Scores van Persona zijn sick! Hopelijk dat ik hem het weekend al kan scoren.
Grappig dat jij dit zegtJeroenimoes schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:35:
[...]
Zoveel mensen hebben eigenlijk niet veel aan een tweede controller,(...)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Believe it or not, maar al mijn controllers zijn nog heel
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
I believe it not
Je verwoordt precies wat ik dacht.Jeroenimoes schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:35:
[...]
Ik vind deze korting echter zo'n typisch psychologisch spelletje van de winkels... Zoveel mensen hebben eigenlijk niet veel aan een tweede controller, maar omdat je daar dan nu korting op krijgt, koop je die nu wel. Dus je geeft dan meer uit. Slim van ze; volle mep voor wat je al wilde halen, en ze halen je over om nog meer uit te geven ook. Want ja, korting laat je niet zomaar lopen he?
Ik heb mijn launch-Pro met 30 euro korting gehaald EN er een gratis game bijgekregen, welke ik ook weer voor 35 euro heb doorverkocht. Dan wordt het interessant. Dit is zo'n non-aanbieding; het is een redelijke aanbieding als je perse twee controllers wilt hebben.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ben al een heel eind in the order 1886, vindt het een goeie game. Echt het gevoel dat je een cgi film aan het spelen bent. Voor mij wel te korte voor de volle pond, maar voor 11 euro zeker een aanrader. Vindt alleen wel dat de textures in de verte heel wazig zijn. Voor de rest de mooiste game die ik ooit gespeeld heb.
[ Voor 22% gewijzigd door Nieuwevolger op 29-03-2017 20:14 ]
Verwijderd
Ik heb sinds een paar dagen Horizon Zero Dawn, zat te twijfelen nog tussen Horizon of Mass Effect. Maar na alle reviews over de laatste toch voor HZD gegaan. Echter kom ik nog niet lekker in de game, het trekt me niet zo naar binnen als ik had gehoopt eigenlijk.
Andere mensen die hier last van hebben/hadden?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2017 20:26 ]
Uncharted 4 kan van de backlog af. Wat kleine dingen die me opvielen:
Uit gameplay overwegingen merk je dat companions soms naar je teleporten (ze klimmen, stapt auto in en *poof* ze zijn er, zelfde met objecten gebruiken etc). Compleet logisch, maar beetje raar.
Ze laten 2 gigantische gaten over voor een spinoff die waarschijnlijk gaat komen:
Ik had wat meer verwacht van de laatste chapter.. het voelde wat gerushed en nogal kort.
Overall een 7,5/10. Zeker geen slecht spel. Maar ook niet omgwtfbbqdrool amazing wow.
Uit gameplay overwegingen merk je dat companions soms naar je teleporten (ze klimmen, stapt auto in en *poof* ze zijn er, zelfde met objecten gebruiken etc). Compleet logisch, maar beetje raar.
Ze laten 2 gigantische gaten over voor een spinoff die waarschijnlijk gaat komen:
spoiler:
1.) De dochter
2.) Sam/Sully
2.) Sam/Sully
Ik had wat meer verwacht van de laatste chapter.. het voelde wat gerushed en nogal kort.
Overall een 7,5/10. Zeker geen slecht spel. Maar ook niet omgwtfbbqdrool amazing wow.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ben je al lang bezig?Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:25:
Ik heb sinds een paar dagen Horizon Zero Dawn, zat te twijfelen nog tussen Horizon of Mass Effect. Maar na alle reviews over de laatste toch voor HZD gegaan. Echter kom ik nog niet lekker in de game, het trekt me niet zo naar binnen als ik had gehoopt eigenlijk.
Yups. Heb het verkocht na een paar dagen. Het verhaal vond ik nog niet heel interessant en ook deels omdat niet veel later DLC1 van Battlefield uit kwam.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:25:
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik ben nu 9 uur bezig, zit op 10% van de game en heb een beetje hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:25:
Echter kom ik nog niet lekker in de game, het trekt me niet zo naar binnen als ik had gehoopt eigenlijk.
Het eerste uur pakte het spel me gelijk; de intro en het eerste uur gameplay waren erg sterk vond ik.
Het riep veel interessante vragen op en ik ben nog steeds heel benieuwd waar het naartoe gaat.
Maar daarna vlakte het al snel iets af, wellicht komt het wauw-gevoel weer terug nu ik wat meer vrijheid heb.
Ik blijf in elk geval wel lekker doorspelen, want vermakelijk is het wel.
Als ik alle enthousiaste posts in het Horizon topics zo lees gaat het ook wel goedkomen
Gametechnisch heb ik er niks op aan te merken, want alles werkt gewoon dikke prima!
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2017 12:12 ]
Gister eindelijk main story van horizon zero dawn uitgespeeld op normal difficulty.
Damn wat een game. Denk dat het voor mij de game van deze generatie is(misschien wel beste ooit). Ben er ook nog niet klaar mee want heb nog hoop side quests enz te doen.
Deze wil ik als eerste platinum gaan pakken.
Alles is genieten aan deze game. Beste graphics die ik ooit heb gezien, icm zo'n levendige open wereld is echt een bizar knappe prestatie.
De gameplay is echt heel erg goed en het vechten met robo dinos werkt bizar verslavend. Zeker icm levelen en perks unlocken.
Verhaal zit heel goed in mekaar en wou steeds meer en meer weten.
Aloy is fantastisch neergezet qua graphics en design.
Er zijn maar paar kleine minpuntjes.
Zoals de map had wel een filter optie kunnen gebruiken.
Soms heb je wel rare popin problemen. Gebeurt niet vaak maar lijkt een bug.
Al met al kijk ik ontzettend uit naar dlc voor deze game. Liefst met veel.meer robots, meer nieuwe wapens etc.
Dit even in spoiler zetten:
Ik geef deze game een 9,5/10 en als de dlc goed uitvalt een 10
Damn wat een game. Denk dat het voor mij de game van deze generatie is(misschien wel beste ooit). Ben er ook nog niet klaar mee want heb nog hoop side quests enz te doen.
Deze wil ik als eerste platinum gaan pakken.
Alles is genieten aan deze game. Beste graphics die ik ooit heb gezien, icm zo'n levendige open wereld is echt een bizar knappe prestatie.
De gameplay is echt heel erg goed en het vechten met robo dinos werkt bizar verslavend. Zeker icm levelen en perks unlocken.
Verhaal zit heel goed in mekaar en wou steeds meer en meer weten.
Aloy is fantastisch neergezet qua graphics en design.
Er zijn maar paar kleine minpuntjes.
Zoals de map had wel een filter optie kunnen gebruiken.
Soms heb je wel rare popin problemen. Gebeurt niet vaak maar lijkt een bug.
Al met al kijk ik ontzettend uit naar dlc voor deze game. Liefst met veel.meer robots, meer nieuwe wapens etc.
Dit even in spoiler zetten:
spoiler:
en hopen dat die arena van die sun palace ofzo waar je die overgenomen behemoth moet vechten, ala die arena nou zou kunne worden i gezet voor robo vechten. Dat je bv waves kan proberen te overleven, of dat je kan kiezen welke robots en dat je een soort ranking systeem krijgt.
Ik geef deze game een 9,5/10 en als de dlc goed uitvalt een 10
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb net kingdom hearts remix binnen gekregen.
PSN: Alvanosa
Ervaar eigenlijk hetzelfde. Heb intussen al weer andere games gespeeld. Terwijl ik normaal hooked blijf aan 1 game.dvdkiwi schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:36:
[...]
Ik ben nu 9 uur bezig, zit op 10% van de game en heb een beetje hetzelfde.
Het eerste uur pakte het spel me gelijk; de intro en het eerste uur gameplay waren erg sterk vond ik.
Het riep veel interessante vragen op en ik ben nog steeds heel benieuwd waar het naartoe gaat.
Maar daarna vlakte het al snel iets af, wellicht komt het wauw-gevoel weer terug nu ik wat meer vrijheid heb.
Ik blijf in elk geval wel lekker doorspelen, want vermakelijk is het wel.
Als ik alle enthousiaste posts in het Horizon topics zo lees gaat het ook wel goedkomen
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Met de PS+ Korting toch maar God Of War 3 gehaald! Op pricewatch is die 38 euro en in de playstation store maar 10 euro. Ik heb deze nooit kunnen spelen, mochten er meer tweakers zijn die dit nog willen zijn ze bij deze getipt
Tof spel! Geniet ervan!Rule schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:04:
Met de PS+ Korting toch maar God Of War 3 gehaald! Op pricewatch is die 38 euro en in de playstation store maar 10 euro. Ik heb deze nooit kunnen spelen, mochten er meer tweakers zijn die dit nog willen zijn ze bij deze getipt
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hier ook nog met The Order 1886 bezig, erg mooie game! Speel behoorlijk rustig en pak meteen ook alle collector items op, zit nu in Chapter 5. Nog geen enkele Trophy overigens. Helaas veel andere prioriteiten, waardoor ik niet lekker door kan spelen.Nieuwevolger schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:11:
Ben al een heel eind in the order 1886, vindt het een goeie game. Echt het gevoel dat je een cgi film aan het spelen bent. Voor mij wel te korte voor de volle pond, maar voor 11 euro zeker een aanrader. Vindt alleen wel dat de textures in de verte heel wazig zijn. Voor de rest de mooiste game die ik ooit gespeeld heb.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in TO: 1886 maar ik heb in reviews gezien dat de aspect ratio ook in gameplay in ultra widescreen formaat blijft. Klopt dit en is dit irritant of valt het mee?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
klopt, ik vond het megairritantLasmibalsingh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:23:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in TO: 1886 maar ik heb in reviews gezien dat de aspect ratio ook in gameplay in ultra widescreen formaat blijft. Klopt dit en is dit irritant of valt het mee?
Ik vond het geen probleem. Creëert een sfeer die andere games niet hebben. Uniek en leuke game. Wel wat aan de korte kant.Lasmibalsingh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:23:
Ja de zwarte blaken zijn standaard, blijkbaar willen ze daar mee een cinematisch effect creëren.
Irritant. Plus na afloop weet je niet waar je collectibles gemist hebt. Er staat alleen een nummertje hoeveel je er gevonden hebt. Heb er ook niet meer tijd ingestoken om ze allemaal te vinden gezien je met een guide van begin af aan moet gaan lopen zoeken.
Irritant. Plus na afloop weet je niet waar je collectibles gemist hebt. Er staat alleen een nummertje hoeveel je er gevonden hebt. Heb er ook niet meer tijd ingestoken om ze allemaal te vinden gezien je met een guide van begin af aan moet gaan lopen zoeken.
Klopt dat het irritant is dat je niet kan zien waar je collectibles misgelopen bent, maar uiteindelijk valt het reuze mee om ze te zoeken hoor. Had hem echt heel snel platinum in ieder geval.LOTG schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:34:
Ja de zwarte blaken zijn standaard, blijkbaar willen ze daar mee een cinematisch effect creëren.
Die zwarte balken vond ik reuze irritant btw. Het effect dat ze ermee probeerde te creëren maakte op mij totaal geen indruk en vond het juist zonde dat zo'n mooie game niet fullscreen te spelen was.
[ Voor 14% gewijzigd door dvd-linden op 30-03-2017 13:48 ]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
TO:1886 is één van mijn favoriete PS4 games. Ik vind alle negatieve geluiden rondom die game niet helemaal terecht.
Maar toegegeven klopt het wel dat op sommige momenten het eerder een interactieve film lijkt dan een volledige game. Maar als je hier van tevoren bewust van bent heb je een leuke game te pakken.
Maar toegegeven klopt het wel dat op sommige momenten het eerder een interactieve film lijkt dan een volledige game. Maar als je hier van tevoren bewust van bent heb je een leuke game te pakken.
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
@dvd-linden Ik vond het spel niet echt leuk genoeg om er nog een keer door heen te rennen.
Waar ik een grote hekel aan heb bij spellen met collectibles is dat je constant de complete omgeving moet afzoeken en als je 2 stappen te veel zet kun je niet meer terug. Of je bent van alles aan het activeren om iets te vinden en dan moet je gokken of je een story item pakt of niet. Zelfde met het rond lopen, je bent constant aan het zoeken naar "niet de weg", en dan heb je pech en is het toch de weg die het verhaal verder helpt.
Het zijn lineaire spellen die gewoon niet exploration promoten. Zelfde met Uncharted. Je loopt weg van het verhaal om collectibles te zoeken.
Ik vind het slechte systemen die afbreuk doen aan de rest van het spel.
Waar ik een grote hekel aan heb bij spellen met collectibles is dat je constant de complete omgeving moet afzoeken en als je 2 stappen te veel zet kun je niet meer terug. Of je bent van alles aan het activeren om iets te vinden en dan moet je gokken of je een story item pakt of niet. Zelfde met het rond lopen, je bent constant aan het zoeken naar "niet de weg", en dan heb je pech en is het toch de weg die het verhaal verder helpt.
Het zijn lineaire spellen die gewoon niet exploration promoten. Zelfde met Uncharted. Je loopt weg van het verhaal om collectibles te zoeken.
Volgens mij waren de zwarte balen juist zodat ze datgene wat wel in beeld was er beter uit konden laten zien.
bij Uncharted kan je via chapter select snel je collectible zoeken, je kan er na ook meteen naar het volgende chapter. Dat hebben ze wel netjes opgelost. Maar bij open wereld spellen vind ik het ook een mooiere toevoeging dan bij lineaireLOTG schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:03:
PSN ID: Svennie-NL
Nee natuurlijk niet! Die balken waren er juist omdat als die er niet waren het spel helemaal voor geen meter meer draaide qua fps. Dat is de ware reden.SmooK schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:14:
Volgens mij waren de zwarte balen juist zodat ze datgene wat wel in beeld was er beter uit konden laten zien.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Dit inderdaad, de resolutie is flink lager door dat ze een groot deel niet renderen maar ze kunnen wel dezelfde pixel density behouden op het resterende stuk als dat ze 1080p hadden(full screen).InF.Inc schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:16:
[...]
Nee natuurlijk niet! Die balken waren er juist omdat als die er niet waren het spel helemaal voor geen meter meer draaide qua fps. Dat is de ware reden.
Dus meer resources voor andere dingen.
Toevallig heb ik voor hetzelfde prijsje ook God Of War 3 gekocht, alsook The Last of Us Remastered. Die was ietsje duurder (denk 20 euro, niet zeker meer). Beide games heb ik nog maar 5min gespeeld dus veel te kort om er iets zinnig over te kunnen zeggen, al waren de eerste indrukken positief!Rule schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:04:
Dat ben ik ook wel met je eens hoor. In lineaire games met een goed verhaal hoeven van mij ook niet per se collectibles te zitten. Ik wilde alleen maar ff aangeven dat ze uiteindelijk heel makkelijk te vinden waren (met een guide) en ik zeker niet de hele game opnieuw heb hoeven spelen.LOTG schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:03:
@dvd-linden Ik vond het spel niet echt leuk genoeg om er nog een keer door heen te rennen.
Dat ga je je niet beklagen. The Last of Us is echt een topper. Veel plezier!H1MSELF1SH schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:22:
Toevallig heb ik voor hetzelfde prijsje ook God Of War 3 gekocht, alsook The Last of Us Remastered. Die was ietsje duurder (denk 20 euro, niet zeker meer). Beide games heb ik nog maar 5min gespeeld dus veel te kort om er iets zinnig over te kunnen zeggen, al waren de eerste indrukken positief!
Nou ik bedoelde dat het iig geen stijlkeuze was.InF.Inc schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:16:
[...]
Nee natuurlijk niet! Die balken waren er juist omdat als die er niet waren het spel helemaal voor geen meter meer draaide qua fps. Dat is de ware reden.
ff een domme vraag:
ik heb nog geen ps4, ik hou niet van online gaming dus ik hoef geen online-abonnement. ik neem aan dat ik de patch updates van games wel gratis ontvang zonder een abbo ?
ik heb nog geen ps4, ik hou niet van online gaming dus ik hoef geen online-abonnement. ik neem aan dat ik de patch updates van games wel gratis ontvang zonder een abbo ?
PS+ abbo is alleen voor online spelen. Updates etc krijg je zonder abbo allemaal netjes binnenlennox-06 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:03:
ff een domme vraag:
The last of us is een game die ik ook nog erg graag wil spelen. Helaas vind ik 20 euro nog net te duur voor zo'n oude game. Ik heb overigens nog genoeg op mijn lijstje ik ben bezig met:H1MSELF1SH schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:22:
[...]
Toevallig heb ik voor hetzelfde prijsje ook God Of War 3 gekocht, alsook The Last of Us Remastered. Die was ietsje duurder (denk 20 euro, niet zeker meer). Beide games heb ik nog maar 5min gespeeld dus veel te kort om er iets zinnig over te kunnen zeggen, al waren de eerste indrukken positief!
- Metal Gear Solid 5 (Al erg veel uur in zitten.. wat een lang verhaal zeg)
- Uncharted 4
- God Of War 3
En ik heb een tijdje geleden ook Doom, Final Fantasy 15 en Until Dawn uitgespeeld. Dus als ik nog iets mis geef mij aub tips
Zavvi heeft mijn persona 5 order dispatched. Verwachte levering volgende week woensdag of donderdag. Ik zit tot en met vrijdag in Duitsland voor werk.
Een goede smaak heb je!Rule schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:26:
[...]
The last of us is een game die ik ook nog erg graag wil spelen. Helaas vind ik 20 euro nog net te duur voor zo'n oude game. Ik heb overigens nog genoeg op mijn lijstje ik ben bezig met:
- Metal Gear Solid 5 (Al erg veel uur in zitten.. wat een lang verhaal zeg)
- Uncharted 4
- God Of War 3
En ik heb een tijdje geleden ook Doom, Final Fantasy 15 en Until Dawn uitgespeeld. Dus als ik nog iets mis geef mij aub tips
The Last of Us mag je echt niet op zijn leeftijd beoordelen. Voor mij is het nu al een topklassieker. Ik denk niet dat we nog veel games van dat niveau gaan zien.
Al komt TLOU part 2 volgend jaar uit
Misschien dat je het op Marktplaats of ergens anders tweedehands voor minder vindt. Ik heb de remastered disc-versie voor 15 euro op de kop getikt, maar twintig euro is zeker niet te veel voor het topverhaal en de beleving die je ervoor terugkrijgt.Rule schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:26:
The last of us is een game die ik ook nog erg graag wil spelen. Helaas vind ik 20 euro nog net te duur voor zo'n oude game.
Tomb Raider?En ik heb een tijdje geleden ook Doom, Final Fantasy 15 en Until Dawn uitgespeeld. Dus als ik nog iets mis geef mij aub tips
Dat zou ik nog nietzo hard roepen
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Er is een trailer verschenen voor Guardians of the Galaxy: The Telltale Series.
WipEout Omega Collection 
deze ga ik halen!
deze ga ik halen!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ben nu bezig met HZD, ergens rond level 28. Beval op zich wel goed. Nu twijfel ik of ik nog wat games uit de ps+ korting zal halen tot 6 april. Ik speel casual (paar uurtjes per week). Twijfel tussen:
- Last of us remastered 15,49 goed verhaal lees ik in reviews / hier in chat
- Ratchet & Clank 16,49 goed leuk (casual?) spel
- Bloodborne GOTY 23,24 goed spel, maar mss too much voor mij als casual speller
Iemand nog geode tips? Of zijn ze allemaal super om te hebben? Wil niet alle 3 kopen, geen zin in backlog
.
- Bloodborne GOTY 23,24 goed spel, maar mss too much voor mij als casual speller
Iemand nog geode tips? Of zijn ze allemaal super om te hebben? Wil niet alle 3 kopen, geen zin in backlog
Zowel Ratchet & clanck als the last of us heb ik twee keer uitgespeeld. Absolute aanraders, the last of us was voor mij in het begin iets meer doorkomen (eerste keer een tijd opzij gelegd).SpeciesXX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:07:
Ben nu bezig met HZD, ergens rond level 28. Beval op zich wel goed. Nu twijfel ik of ik nog wat games uit de ps+ korting zal halen tot 6 april. Ik speel casual (paar uurtjes per week). Twijfel tussen:
Iemand nog geode tips? Of zijn ze allemaal super om te hebben? Wil niet alle 3 kopen, geen zin in backlog.
Bloodborne heb ik meerdere keren geprobeerd maar is echt te moeilijk voor mij 😋
Terwijl ik andere spellen altijd op hard speel
Verwijderd
Als je The last of us nog niet heb gespeeld, 100% The Last of us...SpeciesXX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:07:
Iemand nog geode tips? Of zijn ze allemaal super om te hebben? Wil niet alle 3 kopen, geen zin in backlog.
1 van de beste games van de PS3/PS4 tijd.
Absoluut TLOU kopen! , de overige 2 spellen zijn ook erg leuk/goed om te spelen. Al kan Bloodborne wel erg moeilijk en frustrerend zijn voor een casual. Misschien meer een titel om eens te lenen van iemand anders.SpeciesXX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:07:
39
Ok, ik probeerde van de week al PS4 games te kopen via de PS store, maar dat lukte niet vanwege service unavailable errors. Ik dacht dat het wellicht te maken kon hebben met het feit dat ik helemaal geen PS4 heb, maar nu ik er eentje heb gekocht vanavond vind ik het wel vreemd dat ik de errors nog steeds heb.
Ik heb geprobeerd via de PS4 store te kopen, maar ook via browsers op m'n computer (Chrome, Fx en IE), en ik krijg telkens dezelfde error:
{"header":{"status_code":"0x00a0","message_key":"Service is unavailable.","details":null,"errorUUID":"8d2b8191-9676-4319-8e3d-e92f1210f4c9"},"data":null}
Ook kan het niet aan mijn creditcard gegevens liggen, want ik krijg exact hetzelfde via Paypal betalingen?
Snap er geen zak van.. Heb klantenservice al een mail gestuurd, in de hoop dat ik nog games kan aanschaffen voordat de acties over zijn, maar ik vrees het ergste..
edit: Na nog 100x proberen krijg ik nu deze error:
{"header":{"status_code":"0x0002","message_key":"Unknown Server Error","details":null,"errorUUID":"906134ca-946e-4715-a1fb-535d621a1d17"},"data":null}
Iemand nog een idee wat ik kan proberen?
Ik heb geprobeerd via de PS4 store te kopen, maar ook via browsers op m'n computer (Chrome, Fx en IE), en ik krijg telkens dezelfde error:
{"header":{"status_code":"0x00a0","message_key":"Service is unavailable.","details":null,"errorUUID":"8d2b8191-9676-4319-8e3d-e92f1210f4c9"},"data":null}
Ook kan het niet aan mijn creditcard gegevens liggen, want ik krijg exact hetzelfde via Paypal betalingen?
Snap er geen zak van.. Heb klantenservice al een mail gestuurd, in de hoop dat ik nog games kan aanschaffen voordat de acties over zijn, maar ik vrees het ergste..
edit: Na nog 100x proberen krijg ik nu deze error:
{"header":{"status_code":"0x0002","message_key":"Unknown Server Error","details":null,"errorUUID":"906134ca-946e-4715-a1fb-535d621a1d17"},"data":null}
Iemand nog een idee wat ik kan proberen?
[ Voor 12% gewijzigd door scorpie op 30-03-2017 22:19 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Hij heeft geen PS4, dat zegt hij in die post nog..dutchgio schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:32:
Op de ps4 zelf?
/ontopic: This is the Police is best een geinig spel. Heb 'm al even binnen (op disc) maar het is leuk tijdverdrijf
Ik heb er vanavond dus eentje gekocht (een PS4), maar daarop werken de aankopen ook niet. Ik heb het zojuist wel via de PS4 dmv iDeal betaling kunnen doen, maar heel praktisch is het allemaal niet..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Jawel hoor, dat staat er juist wel in.Exorcist schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:33:
[...]
Hij heeft geen PS4, dat zegt hij in die post nog..
/ontopic: This is the Police is best een geinig spel. Heb 'm al even binnen (op disc) maar het is leuk tijdverdrijf
Apart inderdaad, heb verder niks van onderhoud aan de store of iets dergelijks vernomen. Wellicht toch een lokaal netwerk probleem...
[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 30-03-2017 23:03 ]
In dezelfde zin nog wel....dutchgio schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 23:02:
[...]
Jawel hoor, dat staat er juist wel in.
Apart inderdaad, heb verder niks van onderhoud aan de store of iets dergelijks vernomen. Wellicht toch een lokaal netwerk probleem...

Einde vd week, laat ik het daar op houden
Zoals de meeste voor mij al zeiden. The Last of Us ga jij waarschijnlijk geen spijt van krijgen. Het was even doorbijten voor mij het begin. Dat vond ik echt tegenvallen. Maar daarna. Een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb.SpeciesXX schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:07:
Het hangt een beetje af van met wie ik speel. Ik speel het meeste Rise of the Tomb Raider, Uncharted 4, DriveClub en Dirt Rally als ik alleen op m'n PS4 speel. Met vrienden is het voornamelijk Mortal Kombat X en XL. Met m'n vriendin speel ik het liefst LittleBigPlanet 3.En ik heb een tijdje geleden ook Doom, Final Fantasy 15 en Until Dawn uitgespeeld. Dus als ik nog iets mis geef mij aub tips
Ik heb pas ook nog COD Infinite Warfare gekocht, de versie met COD Modern Warfare Remastered en ik kijk er naar uit om terug in de huid van Captain Price te kruipen.
DriveClub begon een beetje als een flop, laten we eerlijk zijn, maar Sony en Evolution Studies blijven het spel spel updaten: nieuwe parcours, nieuwe auto's, nieuwe races, nieuwe events, waardoor het spel is gegroeid van een soort early beta tot volwaardige dikke racegame.
DOOM heb ik op PC maar is wel erg bruut ja.
Ziet er wel vet uit zegYucko schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:54:
WipEout Omega Collection
[video]
deze ga ik halen!
Zal wel niet maar kan hopen
[ Voor 5% gewijzigd door BlackEyedAngel op 31-03-2017 09:47 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Als de PS4 nou gewoon backwards compatible was
Heb HD & Fury (beide 1080/60fps) op de PS3 staan en nog lang niet uitgespeeld. Twijfel soms nog wel eens om 'm aan te slingeren, maar die controller
Het verschil DS3/DS4 is té groot.
Heb HD & Fury (beide 1080/60fps) op de PS3 staan en nog lang niet uitgespeeld. Twijfel soms nog wel eens om 'm aan te slingeren, maar die controller

Wie van TMT houdt, houd ook van Wipeout.dvdkiwi schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:52:
Als de PS4 nou gewoon backwards compatible was![]()
Heb HD & Fury (beide 1080/60fps) op de PS3 staan en nog lang niet uitgespeeld. Twijfel soms nog wel eens om 'm aan te slingeren, maar die controllerHet verschil DS3/DS4 is té groot.
Heb serieus alle delen gespeeld, van de N64 tot aan de PS3. Mijn favo blijven toch wel deel 3 en Fusion. Pracht spellen. Zeker die Zone modus.
In Wipeout 3 had ik trouwens bijna alles goud
[YouTube: https://youtu.be/EXDI1OPSfm0]
@NikkiNailz Mja ik ben nog niet zeker. Ik voelde mij toch redelijk genaaid met de "expansion" pass. Twee kleine expasions en de eerst volgende echte expansion mocht je als nog kopen en de zonder was het spel eigenlijk niet meer te spelen omdat ze zo veel hadden omgegooid.
Ik kijk het nog even aan.
Ik zie zeker wel wat overeenkomsten ja.
Vond (en vind) HD en Fury echt supertof, maar oh zo bizar moeilijk met de snellere klasses
Toch maar weer eens aanslingeren misschien, na Horizon.
Beest!Jasphur schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:03:
[...]
In Wipeout 3 had ik trouwens bijna alles goud
Ik vond 2048 ook wel erg vet. Beetje minder futuristisch qua settings maar nog steeds dezelfde vette gameplay.
Zaten een paar mooie levels tussen inderdaad. Ik heb deze Wipeout overigens nooit zelf gehad.LOTG schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:14:
Ik vond 2048 ook wel erg vet. Beetje minder futuristisch qua settings maar nog steeds dezelfde vette gameplay.
Misschien vanavond maar eens mn PSone weer aansluiten en Wip3out spelen
[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 31-03-2017 10:34 ]
De EU beta codes hebben we het dan over?Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:37:
'Gran Turismo Sport beta codes worden nu verzonden'
Ik nog geen Email hier, wie al wel?
Heb nog niks mogen ontvagen.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Persoonlijk denk ik wel dat ze hier van geleerd hebben. Het roer is bij Bungie flink omgegaan bij de Taken King dus ik denk dat we expansions mogen verwachten in de lijn van TTK en ROI.LOTG schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:08:
@NikkiNailz Mja ik ben nog niet zeker. Ik voelde mij toch redelijk genaaid met de "expansion" pass. Twee kleine expasions en de eerst volgende echte expansion mocht je als nog kopen en de zonder was het spel eigenlijk niet meer te spelen omdat ze zo veel hadden omgegooid.
Zelf heb ik heel veel (en lang) plezier gehad met de Crota raid en in iets mindere mate van Prison of Elders.Ik vond het die €35 meer dan waard.
Wanneer krijgen we die gratis €10 als je vorige maand €50 hebt gespendeerd?
Het enige wat ik heb gezien waren de US codes ze aan het verzenden zijn.DeTjuk schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:38:
[...]
De EU beta codes hebben we het dan over?
Ben er al uit: http://www.psx-sense.nl/2...odes-worden-nu-verzonden/Alvanosa schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:49:
[...]
Het enige wat ik heb gezien waren de US codes ze aan het verzenden zijn.
Daar wordt geroepen dat de eerste codes zijn ontvangen.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Damn dan krijg ik er waarschijnlijk geen.DeTjuk schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:51:
[...]
Ben er al uit: http://www.psx-sense.nl/2...odes-worden-nu-verzonden/
Daar wordt geroepen dat de eerste codes zijn ontvangen.
http://www.eurogamer.net/...k-4-wirelessly-with-a-ps3dvdkiwi schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:52:
Als de PS4 nou gewoon backwards compatible was![]()
Heb HD & Fury (beide 1080/60fps) op de PS3 staan en nog lang niet uitgespeeld. Twijfel soms nog wel eens om 'm aan te slingeren, maar die controllerHet verschil DS3/DS4 is té groot.
Toen de PS4 net uit was heb ik zo geprobeerd Bioshock Infinite te spelen, maar de input lag maakte het onspeelbaar.
Ik zal eens testen of het nu beter werkt; thanks voor de tip!
Verwijderd
De EU codes inderdaad, was gisteren in het nieuws.DeTjuk schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:38:
De EU beta codes hebben we het dan over?
EU ook al en ze worden in fases verstuurd, dus we maken nog kans.Alvanosa schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:49:
Het enige wat ik heb gezien waren de US codes ze aan het verzenden zijn.
Veel zin in GT trouwens.
Das wel erg snel. Ben je dan zo'n die hard fan? Zeker bij hoe Destiny 1 zich lanceerde, zou ik toch nog even goed nadenken of dat wel zo slim is. Bovendien hebben we nog geen gameplay gezien en is het weer afvragen of het met de hoeveelheid content wel goed zit (wat me bij D1 nog het meest stoorde).NikkiNailz schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:53:
[...]
Limited Edition zojuist in de pre-order gedaan!
Eerste tekenen zijn positief en ik wil mijn mening ook niet opleggen, maar nu al pre-orderen vind ik wel erg snel.
Ja, goed nieuws over die Gwent betaAlvanosa schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:52:
[...]
Damn dan krijg ik er waarschijnlijk geen.Achja dan maar Gwent spelen op de PS4.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Heb deel 1 vooral in het eerste jaar non-stop gespeeld met hetzelfde groepje. Het is gewoon een leuke sociale game die ook nog eens lekker weg speelt. Ook wil ik graag de Limited Edition hebben dus vandaar mijn snelle pre-order.Martinspire schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:11:
[...]
Das wel erg snel. Ben je dan zo'n die hard fan? Zeker bij hoe Destiny 1 zich lanceerde, zou ik toch nog even goed nadenken of dat wel zo slim is. Bovendien hebben we nog geen gameplay gezien en is het weer afvragen of het met de hoeveelheid content wel goed zit (wat me bij D1 nog het meest stoorde).
Eerste tekenen zijn positief en ik wil mijn mening ook niet opleggen, maar nu al pre-orderen vind ik wel erg snel.
Voor mensen die deel 1 amper gespeeld hebben of alleen de single player hebben gedaan kan ik wel begrijpen dat je nog even afwacht. Dat had ik in dat geval namelijk ook gedaan.
Inderdaad. Waarom zou je dit in godsnaam doen? Er is nog helemaal niks over bekend, maar hier heb je mijn geld alvast. Dit maakt devs juist lui en de game loopt echt niet weg.Martinspire schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:11:
[...]
Das wel erg snel. Ben je dan zo'n die hard fan? Zeker bij hoe Destiny 1 zich lanceerde, zou ik toch nog even goed nadenken of dat wel zo slim is. Bovendien hebben we nog geen gameplay gezien en is het weer afvragen of het met de hoeveelheid content wel goed zit (wat me bij D1 nog het meest stoorde).
Zie mijn antwoord hierboven...bram1984 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:28:
[...]
Inderdaad. Waarom zou je dit in godsnaam doen? Er is nog helemaal niks over bekend, maar hier heb je mijn geld alvast. Dit maakt devs juist lui en de game loopt echt niet weg.

En ik betaal pas na levering dus dat is niet aan de orde.
[ Voor 8% gewijzigd door NikkiNailz op 31-03-2017 11:30 ]
Dit weekend inderdaad open (technical) test, dus gratis te spelen.
Ben benieuwd, het heeft wel potentie.
Er is nog geen download beschikbaar, of wel?
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 31-03-2017 11:31 ]
Mijn broertje die toch wel redelijke destiny 1 speler is (rui. 3000 uur erin zitten) vond de teaser wel leuk overkomen. Maar na het zien van de trailer had ie zoiets van wtf... Ik vond ook de teaser wel.leuk gedaan maar trailer voelde geforceerd...
Ben zelf een 68 uur Destiny speler dus heb niks echt te melden erover maar vond echt heel snel saai en teveel grinden...
Voor mijn broertje is het zo ong meest gespeelde spel ooit.. maar toch twijfelt hij over aanschaf deel 2.
Ben zelf een 68 uur Destiny speler dus heb niks echt te melden erover maar vond echt heel snel saai en teveel grinden...
Voor mijn broertje is het zo ong meest gespeelde spel ooit.. maar toch twijfelt hij over aanschaf deel 2.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mocht je het getest hebben kan je dan laten weten of het goed werkt? Ik heb ook nog een aantal PS3 titels die ik moet spelen en mocht dit met de DS4 kunnen dan zou dat zeker een pluspunt zijn.dvdkiwi schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:57:
Toen de PS4 net uit was heb ik zo geprobeerd Bioshock Infinite te spelen, maar de input lag maakte het onspeelbaar.
Om 19.00 komt hij beschikbaar.dutchgio schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:30:
[...]
Zojuist Witchertje 3 uitgespeeld. Toffe game!
Volgens PlayStation wordt de tegoedbon van 10 euro verzonden tussen 1 en 9 april.LuPo schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:40:
Wanneer krijgen we die gratis €10 als je vorige maand €50 hebt gespendeerd?
Volgens mij vanaf 19:00 vanavond.dutchgio schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:30:
[...]
PSN ID: Beest41
Hopelijk kom ik in aanmerking voor de Gran Turismo Sport beta test. Zin an!

Me too! Ik hou wel van racing games en heb sinds kort een PS4 Pro. Heb op het punt gestaan om DriveClub te kopen maar GT was vanuit vroeger gezien altijd al mijn favoriet geweest. Dus denk dat ik daar lekker op ga wachtenGeteisem schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:14:
Hopelijk kom ik in aanmerking voor de Gran Turismo Sport beta test. Zin an!
In de tussentijd ben ik toch wel ff zoet met Horizon & The Last of Us
Van de week was Drakes fortune remastered gecrasht. Wilde ik hem vandaag opstarten, blijkt de savefile corrupt te zijn
Kan niet eens een chapter kiezen om te beginnen en ik word gedwongen opnieuw te beginnen. Dat ga ik dus zeker niet doen want heb er al bijna 8 uur in zitten. Kan je nergens savefiles downloaden of iets dergelijks? Heb de Nathan drake collection dus misschien lees ik het verhaal van deel 1 maar even en start ik met deel twee ofzo.
Als ik het internet afstruin dan zie ik dat deze corrupte save errors er al twee jaar zijn, en dat niemand een oplossing heeft. Wel erg matig dit.
Edit: save file in de cloud doet het nog wel, maar dan wel een paar chapters terug. Maarja, beter dan niks.
Kan niet eens een chapter kiezen om te beginnen en ik word gedwongen opnieuw te beginnen. Dat ga ik dus zeker niet doen want heb er al bijna 8 uur in zitten. Kan je nergens savefiles downloaden of iets dergelijks? Heb de Nathan drake collection dus misschien lees ik het verhaal van deel 1 maar even en start ik met deel twee ofzo.
Als ik het internet afstruin dan zie ik dat deze corrupte save errors er al twee jaar zijn, en dat niemand een oplossing heeft. Wel erg matig dit.
Edit: save file in de cloud doet het nog wel, maar dan wel een paar chapters terug. Maarja, beter dan niks.
[ Voor 8% gewijzigd door RozeDwergbanaan op 31-03-2017 13:30 ]
Ik speel zelf Driveclub VR en Dirt Rally VR momenteel. Maar Dirt Rally is toch echt wel een aanrader qua racing.MitchellHearth schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:17:
[...]
Me too! Ik hou wel van racing games en heb sinds kort een PS4 Pro. Heb op het punt gestaan om DriveClub te kopen maar GT was vanuit vroeger gezien altijd al mijn favoriet geweest. Dus denk dat ik daar lekker op ga wachten.
In de tussentijd ben ik toch wel ff zoet met Horizon & The Last of Us
Verwijderd
Destiny :The Collection is dit weekend in de aanbieding in de PlayStation Store:
https://store.playstation...00568_00-DSTCOLLECTION001
Voor €25,19.
Voor €25,19.
hmm wel verleidelijk.. al ben ik meer een singleplayer-persoon.. iemand die z'n mening kan geven daarover?Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:05:
Destiny :The Collection is dit weekend in de aanbieding in de PlayStation Store:
Voor €25,19.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
De game is ook prima in je eentje te spelen hoor, er zit gewoon een campaign modus in 
Natuurlijk ga je dan geen strikes en raids kunnen doen, maar er blijft genoeg over.
Voor 25 euro zeker de moeite waard.
Natuurlijk ga je dan geen strikes en raids kunnen doen, maar er blijft genoeg over.
Voor 25 euro zeker de moeite waard.
Je kan je saves overzetten, dus dan kun je ook een save van iemand anders pakken, lijkt me. Ik ben bang dat ik ze niet meer heb.sjaakvandertak schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:26:
Van de week was Drakes fortune remastered gecrasht. Wilde ik hem vandaag opstarten, blijkt de savefile corrupt te zijn![]()
Verwijderd
Ik heb de collection grotendeels alleen uitgespeeld.BlackEyedAngel schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:14:
hmm wel verleidelijk.. al ben ik meer een singleplayer-persoon.. iemand die z'n mening kan geven daarover?
De strikes en raids kun je heel makkelijk met online randoms uitspelen.
Ik heb me met Destiny prima vermaakt en speel wekelijks nog een potje.
Inmiddels de gok genomen en de bestelling geplaatst

Save files zijn op de PS4 altijd al gekoppeld aan het account die ze gemaakt heeft. Je kan niet zomaar save files van andere accounts/gebruikers gebruiken dus. Op de PS3 was dit al bij veel games overigens (er waren daar wel manieren om ze te decrypten en te koppelen aan je eigen account, zo ontstonden save hacks).bram1984 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:21:
[...]
Je kan je saves overzetten, dus dan kun je ook een save van iemand anders pakken, lijkt me. Ik ben bang dat ik ze niet meer heb.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Omgwtfbbq, gamemania heeft mijn preorder van persona 5 klaarliggen aldus de mail die ik net heb gekregen. Zavvi heeft het ook net al verstuurd, zeker te laat om die dan nog te annuleren..

Bedankt voor de tip, P5 gelijk even gekocht bij de GM.warcow schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:31:
Omgwtfbbq, gamemania heeft mijn preorder van persona 5 klaarliggen aldus de mail die ik net heb gekregen. Zavvi heeft het ook net al verstuurd, zeker te laat om die dan nog te annuleren..
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Al binnen, maar begin er morgen mee, heb echt wel zin in Persona 5.
Alleen P4 gespeeld, en die was wel echt tof.
Alleen P4 gespeeld, en die was wel echt tof.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!