Ik heb precies dezelfde associatie, maar ben daardoor juist wat minder positief tot nu toe. Ik mis vooral iets eigens en onderscheidends.dvdkiwi schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:16:
Het eerste waar ik aan denk als ik die Horizon trailer hierboven zie is Tomb Raider meets Far Cry met een vleugje Uncharted. En dat bedoel ik positief.
Ik ben heel benieuwd! *doet 'm maar even in de pre-order gooien*
Echt? Ik vind gigantische robot dino's en de hele setting toch wel aardig uniek.Spud82 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:29:
[...]
Ik heb precies dezelfde associatie, maar ben daardoor juist wat minder positief tot nu toe. Ik mis vooral iets eigens en onderscheidends.
De game doet mij denken aan DA:Inq. Hopelijk kom ik dan verder dan het eerste echte gebied, wat dat betreft is DA:Inq echt slaapverwekkend...
Daar heb je gelijk in: de setting daargelaten. Maar ik ben iemand die met iedere setting overweg kan, mits goed uitgewerkt. Voor mij niet het allerbelangrijkste. Ik had het met name over hoe het lijkt te gaan spelen. Ik verwacht grafisch een topper en verder een degelijke / gemiddelde game. Maar hopelijk wordt het meer dan dat. Ook wel benieuwd of ze bij Guerrilla in staat zijn een verhaal te vertellen.bram1984 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:37:
[...]
Echt? Ik vind gigantische robot dino's en de hele setting toch wel aardig uniek.
Bepaalde geluiden en klanken in de muziek komen wel erg overeen zeg; roept meteen een nostalgisch gevoel op. Wel heel tof wat dat betreft, of de game verder wat wordt zullen we maar even afwachten.ThaBEN schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:21:
Snake Pass
[video]
Met muziek van David Wise welke onder andere de muziek voor de Donkey Kong Coutry games heeft gemaakt![]()
Meer info: Playstation Blog
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Telkens wanneer ik een trailer van Horizon zie moet ik onmiddelijk aan Avatar denken. (De film uit 2009)
De stijl en omgeving lijkt er zo erg op.
Verwijderd
PlayStation Europe
PlayStation Plus open multiplayer event klaxon. Play online for free from 22nd and 26th February. Learn more:
https://blog.eu.playstati...r-event-starts-next-week/
PlayStation Plus open multiplayer event klaxon. Play online for free from 22nd and 26th February. Learn more:
https://blog.eu.playstati...r-event-starts-next-week/

Ziet er leuk uit, maar vrees dat de slang zo traag beweegt dat ik in een paar minuten in slaap val na een drukke werkdagThaBEN schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:21:
Snake Pass
[video]
Met muziek van David Wise welke onder andere de muziek voor de Donkey Kong Coutry games heeft gemaakt![]()
Meer info: Playstation Blog
30 juni komt de comeback van crash.
Horizon is wel mijn soort game (voor eventjes zoals 99 procent wat ik koop maar dat terzijde ) .. maar wat ik persoonlijk jammer vind is dat je met een vrouwelijk character speelt, kan ik me nou helemaal niet in inleven. Zal hem waarschijnlijk toch wel kopen en een paar uur spelen maar voor mij is het jammer.
Beetje raar of hebben meerdere dit? Tomb Raider vind ik daarom ook niks of welke andere game dan ook eigenlijk.
Beetje raar of hebben meerdere dit? Tomb Raider vind ik daarom ook niks of welke andere game dan ook eigenlijk.
Ik kijk liever naar een vrouw dan naar een man als ik heel eerlijk ben.Sipio schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:54:
Horizon is wel mijn soort game (voor eventjes zoals 99 procent wat ik koop maar dat terzijde ) .. maar wat ik persoonlijk jammer vind is dat je met een vrouwelijk character speelt, kan ik me nou helemaal niet in inleven. Zal hem waarschijnlijk toch wel kopen en een paar uur spelen maar voor mij is het jammer.
En ik identificeer mij sowieso helemaal niet met een spelletjes karakter to be fair, vind het ook een tikkie vreemd zelfs... Je bestuurt een karakter je "bent" hem/haar niet.
Voor de rest heb ik dezelfde attention span met games, er zijn verdacht weinig games die ik langer dan een week of 2 speel denk ik.
Gisteren begonnen met leet sniper 4, en die heb ik eind volgende week of uitgespeeld of ben er op uitgekeken.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Snap helemaal wat je bedoeld, ik kijk ook liever naar een vrouw maar dit is een game character en ik probeer mezelf altijd wel in te beelden, maak ook altijd mezelf zoveel mogelijk na als het mogelijk is in een game haha, ok wel leuk om te lezen
Ik kies in een game vaak juist een vrouwtje als character. (Oa in Bloodborne & Driveclub bv)
Als ik geen keuze heb omdat de hoofdpersoon nu eenmaal een mannetje of een vrouwtje is zal dat voor mij in ieder geval nooit een reden zijn om een game te laten liggen. Anders had ik de laatste Assassins Creed ook maar half uit kunnen spelen
Als ik geen keuze heb omdat de hoofdpersoon nu eenmaal een mannetje of een vrouwtje is zal dat voor mij in ieder geval nooit een reden zijn om een game te laten liggen. Anders had ik de laatste Assassins Creed ook maar half uit kunnen spelen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik denk alleen maar "You know nothing Jon Snow!"Anton.net schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:16:
Telkens wanneer ik een trailer van Horizon zie moet ik onmiddelijk aan Avatar denken. (De film uit 2009)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik wacht eerst de reviews van Horizon af komende maandag en dan pas besluit ik of ik of hem ga preorderen. Ik heb expres de laatste tijd geen trailers, screenshots of gameplay beelden bekeken dus ik laat me graag omver blazen door deze game
Zo he he.. vandaag bij een maatje van me op de ps4 pro gespeeld op een 4k samsung qtod. daarbij fifa, cod 4 en uncharted gespeeld. Cod grapic mwa.. maar logies is al een oud spel. Uncharted ja was mooi en fifa hele mooie grapics. Vooral de details. Controler is tegenwoordig sterk verbeterd met vroeger met de bediening en ergonomiek. Alleen eerlijk is eerlijk grafisch kan het nog echt niet tegen een pc ( ik weet je mag het niet vergelijken maar doe je toch als je altijd pc gespeeld hebt).
Ik was aangenaam verrast van de playstation merk wel dat fps game snelheid lager ligt dan op de pc. En ik ben om! Het wordt zoiezo een playstation. Vandeweek bij een andere maat van me op de ps slim versie en op een 1080p scherm voor de vergelijking. (Ben al verkocht aan de pro versie maar zit nog in de orijs kwaliteit verhoudibg twijfel. Of nu de slim versie of 2maandjes doorsparen en de pro versie halen)
Ik was aangenaam verrast van de playstation merk wel dat fps game snelheid lager ligt dan op de pc. En ik ben om! Het wordt zoiezo een playstation. Vandeweek bij een andere maat van me op de ps slim versie en op een 1080p scherm voor de vergelijking. (Ben al verkocht aan de pro versie maar zit nog in de orijs kwaliteit verhoudibg twijfel. Of nu de slim versie of 2maandjes doorsparen en de pro versie halen)
Gelukkig echt nul moeite mee.Sipio schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:54:
Evie was zoveel fijner om mee te spelen dan die lompe Jacob.dvdkiwi schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:23:
Ik kies in een game vaak juist een vrouwtje als character. (Oa in Bloodborne & Driveclub bv)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik heb precies het zelfde, ik identificieer mij doorgaans niet met de persoon die op de TV iemand een mes in zijn keel aan het planten is en als ik ergens naar moet kijken dan liever een vrouwelijk character.Flagg schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:50:
[...]
Ik kijk liever naar een vrouw dan naar een man als ik heel eerlijk ben.![]()
En ik identificeer mij sowieso helemaal niet met een spelletjes karakter to be fair, vind het ook een tikkie vreemd zelfs... Je bestuurt een karakter je "bent" hem/haar niet.
Voor de rest heb ik dezelfde attention span met games, er zijn verdacht weinig games die ik langer dan een week of 2 speel denk ik.
Gisteren begonnen met leet sniper 4, en die heb ik eind volgende week of uitgespeeld of ben er op uitgekeken.
Of het moet echt iets uit maken in het verhaal, zoals Uncharted.
Het maakt mij echt niks uit. Als ik de keuze heb dan kies ik,net als andere blijkbaar, liever voor een vrouw om mee te spelen dan met een vent. Of de kerel moet in het voordeel zijn met zijn stats dan een vrouw. Maar het is echt om het even. Ik heb behoorlijk genoten van de gevechten met Lightning in FFXIII en met haar zusje in FFXIII-2.Sipio schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 19:54:
Het enige spel waar ik wel een beetje moeite gehad heb met het vrouwengehalte was FFX-2. Dat was gewoon de Spice Girls
Verwijderd
Dag Tweakers,
Ik heb iets heel raar met mijn ps4 pro en mijn nieuwe samsung ks8000 tv.
Als ik door het snel menu (waar je de ps4 stroom kan afsluiten) naar beneden en naar boven scroll komen er witte lijnen op mijn tv zou dit een bug zijn in de software of aan mijn tv liggen ?
Als ik door het snel menu (waar je de ps4 stroom kan afsluiten) naar beneden en naar boven scroll komen er witte lijnen op mijn tv zou dit een bug zijn in de software of aan mijn tv liggen ?
Verwijderd
Is het met TV kijken en/of andere apparaten ook zo?Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:16:
Dag Tweakers,
Verwijderd
Bij de digibox van telenet heb ik het 1 a 2 keer gemerkt. ik ga deze wel omruilen voor nieuw model in het weekend.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:20:
[...]
Is het met TV kijken en/of andere apparaten ook zo?
Dan ligt t niet aan je PS of Digitenne, maar aan de TV.. (Of kabel)
Heb je de nieuwste firmware geinstalleerd op je TV?
Verwijderd
Er was geen software update beschikbaar.poor Leno schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:34:
Dan ligt t niet aan je PS of Digitenne, maar aan de TV.. (Of kabel)
Een foto maken ervan, en even posten in een Samsung topic hier?
Ik weet ook niet wat voorn witte lijnen je het over hebt..
Ik weet ook niet wat voorn witte lijnen je het over hebt..
[ Voor 33% gewijzigd door poor Leno op 17-02-2017 09:44 ]
Dit topic op AVS Forum gaat daarover (denk ik). Misschien kun je er wat nuttige info uit halen:
http://www.avsforum.com/f...ultiple-samsung-tv-s.html
Het probleem schijnt verholpen te zijn wanneer je de game-mode uitzet op de tv maar dan zit je weer met een flinke input lag..
Het probleem schijnt verholpen te zijn wanneer je de game-mode uitzet op de tv maar dan zit je weer met een flinke input lag..
Sowieso op een TV altijd alle beeld/motion/flow/Hz enhancements uitzetten
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 17-02-2017 09:46 ]
Verwijderd
Het probleem is niet zichtbaar wanneer ik niets doe maar pas wanneer ik snel op en neer scrol in het menu van de ps4 pro.Davith78 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:44:
Dit topic op AVS Forum gaat daarover (denk ik). Misschien kun je er wat nuttige info uit halen:
Zou meteen samsung contacteren en via een sessie op afstand het probleem laten zien aan samsung.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:58:
[...]
Het probleem is niet zichtbaar wanneer ik niets doe maar pas wanneer ik snel op en neer scrol in het menu van de ps4 pro.
Heb zelf ook een ue55ks8000 en herken dit niet, wat je nog zou kunnen proberen is een andere (wel een goede) hdmi kabel, maar vrees dat dit niet zal helpen.
psn: HertogJack
Dirt 4 level creator!
Ik sta al wel op het station hoor en ik hoor de Hype train al een beetje aankomen
[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 17-02-2017 10:08 ]
Ik wacht nog even af.
Heb nog niks van deel 4 gezien, maar deel 3 had wel zo'n hoog Gymkhana/Monster Energy/Ken Block gehalte dat het niet echt een rallygame meer was. Deel 2 was wat dat betreft een stuk beter.
De arcade besturing was dan wel weer lekker, zelfs met een stuur reed het prima.
Heb nog niks van deel 4 gezien, maar deel 3 had wel zo'n hoog Gymkhana/Monster Energy/Ken Block gehalte dat het niet echt een rallygame meer was. Deel 2 was wat dat betreft een stuk beter.
De arcade besturing was dan wel weer lekker, zelfs met een stuur reed het prima.
Ik vond het juist erg leuk dat Gymkhana. Maar het leukste onderdeel vond ik toch wel die trailblazers.
Dirt 4 zal zich wat meer focussen op rally en landrush dirt circuits en zal dus meer op een combi tussen Dirt 2 en Dirt rally worden dan een "herhaling" van Dirt 3.
edit: in mijn ogen gaat Dirt 4 een game worden die nog echt mist in deze generatie consoles.
Dirt 4 zal zich wat meer focussen op rally en landrush dirt circuits en zal dus meer op een combi tussen Dirt 2 en Dirt rally worden dan een "herhaling" van Dirt 3.
edit: in mijn ogen gaat Dirt 4 een game worden die nog echt mist in deze generatie consoles.
[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 17-02-2017 10:33 ]
Hier heb ik het probleem ook gehad (ik heb mijn TV pas twee en een halve week).Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:58:
[...]
Het probleem is niet zichtbaar wanneer ik niets doe maar pas wanneer ik snel op en neer scrol in het menu van de ps4 pro.
Sowieso moet je even kijken of de TV alle updates heeft gehad, als er een update is gaat de TV dit ook doen, dus updaten naar de laatste firmware versie.
Dan het volgende:
Dan de PlayStation 4 Pro op één van deze instellingen zetten:
Voor 2160p 60 FPS 8 Bit 4:4:4 op: 2160p RGB.
Voor 2160p 60 FPS HDR 10 Bit 4:2:0 op: 2160p YUV420.
Er is te weinige bandbreedte voor 2160p 60 FPS HDR 10 Bit 4:4:4 op HDMI 2.0a.

Als het goed is moet je nu weer kunnen gamen met de game mode aan en zonder blauwe lijnen en artefacten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 17-02-2017 11:44 ]
Dirt 3 was te veel Gymkhana voor mij en te weinig rally. gelukkig hebben ze daarna Dirt Rally uitgebracht. Toffe game was dat
als ze dit ook kunnen verwerken in Dirt4...
Zoals de roddels en de wat de website nu hint, gaat het een combinatie worden van DRally en D2 met hints naar de feeling van Colin Mcrae. Er komt hoogst waarschijnlijk (maar is nog een gossip) een keuze setting waarbij je het volledig gooit op een wat meer arcade aanpak (D2) of meer richting sim (DRally).Paulus07 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:51:
Dirt 3 was te veel Gymkhana voor mij en te weinig rally. gelukkig hebben ze daarna Dirt Rally uitgebracht. Toffe game was datals ze dit ook kunnen verwerken in Dirt4...
Verwijderd
bol.com games
Nu een gratis tweede controller bij een aantal geselecteerde PlayStation 4 Slim. Bekijk de aanbieding:
https://www.bol.com/nl/ra...ntroller/24686/index.html
Nu een gratis tweede controller bij een aantal geselecteerde PlayStation 4 Slim. Bekijk de aanbieding:
Ben ik een enorme cheape bastard als *iedereen op GoT roept massaal* JA!Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:30:
bol.com games

Maar goed........
Ben ik een enorme cheape bastard.....als ik die ps4 bundels best duur vind? Allemaal 300 euro, de res evil bundel zelfs 350?! Als ik een nu een slim zou willen, zou ik echt niet meer dan 250 willen betalen, met een game die ik graag zou willen. Liever nog 200 zonder iets, want als je van een ps3 met plus afkomt stik je toch al van de ps4 games om te spelen en je kan 2ehands/uit de budget bak etc ook zat moois halen.
Een pro is 360 geweest en nog steeds voor 380 te krijgen toch? Bij bol nog stug 400 zien ik.
10 second ninja DONE
Waar zie je de extra controler? Zoals ik het lees heb je de witte ps slim en controler. Staat nergens bij dat er ook al 1standaard in de doos zit.
En ja ik ben ook van mening dat de slim voor €300 erg duur is bergeleken met de pro..
En ja ik ben ook van mening dat de slim voor €300 erg duur is bergeleken met de pro..
Staat bovenaan de pagina; het is een bol-actie.
Is er ook aangegeven welke 2e controller je gratis krijgt?
In de pakketten zelf zit 1 nieuwe Wireless Dualshock 4 Controller V2 en deze heeft een paar extra features.
Maar er staat niet bij of de 2e extra controller ook de V2 betereft of wellicht dat ze van de oude V1 voorraad af willen.
Je hebt op de V2 een extra lightbar op je touchpad en als je hem met kabel aansluit heb je daadwerkelijk een bekabelde verbinding. Dit is handig voor Pro gamers die minimale input lag willen hebben. Met de V1 controller blijft de verbinding via Bluetooth als je hem met kabel aansluit en is de kabel puur voor opladen.
De gewone gamer merkt hier overigens niks van, maar denk geef het toch even aan
Daarnaast zijn bundels soms prijzig dan wanneer je alles los zou kopen.
In de pakketten zelf zit 1 nieuwe Wireless Dualshock 4 Controller V2 en deze heeft een paar extra features.
Maar er staat niet bij of de 2e extra controller ook de V2 betereft of wellicht dat ze van de oude V1 voorraad af willen.
Je hebt op de V2 een extra lightbar op je touchpad en als je hem met kabel aansluit heb je daadwerkelijk een bekabelde verbinding. Dit is handig voor Pro gamers die minimale input lag willen hebben. Met de V1 controller blijft de verbinding via Bluetooth als je hem met kabel aansluit en is de kabel puur voor opladen.
De gewone gamer merkt hier overigens niks van, maar denk geef het toch even aan
Daarnaast zijn bundels soms prijzig dan wanneer je alles los zou kopen.
[ Voor 16% gewijzigd door ThaBEN op 17-02-2017 13:21 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Ze hebben nu ook deze actie:
Ik zag alleen nergens UC4 op die pagina maar via twitter gaven ze aan:Bundel Sony PlayStation 4 Slim console 1 TB met Horizon Zero Dawn inclusief Uncharted 4. Actie geldig t/m 12 maart! http://bit.ly/2kiTu6X
Uncharted 4 wordt automatisch aan je winkelwagen toegevoegd, deze zit dus niet in de doos maar wordt als losse game geleverd.
Toen ik intresse in de ps4 had, trok een bundel met the order, bloodborne en driveclub (uit mijn hoofd) me aardig over de streep, echter hij was uitverkocht voor de actie prijs die ik had gezien 
Toen maar gestelleld voor een ps4 voor 380......maar wel met extra controller...gezien die ook 60-70 piek kosten vond ik dat wel een goeie deal.
Toen maar gestelleld voor een ps4 voor 380......maar wel met extra controller...gezien die ook 60-70 piek kosten vond ik dat wel een goeie deal.
10 second ninja DONE
In het winkelwagentje wordt de V2 toegevoegd:ThaBEN schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:18:
Is er ook aangegeven welke 2e controller je gratis krijgt?
[...]
Sony PlayStation 4 Wireless Dualshock 4 V2 Controller - Zwart - PS4
Inclusief gratis tweede controller - € 54,99
Las net dat er journo's zijn die Horizon hebben uitgespeeld. Verhaal neemt een uur of 30 in beslag, dus dat is een flinke chunk.
https://blog.eu.playstati...upgrade-out-on-ps4-today/
Try out the new co-driver mode in Dirt Rally’s PS VR upgrade, out on PS4 today
Try out the new co-driver mode in Dirt Rally’s PS VR upgrade, out on PS4 today
Verhaal van 30 uur. Dat is best wel lang. Ben benieuwd of ze het 30 uur lang boeiend kunnen houden.
Ik denk niet dat Horizon het gaat waarmaken. Maar is een gevoel, we zullen het zienMrsrd13 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:35:
Verhaal van 30 uur. Dat is best wel lang. Ben benieuwd of ze het 30 uur lang boeiend kunnen houden.
Je gevoel moet ergens op gebaseerd zijn, ik ben erg benieuwd waarom jij dit voelt.ilyasse15 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:40:
[...]
Ik denk niet dat Horizon het gaat waarmaken. Maar is een gevoel, we zullen het zien
Persoonlijk vond ik Killzone ook nooit echt super. Het zag er leuk uit maar de gameplay en verhalen vond ik nooit super.Origins schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:49:
[...]
Je gevoel moet ergens op gebaseerd zijn, ik ben erg benieuwd waarom jij dit voelt.
Ik heb het zelfde gevoel een beetje bij Horizon. Ik vind het er top uit zien en hoop dat het ook leuk is maar ik ben ook bang dat de gameplay weer matig is en na een uur ofzo begint te vervelen.
Er zijn genoeg filmpjes nu op het net om een bepaalde indruk over de gameplay te hebben, heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gelezen van de journalisten die de previews hebben gespeeld.LOTG schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:53:
[...]
Persoonlijk vond ik Killzone ook nooit echt super. Het zag er leuk uit maar de gameplay en verhalen vond ik nooit super.
Ik heb het zelfde gevoel een beetje bij Horizon. Ik vind het er top uit zien en hoop dat het ook leuk is maar ik ben ook bang dat de gameplay weer matig is en na een uur ofzo begint te vervelen.
Ze mochten de game een x aantal uur spelen, en ik heb niet een journalist gehoord dat het na een uur ofzo begint te vervelen.
Game lijkt in niets op Killzone, tevens is er ook een andere engine (iets wat Death Stranding ook gebruikt)
Misschien is dit een persoonlijk dingetje, maar als we games gaan afrekenen op wat ontwikkelaars in het verleden heeft gedaan dan kunnen we net zo goed stoppen met games.
Witcher 1 was imo een draak van een game bijvoorbeeld, 2 was iets beter maar deel 3 is werkelijk fantastisch.
Als je HZD met een Killzone vibe in gaat, dan zeg ik nu, doe jezelf een lol en haal deze game aub niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Origins op 17-02-2017 17:04 ]
Early impressions op NeoGAF beloven tot nu toe veel goeds. Schijnt erg lekker te spelen ook.Origins schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:49:
[...]
Je gevoel moet ergens op gebaseerd zijn, ik ben erg benieuwd waarom jij dit voelt.
Verwijderd
PlayStation Europe
This weekend, PlayStation Plus members can save up to 20% on ARK: Survival Evolved on PlayStation Store:
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/ark-survival-evolved-founder's-edition/cid=EP0688-CUSA06782_00-ARKSEGAME0000000?utm_medium=Social&utm_campaign=&utm_source=&utm_term=or-st-103314&utm_content=Ark_PS_Plus_Discount&emcid=or-st-103314
This weekend, PlayStation Plus members can save up to 20% on ARK: Survival Evolved on PlayStation Store:
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/ark-survival-evolved-founder's-edition/cid=EP0688-CUSA06782_00-ARKSEGAME0000000?utm_medium=Social&utm_campaign=&utm_source=&utm_term=or-st-103314&utm_content=Ark_PS_Plus_Discount&emcid=or-st-103314

Ze moeten eerst die beloofde gratis versie maar eens uitbrengen.
Ik vond Killzone ook altijd een net niet shooter dus ik snap best dat iemand sceptisch kan zijn tegenover hzd. Ookal zijn het 2 compleet verschillende games, het komt wel van dezelfde studio en ik vind dat je die best mag beoordelen op vorige games. Dat heet reputatie net zoals de bakker, ubisoft of een automerk dat ook heeft. Ik geloof wel dat het een toffe game gaat worden. En als je er echt 30 uur aan kwijt bent ook nog eens value for money maar dan moet het wel 30 uur boeiend blijven.
[ Voor 13% gewijzigd door RaijRaij op 17-02-2017 18:34 ]
Gratis versie is eind vorig jaar zelf weggehaald op Steam voor op PC en is gratis DLC voor de huidige versie geworden. Reken hier dus maar niet opdutchgio schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:30:
Ze moeten eerst die beloofde gratis versie maar eens uitbrengen.
Oh dan loop ik niet helemaal bij.
Wel lekkere actie dan, een gratis versie terugroepen en brengen als (gratis) DLC...
Dan ga ik ze al helemaal niet steunen.
Wel lekkere actie dan, een gratis versie terugroepen en brengen als (gratis) DLC...
Dan ga ik ze al helemaal niet steunen.
Resogun ia pro supported nu en heeft downsampling voor 1080p 
Thats how its done.(spel van rond release ps4)
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1344934
Deze maar weer eens downloaden. Was leuke game en nu nog mooier(als het te zien is was al hele strakke game).
Deze maar weer eens downloaden. Was leuke game en nu nog mooier(als het te zien is was al hele strakke game).
[ Voor 26% gewijzigd door v8power67 op 17-02-2017 19:04 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
hoi allen, ik ben aan het overwegen om een PS4 aan te schaffen. Wat zouden jullie adviseren omaan te schaffen als beginner? Zo'n deal bij bol.com met gratis UC4? Of zouden jullie voor de pro versie gaan?
(of wellicht 2de hands?)
En waar moet ik op letten wat er bij zit? Of ben je men zo'n pakket aardig complete?
Ik houd vooral van RPG spellen, maar kan me ook goed vermaken met games zoals hitman en dishonored. Dus games genoeg denk ik zo?
Het is wel een investering zie ik al. Onder de 300 euro heb je nog niets. De vrouw moet ook om
(of wellicht 2de hands?)
En waar moet ik op letten wat er bij zit? Of ben je men zo'n pakket aardig complete?
Ik houd vooral van RPG spellen, maar kan me ook goed vermaken met games zoals hitman en dishonored. Dus games genoeg denk ik zo?
Het is wel een investering zie ik al. Onder de 300 euro heb je nog niets. De vrouw moet ook om
Lees anders het topic eens/andere topics, je vraag is echt al zoooooooooooooo vaak voorbij gekomen....
39
Whoee, vet! Speel hem nog regelmatig.v8power67 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:01:
Resogun ia pro supported nu en heeft downsampling voor 1080p
Haha, ajb niet pro vs non-pro discussie! Over het algemeen is zo'n pakket heel aantrekkelijk. Voor de pro zijn die er nog niet zo veel.SpeciesXX schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:27:
hoi allen, ik ben aan het overwegen om een PS4 aan te schaffen. Wat zouden jullie adviseren omaan te schaffen als beginner? Zo'n deal bij bol.com met gratis UC4? Of zouden jullie voor de pro versie gaan?
(of wellicht 2de hands?)
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik zou een Xbox One aanschaffen als ik jou was.SpeciesXX schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:27:
(of wellicht 2de hands?)
Ik zou je vrouw verkopen.SpeciesXX schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:27:
(of wellicht 2de hands?)
Ik zou een PlayStation 4 Pro met Uncharted 4 kopen. Ben je € 400,00 kwijt en heb je de beste PlayStation en een top ervaring met Uncharted 4.
Waar is die aanbieding? Ik heb nog UC4 los gekocht met de kerst! (Kreeg wel het matige COD IW gratis bij de PS4).Jumpman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:00:
[...]
Ik zou je vrouw verkopen.
Ik zou een PlayStation 4 Pro met Uncharted 4 kopen. Ben je € 400,00 kwijt en heb je de beste PlayStation en een top ervaring met Uncharted 4.
Jep inderdaad, daarom snap ik ook niet dat Killzone erbij wordt gehaald (ookal kregen de vorige delen prima cijfers), maar goed ieder zijn/haar ding.bram1984 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:45:
[...]
Early impressions op NeoGAF beloven tot nu toe veel goeds. Schijnt erg lekker te spelen ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Origins op 17-02-2017 20:58 ]
Ik overweeg deze: https://www.bol.com/nl/p/...ps-plus/9200000074036167/
ligt er aan of je beste ps4 wil hebben. Als betere graphics/performance(voor bepaalde games) je niet zo heel erg boeien zou ik voor een ps4 slim bundel gaan. Games kun je als je een beetje goed kijkt zowel fysiek als digitaal goedkoop krijgen, zeker als ze al wat ouder zijn.SpeciesXX schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:27:
(of wellicht 2de hands?)
2e hands aanschaffen hier op tweakers is ook gewoon aan te raden. Heb zelf mijn ps4 pro hier op tweakers gekocht voor een heel mooi prijsje. Lees je gewoon ff in wat betreft de pro en kijk of je voor 50/100 euro meer de meerwaarde ervan inziet.
Uncharted 4 is inmiddels weg zie ik: https://nl.pepper.com/aan...ur1999-bolcom-plaza-37956.TheProf82 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:50:
[...]
Waar is die aanbieding? Ik heb nog UC4 los gekocht met de kerst! (Kreeg wel het matige COD IW gratis bij de PS4).
PlayStation 4 Pro is bij verschillende Bart Smit en Intertoys filialen € 379,00. Vaak zo te regelen als ze in de buurt van een Media Markt zitten. Hier is hij zelfs € 359,99, zelf even checken of het betrouwbaar is. Maar voor € 400,00 prima te realiseren.
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 17-02-2017 22:26 ]
Hadden jullie al de gelekte artwork gezien van het gecancelde project van santa monica? Het lijkt een beetje op een kruizing van horizon: zero dawn en destiny. Had het concept misschien nog wel liever gehad dan god of war 4. http://www.neogaf.com/for...read.php?t=1344801&page=6
Originally Posted by shinobi602
Darkside was definitely an interesting concept. RPG mechanics, customization, vehicles, post apocalyptic open world...things just didn't come together, milestone reviews failed. Trying to get that action-melee combat working with guns wasn't easy.
Zag al op neogaf bedragen van 50 miljoen en het nog steeds niet werkende te krijgen, op een gegeven moment moet je dan maar met het project stoppen.
Wel erg zonde, zag er serieus tof uit.
Darkside was definitely an interesting concept. RPG mechanics, customization, vehicles, post apocalyptic open world...things just didn't come together, milestone reviews failed. Trying to get that action-melee combat working with guns wasn't easy.
Zag al op neogaf bedragen van 50 miljoen en het nog steeds niet werkende te krijgen, op een gegeven moment moet je dan maar met het project stoppen.
Wel erg zonde, zag er serieus tof uit.
[ Voor 86% gewijzigd door Origins op 18-02-2017 08:36 ]
Soort van Horizon review die door Engadget gelekt is. Is inmiddels weer offline, maar je kunt 'm hier lezen.
https://abload.de/img/ertjejerketketkrlfku41.jpg
https://abload.de/img/ertjejerketketkrlfku41.jpg
Er is weer een flash sale in de US store:
https://store.playstation...RE-MSF77008-FLASHSALE17LP
Niet zo heel veel spannends deze keer, maar er kan maar net iets tussen zitten waar je op zat te wachten in een sale. O.a. Bloodborne, Dark Souls 2, GTA V en Sniper Elite 3 zijn in de sale.
Twijfel zelf over Submerged voor $7,49.
https://store.playstation...RE-MSF77008-FLASHSALE17LP
Niet zo heel veel spannends deze keer, maar er kan maar net iets tussen zitten waar je op zat te wachten in een sale. O.a. Bloodborne, Dark Souls 2, GTA V en Sniper Elite 3 zijn in de sale.
Twijfel zelf over Submerged voor $7,49.
Ik heb Killzone 2, 3 en Shadow Fall gespeeld en vond de story lines van alle drie heel tof. Daarom heb ik wel vertrouwen in het verhaalverteltalent van Guerilla vwb Horizon.
Online waren ze ook behoorlijk prima, maar als we KZ als referentie voor Horizon nemen moeten we enkel kijken naar single player.
Deze maand heb je Little Big Planet gratis als je PS+ member bent. Laat dat schattige poppetje aan je vrouw zien en ze is zo om
Online waren ze ook behoorlijk prima, maar als we KZ als referentie voor Horizon nemen moeten we enkel kijken naar single player.
Ik ken wel een mannetje die dat voor 5,000 euro doet. Het is wel een investeringSpeciesXX schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:27:
Deze maand heb je Little Big Planet gratis als je PS+ member bent. Laat dat schattige poppetje aan je vrouw zien en ze is zo om
[ Voor 45% gewijzigd door Superkiwi op 18-02-2017 10:53 ]
Ik weet niet of iemand het wil weten, maar sinds gisteren is resogun ook HDR. Kleuren knallen nog meer van je scherm.
Unravel-poppetje Yarny heeft datzelfde effectdvdkiwi schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:39:
[...]
Laat dat schattige poppetje aan je vrouw zien en ze is zo om

Vooral als ze erachter komen dat je m zelf ook kan maken met wol

[ Voor 29% gewijzigd door poor Leno op 18-02-2017 11:06 ]
Ondertussen is het geluktdvdkiwi schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:39:
Ik heb Killzone 2, 3 en Shadow Fall gespeeld en vond de story lines van alle drie heel tof. Daarom heb ik wel vertrouwen in het verhaalverteltalent van Guerilla vwb Horizon.
[...]
Ik ken wel een mannetje die dat voor 5,000 euro doet. Het is wel een investering
Hopelijk dan net op tijd voor de free game. Hoe zit dat dan precise? Is dat 1x te downloaden, of voeg je dat toe aan je account ?
En bedankt voor het welkom hier beneden
[ Voor 9% gewijzigd door SpeciesXX op 18-02-2017 12:03 ]
Verwijderd
Alvast welkom bij de PS4 Slim Club.SpeciesXX schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:01:
Ondertussen is het gelukt. En besteld.. slim 1 TB met UC4 en Horizon Zero Dawn en 3 maanden PS+... is nice... nu nog wachten tot 1 maart
De free games van februari kan je tot en met 6 maart toevoegen aan jouw bibliotheek, dus dat zou makkelijk op tijd moeten zijn.SpeciesXX schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:01:
[...]
Hopelijk dan net op tijd voor de free game. Hoe zit dat dan precise? Is dat 1x te downloaden, of voeg je dat toe aan je account ?
Je voegt de gratis games toe aan jouw bibliotheek. Zolang je PS+ hebt kan je deze games ongelimiteerd installeren/verwijderen/(opnieuw)downloaden.
Voor wie Windjammers vroeger leuk vond, je kunt nu de beta van Disc Jam downloaden:
http://www.highhorseentertainment.com
Ze hebben goed gekeken naar Rocket League qua opzet, menu's, etc.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GV7Z--AFgMU]
Developers zijn industry veterans die voorheen aan AAA games hebben gewerkt, o.a. Call Of Duty.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GV7Z--AFgMU]
Developers zijn industry veterans die voorheen aan AAA games hebben gewerkt, o.a. Call Of Duty.
Vanmorgen even Resogun in 4k met HDR gespeeld. Ziet er echt enorm vet uit. Maar ook hier is het voornamelijk HDR dat de show steelt. Heerlijk die felle explosies en kleuren.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Zeker in combinatie met een 4k tv heel vet.Jumpman schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:00:
[...]
Ik zou je vrouw verkopen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Maar het is toch precies wat SmooK zegt: "Ook al zijn het 2 compleet verschillende games, het komt wel van dezelfde studio en ik vind dat je die best mag beoordelen op vorige games. Dat heet reputatie net zoals de bakker, ubisoft of een automerk dat ook heeft."Origins schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:02:
[...]
Er zijn genoeg filmpjes nu op het net om een bepaalde indruk over de gameplay te hebben, heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gelezen van de journalisten die de previews hebben gespeeld.
Ze mochten de game een x aantal uur spelen, en ik heb niet een journalist gehoord dat het na een uur ofzo begint te vervelen.
Game lijkt in niets op Killzone, tevens is er ook een andere engine (iets wat Death Stranding ook gebruikt)
Misschien is dit een persoonlijk dingetje, maar als we games gaan afrekenen op wat ontwikkelaars in het verleden heeft gedaan dan kunnen we net zo goed stoppen met games.
Witcher 1 was imo een draak van een game bijvoorbeeld, 2 was iets beter maar deel 3 is werkelijk fantastisch.
Als je HZD met een Killzone vibe in gaat, dan zeg ik nu, doe jezelf een lol en haal deze game aub niet.
Tuurlijk, het wordt een ander soort game en misschien hebben ze wel een hele goed keuze gemaakt om voor iets anders te kiezen. Alleen voor zover ik weet zijn de Killzone games altijd net niet triple-A games geweest. Qua graphics hoorden ze bij de top, maar op andere gebieden waren ze altijd net iets minder dan de echt grote titels. Wellicht wordt dat nu helemaal anders, maar laat ze deze keer eerst maar eens bewijzen dat ze een echt dikke triple-A titel neer kunnen zeggen. Of dat gaat gebeuren kan je pas zeggen als de recensies binnen zijn en er gebruikerservaringen online verschijnen; en dan vooral ervaringen van mensen die de game helemaal uitgespeeld hebben en kunnen vertellen of de game tot het einde toe goed en leuk blijft. Dat de meeste journalisten de eerste paar uur heel goed ervaren is heel positief, maar dat neemt nog niet weg, gezien het verleden van Guerrilla Games, dat het best logisch is dat er ook mensen zijn die er met een bepaalde terughoudendheid tegenaan kijken.
Overigens hoop ik wel dat ze echt een dikke titel neerzetten hoor; enig chauvinisme is ook mij niet vreemd namelijk.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Ik ben het niet helemaal met je eens 
Ga je puur naar de single player campaign kijken van Killzone en je vergelijkt die met de single player campaigns van een CoD of BF dan doen ze niet echt voor elkaar onder.
Ik heb 1000+ uur BF gespeeld en nog nooit iemand horen zeggen dat de single player van BF goed was. Heck, de meesten spelen de single player van BF niet eens (uit).
Zijn de single player campaigns van CoD dan zoveel beter? Ook niet echt. Vermakelijk? Dat dan weer wel.
Dat de multiplayer van Killzone niet het grote publiek aansprak dat weet ik, maar de single player campaigns was (zowel qua verhaal, graphics als gameplay) niks mis mee. Ja, het speelde wat anders (trager) dan CoD en BF, maar het is dan ook een heel ander soort shooter.
Ga je puur naar de single player campaign kijken van Killzone en je vergelijkt die met de single player campaigns van een CoD of BF dan doen ze niet echt voor elkaar onder.
Ik heb 1000+ uur BF gespeeld en nog nooit iemand horen zeggen dat de single player van BF goed was. Heck, de meesten spelen de single player van BF niet eens (uit).
Zijn de single player campaigns van CoD dan zoveel beter? Ook niet echt. Vermakelijk? Dat dan weer wel.
Dat de multiplayer van Killzone niet het grote publiek aansprak dat weet ik, maar de single player campaigns was (zowel qua verhaal, graphics als gameplay) niks mis mee. Ja, het speelde wat anders (trager) dan CoD en BF, maar het is dan ook een heel ander soort shooter.
Niet mee eens, zoals ik zei Killzone is een totaal andere game grotendeels andere mensen, andere engine en waarom zou je dan in godsnaam nog een vergelijking maken met een andere game?dvd-linden schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:56:
[...]
Maar het is toch precies wat SmooK zegt: "Ook al zijn het 2 compleet verschillende games, het komt wel van dezelfde studio en ik vind dat je die best mag beoordelen op vorige games. Dat heet reputatie net zoals de bakker, ubisoft of een automerk dat ook heeft."
Tuurlijkt, het wordt een ander soort game en misschien hebben ze wel een hele goed keuze gemaakt om voor iets anders te kiezen. Alleen voor zover ik weet zijn de Killzone games altijd net niet triple-A games geweest. Qua graphics hoorden ze bij de top, maar op andere gebieden waren ze altijd net iets minder dan de echt grote titels. Wellicht wordt dat nu helemaal anders, maar laat ze deze keer eerst maar eens bewijzen dat ze een echt dikke triple-A titel neer kunnen zeggen. Of dat gaat gebeuren kan je pas zeggen als de recensies binnen zijn en er gebruikerservaringen online verschijnen; en dan vooral ervaringen van mensen die de game helemaal uitgespeeld hebben en kunnen vertellen of de game tot het einde toe goed en leuk blijft. Dat de meeste journalisten de eerste paar uur heel goed ervaren is heel positief, maar dat neemt nog niet weg, gezien het verleden van Guerrilla Games, dat het best logisch is dat er ook mensen zijn die er met een bepaalde terughoudendheid tegenaan kijken.
Overigens hoop ik wel dat ze echt een dikke titel neerzetten hoor; enig chauvinisme is ook mij niet vreemd namelijk.
Zoals ik eerder zei Killzone heeft prima cijfers in het verleden gehad, heeft altijd ruime voldoendes gehaald dus betreft de "terughoudendheid" snap ik dan helemaal niet waarom je dat zou doen.
Maar goed zoals ik een aantal keer heb aangegeven is het een totaal andere game.
Hiermee wil ik niet zeggen dat HZD een uitstekende game wordt, dat zal moeten blijken, maar de eerste uurtjes van de journalisten zijn zeer positief.
Het is naar mijn inziens gewoon jezelf al een soort reden geven om de game niet te spelen, zo komt het op mij over.
[ Voor 10% gewijzigd door Origins op 18-02-2017 14:39 ]
Ik denk dat dvd-linden meer doelt op het "Ubisoft-syndroom", waarvan iedereen volgens mij wel weet wat ik ermee bedoel.
Of zoiets als Codemasters die altijd arcade racegames hebben gemaakt en opeens aankondigen met een sim te gaan komen. Dan ben je, kijkend naar eerdere producten van die studio's, een beetje sceptisch en dat snap ik.
Ik vind alleen niet dat Killzone slechte games waren en ben ook niet van mening dat Guerilla een slechte reputatie heeft, daarom gaat voor mij de vlieger niet op om nu al sceptisch richting Horizon te zijn.
Of zoiets als Codemasters die altijd arcade racegames hebben gemaakt en opeens aankondigen met een sim te gaan komen. Dan ben je, kijkend naar eerdere producten van die studio's, een beetje sceptisch en dat snap ik.
Ik vind alleen niet dat Killzone slechte games waren en ben ook niet van mening dat Guerilla een slechte reputatie heeft, daarom gaat voor mij de vlieger niet op om nu al sceptisch richting Horizon te zijn.
Ubisoft heeft ook geweldige games gemaakt en iedere game is een game opzich, je moet de vergelijking ook niet maken naar mijn inziens, vaak zit er en zeker bij Ubisoft een totaal andere team op.dvdkiwi schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 14:36:
Ik denk dat dvd-linden meer doelt op het "Ubisoft-syndroom", waarvan iedereen volgens mij wel weet wat ik ermee bedoel.
The Crew was gaar... nou dan zal For Honor ook wel gaar zijn. (is toch raar?)
Zoals ik een post eerder zei, Guerilla Games heeft met Killzone goede games uitgebracht, maar goed of dat nu ook een goede game oplevert dat is niet bekend, wat wel bekend is dat de journalisten zeer positief zijn over HZD.
Daarom begrijp ik de zogenaamde terughoudendheid niet van deze personen, Guerilla Games heeft een goede reputatie.
Van metacritic:
Killzone Shadow Fall 73
Killzone 3 84
Killzone 2 91
Er is overigens meer dan genoeg materiaal uit van HZD om je eigen oordeel erover te geven.
[ Voor 3% gewijzigd door Origins op 18-02-2017 14:47 ]
Iemand die toevallig nog een aanbieding weet voor ps-plus/psn tegoed? Mijn ps-plus is weer is verlopen...
Had er al wat van gezien op YouTube dus gelijk even aangemeld maar helaas nog geen normaal potje kunnen spelen.kazuka schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:35:
Voor wie Windjammers vroeger leuk vond, je kunt nu de beta van Disc Jam downloaden:
[video]
Of er wordt niemand gevonden of er is een onspeelbare lag. Hebben ze toevallig de serverboys overgenomen van COD, want dat was ook altijd bagger bij beta's
zo het is een feit! de knoop is doorgehakt. heb een playstation 4 slim gekocht.
waar kan ik het beste de games kopen? in de online store van ps zelf of is er met de ps net zoals op de pc een cd key store?
waar kan ik het beste de games kopen? in de online store van ps zelf of is er met de ps net zoals op de pc een cd key store?
Verwijderd
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/home/gamesColdbullet schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:11:
Hier is het veiligste kopen.
Bij een winkel zoals de Intertoys of de Media Markt. Als je dan klaar bent met een game kun je 'm via marktplaats weer verkopen waardoor je uiteindelijk vaak maar de helft van de winkelwaarde kwijt bent.Coldbullet schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:11:
En dan waarschijnlijk ook de bakken daar in de gaten houden in plaats van online te kijken? Of is dat enkel voor de wat oudere games van toepassing?ChrisLNFF schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:43:
[...]
Bij een winkel zoals de Intertoys of de Media Markt. Als je dan klaar bent met een game kun je 'm via marktplaats weer verkopen waardoor je uiteindelijk vaak maar de helft van de winkelwaarde kwijt bent.
Heb zojuist mijn eerste twee ps4 games 'uit' gespeeld qua single player functies: The Last Of Us en Uncharted 4.
Mannnn wat was TloU gaaf. Voelde echt als een super spannende film waar ik aan het eind met een brok in mijn keel zat. Genoten van elk moment. Bizar spannend. Prachtige verhaallijn. Beste wat ik ooit ervaren heb!
Daarna Uncharted 4. Waanzinnig mooi. Ik denk dat er qua graphics op dit moment op de ps4 niets fraaiers is(?).
Qua verhaal en gameplay ook gaaf. Niet zo spannend als TLoU helaas. Maar met plezier gespeeld. Wat mooi om te zien.
Nu zoek ik mijn volgende game. In diezelfde stijl. Ik zou helaas niet weten wat.
Wat raden jullie me aan? Iets met mogelijk een leuke aanbieding?...
Kan niet wachten op TLoU 2 trouwens.
En wanneer komt de single player dlc voor Uncharted 4 nou eens? Want wat was Left Behind een prachtige aanvullende dlc voor TLoU zeg.
Mannnn wat was TloU gaaf. Voelde echt als een super spannende film waar ik aan het eind met een brok in mijn keel zat. Genoten van elk moment. Bizar spannend. Prachtige verhaallijn. Beste wat ik ooit ervaren heb!
Daarna Uncharted 4. Waanzinnig mooi. Ik denk dat er qua graphics op dit moment op de ps4 niets fraaiers is(?).
Qua verhaal en gameplay ook gaaf. Niet zo spannend als TLoU helaas. Maar met plezier gespeeld. Wat mooi om te zien.
Nu zoek ik mijn volgende game. In diezelfde stijl. Ik zou helaas niet weten wat.
En wanneer komt de single player dlc voor Uncharted 4 nou eens? Want wat was Left Behind een prachtige aanvullende dlc voor TLoU zeg.
Zoek gewoon op Budgetgaming de titels op die je graag wil spelen en koop ze dan bij de goedkoopste betrouwbare winkel. oudere titels gaan vaak voor hele mooe prijsjes weg. Of koop ze 2e hands hier op V&A!SpeciesXX schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:51:
[...]
En dan waarschijnlijk ook de bakken daar in de gaten houden in plaats van online te kijken? Of is dat enkel voor de wat oudere games van toepassing?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Beyond two souls wellicht, of eventueel de uncharted collection.Allewijn schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:18:
Infamous second son is ook heel leuk, soms in een sale voor 5-10 euro te krijgen, metal gear solid 5, batman arkham knight en tomb raider zijn ook zeker aanraders in het genre.Allewijn schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:18:
Heb zojuist mijn eerste twee ps4 games 'uit' gespeeld qua single player functies: The Last Of Us en Uncharted 4.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!