Knowledge reigns supreme over nearly anything
Op sommige kantoren wordt wel eens gegamed.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verwijderd
PS Store's Games Under €20 offer continues this week, with savings on The Witness, Batman Arkham Knight and more:
https://store.playstation...TORE-MSF75508-GMESUND2016

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Oe! Voor een ieder die hem nog niet gespeeld heeft. AC Syndicate. Tof spel.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:28:
PlayStation Europe
PS Store's Games Under €20 offer continues this week, with savings on The Witness, Batman Arkham Knight and more:
[afbeelding]
inFAMOUS Second Son™ + inFAMOUS™ First Light bundle is nu 13 euro in de NL playstation store, lijkt mij wel een redelijke aanbieding als je het spel graag wil hebben.maghribier schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:34:
Ik zou graag Infamous willen hebben, maar wacht wel tot het een keer in de us store verschijnt.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Ik heb deze mail ook gehad en de code voor als je erbij zit komt later.Oxigeon schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:30:
Gisteren kreeg ik een mail van Ubisoft dat de Ghost Recon Wildlands beta eraan zit te komen op 2 februari. Hier stond echter (nog) geen code in. Meerdere mensen deze mail gehad met eventueel wel een code? Of gaat deze nog komen in de loop van deze of volgende week (of ik ben gewoon uitgeloot)?
Voor die prijs mag je hem zeker niet laten liggen. Zeer vermakelijk.Lasmibalsingh schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:46:
[...]
inFAMOUS Second Son™ + inFAMOUS™ First Light bundle is nu 13 euro in de NL playstation store, lijkt mij wel een redelijke aanbieding als je het spel graag wil hebben.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Heb van het weekend The Witness gekocht. Was een enorme fan van Braid, maar heb deze game kennelijk over het hoofd gezien.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:28:
PlayStation Europe
[afbeelding]
Ik heb een paar uurtjes gespeeld en hoewel ik de artstyle kan waarderen, is het niet mijn type game. Ik vind de puzzels te veel in herhaling vallen en juist doordat het alleen maar puzzelen betreft, wordt het mij snel te eentonig.
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Dystopian action RPG The Surge hits PS4 in May – watch the new trailer now:
PlayStation Europe
MXGP3: The Official Motocross Videogame is coming to PS4 this spring. Check out the trailer:
Ik denk dat die nog moet komen. De code voor de Beta van For Honor werd ook pas 2 dagen vantevoren verstuurd.Oxigeon schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:30:
Gisteren kreeg ik een mail van Ubisoft dat de Ghost Recon Wildlands beta eraan zit te komen op 2 februari. Hier stond echter (nog) geen code in. Meerdere mensen deze mail gehad met eventueel wel een code? Of gaat deze nog komen in de loop van deze of volgende week (of ik ben gewoon uitgeloot)?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik zag al dat het in Unity gemaakt was voro ze het zeiden. Je ziet dat somige dingen best goed werken en sommige helemaal niet.
Of te wel, de developer heeft een hoop dingen uit de asset store gehaalt en aan elkaar geplakt.
Ja je kunt in Unity dingen maken zonder ervaring in software development of asset development maar dan zul je toch nog steeds moeten weten wat je doet.
Je kunt echt goede games maken in Unity, maar dat kost net als in elke andere engine moeite.
1van de betere games in Unity: Grow HomeLOTG schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:52:
[...]
Ik zag al dat het in Unity gemaakt was voro ze het zeiden. Je ziet dat somige dingen best goed werken en sommige helemaal niet.
Of te wel, de developer heeft een hoop dingen uit de asset store gehaalt en aan elkaar geplakt.
Ja je kunt in Unity dingen maken zonder ervaring in software development of asset development maar dan zul je toch nog steeds moeten weten wat je doet.
Je kunt echt goede games maken in Unity, maar dat kost net als in elke andere engine moeite.
Verwijderd
4 things you need to know about DiRT 4 from @Codemasters, just announced for PS4:
https://blog.eu.playstati...irt-4-coming-soon-to-ps4/
Als het net zoiets word als Dirt 3 dan komt Dirt 4 zeker in huis. Daar vond ik de gameplay echt heerlijk spelen.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:08:
PlayStation Europe
4 things you need to know about DiRT 4 from @Codemasters, just announced for PS4:
[video]
Verwijderd
Melt away the competition with the new Glacier White DUALSHOCK 4 wireless controller, out now:
https://www.playstation.c..._Green&emcid=or-pe-101007
Witte V2 controller nu beschikbaar.
Verbaasd me eigenlijk wel dat ze met een Dirt 4 komen. Had gedacht dat Dirt Rally die plaats zou innemen en voorzien zou worden van nieuwe content de komende jaren, ofwel het Games As A Service model dat je steeds vaker ziet tegenwoordig.Jasphur schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:16:
[...]
Als het net zoiets word als Dirt 3 dan komt Dirt 4 zeker in huis. Daar vond ik de gameplay echt heerlijk spelen.
Waarschijnlijk was Dirt Rally voor veel mensen te moeilijk of te realistisch.kazuka schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:20:
[...]
Verbaasd me eigenlijk wel dat ze met een Dirt 4 komen. Had gedacht dat Dirt Rally die plaats zou innemen en voorzien zou worden van nieuwe content de komende jaren, ofwel het Games As A Service model dat je steeds vaker ziet tegenwoordig.
Het arcade gehalte van Dirt was natuurlijk super als je gewoon even Ken Block na wilde doen zonder te veel na te denken.
Verder zijn er nieuwe ni no kuni 2 previews en gameplay http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1337952 en bestaat de VR mode van ace combat 7 uit speciale missies. http://uploadvr.com/ace-combat-7-skies-unknown-psvr-preview/
Gelijk een extra controller, PS+ voor een jaar en voor nu Diablo 3 en Helldivers mee besteld. Ik heb nog een aantal games op het oog, maar die zijn inmiddels helaas weer duurder geworden net na de kortingsperiodes. Ik zie wel dat in de USA store deze games voordeliger zijn dus misschien maar uitzoeken hoe het kopen in de USA store in zijn werk gaat.
Sinds de snes geen console meer aangeraakt en tot ongeveer een half jaar terug pc gamer geweest. Na deze break hoop ik met de PS4 het gamen weer een beetje leuk te gaan vinden. We gaan het zien!
PSN: Alvanosa
Verwijderd
Claim je #GhostReconWildlands closed beta code hier http://betacode.ubi.com/f56c44a8 op=op!
Top, heb je altijd vermaakt met dirt games.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:08:
PlayStation Europe
[video]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Damn. Al opVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:39:
bol.com games
Claim je #GhostReconWildlands closed beta code hier http://betacode.ubi.com/f56c44a8 op=op!
Hmmm, eerst maar eens afwachten en reviews zien. Ik had de TEchnomancer blind gekocht en dat vond ik een draak van een spel/rpg ....Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:00:
PlayStation Europe
Dystopian action RPG The Surge hits PS4 in May – watch the new trailer now:
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik vind dit echt zo nietszeggend. Een aankondiging van een teaser van een trailerAlvanosa schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:35:
Video van de Square Enix en Marvel aankondiging:
[video]

....2018...The Avengers project is being designed for gamers worldwide and will be packed with all the characters, environments, and iconic moments that have thrilled longtime fans of the franchise. Featuring a completely original story, it will introduce a universe gamers can play in for years to come. More details on The Avengers project and other games will be announced in 2018
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
classic sqaure enix.Vrijdag schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:49:
[...]
Ik vind dit echt zo nietszeggend. Een aankondiging van een teaser van een trailer![]()
[...]
....2018...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee, je kan dan daarom eigenlijk altijd winnen met een linkse of rechtse hoekzwembroek schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:21:
En sta je met fighting games wel recht tegenover elkaar?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Misschien vind je het een domme vraag, maar ik vraag het me echt af of alles wel recht lijkt dan.Vrijdag schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:28:
[...]
Nee, je kan dan daarom eigenlijk altijd winnen met een linkse of rechtse hoek
Ik plaag je maarzwembroek schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:31:
[...]
Misschien vind je het een domme vraag, maar ik vraag het me echt af of alles wel recht lijkt dan.
Heb wel eens staan kijken naar een curved, zolang je er zelf recht voor zit maakt het volgens mij niets uit. Pas als je meer naar links of rechts zit vervormd het beeld (een klein) beetje.
Het hangt ook enigszins af vanuit welke positie je kijkt. Het lijkt me dat als de middellijn op ooghoogte is, dat de vervorming dan minimaal/niet waarneembaar is.zwembroek schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:40:
Okay, dank je. Ik heb er in de MM lang naar zitten kijken, maar bleef het me afvragen.
Slechte vergelijking: Ik heb wel eens in de bioscoop gezeten met een curved scherm en ik zat toen echt helemaal links. Dat zag er op zijn zachtst gezegd niet echt tof uit. Maar een tv is meestal niet zo extreem gebogen.
Anders moet je wat materiaal meenemen op een usb stick, een foto met rechte lijnen bijvoorbeeld. Die plug je er in en dan kan je voor jezelf wat hoeken testen.
Uiteraard moet je er dan wel recht voor zitten.
Met de formaten van de huidige schermen zit je namelijk bij een recht scherm dichter bij het midden van het scherm dan bij de uiteinden.
Edit:
Dat was bij kleine rechte schermen natuurlijk ook al, maar hoe groter hoe opvallender
[ Voor 12% gewijzigd door jongf7 op 26-01-2017 22:45 ]
En Grow Up natuurlijk!Jasphur schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:03:
[...]
1van de betere games in Unity: Grow Home
Oja! Die moet ik nog spelen. Ik hoop dt ie snel als PSplus game beschikbaar komt, zo heb ik Grow Home ook in huis gehaald.
Maar wat is het nut? Je plaatst nu een teaser en over een jaar kom je met meer informatie. Ik ben volgende week al vergeten dat ik hem gezien heb, want het was zo niets zeggend.
Ik betwijfel of ik volgend jaar uberhaupt nog weet dat er een teaser was.
Verwijderd
Toe aan een nieuwe of extra PS4 controller? Alleen vandaag is de zwarte Wireless Dualshock 4 V2 Controller €44,99
https://www.bol.com/nl/p/...ler-ps4/9200000064884470/
Voor degene die nog een versie 2 controller zoeken. Goedkoper kan bijna niet.
Hij was laatst in de sale, toen heb ik hem gelijk gekocht. Weet niet meer voor welk bedrag, ik dacht €7,99.Jasphur schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:50:
[...]
Oja! Die moet ik nog spelen. Ik hoop dt ie snel als PSplus game beschikbaar komt, zo heb ik Grow Home ook in huis gehaald.
Deze aankondiging is wel extreem vroeg inderdaad, maar normaal kunnen ze dit doen voor de aandeelhouders. Helft van de tijd lekt er ook wel uit waar z'n studio mee bezig is, nu is het meteen duidelijk.LOTG schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:50:
[...]
Maar wat is het nut? Je plaatst nu een teaser en over een jaar kom je met meer informatie. Ik ben volgende week al vergeten dat ik hem gezien heb, want het was zo niets zeggend.
Ik betwijfel of ik volgend jaar uberhaupt nog weet dat er een teaser was.
Als je geen Ps4 hebt is de ps4 pro de keuze. Een slim kopen vind ik erg onhandig, het scheelt "maar" +- 100 euro maar je krijgt er veel meer voor terug. De Pro is niet eens zo lang uit, maar je merkt verschil met een normale ps4 en dat wordt alleen maar meer.stfn89 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:27:
Zojuist de knoop doorgehakt en een PS4 Pro besteld. Ik had de stille hoop dat de prijs nog wat zou dalen in aanloop naar de BTW acties, maar consoles doen niet mee. (Deden ze voorheen ook niet, maar hoop doet leven). Aangezien er berichten zijn dat sony moeite heeft om winkels van stock te blijven voorzien en bij de Horizon dawn een PS4 Slim gebundeld is i.p.v. een Pro zie ik geen reden om langer te wachten.
Gelijk een extra controller, PS+ voor een jaar en voor nu Diablo 3 en Helldivers mee besteld. Ik heb nog een aantal games op het oog, maar die zijn inmiddels helaas weer duurder geworden net na de kortingsperiodes. Ik zie wel dat in de USA store deze games voordeliger zijn dus misschien maar uitzoeken hoe het kopen in de USA store in zijn werk gaat.
Sinds de snes geen console meer aangeraakt en tot ongeveer een half jaar terug pc gamer geweest. Na deze break hoop ik met de PS4 het gamen weer een beetje leuk te gaan vinden. We gaan het zien!
Diablo 3 is een goede game. Er zijn veel games in de aanbieding nog, god of war 3 bijv. voor 9,49 euro. Ik heb m gehaald en nog niet gespeeld, maar schijnt een ijzersterke game te zijn. Verder kun je idd makkelijk via de US store dingen kopen en ook via amazon.com kun je (digitale) codes kopen die soms echt fors goedkoper zijn dan hier (denk aan soms de helft goedkoper). Veel plezier lig met je aankoop, voor 400 euro (ik had m voor 360 euro) krijg je niet zo'n gamemachine als de ps4. PC masterrace wordt weleens gezegd, ja maar dan moet je wel minimaal het dubbele van een ps4 pro neerleggen wil je beetje leuk gamen. Icm piraten wel weer interessant, maar dat doe ik niet (meer).
Grow Home was toen gratisralph075 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:03:
[...]
Hij was laatst in de sale, toen heb ik hem gelijk gekocht. Weet niet meer voor welk bedrag, ik dacht €7,99.

Extreem vroeg was de aankondiging van Cyberpunk 2077, die nieuwe game van CD Projekt Red (niet beursgenoteerd overigens). De reveal trailer was van January 2013, dik 4 jaar geledenNieuwevolger schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:19:
[...]
Deze aankondiging is wel extreem vroeg inderdaad, maar normaal kunnen ze dit doen voor de aandeelhouders. Helft van de tijd lekt er ook wel uit waar z'n studio mee bezig is, nu is het meteen duidelijk.
Maar goed, de context was hier wellicht wat anders en het was meer bedoeld om te laten zien waar de devs zich de komende jaren mee bezig gingen houden.
Die was inderdaad extreem vroeg, maar het verschil was dat het wel een indrukwekkende trailer was en er niet meteen gezegd werd dat we er voorlopig niets meer van zouden horen. Nu ben je er op ingesteld dat je er voorlopig niets meer van hoort. Zo creëer je geen interesse.kazuka schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 10:25:
[...]
Extreem vroeg was de aankondiging van Cyberpunk 2077, die nieuwe game van CD Projekt Red (niet beursgenoteerd overigens). De reveal trailer was van January 2013, dik 4 jaar geledenEn we weten op dit moment eigenlijk nog weinig nieuws.
Maar goed, de context was hier wellicht wat anders en het was meer bedoeld om te laten zien waar de devs zich de komende jaren mee bezig gingen houden.
Bedankt voor de heads up. Gisteren deze mee besteld met de PS4 Pro a € 54.99. Even contact opgenomen met bol.com en een tegoedbon van € 10.- in mijn account gestort gekregen. top service!Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 08:59:
bol.com games
Toe aan een nieuwe of extra PS4 controller? Alleen vandaag is de zwarte Wireless Dualshock 4 V2 Controller €44,99
https://www.bol.com/nl/p/...ler-ps4/9200000064884470/
Voor degene die nog een versie 2 controller zoeken. Goedkoper kan bijna niet.
Sowieso is dit groot nieuws voor square enix, hun westerse franschises verkopen allemaal niet bijzonder goed, de nieuwe deux ex behoorlijk matig zelfs. Dit project kan het tij keren voor square enix.
Ik heb geen glazen bol maar ik vind het ook vreemd dat Sony niet met een PS4-pro bundle komt. Nu hangt het helemaal af van de winkelier met wat voor aanbiedingen er komen mbt de ps4-pro, het is financieel niet interessant voor de winkelier om zelf zulke bundels samen te stellen.uutgrunn schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:52:
Een vraagje, ik ben van plan om een PS4 pro te kopen. Nu voor 388 bij de mediamarkt in zuidoost. Maar wat denken jullie, zullen er ook PS4 pro bundles nog gaan komen? Want ik zag wel bij amazon een PS4 pro bundle. Maar ik hoop dat ze ook nog in Nederland mee komen. En verwachten jullie dat de PS4 pro ook goedkoper gaat worden komend jaar?
Horizon Zero Dawn was de uitgelezen kans om een PS4-pro bundle te introduceren maar dat wordt 'slechts' een PS4-slim bundle las ik een paar dagen geleden.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik denk dat ze pas met de bundels beginnen als de Xbox Scorpio uitkomt, dan gaan ze denk ik ook wat meer op de PRO focussen.uutgrunn schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:52:
Een vraagje, ik ben van plan om een PS4 pro te kopen. Nu voor 388 bij de mediamarkt in zuidoost. Maar wat denken jullie, zullen er ook PS4 pro bundles nog gaan komen? Want ik zag wel bij amazon een PS4 pro bundle. Maar ik hoop dat ze ook nog in Nederland mee komen. En verwachten jullie dat de PS4 pro ook goedkoper gaat worden komend jaar?
Ik denk dat ze vooral op prijs vlak de Scorpio nog even uit de boom kijken. Waarom de prijs omlaag halen voordat je een concurent hebt? Als die ook voor 400 op de markt komt denk ik dat ze de advies prijs met 50 euro laten zakken (de Pro is dan ook al (bijna) een jaar uit), maar als hij duurder is zal het afhangen van of en hoeveel beter hij is of lijkt.Alvanosa schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:00:
[...]
Ik denk dat ze pas met de bundels beginnen als de Xbox Scorpio uitkomt, dan gaan ze denk ik ook wat meer op de PRO focussen.
Persoonlijk denk ik van wel, maar wellicht hebben jullie goede beargumentatie waarom juist niet. Of juist wel.
Het is omdat ik al een PS4 heb, anders had ik de Pro gekocht, aangezien het niet alleen maar voordelen heeft voor een 4k tv maar ook op een Full HD.uutgrunn schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:21:
bedankt voor de antwoorden. Dat wordt dus straks een pro kopen. En wat is jullie mening. Is de prijs van de PS4 pro rechtvaardig wat betreft de 4K ondersteuning?
Persoonlijk denk ik van wel, maar wellicht hebben jullie goede beargumentatie waarom juist niet. Of juist wel.
Aangezien ik vanaf de launch de PS4 heb vind ik het, het nog niet waard om te veranderen.
Voor de hardware die erin zit is 388 euro een goeie prijs. Je hebt ook meteen een 1hdd harde schrijf erin, wat geen overbodige luxe is tegen over 500gb.uutgrunn schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:21:
bedankt voor de antwoorden. Dat wordt dus straks een pro kopen. En wat is jullie mening. Is de prijs van de PS4 pro rechtvaardig wat betreft de 4K ondersteuning?
Nou hopen dat ik door The Witcher heen ben voor die tijd ...
Ik ben wel benieuwd wat mensen van plan zijn. Ik ga zelf voor de Vikings. Lekker hakken met bijlen
psn: jagermeistertim
Ik kan je een uitnodiging sturen voor de beta, maar je moet in m'n uPlay vriendenlijst staan. Stuur me een pm als je wilt.Radiance schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:55:
Ik had For Honor graag geprobeerd maar helaas geen key ontvangen voor de beta.
PSN ID: Beest41
Wacht ff, moet je iets met Uplay doen als je die Beta wilt spelen?SCARfaceE schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:59:
[...]
Ik kan je een uitnodiging sturen voor de beta, maar je moet in m'n uPlay vriendenlijst staan. Stuur me een pm als je wilt.
PSN ID Binloading_nl
Nee, maar iedereen kan 3 Uplay vrienden uitnodigen voor de beta.steefje schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:02:
[...]
Wacht ff, moet je iets met Uplay doen als je die Beta wilt spelen?
Dat kan ik ook doen als er nog meer mensen interesse hebben. Stuur maar een berichtje. Onder de voorwaarde dat jullie voor de vikings gaan vechtenSCARfaceE schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:59:
[...]
Ik kan je een uitnodiging sturen voor de beta, maar je moet in m'n uPlay vriendenlijst staan. Stuur me een pm als je wilt.
psn: jagermeistertim
Geldt dit ook voor de ghost recon wildlands beta?SCARfaceE schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:03:
[...]
Nee, maar iedereen kan 3 Uplay vrienden uitnodigen voor de beta.
Thanks! Ik heb je een berichtje gestuurd.SCARfaceE schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:03:
[...]
Nee, maar iedereen kan 3 Uplay vrienden uitnodigen voor de beta.
I know, Grow Home had ik ook via Plus. Volgens mij was het de eerste keuzegame vanuit de PS+ community, toch?
Ik heb Grow Home helemaal uitgespeeld. Daardoor ook zonder twijfel Grow Up gekocht (toen ie eenmaal in de sale kwam). Grow Up is wel een stuk grotere en uitgebreidere wereld. Voor mij zeker de €8 waard.
ik heb de ps4 pro in combinatie met een 4k tv, en zou niks anders meer willen.uutgrunn schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 12:21:
Dus ja het is een aanrader
Klopt, gave gave (Grow Home). Net ff gekeken en de normale prijs is 10 euro, daar hoef je hem ook niet voor te laten liggenralph075 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:01:
[...]
I know, Grow Home had ik ook via Plus. Volgens mij was het de eerste keuzegame vanuit de PS+ community, toch?
Ik heb Grow Home helemaal uitgespeeld. Daardoor ook zonder twijfel Grow Up gekocht (toen ie eenmaal in de sale kwam). Grow Up is wel een stuk grotere en uitgebreidere wereld. Voor mij zeker de €8 waard.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Hoe is Grow Home verder? Beetje zelfde verhaal of mag ik wat anders verwachten?ralph075 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:01:
[...]
Aangezien ik weekend weg ben heb ik een beta key over voor for honor
5QNE-M2NN-FQJB
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Helaas al niet meer geldigsten123 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:04:
Mede gamers,
Aangezien ik weekend weg ben heb ik een beta key over voor for honor
5QNE-M2NN-FQJB
SamuraiTTHEEBO1 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:19:
[...]
Dat kan ik ook doen als er nog meer mensen interesse hebben. Stuur maar een berichtje. Onder de voorwaarde dat jullie voor de vikings gaan vechten
Knowledge reigns supreme over nearly anything
http://kotaku.com/today-i...ed-up-for-play-1791646092
Als Sony nog meer van zulke system sellers kan uitbrengen, is de PSVR een blijvertje.
Het zou me ook niets verbazen als ze al aan de PSVR2 zitten te knutselen.
Het borduurt voort op hetzelfde verhaal, maar wel met nieuwe toevoegingen en vernieuwingen in bestaande zaken.Jasphur schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:04:
[...]
Hoe is Grow Home verder? Beetje zelfde verhaal of mag ik wat anders verwachten?
Bijvoorbeeld:
Zo moet je planten verzamelen voor de catalogus. Dat klinkt vast bekend. Planten hebben nu ook een functie in het spel. Eenmaal in de catalogus, kan je planten in de wereld plaatsen om ze daar te gebruiken om verder te komen. Zo heb je planten die als trampoline werken, planten waarmee je water over kan steken, etc.
Klinkt leuk. Dus nog iets meer puzzelachtiger.ralph075 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:59:
[...]
Het borduurt voort op hetzelfde verhaal, maar wel met nieuwe toevoegingen en vernieuwingen in bestaande zaken.
Bijvoorbeeld:
Zo moet je planten verzamelen voor de catalogus. Dat klinkt vast bekend. Planten hebben nu ook een functie in het spel. Eenmaal in de catalogus, kan je planten in de wereld plaatsen om ze daar te gebruiken om verder te komen. Zo heb je planten die als trampoline werken, planten waarmee je water over kan steken, etc.
Weet je zeker dat het niet de patch voor Dead or Alive Xtreme 3 is?cornfed99111 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:55:
In Japan zijn ze nu helemaal crazy geworden van de PSVR en Resident Evil 7.
http://kotaku.com/today-i...ed-up-for-play-1791646092
Als Sony nog meer van zulke system sellers kan uitbrengen, is de PSVR een blijvertje.
Het zou me ook niets verbazen als ze al aan de PSVR2 zitten te knutselen.
Nou ja, zou ook kunnen dat ze allemaal hun PSVR komen ruilen voor een XBox One.LOTG schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:04:
[...]
Weet je zeker dat het niet de patch voor Dead or Alive Xtreme 3 is?
Denk van niet.
Verwijderd
Er zitten leuke story DLC's in de seasonpass.Nieuwevolger schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:40:
Ik ga zo de complete edition van batman arkham knight kopen, heb je uberhaud nog wat aan die season pass? Ik lees over het algemeen dat het oplichterij was.
Voor de prijs zoals hij nu in de store staat is het zeker geen oplichterij. Je kan er ook behoorlijk veel troffeeen mee halen trouwens.Nieuwevolger schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:40:
Ik ga zo de complete edition van batman arkham knight kopen, heb je uberhaud nog wat aan die season pass? Ik lees over het algemeen dat het oplichterij was.
Voor deze prijs niet nee, maar hij was 40 euro en je kreeg voornamelijk skins ervoor terug lees ik zo.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:44:
[...]
Voor de prijs zoals hij nu in de store staat is het zeker geen oplichterij. Je kan er ook behoorlijk veel troffeeen mee halen trouwens.
Ik kan nog 2 mensen een invite sturen via uplay als je wilt.
Graag! Heb je een pb gestuurd.SCARfaceE schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 19:09:
[...]
Ik kan nog 2 mensen een invite sturen via uplay als je wilt.

Nee. Maar als je je PS4 uitzet in restmode gaat de download gewoon door. RTFM?Geteisem schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:43:
Ok. Het is wel klaagdag vandaag maar goed. Kom er dus net achter dat er geen optie is om de PS4 automatisch te laten uitschakelen als die klaar is met een download. Dit kon naar mijn weten wel op de voorgaande generatie consoles. Dit is toch wel een erg basic feature
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Restmode is niet hetzelfde uitgeschakeld.Voxalizer schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:52:
[...]
Nee. Maar als je je PS4 uitzet in restmode gaat de download gewoon door. RTFM?
Dit!Uffeltje schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:58:
[...]
Restmode is niet hetzelfde uitgeschakeld.Geteisem heeft hier zeker wel een punt.
Restmode niet hetzelfde als uitzetten. Dus kom niet aanzetten met read the manual onzin.Voxalizer schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 22:52:
[...]
Nee. Maar als je je PS4 uitzet in restmode gaat de download gewoon door. RTFM?

Wist je dat je quotes kunt combineren
[ Voor 44% gewijzigd door Chaoss op 28-01-2017 11:08 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Volgens de game is er geen activiteit online helaas.
Ik vind nu wel matches dus ga weer verder!
Maar als je 'm uitschakelt, dan downloadt er ook niets.Voxalizer schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 23:29:
Details. Dan schakel je hem toch gewoon uit in restmode? Kost nog minder stroom ook dan aan laten staan tot de boel gedownload is.
Dit topic is gesloten.
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!