PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Dat zal zeker zo zijn. Maar wellicht nog meer updates die niet vermeldt zijn?
Heb net in elk geval een stukje Lion King in 3D gekeken (is de enige 3D Blu Ray die ik beschikbaar heb).
Ik weet niet of het door het 3D effect komt maar het beeld lijkt veel scherper/strakker dan de laatste keer toen ik een (standaard) Blu ray via mijn PSVR heb gekeken.
Ik heb zelf het vermoeden dat het inderdaad door het 3D effect komt. Normaal had ik bij film kijken via PSVR (met het grootste scherm) het idee dat het doek vrij dicht op je ogen stond en vond ik dat niet prettig voor langere tijd. Doordat je nu diepte in het scherm ziet is alles veel scherper en lijkt het rustiger voor me ogen.
Ook ziet het veel beter uit dan in de bioscoop omdat de view van de PSVR je hele gezichtsveld bedekt in plaats van 2 kleine glaasjes voor je ogen. Hierdoor voelt het anders/prettiger dan het dragen van een bril in de bioscoop of voor je 3D TV.
In de grootste stand van het scherm is het nu alsof je op de eerste rij in de bioscoop zit, maar toch ziet alles er perfect haarscherp uit wat voor een verrassend vette ervaring zorgt!
In een echte bioscoop zou je toch wat meer in het midden van de zaal moeten zitten wil je het 3D effect (en surround sound) optimaal ervaren, maar daar hoef je hier geen rekening mee te houden
Waarschijnlijk wel even eerst de Eye-to-Eye measurement test uitvoeren als je dat nog niet gedaan had.
[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 03-02-2017 18:18 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Verwijderd
Heb namelijk geen zin om 600GB aan data opnieuw te downloaden..
Nu moet ik er een 2e controller bij halen maar hoe zie ik of het een "oude" of "v2" is?
In de patchnotes van de nieuwe PS4 firmware stond wel dat de beeldkwaliteit in VR Cinema mode is verbeterd.ThaBEN schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:43:
Ik merk dat er ook een update is voor de PSVR software. Deze is nu versie 2.40 geworden maar kan geen patch notes bekijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan hou ik jou even in de gatenDavith78 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:32:
Ik hou de pagina van Digital Foundry in de gaten komende tijd, benieuwd of zij kunnen meten wat de Boost Mode precies inhoudt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nice! Dit is dan zeer duidelijk merkbaar. Ik dacht al dat het door het 3D effect kwam. Maar alles ziet er strakker en scherper uit.PBP schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:43:
[...]
In de patchnotes van de nieuwe PS4 firmware stond wel dat de beeldkwaliteit in VR Cinema mode is verbeterd.
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Wow draait die game echt zo gaar op de base PS4? Gigantisch verschil als je het mij vraagt.PBP schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:00:
Verschillen met Evil Within Standaard PS4 vs PS4 Pro Boost Mode
[video]
Jammer maar verwacht want ubisoft.
Lijkt erop dat just cause 3 nu stuk beter loopt met deze framerate boost. Misschien nu wel interessant om te kopen want low 20 tot zelfs high 10's aan fps is mij te laag. Wachten op nxgamer en digital foundry met bewijzen.
[ Voor 44% gewijzigd door v8power67 op 03-02-2017 20:14 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De nieuwste heeft in ieder geval ook een lightbar aan de voorkant. Is volgens mij best duidelijk zichtbaar op de verpakking.ArcticTiger schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 18:42:
Zoo vanavond een ps4 halen.
Nu moet ik er een 2e controller bij halen maar hoe zie ik of het een "oude" of "v2" is?
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Dat kan alleen de developer zelf omdat het een fout is in het spel zelf. Mensen hebben bloodborne al getest en zeggen is iets stabieler maar nog steeds framepacing.Nieuwevolger schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:20:
Hopelijk kan het ook frame pacing problemen oplossen, dan is het feest helemaal compleet.
Ik vermoed dat dat een patch vereist van de developers. Ben wel benieuwd wat die Boost Mode precies doet. In de omschrijving staat enhanced performance including better frame rate, wat dan nog meer?Nieuwevolger schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:20:
Hopelijk kan het ook frame pacing problemen oplossen, dan is het feest helemaal compleet.
Ik vermoed dat ze enkel de cpu kloksnelheid op de standaard 2.1 Ghz laten draaien ipv de 1.6 Ghz van de standaard PS4.
In Rainbow Six Siege tikt de Pro nu schijnbaar de 110fps aan
Oh-oh!
Zo, het topic op NeoGaf gaat helemaal los over de Boost Mode. Users daar hebben al veel games getest en veel daarvan lijken nu veel smoother te lopen. De hype is real
Wie zijn 'wij'? De beta codes zijn ook al naar NL gebruikers verzondenv8power67 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:53:
Ja alleen jammer dat het nog wel even duurt voordat wij de nieuwe firmware krijgen...

Beaoost mode en external HDD
Zie al weer een PS4 Slim versus Pro discussie komen...
[ Voor 10% gewijzigd door Flitzer op 03-02-2017 21:15 ]
Niet echt meer nodig nu.Flitzer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:10:
[...]
Wie zijn 'wij'? De beta codes zijn ook al naar NL gebruikers verzonden![]()
Wij die niet gezegend zijn met een codeFlitzer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 21:10:
[...]
Wie zijn 'wij'? De beta codes zijn ook al naar NL gebruikers verzonden![]()
Ik heb de code al sinds vanmiddag binnenv8power67 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:53:
Ja alleen jammer dat het nog wel even duurt voordat wij de nieuwe firmware krijgen...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik doelde meer op de mensen die geen codes krijgen.ASNNetworks schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 22:34:
[...]
Ik heb de code al sinds vanmiddag binnen
Lees dat bf4 ook flinke boost heeft nu, en meerdere games die dus hun target niet halen er nu stuk meer in de buurt komen.
Maar las ook dat de game soma(zegt me niks) crashed met de modus aan. Dus ja het is niet perfect.
Nou nee... er zit inderdaad een kleine lightbar aan de voorkant, maar deze is niet zichtbaar als de controller uit staat.dvd-linden schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:16:
[...]
De nieuwste heeft in ieder geval ook een lightbar aan de voorkant. Is volgens mij best duidelijk zichtbaar op de verpakking.
Er staat ook geen V2 op de doos ofzo.
Het enige waar ik het uit kon afleiden was de productcode: CUH-ZCT2E
Ik was vorige week toevallig nog bij de Makro en de controllers daar zaten in een doosje/verpakking waarop een afbeelding stond van de controller en daarop was duidelijk te zien dat er aan de voorkant ook een lightbar aanwezig is. Vandaar...ArcticTiger schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:10:
[...]
Nou nee... er zit inderdaad een kleine lightbar aan de voorkant, maar deze is niet zichtbaar als de controller uit staat.
Weet natuurlijk niet of alle verpakkingen er zo uitzien, maar anders zou ik het ook niet weten. Als het gelukt is via de productcode is het goed toch. Veel plezier ermee iig!
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Verwijderd
Ik heb een vraag.
Ik heb een Playstation 4 Pro.
En ik gebruik de ruststand en de slaapstand.
Maar ik heb mijn Playstation 4 Pro draadloos verbonden via de 5GHZ WIFI.
Als je nu je Playstation 4 Pro in de ruststand hebt en in de slaapstand
is hij dan nog steeds verbonden met de WIFI?
Ik heb dit ook al op google opgezocht maar ik kon het nergens vinden.
Ik zou het wel leuk vinden als mijn Playstation 4 Pro in de ruststand verbonden is met de 5GHZ WIFI.
Want dan download hij ook automatisch downloads.
Ik vraag me dus af of mijn PS4 Pro in de slaapstand en ruststand verbonden is met de WIFI?
Ik kon het op google nergens vinden.
Weten jullie dit?
Groeten.
Zo, veel tekst voor een korte vraag: http://manuals.playstatio...settings/standbymode.htmlVerwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 02:16:
Ik vraag me dus af of mijn PS4 Pro in de slaapstand en ruststand verbonden is met de WiFi.
In rest mode kan dit, maar misschien moet je de optie nog wel inschakelen (zie link).
Verwijderd
Moet ik die schijf nog op een bepaalde manier formatteren?
http://blog.us.playstation.com/2017/02/03/ps4-system-software-update-4-50-features-detailed/ zoek even op 'format', ExFAT is kennelijk the way to go
[ Voor 85% gewijzigd door poor Leno op 04-02-2017 10:18 ]
De nieuwe V2 verpakking heeft een witte bovenkant (let op dit kan natuurlijk wijzigen).ArcticTiger schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:10:
[...]
Nou nee... er zit inderdaad een kleine lightbar aan de voorkant, maar deze is niet zichtbaar als de controller uit staat.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik ga ervan uit dat je ExtendedStorage met de nieuwe firmware wilt gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 10:05:
Ik ga zo meteen een externe harddisk op mijn PS4 Pro aansluiten.
Externe schijf aansluiten en dan onder 'Settings' -> 'Devices' -> 'USB storage devices' kun je formatteren kiezen, waarbij uiteraard alle bestaande data verloren gaat.
Je kunt meerdere schijven tegelijk aansluiten, maar er kan er tegelijk maar 1 als Extended Storage dienst doen.
Performance is uitstekend, alleen data verplaatsen tussen internal en extended storage is wel erg traag. Ik denk dat de bestanden opnieuw versleuteld worden.
Ook minder is dat je moet kiezen waar standaard je downloads en installaties naar toe gaan. Je kunt wel handmatig wisselen wanneer je dat wilt, maar je kunt niet per download of installatie kiezen waar het naar toe gaat. Een lopende download wordt niet meer gewijzigd, zelfs niet na verwijderen van de disk.
Maar toch een hele verbetering, want een interne 4TB disk werd een dure hobby omdat er nu alleen een SSD in dat formaat beschikbaar is en een lelijke externe knutsel-optie was ook niet geweldig.
[ Voor 5% gewijzigd door Flitzer op 04-02-2017 10:59 ]
Settings -> Devices -> USB storage deviceVerwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 10:05:
Ik ga zo meteen een externe harddisk op mijn PS4 Pro aansluiten.
Dan gaat ie klagen over niet juist filesystem etc. en dan kan je hem voor de PS4 formatteren.
Net gedaan, nu wat games aan het kopieren!
-------------------------
PS4 encrypt harddisks, dus formatteert hem zelf.djmelvee schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 10:31:
ExFAT is als het goed is de way to go met Playstation.
[ Voor 22% gewijzigd door Aenea op 04-02-2017 10:49 ]
Duidelijk groot verschil nu met de games op een normale en een pro.
dvd-linden schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:24:
[...]
Ik was vorige week toevallig nog bij de Makro en de controllers daar zaten in een doosje/verpakking waarop een afbeelding stond van de controller en daarop was duidelijk te zien dat er aan de voorkant ook een lightbar aanwezig is. Vandaar...
Weet natuurlijk niet of alle verpakkingen er zo uitzien, maar anders zou ik het ook niet weten. Als het gelukt is via de productcode is het goed toch. Veel plezier ermee iig!
Zojuist even gekeken en er staat inderdaad op het plaatje een lightbar afgebeeld op het plaatjeJumpman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 10:33:
[...]
De nieuwe V2 verpakking heeft een witte bovenkant (let op dit kan natuurlijk wijzigen).

Als ik de store open staat er "Momenteel vindt er onderhoud plaats op deze services"
Echter staat op de status pagina hier niets over, doet de store het wel bij jullie?
Psycho_Mantis schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 11:15:
Is er momenteel onderhoud aan de PS Store?
Als ik de store open staat er "Momenteel vindt er onderhoud plaats op deze services"
Echter staat op de status pagina hier niets over, doet de store het wel bij jullie?
Meh
Lekker dat ze dat dan in het weekend doen. Kunnen ze dat niet lekker doen als ik aan het werk bendano_nl schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 11:18:
Hm store heeft onderhoud idd en ik kan ook niet online gamen met Black ops
[...]
Verwijderd
Bij de PS4 Slim Console 1TB Horizon Zero Dawn bundel, ontvang je nu gratis Uncharted 4! Actie geldig t/m 12 maart
https://www.bol.com/nl/p/...0000074036167/?country=BE

Ik begrijp deze bundel echt niet. Horizon is dé game bij uitstek die je op de Pro wilt spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 11:30:
bol.com games
Bij de PS4 Slim Console 1TB Horizon Zero Dawn bundel, ontvang je nu gratis Uncharted 4! Actie geldig t/m 12 maart
https://www.bol.com/nl/p/...0000074036167/?country=BE
[afbeelding]
Waarschijnlijk hebben ze die boost beast mode gewoon stil gehouden om nog wat onwetende gamers een slim aan te smeren.
Is de marge op de Slim niet gewoon veel groter?bram1984 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 11:36:
[...]
Ik begrijp deze bundel echt niet. Horizon is dé game bij uitstek die je op de Pro wilt spelen.
[ Voor 93% gewijzigd door afca123 op 04-02-2017 11:40 ]
http://www.marktplaats.nl...-anniversary-edition.html
Wel tegen de hoofdprijs natuurlijk
(niet mijn advertentie overigens, kwam deze toevallig tegen)
Dit sowieso.Klor schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 11:38:
[...]
Is de marge op de Slim niet gewoon veel groter?
Watch dogs 2 (trial) krijg ik ook niet aan de praat.
[ Voor 31% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-02-2017 11:56 ]
[ Voor 42% gewijzigd door ilyasse15 op 04-02-2017 12:22 ]
Het is ook geen spel om even in te stappen. Tenzij er nu veel n00bs lopen. Je moet mapkennis hebben, veel kennis over wapens en kits daarnaast tactisch denk vermogen want het is 2 kogels en je bent dood.ilyasse15 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:21:
Ik heb Rainbow 6 siege zojuist gespeeld in de multi, maar ik vind er bijzonder weinig aan. BF1 vind ik veel leuker. Vind de graphics tegenvallen en de gameplay is "te snel". Ik ben niet zo goed in FPS op de console, dan is RS imo niet echt geschikt/leuk, daar waar je met een BF1 nog bijv. als support of als scout kunt opereren op de achtergrond. Voor mensen die van "intens" en "snel" houden is RS dan wel weer leuker denk ik
Daarbij ook goed kunnen samen werken met je squad. Allemaal vaardigheden of voorwaarden die je niet 1,2,3 bezit.
De ghost recon wildlands beta daarentegen...... weet het niet. Voelde nog niet lekker. ik weet het dit is een beta maar het had nog niet de impact die ik had gehoopt.
Wat heeft het voor zin om zoveel games tegelijk geïnstalleerd te hebben? Voor wat filmpjes is het misschien handig, wat extra ruimte.Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:35:
[afbeelding]
Het is gelukt en ik ben nu meesterlijk aan het downloaden.
Uhm dat je een game kan spelen zodra je dat wil? En niet eerst 15 minuten installeren en 30 minuten op de updates en patches hoeft te wachten 😉Jumpman schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:41:
[...]
Wat heeft het voor zin om zoveel games tegelijk geïnstalleerd te hebben? Voor wat filmpjes is het misschien handig, wat extra ruimte.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Alleen usb 3 werkt volgens de updatemaartend schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:43:
Tja, ik zal nu ook een grote hdd aan gaan schaffen. Maakt het uit USB 3 of 2?
PSN: Alvanosa
Alleen USB 3 wordt ondersteundmaartend schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:43:
Tja, ik zal nu ook een grote hdd aan gaan schaffen. Maakt het uit USB 3 of 2?
Nu lekker boosten op de pro
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Jij hebt kennelijk nooit de MP van een Battlefield hoeven te installeren?YakuzA schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:42:
[...]
Uhm dat je een game kan spelen zodra je dat wil? En niet eerst 15 minuten installeren en 30 minuten op de updates en patches hoeft te wachten 😉
Ik heb hier nooit last van, Single Player games speel ik meestal helemaal uit voordat ik aan een andere begin. Hoog uit twee tegelijk. In het minst gunstige geval heb ik er vier geïnstalleerd. En Multi Player speel ik ook maar twee tot vier games tegelijk en vaak als er een nieuwe versie is, dan stop ik met de oude.YakuzA schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:42:
[...]
Uhm dat je een game kan spelen zodra je dat wil? En niet eerst 15 minuten installeren en 30 minuten op de updates en patches hoeft te wachten 😉
Jij vindt 500 gb ruim voldoende..er zijn genoeg mensen die het niet genoeg vinden. Ik baal ook erg dat ik maar 500 gb heb. ( ik weet dat ik kan upgraden)Uffeltje schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:04:
500GB is al ruim voldoende. Snap ook niet waarom je meer zou willen hebben.
PSN id: PENo1
Voor jou misschien. Op mijn Pro heb ik toch wel 1TB nodig en mijn OG PS4 zit op 1.5TB nu. Maar dat van Dennis vind ik dan weer overkill. Dat is bewaren om het bewaren, heb ik het idee.Uffeltje schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:04:
Oh maar ik ben wel blij met de update. Ik heb voordat ik de PS4 Pro had (te lam om te upgraden met een grotere hardeschijf i.t.t. met m'n PS3) zo vaak zitten jongleren met games. Of wat denk je van de lui hier die hun PS4 moeten delen met bijv. hun gezin. Dan is die extra schijfruimte ook erg prettig.Uffeltje schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:04:
LOLVerwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 12:35:
[afbeelding]
Het is gelukt en ik ben nu meesterlijk aan het downloaden.

Omdat het kan.Uffeltje schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:32:
Niet zo serieus jongens. Ieder normaal denkend persoon weet dat sommige personen gewoon meer gamen dan anderen.![]()
[afbeelding]

-----
Flatout 4: Total Insanity, het vierde deel in de chaotische racing-serie, wordt in maart uitgebracht voor PlayStation 4 en Xbox One.
In een korte trailer is de nieuwe Flatout-game in actie te zien. De racegame is in ontwikkeling bij de Parijse studio Kylotonn Racing Games, bekend van onder andere WRC 5 en 6. De game werd in 2015 al aangekondigd, maar tot vandaag is geen nieuwe informatie uitgebracht over de racegame.
http://www.insidegamer.nl/nieuws/126480/flatout-4-total-insanity-komt-volgende-maand-uit-voor-ps4-en-xbox-one
[ Voor 53% gewijzigd door Winkiller op 04-02-2017 14:08 ]
Nouja fijn dat we nu iig weer kunnen discussiëren over aan hoeveel GB je zelf genoeg hebt en om diezelfde reden de rest van de wereld daar ook genoeg aan zou hebben.
Want ja je speelt toch maar 1 game tegelijk
Zoals wel vaker hier moet iedereen zich met iedereen bemoeien en komen dezelfde onderwerpen maandelijks voorbij. Hoort een beetje bij het topic denk ik.SmooK schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:44:
Maakt het mensen hier echt uit of anderen het belangrijk vinden hoeveel tb opslag hun playstation heeft? Trieste bende dan wel.
Als je Plus verloopt kun je niet meer spelen. Als je weer een abbo neemt zijn ze weer beschikbaar.SmooK schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:52:
Weet iemand trouwens of je de games in de plus houdt na het aflopen van je abbonement?
Dat weet iedereen; nee je mag de games niet meer spelen als je geen actief abo hebt.SmooK schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:52:
Weet iemand trouwens of je de games in de plus houdt na het aflopen van je abbonement?
PSN ID: Beest41
SmooK schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:44:
Maakt het mensen hier echt uit of anderen het belangrijk vinden hoeveel tb opslag hun playstation heeft? Trieste bende dan wel.
Dit is ook vrij triest, om in jouw bewoording te blijven...SmooK schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:52:
Lazy Saturday, zullen we maar zeggen.SmooK schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:52:
PS Plus FAQ, hapklare en algemene info: https://support.us.playst...ticle/PS-Plus-Information
Q: How long do I get to keep the free games with PS Plus?
A: Games you get with PS Plus are free to download with a PS Plus membership. As long as you are a PS Plus member, you’ll always have access to any game you’ve added to your library, even if you’ve previously deleted a game from your hard drive.
500GB is veel te weinig. Snap ook niet waarom je niet meer zou willen hebben.Uffeltje schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:04:
Als je nou eens even verder had gelezen...Aenea schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:35:
[...]
500GB is veel te weinig. Snap ook niet waarom je niet meer zou willen hebben.

Las btw dat zowel cpu als gpu nu dus hogere clockspeed hebben. (Neem aan de 2.1ghz cpu en 911mhz gpu) zou dus betekenen dat spellen met dynamische resoluties nu en hogere resoluties kunnen halen en stabielere fps kunnen krijgen.
Hoop echt dat er binnenkort wat testen bekend worden want ben zeer benieuwd naar de verbeteringen.
Las dat destiny zelfs aardige verberteringen had in laadtijden.
Ben echt heel erg blij verrast met deze beslissing van sony. Evenals externe hdd optie.
Ze zijn echt super bezig en ben echt super blij met mijn ps4 pro keuze.
Nu wat meer opties en een mooie geforceerde downsample optie voor games hoger dan 1080p op de pro als je een 1080p tv hebt. Dat zou goud zijn.
dinsdagjaydenjarno schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:24:
Wanneer komen de nieuwe maandelijkse games beschikbaar?
(het is echt wel een heel lazy saturday hier)
Inderdaad. Vooral een geforceerde downsample modus zou heel tof zijn voor 1080p tv bezitters.v8power67 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:20:
Nu ze die boostmodus hebben, zou ik graag zien dat devs heel simpel een unlocked fps modus brengen. Zal vast geen veel moeite zijn en zou nu door deze modus echt veel verschil kunnen brengen.
...
Nu wat meer opties en een mooie geforceerde downsample optie voor games hoger dan 1080p op de pro als je een 1080p tv hebt. Dat zou goud zijn.
Weet iemand hoe lang het telkens ongeveer duurt voor een PS4 beta-firmware beschikbaar komt voor de massa? Een aantal weken?
Nu weer over op de belangrijkere zaken...De Slim PS4 of de PS4 pro? Welke kopen?;-)
TL;DR!Uffeltje schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 15:46:
[...]
Als je nou eens even verder had gelezen...
Lazy Saturday?
https://www.ssdcenter.nl/...g-ssd-850-evo-500-gb.html
(Personeelskorting, daarom Coolblue, voor het geval je het je afvraagt.)
Is dit geschikt of zijn er betere opties?
Google zegt dat een Jack splitter niet altijd werkt.
Edit: Heb op AlleKabels een kabel gevonden die zou moeten werken. Dus voor de mensen die ook zo'n kabel zoeken, het heet daar jack splitter terwijl het eigenlijk een jack joiner oid zou moeten zijn
[ Voor 34% gewijzigd door RedHat op 04-02-2017 17:57 ]
Ik denk dat je beter een SSHD kunt nemen van 1 of 2 GB. Meer opslagruimte dan een SSD maar toch sneller dan een HDD. De SATA aansluiting van de PS4 (Pro) zit namelijk intern aangesloten op de USB bus en daarom heeft het (naar wat ik erover heb gelezen) niet heel veel zin om een SSD erop aan te sluiten. Je krijgt er niet een enorme snelheidswinst mee en is eigenlijk een beetje zonde van het geld.Bosmonster schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 17:19:
Ik zit eraan te denken om mijn oude PS4 te vervangen voor een PS4 Pro + SSD voor de nodige boost. Nu vroeg ik mij af welke SSD ik hier het beste voor kan gebruiken. Zelf kwam ik op deze:
https://www.ssdcenter.nl/...g-ssd-850-evo-500-gb.html
(Personeelskorting, daarom Coolblue, voor het geval je het je afvraagt.)
Is dit geschikt of zijn er betere opties?
Edit: ik werd gecorrigeerd door Flizter hieronder. De PS4 Pro heeft dus wel een native SATAIII aansluiting, in tegenstelling tot de vanilla PS4.
[ Voor 7% gewijzigd door Davith78 op 04-02-2017 18:21 ]
Zelf zou ik ook eerder voor een FireCuda 2TB gaan. Maar een 500GB SSD in combinatie met een Externe HDD voor de minder gespeelde games is natuurlijk ook een leuke optie geworden.
Dit topic is gesloten.
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!
Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!