Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week Call of Duty : Infinite Warfare en Titanfall 2 uitgespeeld.
Twee leuke spellen, waarvan Titanfall 2 het mooiste verhaal had.

Resident Evil 7 is hier al gepreload, dus daar ga ik dinsdag mee aan de slag.

Yakuza 0 staat ook op mijn verlanglijstje voor dinsdag, maar die is niet te preorderen.
Dus maar afwachten of Yakuza 0 dinsdag digitaal in de NL PS Store verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

harrybeuker schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:02:
heeft al iemand de Sony PlayStation Wireless Platinum headset? ik ben benieuwd of de microfoon nu beter is dan de vorige versie :)
Microfoon is gewoon ECHT slecht. Ik vind hem slechter dan de Gold. Verder is de headset wel een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:55

DarkSide

theres no place like ::1

ThaBEN schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:41:
Zijn er mensen met ervaring met Force Feedback Race Stuurtjes voor de PS4?

Ik wil de Thrustmaster T150 Pro aanschaffen. Dat is het stuur inclusief de T3PA pedaal uitbreiding.

[afbeelding]

Ik vind de prijs alleen redelijk duur (€220) gezien ik hem waarschijnlijk alleen maar voor 2 games ga gebruiken namelijk: Dirt Rally VR en Driveclub VR (en later Gran Turismo 6).

Het lastige is dat je ze nergens kan testen waardoor ik niet weet of het de moeite waard is voor de prijs die ze kosten. Vandaag wel de Logitech G29 getest in Media Markt maar die was zo ontzettend afgezeikt en hing in een playseat opstelling die half uit elkaar lag waardoor ik alsnog niet niet een realistisch oordeel kan geven.

Iemand hier die de Thrustmaster T150 en/of T3PA gebruikt?
Prima stuurtje voor de PS4. Heb die combi icm playseat challange ook gebruikt op de PC.
Zeker de pedalen zijn beter dan standaard. En deze combi is een mooie prijs.
En als je wilt kun je ook nog uitbreiden met de shifter. En later nog een beter stuurtje als je wilt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik zag net op Facebook een sign up voorbij komen voor For Honor closed beta van 26 t/m 29 januari.
http://forhonor.ubisoft.com/game/en-ca/register/

Ik zat gisteren toevallig even in de store te neuzen en vond het er wel erg gaaf uit zien!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:23
Zijn er mensen met ervaring met Force Feedback Race Stuurtjes voor de PS4?

Ik wil de Thrustmaster T150 Pro aanschaffen. Dat is het stuur inclusief de T3PA pedaal uitbreiding.

[afbeelding]

Ik vind de prijs alleen redelijk duur (€220) gezien ik hem waarschijnlijk alleen maar voor 2 games ga gebruiken namelijk: Dirt Rally VR en Driveclub VR (en later Gran Turismo 6).

Het lastige is dat je ze nergens kan testen waardoor ik niet weet of het de moeite waard is voor de prijs die ze kosten. Vandaag wel de Logitech G29 getest in Media Markt maar die was zo ontzettend afgezeikt en hing in een playseat opstelling die half uit elkaar lag waardoor ik alsnog niet niet een realistisch oordeel kan geven.

Iemand hier die de Thrustmaster T150 en/of T3PA gebruikt?
Heb zelf de T300 Alcantara edition.. en ook ik kan bevestigen dat de pedalen goed zijn, Stuurtje zelf heb ik nooit mee geraced.. Vind het zelf wel een voordeel dat je bij de T300 je stuurwiel kan vervangen, mocht er dan een keer knopjes vast gaan zitten op den duur, hoef je niet je hele stuur weg te mikken maar kun je gewoon een nieuwe opzetten. Of als je base kapot gaat kun je gewoon een losse nieuwe kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:34
Er zijn wel goedkopere stuurtjes te vinden (Thrustmaster T80 bijvoorbeeld) maar dan zit je vaak zonder Force Feedback. En geloof me, dat wil je niet ;)
Ik heb hier ook een stuur staan (T500) incl playseat en gebruik 'm enkel en alleen voor Project Cars.
Het is de aanschaf meer dan waard geweest :)

Iets anders: ik ben 2 weken geleden aan The Witcher 3 begonnen en heb er nu zo'n 30 uurtjes inzitten.
Speelt heerlijk weg, de game heeft nergens haast en zit goed in elkaar.
Ja, soms doet het poppetje en/of het paard niet wat ik wil maar dat nemen we maar voor lief.

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 22-01-2017 11:47 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Damn Yakuza 0 is wel weer een toffe game hoor, verhaal zit echt goed in de game en het vechtsysteem is ook verslavend.
Characters zijn goed uitgewerkt, en de game ziet er goed uit.

[ Voor 21% gewijzigd door Origins op 22-01-2017 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:50:
Damn Yakuza 0 is wel weer een toffe game hoor, verhaal zit echt goed in de game en het vechtsysteem is ook verslavend.
Characters zijn goed uitgewerkt, en de game ziet er goed uit.
Ik hoop dat het spel dinsdag in de NL PS Store komt te staan.

Dan is ie voor mij.

>:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:58:
[...]

Ik hoop dat het spel dinsdag in de NL PS Store komt te staan.

Dan is ie voor mij.

>:)
Ik zou hem laten gaan Dennis. Ik heb mensen al gehoord over zweten bij de eerste boss! Veel te moeilijk voor je ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:37

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb een PS4 Slim gekocht die is aangesloten op een Dell 24" Full HD monitor i.c.m. een Turtle Beach PX4 headset.

Nu wist ik dat de PS4 slim geen optical out had, dus heb ik een Lindy 4K ARC extractor gekocht en keurig tussen de PS4 en mijn TB PX4 headset geplaatst.

Helaasssss... dat werkt dus niet :(
Ik zie geen Dobly icoontje op de breakout box verschijnen (alle audio format en HDM Audio Output combinaties al geprobeerd).

Is er iemand anders met een briljant idee cq. oplossing? Nieuwe TV/Monitor is geen optie helaas ...
Maar andere oplossingen (extractors bijv.) sta ik voor open.

Overigen krijg ik WEL geluid uit mijn 5.1 surround set aangesloten op mijn receiver. Dus het geluid gaat wel door de ARC extractor dus.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
-SaveMe- schreef op zondag 22 januari 2017 @ 12:10:
[...]

Ik zou hem laten gaan Dennis. Ik heb mensen al gehoord over zweten bij de eerste boss! Veel te moeilijk voor je ;)
Er is daarom gelukkig ook een easy mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op zondag 22 januari 2017 @ 12:15:
[...]

Er is daarom gelukkig ook een easy mode :)
Ik denk dat saveMe het over nioh heeft ipv yakuza 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 22 januari 2017 @ 12:25:
[...]

Ik denk dat saveMe het over nioh heeft ipv yakuza 0.
you sure? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Is het vandaag pest Dennis dag ofzo? Laat die jongen toch lekker op zijn manier genieten 😊👍

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch niet, niet goed gelezen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Idd, ik had het over Yakuza :) Nioh wil ik zelf ook niet aan denken. Vind het er niet aansprekend uitzien en nog moeilijker dan BB/DS hoeft voor mij niet :)
TTHEEBO1 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 12:36:
Is het vandaag pest Dennis dag ofzo? Laat die jongen toch lekker op zijn manier genieten 😊👍
Integendeel! Ik probeer Dennis een miskoop te besparen! Uit liefde :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Say hello to the Glacier White PlayStation 4. If you want one, skate over to stores from this Tuesday, 24th January:

https://blog.eu.playstati...ation-4-out-24th-january/

(Iemand die de witte versie gaat halen dinsdag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar blijft de witte Pro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een zilveren zou ook dik zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
Las toevallig wat op een site over de nieuwe God of War

'' is playable from start to end. Barlog clarifies that “God of War 4” would not play for 10 to 12 hours but shorter in which the game would be focused on a story between father and son. In a tweet, Barlog says, “Just finished first full play through with the leads,” GameSpot reports.

Ik weet niet hoe het met de voorgaande gow games zit, maar laten we zeggen 8uur volledige speeltijd voor een spel van 60 euries vind ik eigenlijk best een tegenvaller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:06:

'' is playable from start to end. Barlog clarifies that “God of War 4” would not play for 10 to 12 hours but shorter in which the game would be focused on a story between father and son. In a tweet, Barlog says, “Just finished first full play through with the leads,” GameSpot reports.

Ik weet niet hoe het met de voorgaande gow games zit, maar laten we zeggen 8uur volledige speeltijd voor een spel van 60 euries vind ik eigenlijk best een tegenvaller...
Deel 3 was je met 8 uur ook wel klaar, volgens mij was acsensions iets langer. Waar heb je dat bericht gevonden dan (een link), kan het niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Nieuwevolger schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:16:
[...]

Deel 3 was je met 8 uur ook wel klaar, volgens mij was acsensions iets langer. Waar heb je dat bericht gevonden dan (een link), kan het niet terug vinden.
http://www.mobilenapps.co...led-star-wars-tv-show.htm

Serieus, dan heb je die game als je beetje doorspeelt in 2 dagen uitgespeeld.. jammer ik vond uncharted 4 voor mijn gevoel al ''te kort'' en die duurde toch een stuk langer dan 8 uur :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ambition88 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:06:

Nee man, dit zijn typische games die echt niet te lang moeten duren, ik ga me op een gegeven moment zo ergeren als het langer duurt puur om het te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Origins schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:24:
[...]

Nee man, dit zijn typische games die echt niet te lang moeten duren, ik ga me op een gegeven moment zo ergeren als het langer duurt puur om het te rekken.
Ja het is misschien persoonlijk, maar als het verhaal goed is en het combat inderdaad zo gruwelijk lekker aanvoelt als dat het eruit ziet in de E3 demo, waarom zou je dan willen dat het klaar is na 8uurtjes? echte replay value heeft het ook niet en je betaalt er wel de volle mep voor.

Ah fijn ffe uitspelen in 1 weekendje en dan op marktplaats zetten i guess. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Ambition88 op 22-01-2017 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Origins schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:24:
[...]

Zoals mafia 3 dus, man wat een grind was dat zeg, pfff

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:22:
[...]

http://www.mobilenapps.co...led-star-wars-tv-show.htm

Serieus, dan heb je die game als je beetje doorspeelt in 2 dagen uitgespeeld.. jammer ik vond uncharted 4 voor mijn gevoel al ''te kort'' en die duurde toch een stuk langer dan 8 uur :-(
8 uur ben je inderdaad wel heel snel doorheen, uncharted 4 ben je wel dubbel zo lang mee bezig. Om even in context van die tot 10 tot 12 uur te komen. Iemand twitterde met de vraag of het 10 tot 12 uur duurde, waar op de beste man reageerde met 'no'. Het kan betekenen dat het langer duurt, maar dat lijkt me aan de ene kant ook sterk.
http://www.cinemablend.co...took-a-major-step-forward
Vind het vooral telleurstellend dat santa monica er eerst 5 jaar over doet om een game te maken en dan zou het korter dan 10 uur duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Nieuwevolger schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:33:
[...]

8 uur ben je inderdaad wel heel snel doorheen, uncharted 4 ben je wel dubbel zo lang mee bezig. Om even in context van die tot 10 tot 12 uur te komen. Iemand twitterde met de vraag of het 10 tot 12 uur duurde, waar op de beste man reageerde met 'no'. Het kan betekenen dat het langer duurt, maar dat lijkt me aan de ene kant ook sterk.
http://www.cinemablend.co...took-a-major-step-forward
Vind het vooral telleurstellend dat santa monica er eerst 5 jaar over doet om een game te maken en dan zou het korter dan 10 uur duren.
Dus dat. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Zo deze wil ik jullie niet onthouden:

Nioh Onyudo boss.
Afbeeldingslocatie: http://download.gamezone.com/uploads/image/data/1204709/article_post_width_niohgun.jpg

https://twitter.com/Joe_ZuCK/status/823191836772671491

Ben zoals jullie kunnen lezen heel erg te spreken over dit spel. Ben nu level 18 ofzo in de Twilight Zone (kan het nog moeilijker? Ja dat kan..).

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij vindt je aardig. Je kreeg een likje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

-SaveMe- schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:11:
Hij vindt je aardig. Je kreeg een likje ;)
Tongzoen. Was er aardig ondersteboven van.. :p Die damage ook.. Niet normaal.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InF.Inc schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:17:
[...]

Tongzoen. Was er aardig ondersteboven van.. :p Die damage ook.. Niet normaal.
Hehehe 8). Was inderdaad geen subtiele zoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pittige game inderdaad NioH. Vooral ook omdat de controls iets anders zijn dan de Souls games. Plus die stances en guard houding. Wel absoluut vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit eigenlijk te wachten op de Pro patch voor Fallout 4. Moet de twee grote DLC's nog doen en dat wil ik graag Pro-optimized doen.... duurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:52:
Ik zit eigenlijk te wachten op de Pro patch voor Fallout 4. Moet de twee grote DLC's nog doen en dat wil ik graag Pro-optimized doen.... duurt lang!
Bethesda kennende komt de patch een keer in maart, de patch zal vast wel weer net zoveel problemen mee brengen als wat er verbeterd wordt. Op de patch die dit oplost moet je dan ook weer 3 maanden wachten. classic bethesda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop eigenlijk binnenkort. Feb is nog wat leeg qua games, daarna komt er weer veel aan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:01:
Ik hoop eigenlijk binnenkort. Feb is nog wat leeg qua games, daarna komt er weer veel aan ....
Heerlijk deze "lege" maanden.
Mooie tijd om aan de backlog te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

bram1984 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:47:
Pittige game inderdaad NioH. Vooral ook omdat de controls iets anders zijn dan de Souls games. Plus die stances en guard houding. Wel absoluut vet. :)
Ik moet eerlijk zeggen dat als je een beetje goede gear hebt en wat skills geunlocked, het spel lekker weg speelt en niet zo moeilijk meer is. Hetzelfde wat jij kan beamen denk ik met Bloodborne. Zit nu nog altijd te twijfelen over dat spel.. Het spel wordt de hemel ingeprezen, maar mijn onderbuikgevoel weerhoud me ervan het spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:56
Aardig spel NioH, alleen soms is gestunlocked worden erg irritant. Heb ook die level 25 mission afgemaakt en inderdaad met wat betere wapens (upgraden bij blacksmith) is het al heel wat makkelijker. Ook dat dodgen Ki-restore doet is een belangrijke skill. Denk niet dat ik 'm bij launch koop, maar wat later met korting.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:35:
[...]

Precies :) Al 3 games uitgespeeld deze maand (TF2 sp vond ik briljant btw _/-\o_ ) en heb er nog wel een paar te gaan. Yakuza 0 komt van de week ook binnen en daar kan je ook zo 40 uur in proppen volgens mij. En dan mijn dagelijkse potjes Rocket League en de uren GTA online....Kan wel een jaar of 3 zonder game releases gebruiken eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:35:
[...]

Klopt. En mijn backlog bestaat dus uit die Fallout 4 dlc's oa... En ik wil ze gewoon graag spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:23
Weet niet of dit het juiste topic is, maar ik ben eens wat rond aan het kijken naar een headset voor de PS4, speel eigenlijk alleen maar Fifa doet en racegames en heel af en toe eens een shooter.. Ook hoef ik hem niet te kopen omdat er iemand last heeft van het tv geluid.. Dus nu is mijn vraag is dit nu een meerwaarde of kan ik het beter houden bij het tv geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Eriko1 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:02:
Weet niet of dit het juiste topic is, maar ik ben eens wat rond aan het kijken naar een headset voor de PS4, speel eigenlijk alleen maar Fifa doet en racegames en heel af en toe eens een shooter.. Ook hoef ik hem niet te kopen omdat er iemand last heeft van het tv geluid.. Dus nu is mijn vraag is dit nu een meerwaarde of kan ik het beter houden bij het tv geluid
Waarom wil je een headset? Waar heb je hem voor nodig? Het komt over alsof je zelf niet weet waarom je er eentje wilt hebben.
Voor de heb? Om toch eens te kunnen babbelen tijdens het gamen met anderen? Surround geluid ervaren dat je systeem bij de TV eventueel niet heeft?

Een headset is altijd goed om in de buurt te hebben vind ik persoonlijk. Maar ik ben dan wel vrij actief in multiplayer games en speel vaak met vrienden. Dus tja.

En ja, soms is het ook solo gewoon lekker om met een headset op te gamen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eriko1 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:02:
Geen rocketscience dat een beetje headset beter klinkt dan TV geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
-SaveMe- schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:32:
[...]

Klopt. En mijn backlog bestaat dus uit die Fallout 4 dlc's oa... En ik wil ze gewoon graag spelen :)
tip: speel de verhaal dlc's in volgorde zoals ze zijn uitgekomen. Dus eerst far harbor en dan nuka-world. Maar idd, ze doen hun aardige tijd over hun patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
InF.Inc schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:54:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat als je een beetje goede gear hebt en wat skills geunlocked, het spel lekker weg speelt en niet zo moeilijk meer is. Hetzelfde wat jij kan beamen denk ik met Bloodborne. Zit nu nog altijd te twijfelen over dat spel.. Het spel wordt de hemel ingeprezen, maar mijn onderbuikgevoel weerhoud me ervan het spel te spelen.
Bloodborne blijft toch wel het summum hoor, dus die zou ik dan gauw oppakken, als je dit vet vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Ik heb weer wat eurotjes te besteden.
Maar wat zal ik halen:

The Witcher 3: Wild Hunt - Game of The Year Edition;
Rise Of The Tomb Raider: 20 Year Celebration;
of
Uncharted 4: A Thief's End?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Ik vond Uncharted beter dan Tomb Raider.

Met name dat je bij Tomb Raider 80% in een sneeuwgebied zit viel me tegen. In de trailers leek het meer alsof je overal over de hele wereld zou komen.

The Witcher GOTY ligt nog altijd in mijn backlogkast :9

[ Voor 46% gewijzigd door ThaBEN op 23-01-2017 09:16 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:17
Jasphur schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:07:
Maar wat zal ik halen:

of
The Witcher 3 en Tomb Raider/Uncharted zijn verschillende spellen.

Met The Witcher 3 kan je het langst mee uit de voeten. Grote open wereld RPG, met een mooi verhaal en een redelijk uitgebreid combat systeem. Mijn game of the year.

Uncharted 4 is een holywoodfilm die je speelt, met veel schietpartijen. Vooral een mooi afsluitend deel, wanneer je de vorige delen hebt gespeeld.

Tomb raider heb ik vorige week uitgespeeld. Verhaal was OK, had wel wat weg van een vorig deel uit Uncharted (Volgens mij Uncharted2). Combat is Sneak/schieten en voelt OK aan. Desondanks goed mee vermaakt.(Zelfs een platinum trophy ontvangen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
ThaBEN schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:14:
Ik vond Uncharted beter dan Tomb Raider.

Met name dat je bij Tomb Raider 80% in een sneeuwgebied zit viel me tegen. In de trailers leek het meer alsof je overal over de hele wereld zou komen.

The Witcher GOTY ligt nog altijd in mijn backlogkast :9
Aan de andere kant vond ik Rise of the Tomb Raider meer een echte game omdat je kunt levellen, upgraden en spullen verzamelen. In tegenstelling dus tot Uncharted 4 wat voor mij aanvoelde als een soort interactieve film: je hebt het verhaal (imho beter dan RotTR, dat dan weer wel) maar je kunt verder alleen maar rondlopen, klauteren, schieten en wat puzzels oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
Vond tomb raider ook leuker, al zijn ze beide erg simpel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Van de witcher 3 ga je geen spijt krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:45
Maar wat zal ik halen:

of
alle drie zijn goed, dus dan komt het meer op persoonlijke smaak aan.

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor the witcher 3 gaan, die heeft een lange speelduur en is afwisselend genoeg om die lange speelduur interessant te houden.

Rise of the Tombraider is een ander type game, dat is meer een shooter / adventure achtige game, vergelijkbaar met uncharted kwa gameplay. Ik vond zelf tomb raider beter dan uncharted 4 overigens. Het is overigens wel zo dat deze tombraider zich slechts op een paar gebieden afspeelt (die wel heel groot zijn). Dus je zit in zo'n 4 omgevingen in het hele spel. Maar de gameplay en hoeveelheid puzzels vond ik wat beter dan in uncharted.

Uncharted 4, het is op zich wel een waardige afsluiting van de serie, maar toch vond ik dit wel een matig deel. Ik vond deel 2 en drie stukken beter om eerlijk te zijn. Het is mij iets te veel film en te weinig game, wel is er veel variatie in de omgevingen, maar op de 1 of andere manier pakte deze release me niet echt. Dat had ik niet verwacht omdat ik deel 2 en drie fantastisch vond.

Dus in mijn geval zou ik kiezen voor the witcher 3 of tomb raider.

Maar goed, alle drie de titels zijn van hoge kwaliteit dus het is een kwestie van voorkeur denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:12
Maar wat zal ik halen:

of
PS Plus kopen en de weergaloze indies spelen 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomb raider heeft vorige week trouwens een demo gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

InF.Inc schreef op zondag 22 januari 2017 @ 18:54:
[...]

Nou, ik denk dat je beter eerst kan losgaan met Nioh en daarna pas eens aan Bloodborne zou moeten beginnen. Ik denk dat andersom Nioh nogal zal tegenvallen. Bloodborne is gewoon zoveel beter, en dat is niet eens een mening vind ik, gewoon een keihard feit. ;)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nou ga ik vanavond een PS4 Pro halen in voorbereiding op de nieuwe TV die gaat komen, en zag op het blog dat ik de data kan overzetten op een bepaalde manier. Gelezen, begrepen, mooi en simpel. Maar, er stond dat er een kabel nodig was, is het dan absoluut niet mogelijk om het over de Wifi te doen?

[ Voor 3% gewijzigd door BlackEyedAngel op 23-01-2017 12:26 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43
BlackEyedAngel schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:18:
Nou ga ik vanavond een PS4 Pro halen in voorbereiding op de nieuwe TV die gaat komen, en zag op het blog dat ik de data kan overzetten op een bepaalde manier. Dat is mooi en simpel. Maar, er stond dat er een kabel nodig was, is het dan absoluut niet mogelijk om het over de Wifi te doen?
Nee de kabel verbind je tussen de ene en de andere ps4 met de lan poort. Is dus echt nodig. Ik had wel beide ps4s met wifi verbonden en dan met lankabel met elkaar verbonden. Kan ook beide met lan kabel via een router. Maar dat schij t veel langer te duren. Ik had iets van 800gb data en duurde iets van 2 uur ong.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

v8power67 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:26:
[...]

Nee de kabel verbind je tussen de ene en de andere ps4 met de lan poort. Is dus echt nodig. Ik had wel beide ps4s met wifi verbonden en dan met lankabel met elkaar verbonden. Kan ook beide met lan kabel via een router. Maar dat schij t veel langer te duren. Ik had iets van 800gb data en duurde iets van 2 uur ong.
ah.. nou ja dank je voor je snelle reactie :*

Dan ga ik maar eens graven of ik zo'n kabel nog ergens heb in huis :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
BlackEyedAngel schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:27:
[...]

ah.. nou ja dank je voor je snelle reactie :*

Dan ga ik maar eens graven of ik zo'n kabel nog ergens heb in huis :P
Action ; 1 euro of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:30
Ik ben laatst ook eens begonnen aan The Witcher 3. Uiteindelijk heb ik maar een uur of 3 gespeeld.
Ik kan zeker begrijpen dat velen dit een geweldig spel vinden, maar ik vond het maar niets.
De graphics en gameplay zien er echt goed. Maar ik ergerde me zo hard aan het hoofdpersonage Geralt. Zijn manier van doen en vooral zijn stem kon ik echt niet uitstaan. |:(

Misschien dat ik het spel nog een kans geef, maar met de beperkte tijd die ik heb probeer ik liever andere games die mij leuker lijken.

Ik heb nu bijna 1.5 jaar een ps4. Het eerste jaar heb ik hem weinig gebruikt, nu wel al meer.
(Voor zij die van lijstjes houden)
Gespeeld:
-GTA V
-Fallout 4
-The Last of Us
-Uncharted; The Nathan Drake Collection
-Uncharted 4

Wil ik nog spelen:
-Tomb Raider; definitive edition
-Rise of the Tomb Raider
-Metal Gear Solid V: definitive experience
-Skyrim: special edition
-The Last Guardian

Wil ik proberen, maar twijfel of ik ze leuk ga vinden:
-DOOM
-Bloodborne
-Wolfenstein: Old Blood
-Wolfenstein: The New Order

Moet nog uitkomen:
-Horizon: Zero Dawn
-Uncharted: Lost Legacy
-Red Dead Redemption 2
-The Last of Us: Part 2

In de tussentijd heb ik nog enkele games geprobeerd, maar die konden me niet bekoren.
(Watch dogs, AC Syndicate, No Man's sky..... en nu dus ook The Witcher 3 :+ )\

Laat jullie lijstjes maar komen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Anton.net schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:47:
Ik ben laatst ook eens begonnen aan The Witcher 3. Uiteindelijk heb ik maar een uur of 3 gespeeld.
Ik kan zeker begrijpen dat velen dit een geweldig spel vinden, maar ik vond het maar niets.
De graphics en gameplay zien er echt goed. Maar ik ergerde me zo hard aan het hoofdpersonage Geralt. Zijn manier van doen en vooral zijn stem kon ik echt niet uitstaan. |:(

Misschien dat ik het spel nog een kans geef, maar met de beperkte tijd die ik heb probeer ik liever andere games die mij leuker lijken.

Ik heb nu bijna 1.5 jaar een ps4. Het eerste jaar heb ik hem weinig gebruikt, nu wel al meer.
(Voor zij die van lijstjes houden)
Gespeeld:
-GTA V
-Fallout 4
-The Last of Us
-Uncharted; The Nathan Drake Collection
-Uncharted 4

Wil ik nog spelen:
-Tomb Raider; definitive edition
-Rise of the Tomb Raider
-Metal Gear Solid V: definitive experience
-Skyrim: special edition
-The Last Guardian

Wil ik proberen, maar twijfel of ik ze leuk ga vinden:
-DOOM
-Bloodborne
-Wolfenstein: Old Blood
-Wolfenstein: The New Order

Moet nog uitkomen:
-Horizon: Zero Dawn
-Uncharted: Lost Legacy
-Red Dead Redemption 2
-The Last of Us: Part 2

In de tussentijd heb ik nog enkele games geprobeerd, maar die konden me niet bekoren.
(Watch dogs, AC Syndicate, No Man's sky..... en nu dus ook The Witcher 3 :+ )\

Laat jullie lijstjes maar komen nu :P
Met stipt op nummer 1: maar totaaaaal jouw genre niet. Trackmania Turbo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Gisteravond kreeg ik onverwachts een mailtje van Playstation dat mijn plus abonnement verlengt is. Ik dacht, hoe dan? Ik had ook namelijk die bon van de Wehkamp liggen.
Kon me ook niet herinneren dat ik bij het aanmelden een automatisch afschrijving (via Paypal) had aangezet.

Zie ik in de voorwaarde op de site ook staan
Wij storten geen geld terug voor eerder betaalde abonnementskosten, conform het Annuleringsbeleid voor de PlayStation®Store, tenzij vereist door de lokale wetgeving
Ik dus die auto-renew uit kunnen zetten via het scherm op de playstation. Dus ik dacht, nou dan kan ik direct mijn kaart van de Wehkamp maar toevoegen zodat ik tot 2019 daar geen zorgen over hoef te maken.

Zie ik dat de auto-renew wéér aan staat.... terwijl ik onderstaan scherm niet heb gehad toen ik de bon activeerde...

Een vriend van mij kreeg dit wel.... en dus de screenshot...
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/10rl0ef.png

Beetje sneaky allemaal..... :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Snakeye2209 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:10:
Gisteravond kreeg ik onverwachts een mailtje van Playstation dat mijn plus abonnement verlengt is. Ik dacht, hoe dan? Ik had ook namelijk die bon van de Wehkamp liggen.
Kon me ook niet herinneren dat ik bij het aanmelden een automatisch afschrijving (via Paypal) had aangezet.

...

Beetje sneaky allemaal..... :-(
Klopt: ralph075 in "[PS4] PlayStation 4 - deel 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Meest gespeeld op ps4, met stip diablo 3. Speelt heerlijk weg. Verder beetje gespeeld super meat boy, titan attacks, trackmania, sf5. En nog een hele zwik games 5 minuten.

edit: toch ff mijn trophy lijst bekeken, Trials fusion vond ik idd ook (weer) heel leuk, die heb ik ook aardig wat gespeeld.

edit 2
kids zijn helemaal leip van Plants vs zombies garden warfare, deel 1 was leuk maar die is saai nu we deel 2 ook hebben :D

[ Voor 45% gewijzigd door Sagat op 23-01-2017 14:30 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik wil een headset aanschaffen om wat multiplayer games met vrienden te kunnen spelen (Battlefront en Battlefield 1) op mijn PS4. Nou wil ik er niet al teveel geld aan uitgeven, het hoeft dus ook niet de crème de la crème te zijn, maar er moet wel goed geluid uitkomen en de microfoon moet ook goed werken. Nou ben ik niet bekend met veel headsets (die platinum van Sony spreekt me niet heel erg aan) en zegt eigenlijk alleen Turtle Beach mij iets. Zitten hier goede headsets tussen voor een niet al te gekke prijs? En dit merk had toch ook regelmatig acties waarbij ze redelijke kortingen weggaven?

Ervaringen en/of adviezen zouden erg welkom zijn.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn favoriete games is wel the witcher 3, 2x de main game uitgespeeld en de dlc's 1x. Geen seconde verveelt. Daarnaast als shooter battlefield 4 aardig wat gespeeld en nu bf1. Uncharted 4, the last of us, metal gear solid 5 en bloodborne verdienen ook zeker lof. Maar ik vermaak me gewoon wat meer met een goeie rpg ipv een liniear adventure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
@dvd-linden: Als je niet veel wilt uitgeven ga dan voor sony gold of de turtlebeach px500 of 520 weet niet precies welke het was.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:16:
Ik wil een headset aanschaffen om wat multiplayer games met vrienden te kunnen spelen (Battlefront en Battlefield 1) op mijn PS4. Nou wil ik er niet al teveel geld aan uitgeven, het hoeft dus ook niet de crème de la crème te zijn, maar er moet wel goed geluid uitkomen en de microfoon moet ook goed werken. Nou ben ik niet bekend met veel headsets (die platinum van Sony spreekt me niet heel erg aan) en zegt eigenlijk alleen Turtle Beach mij iets. Zitten hier goede headsets tussen voor een niet al te gekke prijs? En dit merk had toch ook regelmatig acties waarbij ze redelijke kortingen weggaven?

Ervaringen en/of adviezen zouden erg welkom zijn.
Ik gebruik deze met een draadje aan de controller. Goede kwaliteit voor een goede prijs Hyper X Cloud II

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • +3 Henk 'm!
The Witcher is zeker een van de beste games aller tijden imho. Zeker als je van RPGs houdt. Ik kijk daarom ook enorm uit naar het volgende project van CDPR: Cyberpunk 2077

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
-SaveMe- schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:48:
The Witcher is zeker een van de beste games aller tijden imho. Zeker als je van RPGs houdt. Ik kijk daarom ook enorm uit naar het volgende project van CDPR: Cyberpunk 2077
Mja als jij het zegt Save Me ;) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja, niet dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
"The battle between father and son continues! The all consuming rage that drives Kazuya to destroy his father reaches it's climax. How does the saga end?"

TEKKEN 7 verschijnt op 2 juni 2017 voor PlayStation 4, Xbox One en pc (Steam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Voxalizer schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:25:
[...]

Nou, ik denk dat je beter eerst kan losgaan met Nioh en daarna pas eens aan Bloodborne zou moeten beginnen. Ik denk dat andersom Nioh nogal zal tegenvallen. Bloodborne is gewoon zoveel beter, en dat is niet eens een mening vind ik, gewoon een keihard feit. ;)
Ik ben om. Ga hem halen. Probleem is dat ik de GOTY editie wil en ik pas ervoor fysieke spellen te kopen die duurder zijn dan 30 euro. Dus wachten op een aanbieding dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Morgen eindelijk resident evil 7.
Ik overweeg zowaar een psvr aan te schaffen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

Volgens mij heb ik DriveClub, Battlefield 4 en 1, Rocket League en Overwatch het meeste gespeeld sinds ik een PS4 heb. (releasedag)

Dan hebben we het over 100+ uur per game. Verder echt al veel titels gehad eigenlijk en dan tel ik de Plus games niet eens mee.

DriveClub blijft voor mij de beste exclusive al heb ik ook genoten van Resogun, Until Dawn, Uncharted 4 en MLB The Show 16. :)

Eigenlijk wel jammer dat de PS4 geen activity log heeft als de 3DS.

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 23-01-2017 19:03 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Anton.net schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:47:

Heb hetzelfde, ben 3x aan The Witcher 3 begonnen, maar het pakt me gewoon niet, game ziet er geweldig uit, de sfeer is goed, okay het vechten vind ik niet echt geweldig maar okay ik zat in het begin stadium.
Komt maybe ook doordat ik niet zo veel tijd heb in gamen, en een game moet me gelijk pakken, anders is het over..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
InF.Inc schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:43:
[...]

Ik ben om. Ga hem halen. Probleem is dat ik de GOTY editie wil en ik pas ervoor fysieke spellen te kopen die duurder zijn dan 30 euro. Dus wachten op een aanbieding dan maar.
Bloodborne is sick man. Ben nu zelf redelijk ver, ga vanavond beginnen aan de DLC, nog nooit een soulgame aangeraakt maar dit spel staat echt in mijn top 3 beste games ooit. :9~ (heb ook de GOTY edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Je vergeet Bloodborne als exclusive.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
-SaveMe- schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:48:
The Witcher is zeker een van de beste games aller tijden imho.
Amen brother..

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 16:19
En zo veranderde Sleeping Dogs bij mij opeens in een horrorspel:

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Even een algemene huishoudelijke mededeling aan alle Playstation bezitters. Doe jezelf een plezier en activeer de 2-staps verificatie op je PS4 account. Ik denk dat ik gemiddeld 1x in de week iemand (online) tref waarvan zijn account is gehacked.

Met de 2-staps verificatie krijg je een SMSje met inlogcode op je telefoon indien er op een andere PS4 dan je primary PS4 wordt ingelogd op PSN met jouw account. Zonder die code in te voeren kun je niet inloggen op een andere PS4.

En zolang jij maar één PS4 gebruikt hoef je enkel de eerste keer nadat je de 2-staps verificatie hebt geactiveerd in te loggen via SMS code. Daarna merk je er niks meer van maar ben je wel beveiligd tegen hackers.

2-stapsverificatie op je PS4

P.s.
Indien iemand je hacked en aankopen doet via jouw PayPal account claim dit bedrag dan niet terug via PayPal maar regel het rechtstreeks via Sony!

Indien je je geld gaat terugclaimen bij PayPal wordt door Sony je PSN account gebanned. Feitelijk ziet Sony dit als diefstal. Je kunt als je geluk hebt alsnog je account terugkrijgen maar dan moet je allerlei tijdrovende stappen ondernemen. Dus bespaar jezelf de moeite en zet de 2-staps verificatie aan. 8)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:12
Lasmibalsingh schreef op maandag 23 januari 2017 @ 23:27:
En zo veranderde Sleeping Dogs bij mij opeens in een horrorspel:

[video]
Die ene vóór de deur ligt ook in een lekker logische positie :P

Trouwens, briljant spel dat. Ben ook een tijdje terug begonnen en het is zwaar ondergewaardeerd wat mij betreft.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
ThaBEN schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:04:
Even een algemene huishoudelijke mededeling aan alle Playstation bezitters. Doe jezelf een plezier en activeer de 2-staps verificatie op je PS4 account. Ik denk dat ik gemiddeld 1x in de week iemand (online) tref waarvan zijn account is gehacked.

Met de 2-staps verificatie krijg je een SMSje met inlogcode op je telefoon indien er op een andere PS4 dan je primary PS4 wordt ingelogd op PSN met jouw account. Zonder die code in te voeren kun je niet inloggen op een andere PS4.

En zolang jij maar één PS4 gebruikt hoef je enkel de eerste keer nadat je de 2-staps verificatie hebt geactiveerd in te loggen via SMS code. Daarna merk je er niks meer van maar ben je wel beveiligd tegen hackers.

P.s.
Indien iemand je hacked en aankopen doet via jouw PayPal account claim dit bedrag dan niet terug via PayPal maar regel het rechtstreeks via Sony!

Indien je je geld gaat terugclaimen bij PayPal wordt door Sony je PSN account gebanned. Feitelijk ziet Sony dit als diefstal. Je kunt als je geluk hebt alsnog je account terugkrijgen maar dan moet je allerlei tijdrovende stappen ondernemen. Dus bespaar jezelf de moeite en zet de 2-staps verificatie aan. 8)
Gedaan, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Nny schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:29:
[...]

Ik gebruik deze met een draadje aan de controller. Goede kwaliteit voor een goede prijs Hyper X Cloud II
Ik ook, en zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Hoe zijn de ervaringen van de mensen hier over Gravity Rush 2? ben nu bezig met deel 1 en deze bevalt me zeer zeker.
Eigenlijk wel jammer dat ik deze niet eerder opgepikt heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik vermaak me uitstekend met GR2, de wereld is schitterend mooi met veel meer detail en kleur dan in GR1.
Rondrennen als superheld met de nieuwe Lunar stijl (je wordt licht als een veertje) is heerlijk.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 13:09
Is Gravity Rush op de PS4 daadwerkelijk een verbetering ten opzichte van de versie op de PS Vita, of valt dat wel mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Van het weekend begonnen met No Mans Sky, heerlijke game, lekker relaxt beetje minen, dingen upgraden, rondvliegen, van de omgeving genieten. Tot nu toe vermaak ik me er perfect mee en dan moet ik nog beginnen met het bouwen van een basis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
niekvandermeer schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:01:
Van het weekend begonnen met No Mans Sky, heerlijke game, lekker relaxt beetje minen, dingen upgraden, rondvliegen, van de omgeving genieten. Tot nu toe vermaak ik me er perfect mee en dan moet ik nog beginnen met het bouwen van een basis.
Dan ben je één van de weinigen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15

P.s.

Die 2staps verificatie krijg je als mogelijkheid als je je ps4 voor het eerst opstart. Begrijp niet dat mensen daar niet gebruik van maken, het is niet voor niks.. Zeker als je betalingen doet via PayPal wil je gewoon zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfirenl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08 14:04

P.s.

Ik heb gisterenavond mijn account terug in mijn bezit gekregen, mijn e-mailadres was veranderd.
Ik heb ze opgebeld en mijn account teruggekregen, wachtwoord veranderd en 2-stap authenticatie geactiveerd.
Ook was mijn ps4 niet meer de primaire ps4, dit is ondertussen ook geregeld.

Vanochterd om 10uur kreeg ik een smsje met een code (die ik niet aangevraagd heb) betekent dat degene die mijn account gehacked heeft ook mijn nieuwe wachtwoord heeft?

Ik heb malwarebytes op mijn pc laten scannen, die heeft niks gevonden.

Weet iemand nog iets, of heeft iemand nog tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
Sagat schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:11:
Meest gespeeld op ps4, met stip diablo 3. Speelt heerlijk weg. Verder beetje gespeeld super meat boy, titan attacks, trackmania, sf5. En nog een hele zwik games 5 minuten.

edit: toch ff mijn trophy lijst bekeken, Trials fusion vond ik idd ook (weer) heel leuk, die heb ik ook aardig wat gespeeld.

edit 2
kids zijn helemaal leip van Plants vs zombies garden warfare, deel 1 was leuk maar die is saai nu we deel 2 ook hebben :D
Ik heb m sinds kort. Diablo 3 speelt wel lekker weg en is verslavend (ik stop niet makkelijk), maar soms krijg ik wel het gevoel dat het allemaal hetzelfde is. Dungeon/crypt in, verkennen, vijanden afmaken, looten en op naar de volgende, zonder dat het echt variërend is ofzo.

Maar al met al wel een OK titel, maar voor mij zeker niet het beste op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
ilyasse15 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:18:
[...]

Ik heb m sinds kort. Diablo 3 speelt wel lekker weg en is verslavend (ik stop niet makkelijk), maar soms krijg ik wel het gevoel dat het allemaal hetzelfde is. Dungeon/crypt in, verkennen, vijanden afmaken, looten en op naar de volgende, zonder dat het echt variërend is ofzo.

Maar al met al wel een OK titel, maar voor mij zeker niet het beste op de ps4.
Ben het met je eens dat er op een gegeven moment een rinse repeat gevoel in zit. Moelijker zetten en/of Hardcore mode helpt daar wel bij.

Ik zal ook niet zeggen dat het de beste ps4 game is, maar wel mijn meest gespeelde. Misschien is het vergelijkbaar met mensen die vrijwel al hun game tijd aan fifa besteden, die zullen het ook objectief gezien wel eens zijn dat het technisch en qua varatie niet de beste game is maar toch :).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:30
Xfirenl schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:17:
[...]

Ik heb gisterenavond mijn account terug in mijn bezit gekregen, mijn e-mailadres was veranderd.
Ik heb ze opgebeld en mijn account teruggekregen, wachtwoord veranderd en 2-stap authenticatie geactiveerd.
Ook was mijn ps4 niet meer de primaire ps4, dit is ondertussen ook geregeld.

Vanochterd om 10uur kreeg ik een smsje met een code (die ik niet aangevraagd heb) betekent dat degene die mijn account gehacked heeft ook mijn nieuwe wachtwoord heeft?

Ik heb malwarebytes op mijn pc laten scannen, die heeft niks gevonden.

Weet iemand nog iets, of heeft iemand nog tips.
Ja, je hebt nu wel enige bescherming door de 2 factor authenticatie (ervan uitgaande dat die SMS niet onderschept kan worden, maar dat is wel heel erg Watch Dogs achtig en gaat wat ver, hoewel niet onmogelijk >:) ). Maar je wachtwoord is dus alweer (?) bekend, dus die zou ik nogmaals aanpassen.

En wellicht niet hetzelfde wachtwoord dat je eerder/voor andere websites gebruikt gebruiken. Kun je ook checken op haveibeenpwned.com
Maar gezien je nieuwe (?) wachtwoord nu al weer bekend is lijkt het haast wel op een keylogger of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tweakmans schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:05:
"The battle between father and son continues! The all consuming rage that drives Kazuya to destroy his father reaches it's climax. How does the saga end?"

TEKKEN 7 verschijnt op 2 juni 2017 voor PlayStation 4, Xbox One en pc (Steam).

[video]
Tekken is een van die games waar ik (ondanks dat ik best van fighting games houd) ben nooit ben ingekomen. Heb 3,5 poging gedaan (ps1 en ps2 tekken.....3/4 denk ik en 6 op x360 en ook nog sf x tekken!)
Ben er nog steeds niet uit of ik dit nu wel of niet nogmaals moet proberen. Met Akuma (toch?) is er in ieder geval een zeer herkenbaar punt voor mij :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
dutchgio schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:24:
[...]

Ja, je hebt nu wel enige bescherming door de 2 factor authenticatie (ervan uitgaande dat die SMS niet onderschept kan worden, maar dat is wel heel erg Watch Dogs achtig en gaat wat ver, hoewel niet onmogelijk >:) ). Maar je wachtwoord is dus alweer (?) bekend, dus die zou ik nogmaals aanpassen.

En wellicht niet hetzelfde wachtwoord dat je eerder/voor andere websites gebruikt gebruiken. Kun je ook checken op haveibeenpwned.com
Maar gezien je nieuwe (?) wachtwoord nu al weer bekend is lijkt het haast wel op een keylogger of iets dergelijks.
Ik weet niet hoe het werkt bij de PS4, maar moet je als je het wachtwoord wijzigt dit ook op de PS4 opnieuw invoeren?

Indien dit niet zo is kan het zo zijn dat de PS4 zich zelf aan meld en nu dus vraagt om een code.

Anders inderdaad de vraag, is het nieuwe wachtwoord uniek of gerecycled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfirenl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08 14:04
LOTG schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:12:
[...]

Ik weet niet hoe het werkt bij de PS4, maar moet je als je het wachtwoord wijzigt dit ook op de PS4 opnieuw invoeren?

Indien dit niet zo is kan het zo zijn dat de PS4 zich zelf aan meld en nu dus vraagt om een code.

Anders inderdaad de vraag, is het nieuwe wachtwoord uniek of gerecycled?
Nadat mijn emailadres was gewijzigd werd er niet automatisch ingelogd, ik moest handmatig inloggen
Dat en na het activeren van de 2-FA kon ik kiezen alle huidige apparaten af te melden, dit heb ik gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Bonanza week for Japanese games: Resident Evil, Yakuza, Kingdom Hearts, Tales, Digimon all return. Full list:

https://blog.eu.playstati...-0-kingdom-hearts-hd-2-8/

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/761/31686851883_636999dbf6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:17
Helaas zit er niks interessants voor mij bij. Gelukkig is de backlog groot genoeg om de aankomende weken/maanden door te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Hier ook deze week de 2-stapsverificatie aangezet.

Je bent al snel een interessant doelwit als je:

Je CC gekoppeld hebt;
Je tegoed op je account hebt staan;
Je veel games digitaal hebt;
Je vanaf het begin PS+ lid bent en alle games geactiveerd hebt op je account;
Je bij een game zeldzame items hebt of veel ingame credits (Messi of Ronaldo bij FIFA ;)).

Zeker als je ook op andere websites actief buiten Sony om (bijvoorbeeld PSN Profiles) kan je intresse wekken van kwaadwillende. En dan heb ik het nog niet eens over het buiten Sony en bijvoorbeeld EA om credit/spelers/items kopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 9 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!