Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Haha wat zijn we weer grappig op Tweakers..... uiteraard vliegt een console niet met vleugels naar een winkel maar ik heb paar jaar geleden in een lokaal depot van DPD gewerkt hier en dan zul ook wel vlugger zoals mij denken over zo iets te laten leveren, goed ingepakt of niet ;)

Dat dit tussen fabrikant en land van verkoop ook gebeurd kan je niet in de hand hebben uiteraard maar ieder zijn ding, ik koop 95% van mijn dingen online maar sommige liever retail :)

@Jumpman , meeste reclame op TV hier en in winkels is voor de ps4 slim , lijkt wel alsof de PS4 Pro bestaat maar sony geeft er niet veel gehoor aan qua reclame of stock.
Op launch had je in Belgie een reclame spot over hoe de cpu 30% sneller was etc maar die heeft maar een paar weken geduurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:07:
Haha wat zijn we weer grappig op Tweakers..... uiteraard vliegt een console niet met vleugels naar een winkel maar ik heb paar jaar geleden in een lokaal depot van DPD gewerkt hier en dan zul ook wel vlugger zoals mij denken over zo iets te laten leveren, goed ingepakt of niet ;)

Dat dit tussen fabrikant en land van verkoop ook gebeurd kan je niet in de hand hebben uiteraard maar ieder zijn ding, ik koop 95% van mijn dingen online maar sommige liever retail :)

@Jumpman , meeste reclame op TV hier en in winkels is voor de ps4 slim , lijkt wel alsof de PS4 Pro bestaat maar sony geeft er niet veel gehoor aan qua reclame of stock.
Op launch had je in Belgie een reclame spot over hoe de cpu 30% sneller was etc maar die heeft maar een paar weken geduurd :)
In de Carrefour ligt hij vaak nog. Als je er eentje in de buurt hebt kan je daar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Wel vreemd dat de Pro zo slecht leverbaar is op het moment, ben blij dat ik gelijk na launch er een heb gekocht. Misschien dat Sony eerst de focus wou leggen op de Slim en komend jaar pas echt gaat inzetten op de Pro wanneer er nieuwe games komen die beter gebruik gaan maken van de extra rekenkracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 19-09 15:15
Anton.net schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:13:
[...]

In de Carrefour ligt hij vaak nog. Als je er eentje in de buurt hebt kan je daar eens kijken.
Ligt een Carrefour hypermarket op 25km van dus zou wel kunnen, maar mijn lokale GM is ook nog 1 van de weinige die er een paar heeft.

Vond het gewoon grappig dat hij slechter en slechter leverbaar is des te langer hij op de markt is, kijk elke dag in de pricewatch en zie winkels verdwijnen wegens geen stock :P

@Davith, zal wel met de productie ofzo te maken hebben, Sony wilt uiteraard meer Pro's slijten wegens +100 euro duurder

Reden dat je meer slim reclame ziet is omdat die console rond of onder de prijs van een Switch en XB1 S ligt, dus als je dan mensen je kamp wilt binnen trekken lukt dat beter met het prijspunt van een Slim, mensen die weten wat een pro is en doet kopen wel een pro als ze willen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Katmi op 19-01-2017 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 22:45
Dat mensen ook nog serieus bang zijn om iets online te bestellen. :'(

Je kan sowieso beter Sony bellen, want de winkel stuurt ze ook gewoon door. Bij problemen haal je er dus direct al 1 partij tussenuit, wat resulteert in een snellere afwikkeling. Het goede nieuws is dat geen enkele fatsoenlijke winkel werkt met DPD. Daarnaast kun je hem via de Bart Smit gewoon af laten leveren bij een winkel, probleem opgelost.

[ Voor 25% gewijzigd door NotSoSteady op 19-01-2017 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bestel bijna alle electronica bij Bol. Super service altijd! Mijn Pro op de launch komt er ook vandaan :)

[ Voor 26% gewijzigd door -SaveMe- op 20-01-2017 00:06 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:03:
[...]

De MediaMarkt in Utrecht had ook geen PS4 Pro's meer zag ik eergisteren, wel vreemd als je als Sony PS4's actief promoot.
Nou dan werkt dat in ieder geval :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 00:05:
Ik bestel bijna alle electronica bij Bol. Super service altijd! Mijn Pro op de launch komt er ook vandaan :)
Ik ook, dat soort dingen komen hier altijd van bol of coolblue.
Kan vast ergens goedkoper maar dat is me al dat gedoe niet meer waard.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:38
NotSoSteady schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 16:00:
[...]

Had jij de game gehaald in Dubai? Of was dat een geintje. :+
Yea, ik woon in Dubai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

'Games under €20’ discounts start today on PlayStation Store. Save on Call of Duty, Assassin’s Creed, more:

https://blog.eu.playstati...day-on-playstation-store/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C2jLMLmVEAAdzIz.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:31

TDB

Donstil schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 00:20:
[...]

Ik ook, dat soort dingen komen hier altijd van bol of coolblue.
Kan vast ergens goedkoper maar dat is me al dat gedoe niet meer waard.
Mocht je toch nog extra korting willen hebben: ik ben affiliate bij bol en coolblue. Als mede-tweakers via mijn site bestellen, dan maak ik mijn provisie over. DM mij maar voor meer info.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Omdat ik nog een hele oude versterker heb, zit daar alleen maar optical op.
Nu heb ik begrepen dat er op de Slim geen optical port zit.
Ik ben dus aangewezen op het oude model of de Pro.
Hoeveel vertrouwen is er in een tweedehands oud model?
Ik heb geen 4k scherm en zoveel games ga ik niet spelen, dus de pro gaat voor mij afvallen.
Wacht al zo lang op Kingdom Hearts III en in de zomer op Wipeout Omega.
En Ni No Kuni II gaat ook nog wel ff duren.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 22:45
Oke, hier verkopen ze blijkbaar ook voor release, want ik ontvang RE7 vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:19:
Ik heb geen 4k scherm en zoveel games ga ik niet spelen, dus de pro gaat voor mij afvallen.
Als ik het goed begrijp heb je nu dus geen PS4?
Wanneer je enkel een PS4 wil hebben voor die games die jij noemt zou ik wachten tot die games uit zijn. Wellicht is tegen die tijd de Pro al afgeprijsd.

Game Mania heeft afgelopen december wel ontzettend veel oude PS4's ingenomen vanwege de omruilactie naar Pro. Die zijn handmatig allemaal grondig getest op gebreken. Daar zal vast wel een goede oude PS4 tussen zitten.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Edit: Had de post van Dennis niet gezien.

[ Voor 83% gewijzigd door Alvanosa op 20-01-2017 09:13 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

The PS4 YouTube app has been updated, enabling 360° video playback when using #PlayStationVR. Details:

https://blog.eu.playstati...videos-on-playstation-vr/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C2kHpZbUUAAAS0h.jpg

(Goed nieuws voor PS VR bezitters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Youtube is erg vet in VR! Wel merk je duidelijk verschil tussen monoscope VR video's en stereoscope VR video's.

Bij monoscoop video's lijkt het meer alsof alles aan de binnenkant van een ronde bal wordt geprojecteerd. Er is geen goed diepte effect en alles lijkt geprojecteerd te worden op een muur die enkele meters van je vandaan staat, Vaak zijn de verhoudingen dan ook niet goed en wanneer mensen op je af lopen worden ze gigantisch groot i.p.v. dat ze dichterbij komen.

Bij Stereoscopische VR filmpjes lijkt alles echt 3D en is het diepte effect zeer goed! Dan heb je echt het gevoel op een andere locatie aanwezig te zijn en dingen te kunnen aanraken.
O.a. de VR filmpjes van Buzzfeed maken hier goed gebruik van.

Dit is dus iets om rekening mee te houden wanneer je gaat surfen op youtube VR.

Ook kwam ik een filmpje tegen met aan de ene kant van de kamer een balletdanseres en aan de andere kant een paaldanseres die tegelijk een show gaven. Dit zag erg cool uit in VR _/-\o_ :9~

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 20-01-2017 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
ThaBEN schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:12:
Ook kwam ik een filmpje tegen met aan de ene kant van de kamer een balletdanseres en aan de andere kant een paaldanseres die tegelijk een show gaven. Dit zag erg cool uit in VR _/-\o_ :9~
En dan zeggen sommige dat VR een gimmick is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:27
ThaBEN schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:12:

En toen je ze wilde aanraken kreeg je van de uitsmijter direct force feedback? :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 07:10:
PlayStation Europe ‏

'Games under €20’ discounts start today on PlayStation Store. Save on Call of Duty, Assassin’s Creed, more:

[afbeelding]
Batman arkham knight met season pass voor 20 euro wordt van mij, heb de game al een hele tijd op het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
ben de WD2 demo aan het proberen maar ik word nu echt een jaartje ouder, wat zijn dat kleine lettertjes zeg pffff. op een gegeven moment weet je het natuurlijk wel maar in het begin even wat hulp vind ik wel fijn daar is tenslotte de demo ook goed voor
tv is toch gewoon 40 inch op zo'n 2 meter

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Schrijf je nu in voor de bèta voor Injustice 2:

https://beta.injustice.com/

(Ik ga me zo even inschrijven, wie nog meer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
ThaBEN schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:32:
[...]

Als ik het goed begrijp heb je nu dus geen PS4?
Wanneer je enkel een PS4 wil hebben voor die games die jij noemt zou ik wachten tot die games uit zijn. Wellicht is tegen die tijd de Pro al afgeprijsd.

Game Mania heeft afgelopen december wel ontzettend veel oude PS4's ingenomen vanwege de omruilactie naar Pro. Die zijn handmatig allemaal grondig getest op gebreken. Daar zal vast wel een goede oude PS4 tussen zitten.
Dat klopt inderdaad ik heb nog geen PS4, maar hij moet er uiteindelijk wel kopen.
Komt ook omdat ik Ratchet And Clank gewonnen heb tijdens de film release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 07:10:
PlayStation Europe ‏

[afbeelding]
Nice, weer 2 spellen van mijn Wishlist (Killzone en Infamous @11 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:09:

Done!

Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:18
Ah eindelijk sleeping dogs definitive edition in de aanbieding. 5 euro is een mooie prijs.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb de division gekoct toen hij pas uit was en daar na heb ik de dlc gekocht werkt goed en nu heb ik 14.99 SURVIVAL DLC gekocht en werkt niet heb het spel al een paar keer verwijdert en opnieuw in gesteld en werkt nog niet wat kan ik nu doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Je kunt ook gewoon de Slim kopen en zo'n kastje als deze er tussen hangen:

https://www.allekabels.nl...hdmi-audio-extractor.html

Hij haalt het audio gedeelte uit het hdmi signaal en stuurt deze optisch door naar je versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:54:
hallo ik heb de division gekoct toen hij pas uit was en daar na heb ik de dlc gekocht werkt goed en nu heb ik 14.99 SURVIVAL DLC gekocht en werkt niet heb het spel al een paar keer verwijdert en opnieuw in gesteld en werkt nog niet wat kan ik nu doen
Probeer de vraag/probleem hier:

[Multi] The Division ☣ Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:09:

Zojuist ingeschreven. Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:59
Die Yakuza 0 lijkt me wel cool. Het had al mijn aandacht getrokken door dat stukje gameplay met die kip wat laatst viral ging, maar de goede reviews maken het helemaal interessant. Heb verder nog geen Yakuza-games gespeeld maar omdat dit een origin story is maakt dat gelukkig niet uit.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Davith78 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Je kunt ook gewoon de Slim kopen en zo'n kastje als deze er tussen hangen:

https://www.allekabels.nl...hdmi-audio-extractor.html

Hij haalt het audio gedeelte uit het hdmi signaal en stuurt deze optisch door naar je versterker.
Zit je niet met lag dan? Zeker met Wipeout is dat funest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conscience NL schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:36:
Die Yakuza 0 lijkt me wel cool. Het had al mijn aandacht getrokken door dat stukje gameplay met die kip wat laatst viral ging, maar de goede reviews maken het helemaal interessant. Heb verder nog geen Yakuza-games gespeeld maar omdat dit een origin story is maakt dat gelukkig niet uit.
Gisteren twee video reviews gezien en het trekt mij helemaal niet. Ziet er erg cluncky uit allemaal. En teveel Japanse shizzle. Dat trek ik niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
god of war 3 remastered voor 9,49 euro in de ps store :). Goeie deal, zojuist gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04:27
ilyasse15 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:25:
god of war 3 remastered voor 9,49 euro in de ps store :). Goeie deal, zojuist gekocht
Onlangs nog gespeeld. Goddelijk spel! :')

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 02:58
Uh kan iemand mij helpen, ik heb mijn soundbar rechtstreeks aangesloten op de ps4 pro, bij audio settings optical als primary output gekozen, maar somehow speelt hij als nog al het geluid via de tv af en via de soundbar hoor ik niks? ben ik nou zo achterlijk of vergeet ik iets? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:38
Ambition88 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:41:
Uh kan iemand mij helpen, ik heb mijn soundbar rechtstreeks aangesloten op de ps4 pro, bij audio settings optical als primary output gekozen, maar somehow speelt hij als nog al het geluid via de tv af en via de soundbar hoor ik niks? ben ik nou zo achterlijk of vergeet ik iets? |:(
Zit het kabeltje er wel goed in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:19:
[...]

Zit je niet met lag dan? Zeker met Wipeout is dat funest
Geen idee. Kwestie van uitproberen denk ik en anders retour sturen als het niet bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nioh beta is ook online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Kashika schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 14:54:
[...]

Zit het kabeltje er wel goed in?
ja 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:56

The.Terminator

Un boer met bier

Klein vraagje.
Recent een PS4 aangeschaft. Zoonlief mag hier ook spelen en daarom wil ik Parental control instellen.
Dat gedaan, bleek dat ik met mijn gebruikersaccount ook het spel niet meer kon spelen.

Is het mogelijk om per user verschillende parental controls in te stellen ? Kwam wel ergens de optie tegen om aankopen per subaccount te beschermen, maar Parental control kon ik niet vinden (voor subaccounts dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Waar staat de digitale output van de PS4 op ingesteld? Probeer eens te schakelen tussen Linear PCM, Bitstream (Dolby) en Bitstream (DTS). Je kunt ook controleren of de digitale output überhaupt wel werkt: als de PS4 aanstaat met de optische kabel ingeplugd zie je je een klein rood lichtje aan het andere eind van de kabel als het goed is. Wel eerst de Primary Output van de PS4 op Digital zetten natuurlijk als je dat nog niet gedaan had.

[ Voor 8% gewijzigd door Davith78 op 20-01-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien is de return to title screen optie nog niet af in de beta.

Iemand die weet hoe je iemand anders z'n wereld kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Damn zit wel heel erg te twijfelen over Yakuza, op de PS3 zag ik die titel regelmatig voorbij komen maar nooit opgepikt.
Cijfers zijn wel erg goed van Yakuza 0.

hmmz twijfels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:54:
Is de DLC compatible met je versie van de game (BLES-code op het doosje)? Een game uit een andere regio heeft een andere code.

Heb je de DLC op je eigen account gekocht? Het kan zijn dat je DLC niet kan delen via gamesharing, maar dat weet ik niet 100% zeker. Dat kan iemand anders wellicht bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Hm, net een klein stukje van de Nioh beta gespeeld. Beetje rondgelopen bij de dojo (toturial) maar ik snapte niet hoe ik een wapen moest selecteren (ik had wel een houten zwaard gevonden). Verder was ik niet bepaald weggeblazen door de graphics eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davith78 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:39:
Hm, net een klein stukje van de Nioh beta gespeeld. Beetje rondgelopen bij de dojo (toturial) maar ik snapte niet hoe ik een wapen moest selecteren (ik had wel een houten zwaard gevonden). Verder was ik niet bepaald weggeblazen door de graphics eerlijk gezegd.
2e wapen kan je selecteren door r1 in te houden en dan met de dpad selecteren.

Je kan volgens mij ook alleen iemand joinen als je eerst het level hebt gehaald trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op wat voor tv speel je? Zitten daar geen audio uitgangen op? Zo heb ik mijn ps4 aangesloten. HDMI naar TV dan Optical naar versterker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:55
Origins schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:30:
Damn zit wel heel erg te twijfelen over Yakuza, op de PS3 zag ik die titel regelmatig voorbij komen maar nooit opgepikt.
Cijfers zijn wel erg goed van Yakuza 0.

hmmz twijfels!
Bij mij was de twijfel na het kijken van 2 reviews wel weg _/-\o_ Het lijkt wel een mix tussen GTA en Shemnue. En dacht altijd met de PS3 versies te beginnen, maar aangezien het verhaal er voor valt begin ik toch maar met deze. Het vechten ziet er een beetje houterig uit, maar de rest erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:46:
Ah eindelijk sleeping dogs definitive edition in de aanbieding. 5 euro is een mooie prijs.
Bedankt voor de tip. Had hem destijds op de 360 gespeeld. Fantastische game met een geweldig vechtsysteem. Erg jammer dat er nooit een deel 2 is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 20:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Nioh net even gespeeld. Smaakt naar meer. Als ik dit zie bijv.. Nice hoor YouTube: Nioh - 15 minutes of exclusive Gameplay - New Boss, Weapons & Stage

[ Voor 65% gewijzigd door JoeZuCK op 20-01-2017 20:45 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Beakzz schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:30:
[...]

Bij mij was de twijfel na het kijken van 2 reviews wel weg _/-\o_ Het lijkt wel een mix tussen GTA en Shemnue. En dacht altijd met de PS3 versies te beginnen, maar aangezien het verhaal er voor valt begin ik toch maar met deze. Het vechten ziet er een beetje houterig uit, maar de rest erg goed.
ja idd, toch overstag gegaan en de game gehaald, morgen binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vindt het vooral in co-op heel vet. Goeie manier om je character te levelen en goeie gear te verzamelen, ipv bij de 5e enemy gekilled te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
oxford bastard schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:49:
[...]

Bedankt voor de tip. Had hem destijds op de 360 gespeeld. Fantastische game met een geweldig vechtsysteem. Erg jammer dat er nooit een deel 2 is gekomen.
Nice. Ik heb er altijd goede verhalen over gehoord maar heb dit spel nooit op de vorige generatie console gespeeld. Ik ben vandaag met de remaster begonnen en de eerste indruk is heel goed. Het gevechtssyteem is bijzonder uitgebreid en is wel even wennen als je assassin's creed gewend bent zoals ik. In dat spel ben je zwaar overpowered, in Sleeping Dogs hangen de gevechten meer van je skills af gelukkig en zijn de tegenstanders veel slimmer.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Nioh beta uitgespeeld en wat coop gedaan. Ik weet niet hoor. Ik vind vooral het level een erg nietszeggende donkere bende. De boss was dan wel weer grappig. De controls zijn vrij goed imo maar zeker geen Soulsborne kwaliteit goed.
Het heeft wel wat aardige elementen zoals het Ki systeem en hoe belangrijk het managen daarvan is. Verder is de framerate erg lekker waardoor de matige graphics wat dragelijker zijn. Diablo-achtig lootsysteem is ook +1. Tijdens coop krijg je ook loot overigens.

Het komt op me over als een absolute B-game... Maar toch, ik denk dat ik hem wel ga kopen. Er is niet zoveel aanbod in dit typische Souls genre en het is iig beter dan Lord of the Fallen, die ik ook leuk genoeg vond om een keer uit te spelen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:07:
[...]

Nice. Ik heb er altijd goede verhalen over gehoord maar heb dit spel nooit op de vorige generatie console gespeeld. Ik ben vandaag met de remaster begonnen en de eerste indruk is heel goed. Het gevechtssyteem is bijzonder uitgebreid en is wel even wennen als je assassin's creed gewend bent zoals ik. In dat spel ben je zwaar overpowered, in Sleeping Dogs hangen de gevechten meer van je skills af gelukkig en zijn de tegenstanders veel slimmer.
Wel een beetje leentjebuur van Batman Arkham serie. Maar vind dit in Sleeping Dogs beter uitgevoerd mede door dat het sneller en bruter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 11:52
Hebben de meeste ps4 gebruikers ook ps now en ps plus? Ps now is 100$ per jaar en zie dat je dan heel veel games kan spelen. Zit te denken om morgen een ps4 slim aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:54:
[...]

Op wat voor tv speel je? Zitten daar geen audio uitgangen op? Zo heb ik mijn ps4 aangesloten. HDMI naar TV dan Optical naar versterker.
Ja daar zit een optical op, alleen is mijn Samsung Led tv een van de eerste. Uit 2009, die hadden helaas nog geen 5.1 doorgifte en alleen stereo. (ue46b6000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:03
Ozza schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 00:00:
Hebben de meeste ps4 gebruikers ook ps now en ps plus? Ps now is 100$ per jaar en zie dat je dan heel veel games kan spelen. Zit te denken om morgen een ps4 slim aan te schaffen.
PS now is geloof ik niet heel populair. Alle games zijn ps3 games: als je die op je ps4 wil spelen heb je geen andere mogelijkheid (maar dan zou ik eerder 2e hands een ps3 met wat spellen op de kop tikken).

PS plus hebben de meeste wel. Zonder kan je niet online spelen. En je krijgt elke maand een paar gratis games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exclusive Original Theme (Gratis):

https://store.playstation...06200_00-PS4THEMEEXCLUSIV

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP4492-CUSA06200_00-PS4THEMEEXCLUSIV/1484916037000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zo, even een baal momentje... wilde Diablo 3 aanschaffen, digitaal voor het eventueel gaan streamen naar telefoon oid... na 2dagen geprobeerd te kopen, maar steeds een foutmelding bij afrekenen te krijgen is de discount weg... blegh. Zeker niet van een of andere lugubere site digitaal vandaan te halen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Flash sale in de US PlayStation Store. Alles onder $5!
Onder andere: Knack, AC Chronicles, The Order en nog veel meer.

https://store.playstation...RE-MSF77008-FLASHSALE17LP

Eindigt 23 januari 8:00 am (US tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:00

Sandyman538

SandstorM [148839]

mfreriks schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 09:25:
Zeker niet van een of andere lugubere site digitaal vandaan te halen of wel?
Ja hoor, hier

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
oxford bastard schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:23:
[...]

Wel een beetje leentjebuur van Batman Arkham serie. Maar vind dit in Sleeping Dogs beter uitgevoerd mede door dat het sneller en bruter is.
Het kwam me al bekend voor, Arkham Knight was de eerste Batman spel dat ik speelde en was verdomd lastig om de platina te behalen omdat je alle moves uit de game in 1 flow achterelkaar moest uitvoeren voor de brutality 101 trofee. Gelukkig heb ik de platina voor dat spel op een of andere manier toch weten te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 09:44:
Flash sale in de US PlayStation Store. Alles onder $5!
Onder andere: Knack, AC Chronicles, The Order en nog veel meer.

https://store.playstation...RE-MSF77008-FLASHSALE17LP

Eindigt 23 januari 8:00 am (US tijd).
Die smerige amerikanen krijgen weer monster deals als the order voor 5 dollar, terwijl die bij ons niet onder de 15 euro wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:39:
[...]

Die smerige amerikanen krijgen weer monster deals als the order voor 5 dollar, terwijl die bij ons niet onder de 15 euro wordt.
Probleem? Je kan toch met een US account kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Probleem? Je kan toch met een US account kopen.
Moet je toch een creditcart voor nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:17:
[...]

Moet je toch een creditcart voor nodig hebben?
Geen idee. Ik koop altijd tegoed bij Amazon. Met CC, maar of het ook anders kan, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:44
bram1984 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:24:
[...]

Geen idee. Ik koop altijd tegoed bij Amazon. Met CC, maar of het ook anders kan, durf ik niet te zeggen.
Je kan een US Paypal account aanmaken en koppelen aan je PSN. Als je aan je Paypal je CC koppelt op een US adres, kan je uiteindelijk in de US store aankopen doen.

1: Maak een US account aan met een US adres.
2: Maak een US Paypal aan met een US adres.
3: Koppel je eigen CC aan je Paypal op een US adres.
4: Koppel je US Paypal aan je US PSN account.
5: Ga naar de store op de PS4 en doe je aankoop.

[ Voor 23% gewijzigd door Xerox op 21-01-2017 11:27 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hier kun je ook US prepaid cards halen. pas geleden nog gedaan en zo Until Dawn voor 9,50 meegenomen.
http://www.pcgamesupply.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Xerox schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:26:
[...]

Je kan een US Paypal account aanmaken en koppelen aan je PSN. Als je aan je Paypal je CC koppelt op een US adres, kan je uiteindelijk in de US store aankopen doen.
Omdat mijn PP al gekoppeld is en mijn CC ook, krijg ik nix voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:44
maartend schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:27:
[...]

Omdat mijn PP al gekoppeld is en mijn CC ook, krijg ik nix voor elkaar.
Ik heb mijn bericht even gewijzigd.
Wat mij niet lukte is via de website aankopen doen. Via de PS4 lukte het wel direct.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Voor wie het boeit en in de buurt woont; De Intertoys in Best (bij Eindhoven) heeft Resident Evil 7 al in de schappen staan, voor €59,99.
Ik zag ze bij de balie ook al de nieuwe Kingdom Hearts 2.8 (ofzoiets) uitpakken, waarschijnlijk dat die ook al de schappen in gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door NegativeFreak op 21-01-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
heeft al iemand de Sony PlayStation Wireless Platinum headset? ik ben benieuwd of de microfoon nu beter is dan de vorige versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deals van het jaar, ghost recon:wildlands en for honor allebei 36 euro in de ING renteshop. https://rentepunten.ing.n...OPULAR_ASC&sortN=populair
Ik wou ghost recon eigenlijk niet halen, maar dit maakt het wel verleidelijk.

https://rentepunten.ing.n...OPULAR_ASC&sortN=populair

[ Voor 20% gewijzigd door Nieuwevolger op 21-01-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:59
-SaveMe- schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:33:
[...]

Gisteren twee video reviews gezien en het trekt mij helemaal niet. Ziet er erg cluncky uit allemaal. En teveel Japanse shizzle. Dat trek ik niet ;)
Hmm, misschien ook maar ff wat uitgebreidere gameplay kijken. Clunky gameplay trek ik ook niet ;).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 13:08
Ook in Nederland wel wat leuke deals. Gister Sleeping dogs voor 4,99 en infamous first light (toen ie gratis was vergeten te downloaden) 3,49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:08:
Deals van het jaar, ghost recon:wildlands en for honor allebei 36 euro in de ING renteshop. https://rentepunten.ing.n...OPULAR_ASC&sortN=populair
Ik wou ghost recon eigenlijk niet halen, maar dit maakt het wel verleidelijk.

https://rentepunten.ing.n...OPULAR_ASC&sortN=populair
Das wel een mooie aanbieding. Iemand hier ervaringen mee? Heb ik dan de game netjes op de release of kan ik er weken op wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:27:
[...]

Das wel een mooie aanbieding. Iemand hier ervaringen mee? Heb ik dan de game netjes op de release of kan ik er weken op wachten ?
Met the division moesten mensen wel een paar daagjes wachten, maar toen hadden nog aardig was mensen hem besteld uit het the division topic. Ik denk dat het bij ghost recon wel goed moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Zijn er mensen met ervaring met Force Feedback Race Stuurtjes voor de PS4?

Ik wil de Thrustmaster T150 Pro aanschaffen. Dat is het stuur inclusief de T3PA pedaal uitbreiding.

Afbeeldingslocatie: https://www.mardomedia.nl/media/catalog/product/cache/12/image/650x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/p/a/packshot_t150pro_emea.jpg

Ik vind de prijs alleen redelijk duur (€220) gezien ik hem waarschijnlijk alleen maar voor 2 games ga gebruiken namelijk: Dirt Rally VR en Driveclub VR (en later Gran Turismo 6).

Het lastige is dat je ze nergens kan testen waardoor ik niet weet of het de moeite waard is voor de prijs die ze kosten. Vandaag wel de Logitech G29 getest in Media Markt maar die was zo ontzettend afgezeikt en hing in een playseat opstelling die half uit elkaar lag waardoor ik alsnog niet niet een realistisch oordeel kan geven.

Iemand hier die de Thrustmaster T150 en/of T3PA gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

ThaBEN schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:41:

Ik wil de Thrustmaster T150 Pro aanschaffen. Dat is het stuur inclusief de T3PA pedaal uitbreiding.

[afbeelding]

Ik vind de prijs alleen redelijk duur (€220) gezien ik hem waarschijnlijk alleen maar voor 2 games ga gebruiken namelijk: Dirt Rally VR en Driveclub VR (en later Gran Turismo 6).

Het lastige is dat je ze nergens kan testen waardoor ik niet weet of het de moeite waard is voor de prijs die ze kosten. Vandaag wel de Logitech G29 getest in Media Markt maar die was zo ontzettend afgezeikt en hing in een playseat opstelling die half uit elkaar lag waardoor ik alsnog niet niet een realistisch oordeel kan geven.

Heeft het zin om te cross-posten in het VR topic?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 20:24

Qu3st

Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:38:
[...]

Met the division moesten mensen wel een paar daagjes wachten, maar toen hadden nog aardig was mensen hem besteld uit het the division topic. Ik denk dat het bij ghost recon wel goed moet komen.
Kun je dan ook meer dan 1 kopen? Dus 2 maal Ghost Recon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qu3st schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:53:
[...]

Kun je dan ook meer dan 1 kopen? Dus 2 maal Ghost Recon?
Geen idee, lijkt me wel. Denk wel dat je vroeg bij het bestellen moet zijn. Aangezien de ING maar een beperkte voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
spaceboy schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:46:
[...]

Heeft het zin om te cross-posten in het VR topic?
Ik wil het stuurwiel met name voor VR gebruiken. Maar gezien er momenteel maar 1 VR game geschikt is voor het stuur (Driveclub VR) en het stuur ook geschikt is voor niet VR games dacht ik dat het wellicht slimmer was om de post hier te plaatsen i.p.v. het VR topic.

Heb de post in het VR topic verwijderd om misverstanden te voorkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door ThaBEN op 21-01-2017 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Die Tachibane Muneshige boss van Nioh is niet te doen joh... Ergens hoop ik dat Dennis Nioh koopt, zo gefrustreerd wordt na 5 minuten spelen dat hij het spel voor een prikkie aan mij wil verkopen. :p

Co-op voelt als cheaten is mijn mening. Leuk als je samen speelt, maar als je in mijn geval fluitend die Ogress boss met zijn tweeën neerlegt.. Ergens kan ik het ook wel begrijpen.. Met level 7 wordt het wel erg moeilijk..

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Als je een spel speelt die een pro patch bevat, maar je zelf een 1080p tv hebt, moet je nog iets instellen qua settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:54:
Als je een spel speelt die een pro patch bevat, maar je zelf een 1080p tv hebt, moet je nog iets instellen qua settings?
Verschilt per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:38:
[...]

Hmmmmm. Ga het risico toch maar niet nemen, wil hem wel graag op de release hebben (om coop te kunnen spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Damn, nu een paar uurtjes bezig met Resident Evil 7 en tot nu toe zit het spel al goed in elkaar. Lekker rond sneaken omdat je denkt dat om ieder hoekje wat kan zitten. Van alles pakken tot je keuzes moet maken wat je mee wilt nemen. Het spel laat je de mechanics zelf maar uitzoeken, bij het dood gaan krijg je nog tips maar die helpen je ook niet altijd direct. Schrikmomenten zijn goed en heb ze tot nu toe nog niet zien aan komen. Het is me nog niet duidelijk wat het spel betekend in de Resident Evil series maar top vind ik hem tot nu toe wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

Losse HDMI Audio Extractor nemen en een nieuwe (non optical out) PS4? HDMI In voor beeld en geluid, HDMI OUT voor beeld en (veelal) optical voor geluid. Ik durf alleen niet te zeggen of zoiets vertraging geeft.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 11:52
Vanmiddag ps4 gekocht. Hoe kopen jullie vaak spellen? Ps store lijkt veel duurder dan als ik online zoek? Kan je via vertrouwelijke websites keys kopen net zoals bij steam?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15
Ik gebruik vaak Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InF.Inc schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:32:
Die Tachibane Muneshige boss van Nioh is niet te doen joh... Ergens hoop ik dat Dennis Nioh koopt, zo gefrustreerd wordt na 5 minuten spelen dat hij het spel voor een prikkie aan mij wil verkopen. :p

Co-op voelt als cheaten is mijn mening. Leuk als je samen speelt, maar als je in mijn geval fluitend die Ogress boss met zijn tweeën neerlegt.. Ergens kan ik het ook wel begrijpen.. Met level 7 wordt het wel erg moeilijk..
Nioh lijkt mij heel leuk, maar veel te moeilijk en frustrerend voor mij.

Na de tutorial van Nioh was ik content, maar eenmaal in het spel veel te moeilijk.

Dus NEE, ik haal Nioh NIET.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:03
Ozza schreef op zondag 22 januari 2017 @ 01:01:
Vanmiddag ps4 gekocht. Hoe kopen jullie vaak spellen? Ps store lijkt veel duurder dan als ik online zoek? Kan je via vertrouwelijke websites keys kopen net zoals bij steam?
Nee helaas. Alleen voor de Amerikaanse ps store zijn er voor een paar spellen codes beschikbaar. Ps store is meestal duurder inderdaad. Voordeel is account sharing (zoek maar ff in dit en 't vorige topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 21:23

Jeroen V

yadda yadda yadda

ThaBEN schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:41:

Ik heb zelf de T300RS icm Wheelstand Pro V2 en gebruik die voor een aantal race spelletjes. (F1, Project Cars, Dirt en Need for Speed. Die laatste 2 worden voornamelijk door mijn zoontje van 8 gespeeld)

In eerste instantie wilde ik voor een vrij goedkoop stuurtje gaan (max 100,-) maar als je de reviews leest dan kan je die net zo goed niet kopen. Ik heb ook de T150 bekeken, maar die vond ik redelijk plastic en goedkoop aanvoelen. De T300 is wat dat betreft een stuk degelijker en krachtiger. Bij de T150 Pro zit echter dan weer een betere pedalenset en die is bij de standaard T300RS weer niet zo heel erg goed, maar voorlopig voldoet die voor mij prima voor nu. (overigens kan je de pedalenset los aanschaffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 07:06:
[...]

Nioh lijkt mij heel leuk, maar veel te moeilijk en frustrerend voor mij.

Na de tutorial van Nioh was ik content, maar eenmaal in het spel veel te moeilijk.

Dus NEE, ik haal Nioh NIET.

:+
Jeetje Dennis. Geef je met alles zo snel op? Zet eens door met dit soort games, word beter en je zal qua gameplay (van wat ik tot nu toe lees) een ervaring krijgen waar vrijwel niets aan kan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Jeroen V schreef op zondag 22 januari 2017 @ 08:02:
[...]

Ik heb zelf de T300RS ivm Wheelstand Pro V2 en gebruik die voor een aantal race spelletjes. (F1, Project Cars, Dirt en Need for Speed. Die laatste 2 worden voornamelijk door mijn zoontje van 8 gespeeld)

In eerste instantie wilde ik voor een vrij goedkoop stuurtje gaan (max 100,-) maar als je de reviews leest dan kan je die net zo goed niet kopen. Ik heb ook de T150 bekeken, maar die vond ik redelijk plastic en goedkoop aanvoelen. De T300 is wat dat betreft een stuk degelijker en krachtiger. Bij de T150 Pro zit echter dan weer een betere pedalenset en die is bij de standaard T300RS weer niet zo heel erg goed, maar voorlopig voldoet die voor mij prima voor nu. (overigens kan je de pedalenset los aanschaffen)
Ik lees inderdaad dat de plastic pedalenset van de standaard T150 niet zo heel goed is maar het stuurtje zelf dient best ok te zijn. De T3PA pedalenset uitbreiding wordt wel weer veel geprezen om zijn kwaliteit. De sprong naar een ander model zoals de T300 is gelijk wat meer geld dan dat ik in gedachte had.

Ik ben zelf geen hardcore race game fan, maar ben wel helemaal hooked aan VR. En nu Dirt Rally op 17 februari naar VR komt lijkt me een stuurtje wel vet voor de immersion. Dus in principe koop ik hem (voorlopig) alleen voor die game waardoor ik niet al teveel geld wil uitgeven.

De T150 is los €159.
De T3PA is los €100.

De T150 Pro (welke bestaat uit de T150 + T3PA) is te verkrijgen voor €199,95 waardoor mij dat een erg goede deal lijkt als beginners set.

Wheelstand Pro V2 heb ik ook in gedachten maar is momenteel financieel niet mogelijk om direct aan te schaffen samen met een stuurtje (Onlangs PS4 Pro + PSVR aangeschaft). Ben wel benieuwd hoe die wheelstand bevalt! In Mediamarkt stond een soort gelijk systeem maar daar had de stuurstang nogal wat speling. Mede door de force feedback zwabberde hierdoor de stang van links naar rechts waardoor het onspeelbaar was voor mij.

Merk jij iets van speling tijdens gebruik van de Wheelstand Pro V2?
En is deze makkelijk op te vouwen nadat je klaar bent met spelen? (vind de vrouw belangrijk ;) )

--Edit--

Kwam ook nog deze video tegen waarin alle stuurtjes en pedalen uitgebreid getest en beschreven worden.

2017 PlayStation 4 Steering Wheel Buyers Guide

[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 22-01-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Mijn vrouw (voor het eerst dat ik dit zo typ, we zijn dinsdag getrouwd) is net zo. Ze vroeg me of er ook een easy mode was in Nioh. Ik zei dat ik er geen kon ontdekken. Vond ze jammer. Ze speelt graag spellen voor het verhaal. Ik zei: waar is de uitdaging dan. Persoonlijk vind ik dat zonde van het geld. Voldoening krijgen door voor de 50e keer eindelijk dat ene mannetje verslagen te hebben om dan op de hoek een paar meter verderop weer gruwelijk in de pan te worden gehakt is priceless. Ze zei dat ze daar ook zo van baalt in Zelda. Een keer raden wie alle eindbazen mag verslaan :+ Dus ja ergens begrijp ik Dennis wel. Alleen niet dat hij de games dan voor full price haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 21:23

Jeroen V

yadda yadda yadda

ThaBEN schreef op zondag 22 januari 2017 @ 08:39:
[...]
Wheelstand Pro V2 heb ik ook in gedachten maar is momenteel financieel niet mogelijk om direct aan te schaffen samen met een stuurtje (Onlangs PS4 Pro + PSVR aangeschaft). Ben wel benieuwd hoe die wheelstand bevalt! In Mediamarkt stond een soort gelijk systeem maar daar had de stuurstang nogal wat speling. Mede door de force feedback zwabberde hierdoor de stang van links naar rechts waardoor het onspeelbaar was voor mij.

Merk jij iets van speling tijdens gebruik van de Wheelstand Pro V2?
En is deze makkelijk op te vouwen nadat je klaar bent met spelen? (vind de vrouw belangrijk ;) )
De Wheelstand Pro V2 is naar mijn mening erg stabiel, geen speling of beweging. Opvouwen gaan ook gemakkelijk, maar nog steeds is het een fors ding met het stuurtje eraan. (en zwaar) Een vriend van me heeft dezelfde set als ik gekocht maar heeft zelf een houten standaard gemaakt. Stuk goedkoper, maar die is dan niet op te vouwen.
InF.Inc schreef op zondag 22 januari 2017 @ 08:41:
Mijn vrouw (voor het eerst dat ik dit zo typ, we zijn dinsdag getrouwd) is net zo.
[off-topic] Gefeliciteerd!! :) [/off-topic]

[ Voor 10% gewijzigd door Jeroen V op 22-01-2017 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:22
Ozza schreef op zondag 22 januari 2017 @ 01:01:
Vanmiddag ps4 gekocht. Hoe kopen jullie vaak spellen?
Met geld. 😉

Als er goede aanbiedingen zijn komt het vaak hier of in het budgetgaming topic wel voorbij.

Zelf koop ik bijna alles fysiek. Meestal goedkoper en je heb verzamelmateriaal of je kan het makkelijker verkopen als het je niet bevalt of hebt uitgespeeld.
InF.Inc schreef op zondag 22 januari 2017 @ 08:41:
Mijn vrouw (voor het eerst dat ik dit zo typ, we zijn dinsdag getrouwd) is net zo.
Gefeliciteerd!

[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 22-01-2017 09:11 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 8 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!