voor mij ook een dikke No No.(Maar deze games komen vaak wel binnen een jaar in de aanbieding voor 2 tientjes :) )
Voor mij persoonlijk is er deze generatie dan ook maar 1 game die ik absoluut waardeloos vind(Thief).

De Pro ga ik dan voorlopig ook niet kopen, want voor mij heeft het absoluut geen meerwaarde.
-Minder geluid?, boeit me niets....Heb toch het geluid van mijn tv aan of headset op.
-Beter graphics, boeit me niet.
-Energiezuiniger?, joepie.... die paar euro per jaar :+

Zodra er pas echt games Exclusief komen op de Pro, dan ga ik overwegen over te stappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 19:32

Lapras

Ice beam

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met For Honor. Het lijkt me eigenlijk best cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ThaBEN schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:33:
[...]

Soms begin ik me oud te voelen als ik indenk dat de jeugd van tegenwoordig is opgegroeid met 'HD consoles', 'save games' en 'checkpoints' die je terugzetten vlak voor het moment dat je af ging.

In mijn tijd kon je blij zijn als een game meer dan 2 poppetjes en 3 kleuren tegelijk in beeld kon weergeven zonder 'frame drops' en was je fucked als je een 'Game Over' scherm zag. Begin maar lekker helemaal opnieuw >:)

Toen was er geen internet en moest je bellen naar een hotline voor tips over bepaalde games of wachten totdat de nieuwste versie van je game magazine in de schappen lag en dan maar hopen dat daar tips stonden voor de games waar je niet verder in kwam. :D
Ouwe lul :+
(maar erg herkenbaar ;) )
Lapras schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:41:
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met For Honor. Het lijkt me eigenlijk best cool.
Heb eigenlijk niks met het genre (MMORPG als ik het goed heb?), maar het thema (ridders, Vikingen) spreekt me wel aan.

[ Voor 16% gewijzigd door ralph075 op 25-01-2017 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:31
De discussie over wel of niet mooie graphics is toch heel erg persoonsgebonden?
Een goede film ga/kan ik ook niet in VHS kwaliteit kijken, ik wil graag ook goed beeld.
Met games heb ik precies hetzelfde. Geen gameplay > graphics, geen graphics > gameplay,
ik wil gewoon dat graphics en gameplay beide goed zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
ilyasse15 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:55:
[...]

Err van nier heb ik ook een demo gespeeld dat was een andere dan 'platinum'
nier: je loopt als een dame door een of ander industriegebied. Op een gegeven moment moet je vechten tegen een grote cirkelzaag

plat: je loop achter een vosje aan, eerst door de natuur, dan door een kamer waar je alice in wonderland-achtig klein bent, en dan opeens ergens buiten wat uitmond in een gevecht met een end of level (denk ik) boss. Terwijl je slaapt....

Zal straks thuis even exacte naam opzoeken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 19:32

Lapras

Ice beam

[b]ralph075 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:43:

Heb eigenlijk niks met het genre (MMORPG als ik het goed heb?), maar het thema (ridders, Vikingen) spreekt me wel aan.
Van wat ik zie is het meer een soort melee FPS shooter. Of een moba.

Edit: die zin slaat echt nergens op. Het is een soort 3rd person moba meer.

[ Voor 11% gewijzigd door Lapras op 25-01-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:14:
Kan me voorstellen dat er inmiddels wel een en ander is gewijzigd. De hoofd reden dat ik em uiteindelijk gestart hebt is omdat het achtergrondje wat je ziet me zo aan de last guardian deed denken :)
(en ja ik realiseer me heel goed dat het compleet verschillende games zijn)

Vond het wel grappig maar nooit echt j-rpg fan geweest en ook deze gaat daar (op basis van de demo) geen verandering in brengen.
Hoe jij dacht in je alinea dacht ik eigenlijk ook voordat ik aan FFXV begon, ben geen J-rpg liefhebber, en toen ik FFXV speelde was ik echt hooked.
Het was voor mij ook de game van 2016, er is geen enkele game die daar voor mij in de buurt kwam..

Als hij in de aanbieding is raad ik je aan om de game echt eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinez schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:40:
[...]

zo ervaar ik de game niet, maar als ik je statement letterlijk neem dan is het antwoord ja.

[...]

dat is een mening en geen feit, je conclusie is gokwerk.

Maar goed, het geeft natuurlijk ook aan dat iedereen een andere mening heeft. Ik respecteer jouw mening en vind het prima dat je het allemaal zeer matig vindt. Ik ervaar het heel anders en durf te beweren dat dat als je de base versie vergelijkt met de pro versie dat het verschil goed zichtbaar is (en dat is bij tombraider echt niet zo goed zichtbaar want daar zit het in details).

Of iemand de graphics dan wel of niet goed vindt doet er eigenlijk niet toe, het is een feit dat de pro graphics zichtbaar beter zijn. jij gebruikt dan de termen Crap voor de base en Matig voor de pro versie, wat prima is, geeft op zich nog steeds aan dat het een goed zichtbare verbetering is.
Ik vind de base versie graphics matig en de pro versie zeer goed te noemen (voor een open wereld game).
Graphics beleving is een subjectieve waarneming dus je hebt ook in jouw geval gewoon gelijk hoe je de graphics ervaart.

Overigens gaat het natuurlijk ook om verwachtingspatroon, ik zal nooit 'heftige 4k graphics' verwachten op een console, daar heb ik mijn pc voor, daar ben ik veel kritischer, maar daar is de investering alleen al kwa grafische kaart natuurlijk ook veel hoger dan bij een console.
Bij Tomb Raider niet goed zichtbaar? Heb je die game wel gespeeld? Man, als je een goed vantage point in Geothermal Valley pakt en je switcht daar tussen 4K en Enhanced/High Framerate, dan is het verschil echt gigantisch. Dat ziet zelfs mijn moeder met oogsterkte -12 als ze haar lenzen niet in heeft.

Conclusie:

Tja je kan ook continu niets toevoegende Sony deals spammen. Een stuk zinvoller. :+

De Pro biedt grafisch een meerwaarde ten opzichte van de OG PS4. Prima als mensen daarover discussiëren. Daar is het forum voor. Dat wil nog niet zeggen dat je niet kan genieten van een game met mindere graphics.

Maar waarom heb jij een Pro gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1337609 sqaure enix teased wat voor morgen. toevallig dat Marvel het zelfde doet op het zelfde moment. Zou het een Marvel wereld zijn voor kingdom hearts 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:23:
Maar waarom heb jij een Pro gekocht dan?
Na bijna 3 jaar op de PS4 was ik toe aan wat nieuws.
Met de PS4 Pro heb ik het beste wat er is op PS gebied.

Ik bedoelde eigenlijk dat je met een spel uit '96 zoals Super Mario 64 veel plezier kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Tja een PS4 PRO bied niets nieuws ten opzichte van een PS4. Alleen de ervaring is beter.

Voor mij zijn graphics wel belangrijk. Net als geluid. Ik kan niet meer genieten van een game uit 97. We zijn nu 20 jaar verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
niekvandermeer schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:01:
Van het weekend begonnen met No Mans Sky, heerlijke game, lekker relaxt beetje minen, dingen upgraden, rondvliegen, van de omgeving genieten. Tot nu toe vermaak ik me er perfect mee en dan moet ik nog beginnen met het bouwen van een basis.
Veel plezier er mee! Ik als SF fan heb er ook van genoten! Heb 'm zelfs geplatinumed...

Ja, sommige dingetjes had ik iets uitgebreider verwacht maar merendeel van de dingen waar mensen over gevallen zijn vond ik persoonlijk onterecht. En daarnaast, smaken verschillen, ik vond hem heel leuk!
Xfirenl schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:17:
[...]

Ik heb gisterenavond mijn account terug in mijn bezit gekregen, mijn e-mailadres was veranderd.
Ik heb ze opgebeld en mijn account teruggekregen, wachtwoord veranderd en 2-stap authenticatie geactiveerd.
Ook was mijn ps4 niet meer de primaire ps4, dit is ondertussen ook geregeld.

Vanochterd om 10uur kreeg ik een smsje met een code (die ik niet aangevraagd heb) betekent dat degene die mijn account gehacked heeft ook mijn nieuwe wachtwoord heeft?

Ik heb malwarebytes op mijn pc laten scannen, die heeft niks gevonden.

Weet iemand nog iets, of heeft iemand nog tips.
Is misschien je email gehacked waardoor ze een "password vergeten" hebben kunnen doen en zo je password hebben kunnen verkrijgen? Of is die nog exact hetzelfde als die je zelf ingesteld hebt? En dat is een wachtwoord die je niet eerder daar of elders hebt gebruikt?

Mocht ie nog hetzelfde zijn als je zelf hebt ingesteld en je hebt dat wachtwoord nooit ergens anders gebruikt dan zou ik inderdaad ook haast denken dat er of een keyboard logger op je PC staat of iemand je data verkeer onderschept....

[ Voor 48% gewijzigd door Aenea op 25-01-2017 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
steefje schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:03:
[...]

Wat betreft Uncharted weet ik dit niet, maar voor Bf1 is dit weer ongedaan gemaakt met een nieuwe patch.
Uncharted 4 draait in MP op 1080p op de Pro en heeft extra effecten. Ook BF1 rendered nog steeds in een hogere resolutie op de Pro in multiplayer (en zakt op een HDTV niet onder de 1080p)...

------
PS. Crap, de net dacht ik er netjes aan, nu ben ik vergeten deze reply aan mijn vorige te plakken, excuus!

------
Origins schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:37:
Als de Pro specifiek bedoelt was voor PSVR dan had PSVR wel HDR pass-thru ondersteunt...
SToRM666 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:14:
Er is weinig geluid te horen als ik mijn Pro aan zet, ja in een stille ruimte hoor ik wel dat ie aan staat maar is wel heel zachtjes. En volgens mij is het meeste geluid afkomstig van de ventilator in de breakout box van PSVR!

Daarentegen was mijn PS4 (launch model) vreselijk irritant hard qua geluid. Alleen daarom is het mij al waard geweest, haha! (uiteraard genoeg andere redenen ook!)

[ Voor 64% gewijzigd door Aenea op 25-01-2017 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Voxalizer schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:18:
Graphics zijn voor mij zo'n beetje het minst belangrijke in games. Gameplay boven alles. Verder hecht ik veel waarde aan veel replayvalue. Een game binnen tien uur uit spelen en er dan afgezien van een hogere moeilijkheidsgraad niets meer mee kunnen is bij mij een dikke nope. Hoe goed de story en de setting ook zijn.
Qua graphics ben ik het grotendeels met je eens, alhoewel ik mooie graphics ook zeker wel kan waarderen en me wel kan storen aan dingen als screentearing of lelijke textures bijvoorbeeld. Maar zodra een game een heel goed verhaal en/of goede gameplay heeft valt hier makkelijker overheen te stappen. Ook vind ik dat graphics en de stijl die gekozen wordt bij de game moeten passen; i.e. niet elke game hoeft Uncharted 4 achtige graphics te hebben. Een game zoals Limbo vond ik destijds ook erg mooi om maar eens iets te noemen.

Wat replayvalue ben ik het weer niet met je eens. Ik heb liever een hele goede, sterke ervaring van een uur of 8 tot 10 dan een game die maar gerekt en gerekt wordt om er pak en beet 25 uur of meer uit te halen. Ten eerste vind ik een game die 8 tot 10 uur lang heel sterk is het bedrag absoluut waard en ten tweede betaal ik vrijwel nooit 60 euro voor games.
Ik vind de trend dat games groter en groter, maar ook langer en langer moeten worden dan ook lang niet altijd positief. Vaak genoeg al spellen gespeeld met een hele grote open wereld die ik eigenlijk best wel saai vond of games die heel lang gemaakt zijn, maar die in mijn ogen een veel sterkere ervaring waren geweest als ze de game ingekort hadden. Vooral verhalende games hoeven van mij niet te lang te zijn, want meestal speel ik het dan toch niet in 1 ruk uit en word ik juist uit het verhaal getrokken wat ik een negatief iets vind. En er zijn toch meer dan genoeg genres waar je makkelijk 100+ uren in kunt steken; denk maar aan games als Fifa, Battlefield of bijvoorbeeld Trackmania (als je die wilt masteren).

Dus nee, van mij hoeven echt lang niet alle games per se lang te zijn.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Aenea schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:02:
[...]

Als de Pro specifiek bedoelt was voor PSVR dan had PSVR wel HDR pass-thru ondersteunt...
Laat ik het erop houden dat het een onhandige ontwerp is van Sony (nogal dom). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:26

Plux

Team KVM

Kijk uit met aankoop van Yakuza... Heb net de dvd binnen en krijg meteen errors bij eerste pogingen met started.. Van gebrek aan schijfruimte tot algemene error occurred meldingen

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

dvd-linden schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:12:
[...]

Dus nee, van mij hoeven echt lang niet alle games per se lang te zijn.
Van mij hoeven ze ook niet te lang te zijn, maar ik vind onder de 10 uur gewoon echt te kort. Ik wil me enigszins kunnen vastbijten in een game, als zo'n game na een paar uur al voorbij is dan heb ik er gewoon niet zoveel mee. Ongeacht hoe sterk de ervaring of het verhaal is. Ik zoek uitdaging, progressie, diepgang in games.
Ik ben het overigens wel met je eens dat games lang maken om het lang maken (dmv repetitieve sidecontent) ook weer niet goed is.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Plux schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:48:
Kijk uit met aankoop van Yakuza... Heb net de dvd binnen en krijg meteen errors bij eerste pogingen met started.. Van gebrek aan schijfruimte tot algemene error occurred meldingen
Heb de game sinds zaterdag al, geen problemen hier gehad tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Is de PS4 (Eerste release) niet te verbinden met een Wifi 5GHZ netwerk ?
Hij download nu wel HEEL erg langzaam.

Mijn XboxOne en PC zijn gewoon verbonden met 5 GHZ, maar de PS4 ziet alleen 2.4 Ghz wifi

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Voxalizer schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:03:
[...]

Van mij hoeven ze ook niet te lang te zijn, maar ik vind onder de 10 uur gewoon echt te kort. Ik wil me enigszins kunnen vastbijten in een game, als zo'n game na een paar uur al voorbij is dan heb ik er gewoon niet zoveel mee. Ongeacht hoe sterk de ervaring of het verhaal is. Ik zoek uitdaging, progressie, diepgang in games.
Ik ben het overigens wel met je eens dat games lang maken om het lang maken (dmv repetitieve sidecontent) ook weer niet goed is.
Ik kan je wel enigszins begrijpen hoor. Het is heerlijk om je vast te kunnen bijten in een game en op die manier er tientallen, zo niet honderden uren in te kunnen steken. Voor mij persoonlijk zijn een goede multiplayer shooter of een game als Trackmania Turbo hier goede voorbeelden van. Ik kan echter ook heel erg genieten van een game als Uncharted 4 of Heavy Rain, ondanks dat deze games niet extreem lang zijn en de uitdaging ook niet je van het is. En stel dat zo'n game nog iets korter zou zijn, maar de beleving, sfeer en het verhaal echt top zijn dan vind ik dat prima. Zelfs zo prima dat ik dat liever heb dan bijvoorbeeld een Sleeping Dogs, een Infamous (de eerste) of bepaalde Ubisoft games; games die ik op een gegeven moment toch wel erg repetitief vond worden.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Laatst online: 16:29
Kan iemand mij vertellen hoe ik een simpel (groeps)bericht kan verwijderen uit mijn meldingen scherm.

Ik heb de groep al verlaten, dus zodra ik op de melding druk krijg ik: Kan bericht niet weergeven. Je hebt de groep al verlaten.

Echter de melding weg krijgen lukt me niet. Er is geen Options-knop. Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ga naar 'notifications' en dan op optionsknop drukken en dan 'alles gelezen' selecteren, dan zou hij al die meuk weg moeten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Kingdom Hearts 2.8 gehaald vanmiddag. Zeker de BBS 0.2 is erg gaaf. Perfecte voorproefje op KH 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Pykow schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:38:

Mijn XboxOne en PC zijn gewoon verbonden met 5 GHZ, maar de PS4 ziet alleen 2.4 Ghz wifi
Nope, de PS4 Slim en de Pro wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:38:

Ja. Dat heeft 'ie nooit ondersteund (zie Google voor legio info).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
De Samsung UE43KU6000 voor kantoor gescoord voor € 404,19. :)

Komt goed uit de test bij rtings.com in deze klasse. De UNxxKU6300 in de US, is de UExxKU6000 in EU.

Latency 4k @ 60Hz + HDR: 20.4 ms.

HDR Tests: http://ca.rtings.com/tv/reviews/by-usage/hdr-gaming/best.

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 26-01-2017 11:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThaBEN
DarkSide schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:35:
[...]

Prima stuurtje voor de PS4. Heb die combi icm playseat challange ook gebruikt op de PC.
Zeker de pedalen zijn beter dan standaard. En deze combi is een mooie prijs.
En als je wilt kun je ook nog uitbreiden met de shifter. En later nog een beter stuurtje als je wilt.
Nu 2 dagen mijn Thrustmaster T150 Pro setje in gebruik i.c.m. VR.
Maar wat een beleving is het nu al _/-\o_ !

In maakte de beginnersfout om alle force feedback opties op max te zetten. Dan lijkt het meer alsof je stuurtje een rumble functie heeft dat niet veel aan de ervaring toevoegt.

Na enkele video's op YouTube te hebben bekeken heb ik flink wat settings omlaag geschroefd. En nu is het echt een super ervaring! Je voelt nu echt de G-krachten trekken aan je stuur wanneer je met hoge snelheid door de bochten gaat en kan hierdoor veel beter de grens voelen wanneer je auto in slip dreigt te raken dan met een standaard controller waardoor mijn tijden ook direct verbeterd zijn :D

Maar het zijn de kleine details die de ervaring zo uniek en realistisch maken. Bijvoorbeeld wanneer je met grote snelheid door een bocht gaat en er in die bocht een verhoging is waardoor je auto even van de grond komt. Je voelt dan tijdens het maken van die bocht de G-krachten aan je stuur trekken. Op het moment dat je wielen van de grond komen zijn deze G-krachten er niet en kun je je stuur vrij bewegen, en zodra je land zijn de G-krachten er weer. Dit voelt zo realistisch en is een ervaring die je nooit met controller zult meemaken. VR maakt deze ervaring helemaal af O+

Helaas had ik geen geld meer voor een playseat maar in plaats daarvan heb ik een simpele tuinstoel gepakt uit de tuin en die achterover laten leunen. In combinatie met VR voelt het dan alsnog alsof ik in een racestoel van een dikke sportwagen zit 8)

P.s.
Als je twijfelt om een stuur met FFB aan te schaffen probeer dan dit te testen bij een vriend. Voordat ik mijne ging aanschaffen heb ik in Mediamarkt Maastricht een Logitech G29 getest. Maar zelfs mijn goedkopere Thrustmaster T150 voelt 10x keer beter aan als die G29. Ik ben ervan overtuigd dat dit puur te maken heeft met de instellingen die je in elke game moet tweaken en zegt dit niets over de kwaliteit van de G29. In winkels draaien ze de stuurtjes op stock settings en om het maximale uit je FFB ervaring te halen ben je wel even een half uurtje aan het tweaken (en dit was inclusief YouTube video's met instructies). Het was in mijn geval een wereld van verschil tussen de standaard settings en de settings die ik op aanraden van een youtuber heb ingevoerd.

P.p.s.
De reden dat ik enkel het stuurtje gebruik voor VR Race games is dat ik op deze manier mijn setup overal kan plaatsen waar ik wil en niet per se recht voor de TV hoef te zitten. Zolang je maar voor de PS Camera zit werkt het. Het was mij teveel geld op dit moment om een Wheel Stand erbij te kopen en gezien ik beneden in de woonkamer speel had ik geen zin om voor elke race sessie de hele kamer te verbouwen.
Ik heb mijn PS4 en Thrustmaster hierdoor verhuisd naar de andere kant van de woonkamer en aan de computertafel bevestigd. Vervolgens met een 15m HDMI kabel alsnog een verbinding gelegd naar de TV en een kleine HDMI tafel vanuit mijn PS4 naar mijn PC monitor. Zo kan ik mijn race setup laten staan, kan ik nog altijd gamen op mijn TV en ziet het er relatief netjes uit (vind de vrouw belangrijk :+)

Let op!
Tot nu toe heb ik mijn stuurtje enkel gebruikt met DriveClub VR (arcade racer) en wil hem voornamelijk voor Dirt Rally VR gebruiken (simulatie racer) welke op 17 februari verschijnt. Ik verwacht dat de ervaring dan nog beter zal zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:31
Veel plezier met je stuur! Zo hoor je een racegame te rijden 8)
ThaBEN schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:25:
[...]
Voordat ik mijne ging aanschaffen heb ik in Mediamarkt Maastricht een Logitech G29 getest. Maar zelfs mijn goedkopere Thrustmaster T150 voelt 10x keer beter aan als die G29.
Dat ligt niet (alleen) aan het stuur en haar instellingen maar ook aan de game; zo is de force feedback in Driveclub nauwelijks aanwezig, waar ie in Project Cars is hoe ie hoort te zijn.

Zonder een discussie op te willen starten: Xbox Live krijgt deze maand Project Cars gratis. Dammit.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 26-01-2017 09:34 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Jumpman schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:04:
De Samsung UE43KU6000 voor kantoor gescoord voor € 404,19. :)

Komt goed uit de test bij rtings.com in deze klasse. De UNxxKU6300 in de US, is de UExxKU6000 in EU.

Latency 4k @ 60Hz + HDR: 20.4 ms.
Mag ik vragen waar je de tv voor die prijs hebt gekocht? Daarvoor heb ik ook wel interesse :)

Ik zie hem niet onder de €500,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Plux schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:48:
Gebrek aan schijfruimte ligt uiteraard niet aan een spel, algemene errors klinkt als een probleem met je HD of je PS4. Legio mensen hebben het spel inmiddels al, je bent zo ver ik weet de 1e met problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
jongf7 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 09:37:
[...]

Mag ik vragen waar je de tv voor die prijs hebt gekocht? Daarvoor heb ik ook wel interesse :)

Ik zie hem niet onder de €500,-
Coolblue met Casbback XL, maar ik zag net dat ze hem verhoogd hebben naar € 499,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
In de pricewatch stond hij nog wel voor €412,- idd, maar op de site voor €500,-

Heb hem nu wel voor €412,- bij Wehkamp gevonden!

Heb jij hem al binnen? Wat vind je van de HDR kwaliteiten?
Pagina: 1 ... 10 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!