Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Ik ben net de troste eigenaar geworden van een PS4. Ik zoek een optie waarmee ik de audio alleen maar uit de optical kan laten komen. Dit kon voorheen wel op de ps3.
Volume omlaag is een optie op de tv, maar ik zou het raar vinden als ze dat eruit gesloopt hebben.

De ps4 heb ik voornamelijk gekocht voor Ratchet and Clank, Kingdom Hearts 2.8 en in de Toekomst Wipeout HD Omega en Kingdom Hearts 3.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:28
Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:43:
Ik ben net de troste eigenaar geworden van een PS4. Ik zoek een optie waarmee ik de audio alleen maar uit de optical kan laten komen. Dit kon voorheen wel op de ps3.
Volume omlaag is een optie op de tv, maar ik zou het raar vinden als ze dat eruit gesloopt hebben.

De ps4 heb ik voornamelijk gekocht voor Ratchet and Clank, Kingdom Hearts 2.8 en in de Toekomst Wipeout HD Omega en Kingdom Hearts 3.
(Instellingen) > [Geluid en scherm] > [Instellingen audio-uitvoer] > [Primaire uitvoeraansluiting] > [DIGITAL OUT (OPTICAL)] te selecteren.

bron: http://manuals.playstatio...settings/audiooutput.html

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
Allewijn schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:18:

Nu zoek ik mijn volgende game. In diezelfde stijl. Ik zou helaas niet weten wat.
Wat raden jullie me aan? Iets met mogelijk een leuke aanbieding?..
Dit jaar komt Uncharted Lost Legacy uit. Dit is een losstaande DLC van Uncharted 4. Lost Legacy speelt zich af in de wereld van Uncharted, maar de hoofdrolspelers zijn Chloe (uncharted 2) en Nadine. Je speelt dus niet als Nathan.
Zonde dat je niet eerst the Nathan Drake Collection hebt gespeeld. Ik zou die zeker nog doen als ik jou was!
Verder, met de Tomb Raider games ga je een ervaring krijgen die erg dicht ligt bij Uncharted.
In het begon zal Tomb Raider waarschijnlijk aanvoelen als een (slechte) kopie van Uncharted, maar na een tijdje zal je zien dat Tomb Raider op bepaalde vlakken ook beter is dan Uncharted.

The Last of Us kan je nergens mee vergelijken imo, dat is een orde apart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 12:17

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

ChrisLNFF schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:43:
[...]

Dus online is er alleen de ps store en anders alleen op schijf begrijp ik het goed?

Bij een winkel zoals de Intertoys of de Media Markt. Als je dan klaar bent met een game kun je 'm via marktplaats weer verkopen waardoor je uiteindelijk vaak maar de helft van de winkelwaarde kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpeciesXX schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:51:
[...]

En dan waarschijnlijk ook de bakken daar in de gaten houden in plaats van online te kijken? Of is dat enkel voor de wat oudere games van toepassing?
Ik ga bijna denken dat je 20 jaar in de rimboe hebt gewoond zonder contact met de buitenwereld. Ga lekker online shoppen en kijk wat games zoal kosten. Zo ingewikkeld is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:19
SpeciesXX schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:51:
[...]

En dan waarschijnlijk ook de bakken daar in de gaten houden in plaats van online te kijken? Of is dat enkel voor de wat oudere games van toepassing?
De games in de bakken zijn vaak al oudere titels. Meestal gaan deze voor zo'n 30 euro over de toonbank.

Marktplaats is zeker niet perfect en soms kun je moedeloos worden van de zoveelste koper die niet komt opdagen, maar het scheelt gewoon best veel om daar je games te kopen en weer te verkopen. Zeker singleplayer games zijn de moeite waard, aangezien de replay value hier laag is.

Echte blijvertjes zoals BF1 koop ik op release dag gewoon in de winkel trouwens, deze doe ik toch niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:12
Onderling delen van content
Het is mogelijk om content te delen tussen de verschillende accounts op de PS4. Zo zijn games, thema's en applicaties die zijn geinstalleerd op het systeem toegankelijk voor alle gebruikers (met de beperkingen die worden nageleefd onder ouderlijk-toezicht). Ook worden bepaalde voordelen van PS Plus gedeeld als een account met een Plus abonnement het PS4-systeem instelt als Primaire PS4-systeem.
Ik heb sinds kort een PS4 Pro, de originele PS4 is naar de kamer van mijn broer verhuisd. Alle digitale aankopen zijn gedownload en werken naar behoren op een subaccount. Nu probeer ik aan de hand van de bovenstaande Rainbow Six samen met mijn broer te spelen, echter wordt er op de oude PS4 (primaire ps4 systeem) geen verbinding gemaakt met de server van het spel in tegenstelling tot de PS4 Pro. Is dit een soort DRM van Ubisoft, waardoor we niet tegelijk online samen kunnen spelen? Heb als mogelijk oplossing psn plus afgesloten op de tweede subaccount, maar dat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 11:58
Probeerde net remote play op 1080 te zetten voor mn ps4 pro, maar krijg de volgende foutmelding:
[Best (1080p)] is available for CUH-7000 series PS4s only. For other PS4s, the resolution will be [High (720p)].

Iemand een idee waarom hij dit niet accepteert? En wat is een CUH-7000 serie PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Asprine schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:47:
Probeerde net remote play op 1080 te zetten voor mn ps4 pro, maar krijg de volgende foutmelding:
[Best (1080p)] is available for CUH-7000 series PS4s only. For other PS4s, the resolution will be [High (720p)].

Iemand een idee waarom hij dit niet accepteert? En wat is een CUH-7000 serie PS4?
Dat is de PS4 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Asprine schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:47:

Je hoeft maar te googlen op CUH-7000 en je ziet aan de resultaten al waar het om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
Ja en waarom slikt hij het niet dan als ik een pro heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 13:10
yassiro schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:05:
[...]

Ik heb sinds kort een PS4 Pro, de originele PS4 is naar de kamer van mijn broer verhuisd. Alle digitale aankopen zijn gedownload en werken naar behoren op een subaccount. Nu probeer ik aan de hand van de bovenstaande Rainbow Six samen met mijn broer te spelen, echter wordt er op de oude PS4 (primaire ps4 systeem) geen verbinding gemaakt met de server van het spel in tegenstelling tot de PS4 Pro. Is dit een soort DRM van Ubisoft, waardoor we niet tegelijk online samen kunnen spelen? Heb als mogelijk oplossing psn plus afgesloten op de tweede subaccount, maar dat helpt ook niet.
Lijkt me eerder een probleem met de router, kan je met andere games wel tegelijk ^online?

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Asprine schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:47:
Niet om te flamen oid, maar je weet zeker dat je de ps4 pro in huis hebt + dat je een TV hebt die 1080 ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:06

Yucko

One clown to rule them all !

Asprine schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 23:47:
Bij mij kwam die melding (dus geen foutmelding) ook, maar als je doorgaat maakt hij gewoon verbinding.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
Ik kan wel connecten maar na de foutmelding valt hij terug op 720.
En het is echt een pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Met mijn half gare kop vannacht Tomb Raider voor 9,99€ gekocht in de veronderstelling dat het RotTR was. Blijkt het die remake te zijn van de PS3 versie... :F

o well...jammer dat er geen refundoptie is :+

Is het wat die game?

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
RotR is het vervolg, en ik vond het zeker de moeite waard (toen was er geen remake op de pc). Eerste deel in de serie qua verhaal ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Inderdaad, is zeker een hele toffe game voor 10 euro (ondanks dat je dacht dat het een andere game was) Ga je heel wat uurtjes speel plezier aan beleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 27-09 11:53
Iemand een idee of er binnenkort nog bundels met de PS4Pro uitkomen? Had eigenlijk wel verwacht dat er met Horizon: Zero Dawn iets zou komen maar ik zie niets verschijnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
LordLynx schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:59:
Iemand een idee of er binnenkort nog bundels met de PS4Pro uitkomen? Had eigenlijk wel verwacht dat er met Horizon: Zero Dawn iets zou komen maar ik zie niets verschijnen.....
Dat kan niemand zeker weten. Maar je kan er wel vanuit gaan dat er de komende maanden geen bundel komt, anders was die er waarschijnlijk al geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 23:19
vhal schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:10:
Met mijn half gare kop vannacht Tomb Raider voor 9,99€ gekocht in de veronderstelling dat het RotTR was. Blijkt het die remake te zijn van de PS3 versie... :F

Is het wat die game?
Ik vond die eerste Tomb Raider zelfs beter dan RotTR. Eerste deel gespeeld op de PS3. Niet dat RotTR slecht is, integendeel, maar ik vond het verhaal en de opbouw vh eerste deel beter. Je ziet Lara zich daar echt ontwikkelen van onschuldig, onzekere vrouw naar een killer machine. Dus zeker geen weggegooid geld, die 10 euro. Geniet ervan! En daarna gewoon lekker dat 2de deel alsnog kopen en die spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
LordLynx schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:59:
Ik heb ook een tijdje gewacht. Uiteindelijk weet niemand het natuurlijk, maar het lijkt erop alsof Sony 'stunt' met de Slim en de Pro neerzet als machine die mensen zelf wel kopen als ze hem willen. En dus blijft de prijs relatief stabiel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 14:43
vhal schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:10:

Is het wat die game?
Niet refunden!! Geweldige game en als je hem nog niet gespeeld heb zou ik hem zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:17
Via Ibood kan je vandaag Mafia III oppikken voor €22,90.
Je moet wel een week wachten op je verzending.

http://www.ibood.com/nl/n...ign=NL_03_dashboard_fluid

[ Voor 9% gewijzigd door cornfed99111 op 19-02-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
De vorige Tomb Raider was een prima game, alleen die tergende quick time events hadden ze er wat mij betreft uit kunnen laten. Wat heb ik me daaraan zitten ergeren zeg, dat ik gewoon niet langs een bepaalde scene kwam omdat ik niet in staat bleek vier buttons in een willekeurige volgorde op exact het juiste moment in te drukken. Ik had een aantal keer de game bijna opgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben probleemloos door de Tomb Raiders heen gekomen op de PS4.
Ik heb van beide Tomb Raiders genoten op de PS4 en PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-09 20:40
zeker allebei goede games, waar je heel wat plezier mee zult hebben, ook een topper is de uncharted collectie mocht je die nog niet hebben ! goede gameplay en genoten van begin tot einde !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 12:36

Phydomir

Dennis

Heb toevallig de pc versie vorige week gespeeld. Dik 3 jaar geleden eens gekocht in een Steam sale maar nooit aan begonnen. Zonde, want het is echt een hele toffe game. Zeker voor 10 euro een prima aanschaf.

Net Last of Us remastered uitgespeeld. Had hem al uitgespeeld op de ps3 maar blijft een hele vette game. Ookal zitten er best wat frustrerende dingen in. Zoals eigenlijk het hele laaste stuk. Super veel fireflies en geen health kit in de buurt, in een fucking ziekenhuis...

Lijstje uitgespeelde games in 2017 is nu al veel groter dan de meeste jaren.

Final Fantasy 15
Last of Us Remastered
Watch Dogs 2
Uncharted 4
Until Dawn
Tomb Raider
SOMA

Gaat lekker zo :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Tnx allen
Nou ja, dan geef ik de game wel een poging. Had niet het idee dat het de voorganger was van RotTR :+
Maar eerst Dark Souls 3 uitspelen :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Phydomir schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:23:
Heb toevallig de pc versie vorige week gespeeld. Dik 3 jaar geleden eens gekocht in een Steam sale maar nooit aan begonnen. Zonde, want het is echt een hele toffe game. Zeker voor 10 euro een prima aanschaf.

Net Last of Us remastered uitgespeeld. Had hem al uitgespeeld op de ps3 maar blijft een hele vette game. Ookal zitten er best wat frustrerende dingen in. Zoals eigenlijk het hele laaste stuk. Super veel fireflies en geen health kit in de buurt, in een fucking ziekenhuis...

Lijstje uitgespeelde games in 2017 is nu al veel groter dan de meeste jaren.

Final Fantasy 15
Last of Us Remastered
Watch Dogs 2
Uncharted 4
Until Dawn
Tomb Raider
SOMA

Gaat lekker zo :)
Netjes man!

Zelf ben ik nu bezig met The Witcher 3 maar dat is niet even in een weekje uit te spelen haha!
Wel heb ik al een aantal games uitgespeeld in 2017

- Deus Ex
- Resident Evil 7
- Oxenfree
- Gravity Rush
- Titanfall 2

Moet hierna nog een 15 tal games uitspelen en dan is mijn backlog lijstje in ieder geval in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Origins schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:22:
[...]

Zelf heb ik wel al een aantal games uitgespeeld in 2017

- Deus Ex
- Resident Evil 7
- Oxenfree
- Gravity Rush
- Titanfall 2
Gravity Rush (remaster en 2), zijn die games iets? Misschien wil ik ze eens proberen.

Ik heb een paar uurtjes gespeeld op Metal Gear Solid V, maar ik ben het al beu.
Ground Zeroes was leuk, maar al genoeg van hetzelfde voor mij. Daarna toch maar The Phantom Pain opgezet, maar die lange en saaie intro was er al te veel aan voor mij. Ik heb nog een tweetal missies gedaan, maar het spel kan me echt niet meer boeien.
Jammer, want de graphics zijn echt fenomenaal. De gameplay zelf is ook zeker niet slecht!
Gelukkig heb ik het spel geleend van een vriend, ik was eerst van plan om het onmiddelijk zelf te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Anton.net schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:33:
[...]

Gravity Rush (remaster en 2), zijn die games iets? Misschien wil ik ze eens proberen.

Ik heb een paar uurtjes gespeeld om Metal Gear Solid V, maar ik ben het al beu.
Ground Zeroes was leuk, maar al genoeg van hetzelfde voor mij. Daarna toch maar The Phantom Pain opgezet, maar die lange en saaie intro was er al te veel aan voor mij. Ik heb nog een tweetal missies gedaan, maar het spel kan me echt niet meer boeien.
Jammer, want de graphics zijn echt fenomenaal. De gameplay zelf is ook zeker niet slecht!
Gelukkig heb ik het spel geleend van een vriend, ik was eerst van plan om het onmiddelijk zelf te kopen.
Gravity Rush heb ik toen met een sale gepakt ik dacht voor 10 euro, en ik was echt positief verrast hoe fun de game is.
Ik raad je dan ook aan om met een sale of als je deel 1 goedkoop ergens kunt krijgen deze absoluut een kans te geven.
Leuk verhaal (wordt door midden van een stripverhaalachtige ding weergegeven) enkel wat ik minder vond was de sidequests, het waren echt van die fetchquests maar goed dat is niet zo heel erg.

Deel 2 ben ik een klein stukje aan begonnen, deze is grootser, mooier, beter en fijner eigenlijk maar goed opzich wel logisch, aangezien deel 1 voor de vita gemaakt was.

MGS5 zou ik echt nog wel even de kans geven, ik heb precies hetzelfde gehad als jij, ik heb de game een jaar aan de kant gezet en vorig jaar even doorgegaan na het vervelende begin, maar daarna begint het leukere gedeelte.
Uitgespeeld en achteraf erg blij dat ik toch doorgezet heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als ik het goed heb loopt het embargo van horizon morgenvroeg om 09:00 (Nederlandse tijd) af. bron: http://www.neogaf.com/for...ead.php?t=1345207&page=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Kom maar op met die reviews!! Als Horizon minimaal gemiddeld een 7,5 krijgt ga ik hem bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Uitgespeelde games dit jaar:
FFXV, nu bezig met de platinum trofee (zal dan ook de enige zijn die ik ooit haal, deze is niet al te lastig)
RotTR

Games van vorig jaar:
Deus Ex MD
UC 4
Tomb Raider definitive edition. Helaas moet ik online voor de platinum, voor de rest vrijwel alles behaald :/

Nu opnieuw begonnen in DOOM
TLoU ligt hier te verstoffen, het is een toffe game maar de gameplay kan mij echt niet bekoren. Ik denk dat ik deze ook opnieuw start om er weer helemaal in te komen.
Ben ook bezig met Kingdom Hearts 2.8, heb de 0.2 fragment al uit, erg gaaf maar veel te kort. En ben nu met Dream Drop Distance bezig, vind het een leuk spel maar steeds moeten schakelen tussen twee personages is gewoon kudt.

[ Voor 8% gewijzigd door Mrjraider op 19-02-2017 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een 7.5 is in gamer landschap tegenwoordig maar een mager voldoendetje. Verwacht sowieso wel cijfers boven de 8.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:55

JoeZuCK

_Fonz > all.

Davith78 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:05:
Kom maar op met die reviews!! Als Horizon minimaal gemiddeld een 7,5 krijgt ga ik hem bestellen :)
Bestel hem alvast maar. Een beetje gamer weet gewoon dat het spel hogere cijfers gaat krijgen dan een 7,5. Ik ga van minstens 8,5 en hoger uit.

[ Voor 5% gewijzigd door JoeZuCK op 19-02-2017 16:59 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Ik hoor hier weinig mensen over Yakuza Zero. Lang geleden dat ik zo erg geniet van een spel wat na zoveel uur nog geen moment verveelt. Alleen alin business en substories heb ik al 50 uur zitten en heb niet eens de helft gedaan. Ontiegelijk veel content heeft dit spel. Zero kampt wel nog steeds met een paar ouderwetse spelmechanieken maar de fun en absurditeit die je terug krijgt doen die vergeten.

Buiten het goede verhaal en acteerprestaties zien de gezichtsanimaties er bijzonder goed uit en niet alleen van Kiryu en Goro maar bijna van alle dames en heren waar je mee te maken hebt of tegen komt. Hilarische absurditeit zoals een kip als manager aanstellen en ongezien een sexblaadje kopen i.c.m een serieus gangster verhaal is echt goud.

Ik heb nooit echt een andere Yakuza gespeeld dus alles is vrij nieuw voor mij. Ben ook blij dat hier het verhaal begint en in de zomer de Yakuza 1 remake naar het westen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oxford bastard schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:59:
Ik hoor hier weinig mensen over Yakuza Zero. Lang geleden dat ik zo erg geniet van een spel wat na zoveel uur nog geen moment verveelt. Alleen alin business en substories heb ik al 50 uur zitten en heb niet eens de helft gedaan. Ontiegelijk veel content heeft dit spel. Zero kampt wel nog steeds met een paar ouderwetse spelmechanieken maar de fun en absurditeit die je terug krijgt doen die vergeten.

Buiten het goede verhaal en acteerprestaties zien de gezichtsanimaties er bijzonder goed uit en niet alleen van Kiryu en Goro maar bijna van alle dames en heren waar je mee te maken hebt of tegen komt. Hilarische absurditeit zoals een kip als manager aanstellen en ongezien een sexblaadje kopen i.c.m een serieus gangster verhaal is echt goud.

Ik heb nooit echt een andere Yakuza gespeeld dus alles is vrij nieuw voor mij. Ben ook blij dat hier het verhaal begint en in de zomer de Yakuza 1 remake naar het westen komt.
Ik wacht op een leuke kortingsactie in de PS Store voor Yakuza 0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 22:53
oxford bastard schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:59:

Heb er een stuk of 20 - 30 uur in zitten en er zit inderdaad genoeg humor in en het verhaal is ook super. Het enige waar ik een beetje moe van werd is het constante vechten tegen dezelfde types. En dan heb ik het vooral over eindbazen die ik al lang dood had moeten maken, maar ja daar doet mijn char niet aan :+

Vond het einde van chapter 6 episch, maar ben in chapter 8 gestopt. Pak het over een tijdje wel weer op. Zit er zelfs over te denken om op easy te gaan spelen omdat het vechten me verveeld en dat ik gewoon voor de ervaring ga zonder daar op vast te lopen.

De tijd dat ik langere games kon waarderen ligt ook ver achter me. 8-12 uur vind ik meer dan zat eigenlijk. De meeste games worden alleen maar gerekt om een langere ervaring te bieden en worden er niet beter op.

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 19-02-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:55
Beakzz schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:33:
[...]

De tijd dat ik langere games kon waarderen ligt ook ver achter me. 8-12 uur vind ik meer dan zat eigenlijk. De meeste games worden alleen maar gerekt om een langere ervaring te bieden en worden er niet beter op.
Een dat is qua lengte voor mij ook de sweet spot. Vind het leuk om een verhaal uit te spelen maar op veel langere games raak ik doorgaans uitgekeken en heb er bovendien geen tijd meer voor.

Vind bijvoorbeeld de witcher 3 ook echt heel saai. Na 10 uur zit je er pas een beetje in en dan wil ik eigenlijk wel weer dat die afgelopen is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
InF.Inc schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:59:
[...]

Bestel hem alvast maar. Een beetje gamer weet gewoon dat het spel hogere cijfers gaat krijgen dan een 7,5. Ik ga van minstens 8,5 en hoger uit.
Ik wacht nog wel even tot morgenochtend. Ik heb mezelf namelijk opgelegd geen games meer te (pre)orderen voordat er reviews uit zijn, ook al zien de trailers en gameplay filmpjes er nog zo fantastisch uit. Maar ik heb goede hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
giantgiantus schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:58:
[...]

Een dat is qua lengte voor mij ook de sweet spot. Vind het leuk om een verhaal uit te spelen maar op veel langere games raak ik doorgaans uitgekeken en heb er bovendien geen tijd meer voor.

Vind bijvoorbeeld de witcher 3 ook echt heel saai. Na 10 uur zit je er pas een beetje in en dan wil ik eigenlijk wel weer dat die afgelopen is :).
Ieder zijn menig maar echt onbegrijpelijk hoe je the witcher 3 na 10u saai kunt vinden. Dan hou je volgens mij ook niet echt van het rpg genre.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Save up to 60% now on some of the biggest PS4 games in our February Savings on PlayStation Store:

https://store.playstation...RYSAV16%7Cplatform~ps4%7C

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C426WchW8AEFyfT.jpg

Voor de nieuwkomers leuk om wat goede games te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Smeldor schreef op zondag 19 februari 2017 @ 18:19:
[...]

Ieder zijn menig maar echt onbegrijpelijk hoe je the witcher 3 na 10u saai kunt vinden. Dan hou je volgens mij ook niet echt van het rpg genre.
Ik heb mij wel vermaakt met the Witcher. Snap alleen de hele 'hype' niet zo. Leuke game maar niet spectaculair. Zeker ook niet qua combat etc. Maar zal ook vast een kwestie van smaak zijn.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Beakzz schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:33[/message]:[/b]
[...]

Heb er een stuk of 20 - 30 uur in zitten en er zit inderdaad genoeg humor in en het verhaal is ook super. Het enige waar ik een beetje moe van werd is het constante vechten tegen dezelfde types. En dan heb ik het vooral over eindbazen die ik al lang dood had moeten maken, maar ja daar doet mijn char niet aan :+

Vond het einde van chapter 6 episch, maar ben in chapter 8 gestopt. Pak het over een tijdje wel weer op. Zit er zelfs over te denken om op easy te gaan spelen omdat het vechten me verveeld en dat ik gewoon voor de ervaring ga zonder daar op vast te lopen.

[/quote]

Ik speel altijd eerst op hard en als het tè moeilijk wordt dan op normal. Japanse games zijn over het algemeen moeilijker en heb er de skills en geduld gewoon niet voor en speel ik op een niveau dat voor mij uitdagend is zonder frustratie. Daarbij neem ik vooral bij open world games ruim de tijd voor de verhaallijn. Maar idd de vijanden in Yakuza kunnen opvallend goed klappen incasseren :P

Gelukkig kun je op een bepaald moment die hooligans, MIB enzo vermijden door geld te smijten i.p.v weg te rennen.

[ Voor 25% gewijzigd door oxford bastard op 19-02-2017 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik heb zaterdag een Ps4 pro gekocht. Bij het spelen van uncharted 4 maakt hij serieus veel lawaai. De fan is ook heel variabel, soms zakt hij heel even, om daarna weer vol te loeien.

Ik hoor hem zelfs door mijn headset (met volume normaal, niet hard) vrij duidelijk.

Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:42:
Ik heb zaterdag een Ps4 pro gekocht. Bij het spelen van uncharted 4 maakt hij serieus veel lawaai. De fan is ook heel variabel, soms zakt hij heel even, om daarna weer vol te loeien.

Ik hoor hem zelfs door mijn headset (met volume normaal, niet hard) vrij duidelijk.

Is dit normaal?
Staat hij vrij genoeg ? Mijn Pro maakt soms wel wat geluid, maar minder dan de originele PS4. En zeker niet dat ik het hoor als ik de headset op heb ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Origins schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 14:28:
[...]

Niet mee eens, zoals ik zei Killzone is een totaal andere game grotendeels andere mensen, andere engine en waarom zou je dan in godsnaam nog een vergelijking maken met een andere game?
Zoals ik eerder zei Killzone heeft prima cijfers in het verleden gehad, heeft altijd ruime voldoendes gehaald dus betreft de "terughoudendheid" snap ik dan helemaal niet waarom je dat zou doen.
Maar goed zoals ik een aantal keer heb aangegeven is het een totaal andere game.

Hiermee wil ik niet zeggen dat HZD een uitstekende game wordt, dat zal moeten blijken, maar de eerste uurtjes van de journalisten zijn zeer positief.

Het is naar mijn inziens gewoon jezelf al een soort reden geven om de game niet te spelen, zo komt het op mij over.
Maar dat het een andere game wordt zegt toch lang niet alles. Als de mensen die de game maken het niet in hun vingers hebben om een goed verhaal te vertellen of om boeiende gameplay te ontwikkelen dan kunnen ze wel van genre switchen, maar dan is het logisch dat mensen sceptisch zijn en afwachten hoe het dan uit gaat pakken met de nieuwe game in dat andere genre (ik chargeer het nu enigszins, want ik wil absoluut niet stellen dat Guerrilla Games een slechte studio is die dit helemaal niet kan; de vraag is alleen of zij het echt op het allerhoogste niveau kunnen).

Het belangrijkste punt voor mij om terughoudend op te zijn is de vraag of ze de game voor langere tijd interessant kunnen houden. Dat die grafisch mooi wordt durf ik wel met zekerheid te stellen, een goede indruk van de gameplay kan je krijgen aangezien er al best wat gameplaybeelden beschikbaar zijn, maar of de game lange interessant blijft en de wereld echt leeft en voldoet aan de verwachtingen van een triple-A open wereld game moeten we nog maar zien. Omdat we op dat gebied nog in het ongewisse zijn en gezien Guerrilla hun reputatie ben ik enigszins sceptisch en ga ik niet mee in een soort van euforie waarin mensen al lijken te insinueren dat de game geweldig gaat worden. Laat de gebruikservaringen en de reviews dat maar uitwijzen. Guerrilla Games heeft in mijn ogen nog nooit een echte top triple-A game uitgebracht als bijvoorbeeld een Uncharted of een God of War en dus ook nog nooit een échte system seller. Misschien dat Killzone 2 er nog het dichtst bij in de buurt is gekomen, maar ook deze heeft altijd in de schaduw gestaan van de echt grote titels binnen het FPS-genre.

De vraag is dus of ze dat deze keer wel gaan doen. Ik hoop het ten zeerste, omdat het mooi is om er weer een nieuw icoon bij te krijgen voor de Playstation, het positief is voor de console en gamers als er weer een top exclusieve titel uitkomt en het relaxed is omdat Guerrilla toch een Nederlandse studio is. Verder zal het mij niet zoveel doen, want ik ga de game sowieso niet halen; ik zoek dus ook niet naar een reden om het wel of niet te spelen.
dvdkiwi schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 14:36:
Ik denk dat dvd-linden meer doelt op het "Ubisoft-syndroom", waarvan iedereen volgens mij wel weet wat ik ermee bedoel.
Of zoiets als Codemasters die altijd arcade racegames hebben gemaakt en opeens aankondigen met een sim te gaan komen. Dan ben je, kijkend naar eerdere producten van die studio's, een beetje sceptisch en dat snap ik.
Ik vind alleen niet dat Killzone slechte games waren en ben ook niet van mening dat Guerilla een slechte reputatie heeft, daarom gaat voor mij de vlieger niet op om nu al sceptisch richting Horizon te zijn.
Ik kom misschien negatiever over dan de bedoeling is hoor. Ik heb de Killzones zelf nooit gespeeld (op een demo na) en ik geloof ook zeker dat het goede titels geweest zijn. Alleen echte, echte toptitels zijn het, mijns inziens, nooit geweest. Vandaar dat ik ook zei dat ze altijd in de schaduw hebben gestaan van de grotere namen binnen het FPS-genre. Nu ben ik dan ook heel erg benieuwd of Guerrilla deze keer eens een titel neer kan zetten die hetzelfde doet als een Uncharted of een God of War. Een titel die 9,5'en of 10'en verdient. Een titel waardoor een hoop mensen weer een extra motivatie krijgen om een Playstation te kopen.

Dat het een goede game gaat worden geloof ik, maar ik vraag me ten zeerste af of het een top game gaat worden. En gezien hun reputatie ben ik dus wel enigszins sceptisch op dat gebied.
Origins schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 14:45:
Zoals ik een post eerder zei, Guerilla Games heeft met Killzone goede games uitgebracht, maar goed of dat nu ook een goede game oplevert dat is niet bekend, wat wel bekend is dat de journalisten zeer positief zijn over HZD.
Daarom begrijp ik de zogenaamde terughoudendheid niet van deze personen, Guerilla Games heeft een goede reputatie.
Ze hebben inderdaad een goede reputatie, maar dat is het dan ook wel. Ze behoren bijvoorbeeld niet in het rijtje Naughty Dog, Rockstar Games, CD Projekt Red en nog enkele andere topstudio's. En veel mensen hopen/verwachten toch wel dat er een titel gaat komen die op dat niveau gaat acteren, omdat het 1 van de grootste exclusives van dit jaar wordt voor Sony. Ik ben dus terughoudend op dat gebied, want het zou mij niet verbazen als het niet meer dan een goede titel gaat worden.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021

Is dit normaal?
Nee dat is absoluut niet normaal. Ik hoor mijn Pro zelden, soms gaat ie wel wat harder te keer voor heel even maar dan nog is het vele malen zachter dan dat van mijn launch model PS4. En zoals SaveMe al zegt hoor ik 'm zeer zeker helemaal nooit door mijn headset heen!

In verleden met mijn PS4 zette ik 'm in standby mode als ik maar van plan was om 10 minuten iets anders te gaan doen. Het was een te overheersend geluid, maar nu met de Pro laat ik 'm rustig een hele tijd aan staan terwijl ik met iets anders bezig ben omdat ik vergeet dat ie nog aan staat...

Vermoed dat je of een iets minder exemplaar hebt of, en die kans lijkt me iets groter, dat de luchtgaten niet genoeg ruimte hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smeldor schreef op zondag 19 februari 2017 @ 18:19:
[...]

Tja, waarschijnlijk was jij weer snel klaar met een game die hij heeft uitgespeeld. Ik was na 4 uur al klaar met The Witcher en kan het genre zeker waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
-SaveMe- schreef op zondag 19 februari 2017 @ 23:42:
[...]

Staat hij vrij genoeg ? Mijn Pro maakt soms wel wat geluid, maar minder dan de originele PS4. En zeker niet dat ik het hoor als ik de headset op heb ...
Mijn Pro maakt minder geluid dan de PS4 1TB CUH-1200 die ik hiervoor had. Alleen bij het starten van een spel hoor je de disc laden. Vervolgens is hij tijdens spelen echt stil. Ik hoor hem niet in ieder geval. De CUH-1200 was al weer stiller dan de stock PS4 500GB die ik daarvoor had. :+

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 20-02-2017 06:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Pro maakt ook nog steeds minder geluid dan mijn launch en CUH1200 PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 07:34:
Mijn Pro maakt ook nog steeds minder geluid dan mijn launch en CUH1200 PS4.
Is dat ook bij Uncharted 4? Ik hoor dat deze bij meer mensen heel veel geluid maakt.

Heb om te testen de Ps4 even helemaal vrij gezet, geluid is dan min of meer hetzelfde.

Heb hem fysiek in de winkel gekocht, kan je hem gewoon omruilen? Of moet je dan het hele rma circus door?
bram1984 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 05:53:
[...]

Tja, waarschijnlijk was jij weer snel klaar met een game die hij heeft uitgespeeld. Ik was na 4 uur al klaar met The Witcher en kan het genre zeker waarderen.
Moet zeggen dat het mij ook wel verbaasde. Ben eigenlijk wel fan van RPGs. Vond de quests ronduit saai en besturing was ook clunky. Zag er wel prachtig uit :)!

[ Voor 42% gewijzigd door giantgiantus op 20-02-2017 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
dvd-linden schreef op maandag 20 februari 2017 @ 00:15:
[...]

Maar dat het een andere game wordt zegt toch lang niet alles. Als de mensen die de game maken het niet in hun vingers hebben om een goed verhaal te vertellen of om boeiende gameplay te ontwikkelen dan kunnen ze wel van genre switchen, maar dan is het logisch dat mensen sceptisch zijn en afwachten hoe het dan uit gaat pakken met de nieuwe game in dat andere genre (ik chargeer het nu enigszins, want ik wil absoluut niet stellen dat Guerrilla Games een slechte studio is die dit helemaal niet kan; de vraag is alleen of zij het echt op het allerhoogste niveau kunnen).

Het belangrijkste punt voor mij om terughoudend op te zijn is de vraag of ze de game voor langere tijd interessant kunnen houden. Dat die grafisch mooi wordt durf ik wel met zekerheid te stellen, een goede indruk van de gameplay kan je krijgen aangezien er al best wat gameplaybeelden beschikbaar zijn, maar of de game lange interessant blijft en de wereld echt leeft en voldoet aan de verwachtingen van een triple-A open wereld game moeten we nog maar zien. Omdat we op dat gebied nog in het ongewisse zijn en gezien Guerrilla hun reputatie ben ik enigszins sceptisch en ga ik niet mee in een soort van euforie waarin mensen al lijken te insinueren dat de game geweldig gaat worden. Laat de gebruikservaringen en de reviews dat maar uitwijzen. Guerrilla Games heeft in mijn ogen nog nooit een echte top triple-A game uitgebracht als bijvoorbeeld een Uncharted of een God of War en dus ook nog nooit een échte system seller. Misschien dat Killzone 2 er nog het dichtst bij in de buurt is gekomen, maar ook deze heeft altijd in de schaduw gestaan van de echt grote titels binnen het FPS-genre.

De vraag is dus of ze dat deze keer wel gaan doen. Ik hoop het ten zeerste, omdat het mooi is om er weer een nieuw icoon bij te krijgen voor de Playstation, het positief is voor de console en gamers als er weer een top exclusieve titel uitkomt en het relaxed is omdat Guerrilla toch een Nederlandse studio is. Verder zal het mij niet zoveel doen, want ik ga de game sowieso niet halen; ik zoek dus ook niet naar een reden om het wel of niet te spelen.
Nogmaals het is een andere game, waar andere mensen aan werken (ja ook voor het verhaal is er iemand nieuws aangetrokken)
Een andere engine, de gameplay effecten lijken in niets maar dan in niets op een killzone, dit is te weerleggen op de filmpjes die online zijn gekomen.
Het is altijd de vraag of zij het op het allerhoogste niveau kunnen, want zelfs deze studios kunnen ook nog een uitglijder maken en succes is absoluut niet standaard.

Is dat niet voor elke game als je het zo stelt? ik bedoel een The Last of Us is 12/14 uur en dan ben je er klaar mee, dan is de game interessant..
Uncharted is rond de 16 uur playtime... en uiteraard is HZD een open wereld, en de geruchten zijn al van ongeveer 30 uur aan mainstory content en of dat leuk is? tja zoals ik eerder zei heb ik tot nu toe lovende previews gezien.. dat zullen we straks om 9 uur zien.

Tripple A is een verkeerde term, dit omdat Killzone dat absoluut wel is. een top game is nog altijd persoonlijk, net als dat ik de eerste Uncharted games verre van top vond (jep ook deel 2) maar deel 3 en 4 vond ik juist geweldig en dus top.

Ook dit is persoonlijk, Killzone vond ik zelf niet bijster interessant, maar nog altijd beter dan bijvoorbeeld een Halo van de concurrent.

Dat kan ook niemand voorspellen, heb ook nergens gezegd dat dit wel een top game zal zijn, echter dat je nooit de vergelijking kan maken met een killzone, nogmaals behalve op een handjevol mensen na en de naam die de studio draagt heeft het niets maar dan ook niets met HZD te maken.

Als ik naar jou beredenering kijk dan zou ik met een Mass Effect ook op mijn hoede moeten zijn, dit omdat ze een redelijk reputatie hebben, DA: I vond ik een draak van een game.
Ik zou dus terughoudend moeten zijn dit omdat de vorige keer eigenlijk niet zo leuk was, ondanks dat er totaal andere mensen zitten nu.
Volgens mij ook nog een nieuwe engine en weer een andere writer.
EA heeft uiteraard hele goede games uitgebracht maar ook hele slechte games... net als bijna alle studio's en nogmaals Killzone waren bij lange na niet zo slecht.(echter is dit persoonlijk)

Het doet je niet zoveel, maar waarom dan de discussie aangaan en en vervolgens aangeven dat je hoopt dat het een grote titel wordt maar het je eigenlijk niet zoveel doet.
Begrijp je dat ik je hier even kwijt ben?
[...]

Ze hebben inderdaad een goede reputatie, maar dat is het dan ook wel. Ze behoren bijvoorbeeld niet in het rijtje Naughty Dog, Rockstar Games, CD Projekt Red en nog enkele andere topstudio's. En veel mensen hopen/verwachten toch wel dat er een titel gaat komen die op dat niveau gaat acteren, omdat het 1 van de grootste exclusives van dit jaar wordt voor Sony. Ik ben dus terughoudend op dat gebied, want het zou mij niet verbazen als het niet meer dan een goede titel gaat worden.
Maar ondanks dat de studio een goede reputatie heeft dan nog wordt er getwijfeld eraan... overigens heb ik ook niet gezegd dat ze van het rijtje Naughty Dog, Rockstar Games of CD Project zitten.
Bij Naughty Dog was het pas bij een Uncharted serie echt top, CD Project is pas echt top bij een Witcher 3, daarvoor was het ook erg wel goed...

Nogmaals dat moet blijken, en het ging mij ook nogmaals echt niet dat dit een top titel wordt, maar enkel dat mensen terughoudend zijn wat betreft Guerilla, terwijl dit aantoonbaar anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op maandag 20 februari 2017 @ 07:39:
Is dat ook bij Uncharted 4? Ik hoor dat deze bij meer mensen heel veel geluid maakt.
Uncharted 4 niet gespeeld op de Pro, maar bij de nieuwste spellen zoals Nioh en Resident Evil 7
hoor ik de Pro niet en die spellen halen toch bijna het uiterste uit de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:14:
[...]

Uncharted 4 niet gespeeld op de Pro, maar bij de nieuwste spellen zoals Nioh en Resident Evil 7
hoor ik de Pro niet en die spellen halen toch bijna het uiterste uit de PS4 Pro.
Hoe ver ben je inmiddels met Nioh? Even een kleine update? Trouwens goed nieuws Dennis! Zelda Botw is in het Nederlands te spelen!

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

InF.Inc schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:30:
Hoe ver ben je inmiddels met Nioh? Even een kleine update? Trouwens goed nieuws Dennis! Zelda Botw is in het Nederlands te spelen!
In Nioh ben ik ver in het tweede gebied, maar ik ben nog steeds aan het levelen.
Ik ben in Nioh nu al verder dan ik in Bloodborne was, Nioh is voor mij gewoon leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Is dit normaal?
Ik herken dit niet, mijn Pro staat in een TV-kastje met genoeg ruimte aan de linkerkant waar blijkbaar de ventilator zit. Zowel bij Dark Souls 3, Tomb Raider en wat andere games hoor ik dit ding eigenlijk amper. Dit iit mijn oude PS4 classic die duidelijk meer herrie maakte (en dat was nog eens de laatste revisie dus ik wil niet weten hoe de eerste PS4 klonk :/ )

Over Tomb Raider gesproken, ik ben aangenaam verrast door deze game. Voor €10,- absoluut de moeite waard. De game lijkt wel 1 grote lineaire achtbaan te zijn als de het verhaal een beetje volgt maar daarnaast lijkt er voldoende te doen te zijn.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
bram1984 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 05:53:
[...]

Ja als je na 4u al klaar bent met the witcher dan heb je ook geen idee wat het spel te bieden heeft. Nu lees ik het wel vaker dat mensen snel stoppen met the witcher om hem na een tijd weer op te pakken en hem gelijk uit te spelen dus misschien is er nog hoop 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
En de eerste review is er van Jim Sterling:
http://www.thejimquisition.com/horizon-zero-dawn-review/

Damn netjes.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De haters zijn gesnoeid en z'n beetje ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Smeldor schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:03:
[...]

Ja als je na 4u al klaar bent met the witcher dan heb je ook geen idee wat het spel te bieden heeft. Nu lees ik het wel vaker dat mensen snel stoppen met the witcher om hem na een tijd weer op te pakken en hem gelijk uit te spelen dus misschien is er nog hoop 😋
Ik heb ook op een punt gestaan te stoppen met TW3 totdat een vriend van mij vertelde dat het levelen en geld verdienen wat sneller ging als je even door het begin heen bent. En inderdaad, nu gaat het wat makkelijker en is het ook wel fijner om mee te spelen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lhUW4UtkdfXnPy6HMpyrc99g/full.jpg

Level 13 gehaald van de PlayStation trofeeën.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Horizon Zero Dawn: IGN: 9,3. Polygon: 9,5. Gamespot: 9. Wow, wat een cijfers. Nog een dikke week wachten. :'(

Laten we Tweakers zelf ook niet vergeten. ;) 9.5!

[ Voor 19% gewijzigd door Frankaro op 20-02-2017 09:21 ]

PSNid: robero50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
3 Nederlandse games sites (Gamer.nl, PSX, XGN) geven het 9,5 / 9,7

Buitenlandse media is lyrisch over de game, echter zijn er ook uitzonderingen zoals Destructoid (7,5), Eurogamer.net (vond het niet goed)

GiantBomb | 5/5

Playstation Lifestyle | 10/10

PSX-Sense.nl | 9.5/10

God is a Geek | 9.5/10

Polygon | 9.5/10

IGN | 9.3/10

Everyeye.it | 9.2/10

Gameblog.fr | 9/10

Gamespot | 9/10

Push Square | 9/10

Eurogamer.it | 9/10

Hardcore Gamer | 4.5/5

Easy Allies | 4/5

Destructoid | 7.5/10

The Verge | No Score, Recommended

[ Voor 46% gewijzigd door Origins op 20-02-2017 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Video review:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Insidegamer.nl geeft hem ook al een 9,5

En noemt het "Dé game om een PS4 voor te kopen"

[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 20-02-2017 09:18 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Niet slecht voor een opvolger van Killzone.. uhh sorry game uit dezelfde stal van Killzone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:51
Mooi voor playstation en Guerrilla dat de reviews zo positief zijn. Ze maken wederom gehakt van de concurrentie. Voor zover die er nog is.

Ben erg benieuwd naar horizon. Het is een vrij vreemde setting die me wel erg nieuwsgierig maakt. Denk dat ik hem wel op de release ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Gemiddelde metacritic van 89 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:36
[...]
(.....)
Ik kom misschien negatiever over dan de bedoeling is hoor. Ik heb de Killzones zelf nooit gespeeld (op een demo na) en ik geloof ook zeker dat het goede titels geweest zijn. Alleen echte, echte toptitels zijn het, mijns inziens, nooit geweest.
(.....)
Zo sceptisch maar zelf nooit gespeeld, dat verbaast me enigszins ;)
Als je gaat kijken naar verkoop- en reviewcijfers in vergelijking met CoD's en Fifa's dan kún je inderdaad concluderen dat Killzone geen toptitel is, maar of je dat puur daar op moet beoordelen, ik denk het niet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heerlijk die salty reacties in de comments van de review op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Kan je bij de mediamarkt een console binnen de eerste week gewoon ruilen voor een andere, of moet je het hele RMA proces door? Ps4 pro maakt hels kabaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:29:
Heerlijk die salty reacties in de comments van de review op tweakers.
Eigenlijk ook wel treurig als je gaat lopen zeuren als een kind omdat je vind dat een 9,5 je geloofwaardigheid omlaag haalt en biased noemt.
Tweakers moet zulke fanboys gelijk bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

giantgiantus schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:30:
Kan je bij de mediamarkt een console binnen de eerste week gewoon ruilen voor een andere, of moet je het hele RMA proces door? Ps4 pro maakt hels kabaal.
Waar zou je dat kunnen uitvinden.....
https://klantenservice.me...0dWZLSkhPRldrSU5RJTIxJTIx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retour naar Mediamarkt doen is veel sneller dan via PS RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56
Gewoon terugbrengen met de reden niet tevreden met product, omdat hij een kabaal maakt. Kijken wat ze zeggen: RMA proces doorlopen, dan zou ik zeggen WKOA. Willen ze hem zelf omruilen, dan dat dat doen. :)

Mijn ervaring is dat de PlayStation 4 Pro aan het begin best wat geluid maakt, maar na een wat uren gamen wordt het veel minder. Misschien koelpasta wat zich beter verdeeld en zorg voor een betere geleiding naar de koeling.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker die cijfers voor Horizon. Jammer van die 5 (2,5 uit 5) van US Gamer die het gemiddelde meteen omlaag trekt, maar daar laten we ons niet gek door maken. Ik kan me nog een bepaalde review van Polygon herinneren.

Twijfel erover om volgende week donderdag vrij te nemen, als de kids naar school/opvang zijn. Normaal ben ik daar niet van, maar af en toe een uitzondering moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Origins schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:32:
[...]

Eigenlijk ook wel treurig als je gaat lopen zeuren als een kind omdat je vind dat een 9,5 je geloofwaardigheid omlaag haalt en biased noemt.
Het is natuurlijk wel een Nederlands product dus zo vreem vind ik het niet om te denken dat men biased is.

Maar de rest van de reviews zijn ook positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:32:
[...]

Snap ook niet waarom mensen moeilijk doen, wees blij dat de wereld er een goeie game bij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
[...]

Heb om te testen de Ps4 even helemaal vrij gezet, geluid is dan min of meer hetzelfde.

Heb hem fysiek in de winkel gekocht, kan je hem gewoon omruilen? Of moet je dan het hele rma circus door?

[...]
Ik heb het getest met BF1, Rocket League en Dirt Rally tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
LOTG schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:47:
[...]

Het is natuurlijk wel een Nederlands product dus zo vreem vind ik het niet om te denken dat men biased is.

Maar de rest van de reviews zijn ook positief.
Onzin, Tweakers is professioneel genoeg om een score uit te delen voor een game die dat verdiend, als je dat enkel doet omdat het een Nederlands product is ben je wel heel erg dom bezig als site zijnde.
Komt bij mij echt fanboy achtig over en iets wat ik gehoopt dat het op een site als tweakers zeker minder zou voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:50:
[...]

Onzin, Tweakers is professioneel genoeg om een score uit te delen voor een game die dat verdiend, als je dat enkel doet omdat het een Nederlands product is ben je wel heel erg dom bezig als site zijnde.
Komt bij mij echt fanboy achtig over en iets wat ik gehoopt dat het op een site als tweakers zeker minder zou voorkomen.
Gehoopt, werkelijkheid is dat je nog beter na de comment sectie kan gaan op gamer.nl of pu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
[...]

[...]

Moet zeggen dat het mij ook wel verbaasde. Ben eigenlijk wel fan van RPGs. Vond de quests ronduit saai en besturing was ook clunky. Zag er wel prachtig uit :)!
Bij mij is hij behoorlijk luid bij Uncharted 4 in pro modus en Final Fantasy XV in Pro modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:56:
[...]

Gehoopt, werkelijkheid is dat je nog beter na de comment sectie kan gaan op gamer.nl of pu.nl
Jep, je hebt zeker gelijk, vind het jammer en onnodig, komt bij mij allemaal over alsof ze op hun kleine pikkie getrapt zijn en het niet kunnen hebben dat een game een goede cijfer krijgt en de concurrent die niet krijgt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Ik vind een 9,5 wel erg hoog, dat is bijna een perfecte score. Aangezien de voice acting niet heel goed is, het verhaal af en toe wat steken laat vallen en de gevechten tegen mensen ook niet altijd goed werkt. Ook zou er pop-in zijn van objecten. Dit las ik in andere reviews.

Maar ik ben zeker overtuigd! Zometeen gelijk maar Horizon bestellen. Volgende week ben ik vrij dus dat komt mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28

Is dit normaal?
Anderen hebben het ook al gezegd, maar zorg inderdaad dat hij vrij staat. Ik heb een andere TV en had mijn PS pro verplaatst in mijn audio meubel naar een plek waar de warme lucht slecht weg kon (6 cm gat doorsnee gat voor kabels), ding leek wel een straaljager. Dacht dat het kwam omdat hij nu voor het eerst om 4K moest draaien. Hoorde hem inderdaad ook door mijn headset heen. Nu staat hij weer op de oude plek (zo goed als hele achterkant van het meubel is daar open) en het is echt een wereld van verschil. In Watch Dogs 2 is hij weer fluister stil en bij the Last Guardian hoorde ik hem zachtjes blazen, maar minder hard dan mijn normale PS4 deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 12:59
Mooie cijfers voor HZD, weer een goede exclusive erbij.

Dit klinkt ook interessant: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1345712.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Leuk, vanavond eens rustig wat reviews bekijken. Ga hem wel halen maar nu nog niet omdat ik toch weinig tijd heb. Ik hoop op een scherpe aanbieding met een Pro bundel.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Dit spel (HZD) zou ik ook sowieso halen. Probleem is alleen dat ik dit spel in al zijn pracht en praal wil spelen zonder pop-up, maar heb dus geen Pro en geen 4K tv.. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56
De hype is on! :Y Eigenlijk wil ik meteen met HZD beginnen, maar als ik dan naar mijn backlog kijk. :N

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Jumpman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:23:
De hype is on! :Y Eigenlijk wil ik meteen met HZD beginnen, maar als ik dan naar mijn backlog kijk. :N
Die backlog krijg ik toch nooit meer weg. Keuzes. Horizon here I come _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Geteisem schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:53:
[...]

Die backlog krijg ik toch nooit meer weg. Keuzes. Horizon here I come _/-\o_
Ik heb besloten eerst wat backlog weg te werken. Eerst FF XV, dan denk ik RotTR of Mad Max. Nog ergens Dead Rising 4 en Forza Horizon Blizzard Mountain er tussen in.

Ik denk dat ik de volgende sale wel haal :), gelukkig heb ik besloten om de Switch en Zelda voorlopig niet te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davith78
Ik kan niet wachten tot volgende week woensdag! Lekker de hele dag en rest van de de week Horizon spelen op de Pro. Ondertussen wil ik geen video reviews of livestreams van de game zien want ik wil me zoveel mogelijk laten verrassen door de grafische pracht van dit spel :)

Ik besef me hierdoor net maar weer hoe blij ik ben dat ik een paar jaar geleden, toen ik mijn Xbox 360 wou vervangen, de gok heb gewaagd en voor de PS4 heb gekozen en niet voor de Xbox One. De PS4 heeft imo meer en betere exclusives, betere hardware, verfrissing door gedurfde initiatieven van Sony zoals de PSVR en de tussentijdse console upgrade, de aankomende Boost Mode, etc.

Hopelijk gaat MS een goede slag slaan met de Scorpio straks, ik gun het de Xbox bezitters echt. Een beetje meer concurrentie tussen de platformen is zeker niet verkeerd en wel zo gezond.

[ Voor 13% gewijzigd door Davith78 op 20-02-2017 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

All these incredible #HorizonZeroDawn reviews got you excited? Preorder now and be ready to play at launch on 1/3:

https://store.playstation...o_Dawn&emcid=or-st-103436

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uZrj4yjiQImLTC4pAl4JneSp/full.jpg

Deze meesterlijke game komt de dag na mijn 42ste verjaardag uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:14
Nieuwevolger schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:47:
[...]

Snap ook niet waarom mensen moeilijk doen, wees blij dat de wereld er een goeie game bij heeft.
Vaak een vorm van bias. Omdat een spel niet op "hun" platform verschijnt kan het meteen niet zo goed zijn. Het wordt niet altijd gezegd maar je kan het vaak wel uit de comments opmaken.

Ik wil HZD wel halen, maar eerst moet ik Doom, Mirror's Edge en The Witcher uitspelen.

.... dat zeg ik nu, natuurlijk ;) :P
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:01:
PlayStation Europe ‏

All these incredible #HorizonZeroDawn reviews got you excited? Preorder now and be ready to play at launch on 1/3:

https://store.playstation...o_Dawn&emcid=or-st-103436

[afbeelding]

Deze meesterlijke game komt de dag na mijn 42ste verjaardag uit.
Ik dacht dat je 25 ofzo was? Geen idee waarom eigenlijk. Niet lullig bedoelt ;)

In elk geval heb je dan een jaar lang het antwoord op alles 8)

[ Voor 40% gewijzigd door Vrijdag op 20-02-2017 12:18 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Welke backlog heb je nog? :P

Ik heb, naast alle PS+ shizzle, Batman: AK, Far Cry 4 en AC:Unity nog liggen. Valt heel erg mee hier.

Op dit moment speel ik: Rocket League, BF1, R6:Siege en vanaf deze week Titanfall 2. Vooral MP dus die reken ik niet tot m'n backlog. SP speel ik Dirt Rally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Same here >_> moet FFXV nog platinum trophy halen, Watchdogs2 nog beginnen :P
En de rest is al zulk ouwe backlog dat dat ooit wel komt :P

Maar dan speel ik ook nog is een MMO op PC waar altijd lekker veel tijd in gaat zitten. veel te weinig uren in een dag :P

Denk dat ik de hype toch niet kan weer staan als ik iedereen in me vrienden lijst het zie spelen en al die Twitch Streams :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 27 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!