Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:54
@Aaargh! Of gewoon lekker trophy hunten. :)

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Aaargh! schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:49:
[...]

Tijd teveel of spellen tekort ?
Of tijd te weinig dus speedrun ;)

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-11 12:25
Zag dat deze nog niet gepost was, een nieuw filmpje over Spider-Man. Ik word er in ieder geval steeds enthousiaster van. :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Fb-wro6t_oI]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 23:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Klinkt echt super saai eigenlijk, is het niet veel leuker om aan een nieuw spel te beginnen dan steeds maar opnieuw hetzelfde spel te spelen dat je al uitgespeeld hebt ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 12:46
@Aaargh! Uncharted is prima 2 of 3 keer opnieuw te spelen. Zeker als je de eerste keer op normaal moeilijkheid hebt gespeeld om het verhaal gewoon te zien/spelen. Om dan de tweede keer het op hard te spelen en alle treasures te zoeken.

Overigens kun je bij UC (alle delen) het jezelf ook moeilijk (of juist makkelijker) maken door bepaalde unlockables aan te zetten, zoals bijvoorbeeld de wereld spiegel en de controls niet :D

[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 17-07-2017 10:55 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:35
Conscience NL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:48:
Zag dat deze nog niet gepost was, een nieuw filmpje over Spider-Man. Ik word er in ieder geval steeds enthousiaster van. :)

[video]
Nu heb ik de laatste Spiderman film(s) niet gezien, maar had Spiderman niet gewoon altijd één bad guy in een of ander zelfgemaakt monsterpak met grote tentakels waar ie het tegen op moest nemen in plaats van tegen een heel leger aan normale vijandjes?
In de trailers zie ik 'm alleen maar schoppen en slaan tegen normale vijanden. Om die reden doen de gameplay filmpjes mij echt helemaal niets; buiten het vliegen door de straten met zijn Spidersmeg is het niet de Spiderman die ik ken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Tweakmans
Aaargh! schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:48:
Klinkt echt super saai eigenlijk, is het niet veel leuker om aan een nieuw spel te beginnen dan steeds maar opnieuw hetzelfde spel te spelen dat je al uitgespeeld hebt ?
Niet per se, dat hangt af van de game. Trophies kunnen best pittig zijn. Door het moeilijkheidsniveau te verhogen, moet je vaak je speelstijl aanpassen en beleef je de game op een andere manier (je kunt niet zomaar wat rondlopen en knallen). Andere trophies zorgen er dan weer voor dat je in nieuwe situaties belandt of nieuwe elementen krijgt te zien. Maar dat is natuurlijk persoonlijk; wat jij een saaie herhaling vindt, vindt iemand anders een leuke uitdaging. ;)

• Superkiwi
Een nieuwe playthrough met andere wapens kan ook leuk zijn, of proberen zo stealth mogelijk te spelen ipv guns blazing. Een spel meerdere keren uitspelen hóeft niet saai te zijn ;)

• Aaargh!

Aaargh!

dvdkiwi schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:59:
Een nieuwe playthrough met andere wapens kan ook leuk zijn, of proberen zo stealth mogelijk te spelen ipv guns blazing. Een spel meerdere keren uitspelen hóeft niet saai te zijn ;)
Je kent het verhaal toch al, dus dan zie ik geen reden het nog eens te spelen.

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:52
Als je een verhaal gamer bent is een nieuwe playtrough meestal niet interessant nee. Tenzij je het verhaal kan beïnvloeden.

Als je een game speelt, omdat je de verschillende type gameplay leuk vind, dan is een nieuwe playtrough wel interessant. Beste voorbeeld is denk ik de Souls/Bloodborne games.
dvdkiwi schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Nu heb ik de laatste Spiderman film(s) niet gezien, maar had Spiderman niet gewoon altijd één bad guy in een of ander zelfgemaakt monsterpak met grote tentakels waar ie het tegen op moest nemen in plaats van tegen een heel leger aan normale vijandjes?
In de trailers zie ik 'm alleen maar schoppen en slaan tegen normale vijanden. Om die reden doen de gameplay filmpjes mij echt helemaal niets; buiten het vliegen door de straten met zijn Spidersmeg is het niet de Spiderman die ik ken.
Nee. http://villains.wikia.com/wiki/Category:Spider-Man_Villains

Maar de hele tijd tegen dezelfde aarstvijand vechten had je wel interessant gevonden?

@Aaargh! Ik speel eigenlijk alle Naughty Dog games wel meerdere malen. Gewoon omdat de gameplay altijd heel lekker is en de graphics mooi zijn. Net als dat ik bepaalde films ook wel meer dan 1x kijk.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 17-07-2017 11:35 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55
Aaargh! schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:28:
[...]

Ik snap je deels... de eerste keer het plot ontrafelen maakt je game-ervaring en is een belangrijk deel van de immersie.
maar als gamer seel je een game toch zeker niet alleen maar voor het verhaal?
Anders kun je je een boel geld besparen en playthroughs op youTube kijken :+

Ik vind het hebben van de controle en beslissen hoe en wanneer ik iets doe juist gaaf, zeker in open-wereld games. Dus eigenlijk wat Kiwi zegt!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:54
Ik heb The Last of Us eigenlijk vanwege de trophies 2x uitgespeeld. De eerste keer op normal waar ik het verhaal heerlijk heb beleefd.
De tweede keer was op de hoogste moeilijkheids graad. Het verhaal kende ik al, maar ik heb toen veel meer rekening moeten houden met het gebruik van de schaarse spullen die je onderweg tegenkomt. Dat voelde voor mij toch echt wel als een hele andere beleving.

PSN ID: MrMichel_75

• Aaargh!

Aaargh!

Jeroenimoes schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:47:
(..)
maar als gamer seel je een game toch zeker niet alleen maar voor het verhaal?
Ik wel.
Anders kun je je een boel geld besparen en playthroughs op youTube kijken :+

Ik vind het hebben van de controle en beslissen hoe en wanneer ik iets doe juist gaaf, zeker in open-wereld games. Dus eigenlijk wat Kiwi zegt!
Precies dit, een game verteld een verhaal maar omdat je zelf speelt bied het meer immersion. De gameplay is leuk, maar het verhaal zorgt voor de motivatie om te blijven spelen. Neem b.v. Horizon: Zero Dawn, ontzettend goede gameplay, de gevechten met de machines waren erg vermakelijk maar het verhaal is de reden om überhaupt aan die gevechten te beginnen. Het verhaal geeft je een doel (wat je moet doen) en een beloning als je dat doel behaalt (er wordt meer duidelijk van het mysterie wat je probeert te ontrafelen).

Basically, een game zonder het verhaal is niet meer dan een Skinner box.v (Dat zijn games natuurlijk sowieso al, maar zonder een verhaal wordt het wel een hele simpele Skinner box)

[ Voor 4% gewijzigd door Aaargh! op 17-07-2017 13:57 ]

• Jasphur
Aaargh! schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:56:
[...]

Ik wel.

[...]

Precies dit, een game verteld een verhaal maar omdat je zelf speelt bied het meer immersion. De gameplay is leuk, maar het verhaal zorgt voor de motivatie om te blijven spelen. Neem b.v. Horizon: Zero Dawn, ontzettend goede gameplay, de gevechten met de machines waren erg vermakelijk maar het verhaal is de reden om überhaupt aan die gevechten te beginnen. Het verhaal geeft je een doel (wat je moet doen) en een beloning als je dat doel behaalt (er wordt meer duidelijk van het mysterie wat je probeert te ontrafelen).

Basically, een game zonder het verhaal is niet meer dan een Skinner box.v (Dat zijn games natuurlijk sowieso al, maar zonder een verhaal wordt het wel een hele simpele Skinner box)
True. Maar wat vind je van zoiets als GTA? En dan heb ik het niet specifiek over deel 5.
Ik heb San Andreas, deel 4 en 5 wel een paar keer gespeeld.

Puur uit interesse naar je gameervaringen :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Aaargh! schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:28:
[...]

Nou dan speel jij het dus niet nog een keer.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:44

Lapras

Ice beam

[...]

Ik wel.

[...]

Ik luister liedjes ook altijd maar één keer, want als ik de songtekst heb gelezen ken ik het verder wel.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:37
Lapras schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:26:
[...]

Ik luister liedjes ook altijd maar één keer, want als ik de songtekst heb gelezen ken ik het verder wel.
Eens en met mijn vriendin had ik het na 1 x ook wel gezien. Alsof je elke keer hetzelfde cadeautje krijgt bij het uitpakken.
[...]

Ik wel.

[...]

Dat is bij jou wellicht het geval, maar bij mij zeker niet. Ik vind in Horizon bijvoorbeeld de wereld ook gewoon heel tof om doorheen te struinen. Daarnaast heb ik ook alle side meuk gedaan die tot op een zekere hoogte zeer weinig met het verhaal te maken hebben. Het verhaal was voor mij zeker niet de motivatie om te spelen, maar gewoon het totale pakket. En daarbij: alsof een Bloodborne of een Dark Souls zo een duidelijk en daardoor intrigerend verhaal hebben. Intrigerend wellicht, maar drie kwart van de tijd heb je geen idee waar het over gaat, maar blijf je gewoon spelen door de ijzersterke gameplay. Waarom denk je dat NG+ in die games bestaat?

Uncharted biedt, vind ik, daarbij een redelijk uitgebreid en lang verhaal met zeer afwisselende omgevingen waarbij alles er ook nog eens gruwelijk mooi uitziet en gewoon zeer smooth speelt, waarbij je bepaalde segmenten ook nog eens op verschillende manieren kunt spelen. Ik zie niet in waarom je dat niet een tweede keer zou willen beleven.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55
bram1984 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:42:
[...]

Ik zie niet in waarom je dat niet een tweede keer zou willen beleven.
Ik ben het met je eens hoor, maar niet iedereen vind dat even leuk, zo blijkt wel weer :)

Ik moet toegeven dat soms doelloos maar wat doen in GTA Onlineme ook al snel begint te vervelen, zeker als ik niet met iemand samen speel. En met het herspelen van Horizon in NG+ ben ik ook lang niet zo gedreven als toen de game pas uit was, waarbij ik soms 10 uur op een dag speelde. Ik speel ook alleen games opnieuw als de core gameplay dik in orde is, of er een sociaal aspect in zit (coop).

Aargh heeft dus wel een punt, en het is dus ook afhankelijk van persoonlijke voorkeur.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Aangezien het momenteel behoorlijk aangenaam weer is, de industrie na een lang jaar ook vakantie aan het vieren is en je eventuele leegtes vooral moet zien op te vullen met het spelen van indies, PS+ games en het wegwerken van je backlog, ben ik al voorzichtig aan het nadenken over de game die ik dit najaar wil gaan spelen. Door het wegvallen van Red Dead Redemption 2 ben ik hier nog niet over uit.

Ik vraag me af er hier op Tweakers al een specifieke multiplayer titel is die dit najaar zal verschijnen, die velen onder jullie zullen gaan spelen, zodat we deze wellicht 'met z'n allen' kunnen gaan spelen. Zelf zal ik het vooral van kortere speelsessies moeten hebben en zo nu en dan een hele avond.

Qua shooters zie ik vooral Destiny 2 (binnenkort open bèta), Call of Duty: WW II en Star Wars: Battlefront II (open bèta in oktober) opduiken. Qua action/adventure kijk ik nog wel naar Agents of Mayhem (komt al medio augustus uit). Qua racegames zie ik Need for Speed, Project Cars en GT Sports (de laatste twee zijn niet echt aan mij besteed overigens). Een alternatief is natuurlijk om iets op te pakken uit de backlog en Rocket League blijft natuurlijk ook vermakelijk.

Anyway, wat denken jullie te gaan spelen dit najaar?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:52:
Aangezien het momenteel behoorlijk aangenaam weer is, de industrie na een lang jaar ook vakantie aan het vieren is en je eventuele leegtes vooral moet zien op te vullen met het spelen van indies, PS+ games en het wegwerken van je backlog, ben ik al voorzichtig aan het nadenken over de game die ik dit najaar wil gaan spelen. Door het wegvallen van Red Dead Redemption 2 ben ik hier nog niet over uit.

Ik vraag me af er hier op Tweakers al een specifieke multiplayer titel is die dit najaar zal verschijnen, die velen onder jullie zullen gaan spelen, zodat we deze wellicht 'met z'n allen' kunnen gaan spelen. Zelf zal ik het vooral van kortere speelsessies moeten hebben en zo nu en dan een hele avond.

Qua shooters zie ik vooral Destiny 2 (binnenkort open bèta), Call of Duty: WW II en Star Wars: Battlefront II (open bèta in oktober) opduiken. Qua action/adventure kijk ik nog wel naar Agents of Mayhem (komt al medio augustus uit). Qua racegames zie ik Need for Speed, Project Cars en GT Sports (de laatste twee zijn niet echt aan mij besteed overigens). Een alternatief is natuurlijk om iets op te pakken uit de backlog en Rocket League blijft natuurlijk ook vermakelijk.

Destiny 2. lijkt me een duidelijk verhaal. Absoluut gaaf om heel veel uur in te steken. Daarnaast ook grote groep actieve spelers.

• Superkiwi
Van het weekend de Steelbook Edition van Gran Turismo Sport in de preorder gezet. Dus dat :9
En een 2 maandjes daarvoor beginnen aan Project Cars 2 natuurlijk.
Verder komen hier Far Cry 5, Assassins Creed en God of War ook wel binnen.

dvdkiwi schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:00:
[...]

Van het weekend de Steelbook Edition van Gran Turismo Sport in de preorder gezet. Dus dat :9
En een 2 maandjes daarvoor beginnen aan Project Cars 2 natuurlijk.
Verder komen hier Far Cry 5, Assassins Creed en God of War ook wel binnen.
God of War komt toch pas 2018?

Ik denk sowieso AC en FC5 en wellicht CoD (voor de SP) en BF2 voor zowel SP als MP.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 14:11
Voor mij wordt het sowieso South Park: the Fractured But Whole, Uncharted: the Lost Legacy, Horizon: the Frozen Wilds, de DLC van Battlefield 1 en misschien nog Gran Turismo Sport en Battlefront 2 (wacht van beiden de reviews en gameplay ervaringen af). Verder ga ik dingen uit mijn Backlog spelen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Conscience NL
dvd-linden schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:10:
Voor mij wordt het sowieso South Park: the Fractured But Whole, Uncharted: the Lost Legacy, Horizon: the Frozen Wilds, de DLC van Battlefield 1 en misschien nog Gran Turismo Sport en Battlefront 2 (wacht van beiden de reviews en gameplay ervaringen af). Verder ga ik verder met dingen uit mijn Backlog spelen.
Dat is ook mijn lijstje ongeveer ja. Met als toevoeging wellicht de nieuwe Wolfenstein; setting ziet er cool uit. Jammer dat Ni no Kuni 2 is doorgeschoven naar januari.

• Jasphur

De nieuwe AC en ik hoop echt dat GT sport dit jaar nog komt. Die datum in oktober is toch wel haalbaar hoop ik? :P

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 20:17

jeka

Support your local club.

COD WW2, Fifa en Destiny 2 gaat het worden denk ik.

[ Voor 30% gewijzigd door jeka op 17-07-2017 15:15 ]

FCG

dvd-linden schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:10:
Voor mij wordt het sowieso South Park: the Fractured But Whole, Uncharted: the Lost Legacy, Horizon: the Frozen Wilds, de DLC van Battlefield 1 en misschien nog Gran Turismo Sport en Battlefront 2 (wacht van beiden de reviews en gameplay ervaringen af). Verder ga ik dingen uit mijn Backlog spelen.
En die DLC's uiteraard.

• Aaargh!

Aaargh!

Jasphur schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:08:
[...]

True. Maar wat vind je van zoiets als GTA? En dan heb ik het niet specifiek over deel 5.
Ik heb San Andreas, deel 4 en 5 wel een paar keer gespeeld.

Puur uit interesse naar je gameervaringen :)
Ik heb alleen 5 gespeeld, nadat ik de campaign uit had nooit weer opgestart en dat ga ik ook niet doen tenzij er single-player story DLC komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Aaargh! op 17-07-2017 16:13 ]

• Aaargh!

Aaargh!

Flagg schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:19:
[...]

Nou dan speel jij het dus niet nog een keer.
Maar de vraag was waarom anderen dat wel doen, niet waarom ik normaal ben.

• Jasphur
Aaargh! schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:13:
[...]

Ik heb alleen 5 gespeeld, nadat ik de campaign uit had nooit weer opgestart en dat ga ik ook niet doen tenzij er single-player story DLC komt.
Mocht je je ooit vervelen aankomende winter raad ik je nog eens aan GTA op te pakken :)
Er zijn sowieso drie verschillende einden, zoals je misschien weet. En ook bepaalde beslissingen van mensen wel of niet laten leven opent een aantal side-missions.

En sowieso is GTA: SA remaster voor de PS4 een dikke aanrader. Niet om de graphics, wel om het verhaal en de setting. Die is gewoon echt heel erg goed. Wat mij betreft veel beter dan GTA5

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Aaargh! schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:14:
[...]

En het antwoord was omdat zij dat wel leuk vinden.

Wederom is het niet zo gek ingewikkeld... :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Twixie schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 13:42:
[...]
Grootste nadeel van homeplugs vind ik toch de onvoorspelbaarheid. Reden waarom ik aan het prullen ben is dat ik tijdje geleden nieuwe plugs gekocht van 1200 Mbps. Die zijn ook heel snel (ik kan mijn 200 Mbps Telenet lijn voltrekken) maar niet 100% stabiel. Ik heb iets van een 0.3% packet loss, maar nu blijkt dat voor Plants vs Zombies voor ons zoontje nefast te zijn (althans, ik verdenk de homeplug) : hij wordt wel heel vaak uit een netwerkspel gegooid, en ik vermoed dat het spel niet tegen die heel kortstondige outages kan. Ben nu aan het testen met een lange kabel naar de garage...
Niet echt PS4 related, maar ik heb mijn Homepluggen 100% stabiel gekregen met 0% packet loss. Heb simpelweg een oudere firmware geflasht op de pluggen en dat loste het probleem op. Om andere factoren uit te sluiten (want die heb je al snel met homepluggen) nog eens terug nieuwe firmware erop en dan weer die oude, zodat ik heel zeker was dat het aan de firmware lag.
Zoontje heel tevreden nu aangezien hij sindsdien geen enkele keer meer uit een PvZ netwerkspel gevlogen is. Zelf ook tevreden natuurlijk, want via de Homeplug is de snelheid toch pakken hoger dan via wifi. Ook qua ping nauwelijks impact met een average ping tussen PS4 (ttz: gemeten met laptop) en de ISP router (Telenet) van 2ms.

• Aaargh!

Aaargh!

Jasphur schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:21:
[...]

Mocht je je ooit vervelen aankomende winter raad ik je nog eens aan GTA op te pakken :)
Er zijn sowieso drie verschillende einden, zoals je misschien weet. En ook bepaalde beslissingen van mensen wel of niet laten leven opent een aantal side-missions.
Tja, maar dat is niet genoeg nieuwe content voor een complete play through die 98% hetzelfde is. Het is veel leuker een nieuw spel te spelen en er zitten genoeg goeie games aan te komen dat ik me daar niet druk om hoef te maken.

Bovendien heeft GTA5 v.z.i.w. geen patch gehad met PS4 Pro 4k / HDR support.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:50

CoD WW2, uitbreiding van HZD en verder weet ik het niet. Misschien de nieuwe AC, maar dat is meer een titel die ik liever uit de budgetbak haal. Gaat met AC titels meestal wel rap.
Race spellen vind ik niet zo leuk, op de eerste twee NFS:U's na dan. Want Skyline :9

Verder zou ik het serieus nog niet weten, meeste grote titels staan gepland voor "ergens 2018". Ik heb echter zo'n enorme backlog dat ik eerder geneigd ben om alle spellen die ik heb, ook op de PS3, eerst uit te spelen in de story mode en op de makkelijkste moeilijkheidsgraad. Daar ben ik denk ik ook wel een jaar ofzo mee bezig :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:27
Aaargh! schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:14:
[...]

Je favoriete games speel je toch vaker? :?
Vind het raar om ze als wegwerp product te gebruiken. Helemaal als je dan ook nog digitaal aanschaft.
Zo speel ik FFVII nog steeds om de 2-3 jaar ofzo sinds 98 O-)
Mass Effect ook vaker gespeeld. GTA5 een stuk of 4 keer uitgespeeld. Metal Gear games ook om maar wat te noemen.
Hoezo zou je games gaan spelen die je niet echt liggen on maar wat nieuws te spelen als je wel games kan blijven spelen die je wel goed liggen?

Een aantal games die ik niet helemaal geweldig vind verkoop ik weer, een aantal hou ik om te blijven spelen :)

• Jasphur
Aaargh! schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:17:
[...]

Tja, maar dat is niet genoeg nieuwe content voor een complete play through die 98% hetzelfde is. Het is veel leuker een nieuw spel te spelen en er zitten genoeg goeie games aan te komen dat ik me daar niet druk om hoef te maken.

Bon. Begrijpelijk, maar jammer dat je er zo over denkt en dat het uitmaakt of een game wel of niet een patch heeft gekregen. Veel games bieden echt een andere ervaring en nieuwe ervaring als je ze opnieuw speelt. Zeker als keuzes die je maakt een alternatief einde geven, maar ook de details die je eerder niet waren opgevallen omdat je met het verhaal bezig was. :)

Maar goed. Jouw mening en die respecteer ik. Welke games houden je nu bezig?

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 17-07-2017 18:58 ]

• Beakzz
Mutatie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:14:
[...]

Je favoriete games speel je toch vaker? :?
Vind het raar om ze als wegwerp product te gebruiken. Helemaal als je dan ook nog digitaal aanschaft.
Zo speel ik FFVII nog steeds om de 2-3 jaar ofzo sinds 98 O-)
Mass Effect ook vaker gespeeld. GTA5 een stuk of 4 keer uitgespeeld. Metal Gear games ook om maar wat te noemen.
Hoezo zou je games gaan spelen die je niet echt liggen on maar wat nieuws te spelen als je wel games kan blijven spelen die je wel goed liggen?

Een aantal games die ik niet helemaal geweldig vind verkoop ik weer, een aantal hou ik om te blijven spelen :)
Bij mij komt dat er echt niet van. Heb FF7 en Mass effect beide meerdere keren gekocht, maar na een paar uur ben ik er weer klaar mee. Die games zijn uiteraard pareltjes, maar het nieuwe is er gewoon af. Ik heb het al gespeeld en zodra ik het speel weet ik zo ongeveer wat er gaat komen. Heb een hele rij games die ik nog een keer zou willen spelen die prettig in mijn herinnering liggen, maar eigenlijk speel ik alleen games die geen focus op een verhaal hebben jaren later nog. Vooral RTS en building games.

Misschien is mijn smaak wat breder en/of heb ik meer platforms tot beschikking, maar ik heb serieus het idee dat ik nu al tot in het bejaardenhuis nieuwe leuke games kan spelen dus heb ik ook bijna niet de neiging om terug te grijpen. Wel om even te kijken, maar zeker niet om nogmaals een lange game door te spelen.

• Superkiwi
Vrijdag schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:57:
Race spellen vind ik niet zo leuk, op de eerste twee NFS:U's na dan. Want Skyline :9
Dan zou je Gran Turismo 5 moeten spelen; daar zitten wel 317 Skylines in ;)

• Vrijdag
dvdkiwi schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:47:
[...]

Dan zou je Gran Turismo 5 moeten spelen; daar zitten wel 317 Skylines in ;)
Ja maar dat is niet zo mijn type spel, veel te klinisch enzo :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:30
Gisterenavond heb ik eindelijk Rise of the Tomb Raider uitgespeeld.
Na net geen 10 uur was ik al door de story (65% completion). Beetje teleurstellend dus...
Ik ga wel nog wat sidemissions en collectibles verzamelen, zolang ik het leuk vind.
De game zelf vond ik best tegenvallen. Vooral de story vond ik duidelijk een stuk minder interessant dan Tomb Raider 2013.
De gameplay bracht weinig vernieuwingen, net als de wapens..
De outfits, omgevingen en locaties waren saai...
In TR 2013 ergerde ik me aan het constant moeten spammen van de R3 button, ook dat is niet verholpen in Rise of the Tomb Raider.
Zeker geen slechte game, maar eigenlijk toch een tegenvaller als ik er zo over nadenk. (verwachtingen waren misschien iets te hoog)

[ Voor 7% gewijzigd door Anton.net op 17-07-2017 21:31 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik begin met Cities Skyline over een maandje.
Verder (in willekeurige volgorde) Uncharted, Forza7, CupHead, AC Origins en dan is het jaar weer om :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Ik wás van plan Red Dead Redemption II te gaan spelen, totdat ie delayed naar 2018 werd -O-

• Tweakmans
Donstil schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:55:
Ik begin met Cities Skyline over een maandje.
Verder (in willekeurige volgorde) Uncharted, Forza7, CupHead, AC Origins en dan is het jaar weer om :)
Ik dacht dat ze onlangs bekendmaakten dat Cuphead exclusief voor Xbox en pc zou verschijnen?
Tweakmans schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:30:
[...]

Ik dacht dat ze onlangs bekendmaakten dat Cuphead exclusief voor Xbox en pc zou verschijnen?
Misschien heeft hij een Xbox? Of denk je dat Forza ook naar de PS4 komt?

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:54
Ik weet niet of het hier al eens voorbij is gekomen maar ik zag zojuist een gameplay trailer van Sudden Strike 4. Een RTS voor de PS4.

De beelden zien er wel tof uit moet ik zeggen. Een RTS met controller wil ik nog wel eens zien of dat wat gaat worden. Nu ben ik toch al niet iemand die pre-ordered; ik wacht minstens de eerste aanbieding/prijsverlaging af. Maar ik ga deze toch wel eens in de gaten houden.

PSN ID: MrMichel_75

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
MisterMichel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:51:
Ik weet niet of het hier al eens voorbij is gekomen maar ik zag zojuist een gameplay trailer van Sudden Strike 4. Een RTS voor de PS4.

[video]

De beelden zien er wel tof uit moet ik zeggen. Een RTS met controller wil ik nog wel eens zien of dat wat gaat worden. Nu ben ik toch al niet iemand die pre-ordered; ik wacht minstens de eerste aanbieding/prijsverlaging af. Maar ik ga deze toch wel eens in de gaten houden.
Ziet er zeker gaaf uit

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003

[video]

Ziet er niet onaardig uit. Overigens draait de serie al even op PC en scoort het wel redelijk (rond de 8 nu op steam). Alleen die controls zien er wat stijf uit. Zou hem zelf gewoon op PC aanschaffen, al bewijst Halo Wars dat het wel prima kan spelen als je er wat tijd in steekt.

Net als dat ik Cities Skylines liever op PC speel dan op PS4 (of Xbox). Het feit dat fast-forward pas later met een patch beschikbaar werd, geeft wat mij betreft aan dat je qua performance niet zo heel veel hoeft te verwachten en bij een grote stad is het al snel lastig om te managen. Plus je mist de vele pc-mods (die zowel qua content als qua gameplay het spel naar een hoger niveau brengen)

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 18-07-2017 09:24 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Klopt, je bedoelt Doc Ock:
Afbeeldingslocatie: https://vignette1.wikia.nocookie.net/marveldatabase/images/6/61/Otto_Octavius_%28Earth-616%29.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/180?cb=20051021165252

Andere grote vijand is de Green Goblin:

Afbeeldingslocatie: https://vignette2.wikia.nocookie.net/villains/images/b/ba/Green-Goblin-Norman-Osborn-Marvel-Comics-Spider-Man-h167.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/177?cb=20161119141455

Maar dit zijn z'n aartsvijanden, dus die gasten worden nooit verslagen. Dus hopelijk komen ze wel in het verhaal voor, al is de kans best groot dat ze een simpeler verhaal gaan neerzetten.

• Aaargh!

Aaargh!

Jasphur schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:46:
[...]

Bon. Begrijpelijk, maar jammer dat je er zo over denkt en dat het uitmaakt of een game wel of niet een patch heeft gekregen.
Tja, als ik kan kiezen tussen een goed spel in 4k en/of HDR en eentje zonder, dan ga ik voor die eerste.
Veel games bieden echt een andere ervaring en nieuwe ervaring als je ze opnieuw speelt. Zeker als keuzes die je maakt een alternatief einde geven, maar ook de details die je eerder niet waren opgevallen omdat je met het verhaal bezig was. :)
Maar een compleet ander spel geeft een NOG nieuwere ervaring. En er zijn al zo veel spellen dat ik nauwelijks aan alles toekom.
Maar goed. Jouw mening en die respecteer ik. Welke games houden je nu bezig?
Op dit moment Mafia 3, Shadow of Mordor en Nier: Automata staat even op pauze omdat ik daar een beetje zat van was na de 2e play through (bij dit spel is het specifiek de bedoeling het meerdere keren te spelen waarbij de verhaallijn anders is en zelfs daar staat het me tegen).

• Conscience NL
Aaargh! schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:44:

Op dit moment Mafia 3, Shadow of Mordor en Nier: Automata staat even op pauze omdat ik daar een beetje zat van was na de 2e play through (bij dit spel is het specifiek de bedoeling het meerdere keren te spelen waarbij de verhaallijn anders is en zelfs daar staat het me tegen).
De derde playthrough bevat eigenlijk alleen maar nieuwe content, dus dat scheelt. Al herken ik me wel in jouw punt, want ook daar moest ik me er soms wel even doorheen worstelen omdat ik er wel “klaar” mee was.

[video]

Zo te zien kun je de game pauzeren om de snelheid van een muis te compenseren. Op zich wel een handig en goed idee.
SqueakyClean schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:43:
[...]

Klopt, je bedoelt Doc Ock:
[afbeelding]

Andere grote vijand is de Green Goblin:

[afbeelding]

Maar dit zijn z'n aartsvijanden, dus die gasten worden nooit verslagen. Dus hopelijk komen ze wel in het verhaal voor, al is de kans best groot dat ze een simpeler verhaal gaan neerzetten.
Batman gespeeld?
spoiler:
In de laatste gaat DE nemisis van batman toch echt de oven in. The Joker dus. Ik heb hem zelf dan niet helemaal uitgespeeld dus mogelijk was dat toch niet echt, maar dacht dat er een andere villain in die batman zat :P
Vaste villains kunnen dus echt wel worden verslagen in games. (in comcis ook, dan krijg je van die soap oplossingen dat tweeling broeren, clonen whatevers terugkomen. Of ze rebooten de hele bende gewoon)

10 second ninja DONE

• Aaargh!

Aaargh!

Conscience NL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:06:
[...]

De derde playthrough bevat eigenlijk alleen maar nieuwe content, dus dat scheelt. Al herken ik me wel in jouw punt, want ook daar moest ik me er soms wel even doorheen worstelen omdat ik er wel “klaar” mee was.
Ik zit nu in de 3e playthrough, maar daar toch afgehaakt want ik was er wel ff klaar mee. Zonder te spoileren, vond ik ook wat er gebeurde in het verhaal niet echt motiverend om door te gaan. Ik ga er vast nog wel een keer mee verder maar nu even niet.

• Beakzz
Aaargh! schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:44:

Mafia 3 heb ik aan het begin van het jaar uitgespeeld en na 1 x had ik al het gevoel dat ik die game 3 x had uitgespeeld. Het was dat ik een "goed" voornemen had om meer games uit te spelen. Zelf de lange weg genomen met 50 uur 8)7 , maar ik kan je van harte aanraden zoveel mogelijk side missions te skippen of gebouwen te clearen voordat je er klaar mee bent.

Verhaal is goed, de stad en omgeving zijn mooi en de muziek en sfeer zijn heerlijk dus doodzonde dat ze niet verder kwamen dan boring gameplay.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Aaargh! schreef op maandag 17 juli 2017 @ 17:17:
[...]

Waarom eigenlijk niet? *gemiste kans.
Segafreak83 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:35:
[...]

Hij is al geport vanaf de vorige generatie en het aantal Pro gebruikers is niet heel significant. De meesten zouden de game waarschijnlijk voor een koopje tweedehands oppikken en daarbij zal R* druk zijn met RDR.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Conscience NL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:06:
[...]

Toen ik met playtrough B bezig was had ik in het begin hetzelfde gevoel. "ohnee moet ik nu alles weer doen?" was al snel mijn gedachte. Alleen zit er meer achter en het zit vooral in de details:

spoiler:
In het kort:

2B is aktie georienteerd, gewoon een doen mentaliteit. 9S is een scanner en wil dieper ingaan op hoe en waarom. Vandaar dat playtrough B zoveel meer tekst heeft en meer ingaat op de karakters. Denk daarbij aan de lange stukken (getypte) tekst en dialogen.

Het niveau van "hacken" was voor mij te simpel waardoor ik uiteindelijk meer normale combat ging doen.

39

• Jasphur
bram1984 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:38:
[...]

Hij is al geport vanaf de vorige generatie en het aantal Pro gebruikers is niet heel significant. De meesten zouden de game waarschijnlijk voor een koopje tweedehands oppikken en daarbij zal R* druk zijn met RDR.
En daarbij ziet de game er gewoon sowieso al prachtig uit!

• Aaargh!

Aaargh!

Beakzz schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:07:
[...]

Mafia 3 heb ik aan het begin van het jaar uitgespeeld en na 1 x had ik al het gevoel dat ik die game 3 x had uitgespeeld. Het was dat ik een "goed" voornemen had om meer games uit te spelen. Zelf de lange weg genomen met 50 uur 8)7 , maar ik kan je van harte aanraden zoveel mogelijk side missions te skippen of gebouwen te clearen voordat je er klaar mee bent.
Ja, elke missie is nogal het zelfde, vandaar dat ik ook afwissel met Shadow-of-Mordor, alhoewel ik dat spel tot nu toe ook niet boeiend vind. Ik ga spellen iig niet tegen heug en meuk uitspelen, dat heeft geen zin. Als het me niet meer boeit dan ga ik verder met iets anders.

• Aaargh!

Aaargh!

Segafreak83 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:35:
[...]

En het zou triviaal zijn want GTA 5 rendered intern al in HDR dus het zou alleen een aanpassing zijn in de laatste output stage waar ze de tone-mapping naar SDR moeten vervangen naar tone-mapping naar HDR10.

• Conscience NL
Fietsbel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:47:
[...]

Toen ik met playtrough B bezig was had ik in het begin hetzelfde gevoel. "ohnee moet ik nu alles weer doen?" was al snel mijn gedachte. Alleen zit er meer achter en het zit vooral in de details:

spoiler:
In het kort:

2B is aktie georienteerd, gewoon een doen mentaliteit. 9S is een scanner en wil dieper ingaan op hoe en waarom. Vandaar dat playtrough B zoveel meer tekst heeft en meer ingaat op de karakters. Denk daarbij aan de lange stukken (getypte) tekst en dialogen.

Het niveau van "hacken" was voor mij te simpel waardoor ik uiteindelijk meer normale combat ging doen.
Yup, dat was dan ook wel verfrissend. :)

• Aaargh!

Aaargh!

Fietsbel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:47:
[...]

Spoilers voor playthrough C:
spoiler:
Ik ben afgehaakt in C nadat duidelijk werd dat 2B niet meer is. Ben je net geïnvesteerd in het character en dan doen ze zoiets. Waar ik ook een schijthekel aan heb is secties in een spel waar je opeens opzettelijk kreupel gemaakt wordt (b.v. ze pakken je wapens of bepaalde skills af of je kan opeens niet meer goed bewegen etc.) wat ook rond het begin van C gebeurt. Heb je net uren gespendeerd aan het leren van de game mechanics en dan wordt dat zo ff in de prullenbak gedumpt.

Verwijderd

Tof dat er zoveel reacties op mijn vraag kwamen! Na enige filtering van MP only games zag ik dat diverse titels pas volgend jaar uitkomen (Far Cry 5 en God of War bijvoorbeeld). De meeste stemmen zag ik eigenlijk tot op heden voor SW: BF2, COD en GT Sport voorbijkomen (als ik het goed gezien heb). Ik had meer enthousiasme voor Destiny 2 verwacht. Ik ben het overigens eens dat er volgend jaar wel een hele bak games in korte tijd achter elkaar zal gaan verschijnen. Dus, wellicht wel aangenaam dat mijn portemonnee het najaar een beetje normaal overleeft.

Qua singleplayer heb ik overigens ook al om naar uit te kijken. Inderdaad, heb ik al een preorder voor de nieuwe Uncharted staan. Ook kijk ik naar de uitbreiding van HZD, maar dan moet ik wel de game zelf al doorlopen hebben en verder heb ik interesse in YS VIII: Lacrimosa of Dana.

Crosspost vanuit PS Vita-topic:
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:08:
NISAmerica

Afgelopen dagen heb ik me enigszins verdiept in de toptitels die er zijn voor de PSVita en daarnaast in diegene, die nog gaan verschijnen. Daarbij stuitte ik op de openingstrailer van Ys VIII: Lacrimosa of Dana. Inmiddels ook al wat gameplay gezien. Dit gaat een titel worden die ik zeker in huis zal halen. Enjoy!

Ik zit nog te dubben of het de Vita versie zal worden (30 FPS), omdat er ook een PS4 versie (60 FPS) zal verschijnen, maar ik wil deze hoe dan ook spelen.
Lekkerboeie86 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:55:
Destiny 2. lijkt me een duidelijk verhaal. Absoluut gaaf om heel veel uur in te steken. Daarnaast ook grote groep actieve spelers.
Je hebt een punt, al heb ik veel minder vrije tijd dan ik zou willen hebben. Ik speel hooguit een paar uur per week en ik heb ook slechts een enkele avond per week om met vrienden af te spreken. De vraag is dan of Destiny 2 een game is waaraan ik moet beginnen.
Tweakmans schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:30:
[...]
Wat mij betreft, maken ze gewoon een Cuphead Complete Edition en die brengen ze dan maar naar de PS4. Ondanks de hoge moeilijkheidsgraad was dat wel een game die ik graag zou willen spelen. Ik ga er alleen geen andere console of geschikte PC voor in huis halen.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Aaargh! schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:58:
[...]

En het zou triviaal zijn want GTA 5 rendered intern al in HDR dus het zou alleen een aanpassing zijn in de laatste output stage waar ze de tone-mapping naar SDR moeten vervangen naar tone-mapping naar HDR10.
Dat wist ik niet, dank voor de uitleg, en Bram ook :)

• Aaargh!

Aaargh!

Segafreak83 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:47:
[...]

Dat wist ik niet, dank voor de uitleg, en Bram ook :)
Achtergrond informatie over hoe GTA 5 een frame rendered. Een tijdje terug kwam ik dit tegen en vond het wel machtig interessant.

• Tweakmans
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:08:
Wat mij betreft, maken ze gewoon een Cuphead Complete Edition en die brengen ze dan maar naar de PS4. Ondanks de hoge moeilijkheidsgraad was dat wel een game die ik graag zou willen spelen. Ik ga er alleen geen andere console of geschikte PC voor in huis halen.
Net even opgezocht en helaas: Cuphead won’t be coming to PlayStation 4. Jammer, want de combinatie van co-op, platformer en oude tekenfilmstijl sprak me wel aan.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier nu meerdere keren met vrienden (en wat drankjes) That's You gespeeld. Echt hi-la-rische momenten met dat spel. Leuk dat zoiets er nu ook eindelijk voor de Playstation is. Werkte ook nog prima met 6 spelers :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

DennusB schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:11:
Hier nu meerdere keren met vrienden (en wat drankjes) That's You gespeeld. Echt hi-la-rische momenten met dat spel. Leuk dat zoiets er nu ook eindelijk voor de Playstation is. Werkte ook nog prima met 6 spelers :)
Dit weekend ook voor het eerst gedaan met 2 spelers. Inderdaad hilarisch. :)
Tweakmans schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:10:
[...]

Net even opgezocht en helaas: Cuphead won’t be coming to PlayStation 4. Jammer, want de combinatie van co-op, platformer en oude tekenfilmstijl sprak me wel aan.
De tekenfilm stijl vind ik ook geweldig, dit wordt waarschijnlijk een van mijn eerste xb1 purchases. Maar verder lijkt het qua gameplay natuurlijk een standaard shooten ala contra/metal slug te worden. Ik weet iig dat er een metal slug collection is, en mogelijk ook wel een versie van alien homonid? En misschien nog (voor mij) wat onbekendere titels.

Dus ja, wil je specifiek cuphead dan wordt het toch pc (en kan me niet voorstellen dat je dan een titan x in sli moet zetten ofzo :P ) of die xb1.
Anders gewoon alternatieven zoeken, en mocht je die NIET vinden op ps4 voor een paar tientjes koop je waarschijnlijk wel een 2e hands xbox 360 waar dit type game iig zeer goed vertegendwoordigd is met metal slug, contra hard corps en retro contra's en de eerder genoemde alien homonid en wsl nog wel diverse anderen.
Mogelijk/waarschijnlijk geld hetzelfde ook voo de ps3 (en andere last gen of inmiddels retro consoles) maar ik heb deze games iig op 360.

10 second ninja DONE

• Jasphur
Aaargh! schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:53:
[...]

Achtergrond informatie over hoe GTA 5 een frame rendered. Een tijdje terug kwam ik dit tegen en vond het wel machtig interessant.
Gaaf!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

DennusB schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:11:
Ik heb hem gisteravond alvast geïnstalleerd, maar nog geen tijd gehad om ernaar te kijken. Zijn de vragen in het Nederlands en wil het verbinden via de telefoon een beetje lukken?

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
BeToBe schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:10:
[...]

Ik heb hem gisteravond alvast geïnstalleerd, maar nog geen tijd gehad om ernaar te kijken. Zijn de vragen in het Nederlands en wil het verbinden via de telefoon een beetje lukken?
Vragen zijn inderdaad Nederlands (het is zelfs helemaal Nederlands gesproken als je wilt), en zolang je op t goede WiFi netwerk zit gaat t verbinden echt binnen een seconde.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

DennusB schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:10:
[...]

Vragen zijn inderdaad Nederlands (het is zelfs helemaal Nederlands gesproken als je wilt), en zolang je op t goede WiFi netwerk zit gaat t verbinden echt binnen een seconde.
Ah, super. Dank! Binnenkort maar eens met een gezellig avondje proberen!

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

DennusB schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:10:
[...]

Bij mij zijn ze Engels, maar dat zal wel komen doordat ik de systeemtaal in het Engels heb staan.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:44

Lapras

Ice beam

Bij mij was het ook Engels. Daarnaast vond hij mijn wifi netwerk niet, maar je PS4 kan ook een eigen tijdelijk wifi aanmaken waarop het vervolgens ook werkt.

Heb het even met z'n tweeen gespeeld. Dat was prima, maar ik denk dat het leuker is met 4 of meer.
Heeft iemand hier eigenlijk al ervaring met die door Sony gelicentieerde Hori muizen? Ik zit een beetje naar die Tac Pro te kijken.

• Vrijdag
bram1984 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:57:
Heeft iemand hier eigenlijk al ervaring met die door Sony gelicentieerde Hori muizen? Ik zit een beetje naar die Tac Pro te kijken.
Jij had toch zijn FragFX? Of ben ik nou in de war met iemand anders? Zat me ook af te vragen of dat nou een beetje lekker speelt, mijn PS4 staat onder mijn bureau en is aangesloten op mijn monitor dus zou zoiets ook wel kunnen plaatsen.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Over That's You. Ik heb het eventjes kort gespeeld met één vriend, maar die vond er na een paar vragen al geen reet meer aan. Ik had ook zoiets van, is dit het nou? Wordt het misschien nog leuker later?

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
tiguan schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:46:
Over That's You. Ik heb het eventjes kort gespeeld met één vriend, maar die vond er na een paar vragen al geen reet meer aan. Ik had ook zoiets van, is dit het nou? Wordt het misschien nog leuker later?
heb het met 2,3,5 en 6 mensen gespeeld en hoe meer hoe leuker.

• Beakzz
DigitalError schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:48:
[...]

heb het met 2,3,5 en 6 mensen gespeeld en hoe meer hoe leuker.
Kan natuurlijk ook gewoon iemand zijn humor niet zijn. Heb dat altijd met Cards Against Humanity. Iedereen "oh wat erg" en helemaal plat terwijl ik het altijd vele malen erger kan verzinnen (en dan ook automatisch doe) dan wat er op de kaarten staat. Maar ja zieke geest waarschijnlijk ":+

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Beakzz schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:57:
[...]

Kan natuurlijk ook gewoon iemand zijn humor niet zijn. Heb dat altijd met Cards Against Humanity. Iedereen "oh wat erg" en helemaal plat terwijl ik het altijd vele malen erger kan verzinnen (en dan ook automatisch doe) dan wat er op de kaarten staat. Maar ja zieke geest waarschijnlijk ":+
ja dat is ook weer zo natuurlijk, ieder z'n smaak is anders.

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 14:34
Dissidia Final Fantasy Closed Beta

PSN naam opgeven hier , en dan wachten of je wordt uitgenodigd.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Vrijdag schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 17:43:
[...]

Jij had toch zijn FragFX? Of ben ik nou in de war met iemand anders? Zat me ook af te vragen of dat nou een beetje lekker speelt, mijn PS4 staat onder mijn bureau en is aangesloten op mijn monitor dus zou zoiets ook wel kunnen plaatsen.
Klopt, op de PS3. Werkt op zich prima ja, helemaal met een bureau.

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 14-11 18:19
Ik snap er echt niets meer van.
Sinds ziggo een update heeft gedaan aan het modem, kom ik wel op psn, maar online gamen lukt gewoon niet.
Zowel als via wifi of via utp kan ik gewoon helemaal niets.
Maak ik een access point van mijn telefoon en hoppa online knokken en gamen maar.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:31:
Sinds ziggo een update heeft gedaan aan het modem, kom ik wel op psn, maar online gamen lukt gewoon niet.
Maak ik een access point van mijn telefoon en hoppa online knokken en gamen maar.
Klinkt meer als een setting in je router. Kijk daar eens naar. Of reset je router naar factory defaults en stel hem opnieuw in ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Weer een grote sale begonnen vandaag! Veel PS4 games ook, waaronder The Witness voor maar 9euro!
Homeland schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:13:
Weer een grote sale begonnen vandaag! Veel PS4 games ook, waaronder The Witness voor maar 9euro!
Bastion voor € 4,- pak ik meteen even mee. Mooi voor op de Vita op vakantie. :)

Ik zie ook dat Hotline Miami gratis is. Voor degenen die deze nog niet hebben gespeeld: aanradertje.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:19:
[...]

Ik zie ook dat Hotline Miami gratis is. Voor degenen die deze nog niet hebben gespeeld: aanradertje.
Ook Bastion even gekocht, zie ook dat die cross-save is dus dat is helemaal ideaal.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:20

Dhrax

Prog Lord

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 22:31:
Je geeft zelf het antwoord al. Even in de modem duiken en de settings checken ;)

• Jasphur
[...]

Ik heb de soundtrack :P En die is wel vet. Maar het spel dus ook. Toch maar eens proberen dan :)

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:43

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Homeland schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:13:
Salt and Sactuary, en Cosmic Star Heroine gekocht omdat ze in de sale waren, kan de backlog bijna niet meer tillen :X :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Tweakmans
Was dat een (tijdelijk) foutje? Want ik vind geen gratis versie in de store...

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 22:12
Vanmorgen voor mijn werk een zwarte Playstation 4 Slim 500GB opgepikt, nieuw voor 199,-, bij een lokale vestiging van 'Kik' (nog nooit van gehoord!)
Veel zin om vanavond te gaan installeren/proberen/gamen. :) Die sale komt ook op het ideale moment, want met stip bovenaan het lijstje exclusives dat ik wil proberen staat Ratchet & Clank...
Ik heb nog een PSN account uit mijn PS3 tijdperk waar ik destijds ook wat PSPlus games voor de PS4 aan heb toegevoegd, Resogun onder meer.

Edit: aanbieding 500GB Slim die ik gister tegenkwam

[ Voor 35% gewijzigd door estorino op 19-07-2017 12:44 . Reden: link toegevoegd ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Tweakmans schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:34:
[...]

Was dat een (tijdelijk) foutje? Want ik vind geen gratis versie in de store...
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2qce5nk.jpg

• Tweakmans
Bizar: hier staat ie 3,49. Jij wordt extra verwend door PlayStation? :)

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:25

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Wanneer ik zoek op hotline miami, dan krijg ik dat die eerste versie € 3,49 is en de tweede € 3,99.

Kennen jullie trouwens het spel Grand Ages Medieval? Is dat een beetje niveau à la Civilization? Hij is te koop voor € 9,99.

Make music, not war

Tweakmans schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:47:
[...]

Bizar: hier staat ie 3,49. Jij wordt extra verwend door PlayStation? :)
Hmm vreemd. Ik heb 'm wel al eerder gekocht, maar dan zou er gewoon Gekocht moeten staan, in plaats van Gratis.

• Tweakmans
@bram1984 Inderdaad. Dan vermoed ik dat het gewoon een foutje is met de aanduiding gekocht/gratis.
Pagina: 1 ... 87 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!